уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Влада за сузе, смех и срамоту

Kоментари (119) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 05 мај 2014 23:04
1244
Разуме се да је теоретски могуће – не из неког уверења, него из пуке политичке рачунице. Али заиста није много вероватно. Тачније, то би представљало прворазредно чудо и сензацију, упоредиву једино са величином и радикалношћу преокрета из 2008. када су Николић и Вучић окренули ћурак, разбили СРС као најјачу опозициону и проруску странку, и из анти-ЕУ прешли у еврофилни табор.



Вероватноћа немогућег догађаја је једнака нули.
Препоруке:
135
4
2 понедељак, 05 мај 2014 23:06
Суштина
И, као круна свега, следи „распродаја породичног сребра“, односно, преосталих државних ресурса (на првом месту Телекома, па и делова ЕПС-а), не би ли се тако обезбедио новац за опстанак власти и испунила дата обећања. Али не обећања дата бирачима, него онима који су дозволили расписивање ванредних избора и ову концентрацију власти.


Наравно, Империја очекује да се све то заврши у првој половини мандата.
Препоруке:
176
1
3 понедељак, 05 мај 2014 23:08
Никад у ЕУ и НАТО
Никада у Србији ЕУ пропаганда није била жешћа него данас и никада противници и критичари Европске уније и НАТО-а нису имали мање медијског и политичког простора.




Нема повлачења, нема предаје!


Ђорђе, свака част на снази, упорности, храбрости и истрајности.



Смрт Фашизму!
Препоруке:
240
1
4 понедељак, 05 мај 2014 23:13
Миле
Да ништа друго лоше нису направили, да је све остало било национално и државно беспрекорно – а далеко је од тога – већ ово што је урађено на Косову и што је урађено Србима са севера КиМ више је него довољно да имена Дачића и Вучића буду црним словима уписана у историји и националном сећању. Али то, на жалост, нипошто није све.


Немам шта додати. Више но одличан текст.
Препоруке:
155
0
5 понедељак, 05 мај 2014 23:19
Драган
Ово је антологиски текст.

Свако ко има профил на некој друштвеној мрежи треба да га што више прошири.


НИКАД У ЕУ!
Препоруке:
181
0
6 понедељак, 05 мај 2014 23:27
СЛОБОДАН Слободан
Одлично изнесено и предочено надам се да има и коме, додао би још само ово:
"И плачем Србијо јер ко ће такву од кога да Те брани?
Коме ће запасти да Те опоје?Коме да Те сахрани…?!
Мајчице наша са стотину сиса ког не подоји себра
И ко још уста не обриса о посна Твоја ребра?!

Плачем и због оних у бескрајном низу
што Ти гладну усну за доручак гризу

што су се сити најели себе
па их ни кост у грлу не гребе…
Јер ко се још није хранио са псима
Тај само једно срце има!
И како Ти једно јадно може дати
Када му ни маћеха ниси нити мати…?!
Воскресни Србијо и за плач избори
Или као свећица за покој догори
Семе је бачено из руке сејача
За глади свакога Славског Колача…

Коме од ноћас буде до плача нека приђе и плаче
Јер када заједно будемо плакали чуће се сигурно јаче!

аутор: Живојин Ћелић
Препоруке:
106
2
7 понедељак, 05 мај 2014 23:27
.......
најпогубнији резултат досадашње Вучићеве владавине јесте тихо, али константно „кување жабе“, односно превођење једног великог процента бирача из евроскептичке у евроентузијастичку позицију



тотална пропас економије отвориче очи многима, бар се надам да ће тако бити.



Савршен текст.
Препоруке:
112
2
8 понедељак, 05 мај 2014 23:39
Свака част
Алал ти вера, Ђорђе. И срећан ти имендан :)
Препоруке:
118
1
9 понедељак, 05 мај 2014 23:40
Љуба
Драги Ђорђе,
Вама је теже бити Србин, него свима нама. Ужасно сам очајан где се налази наша држава. Нек Вам је Господ у помоћи!!! И свима нама! Ја сам у Египту, оставио сам све моје телефоне и контакте у Вашој редакцији. Позовите само!!!
Препоруке:
107
2
10 понедељак, 05 мај 2014 23:45
Politika aktuelne , stare vlade
Strahota ! Nije prošao Čeda jeste ultra Čeda, kraj srpske priče.
Препоруке:
117
1
11 уторак, 06 мај 2014 00:03
kosta
...za sramotu ili suze:
"...nece valjda da trpi 7 miliona ljudi zbog nekih tamo 20.000 (izvinjavam se, zbog nekh 10.000!)..."
Moze li se ista drugo reci a da bude za teze suze od ovoga gore?
Vidite kako politicki Bog prinosi zrtvu od 20000 dusa vecem politickom Bogu ne bi li ga umilostivio da ne pusta silne gromove!
Kakva je to politicka religija, i iz kakvog drustvenog miljea izlazi?!
Препоруке:
88
1
12 уторак, 06 мај 2014 00:06
Saša
Taman sam skoro prežalio što mi je Zapad pojeo Crnu Goru a sad ode djavolu i Srbija !
Препоруке:
88
1
13 уторак, 06 мај 2014 00:12
Мићко
"Вријеме је да се крене"? :) Мада, горки су смајлији..
Свратићемо, дашта ћемо. Ваљда ће бити нешто што окупља и што може да вуче напред.
Поздрав и свако добро.
Препоруке:
69
0
14 уторак, 06 мај 2014 00:13
Депрограмер
Добар преглед жалосног стања ствари. Заједно са запажањем да су чак и они који су знали ко је и шта је СНС помало затечени. Бол је ипак бол чак и када знате да ће уследити, нема ту припреме.
тај манир да мртви-ладни говорите да је црно заправо бело и очекујете да вам људи поверују пре него здравом разуму и сопственим очима

Ово је заиста за забринутост. Повећање ентропије за ред величине. Увод у оно чему је већи део људи на Западу изложен свакодневно, бестидним и како се на први поглед чини непотребним лажима својих политичара. Међутим ако се присетимо обећања о "промени свести", онда ствари постају јасније, њима су такве манипулације стварношћу итекако потребне. Примењиваће их све док заиста сви не поверују да је црно бело, или што је још горе док сви не кажу збогом разуму и виду и почну да очекују да им власт директно каже шта је црно а шта бело.
Препоруке:
83
0
15 уторак, 06 мај 2014 00:13
Vera Nastasovic
Divim se hrabrosti gospodina Vukadinovića da u ovom momentu objavi ovaj tekst i istovremeno brinem za njegovu sudbinu. Ovi sada se ne igraju i vrlo su opasni. Ne sumnjam da će koristiti sva moguća sredstva da obeshrabre i ono malo patriota što je ostalo aktivno na političkoj sceni.
Ova situacija zahteva hitne mere na organizovanju nove opozicije koja će biti spremna da se bori za mesto na političkoj sceni. Mi nemamo više vremena za gubljenje a ulog je previše visok da bi se dalje čekalo. Ako se sada nešto ne preduzme, za vrlo kratko vreme nećemo imati oko čega da se raspravljamo jer Srbije više neće biti u ovom obliku i veličini.
Ovo suludo hrljenje prema EU nije više pokušaj ukrcavanja na Titanik. Titanik je već otplovio a mi u orahovoj ljusci pokušavamo da ga stignemo. Ovo dalje ne sme da se nastavi, zadnji je čas da se nešto čini.
Препоруке:
104
0
16 уторак, 06 мај 2014 00:14
Слободан Милошевић, 2.10.2000.
"...А грађани су дужни да знају да учешћем у субверзији којој је циљ спољна доминација над њиховом земљом, односно окупација њихове земље, сносе историјску одговорност за укидање права својој земљи да постоји, али сносе одговорност и за губљење контроле над сопственим животом.
Препуштајући своју земљу другима, туђој вољи, препуштају исто тако туђој вољи и сопствени живот и живот своје деце. И многе друге људе.
Сматрао сам као своју дужност да упозорим грађане наше земље на последице активности које финансирају и подржавају владе земаља НАТО алијансе. Грађани могу да ми верују и не морају да ми верују. Моја је жеља да се у моја упозорења не увере касно, да се не увере тек онда када буде тешко да се исправе грешке које су грађани у својој наивности, површности или заблуди сами учинили. Па ће се те грешке тешко отклањати, а неке можда неће моћи никада да се отклоне..."
Препоруке:
151
7
17 уторак, 06 мај 2014 00:41
патологија
То очигледно лагање чак и онда када за тим нема никакаве потребе, тај манир да мртви-ладни говорите да је црно заправо бело и очекујете да вам људи поверују пре него здравом разуму и сопственим очима – баш као и оно бахато саопштење против према њима више него услужног и сервилног „јавног сервиса“ – јасно показује о чему се овде ради и са чиме имамо посла.

Кратко и јасно. Али то овако прецизно и храбро само Ђорђе и НСПМ смеју да кажу.
Препоруке:
87
1
18 уторак, 06 мај 2014 00:56
Србин обични
Доста свеобухватна анализа Г. Вукадиновића и рекао бих да јој је то је главни квалитет.

Код г. Вукадиновића примјећује се у већ дуже времена неке јасније изражене новине: одмицање од ДСС-промашаја, одмицање од 5-октобра, изостављање напада на Слободана Милошевића као општеприхваћене мантре "демократске Србије", одређено окретање Русији као могућем савезнику Србије и... врло стидљива критичка анализа домородачке бирачке масе у Србији. На овом посљедњем ваља још порадити.

У најбоље дијелове анализе сврставам и његове зајључке у погледу политике Запада, УСА и НАТО - не само према Србији, већ српском народу уопште.

НСПМ и г. Вукадиновић су један о ријетких преосталих светионика у мраку Србије. Истина и овде се примјећују трагови једног болесног антикомунизма (што штети Србији прије свега) али то је више проблем дијела читаоца НСПМ него орјентације редакиције.
Препоруке:
61
7
19 уторак, 06 мај 2014 01:08
Петер РВ
"Насупрот томе, чини се као да су Србија и Срби своје битке, победе и поразе, страсти и узлете оставили далеко иза себе, у геополитичким урвинама и беспућу двадесетог века. И сада, као поражена држава, умор(е)на нација и дезоријентисана популација, вегетирају негде на маргини живота, историје и светских збивања."

Да, и мени се чини исто тако као и Ђорђу Вукадиновићу!
Да сам млађи тражио бих Русима пасош и настанио се негђе поред Бајкалског Језера.
Кад Српство изблиједи, остаје нам увијек -Словенство и Православље.
Препоруке:
53
4
20 уторак, 06 мај 2014 01:15
Зарја, Зарја
Дотичемо убрзано дно дна, а, ипак, знам да :"Није све пропало, кад пропало све је!"
Ваше анализе поштовани Ђорђе Вукадиновићу су нешто што прочишћава и бистри ум, а спасава здрав разум. Колико пута се десило да сте ми узели реч из уста или написали баш онако како и сама промишљам, то више нису само закључне реченице које делимо, већ могу рећи, да овде делимо и усавршавамо мисаони систем људи којима је стало до морала и не само у политици. На памет ми не пада да се због тога неком извињавам, а немам намеру да неком дозволим да ме због тога етикетира, а нарочито из своје болесне, патолошке визуре. Напротив!
Верујем да се тако осећа велики број људи који се овде друже искрено и добронамерно саопштавају своје утиске, коментаре, ставове и сазнања поводом бурних догађаја који један други престижу.
Досадно нам, свакако, није!И сви смо доведени до ивице опстанка. Е, ту постаје тек изазовно и на личном и на колективном плану.
Препоруке:
65
0
21 уторак, 06 мај 2014 01:25
Горан Јевтовић
Шта коментарисати после овако сјајне анализе.
Умножићу је у једно 300 примерака и идем сутра у оближњу средњу школу да је делим ђацима.
Знају деца да смо окупирани али не знају колико...
Препоруке:
119
7
22 уторак, 06 мај 2014 01:30
Рђосав
То очигледно лагање чак и онда када за тим нема никакаве потребе, тај манир да мртви-ладни говорите да је црно заправо бело и очекујете да вам људи поверују ....– јасно показује о чему се овде ради и са чиме имамо посла.
- имамо посла са реинкарнацијом Зорана Ђинђића. Тај тип је тако лако лагао да је и сам веровао у своје лажи. Чудо од човека.

А овај Алек му се очигледно дивио до имбецилности, те је - чим му се указала прилика - формирао Другу владу Зорана Ђинђића. И то нам је то.

Онога смо преживели - и овога ћемо. Морамо.
Препоруке:
87
4
23 уторак, 06 мај 2014 01:36
Slaviša
E svaka ti čast Vukadinoviću.
Препоруке:
68
1
24 уторак, 06 мај 2014 02:09
Zemunac
Odlican tekst,pre svega zakljucak da nas ovaj model razvoja vodi u propast,APOKALIPSU.Planeta ne moze da izdrzi UNISTAVANJE PRIRODE zbog PROFITA,koji ovi kriminalci,VELIKI BRAT vide kao jedini cilj.Mora se promeniti model,da bi svet preziveo porast stanovnika.Jasno je da su nam,zbog situacije, nametnuli duznicko ropstvo i MMF,no nije potrebno ispunjavati BAS SVE UCENE,od PARADE PONOSA,HAARPA do prodaje TELEKOMA i ELEKTROPRIVREDE zapadu.Doveli su nas u status protekterata i nastavljaju sa TUZNIM,RUZNIM I BOLNIM REFORMAMA,DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
37
0
25 уторак, 06 мај 2014 02:47
Brane2
Mislim da se autor bavi površinskim detaljima.

Nije problem u tome što je iz patriotskog dela izronio SNS.

Ili što Vučić i Nikolić sada nisu ni blizu prijašnjem smeru SRS.

To je samo manifestacija dubljeg problema.

A taj je, da je smer to usmerenje, koje godinama proklamuje SRS u praksi neodrživ na taj način.

Negde je nešto moralo da pukne a sada je potpuno svejedno koje ime kog pojedinca se tu našlo.

Da nisu uradili nešto Vučić i Nikolić, pritisak bi stvorio deformaciju negde drugde.

Direktna odbrana Kosova po svaku cenu ako treba i ratom do poslednjeg čoveka ne dolazi u obzir.

Što je najgore, do toga se moralo doći "trošenjem naroda", koji nije hteo to ni da čuje sve dok nisu došle penzije i opstanak u pitanje.

Što je najgore, narod je sad došao do spoznaje, da mu Kosovo nije vrednije od života - sada kad je u bezizlaznoj borbi potrošio sve što je imao i mnogo više.

U toj situaciji takva erozija patriotizma nije ni čudna.
Препоруке:
8
61
26 уторак, 06 мај 2014 03:24
s.p.Lajković
Za razliku od 5 oktobra ovoga puta će rušenje vlasti početi u unutrašnjosti. Nardod već kuka da nikad propadanje nije takvom brzinom išlo kao posle poslednjih izbora. To će na kraju rezultirati motkom ali prvo u unutrašnjiosti pa će se brzo širiti ka centru. To će biti neodbranjivo. Neka se patriotske stranke spreme za preuzimanje vlasti !
Препоруке:
42
0
27 уторак, 06 мај 2014 04:45
Умешач
1.
Ова сјајна анализа се односи на ПОЛИТИКУ нове владе.

Елем, политика је само НАЧИН УПРАВЉАЊА СИСТЕМОМ. Одатле произилази да су могућности и границе једне политике одређене перформансама за које је систем пројектован.
Ако је систем клима уређаја пројектован да хлади до +35 и да греје до -5 степени, онда не постоји генијалац који може да постигне хлађење изнад и грејање испод пројектоване величине подешавањем дугмића и команди на том систему. Нити постоји такав генијалац нити постоји такав начин подешавања (тј. политика) који би довели до резултата друкчијих од оних за које је систем пројектован.
Препоруке:
33
0
28 уторак, 06 мај 2014 04:50
Gordana
More Rdjosave, ovaj vise podseca na Krcuna,a bojim se da ce mu i metode biti veoma slicne.
Препоруке:
32
0
29 уторак, 06 мај 2014 04:53
Умешач
2.
И управо у томе је наш проблем. Систем чије контуре су постављене 2000. а који је после тога дограђиван на основу исте логике - пројектован је да Србија постане периферна земља ( читај колонија), земаља ЕУ језгра, које су на силазној путањи, (тачније које се распадају), и којима је укључивање земаља са Истока (тачније њихових ресурса, тржишта и раде снаге), неопходно као транфузија умирућем.У случају Србије на ово се надовозују разлози историјске, верске, геостратешке природе који чине да је циљ Брисела и Вашингтона не само колонијална експлоатација Србије већ и њено ТОТАЛНО уништење – брисање са карте света. Дакле, у оквиру датог система неминовно је даље сиромашење, пропадање и свеколика деградација Србије – независно од тога ко подешава дугмиће на систему.
Препоруке:
40
0
30 уторак, 06 мај 2014 05:03
Умешач
3.
У том контексту састав нове владе и биографије нових министара су потпуно ирелевантни. Једино могу да послуже као показатељ жалосног стања духа нације. Истицати као квалитет запослење у некој светској администрацији ме подсећа на часне сељаке из села Заовине који су ми својевремено са поносом причали како им је син много паметан јер ради у СИВ-у.

О помињању ујака у званичној биографији не вреди ни говорити. Замислите Лазу Пачу који као података који га препоручује за минстарски положај износи шта му је била стрина. Узгред, поменути ујак је морао да да оставку на положај због продаје индустрије гаса Американцима. Звали су га „ел гринго“ и „продавац нације“.
И шта је закључак? Без радикалне промене интитуционалног система - политичког и својско -економског следи нам неумитна пропаст.
За промену система било би потребно ослањање на сопствену историју и традицију и храброст да се то спроведе.
Препоруке:
34
0
31 уторак, 06 мај 2014 06:50
Saša
Na žalost sada ljudi u Srbiji imaju mogućnost da u punoj mjeri shvate kako je bilo prije petnaestak godina u Crnoj Gori .

Ucijene vitalnog a nemoralnog političara i on povede svoj narod u ropstvo .

Milova kamarila i Vučićeve horde za trijumf nove svijesti kod Crnogoraca i Srba .

Medjutim , ako je iko imao dilemu na kojoj liniji postaviti branu nadolazećem ludilu mislim da je sada više nego očigledno gdje mora biti težište odbrane i kontranapada .

SVI ONI KOJI HOĆE DA SAČUVAJU SVOJU SVIJEST BEZ OBZIRA NA MEDJUSOBNE RAZLIKE NA ISTOJ SU STRANI I TO MORAJU DA SHVATE ŠTO PRIJE DOK NE "PROMJENE" SVIJEST I NJIMA .

Mislio sam da postoji svijest i nesvijest . Već godinama pokušavaju da mi prodaju nesvjest kao novu svijest .
Препоруке:
38
0
32 уторак, 06 мај 2014 07:20
Форевер Јанг
Браћо Срби,

Овај манифест је отворени позив свима нама да изађемо из мишјих рупа, и станемо у одбрану своје државе. Друге државе немамо, и без ове коју имамо ће нас развејати по свету. Без Србије нема Срба, што се већ доказало по српским земљама. Мислимо, али заиста без патетике мислимо о нашој деци и унуцума! Какву смо им будућност наменили, и каквзу будућност им креирамо ћутањем пред отвореном диктатуром једног конвертита.
За почетак, помозимо и придружимо се НСПМ, која се диктатору већ одупире.
Препоруке:
61
0
33 уторак, 06 мај 2014 08:10
телетабис
Срећна слава свима који славе Ђурђевдан.
Хвала аутору што је овако језгровито изнео оно што и ја мислим, једино ми писање не иде овако добро као Ђорђу.
Можда сам груб али свако ко је у Србији гласао за ове и мисли да ови могу било шта добро да ураде ставрно мора да потражи помоћ специјалисте лекара за мозак, макар да погледа да ли га уопште има.
Свремена на време прочитајмо поново овај чланак колико да не заборавимо сурову стварност или можда неће ни требати јер ће нас иста и те како поткачити.
Препоруке:
37
0
34 уторак, 06 мај 2014 08:27
Tatjana
Kompilacija najradikalnijih izjava Vučića iz doba radikala (VIDEO)


http://www.teleprompter.rs/kompilacija-najradikalnijih-izjava-vucica-iz-doba-radikala-video.html
Препоруке:
23
0
35 уторак, 06 мај 2014 08:27
Miloš
Kakav narod takva i vlast.
Препоруке:
23
8
36 уторак, 06 мај 2014 08:27
Miroslav
G.Vukadinoviću odličan tekst. Ono što je upadljivo je izraz lica Zorane Mihailović na svim fotografijama, otkad je rokirana u saobraćajce. Nešto tako sam zadnji put video kod M.Amfilohija kada nije postao Patrijarh.
Препоруке:
24
1
37 уторак, 06 мај 2014 08:28
jagodinac
Sto se tice telekoma mozda i treba da se proda,mnogo ih je u toj firmi koji ne rade nista a primaju basnoslovni novac.
Препоруке:
3
46
38 уторак, 06 мај 2014 08:29
фристајло
у оквиру својих могућности, материјално и на сваки други начин подрже нашу - уверени смо у то - исправну борбу. Како досадашњу, тако и будућу.


Дефинишите борбу.

Ако је то ово као и до сад- бесконачна прича о политичкој травестији у Србији- не видим никакав ефекат такве борбе. Њу смо- изгубили, од много горих.

Ако, пак, имате на уму и неке другачије видове деловања- уверен сам да би одзив био огроман, у кратком року.

Сачекаћу такав позив.
Препоруке:
35
2
39 уторак, 06 мај 2014 08:34
boki
Насупрот томе, чини се као да су Србија и Срби своје битке, победе и поразе, страсти и узлете оставили далеко иза себе, у геополитичким урвинама и беспућу двадесетог века. И сада, као поражена држава, умор(е)на нација и дезоријентисана популација, вегетирају негде на маргини живота, историје и светских збивања
Ovde je manje vise receno sve. Mi smo porazena drzava i umorna nacija , to i nije lose ako dodje do nekog sukoba mozemo ostati po strani.
Smanjivanje duga je najvaznjije za ovu drzavu ako vucic uspe super,mada sam skeptican a i ce preko grbace naroda a ne drzavne mafije to sam siguran 100%. Za nas evropa nema alternativu kao sto za nedica hitler nije imao takodje. Takvo je stanje stvari ,svako isprsivanje dobili bi po njusci.
i za kraj mesto beograda na vodi bilo bi mnogo vaznije da imamo srpsku luku sa dosta brodova za transport.
Препоруке:
4
29
40 уторак, 06 мај 2014 08:38
boki
i jos nesto vlada je ste za suse smeh i sramotu ,ali sacekajmo da vidimo sta ce rusi u ukrajni uraditi, kakav odgovor imaju da zastite svoje da ih ne ubijaju i kolektivno spaljuju .Bojim se da rusi nece ici dalje od krima
Препоруке:
10
25
41 уторак, 06 мај 2014 09:04
Jeremija
Као што је СРС ''пројекат'' западних служби како би прави патриотизам извргнуо руглу и спрдњи, тако је СНС само логичан наставак истог пројекта. Прво, симпатизери СРС-а су били махом бивши чланови или симпатизери комуниста, углавном су у питању мање образовани слојеви становништа. Они су без неког размиљања подржавали ''идеологију'' СРС, која је имала задатак да српски народ поистовети са нацизмом, расизмом и слично, о чему је Шешељ лупетао. Ти људи су палили европске и америчке заставе и сада они промовишу евроиделогију. То уопште није наивно и показује колико смо болесни. Сви они који су подржавали неку идеологију - било ДСС-а било ДС-а су затечени, а и једни и други су имали властити став зашто ЕУ или зашто не ЕУ. Напредњаци о томе не размишљају. Како су здушно подржавали Шешеља и његову наказну идеологију, која јесте, заједно са Милошевићевим комунистима уништила почетак обнове ове државе, тако ће здушно подржавати и ЕУ, без размиљања о последицама. То и јесте циљ инжињеринга.
Препоруке:
28
20
42 уторак, 06 мај 2014 09:05
Jeremija
Имам утисак да се све озбиљне државе озбиљно баве овом територијом, осим нас самих. Очигледно су нас толико провалили, да се сада могу и спрдати. Зар није српдња, да радикали који су до коју годину палили европске заставе, сада машу тим истим заставама. То су исти људи, као они од пре неколико година. Бирачи који подржавају СНС нису бирачи који су подржавали ДС или ДСС, већ они који су гласали за СРС плус неки нови клинци. Бирачи ДС (и осталих странак сличне идеологије) или и даље подржавају ту странку или одвојене делове или су апстиненти. ДСС очигледно губи бираче. Зар није фарса и симтоматично да управо они који су заратили са НАТО пактом око Косова сада са истим тим пактом праве пакт о пр(е)одаји Косова и то, као и 1999. године, приказују победом. Грађани томе верују једнако као и 1999. године. Грађани су проблем, који се не знају самоорганизовати и одредити властите интересе и циљеве, јер је очигледно да грађани ове земље не знају шта у ствари хоће.
Препоруке:
19
9
43 уторак, 06 мај 2014 09:05
Vucic ne zavredjuje nikakvu analizu!
Treba li analizirati Vuciceve "drzavnicke" sposobnosti i rezultate, vredi li on takvog truda, i da li takav trud uopste doprinosi osvescenju srpske javnosti? Odgovor je negativan - jedini jezik koji Vucic razume jeste direktno imenovanje, bez suptilnih nijansi! I jedino takvo, direktno i "brutalno" saopstavanje istine ima sansu da nesto pomeri, u glavama "naprednjaka" i u glavama njihovih naivnih navijaca! Dakle, samo ovako vredi da se o Vucicu govori: on je smece, ljudsko pre svega, zatim i politicko. Dokaza za to ima nebrojenih! On je stetocina, izdajnik, on izaziva gadjenje kod svakog cestitog coveka. Eto, toliko moze da razume i Vucic, cije mozdane vijuge su uredno slozene u fiokama obavestajne sluzbe Engleske! Sve gadno taj covek je skupio u sebi, i sad seiri u Srbiji, sram da bude Srbiju! Takav da vam zapoveda, takvog da slusate, bedni i kukavni da ste!
Препоруке:
38
0
44 уторак, 06 мај 2014 09:07
Sinisa Bogdanovic
Iako je Dj.V. analiticar (i to do skora vrlo blag cak i kada su veoma lose stvari bile u pitanju), okreni-obrni, situacija je takva da se moramo odluciti. Ili smo za "njih" ili za pravdu i slobodu. Veoma bih voleo da se organizaciono spoje NSPM i DVERI zajedno sa ostalim patriotama, pa da vidimo gde smo i kakve su nam sanse. Ili da odmah sve batalimo i odemo u kafanu, pa sta bude - bude... Srbijo, probudi se!!!
Препоруке:
21
1
45 уторак, 06 мај 2014 09:25
Zoran Simić
Nažalost potpuno tačno.
Препоруке:
16
0
46 уторак, 06 мај 2014 09:27
Србин обични

... Србија је, наиме, током претходних година заиста била подвргнута бруталном „специјалном третману“ од стране победника у глобалном хладном рату, који је овде испробавао не само различите врсте конвенционалног оружја, него и бројне технике специјалног, медијског и психолошког ратовања. Тако да је тренутно стање државе, нације, медија и елите умногоме резултат овог спољашњег „инжењеринга“, почев од санкција и „хуманитарног бомбардовања“, па до наметања влада и кључних политичких и економских решења. При чему готово да није лако пресудити шта је изазвало теже последице – поменуте санкције и бомбардовање током деведесетих, или, пак, ово касније (постпетооктобарско) „пријатељство“ и полуокупација.


Знам да није лако пресудити, али ко расплете и освјетли све горе наведене стазе западне и србијанске "опозиционе" па пост-октобарске политике - тај се имао рашта и родити.
Препоруке:
27
0
47 уторак, 06 мај 2014 09:29
гаврило
Овдје више нема проруских странака!Не може ни бити када нису ни ПРОСРБСКИ!Констатација да су ово лобисти странаца и ММФ стоји и ту је проблем!Али ни то није проблем Ђорђе,проблем је у нама самима!Мене би више обрадовао један социолошко-психолошки приступ камелеонства,мимикрије и депресије великог броја наших грађана.Питање које је за истраживање је ЗДРАВЉЕ овога што је остало и што се још може назвати Србским народом ако је то увијек још!А мислим да више није,да постајемо неки други и да се у овој транзицији лагано али сигурно одричемо самих себе.У цијелом овом галиматијасу свих влада,у најцрњој варијанти лажи,обмана и превара дешавало се све супротно од рационалности и разборитости.Како су(СНС)почели да нас све више лажу,варају и обмањују народ их је све више подржавао!Ту ни сами Бог не може да каже зашто? У свему томе једну страшно ружну слику приказала нам је наша ЦРКВА и мислим да је то све допринијело овој пропасти.Ова морална пропаст је тежа од било којег ратног пораза...
Препоруке:
32
1
48 уторак, 06 мај 2014 09:32
spiritus
Рђосав
Ово је чиста "пролетерска" влада, Ђинђић је ту само карика у низу. Чињеница да смо сазнали име министра пољопривреде током "експозеа", достојног Фиделових (по трајању и "мудростима"), хвалоспеви новим радним местима, говори да ће се ова Влада приоритетно бавити социјалом пролетера који могу да је угрозе: пре свега Београђана и делом Новосађана, с тим да Нови Сад могу да препусте у складу са Уставом из 1974 (који је вратио Коштуница, 2006). За буржоазију је проглашен јавни сектор: пре свега лекари, култура и просвета(и "државни посо"), а сељаци као кулаци су готово истребљени и живе по оним енклавама које још нису опустеле. То што хапси досманлије је у реду, то што их је разбуцао је супер. Али: "ово" није Србија, "ово" је Титова Југославија: резултат пролетерске памети, школе, начина размишљања и система вредности. Бољег сутра. Треба се вратити на село и сачекати да се "окрене круг". "Ово" не треба поправљати, што се пре сруши - то боље. Претрајаће најјачи и обновити Србију.
Препоруке:
37
8
49 уторак, 06 мај 2014 09:37
Турас
Ова Вукадиновићева ретроспектива само ствара већ поменуту апатију ,резигнацију јер Србија више не иде - она граби у пропаст . Даље Ђорђеве анализе су још језивије јер нас подсећају на своју истинитост , која нити је била нити обећава да има перспективе за икакву будућност . Једном овде написа неко .Чувајте башту или неко парче земље , долази време глади и беде .Ја сам као Србин разочаран у свој народ .У његову немоћ да се организује у непостојање авангарде која је била у младима и радницима .Сада још славе 1 Мај док могу ... Вучко зна да је остало као у доба Рима : Руљи дати хлеба и игара (пинк тв).

Срећан Ђурђевдан онима који славе .
Препоруке:
27
2
50 уторак, 06 мај 2014 09:37
Marko Gay
Ne bih se slozio da smo nad Srbijom vrsili eksperimente, cak mi zvuci blago uvredljivo.

Naprotiv, primenili smo sve najbolje tehnike kontrole, koje su se dokazale kao provereno uspesne u Evropi i nekim drugim zemljama.

Nesto sto Rusija cini mi se jos nije naucila: morate poceti od saveznickih zemalja, i ne mozete se oslanjati na jednog coveka. Morate najpre zavesti totalnu kontrolu svojih satelitskih zemalja, a to znaci zavrbovati ne samo politicare, nego i vlasnike i urednike vecine medija, vojni vrh, sindikalne vodje, predsednike profesionalnih udruzenja, sudije i tuzioce itd.

A koliko je danas Rusija u tome odmakla npr u Belorusiji, ili Kazahstanu? Vrlo malo.

Dok za raliku od Rusa, mi smo prvo stavili sve zemlje EU pod apsolutnu kontrolu, pa tek onda krenuli na Srbiju.

Odmah da kazem da mi je ovo jedini komentar na ovu temu, tako sta god jos procitate na ovoj temi pod mojim imenom, nije moje.
Препоруке:
20
19
51 уторак, 06 мај 2014 09:53
синиша
Гледао сам на ју тјубу један снимак Путина и неког новинара. Тај новинар пита Путина зашто су они, Руси, против ракетног штита кад он није против Русије него против Ирана. Кад Путин прасну у смех, смеје се човек онако од срца и још каже новинару да му је захвалан и да га Бог благослови због добре шале пред спавање.

Јутрос на РТС-у, који иначе гледам врло ретко новинар водитељ и новинар из спољнополитичке рубрике објашњава како је позиција Србије у кризи у Украјини неутрална. Мисли се на владу и медије у Србији, а ја бих додао и невладине организације. Заиста сам попут Путина у оном снимку онако од срца праснуо у снмех.

Хвала им што су ме насмејали.

Србија као и српски народ као историјске и филозофске категорије наравно не мисле као садашње власти и медији.

Људскост и хуманост се може потврдити само и једино кроз осећај правде и истине. Осећај!

Опстаћемо као Срби, ако опстане српска држава, и само онолико колико смо људи, а колико нисмо и не треба да нас буде.
Препоруке:
39
0
52 уторак, 06 мај 2014 09:54
Хришћанин
Сигуран сам да ћемо ускоро дочекати дан када ће се речи господина Ђорђа, као и речи осталих слободномислећих људи, слободно ширити по нашој Србији. Дан када ћемо слушати и гледати на националним фреквенцијама све оно што је данас најстрожије забрањено од стране Империје и квислинга на власти. Даће Бог, тај дан ће доћи веома брзо. Много брже него што то душмани очекују. А када дође...када дође та "олуја са истока" и почисти сав отпад и одува сво смеће које загађује српско национално биће у последњих 14 година (биће наравно потребна и помоћ свих нас да би чишћење било успешно), онда нас тек чека прави посао. Посао самочишћења и самообнове. Посао зидања државе са породицом као темељом друштва и нације. Повратак на пут оздрављења. Звучи немогуће и утопијски? Е па није! Могуће је и оствариће се! Свакодневно разговарам са младима и знам да су способни да то остваре. Од нас само очекују савете и подршку. Биће то мучан и дуготрајан посао...али добром послу треба времена... Живела Србија!
Препоруке:
31
0
53 уторак, 06 мај 2014 09:58
Žalosna sova
Gospodin Vukadinović je hrabro dao pošten presek stanja u koje smo dospeli zbog spasavanja Nikolića i Vučića od Tribunala u Hagu. Njihov zadatak na urušavanju Srbije pojasnio je Šešelj svojim pitanjem sudijama u Hagu zašto sa njim nisu dvojica njegovih prvih saradnika za isto delo po optužnici.To je bez presedana u sudskoj praksi da je samo jedan čovek odgovoran za postupke jedne čitave organizacije. Što se tiče Rusa, uskoro ćemo se uveriti da će vlada zauzeti izrazito anti Ruski stav kakav se očekuje od zemlje kandidata za EU, što je viđeno sa Crnom Gorom. Kao odgovor na to, Rusi će okrenuti "Južni tok" na Tursku koja je već sama to predložila Rusima. Onda će gasovod preko Grčke i Albanije izroniti ispod Jadrana na Italiju koja će jedva dočekati takav dar sa neba.Time bi Rusi uništili projekat TAP ( Trans Adriatic Pipeline ) naših prijatelja ( i Zorane ) a nas će ostaviti da se sami obračunamo sa Dahijama u Beogradu kao pre 210 godina.Neće nam biti prvi put.
Препоруке:
37
3
54 уторак, 06 мај 2014 10:28
Milos I
U zemlji sa ovolikim, i ovim tempom rastucim, spoljnim dugom, besmisleno je usredsredjivati paznju na kvalitet personalnih resenja u Vladi kao na najbitnije pitanje. Drzava koja zivi na inostrani kredit, ne moze biti suverena ni u jednoj oblasti javnog zivota, a kad stvari stoje tako, ni intelektualni ni moralni habitus njene upravljacke elite jasno da ne moze biti bas od najfinijeg tkanja - sto je vec ocigledno cinjenicom da ona zapravo ni o cemu nece ni odlucivati; kao sto je jasna i neminovnost da ce u izboru ljudi u vlasti jednu od presudnih uloga imati strani poverioci, osiguravajuci izborom pre svega svoje interese. A ipak nasi kriticari ostaju tvrdoglavo uporni u svojoj liniji manjeg otpora - oni bi da razmazeno primenjuju "normalne kriterujume" u izboru i oceni nosilaca vlasti - u situaciji kojom gospodare izopacene i nenormalne prilike. Na taj nacin produzava se samo jedna lakrdijaska predstava.
Препоруке:
10
0
55 уторак, 06 мај 2014 10:34
брм
"човечанство креће у правцу могућег глобалног сукоба"

усаглашеност потеза империја у Југославији, Сирији, Либији, Египту, Украјини после којих је резултат увек исти - још један потенцијуална национална и потенцијално моћна држава је пропала а обе империје (И САД И РУСИЈА) ојачале, показује колико је ово или наивно или свесна дезинформација.

Ко и увек биће "само" грађански рат у још једној потенцијално моћној националној држави, после ког ће империје да поделе своје инетересне зоне и териториу за пљачкање...
Препоруке:
9
16
56 уторак, 06 мај 2014 10:37
marlon
istorijsko ne je moguce ako onaj ko ga izgovori iskreno i sa ubedjenjem ima karakter ljudskog bica.... ako je neko konvertit, koristoljubiv, lazov, demagog, ako neko bez i trunke stida sve vreme agilno i odusevljeno kao njegovi prethodnici radi na unistavanju svega sto srbiju veze za tradicionalno, za mudro, za istorijski opravdano, za krvlju predaka potpisano, ako taj neko izdaje najblize saradnike, prijatelje, dojucerasnje uzore... onda ne treba nijedan psiholog ili bolje reci psihijatar koji bi ocas postavio dijagnozu ako se i istorijsko ne izgovori od takvog iz kojih bi pobuda bilo izgovoreno... davno, za vreme broza i njegovog istorijskog ne, kruzio je jedan vic... obican covek pita uniformisanog: da li neko danas moze da se izjasni za ruse a sutra da se predomisli... a odgovor je, moze naravno.... ali ne na slobodi. tako ce biti i ovo.

ko ovu vladu smatra vladom, ko ovu drzavu smatra drzavom, ko veruje u pravo, ko se nada stalno istim obecanjima... taj je zreo za ispitivanje.
Препоруке:
20
0
57 уторак, 06 мај 2014 10:38
иди док си млад
Живимо у мимоилазним световима, г. Вукадиновићу.

Од револуције 5. oктобра, поново је све у рукама хрватских и словеначких крвника и њихових јаничара. Поново дресура деце, Јадранска лига, усташка култура...

у граду нових идеа фриком на сваком кораку
Препоруке:
39
1
58 уторак, 06 мај 2014 10:42
Milos II
Nasa elita koja jasno ni o cemu ne odlucuje, koju ni mi nismo birali, ali ipak zato jeste nas izraz, kritikuju se pod laznim vidom slobode - kao da ona zaista ima neke mogucnosti izbora, a i mi zajedno sa njom.

Slobodnog odlucivanja nema ni kod coveka ni kod drzave dok ne vrate dug. Dok pitanje duga ne postane pitanje nacionalnog dostojanstva, nema nezavisne nacionalne politike, ima samo pukog fantaziranja. Kada ova crta konacno izraste na nasem nacionalnom karakteru, narod ce umesto sarlatana i ispraznih manipulatora, prirodno birati sebi neke bolje vodje, jer ce i sam biti bolji. Lepo bi bilo kad bi nasi intelektualci zaista nesto i pripomogli ovom mukotrpnom ali bezalternativnom procesu, umesto da na jeftin, i ni za koga obavezujuci nacin, samo demonstriraju svoje fantasticne visoke kriterijume i plemenite namere.
Препоруке:
17
2
59 уторак, 06 мај 2014 10:50
Петар Пантелић
Нисмо се огласили на сарадњу са Нато пактом и њихово слободно вршљање по Србији. Нисмо се огласили када је Тадић довео Еулекс на КиМ. Нисмо се огласили када је потписан срамни Бриселски споразум. Хоћемо ли се огласити када се Србија сврста уз фашистичку хунту у Кијеву и Десни сектор? Када се Србија придружи санкцијама према Русији, или када буде слала војску у рат против Русије? Када ћемо се огласити?
Препоруке:
28
0
60 уторак, 06 мај 2014 10:56
б.с.
Увод, заплет, врхунац, преокрет, расплет!Ово је основношколско правило за писање доброг писменог састава. Да анализирамо:
1Увод:Шешељ, радикали
2.Заплет:ДСС, Коштуница
3.Врхунац: Милошевић, баба Јула
4.Преокрет: Хаг
5.Расплет: Вучић, Николић, СНС,Тачи, Ештон, Дачић, Стефановић, Михајловић,...... турбо фолк политичка парада!
Непоменути, који су се у међувремену повукли са политичке сцене, Лабус, па онај што је водио сабљу, плус мафијаши, покераши, разни Шарићи, Радуловићи, Суботићи, МНЕ муфљузи и дрпатори.....имамо ли ми уопште неког од нас а да има чисте руке?
Препоруке:
8
8
61 уторак, 06 мај 2014 11:05
Рђосав
spiritus:
"ово" је Титова Југославија: резултат пролетерске памети, школе, начина размишљања и система вредности
- море неће бити. Ово је Србија скројена по мери српских национал-интелектуалаца, све заклетих антикомуниста, Србија колаборације и понизности, Србија у којој су Недић, Љотић и Дража позитивне историјске појаве. Србија клерикализма у којој се учи 12 година веронауке у наводно секуларном државном школству. Србија у којој поред Председника имамо и Краља, ено га на Дедињу живи о државном трошку. Србија у којој се више за Ускрс не сме играти ни једна фудбалска утакмица. Какве то благе везе има са Комунистима (велико К!) и Маршалом? Док тебе дрма та антикомунистичка грозница - истина ти је недостижна.

Закључак - тачан до бола: разлика између Ђинђића (великог антикомунисте) и Вучића (болесног од исте болести) је само у следећем: ономе првом је био потребан Коштуница. Овоме другом није. Тачка.
Препоруке:
20
26
62 уторак, 06 мај 2014 11:16
Милош Кикић
"Москва ће највероватније успети да заштити Јужни ток као свој превасходни и стратешки интерес у региону. А све остало ће – сем уколико нека „олуја са истока“ не поремети планове – бити у домену необавезујуће пријатељске реторике и медијског дима за унутрашњеполитичку употребу."
Овај закључак Ђорђа Вукадиновића изгледа потпуно тачан.
Многи критичари ове а и претходних влада на овом сајту губе из вида да је Русија непрекидно понављала а и данас понавља да се потпуно слаже са свим што су радиле претходне и што ради садашња влада. Русија чак није јасно и гласно званично изјавила да се противи уласку Србије у НАТО већ то изјављује у њено име Леонид Решетњиков. Рећиће на неко на ово да и Запад одобрава све што ради наша влада. Да, али Запад то чини зато што она све ради у складу са његовим захтевима који су нам врло неувијено испостављени, док са Русијом није исти случај.
Препоруке:
16
3
63 уторак, 06 мај 2014 11:33
Veritas Triumphus
Fenomenalna analiza...znam da je mnogi iz vlasti citaju, mislim da im nece biti bas prijatno...ali samo dok odu na jeftini dorucak ili rucak, koji naravno placa drzava, tj mi.

Brane2

kako samo uspevas da dodjes do takvih zakljucaka....fascinantno glup komentar bez bilo kakvog smisla....zasto to radis...to je vec za neku analizu!

Marko gay ili homoseksualac

od kada si ti amer, i jos kazes 'mi' misleci na vas u usa ste nesto uradili...dakle, dok se jos ne uzivis malo vise, ti si samo homoseksualac koji na ovom sajtu ima sva prava, ali ti nisi ukljucen u neke odluke....molim te vrati se u stvarnost...gde si sad opet odleteo, verujem da i vi homoseksualci imate neko mesto u stilu alisine zemlje cuda, ali ovo je ozbiljna strana gde se ozbiljno pise...ali cestitam adminima na ljubaznosti da ti dozvole da se uzivis u svojoj masti i jos da kazes na glas o svojim fantazijama...nije ti lako...ali, dont give up! :)
Препоруке:
14
1
64 уторак, 06 мај 2014 11:41
Бојан, Приштина
Али око описа постојећег стања, готово да нема спора. Сви се слажу да је земља девастирана, држава покрадена, привреда уништена, институције разваљене, систем вредности поремећен, елита корумпирана, народ апатичан, интелигенција пасивизирана, подељена и неутицајна.


И поред свега народ и државу у овако катастрофалном стању предајемо у канџе експертима за темељно уништење чији је лик и дело г. Вукадиновић детаљно развејао у тексту.
Препоруке:
29
0
65 уторак, 06 мај 2014 12:07
Хернанес
Оне које крвави мајстори муче
и који не знају да се бране и боре,
још крвавији протомајстори уче
да од зла спасава само горе:

Да те од секире сабља ослобађа,
да те из поплаве извлаче чакље и куке,
да те у мутној води, полумртвог,
из уста кечиге отимају штуке.

Да се, када сјаши, дизгини и узде
одузму од плеханог хајдука
зато да их, узјахавши, узме
гвоздена рукавица и рука.

Да се руке, везане наопако,
дреше да би везале брата јединога,
да се од ђавола ослобађа тако
што се црњи ђаво прогласи за бога.
Препоруке:
13
0
66 уторак, 06 мај 2014 12:10
SONJA Mihailovic,NS
Evo CITAM sve komentare redom, i citam sve cestitke komentatora upucene gdinu Vukadinovicu, SA PRAVOM, CESTITAM i JA!!!

E, sada pitanje za sve vas:

KO VAM JE ZABRANIO i KADA DA IZADJEMO NA ULICE nasih gradova i da

DEMONSTRIRAMO za NASE...SRPSKO...KOSOVO i METOHIJU !????????????????????

Prestanite sa tim LAGANJEM sami sebe!!!

DA JE SRBIMA u SRBIJI ISTINSKI VAZNO KiM, onda bi smo se kao sto sam

i rekla, VEC ODAVNO to i POKAZALO!!!

Srbi PREKINITE VECNO DA UPIRETE PREST u nekog drugog, IMAJTE BAR,

BAR MALO KARAKTERA, POGLEDAJTE SEBI u LICE i UPITAJTE se ZASTO -

LAZETE ZASTO NE PRIZNATE:

MI smo LENJI, nas intersuje SAMO licno dobro, mi neosecamo NISTA niti za

zemlju Srbiju niti za KiM, mi NE VOLIMO nista i nikoga sem nas samih licno!!!

NAROD kao sto smo mi, NIKO NIKADA NECE POSTOVATI zato sto vide kakvi

smo,ovakve kao sto smo mi, NORMALANI i SVESNI NARODI PREZIRU, sa -

PRAVOM PREZIRU!!!!
Препоруке:
40
6
67 уторак, 06 мај 2014 12:18
Столпник
а за тог човека који је продао кума и окренуо се натоу и Европи је гласало толико људи колико је гласало....плачи Србијо. Народ нам је постао издајнички, то је тужна истина.
Препоруке:
22
1
68 уторак, 06 мај 2014 12:27
Здравка
Ваља прочитати интегрални текст из Геополитике. Мени је суштински разлог зашто тражим помиловање Срба садржан у једноставним чињеницама које су само Срби осетили и опстали "Србија је, наиме, током претходних година заиста била подвргнута бруталном „специјалном третману“ од стране победника у глобалном хладном рату, који је овде испробавао не само различите врсте конвенционалног оружја, него и бројне технике специјалног, медијског и психолошког ратовања" слично Вијетнаму, Кореји и осталим објектима интересовања злих хорди. Са друге стране умовање једног од коментатора да је Коштуница вратио Устав против кога се борио сам и једини 1974 и зато отеран са Правног факултета, је најобичнија подметачина.
Препоруке:
13
3
69 уторак, 06 мај 2014 12:30
spiritus
Рђосав
Причаш свашта. Ни у једној Влади од 1944, нема села, као традиционалног стуба српске привреде и државе: све је "базирано" на пролетеру који је малте не отеран са села у град да "лакше" живи, за плату у комбинату. Као што је Тито ту "лакоћу" плаћао вазалним односом западу - тако и Вучић (и обојица српским наслеђем). Границе су Титове, са све рециклираним тековинама Устава 1974. Свака Влада, сем донекле Слобиних, имала је за циљ да задовољи београдске пролетере: оне из ЈДП и гологузију испод моста, на пример. Кори Удовички сигурно није четничко дете, као ни Ђинђић, Коштуница, Вања-фрања, Тадић, Влаховић, Латинке, Борке, Вук... Да не начињем тему "заштићених врста" - официра ЈНА (од генерала и генералица до заставника) који крљају огромне пензије и привилегије по Београду, а што сад издржавамо продајом "породичног сребра" и што је опустошило српско село. Уместо да сатре њих, Вучић, као и Тито и Ђинђић, удара на лекаре, културу и просвету. и поштене ситне приватнике. Буржуји, а?
Препоруке:
24
10
70 уторак, 06 мај 2014 12:44
б.с.@рђоссав
Рђосаве, па и Тито је живео о државном трошку!
Препоруке:
21
0
71 уторак, 06 мај 2014 13:10
Drago
Vlada je sastavljena od antikomunista, pa ne cudi sto je za sramotu suze i smeh, jer antikomunisti svojim idiotlukom samo to izazivaju, sramotu, suze i podsmeh.

spiritus@ Bulaznjenje deluzionog antikomuniste kojem je fasizam omiljena idoelogija.

"Proleterska" vlada sacinje od antikomunista.
Djindjica koji je bio fanaticni antikomunista i koji je u Nemackoj bio vrlo nastrojen fasistickoj literaturi.
"Kostunica vratio ustav iz 74'?! Znaci neko ga je sklonio. Jer, kako vratiti nesto sto je vec tu? Ako je vracen, znaci da je taj ustavio sklonjen.
Kostunica. Salonski Nedicevac, fanaticni antikomunista je sada postao "komunista", jer deluzioni um antikomuniste i prikrivenog fasiste spiritusa@
O ludilo antikomunizma, ima li ti kraja?
Препоруке:
3
18
72 уторак, 06 мај 2014 13:25
Pesnik i satiričar Grmilko
Неки кажу да сам сву апсурдност нашег националног посртања изразио не само песмама у својој првој књизи, објављеној још 2001 године, него је њен наслов најкраћа и горко-најтачнија метафора за нашу збиљу.
Наиме, књига се зове ПИРОВИ ПОРАЗИ.
Препоруке:
9
0
73 уторак, 06 мај 2014 13:39
сељак беземљаш 1
"Али око описа постојећег стања, готово да нема спора. Сви се слажу да је земља девастирана, држава покрадена, привреда уништена, институције разваљене, систем вредности поремећен, елита корумпирана, народ апатичан, интелигенција пасивизирана, подељена и неутицајна."

Е па споран је опис постојећег стања. Зато што имплицира да смо имали, елиту, привреду, институције итд. Па деведесетих дошли неки лоши па нам све развалили. Неће бити.Људски материјал за "промене" стваран је раније. Не намерно.
Седамдесетих година у јавни живот ступа генерација отшколована у неслободи и на збрканој идеологији.
Тај неспособњаковић (хиљаде њих), распоредио се по целом политичком спектру. Од левих до десних. И у првој и другој Србији.



Као контролну можемо узети било коју годину и лако доказати да смо СВЕ ОВО имали и пре деведесетих.
Узмимо период 1971-1974.Време када се de jure
завршава процес разбијања Југославије и Србије.
Како је реаговала интелигенција и "стручна јавност".
наставак
Препоруке:
21
3
74 уторак, 06 мај 2014 14:00
"Пантер" @Рђосав
Не, Рђосаве, вама је истина недостижна. Прво зато што сте комуниста а друго зато што сте буквалиста.

Дух времена у Србији није промењен од 1945. године. То је дух АНТИСРПСТВА а саставни је део комунистичке доктрине и политике српских комуниста.Тај дух се испољавао на разне начине од 1945. до данас али још увек одређује нашу судбину. У оно време то је било, између осталог, стварањем аутономних покрајина у Србији - Војводине због наводне културне специфичности и КиМ због етничког састава, али не и у Хрватској, што би било нормално - Далмацијe због истинске културне специфичности а Ликe, Банијe, Кордунa због етничког састава и извршеног геноцида. Али српски комунисти су на то ћутали. Затим доношењем Устава из 1974. по коме је Србија постала институционални феномен, Србија ван себе саме - али српски комунисти су опет ћутали... да не набрајам даље.
наставак...
Препоруке:
24
7
75 уторак, 06 мај 2014 14:16
Јован Т.
Списку неспособних министара додајмо и младог Удовичића, који јесте био сјајан ватерплоиста (свака му част за то), али је у претходну владу ушао као апсолвент, дакле још увек само студент без факултетске дипломе. Не ѕнам да ли је у међувремену и дипломирао, али у сваком случају нема никаквог радног искуства у својој струци за коју се школовао.
Препоруке:
11
0
76 уторак, 06 мај 2014 14:28
“Пантер”@ Рђосав
Иначе, српске национал-интелектуалце Недића, Дражу, Љотића... су Англоамериканци ликвидирали или испоручили свом великом пријатељу, комунисти маршалу Титу. Ти исти Англоамериканци, велики пријатељи маршала Тита, су иначе после рата пацовским каналима спасавали сав европски нацистички олош али су српске национал-интелектуалце предали Титу. Зар вам то ништа не говори? Они су нам утрапили назови престолонаследника, они су нас бомбардовали и они подржавају све постпетооктобарске владе (укључујући и садашњу) из искључивог разлога да наставе титоистичку политику растурања Србије.
А зашто се та политика примила у Србији постоје два разлога. Први, спроводи се помоћу обилато финансиране џиновске мреже НВО у којима харају патолошки србомрзци -деца и унуци комунистичких функционера. Други разлог лежи у 40-годишњој комунистичкој политици - образовној, културној, економској... чији једини циљ је био да се Срби духовно сломе и физички униште.
Препоруке:
26
8
77 уторак, 06 мај 2014 14:35
Comunac
Ajde, sta kukate! Srbija je nestala onog dana kada je Djindjic izabrane poslanike isterao iz skupstine, i da je to proslo kao nesto sasvim normalno. Sta se to sad zgrazamo, pa ovo je sve samo logicna posledica!
Препоруке:
10
7
78 уторак, 06 мај 2014 14:36
Спиритус
Коштуница је по мајци од лозе Војводе Живојина Мишића, ради тачности информације.
Препоруке:
16
11
79 уторак, 06 мај 2014 15:19
@coumnac
Ajde, sta kukate! Srbija je nestala onog dana kada je Djindjic izabrane poslanike isterao iz skupstine,


Не, него раније, када је банда разуларена и дивља, на челу са ВК и ЗЂ палила Скупштину.
Ако икада проради правна држава, робијаће и Коштуница и сви они из те булументе који нису отишли Богу на истину.
Препоруке:
14
8
80 уторак, 06 мај 2014 15:20
брм
"Од револуције 5. oктобра, поново је све у рукама хрватских и словеначких крвника и њихових јаничара."

у које спадају и теби слични - Срби из карикатуре ..
толико сте агресивни да се захваљујући вама глупост идентификује са срБством

англоамериканци и пацовски канали?
па кад будете разликовали енглезе од американаца, као што не говорите србохрвати, биће вам јљасније ко је помогао а ко се борио против пацовских канала ..ко је поделио југославију на јалти а ко ју је ипак обновио целовиту .. кој је био за социјалистичке републике на тлу Блакана још у доба и са Штроссмајером а ко за унитарну нацију..
но у мраку су све овцокраве црне ..а за вас су чак и Немачка и САД исто
Препоруке:
4
16
81 уторак, 06 мај 2014 15:41
Милош Кикић
@ "Пантер": Ви пишете: "Иначе, српске национал-интелектуалце Недића, Дражу, Љотића... су Англоамериканци ликвидирали или испоручили свом великом пријатељу, комунисти маршалу Титу."

Нити су Недић, Дража, Љотић... били национал - српски интелектуалци, нити су их англоамериканци ликвидирали или испоручили Титу.
Недић је, кажу, извршио самоубиство током послератне истраге ОЗНЕ, Дража је ухваћен од исте ОЗНЕ и погубљен, такође после рата, а Љотић погинуо пред сам крај рата у саобраћајној несрећи у Италији бежећи од те исте ОЗНЕ.
Све ово истине ради, али не може се може порећи да у Вашем коментару, у осталоме, има доста истине.
Препоруке:
9
11
82 уторак, 06 мај 2014 16:04
Ујка Васа за Рђосава
Цењени Рђосаве, то са веронауком у нашим школама није ништа, него ви ћете морати да се ангажујете да се у Европи укину ДЕМОХРИШЋАНСКЕ странке које постоје у свим званично секуларним државама. И све те странке се залажу, можете мислити, за поштовање хришћанских-религијских вредности у јавном животу.

Требало би да очитате буквицу и Британцима са оном њиховом химном "God save the queen", па онда и Американцима који штампају државни новац (чуј државни!!!) са натписом "God bless America", а да не говорим о заклињању њиховог председника на Библију. У немачком Основном закону дословно пише: "Свесни своје одговорности пред Богом и пред људима...немачки народ усваја овај основни закон у складу са својом конститутивном надлежношћу."
наставак
Препоруке:
13
3
83 уторак, 06 мај 2014 16:06
Peter RV
Zakljucak:Samo Rusi mogu izvadit Srbe ...Buducnost Srpstva se nalazi u rukama Putina.Ako on prevlada u Ukrajini, za nas ima nade. Inace- nikakve!
Препоруке:
12
6
84 уторак, 06 мај 2014 16:10
Ујка Васа за Рђосава
наставак
У преамбули канадске Повеље о правима и слободама, усвојеној пре 25 година, стоји да она почива „на принципима који признају супремацију Бога и поштовање права“. За вашу информацију премијер Пјер Тридо се противио тој формулацији да би коначно резигнирано закључио да Господа Бога вероватно није брига да ли се помиње у том тексту или не («I don't think God gives a damn whether he's in the constitution or not»!).

Било како било, већина европских парламената почиње своја заседања колективним молитвама Богу а о Јужној Америци и да не говорим.

Ето, Рђосаве, тако вам стоје ствари у свету, хоћу да кажем у секуларним државама.
Препоруке:
14
2
85 уторак, 06 мај 2014 16:29
Историјски сведок догађаја
Пре свега. БРАВО ВЕЛИКИ ЂОРЂЕ ВУКАДИНОВИЋУ!
1) У један текст, на једном месту, Ђорђе је сконцетрисао све есенцијалне штетне резултате и карактеристике, у првоме реду, владавине А.Вучића, са упоредним кратким пресеком владавине Д(О)С-а. Из изложеног, и без тога, следи да је влада(вина) А.Вучића најштетнија од свих влада Срба и Србије које су постојале од Првог Српског устанка до данас.
2) Вучићева Влада је образована од људи који немају РАДНИХ резултата у животу, ни писаних ни неписаних, и нису се ничим доказали, а стављени су у Владу по наредби главнокомандујуће Америчке „булументе“. Они ће најбоље помагати Вучићу у извршавању империјалних налога на уништавању Србије (довољно је да му не сметају, него да аплаудирају, што и чине).
3) Погледајмо фотографију Вучићевог обраћања „спонтано“ окупљеним грађанима (СНС војницима), око кога су министри који му аплаудирају. Они мисле да ће својим аплаузима и другом халабуком на узурпираним медијима Србије сакрити
Препоруке:
13
1
86 уторак, 06 мај 2014 16:31
Историјски сведок догађаја
на узурпираним медијима Србије сакрити своју НАШТАВНОСТ И БЕЗНАЧАЈНОСТ. Они себе убеђују да су „велики“ а не виде да су прозирни као жабе у плитким бистрим потоцима.
4) Тачно је да у медијској помрчини Србије једино постоји УСА ЕУ-ропска пропаганда, без икакве могућности да се чује глас представника вишеструко окупираног, ојађеног и обесправљеног народа. И све то проглашавају „демократским вредностима“. У суштини, ради се о једном облику диктатуре и фашизма над потпуно обесправљеним народом.
5) Вукадиновићу, у „строју“ сам са Тобом, који треба да нарасте до батаљона, тако да ће наш пуковник Јевтовић имати посла, за шта ће га захвална ОСЛОБОЂЕНА Србија унапредити у генерала.
Препоруке:
13
1
87 уторак, 06 мај 2014 16:41
Suljo Zilumbovic
Иако стање још увек није тако алармантно, истраживања већ другу годину бележе одређени пад готово свих патриотских параметара

Da, jos uvek postoji 2.01% Patriota (SRS, Obraz i Nasi).
48% "srba" koji misle na puna creva "izabrase" dusmane koji ce im bacati mrvice s'vremena na vreme.
Cercil je bio korektan kada je zakljucio da "stada zasluzuje, one koje izaberu", pa ma sta to bilo.
Препоруке:
10
3
88 уторак, 06 мај 2014 16:47
Драгош
Хвала вам Ђорђе што будите моје племе које "мртвијем сном спава."
Давно је писац написао:
- Власт корумпира а апсолутна власт апсолутно корумпира!
Препоруке:
11
1
89 уторак, 06 мај 2014 16:50
Tadić Ljubinka
Poštovani Gospodine,
Pažljivo sam pročitala Vaš tekst.Pored toga što se slažem sa svakom rečenicom i mišlju,volela bih da niste u pravu onoliko koliko jeste.Tužna sam jer smo već vekovima glineni golubovi zapada a ovaj poslenji dvadesetogodišnji odstrel celokupnog nam nacinalnog bića je završnica od koje ,bojim se, nećemo moći da se oporavimo nikada.
Pozdrav Vama i istomislenima.
Препоруке:
9
1
90 уторак, 06 мај 2014 16:58
Бојан, Приштина
"Насупрот томе, чини се као да су Србија и Срби своје битке, победе и поразе, страсти и узлете оставили далеко иза себе, у геополитичким урвинама и беспућу двадесетог века. И сада, као поражена држава, умор(е)на нација и дезоријентисана популација, вегетирају негде на маргини живота, историје и светских збивања."

Ево ја нисам ни мало апатичан, дезорјентисан а по највише нисам уморан, него сам баш нестрпљив и горим од жеље да нађемо начин да зауставимо пад па да истовремено свом снагом кренемо напред.

Зато предлажем вама уважени г. Ђорђе Вукадиновићу, пошто годинама једино вама верујем, са вавашим се сајтом поистовећујем и читајући надограђујем.

Зато вас молим и предлажем, као што сте нас овде пробрали и окупили хиљаде нас који сваког дана посећују овај сајт. Нађите начин да нас и напољу као и у овом виртуелном свету окупите да удружимо енергију знање и ресурсе на корист свом роду и земљи.

Мени је ова пропаст, само већи изазов, да нађемо начин да вратимо стару славу
Препоруке:
27
1
91 уторак, 06 мај 2014 17:43
Jasna*
Da Vucic i NIkolic nisu promenili stranu,do veka bi vladali Zuti(jer Radikali nikad nisu uspevali da formiraju vlast,iz prostog razloga sto niko nije hteo sa njima u koaliciju,kako se to kaze nisu imali koalicioni potencijal),tako da obrni okreni,dodje mu na isto,zuti ili SNS ,a da su ipak bolji SNS govori nedavno glasanje u SAvetu Evrope dve poslanice iz SNS i jedan iz SPSa glasali protiv izbacivanja Rusije iz Saveta Evrope,dve poslanice iz DSa i jedan iz URSa glasali za izbacivanje Rusije iz SE.VLada SNSa i SPSa nije uvela sankcije Rusiji ,a i prima ruske delegacije uprkos pritiscima SAD a.Juzni tok se gradi itd.Kome se ne svidja ima izbor-Zuti ,nek glasa za njih sledeci put ,druga opcija ne postoji.to vam je kao republikanci i demokrate u SADu,hteli ste "demoNkratiju" pa izvolte!
Препоруке:
3
20
92 уторак, 06 мај 2014 17:49
Jasna*@s.p.lajkovic
"Neka se patriotske stranke spreme za preuzimanje vlasti".E bas me nasmeja.A koje to,mislis one tri kombi stranke (Radete,staresine i penzionera Kostunica) sto nisu mogle da se ujedine ni oko zajednickog nastupa na proslim izborima,a pojednicano nijedna nije cenzus mogla da predje?E svasta ce se ovde procitati!
Препоруке:
6
15
93 уторак, 06 мај 2014 17:56
Жаба у лонцу
Наслов у Блицу: Rusija je podržavala sve sankcije protiv Jugoslavije

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/463036/Rusija-je-podrzavala-sve-sankcije-protiv-Jugoslavije
Препоруке:
10
1
94 уторак, 06 мај 2014 18:40
Никола Петковић
Браво мајсторе!
Препоруке:
7
1
95 уторак, 06 мај 2014 18:41
Да се слуге окрену Русији?
Па ово овде је Кијев. Гледајте слике из Одесе ако некоме није јасно шта је уведено 5 октобра 2000.
Тада је дошао крај, не само Србији, већ је и колективни мозак народа угашен. Из овога нема излаза, све што остаје у суженој свести појединца може да замени машина, а појмови размишљања, слободне воље и здравог разума се генетски бришу нижој врсти, свима изузев сортираним богатим управљачима - класи манипулатора.
Дивићемо се слободној вољи у природи (питање да ли тај појам више и схватамо), али повратка нема, готово је.
Препоруке:
13
0
96 уторак, 06 мај 2014 18:46
„Пантер“ @ Милош Кикић
Дана 4. октобра 1944, Недићева влада је распуштена а он је по одлуци Немаца 6. октобра пребачен у Кицбил у Аустрији где су биле смештене све владе земаља које су Немци окупирали. Британске снаге су 1. јануара 1946. пребациле Милана Недића из Аустрије у Југославију и предале га новим југословенским властима, тачније ОЗНИ. Београдске новине су 4. фебруара 1946. објавиле да је Недић у затвору извршио самоубиство.

Љотић је 25. априла 1945. настрадао у саобраћјној несрећи код Ајдовшчине под нејасним околностима. Британци су све љотићевце који су прешли у Аустрију предали комунистичким властима у Београду.

Под утицајем Черчила краљ Петар II је 12. септембра 1944. преко радија позвао све Србе, Хрвате и Словенце да се ставе под вођство Јосип Броза Тита. Тиме су Британци запечатили Дражину судбину.
Препоруке:
12
3
97 уторак, 06 мај 2014 18:49
Самуило простачина са закашњењем
Све је у реду.Коментар Ђорђев уверљив, логичан, углавном( у највећој мери) тачан.Сравично је нешто друго:ми немамо излаза.Куда, с ким, где.Погледајте ко остаје на сцени.То није ни сјаши Курта да узјаши Мурта.То су куртомутровићи. Шешељ би унео метеж.Коштуници бих опростио необавештеност.Милошевић би данас био велики. С тим што ја сматрам да су га Амери уништили а онда кад су га убили, ољагали преко наших да би били аболирани од бомбардовања.Ајте, саставите две друге партије као алтернативу.Направите владу експерата и нађите начин да је изведемо на сцену.Идемо у пропаст , све видимо а спаса нема.Улица?Овако без концепта, овако издељени овако привидно сви за ЕУ гробницу,овако без партије која неће у ЕУ,ми смо бачени у чељуст аждаје која ће нас прогутати за доручак.Где и с ким?Микад нисмо тако били без алтернативе, никад без снаге да игде ишта учинимо.Слажем се Ђорђе.Али куда сад.Како.Сто дана,проћи ће четири године.Остаћемо без цвоњка.Пример за беду.А нема никога да види, да поведе
Препоруке:
19
2
98 уторак, 06 мај 2014 19:06
Самуило простачина додатак
И само још нешто:Вучић не лаже.Све ово што ми предвиђамо, он је рекао да ће се догодити.Ми жртвујемо свој следћи избор-рекао је.Знате ли шта то значи.Он ће нас бацити на дно јер не уме друго.Са дна све што вам се догоди је бољитак.Све је рекао.Народ је ту судбину изабрао.Знате ли зашто?Зато што су убијени дух Милиошевића, Шешеља,Пашића.Крађорђа, Милоша Обреновића.Зато што нас више нема ,што смо позобани од Ангеле и Обаме, од Кандићке и Басаре, што смо сахранили све великане,што не умемо да величамо оне који су живи, што смо у спору сами са собом јер су нас наместили, јер су то хтели, то изумели као начин да уништавају оне који нешто значе, смеју и могу.
Препоруке:
15
2
99 уторак, 06 мај 2014 19:29
Suljo Zumbulovic
Rusija je podržavala sve sankcije protiv Jugoslavije

1998 Yeltsinija je podrzavala sankcije, Rusija je OSLOBODJENJA dolaskom Vladimira Velika.
Blic je promovise interese okupatora i neprijatelja Srbstva, to je makar svakom Srbinu jasno.
Препоруке:
10
0
100 уторак, 06 мај 2014 19:39
Умешач @ "Пантер"
После свега не би ме чудило да у српској драми чији аутор је МИ6, у последњем чину као спасилац буде крунисан за краља "престолонаследник", а опљачкана, очерупана, предкумановска Србија буде проглашена за краљевину. Сада вероватно присуствујемо претпоследњем чину те драме.

Унезверени, уплашени, доведени до просјачког штапа, људи ће говорити - па тако је можда најбоље. За кога да гласамо? Сви су исти.
Препоруке:
16
0
101 уторак, 06 мај 2014 21:27
Раде
Браво Ђорђе, као и увек, прави текст у право време! Написано тако да је све свима јасно. Пуно поздрава.
Препоруке:
7
1
102 уторак, 06 мај 2014 21:51
Dragan Ristić
Sjajna analiza stanja Države i Nacije , mada bi situaciju mnogo plastičnije opisao neki vulgarni teks obogaćen bogatim psovačkim arsenalom .Ali to ne priliči ni gospodinu Vukadinoviću ni nama koji pratimo ovaj sajt .Tekstu nemam šta da dodam niti da oduzmem , sem što ću izneti svoje mišljenje o jednoj dilemi u njemu i dati jedan predlog .
Mišljenje : Poštovani gospodine Vukadinoviću , neuporedivo veća šteta , i materijalna i moralna , je Srbima i Srbiji naneta postpetooktobarskim ,,prijateljstvom,, i poluokupacijom nego sankcijama i bobardovanjem , a vrhunac svega su poslednje dve godine kada je neviđenom prevarom bukvalno uništena narodna nada i sve ono što nas je činilo Srbima .
Predlog :Prdlažem svim ljudima kojima je ostalo bar zrno razuma ,hrabrosti i dostojanstva , da na ovim stranicama , ali i na svim drugim mestima i u prilikama , gde je to moguće ,daju konkretne predloge o tome šta nam je činiti da bi spasli svoj obraz ,Državu i Narod .
Препоруке:
8
0
103 уторак, 06 мај 2014 22:34
Петар Велики
Трагична истина. Само будла не види где нас ови воде. Овакав политички салто-мортале може се видети само у Србији. Националисти па еврофанатици.Тотално лудило.
Довели су ме у стање да бих просто волео да Русија укине све повластице и олакшице Србији која се као и до сад у историји Богу и Русима обраћа се само кад је густо. Чим олуја прође наше владе окрећу се нашим непријатељима. Људи то је болест. О квалитету поствљених кадрова као и квалитету нових СНС кадрова на локалу и у фирми у којој радим а државна је могао би се роман написати. Србија је аутентични представник Орвелове 1984. Министарства воде нестручни људи,државна предузећа, здравство и школство још гори. Ужас. Ови слепци који не виде да похапшени тајкуни не враћају покрадени новац, да не плаћају през и да ће све лоповлуке платити сиротиња смањењем и овако малих примања први ће настрадати. А они нек даље верују у боље сутра. Бојим се да ће боље сутра бити мало сутра.
Опасније је сад критиковати власт него за време Слобе.
Препоруке:
12
1
104 уторак, 06 мај 2014 22:42
Рђосав
Друга влада Зорана Ђинђића се полако комплетира:Блиц: Влада Србије на јутрошњој седници поставила је директора београдског Института за физику др Александра Белића за државног секретара у Министарству просвете, науке и технолошког развоја, - овај Белић жут до коске. Већ је био неки "чимбеник" за Ђинђићева вакта, тамо негде 2002. (неки помоћник код Домазета ваљда.) Анегдота из тих дана: Шијачки тражи боравак у Израелу, а Белић се ишчуђава: "па шта ће сад у Израелу кад Израел креће овако (покрет руком надоле, као авион у понирању) а ми крећемо овако (покрет руком као авион у пењању)?! Тако да - ја би` колеги Белићу (опет физичар? - џаба физика кад си ...) платио (из буџета, него како) једно путовање до Израела, да испита да ли је Израел већ опичио о ледину. А да смо ми узлетели - па то се зна, види се издалека.А Вучко гази даље. Рециклира Ђинђићеве кадрове. Комплекси су чудо...
Препоруке:
12
4
105 среда, 07 мај 2014 00:09
Вечито закерало
Ово је наставак. Дакле, Министрсво иностраних послова је у неку руку у рангу Владе.Дачићу је дата велика част, огромна одговорност да буде министар иностраних дела.У великим земља, а и малим, најпознате политичке личности именоване су за министре иностраних дела. Грешке било ког другог министрства су у суштини интерне(норамално могу бити катастрофалне за народ),али грешке МИП се не праштају, оне су међународног и унутрашње карактера, оне се "праштају" само ако супротна страна прихвати извињење,што се ретко догађа, јер углавном оставе велике последице.Сва унутрашња политика се осликава у МИП (МСП), које је политичко и дипломатско огелдало земље. Дачић, у нормалинм условима никада не би могао бити министар спољних послова.Нема ниједну предиспозицију за то место, поготово што не говори битне дипломатске језике. За десетак дана министровања дао је десетак "лудих" изјава. Министр иностраних делка се не појављује свакодневно у медијима, који га изигравају, односно много прича, а у тој
Препоруке:
3
0
106 среда, 07 мај 2014 00:33
Вечито закерало
причи каже и гомилу глупости, посебно што покаже тотално непознавање рада МИП и ДКП. Он се не може ослободити од партиијске шатровштине и митингашког речника, зато у првом интервјуу каже: "Нека ми изађе на црту ко сме", мислећи на стране партнере, а затим "Довешћу Обаму и Путина у Београд".Министр инострани дела мора да има дипломатску, фину терминологију. Нису ни Обама ни Путин деца да ће их он узети за руку и довести.А шта да их и "доведе" Затим јавно одузима права по Уставу председнику Николићу и каже "да нико неће бити именован за амбасадора док не одобри Вучић", да би сутрадан, након вероватно Никоилићеве опомене, поново у Дневнику јавне телевизије спустио лопту и споменуо Предсеника.Довео је за генсека Одаловића, што је грешка прве врсте. За генсека у МИП се поставља дипломата са тридесетогодишњим искуством, с обзиром на послове и задатке које треба да овавља. Није поднео инаугурални говор, свима запосленим и за јавност,јер и не зна шта раде и шта би требало да раде МИП и ДКП.
Препоруке:
3
0
107 среда, 07 мај 2014 00:55
Мићко
Јуче погрешно схваћена последња два пасуса. :(
Нема везе, идемо даље. Докле стигнемо.
Препоруке:
0
0
108 среда, 07 мај 2014 01:06
Вечито закерало
Од петооктобарске пироманске револуције,Србија је имала несрећу да министри иностраних,Свилановић, Драшковић,Јеремић,Мркић буду најцрње карике у владама.Дачић ће починити највише грешака, иако сам мислио да после наведених нико неће моћи толико зла нанијети српском народу.У доба тог омрзнутог социјализма Мојсов, Минић, Диздаревић (што сам ја био сведок),припремали су се по две године раније. Достављали смо им све телеграме, правлилнике, записнике са кологијума, са конференција за штампу (које је укинуо Свилановић,због 500 спољних политика),путовали су у делегацијама или предводили делегације на многим међународним и билетералним скуповима.Онда су именовани за министра. Овде су министри генеијални сваштари, мењају ресоре као ја чарапе.Они су уствари сакупљени с коца и конопца.У Влади су и економске убице, што је наређње америчке администрације.Ако је Дачић нечији избор, онда је избор Брисела, са тим Руси немају никакве везе. Дачић ће отићи на политичко сметлише после брзог пада владе.
Препоруке:
6
0
109 среда, 07 мај 2014 09:29
украјински синдром
"Тектонски потреси"су као земљотрес,цунами,могу их осетити само најсавременији стручни капацитети или шестим чулом обдарени.
Друштво јесте део природе,али се не могу аутоматски,аналогијом,кибернетским принципима Норберта Винера,прецизно предвиђати политички догађаји или економске кризе.
Без обзира што законитости постоје и инпути у одређеним условима дају аутпуте одређених величина.
Постоје наравно и"креатори"таквих догађања(нпр.јавног мњења)али догађаји и поред најбоље воље,труда и средстава оду често у непредвидивом или"погрешном"правцу.
Догађаји у и око Украјине,започети Сиријском кризом(надовезаном Арапским пролећима)утицајем косовског проблема,представљају врсту историјске вододелнице у значајом историјском периоду.
Ко се не снађе и на време не ухвати воз(ветар)промена,згазиће га време.
Препоруке:
2
0
110 среда, 07 мај 2014 10:03
@украјински синдром
Ево,ја бих да ухватим таj "воз(ветар) промена" да ме не би прегазило време. Шта ми конкретно саветујете? За кога да навијам?
Препоруке:
2
1
111 среда, 07 мај 2014 16:34
Slavomir Srpski, da li je casa poluprazna ili polupuna?
Насупрот томе,чини се као да су Србија и Срби своје битке,победе и поразе,страсти и узлете оставили далеко иза себе,у геополитичким урвинама и беспућу двадесетог века.И сада,као поражена држава, умор(е)на нација и дезоријентисана популација,вегетирају негде на маргини живота, историје и светских збивања.

Cak i da se to cini,ipak samrtniku u postelju ne treba reci da vide svi da umire,vec ga ohrabrivati da ostane i da se bori za zivot.Zaista je tragicno da mi samrtniku u postelji pokazujemo kako umire. Bez obzira koliko je to tacno.Radi se o humanitarnom etickom principu.

Jer ako prihvatimo ovu tezu,onda sami sebi vezujemo ruke i noge.Mi JESMO porazena i poluokupirana drzava kojoj vladu prave strane ambasade(i Ruska medju njima).Dosli smo na dno gde cak i oni koji nekada Slobi verovase da smo u Kumanovu pobedili,sami uvidjaju da smo onda malodusno ostavili KIM izvan Srbije i dali tudjincima da "upravljaju".To sto smo ucinili bez da smo fakticki i vojno izgubili je najveci pad.
Препоруке:
2
0
112 среда, 07 мај 2014 16:59
@@
Украјински синдром
Ми срби смо склони много више да се опредељујемо према емоцијама него разуму.
Сходно томе,верујемо да је могуће и оно што изгледа немогуће.
Неко се например у склопу"тектонских потреса"и иначе,опредељује за српско Косово.
И поздравља Новоросију.
Препоруке:
1
0
113 среда, 07 мај 2014 19:05
Srbin
Ovaj put je ocigledna podela izmedju istoka i zapada i ko se "preracuna" i odabere pogresnu stranu, platice ceh kao sto smo ga mi placali u celom proteklom veku pogresnim postupcima. I sad se okrecemo neprepoznatljivom Vucicu tipu, koji od kad je dosao na vlast, ne lici na sebe i sto je najgore, narod koji ga poznaje, naseo je na to sto se prodaje kao Dr Dzekil a znan je kao G-din. Hajd. Covek koji po svaku cenu bira EU i time nas osudjuje na propast.A sudeci po nasim postupcima u proteklih sto godina, i desetkovanja svog stanovnistva, nece zacuditi ako se i ovaj put okrenemo u pogresnom pravcu i tako zapecatimo svoju sudbinu kao veciti gubitnici.Ostaje nam da se pored ovog Vucica na vlasti, samo u Boga uzdamo. Na kraju krajeva mi kao Ortodoksni trebalo bi da se setimo: Ko se u ljude uzda, taj gradi na pesku.Ne znam sta se kaze za one koji se u Vucica uzdaju.
Препоруке:
3
0
114 среда, 07 мај 2014 19:40
Patnica
Vladari i oni koji im , u svim izborima , daju drzavu da cine s njome sta hoce , imaju jednu zajednicku bolest : 'stokholmski sindrom' . Od mene samo to , jer mi je toliko muka od takvog naroda i inteligencije koja cuti , kada ne bi trebalo da cuti ..., a prozbori post factum...
Препоруке:
2
1
115 среда, 07 мај 2014 20:10
Bojan Todorović
Dirljiv je autorov žal za „lojalnom izbornom bazom“ Šešelja i Miloševića. Čini mi se uz dosta napora, ali uporno i odlučno Đorđe ih kiti eufemizmima, glanca, šminka i doteruje, ne bi li na kraju delovali kao nešto dobro i vredno, nešto za čim valja žaliti.Nisu se preterano razumeli u visoku politiku, ali su instiktivno voleli ili mrzeli kako treba – reče on.Oni se Đorđe nisu razumeli ni u šta.Bez namere da vređam ( tu je bilo dosta mojih rođaka i komšija ) ali to je bila bezumna masa. Podložna manipulaciji, ratnohuškačkoj propagandi i zastrašivanju do te mere da se njima moglo upravljati skoro do nivoa dresure, a to su beskrupulozni zločinci Milošević i Šešelj obilato koristili.Podilazili su njihovom neznanju, gluposti, sujeti i inatu, zastrašivali ih i ucenjivali nudeći se kao spasioci iživljavajući svoje mesijanske komplekse i naveli ih da čine tako besmislene i ludačke poteze, da podržavaju i hvale sumanute, zločinačke akciije.
Препоруке:
2
4
116 четвртак, 08 мај 2014 12:17
Сима Мишић
Одличан текст.

Свака част гос. Вукадиновићу!
Препоруке:
3
0
117 петак, 09 мај 2014 19:24
Bare@Micko
Sta si pogresno shvatio, Micko? Tekst je vrh, Vukadinovic car.
I dobro si rekao u prvom komentaru... Sve cesce i meni se cini... Vrijeme je da se krene
Препоруке:
1
0
118 петак, 09 мај 2014 23:06
крчмарица
По мени, овај текст је наставак текста из августа 2013. "Како се калио вођа".
Препоруке:
2
0
119 петак, 09 мај 2014 23:54
Dr Jela Bisic
Opis B. Todorovica je dobar, tacan opis srpskog birackopg tela. Za sva vremena. Nisu se oni nista promenili od vremena Milosevica( i od pre) vec su samo, kao " dobri" paraziti-nasli nove domacine. Blago nama.
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер