понедељак, 12. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Доњецка Народна Република прогласила се сувереном државом и затражила од Москве да се припоји Русији

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 12 мај 2014 18:07
Сељак
Живела Света Русија!
Препоруке:
127
4
2 понедељак, 12 мај 2014 18:28
честитке!
Денисе честитке!
Само да вас обавестим ви,Доњецка Народна Република,сте од данас у рату са Украјином.
Па ред би био да вам се као сувереној држави,помогне.
Препоруке:
102
2
3 понедељак, 12 мај 2014 18:32
Milentije
Vi ste carevi! Želim vam da prođete mnogo bolje od naše braće iz RSK. Ubeđen sam i da hoćete, pošto ste već sada pokazali i hrabrost i mudrost (pre svega mislim na odbijanje odlaganja referenduma). Nastavite beskompromisno svoj put u slobodu, i dobićete je!
Препоруке:
97
2
4 понедељак, 12 мај 2014 18:32
dobro došli
svojoj kući.sretno vam bili.
Препоруке:
89
2
5 понедељак, 12 мај 2014 18:43
Slavomir Srpski
Полазећи од изражене воље народа ДНР и ради успостављања историјске правде молимо Руску Федерацију да размотри питање уласка ДНР у састав РФ", наводи се у прогласу.

Zivela DNR!! Ali je sasvim naivno da veruju da ce ih Rusija primiti u sastav. U stvari ne priznavanjem rezultata, vec samo postovanjem narodne volje, Rusija daje znak da je ne interesuje da tu republiku uvrsti u RF.

Stoga je Rusija i trazila odlaganje referenduma, da bi to izbegla zbog sledecih razloga:

1. Ekonomski trosak da to izvrsi kao i ekonomski rat sa Briselom, koji cak trazi da Rusija pritisne te Ruse u Ukrajini da izadju na izbore 25 maja.

2. Ako bi Rusija prihvatila poziv onda bi dosla u situaciju podele Ukrajine, gde bi njoj pripalo manje od 10% teritorije, dok bi ostlih 90% postala npona NATO clanica.

3. Rusija zeli samo federalizaciju Ukrajine, da bi bez rata i sankcija od zapada postigla rezultat neuclanjivanja Ukrajine u NATO.

Stoga sam siguran barem 80% da Rusija nece prihvatiti poziv.
Препоруке:
15
45
6 понедељак, 12 мај 2014 18:45
Zoran
Au, svi vi podrzavate otcepljenje Kosova!?
Препоруке:
9
82
7 понедељак, 12 мај 2014 18:48
pokazali ste
kako se treba boriti za svoju zemlju proti v fašista
Препоруке:
62
2
8 понедељак, 12 мај 2014 18:49
Драган
Запад да прихвати реалност на терену. Они су главни заговорници прихватања "реалности на терену". Где је Чеда Јовановић да и он подстакне процес "прихватања реалности на терену"!? А да, он је оно изгубио на изборима па га нема, ако, као и добро је тако.
Препоруке:
77
2
9 понедељак, 12 мај 2014 18:59
Zemunac
TO je odlicno,sada je ukrajinska desnica bez prihoda i zavisi od velikodusnosti zapada.DONBAS ce se i odbraniti..GDIN PUTIN nece dozvoliti ni direktno pripajanje Rusiji,NO TO JE SVEJEDNO,sada treba zavrnuti gas i pustiti ZAPADNU UKRAJINU da vide sta je MMF i tapsanje po ramenu Evropske UNIJE.Jedino ce im NATO ponuditi RAKETE!
Препоруке:
47
2
10 понедељак, 12 мај 2014 18:59
гаврило
Ево сада паралела између Републике крајине и СРЈ на једној страни и ових Република са Русијом?Да видимо колико је Русија моћна и како ће се сада ријешити овај проблем јер повратка на старо овдје неће бити за разлику од оног што се десило Народу Баније, Кордуна и Лике...
Препоруке:
52
2
11 понедељак, 12 мај 2014 19:24
Бранко Ивић
Саопштење МСП РФ :

Грађани Доњецке и Луганске области имају право да сами доносе одлуке по питањима која су за њих од животне важности, саопштено је у МСП РФ.

У дипломатском ресору наглашено је да су у тим регионима 11. маја одржани референдуми, и то без обзира на покушаје кијевских власти да се они онемогуће. У МСП РФ сматрају да имплементација резултата референдума мора да се одвија у оквирима дијалога између Кијева, Доњецка и Луганска.

У министарству је такође речено да од Кијева очекују неодложне сусрете са представницима југоисточних региона, што би по мишљењу Москве помогло стабилизовању ситуације у Украјини.
Препоруке:
33
1
12 понедељак, 12 мај 2014 19:28
Серб
Slavomirе Srpski, економски рат већ увелико траје, као и многи други облици ратовања. Питање је само у којој је фази и у коју фазу ће којом брзином прећи.
Препоруке:
30
2
13 понедељак, 12 мај 2014 19:37
Евет ефендија
Zoran-у

Наравно да подржавам независност Крима, Доњецка и Луганска, а не подржавам "независно косово".

Ако непријатељ није принципијелан, зашто бих ја био?
Препоруке:
59
2
14 понедељак, 12 мај 2014 19:49
Anka Krajina
@ Slavomir Srpski
1. Ekonomski trosak kao i ekonomski rat sa Briselom
2. Rusija bi dosla u situaciju podele Ukrajine
3. Rusija zeli samo federalizaciju Ukrajine

Slavomire, da vam nije slučajno sam Putin ispričao šta želi i šta ga brine pa nam vi sad prenosite?
U politici se ne događa ništa slučajno!

Ova slabo kamuflirana "svađa" između Kremlja i istoka Ukrajine oko refernduma je toliko "uverljiva" baš kao i ona Miloševićeva da Srbija nije u ratu!

Prestanite s poređenjem sa situacijom u Jugoslaviji pa ćete možda lakše sagledati celinu.
Pogledajte još jednom na kartu. Samo je pitanje dana kad će Pridnjestrovlje izglasati samostalnost.

Nije Rumunija onako panično krenula u usvajanje Rezolucije bez razloga.
Kriza u Ukrajini je još jako daleko od kraja. Sad tek počinje da se rasplamsava.
Strpljenje i vreme.
Препоруке:
37
4
15 понедељак, 12 мај 2014 20:00
КАДА СЕ ОДРЕКНЕ БОГА,
епископат се може одрицати и својих свештеника истинских исповедника и мученика, и целог свога народа и поклонити се ђаволу, са све одором и жезлом! Случај мученички пострадалог, од укронациста убијеног свештеника Павла Жученка у Доњецкој области кога је после уморства његов епископ искључио из Цркве!http://pravoslavljepzv.wordpress.com/2014/05/10/odricanje-od-novomucenika/
Препоруке:
20
0
16 понедељак, 12 мај 2014 20:02
Поунавац
Zoran
Au, svi vi podrzavate otcepljenje Kosova!?
............................................
Овакву паралелу не може да извуче Србин. Заправо може али се онда подразумјева да тај наводни Србин не зна ништа о својој земљи, о Косову и Метохији, о насељавању Шиптара из Албаније од 1945. до 2014. у томе да сваки педаљ те земње штрчи од српских топонима, да су тамо прегусто од средњовјековних маманстира и да су се тамо Шиптари населили захваљујући турској окупацији. Дакле ако се све ово зна, а свако ко није ретардиран би требао да зна, остаје само један закључак. Ви не можете бити Србин. Али ако ви и даље милите да сте Србин онда би било добро да урадите ДНК анализу, мислим да сте подметнути вашим родитељима!
Препоруке:
38
3
17 понедељак, 12 мај 2014 20:04
Бранко Ивић
Придњестровска Молдавска Република НЕМА шта да проглашава.

Она је фактички независна од 2.септембра 1990 године од када се отцепила од Молдавије,нако чега је вођен краткотрајни рат 1991-92 у коме је учествовала и руска армија.

Друга је ствар ако сте мислили на њено признање од стране,рецимо,Русије које никада није уследило.
Препоруке:
31
1
18 понедељак, 12 мај 2014 20:18
ММ
@Евет ефендија

Управо тако! Подмећу нам да смо за независност Косова и Метохије ако смо за независност Крима, Доњецке, Луганске... То једноставно не може да се пореди!
Препоруке:
33
1
19 понедељак, 12 мај 2014 20:22
Marko Gay
Nije bitno da li ce nove "nezavisne drzave" i formalno uci u sastav Rusije.

Pravo bogatstvo Ukrajine nije industrija, nego zemlja -- cernozem.

Sve strane, ako su pametne, upinjace se da zagrabe sto veci deo tog "zlata".

Pogotovu je to od kljucnog znacaja za Rusiju, kojoj samo nedostaje plodna zitnica da dostigne potpunu ekonomsku samostalnost.

Ekonomska samostalnost je sada, a i ubuduce, za Rusiju pitanje zivota ili smrti.
Препоруке:
30
0
20 понедељак, 12 мај 2014 20:22
Muhamed
Komsije,komsije-eee pa sta je ba sa nezavisnom PC:-)
Gdje je ba zapelo,evo ode Kosovo,Krim,Donjeck sprema se Katalonija,Skotska...samo od vas ni habera.
Pa zar toliko volite Zmajeve i vasu jednu i jedinu BiH:-))).
E onda,svaka vam cast!
Препоруке:
2
35
21 понедељак, 12 мај 2014 20:30
c_l
@ Muhamed:

Polako. Cekamo da vasi zapadni sponzori osete cari dolara bez pokrica, da vasi arapski sponzori malo uplase linije Teheran-Damask-Kairo i da se nas mladji brat raskomoti na uscu Dunava i Pridnjestrovlju.

Tada pada referendum, a vi cete ostati sami na Balkanu, daleko i od Rijada i od Istanbula. hrvati ce bezati od vas polusprintom, a mi sprintom. :)
Препоруке:
42
1
22 понедељак, 12 мај 2014 21:04
Anka Krajina
@ Бранко Ивић
U pravu ste. Promakli su mi ovi događaji.
U ovome trenutku teško je dati bilo kakvu prognozu budućih događaja.
Jedno je izvesno. Rusija, ukoliko želi opstati, ne smije dopustiti NATO-u da joj se baškari po dvorištu niti prepustiti obalu Crnog mora.
Препоруке:
23
0
23 понедељак, 12 мај 2014 21:28
Slavomir Srpski, @Anka Krajina
"Slavomire, da vam nije slučajno sam Putin ispričao šta želi i šta ga brine pa nam vi sad prenosite?
U politici se ne događa ništa slučajno!"

Kakve veze imam ja sa Putinom? Ja samo pratim delovanje i saopstenja kja redovno dolaze iz ruskog vrha i po njima se odredjujem. Ako ta saopstenja nemaju veze sa realnoscu nije moja krivica ako moja predvidjanja budu neispravna. Uglavnom do sada sam sve sto sam prognozirao video ostvareno. Pa sam i ovo moje predvidjanje okarakterisao sa 80% da ce se ostvariti.

Mislim da Putin ne govori istinu ni svojoj zeni (mislim bivsoj) pa bi bilo nekorisno da mi bilo sta isprica. Ja gledam delovanje a ne price. Zasto Rusija nije priznala barem rezultat referenduma? To je ne obavezuje da salje vojsku ili da uvrsti u RF ove delove Ukrajine. Ili ni to ne sme zbog Brisela? Sta je u pitanju odgovorite i vi da cujemo. Sve najbolje.
Препоруке:
5
12
24 понедељак, 12 мај 2014 21:56
Барбароанарх
@ Славомир Српски

Не драги мој Славомире ти не анализираш објективно већ смарачки навијаш да ти се испуне твоја потпуно погрешна предвиђања. Понављаш овде као папагај из дана у дан како Путин и Русија продају југоисток, како су се уплашили и договорили са Бриселом, а све то из неког само теби знаног разлога видиш само ти и она два трола провокатора који се овде мотају. Цела твоја логика се заснива на фасцинантној фикс идеји како је Путин исто што и Милошевић а Украјина исто што и Крајина. Човек елегантно у три дана узео Крим, на југоистоку све иде како треба али не може теби ни Бог Саваот са небеса сад доказати да не може пре зоре да сване и да за неке ствари ипак треба времена, јер по теби чим он није ушао са тенковима ту више нема шта да се прича. Као дете у посластичарници си био сретан када се појавила она патка о наводном 48 часовном ултиматуму па си написао једно 85 коментара све сеирећи да је Путин слагао, а он све то ни поменуо није а камоли обећао да ће ући са тенковима !?
Препоруке:
19
4
25 понедељак, 12 мај 2014 22:21
Slavomir Srpski, @Barbaroarnax
Понављаш овде као папагај из дана у дан како Путин и Русија продају југоисток, како су се уплашили и договорили са Бриселом,..

Nije tacno, navedite citat gde sam rekao da se dogovorio sa Briselom! Vi ni njednom ne navodite moje citate vec samo lagarije i pausalno, za razliku od mene koji uvek citiram ono sto kritikujem. Ali vi ste barbar i anarhicar, sto je suprotno od mog demokratskog i civilnog ubedjenja.

Dakle, ja ne trazim da Ruija vojno napadne, vec sam samo kritikovao dvolicnost Putina sto prvo preti, parvi manevre obecanjen da ako oped Kijev napadne da be braniti Ruse..To je rekao. A vi sada odgovorite sto Rusija barem ne PRIZNA REZULTAT ovih referenduma? Ne trazim da salje vojsku. Sto se plasi da prizna barem rezultate? Posto se oni u Briselu hvale da Rusija samo POSTUJE ali NE PRIZNAJE referendum, ne vidoh da ih Lavrov-Putin opovrgavaju. Zasto? Ako se ne plase Brisela? Zasto????Odgovorite vi!
Препоруке:
4
10
26 понедељак, 12 мај 2014 22:27
Slavomir Srpski, @Barbaroarnax (2)
Не драги мој Славомире ти не анализираш објективно..

Zaista ste nerazumni i mrznjom upereni prema meni..Pa cekajte, gore u prvom komentaru sam analizirao precizno u vise tacaka ZASTO Rusija nece pozitivno odgovoriti molbi iz Donbasa da ih prihvate u RF!! Pa to JESTE analiza i dao sam i argumente zasto.

Ako se vama ne svidja analiza, ili smatrat da je pogresna, lepo citirajte deo mog teksta i dajte argumente za vase stavoce i tvrdnje. Dajte nam argumente da ce Rusija da uvrsti Donbas i da prihvati njihovu molbu> Hajde, nemojte da bezite kada se od vas trazi minimum argumentacije, a ne samo pljuckanja pod prozorima.

Cekam na vasu argumentaciju da ce Rusija da uvrsi Donbas u RF. Dajem vam dva sata vremena da razmislite i napisete nesto konstruktivno, ako ikako mozete, naravno.
Препоруке:
4
10
27 понедељак, 12 мај 2014 22:32
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Раније је председник Централне изборне комисије самопроглашене републике


OK. Sada je stvarno dosta lose terminologije. Navedite mi primer jedne jedine republike u istoriji koja nije samoproglasena, odnosno koju je neko drugi proglasio. Alo!!! ResPublic - REPUBLIKA. Sustina republike u smislu rimske tradicije, a koji su je i prvi ustolicili kao politicki sistem i oblik vladavine je samoproglasenje, a sta podrzazumeva isti interes za veliku vecinu gradjana. Proglasena republika ne postoji. Za to imamo pregrst drugih imena kao sto su okupacija, protektorat itd.
Znaci umseto samoproglasenje (sto ima negativan kontekst kod vecine neznalica, a terminoloski prilici zutoj stampi, a i sinonim je za rec republika) treba koristiti drugi izraz. Novo oraganizovane, novo nastale, nove, ustolicene ili tako nesto.
Препоруке:
19
1
28 понедељак, 12 мај 2014 22:35
Slavomir Srpski, @Marko Gay
Citiram:"Sve strane, ako su pametne, upinjace se da zagrabe sto veci deo tog "zlata".Pogotovu je to od kljucnog znacaja za Rusiju,..

Ja vas zaista ne razumem ovim nastupom. Vi kao da trazite da Rusija grabi sto moze vise, dakle njenu vojnu intervenciju!!

Dok ste svih prethodnih dana likovali sto je za vas odlicno sto se Rusija tamo ne mesa, posebno vojno. Jer smatrate da ce ovako NATO da kontrolise 90% teritorije Rusije, i pisali ste da Odesu nikako necete ostaviti Rusiji, osim Luganskog i Donjeckog ukoliko izdrze protiv vojske iz Kijeva.

Kakav je vas stvarni stav Marko po pitanju Rusije? Cini se da ni vama nije jasno, ili se javlja opet neki dvojnik?
Препоруке:
8
1
29 понедељак, 12 мај 2014 22:44
Slavomir Srpski, @Barbaroarnax (3)
већ смарачки навијаш да ти се испуне твоја потпуно погрешна предвиђања.

Moja predvidjanja se ostvaruju jedno po jedno: vec pre mesec dana u toku desavanja na Krimu sam analizirao ponasanje Rusije i predvideo da NECE slati vojsku u Ukrajinu cak i kada fasisti iz Kijeva budu napali istok Ukrajine.

Elem ta moja predvidjanja su se ostvarila, dakle bila su ispravna.

Sada predvidjam sa 80% da Rusija nece pozitivno odgovoriti molbi Donbasa da je usvoje u RF. I dao sam punktualno argumentaciju zasto se to nece ostvariti.

Dakle bivsa moja predvidjana su OSTVARENA a za ova danasnja videcemo uskoro, i opet racionalno smatram da ce se i ona precizno ostvariti sa 100%.
Препоруке:
4
9
30 понедељак, 12 мај 2014 23:05
Anka Krajina
@ Slavomir Srpski
Ja samo pratim delovanje i saopstenja i po njima se odredjujem.

Prebrzo donosite zaključke. Da je bilo po vašem, Ukrajina bi već bila spržena zemlja!
A to nije cilj ni Moskve ni NATO-a.
Sudeći po vašim komentarima, mislim da se u diplomatiji ne bi hleba najeli.
Препоруке:
10
3
31 понедељак, 12 мај 2014 23:47
Slavomir Srpski, @Anka Krajina
Citiram:"Prebrzo donosite zaključke.Da je bilo po vašem,Ukrajina bi već bila spržena zemlja!"

Izgleda da vi nasedate na namestaljke Barbaroarnax, i ne pratite moje komentare barem poslednjih mesec dana. Naime,ja sam vec pre mesec dana tvrdio da Rusija nece vojno napasti Ukrajinu i za to naveo valjane razloge. Dakle nikakvu sprzenu zemlju ja nisam prizivao.

Ja sam samo kritikovao dvolicnosti Putina u njegovim izjavama: to jeste da je posle prvog vojnog napada Kijeva izvodio vojne manevre na granici i pretio Kijevu da ako opet upotrebi vojsku na narod da ce on poslati zastitu Rusije tom narodu u Donbasu. A zatim to nije ispunio. Isto tako pre Zeneve je trazio federalizaciju, a na Zenevi nisu ni spomenuli. A onda je pozvao na referendum ove u Donbasu pa je onda rekao da referendum ne odrze, itd,itd.. Dakle ukazao sam da mu nije verovati na recima. On nije diplomata vec Lavrov. On je Predsednik sa ovlascenje Dume i za vojni napad. Neka ostavi Lavrovu da laze i diplomatise. Samo to.
Препоруке:
5
7
32 уторак, 13 мај 2014 00:23
Slavomir Srpski, @Anka Krajina (2)
Vidite, moja konstruktivna kritika vlastima u Kremlju su uvek bila pravovremena. Vec kada su fasiti napali na Majdanu kritikovao sam ih jer cekaju kraj igara u Sociju gledajuci kako im dolazi vojni udar. Onda sam ukazao na pogresnu strategiju prema Ukrajini kada su vec odlucili da je zaobidju Juznim tokom i time joj nanesu ekonomske udare jer vise Ukrajina ne bi imala tranzitne takse, pa je to Rusija da bi zadrzala Ukrajinu za sebe morala nadoknaditi recimo vecim ulaganjem u Ukrajinsku industriju u Donbasu. Dakle ukazivao sam na to da umesto da trose 50 milijardi dolara na Soci su trebali: 1. da pola novca uloze u Ukrajinsku industriju i time vezu za sebe citavu Ukrajinu, 2. da sto brze izgrade Juzni tok .

Sve moje kritike i onda i danas su KONSTRUKTIVNE, jer uvidjam greske koje cine. Poslednja greska je da ne priznaju rezultate ovog referenduma kojeg su ranije podrzavali, jer to nanosi veliki pad ugleda Rusije kao velike i snazne drzave na sve one koji Rusiju postuju i vole.
Препоруке:
5
7
33 уторак, 13 мај 2014 00:34
Anka Krajina
@ Slavomir Srpski
Izgleda da vi ne pratite moje komentare barem poslednjih mesec dana.

U pravu ste, ne pratim. Previše su crno-beli.
Nema nijansi a one su u ozbiljnim analizama itekako važne.
Laku noć i svako dobro.
Препоруке:
9
4
34 уторак, 13 мај 2014 01:26
Slavomir Srpski, @Anka Krajina (3)
Citiram vas: "Ova slabo kamuflirana "svađa" između Kremlja i istoka Ukrajine oko refernduma je toliko "uverljiva" baš kao i ona Miloševićeva da Srbija nije u ratu!"

Ali kome to treba?Ako je Rusija svetska velesila nema za to potrebe.Jer to ne prolazi ni kod budala a kamoli na zapadu! Samo ispadaju smesni pajaci, jer im ni sada ne veruju i opet prete drugim sankcijama. Ovako se srozavaju i ispadaju manji od on onoga sto jesu,sto je uvredljivo za sliku Rusije,kod onih koji je postuju.

Sto se tice vase doslednosti, priznajete da ne pratite moje tekstove, a onda tvrdite da su crno-belo. Opredelite se ili znate sta pise,ili ne izvlacite prebrzane zakljucke (bas one za koje ste me ranije napali).Dakle kontradiktorni ste,i previse netolerantni. Problem je sto je vama sve crno-belo, pa tako gledate i na ostale. Ja sam izricito antidogmatski,i bas sto vidim nijanse, nepodnosljiv sam ekstremistima na NSP koji me napadaju jer zahtevaju jednoumnost.Ja naprotiv pratim sto pisete godinama
Препоруке:
5
5
35 уторак, 13 мај 2014 08:33
Vladimir
@Slavomir Srpski

Problem je sto je vama sve crno-belo, pa tako gledate i na ostale. Ja sam izricito antidogmatski,i bas sto vidim nijanse, nepodnosljiv sam ekstremistima na NSP koji me napadaju jer zahtevaju jednoumnost.Ja naprotiv pratim sto pisete godinama

Bravo!
Što bi rek'o Homer Simpson - been there, done that.
Препоруке:
4
0
36 уторак, 13 мај 2014 10:28
Anka Krajina
@ Slavomir KONSTRUKTIVNI
moja konstruktivna kritika vlastima u Kremlju je uvek bila pravovremena.

Čudim se čudom zašto niko u Kremlju nije reagovao na tako "konstruktivna" upozorenja?!
Valjda tamo sede sami tupci pa čekaju da ih Slavomir Konstruktivni poduči šta treba da rade?!

Što više naglašavate svoju "konstruktivnost" sve više dokazujete moju tvrdnju, da je bilo po vama Ukrajina bi bila spržena zemlja!
A to najbolje dokazuje ova rečenica:
"kritikovao sam ih jer cekaju kraj igara u Sociju gledajuci kako im dolazi vojni udar"

Kome je dolazio vojni udar? Moskvi ili Kijevu?

Eto zato ne gubim vreme na vaše komentare!
Препоруке:
5
2
37 уторак, 13 мај 2014 11:26
Vlado Banja Luka
Ovo je sve davno posijao boljševičko/antipravoslavni režim koji je zavladao Rusijom 1917. uz pomoć bankara sa zapada. Njihovi pajaci Lenjin i Staljin, a kasnije i Hruščov su "crtali" unutrašnje granice kako im bi se prohtjelo, uglavnom na štetu ruskog naroda. Tako je 25 miliona Rusa ostalo u Ukrajini, Kazahstanu, Moldaviji, Gruziji, itd. Očigledno je došlo vrijeme da se ta istorijska nepravda ispravi i da se tradicionalne ruske teritorije Krim, Donjeck, Harkov, Odesa i Pridnjestrovlje vrate u maticu ili bar da budu kao Abhazija i Južna Osetija koje su to de facto uradile još 2008.
Препоруке:
3
2
38 уторак, 13 мај 2014 12:12
Slavomir Srpski, @Ana Nekonstrutivna
Ja zaista ne znam sta vam je palo na um?? Sta vas bode? Ako vas ne interesuju moji komentar zasto ih ne preskocite? Cemu vasi uzastopni napadi na mene licno?

Lepo sam rekao da je Rusija cekala kraj igara u Sociju i nije na vreme intervenisala kada su fasisti na majdanu rusili prorusku vlast u Kijevu. Ne secate se da je onda Rusija davala 17 milijardi pomoci Kijevu da bi joj pomogla da izadje iz krize i izvuce iz EU ucena??

Pa cekajte KO je cakao. JA? Vi ste zaista, izvinite, glupa osoba,i vidi se netolerantna.

Jer Vi napadate mene umesto onih koji tamo tako rade. Kritikujte njih koji tamo rade a ne mene koji samo uvidjam propuste. Zamenili ste objekt od subjekta delovanja koji je Riusija. Ja sam samo osmatrac i moje osmatrane ne utice na politiku Kremlja, ali upozorava. Na njima je da usklade ili ne svoju politiku a NA MENI je da je KRITIKUJEM i to slobodno i sa argumentima. Potali ste histericna i vredjate konemtatore samo zato sto iznose svoja misljenja.
Препоруке:
2
4
39 уторак, 13 мај 2014 12:19
zoran
A gde vam je barem foto vest o setnji u znak podrske Rusiji od Ruske crkve do Ruske ambasade?
Ne verujem da vi to niste smeli da objavite.
Препоруке:
3
1
40 уторак, 13 мај 2014 12:20
Slavomir Srpski, @Anka gubivremenska
Citiram vas: "Kome je dolazio vojni udar? Moskvi ili Kijevu? Eto zato ne gubim vreme na vaše komentare!"

Pa kakva su to glupa pitanja gospodjo (eto zasto sam prisiljen da vas kvalifikujem kao neinteligentnu osobu),pa da pitate mene "kome je dolazio vojni udar".Zar jos TO ne znate gospodjo Anka?

Ako ne znate da vas obavestim: drzavni udar nasiljem fasista je pocinjen u Kijevu,sa tim Moskva nme veze. Jeste li sada obavesteni?

Ok.. a sada da predjem na drugu vasu "pametnu" izjavu. Vi kazete da gubite vreme na moje komentare,a napisaste mi nekoliko komentara gde me uporno vredjate i napadate. Pa dogovorite se onda sa svojim mozgoma ako ga imate: ako gubite vreme ZASTO onda uzastopno pisete ove kontardiktorne budalastine?? Vi sami sebi upadate u rec,jer nesto piskarate a onda se tuzakate na sajtu da gubite vreme u piskaranju. Osvestite se i dobovorite sama sa sobom pre nego sto gubite vreme? Ja da bih odgovarao na vase budalastine sam PRISILJEN da gubim vreme, za razliku od vas.
Препоруке:
2
4
41 уторак, 13 мај 2014 12:25
Slavomir Srpski, @Anka sprezene zemlje
Citiram vas :"Što više naglašavate svoju "konstruktivnost" sve više dokazujete moju tvrdnju, da je bilo po vama Ukrajina bi bila spržena zemlja! "

Opet ponovljene budalastine, cak i posle podugackog teksta gde sam objasnio da nikada nisam verovao niti verujem da ce Rusija ratovati zbog Ukrajine. Dakle JA gospodjo tvrdim da tamo Rusija nece sprziti ni zemlju ni bilo koga, pa cak sta vise nece uciniti ni mnogo manje tragicne stvari: recimo priznavanje referenduma na istoku za koje je Moskva trazila da se ne sprovedu. Ako u to ne verujete sto pisem procitajte na vestima ko je trazio da se referendum odlozi i ko je u Moskvi podrzao izbore fasista u Kijevu za 25 Maj. Ako ne znate da vas obavestim a vi proverite: direktno Predsednik Putin je to izjavio.

A sada ako se neko odrice i referenduma, naravno da tamo nece slati vojsku, niti sprziti bilo oga, a posebno ne tiu zemlju Ukrajine.
Препоруке:
2
4
42 уторак, 13 мај 2014 12:35
Slavomir Srpski, @Anku, o konstruktivnosti
Citiram:"Što više naglašavate svoju "konstruktivnost" sve više dokazujete moju tvrdnju, da je bilo po vama Ukrajina bi bila spržena zemlja!"

Vi izgleda ne razumete razliku izmedju konstruktivne kritike i kritizerstva.Da vam to pojasnim: kritizerstvo je onda kada nekoga samo kritikujete a ne dajete nikakve predloge i resenja.Konstruktivna kritika je kada ukazete na greske a onda ukazete na moguca resenja da se te greske isprave.

U mojoj kritici Rusije kada su fasisti napali narod na istoku sam tek onda trazio da ih Rusija odbrani, onako kako je Putin pretio tokom vojnih manevara na granici,i opisao i plan presecanja Ukrajine. Dakle dao sam jedno moguce resenje.

Kada je Moskva izvrsila zaokret i trazila odlaganje referenduma uz prihvacanje fasistickih izbora 25 maja,posle moje kritike te izdaje organizatora referenduma,resenje koje sam dao je da Moskva PRIZNA rezultate tog referenduma.

Takva resenja koja sam savetovao mogu da se prihvate ili ne od Moskve. Od njih zavisi samo.
Препоруке:
2
4
43 уторак, 13 мај 2014 13:08
АНАЛИТЧАР
Русија ситуацију у Украјини рјешава у складу са својим мудрим приступом у дипломатији и својом снажном армијом и полицијом на плану безбједности . Русију криза у Украјини није дочекала неспремну . На порталима Евроазије Александра Дугина још прије 10 година постојале су мапе подјеле Украјине гдје би око 50 одсто земаљ био руски и прикључен Русији , богати Југоисток . Русија је добила у Грузији 2008-ме рат против НАТО-а . Тада им је руски МЕДВЕД показао зубе и показао Западу шта га у будућности чека против Русије , пораз за поразом а катаклизму НАТО-а , Тусрке , Катар и сауди Арабије видимо на Сирији

Полако Крим па Доњецк па Лугањск , НАСТАВИТИ НИЗ Одеса , Харков , итд итд . Америка је упала у клијешта Ирана и Русије као стратешких савезника . Америка тренутно губи четири рата Ирак , Авганистан , Сирија , Украјина . УСА дугује скоро 18 000 млрд долара , директорка ФЕД-а Џенет Јелен каже да 2015-те УСА иде под лед тј општи банкрот . Њемачка паметно сарађује са Русима , мудро !
Препоруке:
3
2
44 уторак, 13 мај 2014 13:47
АНАЛИТИЧАР
Шта је са Кличком ( плаћеник Ангеле Меркел и фондова њемачке службе БНД ) . Гурнут је у страну да би био прогуран ЈАЦ - наказа Јацењук амерички плаћеник а тако га зове зликовац Викторија Нуланд ( у разговору са америчким амбасадором Пјатом ).
Шта је порука , Кличко склоњен , ЈАЦ у првом плану . Коло рата и зла води зликовачка Америка која гура Њемачку да је згази Русија , да Њемачка добије батине у тучи са Русима а тучу је изазвала Америка као што батине од Руса и Иранаца у Сирији добијају Турска и вахабије а не Америка !

Зато одједном швапски медији " проналазе топлу воду " да је амерички БЛЕКВОТЕР у Украјини , наравно да је тамо када су америчке плаћенике Руси ликвидирали срушивши 1 авион украјинских нациста и 4 до 5 хеликоптера и убивши преко 200 нацистичких војника . То је то . Америка гура швабе на руску цијев а швабе памте Берлин 1945-те и руског војника у Берлину
Коме није јасно шта Путин смјера нека зна да Русија има 8,7 милиона људи више него пре кризе Крим + ДОНБАС
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер