Evrovizija je već decenijama događaj koji promoviše toleranciju i koji je veoma blizak senzibilitetu LGBT populacije širom Evrope
Slažem se da je Evrovizija peder-bal i nadam se da više nećemo učestvovati u tom cirkusu.
Preporuke:
273
7
2
nedelja, 11 maj 2014 20:41
Forever Jang
Ja ipak mislim da Evropa mora da ima alternativu. Ako je ovo Evropa, daleko joj lepa kuća. Pitanje je i da li bi naša Marija Šerifović pobedila na Evroviziji da se nije deklarisala kao lezbejka.
Preporuke:
237
8
3
nedelja, 11 maj 2014 20:41
Dragan
Uz JevRopska unija uvek idu i pridevi kao što su razvraćenost, izopaćenje, zlosmrdje i sl... to su glavni i neodvojivi epiteti zapadne poludelosti.
Preporuke:
176
8
4
nedelja, 11 maj 2014 20:46
Dragan
"Smatramo nedopustivim vređanje trans populacije na nacionalnom servisu koji je servis svih građana, pa i LGBT populacije, koju već godina aktivno ignoriše. Smeštanje trans osobe Končite Vurst u domen bizarnosti, cirkusa, frik šoua i zblažavanje kada dobija maksimum broj poena je nedopustivo",
Možete da smatrate šta hoćete, homoseksualnost u Srbiji a i u noralnom svetu nikada neće biti prihvaćena kao nešto normalno, prirodno, pravo i zdravo iz prostog razloga jer je nenormalno, neprirodno, krivo i bolesno.
Preporuke:
222
9
5
nedelja, 11 maj 2014 20:51
s.p.Lajković
Da se obrijala niko ne bi ni primetio ....Koga više briga za mišljenje gej-lezbijskog centra ...Neka se zavuku u svoje klozete i nek rade šta im volja .
Preporuke:
191
5
6
nedelja, 11 maj 2014 20:57
nada petrović
Dotični gospodin je uѕeo umetničko ime KOBASICA vulgarno asocirajući na oznaku muškosti. I naša pobednica Marija se izjasnila da je gej. Dakle, ta populacija je najaktivnija na EUROSONGU. Naša sirotinja nas spasla da ne učestvujemo u takvim jeftinim nameštaljkama.
Preporuke:
172
7
7
nedelja, 11 maj 2014 21:00
Bre!
Kakva nakaza!
Jezivo! Ne valja gledati ovakve slike kasno uveče! Samo da mi ne dođe na san!
Preporuke:
177
6
8
nedelja, 11 maj 2014 21:09
Biljana Nikolić
A šta ćemo sa milionima NEbradatih žena za koje je uvreda i ismevanje ženska večernja haljina i brada? Ili li NEŠTO što gej lezbejska propaganda neće OSKRNAVITI?
I baš me briga koliko je poena dobio muškarac sa bradom u večernjoj haljini, jer jeste pobedila bizarnost.
Preporuke:
183
8
9
nedelja, 11 maj 2014 21:52
učiteljice,učiteljice on me gleda
Gej populacijo, pa vi postadoste k'o Gestapo!
Pa ne možete zabraniti zezanje i sprdanje.
Šta se samo ljutite....k'o Vučić?
Ajzdeljković može da se sprda sa Crkvom, al' na svoj račun-ne! Vidi ti to!
Preporuke:
192
6
10
nedelja, 11 maj 2014 21:53
spiritus
Biljana Nikolić
E, to Vam je posledica "pravne države". Američka psihijatrijska asocijacija je 1973 (najzaslužniji Alfred Kinsi) skinula sa liste poremećaja homoseksualizam, a 1995, pedofiliju i sadizam, a demokratske države su to unele u svoje zakonodavstvo. Među njima i Srbija: po Ustavu iz 2006 (čl. 1) zasnovana je na "evropskim vrednostima". To je, sviđalo Vam se, ili ne, zasluga "onog što se povukao". Elem, sva ova stvorenja imaju zakonsko pravo da budu to što jesu i da budu tretirani kao i svi drugi. To je direktna posledica 5-og oktobra. U Holandiji legitimno deluje stranka pedofila, a kod nas se pedofilija zakonski promoviše kroz "prava deteta", među kojima je pravo na seksualnost osnovno. Ako se lgbt odluče da tuže RTS, dobiće spor i biće isplaćeni od Vaših i mojih (poreskih obveznika) para.
Preporuke:
113
16
11
nedelja, 11 maj 2014 22:23
Hercegovac
RTS nije trebalo da prenosi ove gadosti i treba da se izvine svojim gledaocima.Pravo je poniženje za normalnog čovjeka da plaća preplatu televiziji koja prikazuje ove nakaze.
Preporuke:
141
5
12
nedelja, 11 maj 2014 22:42
thinking maize@ spiritus, pa Biljana Nikolić
Hmmm, a da RAZMOTRIMO ovaj "stav": "Transvestit Končita Vurst..." i "njegova prava" zašta se zalaže "srpska" "LGBT populacija"!? Naime, TRAVESTITA je osoba koja se OBLAČI u ŽENSKU ODEĆU i tako PREDSTAVLjA u JAVNOSTI, zadržavajući SEKUNDARNE POLNE KARAKTERISTIKE! Ergo "Končita Vurst" je I DALjE MUŠKO, a samim tim NjEGOVA POJAVA je DEGUTANTNA "glede" estetike& etike! IZDAJE se ZA ONO što NIJE! OKSIMORON kao "građanin-plemić" ili "humani nacista" i sl. Znači IGRA se, ali ta IGRA NEKOM MOŽE da BUDE NESIMPATIČNA jer je FETIŠIZAM! Šta imamo kod gorepomenute osobe "Dane Internacional", sad POKOJNE ili izvesne osobe koja se odaziva na "Sopor" i koja je stekla ZNAČAJNU MUZIČKU REPUTACIJU u nekim krugovima!? Te osobe su TRANSEKSUALCI, jer su PROMENILI POL u smislu UKLANjANjA genitalija koje su ih KARAKTERISALE u njihovom PRETHODNOM "izdanju", a sadanje "izdanje" ODRŽAVAJU UZIMANjEM HORMONA POLA kome NAVODNO "inkliniraju"!? UVRNUTO, ali NjIHOV IZBOR! I UZGRED LIČE na ŽENE, pa NE PROVOCIRA DRUGOMISLEĆE!
Preporuke:
71
5
13
nedelja, 11 maj 2014 22:49
imaju!
@Špiritus
Verovatno ste sve to u pravu,ali i moje pravo je da ovo na slici(nisam gledao kič)nazovem bolesnim i da zaštitim svoju decu kako znam i umem.
Moje pravo!
Hoćete li vi ili neko drugi iz države čiji sam i ja obveznik?
Imam li ja prava?
Imaju li moja deca prava?
Preporuke:
97
3
14
nedelja, 11 maj 2014 22:50
thinking maize@ spiritus, pa Biljana Nikolić, nastavak
Sve su ovo definicije koje su iznesene u poznatom seksološkom priručniku dr Dejvida Rojbena (naravno Amerikanca!) "Sve što ste oduvek želeli da saznate o seksu, ali se niste usudili da pitate", inače prvi put izdatog 1969. (Ta knjiga bila je predložak i za istoimeni film Vudija Alena.) U toj knjizi, izdatoj NEKU GODINU pre pomenute PROMENE u stavu Američkog udruženja psihologa, oba SINDROMA se karakterišu kao "seksualni poremećaji" u smislu "pogrešno usmerenog libida, tj. seksualne energije". No, dok siroti transeksualci žele PO SVAKU CENU da PROMENE POL i po CENU SOPSTVENOG SAKAĆENjA i IZLAGANjA SKUPIM HORMONSKIM kurama, pri čemu FIZIČKI LIČE na POL koji su "odabrali" (mada ZADRŽAVAJU odogvarajuće HROMOZOME!), tzv. transvestiti, kao FETIŠISTI se, kako reče dr Rojben "EMOCIONALNO VEZUJU za NEKU MRTVU STVAR ili IZDVOJENI DEO TELA" i "SAMO TO IH MOŽE SEKSUALNO UZBUDITI", što uz eventualnu JAVNU POJAVU, tj. EGZIBICIONIZAM, već ukazuje na AGRESIJU! A to već podrazumeva NERAVNOPRAVNOST GRAĐANA!
Preporuke:
73
4
15
nedelja, 11 maj 2014 22:51
fristajlo
Evrovizija je, konačno dobila pravog pobednika...
Prema troparu i svetac...
Preporuke:
102
3
16
nedelja, 11 maj 2014 23:09
thinking maize@ spiritus, pa Biljana Nikolić, drugi nastavak
Znate, transvestita-EGZIBICIONISTA je SVOJOM POJAVOM IZVRŠIO AGRESIJU na DRUGOMISLEĆE OSOBE, pa zato treba da SNOSI RIZIK PROTESTA PROTIV takvog pojavljivanja u javnosti, pri čemu taj protest mora biti u STROGO GRAĐANSKIM OKVIRIMA NENASILjA! Ergo, verbalni protesti, bojkoti, demonstracije i sve što karakteriše PASIVNE PROTESTE protiv ONOG ŠTO NE PRIHVATAMO! Tako da KRIMINALIZACIJA PASIVNOG PROTESTA jeste akt NERAVNOPRAVNOSTI GRAĐANA, pa se tzv. "zakon protiv diskriminacije" može OBARATI ne samo pred Ustavnim sudom, već i šire! Dalje, SLOBODA GOVORA, ZBORA i DOGOVORA mora biti NEPRIKOSNOVENA ili imamo PRAVO da se tome AKTIVNO SUPROSTAVIMO kao DISKRIMINACIJI& TIRANIJI! G-din "spiritus" pomenu da je najviše na zalaganje čuvenog prof. dr Alfred-a Kinsey-a IZMENjENA pomenuta klauzula o BOLESNOSTI "seksualnih poremećaja" (kao pogrešno USMERENOG libida), zato valja POMENUTI da je odskora otkriveno da je BAŠ TAJ prof. ŠTELOVAO "REZULTATE" njegovih "istraživanja" o "seksualnom ponašanju Amerikanaca"!?
Preporuke:
58
5
17
nedelja, 11 maj 2014 23:09
Biljana Nikolić@spiritus
Član 1
Republika Srbija je demokratska država svih građana koji u njoj žive, zasnovana na slobodama i pravima čoveka i građanina, na vladavini prava i na socijalnoj pravdi.
Samo mi precizno kažite na koje i čije se to slobode i prava pozivao predhodni Ustav? I da li je Španija, Grčka, Rumunija.... da li su pošli za primerom Holandije?
Ovi vaši će uskoro promeniti Ustav, pa baš da vidim sa kojom planetom Sunčevog sistema će ga uskladiti.
Preporuke:
66
3
18
nedelja, 11 maj 2014 23:18
thinking maize@ spiritus, pa Biljana Nikolić, kraj!
Prema tome, ovakva "inicijativa" tzv. "LGBT populacije" zapravo je još jedan POKAZATELj NjIHOVOG NASILjA i stepena do koga je VIDLjIVA OKUPACIJA NAŠE ZEMLjE& NARODA! Dok god su ovakvi NESTANDARDNI VIDOVI SEKSUALNOSTI u okviru "četiri zida" mene se to KAO GRAĐANINA NE TIČE! Onog trenutka kada to POSTAJE JAVNO znam da se RUŠI PRAVO, jer se RUŠI GRANICA između JAVNOG i PRIVATNOG ili kako drevni Rimljani, kodifikatori I SAD VAŽEĆEG SHVATANjA PRAVA, rekoše, ruši se razlika između RES PRIVATA i RES PUBLICA, a to je već HAOS! No, kao što svako pravo TVRDI, onog trenutka kada vlast, ma bila I OD Boga DATA, počinje da se ZLOUPOTREBLjAVA i RUŠI OSVEŠTANE (od Boga ili Zakonodavca, svejedno je!) NORME, onda ona prelazi iz DOPUŠTENIH oblika u NEDOPUŠTENU FORMU TIRANIJE! A tada i običan GRAĐANSKI NAROD i VERNI NAROD imaju PRAVO POBUNE! To je ono što bi kao SLOBODNI LjUDI MORALI da ZNAMO! I to je ono što bi trebali da OSTAVIMO MLAĐIMA! Svako dobro svima i sledeće godine u Prizrenu, one druge u Kninu!
Preporuke:
71
3
19
nedelja, 11 maj 2014 23:52
Evrofol
Da, Evrosong ustvari pokazuje o kakvoj se prevari radi, odnosno na koje se sve načine ispira mozak Evropljanima. Očigledno je da Evropljani počinju da služe za svetsko sprdanje. U Americi je jak konzervativizam, takođe i u azijskim i južnoameričkim državama. Ispada da je Evropa najdemokratskije područje sveta. Stvarnost je mnogo surovija, odnosno Evropa se sam upetljala u tzv. ljudska prava - pa sad kojekave nastranosti izlaze na površinu (ne samo homoseksualci, već i jurišnici iz islamskog sveta koji se stacioniraju u Evropi kao rezervne snage, pod plaštom radnika koji samo traže posao). Austrija je katolička zemlja. Nema šanse da Austrijanci te nastranosti stvarno podržavaju. Odnosno ako bi se analiziralo, nastranosti izgleda dolaze upravo iz onih zemalja koje su tradicionalističke, kako bi se valjda stekao utisak da su i tradicionalisti legli na rudu. Mislim da će Evropljani pući, neće moći dugo to silovanje da trpe, a pribojavam se epiloga pobune koja izgleda počinje.
Preporuke:
81
4
20
nedelja, 11 maj 2014 23:55
spiritus
Imaju!
Nemojte misliti da sam pristalica ovakvog zakonodavstva ili sistema vrednosti, naprotiv, sve sam učinio da do njega ne dođe, još pre 14-15 godina. Na žalost, tu smo gde smo: dakle, vi nemate pravo da ih nazovete tako kako ste ih nazvali, jer ih štiti zakon. Ako bi se desilo da oni vas nazovu nekim pogrdnim imenom, tek tada bi Vaša prava bila ugrožena, pa bi mogli da ih tužite. To što se tim stvorenjima ne zna pol, ne ugrožava Vaša prava, a njih zakon štiti. A ako insistirate na tome da je isključivo heteroseksualnost normalna, a sve drugo bolesno, možete biti proganjani i kao fašista.
Preporuke:
31
15
21
ponedeljak, 12 maj 2014 00:07
spiritus
Biljana Nikolić
Član 1.
Republika Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive, zasnovana na vladavini prava i socijalnoj pravdi, načelima građanske demokratije, ljudskim i manjinskim pravima i slobodama i pripadnostima evropskim principima i vrednostima. To je, korektnosti radi, Član 1 Ustava Srbije iz 2006. A "moji" će verovatno izbaciti srpski narod iz Ustava i uvesti Rome. Sve je urađeno na njihovoj konstituciji - red je da dobiju državu. Ne znam da li ste primetili: kad Srbi(n) naudi Romu, sve dobija nacionalnu dimenziju, u obrnutom slučaju toga nema. E, ni tog nije bilo pre 5-og oktobra.
Preporuke:
49
10
22
ponedeljak, 12 maj 2014 00:10
Srbin crnac, ateista
Treba da prihvatimo diktat LGBT inkvizicije jer ona ima moralno pravo da zabrani svim voditeljima da misle ili reaguju po svom obrascu, običajnom mentalnom i kulturnom. Ili kao alternativa, LGBT inkvizitori neka kupe karte za Španiju. Međutim, tamo će izgubiti posao.
Slučaj Šerifovićke je bitan jer pokazuje o kakvoj političkoj propagandi se radi. Negde 2007-e kada je narod bio veoma razočaran "evrointegracijama" "slučajno" se desilo da Srbija pobedi na Evroviziji (sa ukradenom albanskom pesmom). Srbija u ekstazi, a Marija Šerifović na konferenciji za novinare odgovara na unapred pripremljeno pitanje "Šta misli o homo populaciji" -Oni su okej, kaže Marija. I napravi se zvezda. Sada otkriva da je "lezbejka". Oprobani recept: u svrhu pederofilske propagande, Zapad prvo napravi veliku zvezdu koju zavole mladi, a posle dovoljno vremena ta zvezda kaže ja sam "gej", i ti mladi onda budu primorani da to prihvate i da misle da je to normalno. Isto to je napravljeno s Riki Martinom, na primer.
Preporuke:
68
4
23
ponedeljak, 12 maj 2014 03:54
Gordana
Moze li da me tuzi lgb populacija sto, nekontrolisano i prirodno, osecam gadjenje i potrebu da povracam ?!
Preporuke:
69
4
24
ponedeljak, 12 maj 2014 07:47
thinking maize@ spiritus
Dobro, NEĆU im REĆI da LAŽU& KRADU, već da "ŠTEDE na ISTINI" i "POZAJMLjUJU TUĐU IMOVINU bez PITANjA& OGRANIČENjA" i da NE PRIČAM da su BOLESNI (citiram mišljenje poznatog anglosaksonskog psihijatra! A i PRINCIP RAZDVAJANjA Res Publica i Res Privata I DALjE je VAŽEĆI!), već da "GAY NIJE OKEJ", da se NE RADI o DISKRIMINACIJI, već "PRIVILEGIJI", da "zakonsko" NORMIRANjE GOVORA& PONAŠANjA NIJE SLOBODA i da LAST BUT NOT LEAST NAMETANjE NEKOG PONAŠANjA sa CILjEM "MENjANjA MENTALITETA" NE SPADA u KORPUS GRAĐANSKIH SLOBODA, već ZLOUPOTREBA! I da se to iznese pred Ustavni sud, pa i više, da se sprovode AKCIJE GRAĐANSKE NEPOSLUŠNOSTI! Znate, nas MNOGO MANjE KOŠTAJU PORODIČNE ŠETNjE, pa i samo sa "umivenim" TRANSPARENTIMA, nego što "državu" Srbiju KOŠTA FINANSIRANjE DRŽANjA 6000 policajaca "grada Čikaga" za te "PEDERSKE sedmice"!? Ah, da, TRAŽIĆEMO kod Ustavnog suda da se OSNOVU PRINCIPA GRAĐANSKE RAVNOPRAVNOSTI OPOREZUJU SVE NVO finansirane iz INOSTRANSTVA i da se PRESTANE sa NjIHOVIM FINANSIRANjEM iz BUDŽETA!
Preporuke:
40
2
25
ponedeljak, 12 maj 2014 08:39
Biljana Nikolić@spiritus
Nemojte kao kiša oko Kragujevca, odgovorite mi na pitanje koje sam postavila. Evo ponoviću - prvi član Ustava iz 1990 ne pominje "evropske vrednosti" ali kaže Republika Srbija je demokratska država svih građana koji u njoj žive, zasnovana na slobodama i
pravima čoveka i građanina, na vladavini prava i na socijalnoj pravdi
Odgovorite mi (kad ste se već SAMI prihvatili tumačenja Ustava i "pravne države") na koju (ili čiju) demokratiju se mislilo, na koja prava i slobode građana se mislilo i da li vladavina prava znači "pravnu državu" ili nešto drugo?
Uzgred,kao dvostruki glasač SNS, IZGUBILI STE MORALNO PRAVO I KREDIBILITET KRITIČARA. Uživajte SAD VI u paradi pedera i lezbejki jer za SNS STE VI GLASALI.
Preporuke:
50
3
26
ponedeljak, 12 maj 2014 08:43
spiritus
T.Maize
Kinsi, kog obojica pomenusmo je, prema tvrdnjama njegove bliske saradnice dr DŽudit Risman, bio najobičniji psihopata. Pod vidom "naučnih istraživanja", seksaulano je, tokom godina, zlostavljao 317 dece! Njegova istraživanja je finansirala Rokfelerova fondacija, koja je finansirala i promenu američkog zakonodavstva u ovoj oblasti. Pošto su bili najveći proizvođači svakojakih pomagala, ovim su razvili biznis do neslućenih razmera. Intervju sa dr Risman je radila premudra Biljana Đorođvić i emitovan je na "Atlantisu", radio Beograda 2. "Atlantis" je ukinut na insistiranje Dragoljuba Mićunovića u vreme "Evropske Srbije". Intervju se može naći na internetu, pod nazivom "Uspostavljanje novog seksualnog poretka". Evo jedne od mnoštva adresa: http://dzonson.wordpress.com/2010/11/27/dzudit-risman-uspostavljanje-novog-seksualnog-poretka/
Preporuke:
30
5
27
ponedeljak, 12 maj 2014 08:46
jelka
Odvratno, gadno, prljavo! Gde su prava gladnih, bolesnih, nezaposlenih, starih i od svih napuštenih, kojih je u Srbiji najviše. I koje niko ne vidi i ne čuje i svi se prave da ne postoje!
Preporuke:
55
2
28
ponedeljak, 12 maj 2014 09:06
Biljana Nikolić@spiritus
Još jedno pitanje za vas kao eksperta za ustavna pitanja i levičara u duši koji se izdaje za nacionalistu - kako vam nije smetalo u Ustavu iz 1990 što NIGDE NEMA SRPSKOG NARODA, već samo GRAĐANA KOJI ŽIVE U SRBIJI? Da neće "građani" iz tradicije srpskog naroda (koji nije ni pomenut u Ustavu) da zasnuju sistem vrednosti, svoje slobode i prava? Znate li u kom periodu je osnovan najveći broj NVO i kad su počeli sa svojom radom, koji USTAV je tada bio na snazi, ko je imao većinu u parlamentu i ko je donosio zakone po kojim je osnivanje i rad TAKVIH NVO bio dozvoljen?
Preporuke:
38
5
29
ponedeljak, 12 maj 2014 09:20
Biljana Nikolić@spiritus
Evo šta kaže treći član Ustava iz 1990.
Član 3.
U Republici Srbiji je slobodno sve što Ustavom i zakonom nije zabranjeno.
Ustavom se jamče i priznaju lična, politička, nacionalna, ekonomska, socijalna, kulturna i druga prava
čoveka i građanina
Da zaključim Vašim rečima - po Ustavu od 1990, Ako se lgbt odluče da tuže RTS, dobiće spor i biće isplaćeni od Vaših i mojih (poreskih obveznika) para.
Preporuke:
17
5
30
ponedeljak, 12 maj 2014 09:22
Imaju!
@@Spiritus
Ovo neprirodno stanje me neodoljivo podseća na stanje DIKTATURE PROLETERIJATA.
Ne toliko iz razloga što je sve poteklo iz iste kuhinje,koliko što su i tada i sada moja GRAĐANSKA PRAVA bila na isti način ugrožena.
Sve je bilo pokriveno revolucionarnim idejama pretočenim u zakone,pa sada vidimo kako je to završilo(mi se još batrgamo sa restitucijom).
Dakle ni tada ni sada se ne mirim sa činjenicom da NEKO ko ima finansijsku moć,vrši na mene i ogromnu većinu zdravomislećih ljudi,pritisak,presiju,TORTURU da prihvatim neššto kao nornmalno što NIJE!
I opet,ne ja pojedinac nego mi kao društvo,kap NAROD.
Ostali neka se postavljaju prema ovoj pojavi kako nalaze za shodno.
Preporuke:
27
3
31
ponedeljak, 12 maj 2014 09:29
spiritus
Biljana Nikolić
Ustav iz 1990 je u diskontinuitetu sa ustavima koji su donošeni od 1946, pogotovo sa Ustavom iz 1974. Ustav iz 2006 (7% pokrajini na primer) u mnogome vraća tekovine socijalističke revolucije. Što se tiče Ustava iz 1990: o njemu su glasno i jasno rekli šta misle svi srpski neprijatelji: Hrvati, Slovenci, Šiptari, Nato, i "demokratska opozicija Beograda" - salonska opozicija na udbinom (hrvatskom) kazanu. Da nije bilo Ustava iz 1990 - ne bi bilo Republike srpske, ni RSK. Uzgred: 2012 sam glasao za SNS i ne kajem se, trebalo je srušiti DOS po svaku cenu. 2014 sam glasao za "Obraz" (na žalost tu su bili i SRS i Naši). Da je SNS bio jedina alternativa strankama DOS-a, opet bih glasao za njih. A gej-parade su čedo "evropske Srbije". Setite se samo one iz 2001: ko je bio predsednik države, a ko je "pravio red"? Jedan se "povukao u penziju", a drugi ubijen 2001.
Preporuke:
10
20
32
ponedeljak, 12 maj 2014 09:58
mara
Nije mi jasno zašto bi se homoseksualne osobe identifikovale sa ovim egzibicionistom kod kog nije problem što je gej (gej je okej)nego što je spreman da učini bilo šta da bi privukao pažnju.To bi bilo kao kad bih se ja heteroseksualna udata žena i majka identifikovala sa Karleušom,Kardašijan i onim nesretnicama što uvećavaju grudi do besmisla.
Pretpostavljam da velika većina gej osoba ima normalno razvijen osećaj ljudskog dostojanstva i ne naseda na ovakav pokušaj provlačenja kroz blato.
Preporuke:
37
2
33
ponedeljak, 12 maj 2014 10:01
Beograđanin
Pa kad vi budete većina, onda na javnom servisu vi ismevajte normalne.
Preporuke:
34
4
34
ponedeljak, 12 maj 2014 10:09
Biljana Nikolić@spiritus
Mnogo ste naJvni i puni prava koji pripadaju SAMO VAMA, pa i pravo na biranje manjeg zla je samo Vaše pravo, kao i pravo da drugog osuđujete a sebe nagrađujete za identični postupak ili procenu. Kod svog izbora tražite i VIDITE samo ono što VAMA ide u prilog, kod tuđeg tražite i VIDITE samo negativno i onda upoređujete po svojoj volji.
Sad ste ubacili Republiku Srpsku u prilog "vidovitisti?" Ustava iz 1990, a zaboravili ste koje su se sve "sitne okolnosti" (poput NATO snaga na Kosovu i Metohiji) desile do donošenja Ustava 2006.
I naravno, pobegli ste od svoje početne pozicije da je tek Ustavom 2006 promovisana pravna država i građanska prava.
Ne umete ni svoju grešku ČASNO da priznate.
A za koga ste glasali posle 2012 - NE BITNO JE. Doveli ste najveće zastupnike evropskih vrednosti na vlast, tako da Vam DŽABA izjašnjavanje za Obraz - tako se i Jasna sa zvezdicom izjašnjavala za SRS i DSS a sada skače od sreće što je SNS i SPS na vlasti.
Preporuke:
19
5
35
ponedeljak, 12 maj 2014 10:09
maja
ovo nekada lepo takmicenje je sada sve, samo ne lepa pesma. dobro je da nismo ucestvovali u ovome. a gejevi ce nam izgleda uskoro zabraniti i pravo na izrazavanje svog misljenja
Preporuke:
26
1
36
ponedeljak, 12 maj 2014 10:23
Milentije
@Forever Jang Dovoditi u pitanje uspeh i kvalitet pesme i nastupa Marije Šerifović je u stvari dokaz nedostatka ukusa, ali i zaslepljenosti "gej - ne gej" pogleda na svet. Pesma je bila odlična po svim standardima popularne muzike, baš kao i pesma recimo one Šveđanke Berberskog porekla (feministkinja) ili onog Belorusa koji je nastupao za Norvešku (po svoj prilici uobičajeno seksualno opredeljenje). Slažem se da je bilo mnogo bizarnih momenata u poslednjih desetag godina (uključujući i izgled ovog travestita), ali to nema nikakve veze sa Marijom Šerifović koja je jednostavno izuzetna pevačica.
Preporuke:
17
7
37
ponedeljak, 12 maj 2014 10:25
Veljko
Klasicna zamena teza na delu. Laz i eufemizmi postali su "politicka korektnost", a nastranost egzibicionizma "tolerancija". Kada se kriterijumi jednom pogube, laz postaje istina, rat blagostanje, zlocin vrlina. Tako se stize do "Milosrdnog andjela", "demokraticnosti" majdanskog drzavnog udara, a nepriznavanja opstenarodnog referenduma.
Preporuke:
24
2
38
ponedeljak, 12 maj 2014 10:27
Bojan, Priština
Ovo je odprilike sve što Evropska savremena kultura može da nam ponudi.
Treba bežati od njih što dalje, i pustiti ih da sami iznutra istrule i raspadnu se.
Preporuke:
49
3
39
ponedeljak, 12 maj 2014 10:30
Biljana Nikolić@spiritus
I za kraj, 1994 već su naveliko radile LGBT udruženja.
Preporuke:
18
5
40
ponedeljak, 12 maj 2014 10:32
serbian friendly
To biće se odeva i izražava bipolarnost i sve što su komentatori na RTS-u rekli je samo konstatacija a ne uvreda. Pesma je prosečna bila ništa posebno a dobila/o baš zbog tog frik šoua. A taj centar bi trebao zbog klevete da se tuži i tako njihove pare sa zapada da se troše na sudske sporove i da se uleva u srpski budžet.
Preporuke:
28
2
41
ponedeljak, 12 maj 2014 10:46
MM
Ne samo da ne bi trebalo da učestvujemo u ovom cirkusu, nego državna televizija ne bi smela da prenosi više ove paćenike. Užas!
Preporuke:
40
3
42
ponedeljak, 12 maj 2014 11:08
u asiji ima lepsih bi i tih ljudi ali ovo je za povracanje
Neobrazovanost srbije je neverovatna
da je toliko pod uticajem
propalog zapada je neverovatno
ne samo da je propala juzna i central europa od dugova nego propada i kao celina
njihova zelja tih nemaca da tu nesto jos
dok samo oni imaju novaca promovisu je
odvratna
ucite srbi english i mandarin
asija drzi ekonomiju a ne
vestacki nastampani novac i otrov
ni dacici i vuckovici i gomile mmf, cia eu i nato agenata nece spreciti uzaski kraj i krah nazzisticke eu , u asiji je ovo nemoguce
citajte mandarin , nemojte da se predate...
koliko dobrih ljudi nastrada
i kolike zrtve
a obama
bio ili ne demijan
ili demon son
taj ce kad tad platiti svoje
dugove preko 5o tril-liona dollara
i eu mracne sile dugova i svacega
zhaijian - Zhù nǐ jīntiān yúkuài
Preporuke:
14
3
43
ponedeljak, 12 maj 2014 11:28
Anta
Za... thinking maize@ spiritus, pa Biljana Nikolić, drugi nastava..
Cela vaša elaboracija nema NIKAKVOG SMISLA... To vam je kao da neko npr 1963. piše argumentaciju zašto komunistički sistem nije dobar, da je diktatorski i da dugoročno nema izgleda na uspeh... Mogli ste tada da iznesete neznam kakve argumente, odgovor bi bio uvek isti da ste neprijatelj socijalističkog samoupravljanja i završili bi ste u zatvoru... Mi se sada nalazimo otprilike u sliznoj situaciji... tako da je besmisleno trošiti reči na diskusiju koja neće ništa ni za milimetar promeniti..
Preporuke:
19
2
44
ponedeljak, 12 maj 2014 11:33
spiritus
Ja sam za srpsku, a ne za pravnu državu. Za hijerarhiju, a ne za jednakost. Šta vredi Slobodanu Jovanoviću što je pravio srpske kulturne klubove, bio znameniti profesor Pravnog fakulteta, kad je svojim angažovanjem u pučističkoj Vladi, za "evropske vrednosti" (revolucija, Britanija), direktno odgovoran za smrt gotovo dva miliona Srba. Nedić je, za razliku od njega, ostao u zemlji, spašavao šta je mogao, i - u skladu sa evropskim ("univerzalnim") vrednostima (revolucija, Britanija) - oglašen zločincem, kvislingom, itd i ubijen. Isto Vam je sa VK i SM. U tome se razlikujemo Vi i ja. Vidite: kad Vučić uvede sankcije Rusima, niko u Beogradu neće izaći na ulicu. Biće to kontinuitet istorijskog ne (JNA-penzija, enormnih prihoda, položaja, moći, profesura, stanova, ljubavnica, diplomatskih pasoša...). A ako bi rekao da je protiv EU i da će Srbija da se okrene ka Rusima, dobio bi 5-oktobar sa Otporom i VK. Vučić je od DOS-a preuzeo izdajničku politiku, nije je on izmislio.
Preporuke:
27
9
45
ponedeljak, 12 maj 2014 11:34
brm
"vi nemate pravo da ih nazovete tako kako ste ih nazvali, jer ih štiti zakon. Ako bi se desilo da oni vas nazovu nekim pogrdnim imenom, tek tada bi Vaša prava bila ugrožena, pa bi mogli da ih tužite"
razumete se u evropske standarde ko marica u ...
sloboda izražavanja i javno iznesenog mišljenja čak i vulgarnim i uvredljivim izrazom o javnim ličnostima je garantovana gomilom preporuka direktiva i predsuda Evrospkog suda o ljudskim pravima.. samo vi čitajte domaće EU "eksperte" daleko ćete dogurati...
sve optužbe iz ovog teksta baš sa evropskog stanovništa su besmilice i atak na slobodu izražavanja..
Preporuke:
17
4
46
ponedeljak, 12 maj 2014 11:47
mile
Nije bitno šta kažu ti izopačenjaci,nego je važno to što imperija zla ide direktno na našu decu,a odabrali su jedno tako široko glledano takmičenje koje smo nekada zaista i smatrali za porodično veče.Niti je slučajno što se pojavljuju ovakvi hermafroditi niti što su to proglasili pobednikom.To nije teorija nego zavera.Poruka je-Ono čim vi,stoko, možete da se bavite je vaše telo,možete da se tetovirate,bušite,sečete,ali to koliko radite,za koje novce,šta jedete i koliko vas pljačkamo nije vaša briga.
Preporuke:
18
1
47
ponedeljak, 12 maj 2014 11:59
spiritus
Biljana Nikolić 2
Za kraj, i od mene: to sa Vašim viđenjem (omiljenom mantrom BG intelektualaca) "levice" i "desnice" neće da može. A evo i zašto: Vaš omiljeni "desničar" VK, nije imao nikakav originalni sistem, prosto je preuzeo "zapadne vrednosti" - baš kao i Slobodan Jovanović. To nije srpski put, to je kuknjava "da živimo kao sav normalan svet". Ta "normalnost" koju čine "evropske vrednosti" - ugrađene u Ustav - su i dovele do gej-parada. Ceo DS korpus (tu su i DSS i LDP i mnoštvo nvo) je stvorila udba na "Crvenom univerzitetu Karl Marks", 68-e, a potom negovala na raznim društvenim institutima. Desnica u Srbiji su Kalajić, Bokan, Kapor, Nebojša Krstić... a svi odreda su svojim delom i životom protiv "evropskih vrednosti". To što Vi smatrate "desnicom" (uz VK bih dodao Vuka i Vučića) je samo primitivna anti-levica. Crnjanski je desnica. Ljotić je desnica. Nikolaj je desnica. Krakov, Vladimir Vujić, S. Stefanović, itd... S. Jovanović je samo pravnik. Kao i VK.
Preporuke:
21
10
48
ponedeljak, 12 maj 2014 12:14
Biljana Nikolić@spiritus
Vučić je od DOS-a preuzeo izdajničku politiku, nije je on izmislio.
Opet upoređujete babe i žabe da bi izveli zaključak koji Vama odgovara. Jadan naJvni Vučko crvenkapa i zli vuk DOS...
Istom tom logikom, ja vam dokazujem da Ustav iz 2006 NIJE IZMISLIO građanska prava i slobode (pa i prava LGTB populacije), već da ih je PREUZEO iz Ustava 1990.
ps. Sami sebe ste saterali u logički ćošak.
Preporuke:
10
4
49
ponedeljak, 12 maj 2014 12:30
Biljana Nikolić@spiritus
Opet Vi širite priču i vremenski i tematski što je jako nekorektno.
Preporuke:
6
6
50
ponedeljak, 12 maj 2014 12:41
glava
Jedino oboleli od "normaliteta" nemaju nikakvo predstavnicko telo kako u "nevladinom sektoru" tako u samoj vladi , posledicno medijma .
Strava i uzas - povodom razgranicenja sa republikom Kosovo je bilo manje javne "buke" .
Preporuke:
8
1
51
ponedeljak, 12 maj 2014 12:41
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS I SRPSKI OPSTANAK (1.deo)
Suočena sa ogromnim entuzijazmom srpske vlade da nas, po svaku cenu, uvede u Evropsku uniju, EU je u prilici da svakog dana tu cenu diže. Tu se zapravo stvorila jedna paradoksalna spirala. Bilo bi logično očekivati da svaki put, kada joj EU ispred nosa izmakne šargarepu i (postavljanjem novih uslova) podigne lestvicu koju valja preskakati, entuzijazam kod naše vlade spadne kao "ona stvar". Umesto toga, dešava se upravo suprotno - kao da su se "najeli bunike" ili nakljukali "vijagrom", naši "predvodnici koji nose zvonce" dobiju još jaču želju, čime na neki način potvrđuju i ono zlatno i takođe paradoksalno pravilo da : "Prava i iskrena ljubav tako sve više raste, kako kuja sve manje maše repom"(sa sanskrita preveo M.L.).
Preporuke:
20
1
52
ponedeljak, 12 maj 2014 12:47
Biljana Nikolić@spiritus - istorijat rada LGTB u Srbiji
Ta "normalnost" koju čine "evropske vrednosti" - ugrađene u Ustav - su i dovele do gej-parada.
Prva gej i lezbejska organizacija u Srbiji osnovana
je 1991. godine u Beogradu, pod nazivom Arkadija.
Prva parada LGTB u Beogradu održana je 2001 pa kažite Vi meni koji USTAV JE BIO NA SNAZI?
Organizatori su bili LABRIS (osnovan 1995) i
Gayten LGBT je osnovan u Beogradu 2001. godine. Nastao je od udruženja Arkadia – gej i lezbejski lobi, koje je osnovano 1990. godine. Posle osnivanja, aktivisti/kinje organizacije Gayten-LGBT učestvovali su u dugoročnom projektu Kampanja protiv homofobije (1994-2000) koju je predvodio Dejan Nebrigić, dobitnik nagrade Felipe de Souza.
Preporuke:
12
5
53
ponedeljak, 12 maj 2014 12:50
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS.. (2.deo)
Izgleda da je uslov do kojeg makro*-politički komesari EU naročito drže-PONIŽENJE SRBIJE, oduzimanje zadnjih ostataka dostojanstva od naroda koji je pre 14 gobina poražen sankcijama i ratom i kojem je postepeno,"mic po mic",da se "stoka" ne bi preterano gicala ni ritala,navučen ropski jaram. Zato oni, sa tolikom posvećenošću i sladostrašću zbog našeg pokazivanja stida i nećkanja, insistiraju na paradi "ponosa",koja predstavlja inicijacijski čin,ili svečano presecanje vrpce i prihvatanje pederastije,kao jedne od fundamentalnih "vrednosti" na kojoj se temelji i koja prožima zapadnu civilizaciju 21.veka. Njihova poruka nikad nije bila jasnija ni glasnija: "Neće vam biti dozvoljeno da uđete kod nas, pre nego što mi UĐEMO VAMA, kao narodu i svakom pojedincu posebno" - grme Kacini,
Devenporti,Barozi,Filei,Eštonke i ostala krupna i sitna menažerija, a tercira im domaća kvislinška stoka, činovnička boranija i NVO bućkuriš .
*makro = svodnik
Preporuke:
22
2
54
ponedeljak, 12 maj 2014 12:53
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS I SRPSKI OPSTANAK (3.deo)
"Ponavljačka" vlada Srbije, koja troši drugi mandat u bezizglednom pokušaju da popravi sve one nepopravljive greške iz prvog mandata, ima sve razloge da se nervozno i sa crnim slutnjama zabrinuto vrpolji u svojim ponavljačkim klupama i foteljama. U sred i uprkos narečenoj frenetičnoj graji i orkestriranoj histeriji, naša "gospoda koja nosi zvonce" vrlo dobro oseća i zna da narod čije su majke rađale tolike heroje i kotile tolike ubice (iz ideala, obesti ili onako, kao slučjno, iz nehata - jebi ga desilo se), neće biti ravnodušan na kolektivno i organizovano prevođenje Srba u pedere. Svi su oni svesni, od prvog ministra, pa do poslednjeg, da bi, u slučaju da se digne "kuka i motika" to mogao biti njihov poslednji, zauvek neodrađeni zadatak,u skladu sa Đinđićevim sindromom "mlogo hteo, mlogo započeo,...", sa akcentom na ono što stoji (i vreba) iza tri tačke.
Preporuke:
23
1
55
ponedeljak, 12 maj 2014 13:08
jovan
Sve je to proba, da se vidi dokle evropski svet može da toleriše... Pušten je probni balon...
Preporuke:
9
1
56
ponedeljak, 12 maj 2014 13:08
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS..(4.deo)
Umesto aspirina, može im se preporučiti lek od kojeg će,možda,da ih boli nešto drugo,ali ne tako važan deo tela kao što je glava,koja bi im zasigurno ostala na ramenima.Znam da sagoreše od nestrpljenja da čuju šta je to,tako važno i sudbonosno,što imam da im saopštim,jer davljenik se i za slamku 'vata, pa evo,da im skratim muke i izložim plan,koji glasi :
O trošku poreskih obveznika ove zemlje(ovo da izglasa skupština, na sednici zatvorenoj za javnost i da se svi poslanici zakunu na Sveto pismo, Kuran i Toru, da će čuvati državnu tajnu)sagraditi i reprezentativno opremiti jedan rezidencijalni KLUB, zatvorenog tipa, dobro sakriven od očiju i znatiželje javnosti, ograđen zidom od tri metra nadzemne visine,poput "Kuće velikog brata". U njemu inkognito upriličiti redovne intimne sastanke, čajanke i druženja - oči u oči i usta na usta, između zapadnog diplomatskog kora i naše "gospode sa zvoncem oko vrata".
Preporuke:
18
2
57
ponedeljak, 12 maj 2014 13:13
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS .. (5.deo)
Tako bi zapadne diplomate dobile priliku da se opuste i zadovolje svoje "specifične potrebe". Naša "reprezentacija" nastupala bi u dresovima kakve bi im, prema svojim individualnim ukusima i opredeljenjima, izabrali uvaženi gosti, njihove ekselencije ambasadori i komesari - neko u boksericama, neko u čipkanoj garderobi sa halterima, ili bez garderobe, što bi sa aspekta budžeta bila najoptimalnija varijanta za državu. Motivisani da ovakva situcaja i uzajamni odnošaji potraju što duže, naši cenjeni gosti bi svoje depeše, kojima obaveštavaju svoje centrale o napredovanju Srbije na "mapi puta" ka evroatlantskim integracijama, znali kako da nakite morem olakšavajućih i opravdavajućih okolnosti i objašnjenja - zbog čega je Srbija, koja je do sada tako bezglavo jurcalq i udarala štiklama u sopstvenu guzicu od strke, sada odjednom počinje da kasni i zaostaje iza svih.
Preporuke:
14
2
58
ponedeljak, 12 maj 2014 13:28
Peter RV
Ovo nakazno stvorenje tacno prilici nakaznoj Evropi.
Preporuke:
14
1
59
ponedeljak, 12 maj 2014 13:30
Srba
Baš se radujem. Jer kraj im je sad još bliži.
Preporuke:
8
2
60
ponedeljak, 12 maj 2014 13:33
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS .. (6.deo)
To otezanje bi,s jedne strane,dalo vremena ekselencijama sa(u pitanjima seksualne orijentacije i sloboda daleko naprednijeg od nas) zapada da,tokom svog službovanja u našoj zemlji, dožive nezaboravne trenutke,kojih će se sećati ceo život,ako ništa drugo,a ono zbog iznenađenja koje će ih snaći kada u dvorištu kluba SRB-EURO prijateljstva budu ugledali brkate kozake,kako žure na konjima ispred milionske ruske pešadije,koja ulazi u Beograd,kao prvu stanicu na pohodu ka Evropi,ali "na ruski način".E,tada će se tom pohodu, ali prkosno dignute brade,sa imidžom koji su "ukrali" od ruskih kadeta sa "Crvenog trga"(devetog maja),priključiti i svi Srbi i biće im gušt i čast,da zajedno sa svojom ruskom braćom upoznaju turističke lepote Kijeva,Berlina,Brisela...
Preporuke:
15
2
61
ponedeljak, 12 maj 2014 13:36
Miodrag Lupulov
Poznato je da su Srbi najtalentovaniji narod na svetu kada je u pitanju timska igra u vodi - vaterpolo. Kada u timu imate partnere sa kojima se "razumete u dušu" i za koje ste sigurni da vas nikada neće izneveriti, svako mesto na kugli zemaljskoj je "kao rođeno" i predodređeno za uživanje u igri. Šta fali i nedostaje severnoj obali "Lamanša" i pogotovo zapadnoj obali Atlantika!?
Preporuke:
14
1
62
ponedeljak, 12 maj 2014 13:41
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS .. (8.deo)
Sigurno se, bar poneko od onih najstrpljivijih, koji su dovde nekako izdržali sa čitanjem, zapitao šta će se, kad se slegnu utisci i stiša slavljenička atmosfera zbog pobede kombinovanog srpsko-ruskog vaterpolo tima sa 10 : 0, dogoditi sa članovima naše reprezentacije u "klubu srpsko-zapadnog prijateljstva" ? Šta će s'njima biti ? Kakav konačan stav će narod - savremenici i buduća pokolenja odnosno istorijska nauka zauzeti, kada je u pitanju saldo svih njihovih političkih dostignuća, uspeha i promašaja.
Preporuke:
15
1
63
ponedeljak, 12 maj 2014 13:46
Miodrag Lupulov
LAFONTENOV PARADOKS I SRPSKI OPSTANAK (ili kraj)
Ako sve bude onako kako je ovde napisano, a to se pak poklopi sa onim što je sudbinom zapisano, svi će oni, kao "Velićanstvenih Tuce i po", zbog svoje neopisive žrtve, koju su podneli za spas naroda, steći titule narodnih heroja i postati nosioci spomenica "prvoboraca iz 2014" i biće u svim budućim generacijama zapamćeni, hvaljeni i slavljeni, kao oni koji su imali snage, "u strašno vreme, na strašnom mestu postojati".
A to se mesto više niko i nikad, dokle god postoji istorijsko sećanje kod Srba, neće setiti da nazove "Javnom kućom Velikog brata sa zapada", niti "Životinjskom farmom u Lisoviću, a na Dedinju". Ono će se zvati : "SURVIVER" - MESTO GDE JE VOĐENA BORBA NA ŽIVOT I SMRT, BORBA ZA PREŽIVLJAVANJE I OPSTANAK DRŽAVE I RODA, SRPSKOG I SVAKOLIKOG.
Preporuke:
15
2
64
ponedeljak, 12 maj 2014 13:48
spiritus
Biljana, Biljana... Pa i LSV je osnovan u Slobino vreme, ali je Čanak postao predsednik Skupštine APV tek sa 5-im oktobrom. Do tad je bio niko i ništa (ono što u suštini i jeste - vreća g). A što se tiče "evropskih vrednosti" sa Pesme Evrovizije, mi smo to imali još u Titovo vreme (revolucija je čudo): http://www.youtube.com/watch?v=PqM4ZLMOGHs
P.S. Lupulove, dobro došli!!!
Preporuke:
13
4
65
ponedeljak, 12 maj 2014 13:53
Brane212
Prestanite već jednom da tako naivno padate na te štoseve.
Evrovizija ih koristi jer ju već odavno niko i ne gleda a "demokratizatori" koriste zgražanja konzervativne publike kao signal, da su potrebna dodatna sredstva za dodatnu demokratizaciju.
Bez svega toga bi tip u haljini ispao kao burek u svemiru- izgubljen i neprimećen.
A prilično sam siguran da će neko i ovaj članak kao i reakcije publike iskoristiti u takve svrhe.
Preporuke:
6
1
66
ponedeljak, 12 maj 2014 14:00
thinking maize@ Miodrag Lupulov
Miodraže, IZDRŽAO sam, pa da odgovorim na Vaše pitanje "Šta će biti sa kombinovanim srpsko-zapadnim timom?" sa citatom završetka poznate Lazarevićeve pripovetke "Prvi put sa ocem na jutrenje", gde se govori o SUDBINI glavnog negativca: "Šta je bilo sa njim? Pa, eno ga, TUCA KAMEN!" Uzgred, ĆIRILICA bi znatno ukrasila Vaše izlaganje!
Preporuke:
10
1
67
ponedeljak, 12 maj 2014 14:03
kosta
godinama sam dokazivao na ovom i slicnim portalima, da je Eurosong skup najvecih gluposti i neverovatnog kitcha, i muzickog i politickog. Ipak, bukvalno sve do nedavno, svi mediji u Srbiji su pricali samo o glavnom srpskom cilju - pobediti na konkursu za najveci kitch! Eurosong je bio (a vidim i da je ostao kod nekih) melem za sve rane nasih gradjana.
Valjda se sada vidi ciji je to melem.
Ako neko obozava ovu nakazu, njegov problem, ako neko hoce da me tuzi st sam se usudio da ga tako nazovem, opet njegov problem. Jedino zebem za tog komentatora RTS, da ga nisu vec isterali?
Preporuke:
11
1
68
ponedeljak, 12 maj 2014 14:05
Ljubitelj istorije
Efikasan nacin da se Eurosong dovede u normalu i vrati originalnim korenima odnosno takmicenju u muzickim dostignucima(a ne cirkusanstvu, scenskim ekstremima i nastranostima) je da se od iduce godine prenos vrsi samo na radiju, bez TV prenosa.
Time se izbegava davanje prilike onima kojima je najvaznije izazivanje sokantnog efekta kod TV gledalaca i to po bilo koju cenu. Postalo je ocigledno da u poslednjih nekoliko godina vrednost same pesme utice sa oko 20% na rezultat, dok scenski i ostali efekti sa 80%. Pitanje je gde je tome kraj i sta je sledece: mozda dvoglava krava sa pet nogu koja peva na ekgleskom.
Preporuke:
13
2
69
ponedeljak, 12 maj 2014 14:18
Biljana Nikolić@spiritus
PROČITAJTE SVOJ PRVI KOMENTAR nedelja, 11 maj 2014 21:53 KOJIM STE MI SE OBRATILI!
U njemu doslovce pišete - E, to Vam je posledica "pravne države". po Ustavu iz 2006 (čl. 1) zasnovana je na "evropskim vrednostima". Elem, sva ova stvorenja imaju zakonsko pravo da budu to što jesu i da budu tretirani kao i svi drugi. To je direktna posledica 5-og oktobra.
Pa nećete valjda da tvrdite kako su LGTB organizacije osnovane 1990 po Ustavu iz 2006 i pravnoj državi posle 5.oktobra? Zar registracija udruženja nije DOKAZ "da sva ova stvorenja imaju zakonsko pravo da budu tretirani kao svi drugi"?
Ako hoćete da kažete kako su do 2000. ta prava LGTB bila "mrtvo slovo na papiru", onda mi kažite po čijem nagovoru I ZAŠTO su stavljena u Ustav 1990 ako se unapred računalo da neće biti poštovana (a vidimo da su poštovana jer je omogućen rad LGTB organizacija)?
Preporuke:
5
3
70
ponedeljak, 12 maj 2014 14:27
Marko Gay
Smak sveta jer je neki austrijski muskarac obukao zensku haljinu. Krsenje koda za oblacenje -- kako bi bilo da sledeci put dignemo revoluciju ako slucajno pomesa zeleno i plavo.
Ovde sam vec pisao, svima vama heteroseksualnim muskarcima koji zivite u iluziji da ste slobodni, da probate jednom da izadjete napolju u suknji, pa cete videti dokle se tacno prostire ta vasa ogromna sloboda.
Mislili ste da to pricam samo teorijski, ali sad vidite da se na tom planu ipak nesto konkretno preduzima.
Pokusavamo izmedju ostalog i vas da oslobodimo obaveznog koda za oblacenje kome ste sad podvrgnuti.
Preporuke:
8
28
71
ponedeljak, 12 maj 2014 14:41
Vuk
Treba Vuleta i Dachu priupitati jel' ovo gde Srbija mora da ide (ako jeste da im kupimo suknjice i haljine)
Preporuke:
10
1
72
ponedeljak, 12 maj 2014 14:49
ljubi ga majka
Čitam do kraja Lupusa in Fabuli,uživam i ja ne samo Misleći Macan,pa nešto zaključujem.
Makar mi bilo u komšiluku,makar mi žena zvocala"nema supe bez soli ni bibera bez brkova"(tako nekako,ne razumem je najbolje),za svaki slučaj,zaobilazim i jedno(brkove)i drugo(Dedinje)u širokom luku.
Ja sam brate konzervativan.
I šta misle da su na evroviziji izmislili rupu na saksiji.
Pa nek obiđu malo seoske delatnice na primorju ili kopnu i probaju
gibanicu,rizla čvarke i esperanto domačicu ljutu,i nek ne glume da nisu viđele onolike brke.
Ko u kazaka.
Ne kažu džaba zašto crnogorac pušta brkove!
Pa da liči na majku!
Preporuke:
11
1
73
ponedeljak, 12 maj 2014 14:51
@Vuk
...i da puste bradu i brkove, to mogu prirodnim putem.
Preporuke:
7
1
74
ponedeljak, 12 maj 2014 14:53
saša r.
Gej lezbejski lobi ponaša se arogantnije od Himlerovog SS-a, ništa više ne smeš ni da kažeš, a da ne popiješ krivičnu prijavu. Još malo pa će nas hapsiti ako na ulici branimo sopstveno dete od frustriranih pedofila.
Što se tiče Crnobrade, ako se njoj toliko sviđa takav "imidž", nemam ništa protiv, njen problem. Ali neću da mi neko silom nameće nešto što je krajnje bolesno, i još da me teroriše ako imam neku duhovitu opasku.
Pa neću bre u bolesnu EU i fašistički NATO!
Preporuke:
15
2
75
ponedeljak, 12 maj 2014 15:05
Dragan
"Žena da ne nosi muško odelo niti čovek da se oblači u ženske haljine, jer je gad pred Gospodom Bogom tvojim ko god tako čini." 5Moj 22.5
Preporuke:
14
2
76
ponedeljak, 12 maj 2014 15:07
Dragan
Iz čega je jasno je vidljiv ne samo bezbožni ili ateistički, već anti-teistički i demonski karakter JevRopske Unije.
Preporuke:
12
3
77
ponedeljak, 12 maj 2014 15:38
Larisa
Pojedini komentatori su ѕaista odlično objasnili prirodu poremećaja ѕvanog TRANSSEKSUALNOST, svaka čast, pa ja ne bih ponavljala opšta mesta veѕano ѕa tu temu. Nije čak ni u domenu sablaznjivog to što jeOČIGLEDNO muškarac obukao damsku toaletu. Ne, problem je u nečemu drugom. Dok transseksualci očajnički čeѕnu da promene pol i postignu i duševnu stabilnost, ova pojava nam servira veoma perfidnu i veoma licemenjrnu pojavu. ON ili ONA nije ni jedno ni drugo, toboze. On ili Ona je tzv. TREĆI POL. To je upravo ono što se i zeli postići, da se polna podela ukine, učini beѕvrednom i smesti u ,,mračnu prošlost". Naravno, naša reč POL, oѕnačava POLOVINU a ne mogu postojati TRI polovine, samo dve koje čine celinu. E sada, naravno da ova spodoba nije TREĆI POL, on je muškarac, jer je ѕadrzao muške polne odlike a očigledno da ih nema nameru menjati. On je homoseksualac, koji ѕna da više ni kao takav nije preterano ѕanimljiv, pa se obukao kao zena, sa sve bradom, ne bi li iѕaѕvao paznju,uspevši u tome.
Preporuke:
22
1
78
ponedeljak, 12 maj 2014 16:01
Lezboljub Protivpederković
Obavijest za GLIC: osnovan je ŠLIC (Švalersko lezbejski info centar)!
Članovi su švalerčine ''slabe'' na lezbejke i bivše lezbejke koje su švaleri izveli na pravi put.
Dakle, drage moje dame iz GLIC-a, čekaju vas vešta gospoda iz ŠLIC-a!
Za vas je ŠLIC uvek otvoren!
Preporuke:
14
1
79
ponedeljak, 12 maj 2014 16:10
Sveti Petar
Prvi put vidim pevač-a(icu). Njegov stajling je za cilj imao da šokira i osvoji. Kao slušaocu, meni je nebitno i ne znam da li je travestit, transeksualac, homoseksualac ili heteroseksualac. Možda su u toku medijske obrade to pominjali kao nešto bitno. Možda se novinaru nešto nije svidelo i malo je podlegao neprofesionalizmu tj. navijanju kao nekad Milojko Pantić kad komentariše Zvezdine mečeve. Ili kao ona novinarka RTS što je komentarisala otvaranje olimpijade u Sočiju. Čule su se te antipatije prema Rusiji. To je samo neprofesionalizam, ali o tužbi nema govora. Čak je i smena prejaka kazna. Ako pevač nije "mitingovao" onda nema govora ni o gej propagandi pred decom i omladinom. Sloboda da se pojavi kako želi je najvažnija. Ali tu slobodu zaslužuju i burke i feredže po Parizu. Rusi su mu dali poene ako je dobro pevao(la). Rusi su normalan i tolerantan svet. No njima se ne mogu nametati stavovi, ukusi, strahovi,...,ropstvo.Dobro se zna protiv čega su ruski zakoni. Protiv slobode nisu.
Preporuke:
8
3
80
ponedeljak, 12 maj 2014 16:49
thinking maize@ Marko Gey
Je li Marko, a jesi li IKADA razmišljao da VEĆINA LjUDI& NARODA nema AMA BAŠ NIKAKVU POTREBU za Vašom "pomoći"!? A drugo, da li si znao da se "ljubav" na silu zove SILOVANjE!? I da silovateljima, a POSEBNO SILOVATELjIMA UMA VRLO ČESTO, čak i na TOM TVOM Zapadu jednostavno OTFIKARE "visuljak" sa sve "zvoncetom"!? Ili ti ZAVRNU "pevalo"!? Sad, što će se to odigrati na berzi, pa MODERNA su VREMENA!? Uzgred, ta tako IZVIKANA američka gasna nalazišta, dobijena tom "revolucionarnom" metodom "krekovanja" nekako ISUVIŠE ČESTO UZROKUJU ZEMLjOTRESE i KLIZIŠTA diljem "lepe tvoje"!? Pa KAKO mislite CRNjANI da PARIRATE Rujama u energetici, ako je to TAKO NEPOUZDANO!? Uzgred, pročitaj nanovo Rojbenov "Sve što ste oduvek želeli...", ISKUSTVA "gejeva" IZ VREMENA ILEGALE DOBRO će ti DOĆI u BUDUĆNOSTI!?
Preporuke:
12
1
81
ponedeljak, 12 maj 2014 16:54
Istoricar
Pa nije greska kad se kaze da je ovo dekadencija zapada. Ovde se ne radi o "toleranciji" vec o kulturi i muzici. Da li nesto u kulturi moze da prodje bez politike? Da li kultura treba da bude sredstvo politike. Koristiti kulturu da bi se narodima nametnule neke vrednosti je zaista za zaljenje. Da na zapadu postoje vrednosti onda ne bi zbog gladi umiralo toliko ljudi u svetu. Zapadni dehumanizam se zamenjuje kritikom tradicionalnih vrednosti. Tako oni sebe vide kao neku civilizacijsku avangardu.
Preporuke:
12
2
82
ponedeljak, 12 maj 2014 17:48
besposleni politikolog
Nekad se islo u cirkus da se vide zene sa bradom, a danas na Evroviziju.. A svima koji podrzavaju gejparadu zbog 'europskih vrednosti, tolerancije itd', (a ima tih zaba koji dizu nogu sve vise), pozeleo bih jednu ovakvu snajku (ili zeta).
Preporuke:
18
0
83
ponedeljak, 12 maj 2014 18:35
katana
Nedopusitvo? Čudna je to "tolerancija" EUrodiktature -- gde jedna strane može da vređa koliko hoće, a druga ima samo da guta. Kako bi bilo da se LGBT prvo izvini svim srpskim građanima koje je njihova "kobasica" uvredila?
Preporuke:
8
2
84
ponedeljak, 12 maj 2014 18:36
RAMPA ZA "BRADATE ŽENE" EVROAMERIČKE SODOME
Inicijativa za zabranu Končiti Kobasici (Vurst)da stupi na tle ruske države pokrenuta u petrogradskoj skupštini:Deputat Zakonodatelьnogo sobraniя Peterburga Vitaliй Milonov napravil obraщenie k ministru kulьturы RF Vladimiru Medinskomu s prosьboй zaranee ograničitь vъezd na territoriю RF avstriйskomu pevcu Tomasu Noйvirtu, izvestnomu kak Končita Vurst (čto perevoditsя s nemeckogo na russkiй kak "kolbasa").
Deputat napomnil, čto posle pobedы v konkurse pevec obъяvil o načale meždunarodnogo turne i nameren posetitь Rossiю. "Poэtomu rossiйskie vlasti dolžnы ograničitь poяvlenie transvestita na territorii našeй stranы. "Borodataя ženщina" яvlяetsя grubeйšim oskorbleniem vseh narodov Rossii", — sčitaet Milonov.
Preporuke:
20
3
85
ponedeljak, 12 maj 2014 19:19
sdfčgh
Do sada mi je najveća noćna mora bio san da je frizer pobrisao pod svoje radnje u moju porciju pasulja...
Preporuke:
7
0
86
ponedeljak, 12 maj 2014 19:47
Nedo
Sve ide kako i treba. Ove godine je sampion dama sa bradom, iduca godine ce to da bude gospodin sa sisama. Sve demokratski i u skladu sa ljudskim pravima.
Preporuke:
13
1
87
ponedeljak, 12 maj 2014 20:03
Dr Jela Bisic
Evroviziju nikada nisam gledala-uvek mi je bila dosadna, cak i sezdesetih. Muzika nikakva, a sve ostalo dosadno. Sad se, prvi put u zivotu, interesujem za tu stvar: sta nas na ovoj priredbi ceka sledece godine? Koje je novo iznenadjenje? Ako su hteli reklamu(sto se mene tice)izgleda da su, mozda, uspeli(?). Za svaki slucaj,u duhu opste tolerancije: 1. pustam bradu(makar brkove. Ako ne uspem (ne moze covek sve sto hoce)-onda cu se posluziti kudeljom, kao najjeftinijim resenjem. Jeste da je to smesno-ali je u trendu) 2. pripremam svoju macku Kiki za nastup. Ne znam samo da li da je depiliram(bojim se drustava za zastitu zivotinja-da mi je ne oduzmu).Smisljam haljinicu-vec sam odshacovala materijal,onako malo svecaniji,kratka suknjica kao za balerinu.A ispod suknjice-pantalone. Da mi i ona bude uniseks. 3. Kiki ne ume da peva(dernja se kao luda.Komsije poludese) ali to nema veze-sada postoji kompjuterska tehnika-ima da je proglasim mackom sa najlepsim glasom. Molim kolege komentatore i..
Preporuke:
8
3
88
ponedeljak, 12 maj 2014 20:10
Vsevolod
Interesantno. Ma ovo je samo neko zezanje. Nedavno je "političku elitu" Srbije posetio isto tako neki austrijski mladić nedoličnog prezimena, ali bejaše golobrad. Da nije to isti deran, koji je na brzinu pojeo onaj pasulj kojim je opran pod berbernice, kako reče jedan gospodin? Ko zna? Možda "elita".
Preporuke:
9
0
89
ponedeljak, 12 maj 2014 20:16
Dr Jela Bisic
... komentatorke sa NSPM da se udruzimo za sledecu Evroviziju i izguramo nekako moju Kiki da bude makar treca.Eto necu da insistiram da bude prva-moze i treca(sreca) Zaradicu i pare( i dati prilog za NSPM, naravno). (Obecanje....)Tako je i u Starom Rimu,na kraju krajeva, Kaligula proglasi0 Incitatusa, svog konja, za konzula i svestenika. Moglo mu se.
Preporuke:
8
2
90
ponedeljak, 12 maj 2014 20:21
Zdravka
To što je pobedilo upravo je odraz degenerisane i dekandentne Evrope i njihovih "visokih" standarda, savršena potvrda stanja stvari u EU i to demokratski izabrana glasovima EUčesnica.
Biljana svaka čast na vremenu i energiji posvećenoj jeftinim podvalama Spiritusa, da li je potrebno istoga podsećati da su upravo ti njegovi pred petooktobarci konkretno SPS leglo LGBT populacije.
Srđan Dragojević sada SPS poslanik snima afirmativne filmove o njima, visoko pozicionirani funkcioneri koji se javno izjašnjavaju kao homoseksualci su u SPSu.
Sve pre petogoktobra je bilo lepo zacrtano a sada isti ti i radikali i socijalisti nastavljaju.
Ima li išta jadnije nego pljuvati peto oktobarce po ovom pitanju, ima li išta sramotnije nego čoveka koji je prvi u Ustavu 2006 uspeo da se Srbi pomenu u sopstvenom ustavu, optuživati povodom ovog potpuno sa stanovišta delovanja Vojislava Koštunice i svakog normalnog čoveka - efemernog i marginalnog slučaja.
Preporuke:
3
5
91
ponedeljak, 12 maj 2014 20:35
spiritus
Brm
Biće da ste omanuli. Prvo: Glic (Lgbt) se pozvao na Zakon protiv diskriminacije (član 11 - govor mržnje), a RTS je "izrazio žaljenje", što će reći izvinjenje. Da im je Petrušićka zakucala na vrata imali bi problem. Drugo: ova vest na nspm, kao i većina komentara i komentatora, već je na "e-novinama" dobila oznaku fašizam, što sam i rekao da će se desiti komentatoru "imaju".
Preporuke:
6
2
92
ponedeljak, 12 maj 2014 21:01
VIDAK
Pita me moj sin od šest godina "tata zašto ova Teta ima bradu",odmumlao sam nešto o hormonskom poremećaju ni sam sebe nisam razumeo .Bože sačuvaj nas ZAPADA!
Preporuke:
13
1
93
ponedeljak, 12 maj 2014 21:04
EU pederluk
Daleko im lepa kuca.
Preporuke:
11
0
94
ponedeljak, 12 maj 2014 21:08
Denis
Žalosno je što jedan izvođač sa nesvakidašnjim izgledom može da izazove toliko reakcija . Pogotovo je žalosno to što se to gleda sa politikog stanovišta Zapadna Evropa protiv tradicionalnog Istoka i Majke Rusije.
Ljudi očigledno previđaju neke stvari koje ne odgovaraju tim pretpostavkama:
Rusi su svojim glasovima, ne računajući žiri, dodijelili 8 poena Austriji.
http://en.wikipedia.org/wiki/Russia_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014
Gruzija 10 poena
http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014
Ukrajina 6 poena
http://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014
Rumunija 8 poena
http://en.wikipedia.org/wiki/Romania_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014
Može li neko objasniti kako je ta iskvarena Evropa natjerala ljude u istočnoj Evropi da glasaju za Austriju?
Ono što je teško prihvatljiva istina je da moćna izvedba i glas, kao i muzika uopšte, obaraju kulturološke granice koje bi neki htjeli da stave među ljude.
Preporuke:
8
13
95
ponedeljak, 12 maj 2014 21:13
Denis
Samo da dodam na moj prethodni post jer mislim da će ljudi pogrešno da ga shvate. Ja ni u kom slučaju ne branim politiku EU ili Zapada prema Srbiji, Rusiji, Ukrajini. Isto tako mislim da Srbiji nije mjesto u EU i da bi trebala da traži saveznike među političkim prijateljima, kako što su to zemlje BRIKSa.
Ali, ostavimo kulturu na miru i budimo tolerantni prema onima koji su na bilo koji način različiti od većine i koji se ne uklapaju u neke norme. KO se potrudi, naučiće da je tolerancija vrlina.
Preporuke:
6
15
96
ponedeljak, 12 maj 2014 21:52
Rade
Pederska budućnost u koju su građani Srbije na izborima poručili da veruju već je pred vratima:DEČIJI PEDER-BAL U NORVEŠKOJ http://srbin.info/2014/05/12/evropske-vrednosti-u-norveskoj-odrzan-decji-gej-festival-video/
Bravo nam ga u pamet!
Preporuke:
11
2
97
ponedeljak, 12 maj 2014 21:52
Denis
Isto tako, pitam se zašto ljudi nisu reagovali isto kad su slični izvođači se pojavili sa istoka kao što su bili Dana International iz Izraela
http://en.wikipedia.org/wiki/Dana_International
i Verka Serdučka iz Ukrajine koja je dobila 12 poena od Rusije.
http://en.wikipedia.org/wiki/Verka_Serduchka
Preporuke:
8
0
98
ponedeljak, 12 maj 2014 22:06
Pera Detlić
Ge(j)stapo zahteva da ubuduće sve novinarke i spikerke na javnom servisu nose bradu, u znak solidarnosti sa evropskim vrednostima.
Merkelova je već prestala da se brije, da napakosti Putinu.
Preporuke:
20
2
99
utorak, 13 maj 2014 08:32
ANALITIČAR
Ruglo zvano Pesma Evrovizije ogolilo je činjenicu da Zapad promoviše nakaze , transseksualizam ali svi zaboravljaju koje " stvorenje " tj. nakaza je transseksualac , pa satana tj. bafomet - stvornje nakaza kome se klanja elita Zapada !
U tom kontekstu treba gledati na donošenje Ustava Evropske Unije a tom prilikom poslanici tih evrospkih tijela su odbili da je definišu kao Hrišćansku !!!!
Ili vijest najsvježiju iz Amerike - satanistička sekta SATANINA CRKVA ( KUĆA ) imaće misu na Harvardu - univerzitetu koji uz Jejl - LOBANjA I KOSTI sekta regrutuje " elitu " Zapada
Da li trebamo da pričamo o Holivudu i propagiranju satanizma - masonerije , svevideće oko , piramide , gdje pjevači jedno oko drže zatvoreno a jedno otvoreno itd itd
Kompletan Zapad služi satani , na vojnim zastavama Kanade , Amerike nalaze se simboli plemena Danovog - to je pleme iz koga dolazi antihrist , hazarsko pleme . Pleme iz koga je Juda Iskariotski koji je izdao Isusa . SVETA RUSIJA protiv Hazarije !
Preporuke:
8
1
100
utorak, 13 maj 2014 10:28
Aleksandar
Nakaza. A za GLIC-ovo mišljenje, koga briga. To što su uvređeni milioni žena što bradata nakaza nosi elegantnu žensku odeću, to nikom ništa, jel da? To lice je ozbiljno bolesno i treba mu pružiti svu moguću pomoć, neće bolest nestati tako što će je briselska kominterna dekretom ukinuti kao bolest. A što se tiče Evrovizije, treba je konačno prihvatiti kao pederbal i prestati sa učestvovanjem i praćenjem tog nakaznog rituala.
Preporuke:
5
1
101
utorak, 13 maj 2014 10:39
boki
Ja se radujem. Končita Kobasica će doprinijeti Ruskoj pobjedi u Ukrajini.
Preporuke:
4
0
102
utorak, 13 maj 2014 13:20
Slavomir Srpski, Neko je kokos a neko trans
Ne znam sta bi rekla neuropsihologija, ali recimo da neka zena zamisli da je kosokska i da pravi krestu na glavi i da kvokce svakog dana mislim da bi je smatrali da je psihicki obolela i da treba da se leci. U slucaju transgena postoji ocigledni nesklad prirodnog pola osobe i sa onim sto ta osoba glumi i o sebi zamislja. da li je to slican problem psihicke poremecenosti kao onaj prvi, milim da bi pre svega trebali da odgovor daju strucnjaci: psiholozi, psihojatri i antropolozi.
Preporuke:
0
0
103
utorak, 13 maj 2014 14:11
zoran g.
...eto neveste za naseg predsednika vlade....gore brada dole europska unija...savrsen par ...nas predsednik vlade promenio svest....a pobednica pol....dovoljno za nobelovu nagradu ili najevropljanine dokazane u praksi i na delu.....samo da "bradonji" proverimo imovinski karton....da vidimo imaju li mladenci stalne izvore prihoda ili ce kuma Angela priskociti u pomoc ili kum seik....
Preporuke:
2
0
104
utorak, 13 maj 2014 14:49
Ultravizitor
Čemu cenura ako sam rekao da Srbi imaju svoju kobasicu, dokolenku. Čemu čuđenje nekakvoj travestit kobaji kada su Srbijom palile i žarile proročica Kleopatra i Jelena Karleuša. Mnogo smo zaboravan svet. Zato Minhauzen može da glumi Jetija a vojvoda grobar predsednika.
Preporuke:
4
0
105
utorak, 13 maj 2014 17:01
Bob
Dve stvari su mi upale u oči
-Larisa: Dakle, pre je nenormalnost bila u glavi (klasični gejevi, nema izmene tela), ali evo nam spuštanja u telo, hermafrodit (bafomet) stupa na scenu, zatrovana je kompletna psihofizička struktura.
Ovo je početak procesa involucije. To je san svih snova lgbt-a. Naravno, i početak kraja ljudske vrste kakvu znamo. Loše je što će dobar deo čovečanstva krenuti ovim putem. Dobra vest je ipak postoji zdravo jezgro...
-Manje bitno, ali zanimljivo: jevropa postaje centar truleži. Ovako nešto ne bi moglo čak ni u americi. Odavno znamo na šta je spala evropa, ali ovo je dokaz da u protivriprodnom severnoatlantskom bludu amerika nosi pantalone. Evropa kao klovn, sprdnja, podsmeh među narodima.
Slažem se da je Evrovizija peder-bal i nadam se da više nećemo učestvovati u tom cirkusu.
Možete da smatrate šta hoćete, homoseksualnost u Srbiji a i u noralnom svetu nikada neće biti prihvaćena kao nešto normalno, prirodno, pravo i zdravo iz prostog razloga jer je nenormalno, neprirodno, krivo i bolesno.
Jezivo! Ne valja gledati ovakve slike kasno uveče! Samo da mi ne dođe na san!
I baš me briga koliko je poena dobio muškarac sa bradom u večernjoj haljini, jer jeste pobedila bizarnost.
Pa ne možete zabraniti zezanje i sprdanje.
Šta se samo ljutite....k'o Vučić?
Ajzdeljković može da se sprda sa Crkvom, al' na svoj račun-ne! Vidi ti to!
E, to Vam je posledica "pravne države". Američka psihijatrijska asocijacija je 1973 (najzaslužniji Alfred Kinsi) skinula sa liste poremećaja homoseksualizam, a 1995, pedofiliju i sadizam, a demokratske države su to unele u svoje zakonodavstvo. Među njima i Srbija: po Ustavu iz 2006 (čl. 1) zasnovana je na "evropskim vrednostima". To je, sviđalo Vam se, ili ne, zasluga "onog što se povukao". Elem, sva ova stvorenja imaju zakonsko pravo da budu to što jesu i da budu tretirani kao i svi drugi. To je direktna posledica 5-og oktobra. U Holandiji legitimno deluje stranka pedofila, a kod nas se pedofilija zakonski promoviše kroz "prava deteta", među kojima je pravo na seksualnost osnovno. Ako se lgbt odluče da tuže RTS, dobiće spor i biće isplaćeni od Vaših i mojih (poreskih obveznika) para.
Verovatno ste sve to u pravu,ali i moje pravo je da ovo na slici(nisam gledao kič)nazovem bolesnim i da zaštitim svoju decu kako znam i umem.
Moje pravo!
Hoćete li vi ili neko drugi iz države čiji sam i ja obveznik?
Imam li ja prava?
Imaju li moja deca prava?
Prema troparu i svetac...
Republika Srbija je demokratska država svih građana koji u njoj žive, zasnovana na slobodama i pravima čoveka i građanina, na vladavini prava i na socijalnoj pravdi.
Samo mi precizno kažite na koje i čije se to slobode i prava pozivao predhodni Ustav? I da li je Španija, Grčka, Rumunija.... da li su pošli za primerom Holandije?
Ovi vaši će uskoro promeniti Ustav, pa baš da vidim sa kojom planetom Sunčevog sistema će ga uskladiti.
Nemojte misliti da sam pristalica ovakvog zakonodavstva ili sistema vrednosti, naprotiv, sve sam učinio da do njega ne dođe, još pre 14-15 godina. Na žalost, tu smo gde smo: dakle, vi nemate pravo da ih nazovete tako kako ste ih nazvali, jer ih štiti zakon. Ako bi se desilo da oni vas nazovu nekim pogrdnim imenom, tek tada bi Vaša prava bila ugrožena, pa bi mogli da ih tužite. To što se tim stvorenjima ne zna pol, ne ugrožava Vaša prava, a njih zakon štiti. A ako insistirate na tome da je isključivo heteroseksualnost normalna, a sve drugo bolesno, možete biti proganjani i kao fašista.
Član 1.
Republika Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive, zasnovana na vladavini prava i socijalnoj pravdi, načelima građanske demokratije, ljudskim i manjinskim pravima i slobodama i pripadnostima evropskim principima i vrednostima. To je, korektnosti radi, Član 1 Ustava Srbije iz 2006. A "moji" će verovatno izbaciti srpski narod iz Ustava i uvesti Rome. Sve je urađeno na njihovoj konstituciji - red je da dobiju državu. Ne znam da li ste primetili: kad Srbi(n) naudi Romu, sve dobija nacionalnu dimenziju, u obrnutom slučaju toga nema. E, ni tog nije bilo pre 5-og oktobra.
Slučaj Šerifovićke je bitan jer pokazuje o kakvoj političkoj propagandi se radi. Negde 2007-e kada je narod bio veoma razočaran "evrointegracijama" "slučajno" se desilo da Srbija pobedi na Evroviziji (sa ukradenom albanskom pesmom). Srbija u ekstazi, a Marija Šerifović na konferenciji za novinare odgovara na unapred pripremljeno pitanje "Šta misli o homo populaciji" -Oni su okej, kaže Marija. I napravi se zvezda. Sada otkriva da je "lezbejka". Oprobani recept: u svrhu pederofilske propagande, Zapad prvo napravi veliku zvezdu koju zavole mladi, a posle dovoljno vremena ta zvezda kaže ja sam "gej", i ti mladi onda budu primorani da to prihvate i da misle da je to normalno. Isto to je napravljeno s Riki Martinom, na primer.
pravima čoveka i građanina, na vladavini prava i na socijalnoj pravdi
Odgovorite mi (kad ste se već SAMI prihvatili tumačenja Ustava i "pravne države") na koju (ili čiju) demokratiju se mislilo, na koja prava i slobode građana se mislilo i da li vladavina prava znači "pravnu državu" ili nešto drugo?
Uzgred,kao dvostruki glasač SNS, IZGUBILI STE MORALNO PRAVO I KREDIBILITET KRITIČARA. Uživajte SAD VI u paradi pedera i lezbejki jer za SNS STE VI GLASALI.
Kinsi, kog obojica pomenusmo je, prema tvrdnjama njegove bliske saradnice dr DŽudit Risman, bio najobičniji psihopata. Pod vidom "naučnih istraživanja", seksaulano je, tokom godina, zlostavljao 317 dece! Njegova istraživanja je finansirala Rokfelerova fondacija, koja je finansirala i promenu američkog zakonodavstva u ovoj oblasti. Pošto su bili najveći proizvođači svakojakih pomagala, ovim su razvili biznis do neslućenih razmera. Intervju sa dr Risman je radila premudra Biljana Đorođvić i emitovan je na "Atlantisu", radio Beograda 2. "Atlantis" je ukinut na insistiranje Dragoljuba Mićunovića u vreme "Evropske Srbije". Intervju se može naći na internetu, pod nazivom "Uspostavljanje novog seksualnog poretka". Evo jedne od mnoštva adresa: http://dzonson.wordpress.com/2010/11/27/dzudit-risman-uspostavljanje-novog-seksualnog-poretka/
Član 3.
U Republici Srbiji je slobodno sve što Ustavom i zakonom nije zabranjeno.
Ustavom se jamče i priznaju lična, politička, nacionalna, ekonomska, socijalna, kulturna i druga prava
čoveka i građanina
Da zaključim Vašim rečima - po Ustavu od 1990, Ako se lgbt odluče da tuže RTS, dobiće spor i biće isplaćeni od Vaših i mojih (poreskih obveznika) para.
Ovo neprirodno stanje me neodoljivo podseća na stanje DIKTATURE PROLETERIJATA.
Ne toliko iz razloga što je sve poteklo iz iste kuhinje,koliko što su i tada i sada moja GRAĐANSKA PRAVA bila na isti način ugrožena.
Sve je bilo pokriveno revolucionarnim idejama pretočenim u zakone,pa sada vidimo kako je to završilo(mi se još batrgamo sa restitucijom).
Dakle ni tada ni sada se ne mirim sa činjenicom da NEKO ko ima finansijsku moć,vrši na mene i ogromnu većinu zdravomislećih ljudi,pritisak,presiju,TORTURU da prihvatim neššto kao nornmalno što NIJE!
I opet,ne ja pojedinac nego mi kao društvo,kap NAROD.
Ostali neka se postavljaju prema ovoj pojavi kako nalaze za shodno.
Ustav iz 1990 je u diskontinuitetu sa ustavima koji su donošeni od 1946, pogotovo sa Ustavom iz 1974. Ustav iz 2006 (7% pokrajini na primer) u mnogome vraća tekovine socijalističke revolucije. Što se tiče Ustava iz 1990: o njemu su glasno i jasno rekli šta misle svi srpski neprijatelji: Hrvati, Slovenci, Šiptari, Nato, i "demokratska opozicija Beograda" - salonska opozicija na udbinom (hrvatskom) kazanu. Da nije bilo Ustava iz 1990 - ne bi bilo Republike srpske, ni RSK. Uzgred: 2012 sam glasao za SNS i ne kajem se, trebalo je srušiti DOS po svaku cenu. 2014 sam glasao za "Obraz" (na žalost tu su bili i SRS i Naši). Da je SNS bio jedina alternativa strankama DOS-a, opet bih glasao za njih. A gej-parade su čedo "evropske Srbije". Setite se samo one iz 2001: ko je bio predsednik države, a ko je "pravio red"? Jedan se "povukao u penziju", a drugi ubijen 2001.
Pretpostavljam da velika većina gej osoba ima normalno razvijen osećaj ljudskog dostojanstva i ne naseda na ovakav pokušaj provlačenja kroz blato.
Sad ste ubacili Republiku Srpsku u prilog "vidovitisti?" Ustava iz 1990, a zaboravili ste koje su se sve "sitne okolnosti" (poput NATO snaga na Kosovu i Metohiji) desile do donošenja Ustava 2006.
I naravno, pobegli ste od svoje početne pozicije da je tek Ustavom 2006 promovisana pravna država i građanska prava.
Ne umete ni svoju grešku ČASNO da priznate.
A za koga ste glasali posle 2012 - NE BITNO JE. Doveli ste najveće zastupnike evropskih vrednosti na vlast, tako da Vam DŽABA izjašnjavanje za Obraz - tako se i Jasna sa zvezdicom izjašnjavala za SRS i DSS a sada skače od sreće što je SNS i SPS na vlasti.
Treba bežati od njih što dalje, i pustiti ih da sami iznutra istrule i raspadnu se.
da je toliko pod uticajem
propalog zapada je neverovatno
ne samo da je propala juzna i central europa od dugova nego propada i kao celina
njihova zelja tih nemaca da tu nesto jos
dok samo oni imaju novaca promovisu je
odvratna
ucite srbi english i mandarin
asija drzi ekonomiju a ne
vestacki nastampani novac i otrov
ni dacici i vuckovici i gomile mmf, cia eu i nato agenata nece spreciti uzaski kraj i krah nazzisticke eu , u asiji je ovo nemoguce
citajte mandarin , nemojte da se predate...
koliko dobrih ljudi nastrada
i kolike zrtve
a obama
bio ili ne demijan
ili demon son
taj ce kad tad platiti svoje
dugove preko 5o tril-liona dollara
i eu mracne sile dugova i svacega
zhaijian - Zhù nǐ jīntiān yúkuài
Cela vaša elaboracija nema NIKAKVOG SMISLA... To vam je kao da neko npr 1963. piše argumentaciju zašto komunistički sistem nije dobar, da je diktatorski i da dugoročno nema izgleda na uspeh... Mogli ste tada da iznesete neznam kakve argumente, odgovor bi bio uvek isti da ste neprijatelj socijalističkog samoupravljanja i završili bi ste u zatvoru... Mi se sada nalazimo otprilike u sliznoj situaciji... tako da je besmisleno trošiti reči na diskusiju koja neće ništa ni za milimetar promeniti..
razumete se u evropske standarde ko marica u ...
sloboda izražavanja i javno iznesenog mišljenja čak i vulgarnim i uvredljivim izrazom o javnim ličnostima je garantovana gomilom preporuka direktiva i predsuda Evrospkog suda o ljudskim pravima.. samo vi čitajte domaće EU "eksperte" daleko ćete dogurati...
sve optužbe iz ovog teksta baš sa evropskog stanovništa su besmilice i atak na slobodu izražavanja..
Za kraj, i od mene: to sa Vašim viđenjem (omiljenom mantrom BG intelektualaca) "levice" i "desnice" neće da može. A evo i zašto: Vaš omiljeni "desničar" VK, nije imao nikakav originalni sistem, prosto je preuzeo "zapadne vrednosti" - baš kao i Slobodan Jovanović. To nije srpski put, to je kuknjava "da živimo kao sav normalan svet". Ta "normalnost" koju čine "evropske vrednosti" - ugrađene u Ustav - su i dovele do gej-parada. Ceo DS korpus (tu su i DSS i LDP i mnoštvo nvo) je stvorila udba na "Crvenom univerzitetu Karl Marks", 68-e, a potom negovala na raznim društvenim institutima. Desnica u Srbiji su Kalajić, Bokan, Kapor, Nebojša Krstić... a svi odreda su svojim delom i životom protiv "evropskih vrednosti". To što Vi smatrate "desnicom" (uz VK bih dodao Vuka i Vučića) je samo primitivna anti-levica. Crnjanski je desnica. Ljotić je desnica. Nikolaj je desnica. Krakov, Vladimir Vujić, S. Stefanović, itd... S. Jovanović je samo pravnik. Kao i VK.
Opet upoređujete babe i žabe da bi izveli zaključak koji Vama odgovara. Jadan naJvni Vučko crvenkapa i zli vuk DOS...
Istom tom logikom, ja vam dokazujem da Ustav iz 2006 NIJE IZMISLIO građanska prava i slobode (pa i prava LGTB populacije), već da ih je PREUZEO iz Ustava 1990.
ps. Sami sebe ste saterali u logički ćošak.
Strava i uzas - povodom razgranicenja sa republikom Kosovo je bilo manje javne "buke" .
Suočena sa ogromnim entuzijazmom srpske vlade da nas, po svaku cenu, uvede u Evropsku uniju, EU je u prilici da svakog dana tu cenu diže. Tu se zapravo stvorila jedna paradoksalna spirala. Bilo bi logično očekivati da svaki put, kada joj EU ispred nosa izmakne šargarepu i (postavljanjem novih uslova) podigne lestvicu koju valja preskakati, entuzijazam kod naše vlade spadne kao "ona stvar". Umesto toga, dešava se upravo suprotno - kao da su se "najeli bunike" ili nakljukali "vijagrom", naši "predvodnici koji nose zvonce" dobiju još jaču želju, čime na neki način potvrđuju i ono zlatno i takođe paradoksalno pravilo da : "Prava i iskrena ljubav tako sve više raste, kako kuja sve manje maše repom"(sa sanskrita preveo M.L.).
Prva gej i lezbejska organizacija u Srbiji osnovana
je 1991. godine u Beogradu, pod nazivom Arkadija.
Prva parada LGTB u Beogradu održana je 2001 pa kažite Vi meni koji USTAV JE BIO NA SNAZI?
Organizatori su bili LABRIS (osnovan 1995) i
Gayten LGBT je osnovan u Beogradu 2001. godine. Nastao je od udruženja Arkadia – gej i lezbejski lobi, koje je osnovano 1990. godine. Posle osnivanja, aktivisti/kinje organizacije Gayten-LGBT učestvovali su u dugoročnom projektu Kampanja protiv homofobije (1994-2000) koju je predvodio Dejan Nebrigić, dobitnik nagrade Felipe de Souza.
Izgleda da je uslov do kojeg makro*-politički komesari EU naročito drže-PONIŽENJE SRBIJE, oduzimanje zadnjih ostataka dostojanstva od naroda koji je pre 14 gobina poražen sankcijama i ratom i kojem je postepeno,"mic po mic",da se "stoka" ne bi preterano gicala ni ritala,navučen ropski jaram. Zato oni, sa tolikom posvećenošću i sladostrašću zbog našeg pokazivanja stida i nećkanja, insistiraju na paradi "ponosa",koja predstavlja inicijacijski čin,ili svečano presecanje vrpce i prihvatanje pederastije,kao jedne od fundamentalnih "vrednosti" na kojoj se temelji i koja prožima zapadnu civilizaciju 21.veka. Njihova poruka nikad nije bila jasnija ni glasnija: "Neće vam biti dozvoljeno da uđete kod nas, pre nego što mi UĐEMO VAMA, kao narodu i svakom pojedincu posebno" - grme Kacini,
Devenporti,Barozi,Filei,Eštonke i ostala krupna i sitna menažerija, a tercira im domaća kvislinška stoka, činovnička boranija i NVO bućkuriš .
*makro = svodnik
"Ponavljačka" vlada Srbije, koja troši drugi mandat u bezizglednom pokušaju da popravi sve one nepopravljive greške iz prvog mandata, ima sve razloge da se nervozno i sa crnim slutnjama zabrinuto vrpolji u svojim ponavljačkim klupama i foteljama. U sred i uprkos narečenoj frenetičnoj graji i orkestriranoj histeriji, naša "gospoda koja nosi zvonce" vrlo dobro oseća i zna da narod čije su majke rađale tolike heroje i kotile tolike ubice (iz ideala, obesti ili onako, kao slučjno, iz nehata - jebi ga desilo se), neće biti ravnodušan na kolektivno i organizovano prevođenje Srba u pedere. Svi su oni svesni, od prvog ministra, pa do poslednjeg, da bi, u slučaju da se digne "kuka i motika" to mogao biti njihov poslednji, zauvek neodrađeni zadatak,u skladu sa Đinđićevim sindromom "mlogo hteo, mlogo započeo,...", sa akcentom na ono što stoji (i vreba) iza tri tačke.
Umesto aspirina, može im se preporučiti lek od kojeg će,možda,da ih boli nešto drugo,ali ne tako važan deo tela kao što je glava,koja bi im zasigurno ostala na ramenima.Znam da sagoreše od nestrpljenja da čuju šta je to,tako važno i sudbonosno,što imam da im saopštim,jer davljenik se i za slamku 'vata, pa evo,da im skratim muke i izložim plan,koji glasi :
O trošku poreskih obveznika ove zemlje(ovo da izglasa skupština, na sednici zatvorenoj za javnost i da se svi poslanici zakunu na Sveto pismo, Kuran i Toru, da će čuvati državnu tajnu)sagraditi i reprezentativno opremiti jedan rezidencijalni KLUB, zatvorenog tipa, dobro sakriven od očiju i znatiželje javnosti, ograđen zidom od tri metra nadzemne visine,poput "Kuće velikog brata". U njemu inkognito upriličiti redovne intimne sastanke, čajanke i druženja - oči u oči i usta na usta, između zapadnog diplomatskog kora i naše "gospode sa zvoncem oko vrata".
Tako bi zapadne diplomate dobile priliku da se opuste i zadovolje svoje "specifične potrebe". Naša "reprezentacija" nastupala bi u dresovima kakve bi im, prema svojim individualnim ukusima i opredeljenjima, izabrali uvaženi gosti, njihove ekselencije ambasadori i komesari - neko u boksericama, neko u čipkanoj garderobi sa halterima, ili bez garderobe, što bi sa aspekta budžeta bila najoptimalnija varijanta za državu. Motivisani da ovakva situcaja i uzajamni odnošaji potraju što duže, naši cenjeni gosti bi svoje depeše, kojima obaveštavaju svoje centrale o napredovanju Srbije na "mapi puta" ka evroatlantskim integracijama, znali kako da nakite morem olakšavajućih i opravdavajućih okolnosti i objašnjenja - zbog čega je Srbija, koja je do sada tako bezglavo jurcalq i udarala štiklama u sopstvenu guzicu od strke, sada odjednom počinje da kasni i zaostaje iza svih.
To otezanje bi,s jedne strane,dalo vremena ekselencijama sa(u pitanjima seksualne orijentacije i sloboda daleko naprednijeg od nas) zapada da,tokom svog službovanja u našoj zemlji, dožive nezaboravne trenutke,kojih će se sećati ceo život,ako ništa drugo,a ono zbog iznenađenja koje će ih snaći kada u dvorištu kluba SRB-EURO prijateljstva budu ugledali brkate kozake,kako žure na konjima ispred milionske ruske pešadije,koja ulazi u Beograd,kao prvu stanicu na pohodu ka Evropi,ali "na ruski način".E,tada će se tom pohodu, ali prkosno dignute brade,sa imidžom koji su "ukrali" od ruskih kadeta sa "Crvenog trga"(devetog maja),priključiti i svi Srbi i biće im gušt i čast,da zajedno sa svojom ruskom braćom upoznaju turističke lepote Kijeva,Berlina,Brisela...
Sigurno se, bar poneko od onih najstrpljivijih, koji su dovde nekako izdržali sa čitanjem, zapitao šta će se, kad se slegnu utisci i stiša slavljenička atmosfera zbog pobede kombinovanog srpsko-ruskog vaterpolo tima sa 10 : 0, dogoditi sa članovima naše reprezentacije u "klubu srpsko-zapadnog prijateljstva" ? Šta će s'njima biti ? Kakav konačan stav će narod - savremenici i buduća pokolenja odnosno istorijska nauka zauzeti, kada je u pitanju saldo svih njihovih političkih dostignuća, uspeha i promašaja.
Ako sve bude onako kako je ovde napisano, a to se pak poklopi sa onim što je sudbinom zapisano, svi će oni, kao "Velićanstvenih Tuce i po", zbog svoje neopisive žrtve, koju su podneli za spas naroda, steći titule narodnih heroja i postati nosioci spomenica "prvoboraca iz 2014" i biće u svim budućim generacijama zapamćeni, hvaljeni i slavljeni, kao oni koji su imali snage, "u strašno vreme, na strašnom mestu postojati".
A to se mesto više niko i nikad, dokle god postoji istorijsko sećanje kod Srba, neće setiti da nazove "Javnom kućom Velikog brata sa zapada", niti "Životinjskom farmom u Lisoviću, a na Dedinju". Ono će se zvati : "SURVIVER" - MESTO GDE JE VOĐENA BORBA NA ŽIVOT I SMRT, BORBA ZA PREŽIVLJAVANJE I OPSTANAK DRŽAVE I RODA, SRPSKOG I SVAKOLIKOG.
P.S. Lupulove, dobro došli!!!
Evrovizija ih koristi jer ju već odavno niko i ne gleda a "demokratizatori" koriste zgražanja konzervativne publike kao signal, da su potrebna dodatna sredstva za dodatnu demokratizaciju.
Bez svega toga bi tip u haljini ispao kao burek u svemiru- izgubljen i neprimećen.
A prilično sam siguran da će neko i ovaj članak kao i reakcije publike iskoristiti u takve svrhe.
Valjda se sada vidi ciji je to melem.
Ako neko obozava ovu nakazu, njegov problem, ako neko hoce da me tuzi st sam se usudio da ga tako nazovem, opet njegov problem. Jedino zebem za tog komentatora RTS, da ga nisu vec isterali?
Time se izbegava davanje prilike onima kojima je najvaznije izazivanje sokantnog efekta kod TV gledalaca i to po bilo koju cenu. Postalo je ocigledno da u poslednjih nekoliko godina vrednost same pesme utice sa oko 20% na rezultat, dok scenski i ostali efekti sa 80%. Pitanje je gde je tome kraj i sta je sledece: mozda dvoglava krava sa pet nogu koja peva na ekgleskom.
U njemu doslovce pišete - E, to Vam je posledica "pravne države". po Ustavu iz 2006 (čl. 1) zasnovana je na "evropskim vrednostima". Elem, sva ova stvorenja imaju zakonsko pravo da budu to što jesu i da budu tretirani kao i svi drugi. To je direktna posledica 5-og oktobra.
Pa nećete valjda da tvrdite kako su LGTB organizacije osnovane 1990 po Ustavu iz 2006 i pravnoj državi posle 5.oktobra? Zar registracija udruženja nije DOKAZ "da sva ova stvorenja imaju zakonsko pravo da budu tretirani kao svi drugi"?
Ako hoćete da kažete kako su do 2000. ta prava LGTB bila "mrtvo slovo na papiru", onda mi kažite po čijem nagovoru I ZAŠTO su stavljena u Ustav 1990 ako se unapred računalo da neće biti poštovana (a vidimo da su poštovana jer je omogućen rad LGTB organizacija)?
Ovde sam vec pisao, svima vama heteroseksualnim muskarcima koji zivite u iluziji da ste slobodni, da probate jednom da izadjete napolju u suknji, pa cete videti dokle se tacno prostire ta vasa ogromna sloboda.
Mislili ste da to pricam samo teorijski, ali sad vidite da se na tom planu ipak nesto konkretno preduzima.
Pokusavamo izmedju ostalog i vas da oslobodimo obaveznog koda za oblacenje kome ste sad podvrgnuti.
Makar mi bilo u komšiluku,makar mi žena zvocala"nema supe bez soli ni bibera bez brkova"(tako nekako,ne razumem je najbolje),za svaki slučaj,zaobilazim i jedno(brkove)i drugo(Dedinje)u širokom luku.
Ja sam brate konzervativan.
I šta misle da su na evroviziji izmislili rupu na saksiji.
Pa nek obiđu malo seoske delatnice na primorju ili kopnu i probaju
gibanicu,rizla čvarke i esperanto domačicu ljutu,i nek ne glume da nisu viđele onolike brke.
Ko u kazaka.
Ne kažu džaba zašto crnogorac pušta brkove!
Pa da liči na majku!
Što se tiče Crnobrade, ako se njoj toliko sviđa takav "imidž", nemam ništa protiv, njen problem. Ali neću da mi neko silom nameće nešto što je krajnje bolesno, i još da me teroriše ako imam neku duhovitu opasku.
Pa neću bre u bolesnu EU i fašistički NATO!
Članovi su švalerčine ''slabe'' na lezbejke i bivše lezbejke koje su švaleri izveli na pravi put.
Dakle, drage moje dame iz GLIC-a, čekaju vas vešta gospoda iz ŠLIC-a!
Za vas je ŠLIC uvek otvoren!
Deputat napomnil, čto posle pobedы v konkurse pevec obъяvil o načale meždunarodnogo turne i nameren posetitь Rossiю. "Poэtomu rossiйskie vlasti dolžnы ograničitь poяvlenie transvestita na territorii našeй stranы. "Borodataя ženщina" яvlяetsя grubeйšim oskorbleniem vseh narodov Rossii", — sčitaet Milonov.
Biljana svaka čast na vremenu i energiji posvećenoj jeftinim podvalama Spiritusa, da li je potrebno istoga podsećati da su upravo ti njegovi pred petooktobarci konkretno SPS leglo LGBT populacije.
Srđan Dragojević sada SPS poslanik snima afirmativne filmove o njima, visoko pozicionirani funkcioneri koji se javno izjašnjavaju kao homoseksualci su u SPSu.
Sve pre petogoktobra je bilo lepo zacrtano a sada isti ti i radikali i socijalisti nastavljaju.
Ima li išta jadnije nego pljuvati peto oktobarce po ovom pitanju, ima li išta sramotnije nego čoveka koji je prvi u Ustavu 2006 uspeo da se Srbi pomenu u sopstvenom ustavu, optuživati povodom ovog potpuno sa stanovišta delovanja Vojislava Koštunice i svakog normalnog čoveka - efemernog i marginalnog slučaja.
Biće da ste omanuli. Prvo: Glic (Lgbt) se pozvao na Zakon protiv diskriminacije (član 11 - govor mržnje), a RTS je "izrazio žaljenje", što će reći izvinjenje. Da im je Petrušićka zakucala na vrata imali bi problem. Drugo: ova vest na nspm, kao i većina komentara i komentatora, već je na "e-novinama" dobila oznaku fašizam, što sam i rekao da će se desiti komentatoru "imaju".
Ljudi očigledno previđaju neke stvari koje ne odgovaraju tim pretpostavkama:
Rusi su svojim glasovima, ne računajući žiri, dodijelili 8 poena Austriji.
http://en.wikipedia.org/wiki/Russia_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014
Gruzija 10 poena
http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014
Ukrajina 6 poena
http://en.wikipedia.org/wiki/Ukraine_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014
Rumunija 8 poena
http://en.wikipedia.org/wiki/Romania_in_the_Eurovision_Song_Contest_2014
Može li neko objasniti kako je ta iskvarena Evropa natjerala ljude u istočnoj Evropi da glasaju za Austriju?
Ono što je teško prihvatljiva istina je da moćna izvedba i glas, kao i muzika uopšte, obaraju kulturološke granice koje bi neki htjeli da stave među ljude.
Ali, ostavimo kulturu na miru i budimo tolerantni prema onima koji su na bilo koji način različiti od većine i koji se ne uklapaju u neke norme. KO se potrudi, naučiće da je tolerancija vrlina.
Bravo nam ga u pamet!
http://en.wikipedia.org/wiki/Dana_International
i Verka Serdučka iz Ukrajine koja je dobila 12 poena od Rusije.
http://en.wikipedia.org/wiki/Verka_Serduchka
Merkelova je već prestala da se brije, da napakosti Putinu.
U tom kontekstu treba gledati na donošenje Ustava Evropske Unije a tom prilikom poslanici tih evrospkih tijela su odbili da je definišu kao Hrišćansku !!!!
Ili vijest najsvježiju iz Amerike - satanistička sekta SATANINA CRKVA ( KUĆA ) imaće misu na Harvardu - univerzitetu koji uz Jejl - LOBANjA I KOSTI sekta regrutuje " elitu " Zapada
Da li trebamo da pričamo o Holivudu i propagiranju satanizma - masonerije , svevideće oko , piramide , gdje pjevači jedno oko drže zatvoreno a jedno otvoreno itd itd
Kompletan Zapad služi satani , na vojnim zastavama Kanade , Amerike nalaze se simboli plemena Danovog - to je pleme iz koga dolazi antihrist , hazarsko pleme . Pleme iz koga je Juda Iskariotski koji je izdao Isusa . SVETA RUSIJA protiv Hazarije !
-Larisa: Dakle, pre je nenormalnost bila u glavi (klasični gejevi, nema izmene tela), ali evo nam spuštanja u telo, hermafrodit (bafomet) stupa na scenu, zatrovana je kompletna psihofizička struktura.
Ovo je početak procesa involucije. To je san svih snova lgbt-a. Naravno, i početak kraja ljudske vrste kakvu znamo. Loše je što će dobar deo čovečanstva krenuti ovim putem. Dobra vest je ipak postoji zdravo jezgro...
-Manje bitno, ali zanimljivo: jevropa postaje centar truleži. Ovako nešto ne bi moglo čak ni u americi. Odavno znamo na šta je spala evropa, ali ovo je dokaz da u protivriprodnom severnoatlantskom bludu amerika nosi pantalone. Evropa kao klovn, sprdnja, podsmeh među narodima.