уторак, 14. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Олег Царев: Следеће седмице може почети процес формирања Новоросије

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 06 мај 2014 17:52
синиша
Да. И могу да се позову на преседан Косово, који је прихваћен од САД, Немачјке , ВБ, Турске, итд. Дакле неће се ујединити са Русијом него ће се издвојити и то због репресије коју је проводио диктаторски режим. А што се односа са Русијом тиче вероватно и најбоље решење је царинска унија.Мислим да је то политички зрело. такође треба да се формира и Кијевска република која би обухватала Средњу Украјину И она би била кандидат за царинску унију са Русијом. Галиција и Буковица нека иду где хоће и с ким хоће.

Новорусија неће бити ни без ресурса, имаће привреду, имаће цевовод за нафту и гас, вероватно и олакшице од Русије. Врло рационално и оствариво.
Препоруке:
143
2
2 уторак, 06 мај 2014 17:55
Србин (Србиновић)
Поздрављам и подржавам формирање

РЕПУБЛИКЕ НОВОРОСИЈА.


Све што су зликовци отели од Руса и Русије МОРА БИТИ ВРАЋЕНО РУСИЈИ.

ДА ЗДРАВСТВУЕТ ВЕЛИКАЈА РОССИЈА, НА ВСЕГДА !!!
Препоруке:
152
2
3 уторак, 06 мај 2014 17:57
Suljo Zulumbovic
Bravo Oleg,
najpametnije i najbezbednije resenje za anti-fasisticke gradjane Novorosije.
Zivela Novorosija!
Препоруке:
138
1
4 уторак, 06 мај 2014 18:25
браво!
Коначно се назире праведно решење.
Браво Царјев,браво житељи будуће Новоросије,честитке на мудрости Русији.
Препоруке:
122
1
5 уторак, 06 мај 2014 18:26
Из Норвешке
Новоросијска Република е како то лепо и моћно звучи.НОВОРОСИЈА!!!Нека вам је са срећом браћо,залужујете државу и све почасти.За њу се борите и гинете сви као један.Прави народи то тако раде а они неки други дочекују бечке коњушаре и остале комесаре као Божје изасланике.
Препоруке:
130
3
6 уторак, 06 мај 2014 18:32
Браво 2
И да додам,што би рекао(отприлике)Синиша,
ђавола тући његовим средствима.
Ко схвата,разумеће.
Препоруке:
97
3
7 уторак, 06 мај 2014 19:36
Живојин Рилаковиц
Ех, кад би Србија имала једног (или неколико) Олега Царева...
Препоруке:
77
1
8 уторак, 06 мај 2014 19:42
Поштовалац НСПМ
Њега су фашисти испребијали имао је среће неке су већ убили толико о слободи и демократији у НАТО Украјини, ово сада има већ свој државотворни смисао а то јесте демократски и што је нај важније када успеју биће то нада, образац и спасење за све оне који трпе зло. Нама се не пише добро зло је кренуло у офанзиву. Живела Србија.
Препоруке:
71
1
9 уторак, 06 мај 2014 19:46
Светислав Костић
Мора пропзападни слугански Танјуг да га заке.а, па макар и на крајутекста одузимајући могућност главном актеру Цареву да своја излагања заокружи.
Препоруке:
61
0
10 уторак, 06 мај 2014 19:52
Пеко Живковић
Трагични грађанси рат је већ почео. Американци од почетка кризе иза сцене вуку све потезе марионетске неонацистичке власти. Немоћна ЕУ је показала да је само понизна слушкиња Вашингтона. Све је тако испланирано да главни напади на Славјанск, Доњецк и Одесу почну 7 и 8 маја. Очекују да Русија неће реаговати. Иначе, главни циљ америчких зликоваца је да у грађански рат увуку Русију. Брига њих за страдање Украјинаца и њихове жртве.
Препоруке:
77
0
11 уторак, 06 мај 2014 20:10
синиша @ Peko Živković
Не могу како рекосте неонацистичке марионете односно ЦИА планери из Кијева да повуку јаки потез са употребом огромне количине наоружања, тенкови, ракетни системи, артиљерија коју гомилају у региону Доњецка пре 25. маја кад планирају председничке изборе без којих су нелегитимни.

Међутим Новорусијске снаге имају корак испред, јер они расписују референдум 11. маја.

Неће се ићи на напд 7. и 8.маја. јер тиме укидају себи могућност за било какве изборе. Не могу топовима гађати Славјанск и спроводити изборе. Могу га држати у окружењу.

Међутим до тзв. избора 25. већ ће бити потпуно нова ситуација на терну, биће формирана Новорусија. То јесте неки легитиитет, као и избори 25. ни већи ни мањи и на основу тог легитимитета ће моћи да позову Русију у заштиту и тада Русија стиче међународно право да поменуту гомилу украјинског наоружања што би ми у Сарајеву рекли "скаши" тј. претвору у кашу.
Препоруке:
57
0
12 уторак, 06 мај 2014 20:36
Београђанин
Само напред, јунаци!
Препоруке:
57
0
13 уторак, 06 мај 2014 20:46
Петер РВ
Одлична идеја Царева. Овај човјек зна о чему говори.
Ако једанајестог Маја пођу ствари како треба, Олег Царев би требао да постане предсједник Новорусије и као такав њен представник на следеће преговоре у Женеви.
Ово би представљао потпуни пораз усташко-јеврејске клике у Кијеву.
Давај Олег!
Препоруке:
63
3
14 уторак, 06 мај 2014 20:53
Dragan
To je dakle pravac u kome će ići Rusija u rešenju ukrajinskog problema.
Препоруке:
44
1
15 уторак, 06 мај 2014 21:13
djoka
Do ovoga je dovelo cist "savremeni" americki fasizam,koji ce bas ovde biti zaustavljen za sva vremena. A one fasiste koje je nato i cia postavila u kijevu uhapsiti i suditi im za mnogobrojna izvrsena ubistva nad neduznim ruskim pravoslavnim narodom. Nadam se da ce se americki izaslanici(savetodavci)na vreme izvuci, a mozda neki i od njih bude uhapsen kako bi ispricao svetu istinu sta su zapravo radili tamo negde u Ukrajinu u Kijevu,koga su savetovali i obucavali i koliko je potroseno novca za te aktivnosti od americke sirotinje.
Препоруке:
40
0
16 уторак, 06 мај 2014 21:32
Горан Јевтовић
Ваљда је сада јасно и највећим скептицима, критизерима и дефетистима, попут Славомира и сличних, зашто Русија није војно интервенисала и поред свих тешких искушења.
Треба издржати по сваку цену до 11. маја и обавити референдум без присуства војске.
Да је Руска војска ушла у Новорусију (како лепо име!), референдум би био обесмишљен.
Све након тога ће ићи као са Кримом.

Напред браћо и издржите све ударе!
Препоруке:
51
4
17 уторак, 06 мај 2014 21:35
Дринко Кончаревић
Да, да, симпатичан вам је тај Олег али ипак будимо опрезни. Будимо опрезни док не откријемо ко стоји иза њега? Да ли има намештаљки које су у политици уобичајене? Опрез никад не шкоди.
Препоруке:
9
28
18 уторак, 06 мај 2014 22:25
Slavomir Srpski, @G.Jevto
Ваљда је сада јасно и највећим скептицима, критизерима и дефетистима, попут Славомира и сличних, зашто Русија није војно интервенисала и поред свих тешких искушења.

Skepticima za sta? Da Rusija nece vojno da intervenise? Pa nisam ja to prozivao, vec molbe naroda iz istocne Ukrajine kao i obecanje Putina da ukoliko opet Kijev krene vojskom da ce intervenisati. Zasto podmecete teze? Raspitajte se zasto je Putin jedno obecao a drugo radi. Ja sam i pre ove krize tvrdio da Rusija NECE intervenisati zbog svojih ekonomskih interesa. I to se do sada ispunjava. Dakle u pravu sam.

A to da sam pitao da li ce Putun ispuniti svoja nesmotrena obecanja da ce slati vojsku da brani Slavjansk, to pitajte njega. Kakve to veze ima sa skepticizmom, osim da bezus[esno p[odmecete teze.

Elem sada ocekujem da posto je Rusija rekla da nece intervenisati (na EU sastanku) da sprovedu referendum, ukoliko fasisti iz Kijeva to ne sprece napadima. Pocece da pucaju na izborna mesta.
Препоруке:
7
23
19 уторак, 06 мај 2014 22:35
Dragoslav bajagic
Pitam se sebe i Ruse da li je razumno paradirati u cast pobede nad fasizmom dok ti isti fasisti svaki dan ubijaju desetine civila par stotina kilometara od Moskve. rusi mogu da odloze paradu nekoliko dana i pre toga uniste novofasiste ili vojsku koja paradira upite direktno na front sa crvenog trga. u protivnom, to nece biti parada pobede vec farsa. Ako ne ucine jedno ili drugo, bice to neoprostiva greska!
Препоруке:
5
20
20 уторак, 06 мај 2014 22:46
Горан Јевтовић
Ево и тог тренутка.
Стижу!
Са срећом браћо!

ВАНРЕДНА ВЕСТ: Руска војска ушла у Украјину (ВИДЕО)

ЛУГАЊСК – У град Лугањск стигло је неколико камиона руске војске, а јединице су, према незваничним информацијама, састављене од руских козака који су део регуларне армије РФ, као и других јединица армије Руске Федерације. Народ је дочекао ове војне конвоје са великим одушевљењем.


http://srbin.info/2014/05/06/vanredna-vest-ruska-vojska-usla-u-ukrajinu-video/



Два батаљона добровољаца Козака и Чечена стигло у област Доњецка (ВИДЕО)
Козаци и Чечени стигли у Доњецк да пруже подршку федералистима
.

http://srbin.info/2014/05/06/dva-bataljona-dobrovoljaca-kozaka-i-cecena-stiglo-u-oblast-donjecka-video/
Препоруке:
20
0
21 уторак, 06 мај 2014 22:48
Marko Gay
Треба издржати по сваку цену до 11. маја и обавити референдум без присуства војске.

Jevtovicu,pa tamo je vojska vec prisutna i gradovi opkoljeni.

NATO specijalcima smo dali zadatak da pucaju snajperima na biracka mesta i sprecimo bilo kakav referendum. Iako cemo naterati EU da udari sankcije Rusiji i da udalje Rusiju od EU sto je nama primarni cilj svega ovoga.

I to se ostvaruje svakim danom. Sta nas briga za nevazece referendume u podrumima. Znamo da ce sve to biti namestaljak.

Niko u EU nece to prihvatiti, osim da nam daje priliku da izvrsimo veci pritisak na Brisel da Rusiji koncno zalepe teske sankcije. To je nas primarni cilj, i u tome uspevamo
Препоруке:
3
23
22 уторак, 06 мај 2014 22:57
bravo za sve ali dragoslav bajagic je upravu
komenetar dole
dragoslav bajagis je upravu
..........................................
ja mislim da je ovo 1943-e i sada
idu nazisti ulaze u stalingrad a ispred stalina su
parade i posle parade odmah idu russi u napad na nemce koji ulaze u stalingrad ...
ovo je isto ...

samo je rastegli su 1941-1942-1943-u 25 godina
pa da vidimo koliko traje 1943-a i ukrajiski rat
sta rade - rastezu time space continuuum ...

a milioni ginu ...
lakse bi im bilo da pobacaju par nuclearnih bombi i sve se smiri ovako ...

ovo je tragedija
nebeska
Препоруке:
1
4
23 уторак, 06 мај 2014 23:02
Горан Јевтовић
Marko Gay

Марко ПРСЛИ сте поодавно.

Па човече, ми, онако слабашни (за вас, наравно) 78 дана и ноћи мозак смо вам померали, нисте смели да опепелите, уништили смо вам преко 100 авиона, зауставили копнену ооперацију на фронту из Албаније и Македоније од преко 100 км, нанели вам губитке, довели вас до лудила, нисте знали шта да радите и на крају сте са нама, као са потпуно равноправном страном, потписали СПОРАЗУМ!
Дакле, споразум а не капитулацију.
Да није било петог октобра и кукаквичког удара, одавно би смо се вратили на КосМет и то у пуном капацитету.

Шта очекујеш да урадите овако моћној и "разгоропађеној" Русији и Русима!?
Шта би са Кримом?

"Уништићете" их санкцијама и блокадама, као што сте нас "уништивали" пуних 8 година?!
И ти си и даље убеђен да ће те Русију бацити на колена том подмуклом, злочиначком и недостојном стратегијом?!


Ало, пробуди се, време је.
Или мењај сајт.
Препоруке:
34
1
24 уторак, 06 мај 2014 23:17
Бојан, Приштина
Русија је подбацила.
Каква Новорусија ? За државу такве снаге, величине и историјског наслеђа, цела Украина је минимум који се неби смео помислити довести у питање.

Знам да би сада увлачење у конфликт била грешка коју би запад једва дочекао, али шта су Руси радили до сада, док сукоби нису ни почели ?
Како западњаци имају одличну координацију са својим фашистима и реализују све планове, док су Руси карте ставили на свог човека Јануковича, који је Руски човек отприлике исто колико су овде Николић и Дачић.

И шта ће бити са оним Русима изван те Новорусије све и да се хипотетички оствари, шта ће бити са оним Русима у Којеву који су првих дана организовали антимајдан ?

Колко видим, цела руска политика и скривена мудрост се своди на држи буре воду док не дође зима и док уценама са испоруком гаса Европи не пробамо да тргујемо.

Али зима је далеко а људе у Одеси живе спаљују.

Турчинов, Јацењук - ко су они ? И то је пораз Русије је што их уопште признаје за саговорнике.
Препоруке:
7
15
25 уторак, 06 мај 2014 23:41
Saša
JUGORUSIJA ILI EUROZOMBILAND

Od kada se u februaru zahuktalo ovo zlo manje više mi je bilo jasno što slijedi samo sam se čitavo vrijeme pitao pod kojim imenom će se zvati nova državna struktura .

Sada je i to jasno - Novorusija .

ZA SVE ŠTO JE OSTALO OD CRNOGORACA I SRBA KOJIMA NISU PROMIJENILI SVIJEST KRISTALNO JE JASNO DA JEDINO JUGORUSIJA MOŽE DA NAS SPASI .

Ili to ili da postanemo EUROZOMBIJI .
Препоруке:
16
0
26 уторак, 06 мај 2014 23:50
zauvek branilac
Živeo pokret Jugoistok, živela Republika Novorusija!
Препоруке:
17
0
27 среда, 07 мај 2014 00:29
Горан Јевтовић
Бојан, Приштина
Колко видим, цела руска политика и скривена мудрост се своди на држи буре воду док не дође зима и док уценама са испоруком гаса Европи не пробамо да тргујемо.

Бојане, ставови и коментар недостојан нивоу који си досада имао.
Чему то?
Полако, иде се корак по корак. Мора тако. Украјина је ипак преко 20 година независна земља.
Не може се преламати преко колена без обзира што је Русија супермоћна.

И немој да бринеш хоће ли Руска војска ударити по нацистима и немој да сумњаш да ће се зауставити пре Дњепра.
Ипак, поента није само у томе. Треба придобити Украјинце (осим оних 20-так % Унијата и неонациста), а то се не може само голом силом.
Мора да се комбинује са дипломатијом, хуманим и позитивистичким приступом и мора да се ради на дуже стазе.
Овде не може да "пали" стратегија "спржене земље" уколико је циљ комплетна земља, осим тамо где ће неминовно доћи до судара да полуделим неонацистима и десним сектором којима руководи НАТО.

Поздрав. Уживај.
Препоруке:
28
4
28 среда, 07 мај 2014 01:47
Marko Gay
@ Marko Gay

Imenjace, opet ovde dezinformisete naivan narod u veoma vaznom pitanju.

Suprotno onome sto vi tvrdite, mi ne moramo vrsiti nikakav pritisak na Brisel. Jer poslusnost Brisela je potpuna. Nezamislivo je da nam politicar na vlasti bilo gde u EU pruzi otpor po pitanju za nas tako vitalnom.

Ne cuvamo Evropu od ekonomskog kolapsa zato sto Evropljani to od nas traze ili zato sto nam Evropljani pruzaju neki otpor, nego zato sto je u NASEM interesu da Evropa bude koliko-toliko bogata.

Jer ako EU nije bogata, EU nece moci da privlaci ruske susede. A ako ne privucemo ruske susede, nema nista od pobede nad Rusijom. Uostalom, to je i jedini razlog sto smo EU osnovali i sto je odrzavamo. I zasto se bojimo uticaja sankcija na nju.

Nije Marko Gay sve sto se tako potpisuje...
Препоруке:
1
6
29 среда, 07 мај 2014 08:38
Барбароанарх
@ Славомир Српски

Драги Славомире та наводна Путинова обећања се нису никада десила иако се ви стално позивате на њих и на онај наводни 48-часовни ултиматум који је био чиста новинарска патка. Нађите оригиналне изворе а не овдашње бомбастичне пропагандне наслове и видећете и сами да ствари не стоје тако као што ви причате већ ипак мало нање драматично од тих ултиматума и обећања. Да би Путин ушао пуном снагом мора да има јак повод и некога да га позове или најбоље и једно и друго и зато је неопходан овај референдум 11 маја. До тада су на терену " цивилне " специјалне јединице или " самоорганизовани и на своју руку дошли " Чечени и Козаци. Када и ако ситуација буде ескалирала, односно искључиво у случају да они који су сада " самоиницијативно " на терену у Украјини не могу да држе ствари под контролом е онда се улази са тенковима.
Препоруке:
8
1
30 среда, 07 мај 2014 08:51
За Геј Марка
Пошаљи "селфи" кад паднеш у загрљај Козацима
Препоруке:
6
0
31 среда, 07 мај 2014 09:42
Vuk @Bojan
За државу такве снаге, величине и историјског наслеђа, цела Украина је минимум који се неби смео помислити довести у питање.

A 'ajde molim te objasni sto ce im to.Jel im treba da izdrzavaju X miliona nacista iz galicije sa kojim bi samo imali probleme i nikakvu korist.
Ovako stvaranjem Novorusije i dalje imaju tampon zonu prema NATO gamadi i dobrog saveznika u susedstvu.Jedino nisam siguran kakvo je raspolozenje stanovnika u Mikolajevskoj oblasti da bi se napravio pojas od Zaporoske,Herson,Mikolajv,Odesa i Povezalo sa Pridnjestrovljem.
A nacisti iz zapadne Ukrajine nek' idu ako hoce u EU a mogu ako hoce i u Honduras pa neka ih oni izdrzavaju.Za par godina na EU kazanu ima da mole da ih se primi u Novorusiju (STO NIKAKO NE BI TREBALO DOZVOLITI)
Препоруке:
3
3
32 среда, 07 мај 2014 10:30
Бојан, Приштина
@ Горан Јевтовић

Поштовани Горане, нема речи које могу да опишу то колико ја волим Русију и руски народ, због тога што јесу и што су вековима за нас чинили, да није било руса прво се небисмо ослободили од турака а друго, поцркали би по албанским гудурама.

Али то не значи, да као обичан појединац не могу да не гледам критички на ово што Русија данас ради, и то баш зато што се као и сваки Србин уздам једино у Бога и Путина.

Али, ствари су тако очигледне да не треба отићи у Украину јер се све може видети овде пред носом у Србији.

Србија једна од кључних стратешких тачака за Русију, врви од западних агената и корисних идиота који систематски спроводе интересе запада и управљају свим сверама државе и друштва.

А шта је са Руским одговором на то ?
Има ли бар 5% људи на тако кључним местима да гурају руско&српске интересе ?
Колико искрених патриота из мањих организација се нуди Русији за покровитељство и помоћ да би скинули западни јарам на обострани интерес.
Препоруке:
9
2
33 среда, 07 мај 2014 10:46
Бојан, Приштина
@ Горан Јевтовић

Како Амери и запад, увек јасно и гласно стају иза своји послушника, подржавајући их, лепећи им етикете, модерних, европских, великих политичара и државника.

Уз истовремено ниподаштавање свих оних који заступају просрпске што значи и проруске политичаре, које моментално легитимишу епитетима попут националисти, антизападни, обавезно недемократски...


Једноставно запад идаље вуче све конце, и данас иако више нису супер сила као некад посебно јер нису једина супер сила а финасијски су само надуван балон.

Са друге стране, Руси јесу супер сила а не понашају се тако, јел су руски одговор на све ове западне агенте и корисне идиоте занесени Бачевић и Бајатовић као "руски људи" у влади Србије ? смешно и тужно.

Тако су вероватно радили у Украини која живи од Русије а у дворишту је Москве, па им сада спаљују људе и истовремено оптужују Русију за потпаљивање стања.
Препоруке:
4
2
34 среда, 07 мај 2014 11:09
Бојан, Приштина
@ Vuk

Шта мислиш дали би Јенки сутра преговарали око Хаваја или Калифорније ако би се домороци или хиспањолци одлучили на побуну, а да их хипотетички нпр Руси подржавају ?

Цела Украина је била део СССР која је суштински била руска држава, и сходно томе губитак било ког дела те територије запад би књижио као добитак.
Антируских унијата има 8% у Украини, а ако би Украину вратили Русији они би представљали 1-2%, све остале антируске православце са испраним мозговима не треба препустити западу, него их треба свим познатим методама којима се то ради вратити у руски народни корпус.

Што се јацењука и Турчинова тиче . па дали би Амери преговарали са Бинладеном ? Какви преговори, са хунтом цииних оперативаца који су оружијем узурпирали власт и сада сеју смрт.
За њих се треба понудити новчана награда.
Чак је Милошевић из ове мале Србије је Таћија посматрао само као терористу и у иступима то јавно наметнуо према целом свету, да би му тек ови данас опрали ту биографију.
Препоруке:
5
1
35 среда, 07 мај 2014 11:32
Горан Јевтовић
Бојан, Приштина

Kaда критикујеш Русе, имај у виду следеће врло важне чињенице:

- начин на који интервенишу значајно је различит од онога који користи фашистички запад - зато и јесу Руси, баш као што смо ми Срби,

- од средине 70-тих до 2008. Русија се налазила из хиљаду и једног разлога у стратешкој дефанзиви у односу на запад што је битна околност,

- последице претходно наведеног су такве да се не може ићи главом кроз зид; рецимо, Украјина је 22 године независна земља, много тога се одиграло у том времену, дошло се до тзв. "достигнутог нивоа" и није лако све то мењати у кратком времену,

- циљ Русије је комплетна Украјина (или бар половина те земље) у геостратешком, политичком, економском и сваком другом погледу; а то се не може постићи бруталном силом (за коју још увек није касно, нити су Руси изгубили углед у вези са тим).
Препоруке:
7
4
36 среда, 07 мај 2014 12:18
Vuk@Bojan
Kao sto Goran rece vreme nije stajalo poslednjih 22 godine pa da sada pricamo kako je cela Ukrajina deo SSSR-a.Jeste lepo bi bilo za Rusiju da "uzme" celu Ukrajinu.Rusija bi cak to i mogla vrlo lako vojnicki da izvede,u nekom takvom razvoju dogadjaja ukrajinskoj vojsci ja ne bih ni u ludilu dao vise od 7 dana nekakvog otpora,ali je tu kljucno pitanje za Rusiju:Sta onda?Koji bi interes Rusija time ostvarila i koliko ce da je kosta (u ekonomskom,vojnom i diplomatskom pogledu) ostvarivanje tog interesa.
Vrlo malo pozitivnih i uzasno mnogo negativnih efekata bi to donelo.Stvaranje Novorusije nasuprot tome donosi sve pozitivne efekte i vrlo malo negativnih.Ocigledno je da su Rusi shvatili da se ovde ne treba voditi emocijama vec interesima.Mozda zvuci surovo ali matematika je jos uvek egzaktna nauka.
Препоруке:
1
4
37 среда, 07 мај 2014 12:25
Бојан, Приштина
@ Горан Јевтовић

Пошто видим да нисте конкретно оповргли моје ставове везане за деловање Запада и Руса на примерима Србије и аналогно Украине, верујем да имате разумевање за њих јер знам да одлично разумете те ствари око вршљања стране агентуре(у највишим државним структурама) по Србији из истовремени изостанак одговора Русије.(Персирам вам само због поштовања и зато што сте старији од мене, а не због дистанце)

Ми (патриоте, родољуби како год) се сами против ове окупације никада нећемо изборити јер на супрот нас нису само " домаћи издајници и страни плаћеници " него и велики запад као њихов покровитељ.

Значи, без много активнијег и много садржајнијег приступа Русије, како нашег природног покровитеља и залеђине од слободе нема ништа, биће као данас цео народ би надесно, а цела Скупштина и власт вуку слободно на лево.

А по потреби би лако могли да метастазирају и у некакв Десни сектор Србије.
Препоруке:
6
1
38 среда, 07 мај 2014 12:47
Бојан, Приштина
Горан Јевтовић

начин на који интервенишу значајно је различит од онога који користи фашистички запад - зато и јесу Руси, баш као што смо ми Срби


Мислим да је то мала замена теза, немојте да нас љубав према Русији заслепљује, и да сваки њен потез априори оправдавамо.

Конкретно, спровиђење својих интереса преко својих људи на терену (што ради запад а не ради Русија) је средство као и оружије, као што и Руси и Амери имају аутоматско оружије или ловачку авијацију.
Или као што су Амери имали Си-ен-ен па су Руси као одговор на то дали Раша тудеј.
Е то покушавам да вам кажем, одговора Русије на ту врсту неконвенцијалног рата у виду утицаја на кључне политичке факторе - нема. И то у момнету када нико више чак ни на оваквим безпризорним медијима не скривада ми нисмо независна земља него дубоко окупирана.

Оно што нас одувек, разликује од злог запада нису оружија и средства, него циљеви за шта их користимо.
Велики поздрав !
Препоруке:
5
1
39 среда, 07 мај 2014 14:41
брм
" За државу такве снаге, величине и историјског наслеђа, цела Украина је минимум који се неби смео помислити довести у питање."

ма шта Украјина - цео свет “Svijet treba podijeliti u regionalne skupine kao prijelaznu fazu prema svjetskoj vladi. Osjećaja pripadnosti određenoj naciji stanovništvo će se prije odreći u korist neke nejasne regionalne pripadnosti negoli u korist svjetske vlasti. Kasnije će regionalne cjeline moći potpasti pod jednu objedinjujuću svjetsku vlast.”

Josif Visarionovič Staljin,
Marksizam i nacionalno pitanje, 1942.
Препоруке:
0
7

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер