петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Путин није посткомуниста, он је постфашиста

Kоментари (84) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 16 мај 2014 08:22
Magenta
Fleischhauer je u prevodu sa južnonemačkog MESAR. Nomen est omen.
Препоруке:
217
6
2 петак, 16 мај 2014 08:23
телетабис
Јел ово жал Немачке што Путин није место Меркелове?
Препоруке:
196
8
3 петак, 16 мај 2014 08:25
Синиша
Може бити да ови знају више о фашизму од Руса и од нас. Ми смо га само доживели са ружне и дебље стране батине, оковане Нацизмом. А они су га само измислили, увели у праксу и ... спаковали га за гора (боља за њих) времена.

То што је у интересу ваших тутора ви поданички понављате као молитву изврћући стање ствари и прекрајајући историју вековима унаѕад. За некакво чињенично стање обратите се нашој браћи, по крви, Лужичким Србима.
Препоруке:
163
4
4 петак, 16 мај 2014 08:27
гаврило
„Смрт je ужасна,зар не?“, питао је Путин гледаоце на крају телевизијског појављивања. „Али није. Чини се да може бити лепа ако служи народу; смрт за пријатеље, народ или за домовину“. Фашистичкије од овог не може...Не, него треба да допусти да педери парадирају Црвеним Тргом а банкарски картели да уживају у руским ресурсима гдје сте руском Народу дали мјесто да буде послушан,добар роб!Путин види Содому и Гомору Запада, види да је Бог из исте протјеран или служи само као маска безпризорном богаћењу и уништавању природе.Лијепо је рекао Папа,причате о миру а само извозите и продајете оружје!Запад је огавнолицемјеран,опасан до бола, нарочито када су му мали на путу,тада не преза у својим злочинима и нељудскости.Чим му се испријечила препрека коју је тешко прескочити а не добити по ушима креће са памфлетима,медијским огавним дебатама, лијепљењем етикета а све у својој јадности и фрустрирајућој немоћи!У бијесу који је лако препознатљив.Новац ипак треба зарадити а не само туђа добра красти!
Препоруке:
187
7
5 петак, 16 мај 2014 08:29
Mystic
Тешко да ово може да прође, без помена на критику либералног фашизма, унитаризма и тоталитаризма.

Изузетност је покренута одавно са запада, сада би одатле да цео свет заборави колонијализам и социјалдарвинизам.
Препоруке:
119
4
6 петак, 16 мај 2014 08:35
синиша
Може фашистичкије и то стотину пута, а можда и хиљаду.

фашистичкије је кад неко плати плаћенике да спале у Одеси 50 или 100 људи, а при томе је део власти које признаје и аутор овог текста, затим кад се снимак разговора тог монструма који је платио спаљивање људу емитује јавно, а нико па ни аутор текста се због тога и не почешу иза ува, него наставе да не примећују ни мање ни више него ПЛАЋЕНО СПАЉИВАЊЕ ЉУДИ.

Е то хиљаду пута фашистичкије је управо то што ради Шпигл, не види очигледно ФАШИСТИЧКО ДЕЛО, а вербалним акробацијама и лажним аналогијама тражи фашизам тамо где га нема. И то све у складу са одапетом стрелом " Путин је као Хитлер" једне фистеричне вештице, са пола мозга као што је Хилари Клинтон.
Препоруке:
181
5
7 петак, 16 мај 2014 08:37
Stane
U psihijatriji se ovakvo razmišljanje naziva - projekcija.
Препоруке:
199
4
8 петак, 16 мај 2014 08:47
Драган
Како је он то лепо све закључио. Да му још мало помогнем, спрда се са Кончитом - фашиста. Смета му амерички противракетни штит у Румунији и Пољској - фашиста. Хоће паре за испоручени гас - фашиста.
У исто време његови демократски пулени из Кијева рехабилитују Хитлера, организују погроме политичких противника, шаљу тенкове на народ и забрањују комунисте, али они некако нису фашисти него су фашисти они који се боре против фашиста.
Препоруке:
175
4
9 петак, 16 мај 2014 08:51
Dragan
Špigl je uporište fašističko-gebelovske propagande. Sve mi se čini da je pederski lobi imao učešća u ovom tekstu.
Препоруке:
159
6
10 петак, 16 мај 2014 08:55
Марко
Боли њих да Русија има јаку личност око које се свијају и бране од хомо-нациста. Иначе, Немачкој је требало увести вечити мораториј на расно или морално размишљање због врло добро познатих историјских разлога.
Препоруке:
115
7
11 петак, 16 мај 2014 09:02
sokrat
Ma nemoj.

Da su fašisti imali rusko i putinovo naoružanje danas bi svi pričali švapski.
Препоруке:
99
4
12 петак, 16 мај 2014 09:04
zamena retorike
covek se lepo naprica,pola preopsirno za ono sto rece i bes puno smisla.Ali jedna recenica mu je istinita i ne potpuno shvacena kako za proslost tako i buducnost od veceg broja ljudi, a to je:
(Снаге којима je објавио рат не теже само да прошире свој утицај према Истоку - оне су кренуле на руску душу.)

Upravo djavo preoubucen u napoleona ili hitlera su doziveli poraz kada su materijalno bili nadmocniji u iznenadnom napadu.


Upravo ovakav tekst sluzi nebili na sitno recnuli Rusiju i iz pakosti jer su procitani unapred od Putina.
Препоруке:
71
3
13 петак, 16 мај 2014 09:10
Urosius
Фашизам је по неком мом схватању војни систем где права јединке нису битне и где се све полаже у колектив и ништа ван њега.

Друга особина фашизма је доминација и жеља за експанзијом.


Што се тиче овог чланка не могу рећи да ми није мало смешан. Путина проглашавају фашистом иако се многе западне земље понашају доста горе у сваком погледу.
Прва САД, али и УК па и Немачка.
Препоруке:
62
3
14 петак, 16 мај 2014 09:13
Ристо
Омиљена тема фашиста је фашизам. Ни речи осуде нису рекли за фашистички чин спаљивања живих људи, али им смета Путин што даје до знања да им неће дозволити то исто у Русији. Фашисти су научили да товаре људе у сточне вагоне и одводе у логоре смрти без отпора, па су сада нервозни што им је Путин спустио рампу. Нови светски поредак је фашистичка паукова мрежа коју фашистички пауци ЕУ и САД плету да би лакше дошли до плена. Срећом, жртвена страна је већ научила ту лекцију, препознаје ту фашистичку архитектуру у какве год омоте је паковали и сотона ће морати платити за своје лукавство и злочиначки пир.
Препоруке:
83
2
15 петак, 16 мај 2014 09:18
Света Русија
Још један демон из луциферове јазбине се огласио. Нападају са свих страна...али узалуд! Цар Путин, односно храбри руски народ са неуништивом армијом на челу, ће им доћи главе. И ми у Србији са нестрпљењем чекамо руску браћу, да нам помогну да се отргнемо из канџи "цивилизоване" ЕУ. Живела Србија! Живела Русија!
Препоруке:
102
2
16 петак, 16 мај 2014 09:19
Београђанин
Да, Путин је упро прст у фашизам.
Препоруке:
94
2
17 петак, 16 мај 2014 09:23
NATO fašizam na delu
Firer je takođe imao običaj da optužuje druge za svoja nedela. Isti je slučaj i sa Ukrajnom.
Ovaj se pravi lud pa kao ne zna da je Nemačka odgovorna za rat zbog brzopoteznih priznanja secesuoničkih republika u okviru SFRJ. Sasvim slučajno su te tvorevine bile saveznici nacističke Nemačke. Kako su fašisti zapalili Rajhstag, tako su namestili Markale, Račak i drugo.

Zašto je Nemačka po treći put u 20 veku sejala smrt u Srbiji? U ime kog prava je Nemačka 1999 godine ponovo napala Srbiju? Ima li su moralnu obavezu da završe pokolj koji su započeli 1914 godine?– Imali su možda moralnu obavezu da završe zapoleti?
Sad se Merkelova pravi luda pa ne zna šta se dešava u Ukrajni? Napala bi ona Rusiju ali je nešto svrbi.
Препоруке:
76
3
18 петак, 16 мај 2014 09:24
Boris
Ima istine u ovome. Nadam se da Rusija nece poci tim zavodljivim, ali ipak putem propasti, pa makar bila i najbogatija i najmocnija.
Препоруке:
6
92
19 петак, 16 мај 2014 09:26
огледало Дорјана Греја
Стане браво!
Управо сам хтео да направим дигресију на ову појаву познату посихолигији,и тиме допуним коментар од пре пар дана на ово"виђење"Шпигеловог"новинара,али ви сте ме претекли.
У том контексту напомињем да реченица:"веровање у супериорност сопственог народа",је заправо други вид"пројекције"са главног уредника(Обаме)власника светских медија па и Шпигела(огледало),на главног непријатеља у борби против хегемона,а коју већ сви знамо:ИЗУЗЕТНИ(и да додамо,ИЗАБРАНИ).
Ко је баштиник фашистичких идеја у теорији и пракси?
(Нико)
Препоруке:
63
2
20 петак, 16 мај 2014 09:29
thinking maize
А ОДАВДЕ "црпи" његову "инспирацију" "наш" "брм"!? Уосталом, читајте овај "Шпиглов" "цветак": "Ту je Путинов култ тела, узвишена реторика самопотврђивања, омаловажавање противника као изрода, презир према демократији и парламентаризму Запада, претерани национализам.", ГОТОВО У ПОТПУНОСТИ ИСТОВЕТАН "брм"-овској "критици" Путина oд пре неки дан!? Колко видим множе се NATO-"православци", мора Империја да ПОКУША да на НЕКИ ДРУГИ НАЧИН ПРЕВАРИ Србе, пошто је Боки "испушена лула", а и ППВ.-у ИСТИЧЕ "РОК ТРАЈАЊА"!? Претпостављам да ће сада да се Империјини БОТОВИ РАСПРИЧАЈУ о "православном легитимизму"& "монархизму" са све оним "ја сам за вама" КЛОВНОМ од "принца"!?
Препоруке:
64
4
21 петак, 16 мај 2014 09:37
Бране, Италија
Путин је олигахиста. Он само кокетира час са национализмом, час са комунизмом да би умирио шире народне масе. Наравно праву патриотску опозицију је угушио, а направио пар компромитованих личности да му глуме опозицију. То је један јако лукави КГБ-овац.
Препоруке:
13
110
22 петак, 16 мај 2014 09:47
zoran
Смрт je ужасна, зар не?“, питао је Путин гледаоце на крају телевизијског појављивања. „Али није. Чини се да може бити лепа ако служи народу; смрт за пријатеље, народ или за домовину“. Фашистичкије од овог не може.
Kakva glupost novinara ,naravno da smrt treba izbegavati ,ali lepo je ako mozes dati zivot za nesto sto smatras vrednim, jer ce na kraju krajeva svejedno doci
Препоруке:
66
3
23 петак, 16 мај 2014 09:54
kaca
On sto si,kažeš za drugog da jeste- u psihologiji i psihijatriji: PROJEKCIJA SEBE U DRUGOME KOJI JE OSNOVA TVOJE NEGATIVNE I RAZARAJUĆE EMOCIJE (MRŽNJA,ZAVIST,LJUBOMORA,OSEĆAJ NEUSPEŠNOSTI ITD )
Apsolutno tačno , sto je već neko i rekao .
Препоруке:
56
3
24 петак, 16 мај 2014 10:07
masha
Ovo se vise ne da citati! Potpuno su poludeli, treba ih pustiti da se iskazu do kraja, srusice ih njihova sopstvena histerija.
Препоруке:
66
3
25 петак, 16 мај 2014 10:07
момир
Веровање у "другачије биће Русије" од "бића Запада" није Путинова лична разлика него историјски, научни суд, и изводити из тога закључак да Путин верује у супериорност свог народа је болесно извртање чињеница и импутирање прљавог веша своје савести у другог. Уосталом, деведесетих година ти исти Немци, које је у једном стиху вечно жигосао аустријски песник Паул Целан ("Смрт је мајстор из Немачке"), покушавали су и да од Срба направе "нове фашисте". Руски народ уистину има историјску мисију спасавања света од његовог изобличавања, дегенерације и превласти биолошко-болесног, зарад очувања његове чистоте, религијско-моралне вертикале и, што да не, здраве људске телесности. Овај квазиновинарски заљубљеник у "Десни сектор", наравно, губи из вида чињеницу да је 1941. Хитлер испред себе терао на Русију стотине хиљада припадника источноевропских народа да гину за идеале фашизма. И сироти Јан би то исто чинио, с обзиром на његово ментално стање које нам је бланко изручио у овом поганом тексту .
Препоруке:
61
4
26 петак, 16 мај 2014 10:11
ха, ха
Ништа смешније него када те фашисти оптужују за фашизам. Само напред Владимире, ово значи да си на добром путу.
Препоруке:
76
2
27 петак, 16 мај 2014 10:18
Šešelj
Novinari Špigla bi mogli da pročitaju prevod francuske himne, možda bi dobili inspiraciju za još jedno fašističko etiketiranje?
Ovoga puta jednog celog naroda.

Ako je i od nemačke, previše je...
Препоруке:
72
2
28 петак, 16 мај 2014 10:27
sokrat
@Brane, Italija

Grazie Italia!
Препоруке:
7
29
29 петак, 16 мај 2014 10:38
Vranjanac
Dosada su nemci samo bili na strani bivsih fasistickih vasala iz drugog svetskog rata.
Pogledajte odnos prema madjarima, bugarima, rumunima, siptarima, hrvata, slovenaca, muslimana i ukrajinaca. A kakvi su odnosi prema srbima i rusima?
Naravno smo mi "fasisti" a oni cisti filantropi, ako me to ne podseca na one price kako vuk jede kredu i kako mu janje muti vodu.
Препоруке:
43
2
30 петак, 16 мај 2014 10:48
thinking maize@ Бране, Италија
Пошто написасте: "Наравно праву патриотску опозицију је угушио...", ајте лепо Ви нама ПРОДИВАНИТЕ, ал онако "у ситна цревца", ШТА ЈЕ ТО "права патриотска опозиција" Русије, па и Србије!? Чисто ме "просветлите" из тог Ваше ЗАПАДНОГ кутка, гдје "нације" "цветају" "све у шеснаест"!? Као нпр. "нација" ХЕКСАГОНАЦА!? Шта нисте чили за "нацију" ХЕКСАГОНАЦА!? Тако наиме Империјини медијски БОТОВИ који ГОВОРЕ ФРАНЦУСКИ ЈЕЗИК називају ТЕРИТОРИЈУ БИВШЕ Француске!? Претпостављам да та ВАША "pрава патриотска опозиција" се у Србији ЗАЛАЖЕ за СВОЂЕЊЕ ОСТАТАКА Србије на Београдски пашалук, а у Русији да се исти ЗАЛАЖУ за њено свођење на ниво Московске КНЕЖЕВИНЕ за време ТАТАРШТИНЕ!? Уосталом, "НЕ БОЈТЕ СЕ ОНИХ КОЈИ ЋЕ Вам ПОГУБИТИ ТЕЛО, БОЈТЕ СЕ ОНИХ КОЈИ ЋЕ ВАМ ПОГУБИТИ И ДУШУ И ТЕЛО!", како пише у једном књишчету од пре 2000 година!? Ах, да, Ви читате, заправо ГЛЕДАТЕ, само НОВУ "литературу", нпр. на CNN-u!?
Препоруке:
67
5
31 петак, 16 мај 2014 10:51
Ујка Васа
Постоје посткомунисти, постфашисти и постбудале.
Препоруке:
60
4
32 петак, 16 мај 2014 11:13
greska
I jedni i drugi precjenjuju Putina a u pitanju je čista frustracija. Jedni u njemu vide epohalnu ličnost i formatiraju ga kao istorijsku ličnost, a drugi u cilju da ga ocrne proglašavaju ga fašistom. A njega zapala uloga Don Kihota da zarati sa vjetrenjačama. Po ko zna koji put mada znam da će me sljedovati samo minusi, citiram Viktora Hugoa: 'Invazija vojske se može zaustaviti ali ne i ideja čije je vrijeme došlo.'
Iza Putina ne stoji nikakva univerzalna ideja koja bi mogla privući sve podjarmljene narode kao što je Lenjinova misao bila prepoznata čak do Havane i Pekinga. Iza Putina stoji samo frustracija i kleronacionalizam.
Ovo vam je istina šta god vi o tome mislili i pogrdno me nazivali 'šestom kolonom', izdajnikom i sl. Civilizacija vapi za novom humanističkom misli ali nije čovjek orlova vijeka da tako brzo dočeka zametak jedne nove univerzalne ideologije koja će raspršiti zapadni imperijalizam u svom epicentru, dakle Americi.
Препоруке:
13
51
33 петак, 16 мај 2014 11:13
брм
thinking maize
"А ОДАВДЕ "црпи" његову "инспирацију" "наш" "брм"!? Уосталом, читајте овај "Шпиглов" "цветак"... ГОТОВО У ПОТПУНОСТИ ИСТОВЕТАН "брм"-овској "критици" Путина oд пре неки дан!?"

пример нама обичним смртницима недокучиве славјаносербско руске мисли... црпим инспирацију из текста који ће се појавити након што сам напишем текст инспирисан текстом који у том моменту још није написан, а вероватно ни у плану.. .


ПС молим те, пошто имаш инсајдерске информације из Империје, сазнај кааа ће већ једном да плате нас стране плаћенике.
Препоруке:
6
44
34 петак, 16 мај 2014 11:45
Велизар М.
A када Путин евоцира мит о Москви као „трећем Риму“ јасно je да руском народу додељује историјску мисију.

Овај склоп реченице открива расизам аутора. Имплицира да је руски народ недостојан историјске улоге. Ко је уопште овај мали наци?
Препоруке:
56
2
35 петак, 16 мај 2014 11:45
Ниче, визионар
А Политика пожурила да нас обавести ...
Препоруке:
35
6
36 петак, 16 мај 2014 11:54
за ничеа, визионара
Па шта ако је Политика пожурила да нас обавести?! И треба да обавести, да знамо шта пишу и шта нам мисле душмани, пардон, наши врли "европски пријатељи". А закључак ће извући свако иоле паметан.
Препоруке:
33
3
37 петак, 16 мај 2014 12:19
Saša
Da li ste sigurni da ovaj tekst nije napisala Končita ?

U svakoj varijanti bitno da se preneo kod nas , da nas opamete .

Nama će trebati još vremena da shvatimo da ovi šampioni sv što kažu lažu i sve što pričaju je tek mamac u zamci .

Rusi su odlučili da se otkače od Evrope . To je glavni zaključak aktuelnih dogadjanja . Pa ko voli nek izvoli .

Nosite se u EU .
Препоруке:
39
3
38 петак, 16 мај 2014 12:20
ivan3012
Ovo je jos jedan u nizu naucnoh dokaza da budala ima i izvan srbije.Odlican clanak -za razbibrigu,i zdrav okrepljujuci smeh.
Препоруке:
29
4
39 петак, 16 мај 2014 12:22
@maize@ Бране, Италија
"нација" ХЕКСАГОНАЦА!?... који ГОВОРЕ ФРАНЦУСКИ ЈЕЗИК
Међу хексагоналцима и последњи сељак говори француски; ипак је то, дакле, један културан народ. Познати хексагоналац Анатол Франс рекао је да они имају незгодну особину, да се повремено поделе на триблионце и тентенабилце.
Препоруке:
20
2
40 петак, 16 мај 2014 12:28
Дринко Кончаревић
Зар Ви мислите да су се Немци променили? Само су пресвукли одело. Један читалац-коментатор, написао је, да је Стаљин рекао, ако се фашистичка Немачка поново дигне, треба је сатрати. Изгледа и поред новог одела, Немци траже још несреће. Да ли им је други светски рат био мало? Можда им се свиђа па траже још?
Препоруке:
38
2
41 петак, 16 мај 2014 12:30
vi nemci ste bili i ostali fašisti i
nosioci fašističke politike.moju zemlju malu Srbiju ste tri puta napali u prošlom veku.fašizam vam je zapisan u genima.
Препоруке:
38
1
42 петак, 16 мај 2014 12:56
B.
Ishodiste gospodina Putina je u njegovoj ljhubavi prema sopstvenoj domovini i njenom narodu. U ljubavi i postovanju prema brojnim/bezbrojnim generacijama naucnika, umetnika i heroja koji su stvarali njenu istoriju i civilizaciju. Lujubavi i postovanju prema desetima i desetinama miliona bezimenih, malih - velikih ljudi koji su dali svoje zivote za njenu slobodu. Neka im je svima vecna slava.
A to, sto neko napisa da je lukavi KGB-ovac, je tacno. I hvala Bogu da je tako, ali pri tom mudri, jer u borbi protiv vaskolikog zla nema mesta za naivne. A misljenje da on nije i nece biti istorijska licnost je pakosna i mizerna primedba, jer i da nista vise ne uradi, on je obezbedio sebi mesto u istoriji Rusije, jer je izvukao iz provalije (A. Solzenjicin, Rusija u provaliji, Paideia 1999., originalnio izdanje Librairie Artheme Fayard, Paris, 1998.).
Slava velikoj i mocnoj Rusiji i njenom velikom narodu sa gosp. Putinom na celu jos mnogo godina.
Препоруке:
27
0
43 петак, 16 мај 2014 12:57
@greska
Greska gresi, sta bi drugo! Kazete, svet vapi za nekom univerzalnom idejom koja ce ga okupiti protiv imperijalizma. I Putin, kazete, tu univerzalnu ideju ne nosi. Sta je to, gresna Gresko, univerzalna ideja? I pritom vecna. Ona oko koje se vrti cela ljudska istorija? Sta, ako ne SLOBODA! A Putin je taj koji se u opstem beznadju odvazio da podigne zastavu slobode, visoko i uvereno. Od toga klecaju nozice imperijalnih japija. Sad kad su mislili da je posao pri kraju. Da je svet legao na rudu. Sve njihove izave su ciste projekcije, kako to ovde ljudi uvidjaju. Skrivajuci se iza laznih kvalifikacija, oni ipak znaju o cemu se radi. Od cega najvise strepe, Putin cini. Naravno da on nije postkomunista, niti fasista. Putin je (to boli i izgovoriti se ne sme) POSTROJALISTA! Putin ce obnoviti Carsku Rusiju! A mislili su da su je zanavek satrli. A Carska Rusija ce biti svetlo slobode za sve pokorene, ponizene, opljackane, satanizovane narode. Neka Bog cuva Rusiju. Da spase majku Srbiju.
Препоруке:
32
4
44 петак, 16 мај 2014 12:58
thinking maize@ брм
Елем овако, да РАЗЛОЖИМ ствари!? Текст је чини ми се објављен данас и овде на НСПМ, а ПРЕУЗЕТ је од "ПОЛИТИКА-Spigel Online"!? Пошто се зна, да оно што "иде у штампу", обично је, КАО ВЕСТ, БАР ЈЕДАН ДАН СТАРО, онда је "ИЗВОР" овог текста БАР ЈЕДАН ДАН СТАР!? Поменути Ваш коментар, тј. цитат о "Путиновом форсирању телесности& спорта" је од 13.-14. маја, ergo, ЈОШ УВЕК сте У ПРАВУ! Но, ако узмемо да је ПИСАЊЕ ОВАКВИХ ТЕКСТОВА ВАЖАН ЗАДАТАК, онда његов НАСТАНАК морамо лоцирати више дана, па и недеља уназад, зато што томе мора да претходи research, а пошто је "аутор" по свему судећи "free intelectual", претпостављам да је његова "умовања" поделио са "слушатељством" на ЊЕГОВОМ ЛИЧНОМ БЛОГУ, јер КАКАВ БИ ТО ЗАПАДНИ& "НЕЗАВИСНИ" УВОДНИЧАР& "free intelectual" био, када не био ИМАО СОПСТВЕНИ БЛОГ, а о "твиту"& "фаце-буку" да и не говоримо!? Укратко, ИЗВОР ВАШЕ, ајмо рећи, КОНВЕРГЕНТНЕ ПОДУДАРНОСТИ у ИСКАЗУ са г-дином аутором ми је НЕПОЗНАТ, но Ваше НЕРАСПОЛОЖЕЊЕ према Путину је КОНТИНУИРАНО!?
Препоруке:
29
1
45 петак, 16 мај 2014 13:03
ja cu ti kasti@брм
Para vise nece biti. Sto ste dobili, dobili ste. Sto ste uradili, uradili ste. Zato ste svi graknuli na Putina. Svima vam je pomrsio racune. I vasim nalogodavcima i vama, placenicima. Ne deluju vise pete, seste i ine kolone. Sve je belodano i razbucano. Krs i lom. Sto bi to neko vise placao. Sad izlaze glavni glumci na scenu, pa dza ili bu.
Препоруке:
38
2
46 петак, 16 мај 2014 13:09
thinking maize@ брм, наставак
Укратко, ПОСТОЈИ ВЕРОВАТНОЋА да сте Ви овај текст ВЕЋ РАНИЈЕ ВИДЕЛИ, не тврдим да јесте, већ износим као МОГУЋНОСТ, а пошто сте досад исказали Вашу ОБАВЕШТЕНОСТ, а колко сам схватио имате извесне intelectial skills and tools, од којих, ПРЕТПОСТАВЉАМ, познавање страних језика НИЈЕ НА ПОСЛЕДЊЕМ МЕСТУ, тако да моја ПРЕТПОСТАВКА И НИЈЕ НАЈГОРА и тек тако "ОБРАЗО-БЛАТЕЋА"!? Но, узимам да се овде ИПАК РАДИ о КОНВЕРГЕНЦИЈИ ДЕШАВАЊА, тј. о акаузалном синхроницитету, при чему је Ваше НЕРАСПОЛОЖЕЊЕ ПРЕМА Путину ЈАСНА КОНСТАНТА, зар не!? Но, ако сте Ви, као православац (ако се добро сећам!?) незадовољан Путином и његовим СТИЛОМ владања, Ваши ставови не би требало a priori да се ОДБАЦЕ!? Но, Ваш ПУРИЗАМ спрам ПОКАЈАНИХ новоправославних Руса ПРИЛИЧНО ИРИТИРА и не слаже се са ПРАКСОМ наше матере Ромејског царства!? Да ПОДСЕТИМ међу 88 василевса било је ту којечега, чак и МНОГО ГОРЕГА од нпр. Ивана 4-тог Рјуриковича, о Путину да и не говоримо, па се Ви НЕ БАЦИСТЕ КАМЕНОМ на матеру нам Византију!?
Препоруке:
29
2
47 петак, 16 мај 2014 13:13
Vuk
Odlican clanak,veoma koristan.
Tako ocigledno pokazuje koliko se boje V.V.Putina.
Препоруке:
28
0
48 петак, 16 мај 2014 13:17
thinking maize@ брм, крај
Ето, помиње наша Црква СВЕТОГ цара Константина, јел то беше ОНАЈ КОЈИ ПОБИ ПОЛА СВОЈЕ РОДБИНЕ и још пар хиљада приде "обичних" цивила!? Али ЈОК, важно је САМО да се НЕ ДИРА у "светиње" "демократског" нам Запада& "идеале" ВЕСТЕРНОЉУПСКИХ NATO-"православаца"!? Знате, има нова Русија гомиле мана, али КО СМО МИ да јој ИШТА ЗАМЕРАМО!? Ваш став ме подсећа на онај виц о Црногорцима, кад они реше да се баце са литице, зато што КАСНИ ПОМОЋ у ХРАНИ из Русије/ Србије (свеједно је!), а они неће да нечасно умру!? И у задњи мах стиже абер да је ИПАК СТИГАО КОНВОЈ ... КУКУРУЗА!? Вођа Црногораца на то само упита: "А јел ОКРУЊЕН? Није сердаре! Скачите браћо Црногорци!" Тако и Ви, ко и Црногорци из вица ЈЕЖИТЕ се што је РУСКИ "кукуруз НЕОКРУЊЕН"!? Па добро, јежите се и даље, нек Вам буде! Узгред, уопште ме не интересује дал вас неко плаћа сем Вашег послодавца!? Ама баш!
Препоруке:
30
3
49 петак, 16 мај 2014 13:39
Kole
Zbog granice od 1000 znakova u poruci, secem na 3 dela.
1. deo

Tekst je pun imputiranja, etiketiranja. U par teza se lako mogu pokazati falinke. Evo par primera:
- страх од опкољавања?
*Pa zar nisu NATO baze svuda na granicama Rusije, ali i ne samo Rusije, nego i drugih ne-NATO zemalja? Je li to nerealno?
- Снаге којима je објавио рат не теже само да прошире свој утицај према Истоку - оне су кренуле на руску душу.
* Krenule su i na libijske, sirijske, persijske, kineske, srpske i mnoge druge duse - duse koje izgleda ne pasuju u "kalup" onako kako bi "trebalo". Ili smo mozda sanjali agresivne ratove USA protiv navedenih drzava?
Препоруке:
31
0
50 петак, 16 мај 2014 13:40
Kole
2. deo-To je борба против површности материјализма, против срозавања вредности, против феминизације и распада свих традиционалних веза. Укратко, против свега „неруског“.* Otkud piscu ideja da je to navedeno samo nerusko? Ta definicija je preuska. Kao da je rekao, to je ne-vatikansko (ako uzmemo da je Vatikan jedan od centara hriscanske crkve). Da li to znaci da su povrsnost materijalizma, srozavanje vrednosti, feminizacija, raspad tradicionalnih veza - poljski, nemacki, italijanski, gruzijski, srpski, grcki, francuski? Pisac naglasava da su te stvari "neruske", ali ne kaze vrlo vaznu cinjenicu, da su protivne vecini tradicija evropskih drzava. Smesno.- Ту je Путинов култ тела*Holivudska civilizacija zivi na kultu tela, ulepsavanja, seksa vec decenijama. Ne mozete da kupite novine u zapadnoj hemisferi, a da na naslovnoj strani ne budu... O cemu ovaj covek prica?
Препоруке:
30
0
51 петак, 16 мај 2014 13:42
greška
Ideja, ideja...milion puta ideja, taman neka je utopija, potrebna je ideja za koju će se ljudi/narodi uhvatiti. Zapad je sve bitke dobio rušeći ideju (koja se istina godinama izraubovala)socijalne pravde... Ideja treba da je iznad pojedinca, ovako ispada da Putin brani slobodu. Zato i jeste ranjiv i lako ga je predstavljati kao diktatora. Kakav car i ostale budalaštine. To bi isto bilo kada bi čitav zapadni imperijalizam personfikovali kroz Obamu, onda bi ga lako bilo i rušiti. Ideja se ne može tako lako potrošiti a pojedinca očas posla lako je u blato uvaljati.
Nažalost, ideje nema na pomolu.
Препоруке:
7
12
52 петак, 16 мај 2014 13:45
Saša
Nema potrebe za povišenim emocijama .

Situacija je potpuno jasna i samo onaj ko neće da vidi može da unosi strasti , nepotrebno .

Niko ne sluša Putina a on godinama priča isto . Kada on kaže Ruski svijet avi misle da je to tek jedna varijacija Hiljadu cvjetova koji cvjetaju na Zapadu pa kakvi ispadnu .

Rusija je čvrsto zakoračila u svoj svijet i zato zapadnjacima sve što radi i kako radi djeluje bez logike .

Sa druge strane , Moskva jasno šalje poruke da je relativizam zapadne logike više ne tangira i da nema namjeru da vodi dijalog sa njim .

Nema dijaloga ako neko stalno laže i zavarava .

Nije bitno na kojoj će rijeci u nekadašnjoj Ukrajini biti granica zapadnog svijeta tolerancije svega i svačega i ruskog svijeta u kojem još uvijek postoji gravitacija .

Suština je da Rusiju više nije briga što će da joj kažu ovi što ih sve lažu . Ako hoćete možemo da trgujemo ako nećete ne moramo ni to .
Препоруке:
39
2
53 петак, 16 мај 2014 14:00
Saša
Zbog navedenog je tolika povika na Putina .

Ne boji se niko da će Rusija vojno pokoriti koga , kao da njoj to nešto i treba .

Putin samo okreće ledja zapadnom raju i šalje jasnu poruku ostatku svijeta da je to moguće , makar kao ideju .

Pa se vi borite sa krizom umjesto da shvatite da je sam sistem krizan i kvaran .

Ne brine Zapad zbog Ukrajine i onog što je ostalo od nje .

On brine zbog toga što svi oni koji nisu odušvljeni blagodetima zapadne civilizacije opet imaju u koga da vjeruju .

Nije Rusija idealna ali ona i ne pati od toga da se prikaže takvom .

Pogledajte ko ubi sve oko sebe dokazujući svoju idealnost i savršenost a pogledajte i kakve tragove ostavlja za sobom .

To je sva priča .

Mi smo ostavljeni tu gdje smo htjeli da budemo i nema sada ko da se žali na Ruse . Dobro je dok imaju i malo emocija i razumjevanja za nas .

Možda to nekima smeta , čak vjerovatno . Kako idu stvari riješiće oni brzo i to .

Uživajte u raju .
Препоруке:
36
1
54 петак, 16 мај 2014 14:02
marlon
ovaj ko da radi za njuz net ili nasu patku
Препоруке:
21
1
55 петак, 16 мај 2014 14:39
IN
Marš, gade nacistički. Nisi dostojan da pominješ ime Putina.
Препоруке:
25
1
56 петак, 16 мај 2014 15:01
Marko Gay
Kao i neke ne-zapadne drzave, i mi na Zapadu smo danas prigrlili staljinisticke metode (sveobuhvatnu kontrolu, prisluskivanje, logore i torturu za politicke protivnike), i Hitlerove vrednosti (uverenje u manifestnu sudbinu, nasu superiornost i globalnu civilizatorsku misiju).

Ali sta je tu specificno zapadno?

Demokratija oligarhijskog ukusa? To isto ima i Rusija.

Ateizam -- vec ga ima Kina.

Jedino sto jos uvek razlikuje Zapad od ostatka sveta je upravo slavljenje homosekualne sodomije. Zato se ta razlika tako cesto istice -- jer druge nema.

Trenutno imamo mali logisticki problem sto smo sebi napravili previse neprijatelja. Mislili smo da to nije vazno, jer su oni mahom bespomocni.

Medutim, cesto je dovoljna samo jedna sigurna zemlja gde mogu naci utociste i koja je voljna da ih mobilise, pa da se svi ti nezadovoljni ljudi dignu. Takva zemlja je danas Rusija i sto je najteze -- jos je nismo unistili.
Препоруке:
16
3
57 петак, 16 мај 2014 15:59
Србин Србиновић
Дигла жеба ногу да "тумачи истине" јер је видела да то раде умни и морални људи, па се (жаба) претворила у ФАШИСТИЧКУ ... ФАШИСТИЧКОГ ШПИГЛА (ОГЛЕДАЛА)ФАШИСТИЧКОК-ИМПЕРИЈАЛНОГ УСА ЕУ НАТО ЗАПАДА, која, по фашистичкој унутарњој логици, нама добро познатој, настоји да жртве прогласи злочинцима (фашистима) а злочинце невинима и милосрднима.Добро познати метод зверски фашистичког Запада који ЈЕДИНО може пролазити на поробљеном и дебилизованом Западу. Фашистичи зверска булумента која влада УСА и ЕУ је, прво, поробила своје народе, дебилозовала их, па им може наматати лажи до бесконачности, и на лажима добијати подршку тако поробљеног свог народа.Али тај метод и та "логика" не пролазе код слободног дела Планете, чије језгро чине Русија и Кина, а у које спадају и жртве Ирака,Србије, Либије,Сирије,..., Ј. Америке, Египта, и остале Африке,...Умислиле фашистичке свиње да ћемо се ми уплашити и узнемирити чињеницом да они нама приписију њихове особине, карактере и акције
Препоруке:
16
0
58 петак, 16 мај 2014 16:09
НС@marlon
ovaj ko da radi za njuz net ili nasu patku
Не, он ради за своју "патку".
Препоруке:
17
1
59 петак, 16 мај 2014 16:24
Србин Србиновић
Овај представник фашистичког "шпигла" (огледала) са глупом намером да оптужи Великог Путина, Цара слободе Русије и слободног дела Планете којој и ја припадам,каже:
"Он такође каже да Русија никада неће да попусти"

Заслепљен својом и похлепом запада, наведени "тумач" ТРАЖИ ДА НАПАДНУТИ НАРОД, НАПАДНУТИ ЧОВЕК МОРА ДА "ПОПУСТИ", А ОНИ НАПАДАЧИ, ЗВЕРСКИ ЗЛИКОВЦИ НЕ РАЗМИШЉАЈУ ДА "ПОПУСТЕ" И ПОВУКУ СЕ У СВОЈА ДВОРИШТА.
Да питам овог фашистичког гласноговорника:
Ко је побио десетине милиона Руса, Пољака, Јевреја, Срба,...? Да не би он лупетао, одговарам: ПОБИЛИ СУ НЕМЦИ И НЕМАЧКА.
Ко је убио и данас убија свим начинима (бомбама, глађу, санкцијама, пљачком) слабе народе и државе по Планети? ОДговор:УБИЛИ СУ И УБИЈАЈУ ЗВЕРСКИ ФАШИСТИЧКЕ УСА (АМЕРИКА) И ЕУ.
Да скратим: Западна "демократија" (УСА И ЕУ) је синоним за УЛТРАФАШИЗАМ. "Милосрдност" тог Запада сам и ја доживео тако што сам два пута избегао да ми у мојој земљи АМЕРИЧКЕ БОМБЕ ПАДНУ НА ГЛАВУ
Препоруке:
20
0
60 петак, 16 мај 2014 16:33
Србин Србиновић
Овај Јан Флајшхауер умислио да је овим глупим текстом, БЕЗ ЛОГИКЕ И СА ИЗВРНУТИМ ЧИЊЕНИЦАМА, показао памет. Он је своје намере, и намере Западног фашизма, поистоветио са памећу. На намерама Западног фашизма почива западна "идеологија" којом идонктринирају свој народ и своје "интелектуалце". ИНДОКТРИНАЦИЈА ЈЕ СУШТИНА ЊИХОВОГ ОБРАЗОВАЊА У СФЕРИ ДРУШТВЕНЕ СВЕСТИ.
Препоруке:
18
0
61 петак, 16 мај 2014 16:59
Srbin
Nije paranoja, verujte mi propagandisto!!! Ja Srbin najbolje znam.
Препоруке:
13
0
62 петак, 16 мај 2014 17:08
Peter RV
Zovite ga kako god hocete, Putin je Vozd svih Slovena!
Препоруке:
24
1
63 петак, 16 мај 2014 17:13
gile
Ipak treba reći da je pojam fašizam ( od skupa pruća) vezan za Italiju,gde ,do kapitulacije iste,bilo snošlivo za život!Ono što je sve izneto u NSPM odnosi se na Hitlerovu Nemačku odnosno na nacionalsocijalizam-nacizam!
Препоруке:
15
1
64 петак, 16 мај 2014 17:39
zoki
nije ni cudo da clanak dolazi iz politike!! dragi moj neprijatelju sto pises ovaj text,mogu da ti samo jedno kazem:POBRKAO SI TI STVARI STA JE FASIZAM!!! OVO STO TI NAZIVAS FASIZMOM JE CISTI PATRIOTIZAM (smrt za nciju,otadgbinu,tradiciju itd) TO I TAKVE SLICNE STVARI SU PATRIOTIZAM CIST KAO SUZA!!!!! viktor orban,marie le pen i njima isti nisu fasisti,to su pravi patrioti!!!!! ali TI TO NE RAZUMES,ILI NECES DA RAZUMES,ILI SI SE PRODAO DGAVOLU,A MOZDA SI LICNI NJIHOV!!!! bez razlike kojim se imenom i prezimenom potpisujes!!!! samo jedno da znas:NISTA VI ( NEZNAM KOJE BI NAJGRDIJE IME ZA VAS BILO ONO PRAVO) NEMOZETE PUTINU..NA KRAJU CETE POPITI GORKU CASU PUNU CASU SUZA,JAUKA I PORAZ !!! SAMI CETE SEBE UNISTITI,ALI NE I NAS...TO VAM PUTIN NECE DATI!!!!!
Препоруке:
21
2
65 петак, 16 мај 2014 18:45
@Kole
*Holivudska civilizacija zivi na kultu tela, . O cemu ovaj covek prica?"О овом другом. То му је цар и господар , ultimate object of desire. Кончитин фан.
Препоруке:
4
1
66 петак, 16 мај 2014 19:03
spiritus
Послератна, антифашистичка Германија - за разлику од оне Шперове - пружа могућност избора: или си Кончита или си Јан Флајш, Фалш, Хоснфефер. Нема сумње да се овај не би леба најео од писанија да му је редовни професор са Универзитета у Хајделбергу министар пропаганде, али, није он нешто ни битан. Битни смо ми, Србљи. Да нам је жив друг Тито, несумњиво би овај продукт антифашизма (замена за мозак) добио силне српске лајкове, јер, забога, то су наши западни савезници, а Русима смо ионако рекли праисторијско не, о чему сведочи и Винчанско писмо. Променили смо се, а и Титова борба, за кад се упореди са Мојом, делује јадно, такорећи тупаво.
Препоруке:
5
5
67 петак, 16 мај 2014 19:27
Peter RV
@Dragan
"Špigl je uporište fašističko-gebelovske propagande. Sve mi se čini da je pederski lobi imao učešća u ovom tekstu"

Ako bi dodali da je 'Spigel' jevrejsko vlasnistvo- potrefili bi 100% !
Препоруке:
14
6
68 петак, 16 мај 2014 20:56
Зарја, Зарја
Рррампааа! Мило ми је око срца, братац, када ова КГБ рампа удара по нацистичкосатанистичким празним главама! Звечи ли звечи, ма само звекеће...
Препоруке:
15
0
69 петак, 16 мај 2014 21:59
за Гаврила
Потупуно сте у праву. Међутим проблем овога Швабе као и уопште Запада је да они немају етику ратника, коју имају Срби и Јапанци. Наш Његош је лепо рекао : "Благо оном ко довијека живи имао се рашта и родити".Ако се жртвујеш за праведну ствар и положиш живот ти постајеш легенда, али то Запад у својим мерилима вредности не познаје.
Препоруке:
10
1
70 петак, 16 мај 2014 22:03
Рајко Буквић
Ако ћемо право, није им лако. Да је Путин стварно фашиста, они би га врло радо примили у своје друштво, као што примају ове бандеровце, или као што су примили Туђмана. А с друге стране, бољшевизма више нема, па како онда мобилисати људе против Русије (и Словена) - Хитлера су створили, наоружавали и послали у рат управо на идеји антибољшевизма. И шта им сад остаје? Па наравно, потребно је да га прогласе за своју инкарнацију (знају они шта је најгоре историја људског рода изнедрила), и да онда покрену људе у свети рат против тог зла.
Једном речју, уплели се као пиле у кучине.
Препоруке:
14
0
71 петак, 16 мај 2014 22:36
Luka
Ja mislim da je svakoj budali danas jasno sta se i kako desilo u Ukrajini krajem Februara. Srbi posebno mogu da osjete i vide iste metode koje su iskusili na vlastitoj kozi. Specijalni rat, propaganda, armija lazova, kvazi intelektualaca, kvazi sociologa, kvazi filozofa itd. nastoje naturiti laz kao istinu a u cilju
njihovog interesa. To jest " cilj opravdava sredstvo".
Vec od pada SSSRa i raspada YU, svakom iole pismenom intelektualcu
je bilo jasno kuda vode imperijalisticki putevi. Rusija i njeno bogato prostranstvo.
Napad je poceo zestoko i ne biraju se sredstva . Na djelu su sve vrste kvazi naucnika svih vrsta i boja. Ocrniti Putina i obuci ga u hitlerovsko odjelo.
Ovo je jedan ot takvih kvazi naucnika i lazova.
Препоруке:
15
0
72 петак, 16 мај 2014 23:50
Jovan Nenad
Ovaj covek lupeta. To po njemu znaci da su I Spartak i Major Gavrilovic fasiti.
Препоруке:
15
0
73 субота, 17 мај 2014 08:00
mila w.
Sram te bilo gospodine kasapin.
Препоруке:
12
1
74 субота, 17 мај 2014 14:40
stefan.borota@gmail.com
У ОГЛЕДАЛУ ПРЕДРАСУДА
Госн Флајшхауер је на правом трагу кад тврди: „У питању je неразумевање, јер Путин није посткомуниста. Он je постфашиста.“ Наиме, Русија је била изложена делимичној опасности од фашизације – у време газда Јељцина.

Срећом, повратком домаћина та могућност је коначно нестала.

Ако би госн Флајшхауер увидео правилан редослед протеклих догађаја, лакше би сагледао садашње. Овако како је, мораћемо још да причекамо. [,]
Препоруке:
4
0
75 субота, 17 мај 2014 15:34
Боб
Марко гау

Kao i neke ne-zapadne drzave, i mi na Zapadu smo danas prigrlili staljinisticke metode (sveobuhvatnu kontrolu, prisluskivanje, logore i torturu za politicke protivnike), i Hitlerove vrednosti (uverenje u manifestnu sudbinu, nasu superiornost i globalnu civilizatorsku misiju).


И је ли вам лепо због тога? Шта ако ваше пудлице почну да се буне, Французи или Јапанци рецимо?
Препоруке:
7
0
76 субота, 17 мај 2014 17:38
Трећепозивац
Хи, хи, хи...
Па овај не само да је уврнути нациста, него је и тотално умно поремећен. Све је то последица манијакалне опседнутости мржњом према Великој Русији.
Јадник.
Препоруке:
5
1
77 субота, 17 мај 2014 19:31
Г.С.
Постаје очигледно да овакав тип аутора не доприноси победи Запада у информативном рату.Мудри људи непрестано поручују да је потребно "живети живот достојно живота" и зато вреди борити се јер живот увек побеђује.
Тако ја разумем Путина.Могуће је да би овај аутор одустао од свог текста да га је бар два пута прочитао, пре но што га је објавио.
Препоруке:
4
0
78 недеља, 18 мај 2014 00:10
ala je lepo biti glup
Dali ovaj autor ceni svoje citaoce? Toliko je plitkih podvala,zamena teza,nepotkreplenih tvrdnji, da se postavlja pitanje kakva je svrha ovoga texta. Cista propaganda...za ne treba potpora cinjenica.
Препоруке:
3
0
79 недеља, 18 мај 2014 02:18
Боб
@Г.С.

Ма не би одустао, таман посла, још би се утврдио у својој глупости.
Препоруке:
5
0
80 понедељак, 19 мај 2014 02:36
стојан јовић
Када је наш новинар приликом интервјуа рекао једном италијанском политичару (који је у младости био фашиста) да су комунизам и фапшизам исто, он је то негирао. По његовим речима основна разлика између комунизма и фашизма је у томе што фашизам никада не напада свој народ.
На жалост, организација света још увек почива на националним државама, што је по мом мишљењу израз примитивизма, али је то тако и људима не преостаје ништа друго него да се организују као нација и бране. Не знам како се могу назвати активности држава чланица НАТО пакта у последњих двадесетак година. Све, само не мирољубивост. Мислим да је пропуштена прилика да се заједно са Русијом направи један стабилнији свет.
Препоруке:
0
0
81 уторак, 20 мај 2014 14:20
Светолик Станковић
Назвати Путина постфашистом није беспримерна глупост, то је невиђено лудило. То је та стравична западњачка логика, ко год брани своју државу и народ и њихове интересе, не дозвољава вршљање западних обавештајних служби на територији своје земље, тај је постфашиста.Господо "западњачке демократе" пробудите се, не плашите више руског медведа решетом, то врема је прошло. Сетите се 25000000 погинулих са територије СССР, највише Руса,управо од фашиста. Одакле оно беше дошао фашизам уважени господине колумниста?
Препоруке:
0
0
82 четвртак, 22 мај 2014 01:59
Турас
Флајшхауер је хомосексуалац коме је исти такав дозволио због учињених му услуга да се издупета .
Препоруке:
1
0
83 петак, 23 мај 2014 09:29
Istoričar
Govore o 'najvišim moralnim obeležjima' i protiv 'prljavog kapitalizma' a i on i oligarhija mu vozaju stometarske zapadne jahte a bankovni računi im prekrcati parama, dok narod gladuje. Tragično
Препоруке:
0
0
84 среда, 28 мај 2014 19:54
Григорије
Око сваког светлог гроба
(Баш к'о горе око звезда)
Повесница прича ово:
Хватало се неко коло,
Коло младо, коло ново,
Нове клице стара нада,
Ново цвеће стабла стара,
Душе чисте, срца млада,
Наследници светог жара; —
Ту се слег'о живот млади
Да се с гробом разговара.
„И ти паде, драги брате!”
— „Нисам, децо, вас док траје!”
„Је л' ти борба била тешка?”
— „Покушајте, милина је!”
„Шта си хтео? — куд си пош'о?”
— „Тамо куд се стићи мора!”
„Зар је вера тако јака?”
— „Увек јача од злотвора!”
„Мало нас је кој' би смели” —
— „Ал' вас јака сила креће!”
„Зар ко може стићи цели?”
— „Ко посумња никад неће!” -
„А ко беху они диви
Који су те напред звали,
Који су те ојачали,
Који су ти крила дали?”
— „То бејаху идеали!
Без њих нема више лета
Над облаком мрака густа,
Без њих би се малаксало,
Без њих би се брзо пало,
Свет би био гроб без цвета,
живот празан — младост пуста!”
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер