понедељак, 06. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

“Убијање Срба није било дозвољено, али је било по закону”

Kоментари (33) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 02 мај 2014 12:18
micky
Srbi su bili predani na "Slobodan odstrel" od strane NATO-fasista i Vatikana. Ko je Srbe ubijao, gonio silovao nije zlocinac. To su njihovo borci za "ljudska prava". To isto nameravaju i sa Rusima u Ukraini. Na baltiku Rusi nemaju nikakva prava. Jos samo da ich kao "lijepa njihova" proteraju pa da slave "obljetnicu". Sve ce ovo zapad na nos da iskija i to brze nego sto se misli. Protiv ovakvih zlocina sami se Bog svevisnji uznemirio. A njegova je poslednja. Ne bih NATO-fasistima bio u kozi. Ali ne nasim satrapima i slugama okupatora. A racun se pise i bice prezentiran. Na´´ebali su.
Препоруке:
76
1
2 петак, 02 мај 2014 12:22
Дринко Кончаревић
Чији закон? Ова изјава је врхунац цинизма на којем се заснива геноцидна политика чланица НАТО пакта. Једна милијарада за одшетеу. Вероватно опет по неком закону. Америка никад ником није дала ни један једини цент а да у тој работи не остварује свој интерес. Према томе та амбасадорова милијарада је средство за остваривање нових прљавих работа које спроводи над окупираном земљом која је тим чином окупације и чланица НАТО пакта а уствари народ није. Он је само окупиран.
Препоруке:
73
1
3 петак, 02 мај 2014 12:26
Sinisa Bogdanovic
Nemojte da se "lozite" - "nas" polupismeni preCednik je drugar sa svima njima i ovo je samo mali markeiting da se pokaze kako on eto "ipak misli na svoj narod". Da je zaista tako, sredio bi prvo u "svom dvoristu" a ne ovako lupetao. Zlocini iz '91, '95 i '99 ce biti kaznjeni tek kada sami sredimo svoju drzavu a bratka Rusija nam pomogne u tome. Sve ostalo je samo vredjanje zrtava i celokupnog naroda...
Препоруке:
69
3
4 петак, 02 мај 2014 13:39
Горан Јевтовић
Да видимо како нам се и зашто догодила трагедија.
Извештај "Вечерњих новости" 15.12.2004.године о Одлуци Међународног суда правде у Хагу:

“Sud je stoga jednoglasno zaključio da nema nadležnosti da razmatra tužbu SRJ protiv osam zemalja NATO”, rekao je sudija Jiujong, dodajući da se sud nije bavio tvrdnjama koje čine suštinu optužbi.

Pravni status SRJ u UN koji je od 1992. do 2000. godine bio “protivrečan” i “neodređen” - zato što zemlja nije bila isključena, ali joj nije bilo ni dozvoljeno da automatski nasledi status nestale SFRJ kao punopravne članice - rešen je 1. novembra 2000. kada je zemlja primljena u UN kao nova članica, utvrdio je sud.

“Sud zaključuje da u vreme podnošenja tužbi, 24. aprila 1999, SRJ nije bila članica UN, ni, na osnovu toga, članica Statuta Međunarodnog suda pravde i da, sledstveno tome, nije imala pristup sudu”.

Ко нам је замесио све ово?
Петооктобарски пучисти као пешадија НАТО, на челу са Коштуница доктор Војиславом.
Препоруке:
80
13
5 петак, 02 мај 2014 14:05
misterbiti
Sloveni- Hrvati- Boshnjaci-Albanci-se seqaju bombardovanja od strane SRBIJE.SRBI se seqaju bombardovanja od strane NATOA.Kao da nismo zhiveli u istoj drzhavi.Srbi ubijali skoro 250000 ludi u tim ratovima a NATO ubijao izmegju 1500-2500 SRBA.Zavidim vam na nacin kako isplakujete svoje zhrtve.
Препоруке:
10
96
6 петак, 02 мај 2014 14:09
ben@g.Goran Jevtović
Ako dozvolite jedna mala ispravka?G.V.Koštunica nije imao veze sa formom i načinom podnošenja tužbe protiv NATO zemalja (to je delo g.B.Tadića i njegovog tima?).Predlog za isto g.V.Koštunice je bio mnogo bolji i delotvorniji.
Препоруке:
41
13
7 петак, 02 мај 2014 15:17
Цмок Торонто
Уплата од 100 хиљада кан долара за радио снага народа преко пеј пла није прошла.
Као тест ни 1000 није прошла за НСПМ.
Ако је за утеху..Поново хапсе србе на кандско..америчкој граници.Зашто немем појма.
Препоруке:
42
1
8 петак, 02 мај 2014 15:45
...
Г, Бене, прочитајте пажљивије коментар г. Јевтовића пре него што скочите да браните г. Гоштуницу. Није овде реч о тужби поводом косовске независности, него о старијој тужби против НАТО која је одбачена зато што је СРЈ својим захтевом за пријем у УН, а то је урадио ВК одмах након 5. октобра, признала да пре тога није била чланица. Дакле, информишите се мало, пре него што кренете да пишете "одбрану лика и дела".
Препоруке:
37
7
9 петак, 02 мај 2014 15:47
Горан Јевтовић
ben

Нисте у праву. Тужба противу НАТО земаља поднета је још априла 1999.године.
О њој се расправљало у Хагу.

Не само да Тадић и Коштуница нису подносили никакве тужбе нити о томе размишљали, већ напротив, свим силама су вукли ручне кочнице управо по налогу својих ментора да она пропадне.
А са њом и захтев за ратном одштетом од преко 100 милијарди долара.
Погледајте шта је у то време (као и касније све до данас) изјављивао Коштуничин министар иностраних послова Вук Драшковић.

Међутим, у претходном коментару сам желео нешто друго да апострофирам. То је брзопотезно учлањење СРЈ у ОУН (одакле никада нисмо истерани!) 01.11.2000.године, које је реализовао искључиво Војислав доктор Коштуница, а што је била опредељујућа околност да нас онај тзв. Суд откачи без икакве расправе о злочину геноцида, злочину противу мира и другог.
То је тај стратешки задатак (други по реду) који је Коштуница извршио у корист агресора.
Препоруке:
42
13
10 петак, 02 мај 2014 16:07
cope
Cudno je da Srbija jos uvijek nezna kolike su bile ljudske zrtve od Nato bombardovanja.Zasto su zrtve
anonimne? Pa valjda postoje porodice i prijatelji
poginulih koji znaju koga su izgubili. Sto se tice
izja ve gosp. Nikolica on je u pravu kada istice
da bi drzave koje su bombardovale Srbiju trebale
da Srbiji nadoknade stetu.Da se podsjetimo Njemacka
koja je odgovorna za drugi svjetski rat i za stras-ne zlocine obnavljana je cuvenim Marsalovim planom.
Zar to nije bio vid ratnih reparacija i to kome,
onima koji su odgovorni za pedeset miliona ubije-
nih. U pravu su oni koji kazu da Srbija nece nikada
dobiti odstetu, ali trba im to stalno isticati, ako kazu da ulazu u Srbiju, treba im i reci da za to imaju i obavezu. U pravu je gosp.Nikolic.
Препоруке:
32
5
11 петак, 02 мај 2014 16:44
Miloš
Kako to da ni nakon 15 godina ne možemo da utvrdimo kolika je bila šteta? Makar približno. Između 30 i 100 milijardi je veoma neodređena cifra. Isto pitanje i o broju ljudskih žrtava. Pa nismo mi Kinezi da nas ima preko 1 000 000 000, pa da nismo u stanju da se prebrojimo. Sve mi se čini da tačni podaci postoje, ali se negde kriju. Nema političke volje za njihovim objavljivanjem, pa se barata nekim bože sačuvaj procenama.
Препоруке:
36
1
12 петак, 02 мај 2014 17:36
Влада Канада
Никада не заборавити ниједну њихову бомбу, ниједан плач беба, ниједну жртву, ниједан прекинути млади живот, ниједног оболелог, ниједну срушену зграду, ниједну увреду, ниједно понижење, ниједно пљување по нама. Без обзира од кога долазило, долази или ће долазити. Никада не заборавити ниједног њиховог међу нама. И никоме ништа не опростити. И стрпљиво, са вером у Бога, чекати тренутак за освету. Тај дан ће сигурно доћи. Већ се назире.
Препоруке:
45
1
13 петак, 02 мај 2014 19:16
?
Jadranka Joksimovic - od urednice lista Velika Srbija do urednice lista Evropska Srbija .
Moralno je kazati da "vlada evropske Srbije" zasluzuje smrt - stvar morala , nikako neobuzdana pretnja .
Препоруке:
33
1
14 петак, 02 мај 2014 19:34
ben@g.Goran jevtović i ...
Koliko se sećam, problem kod tužbe je bio da li tužiti NATO kolektivno (što je urađeno) ili tužiti pojedinačno samo odabrane zemlje (što je zastupao g.V.Koštunica)!Nisam pravnik pa su mi te nijanse strane!
Препоруке:
17
6
15 петак, 02 мај 2014 19:57
Драгош
Зар је могуће да се после 15 година од агресије НАТО пакта још не зна тачан број погинулих?
Заслужујемо ли ми уопште да имамао државу?
Препоруке:
38
2
16 петак, 02 мај 2014 20:21
Ернан Кортес
Јевтовић по обичају не говори истину.
А оно Коштуница доктор Војислав, Јевтовић је преузео од Чанка, свог новог идола, одмах после Клинтона, који му је извор истине.
А што се тужбе тиче, па Јевто јел теби и Живадину Јовановићу неко брани да поднесете тужбу против НАТО, са којим је Милошевић потписао "херојски" Споразум у војно-техничкој сарадњи, према коме је део наше домовине предао окупатору.
Препоруке:
13
29
17 петак, 02 мај 2014 20:21
Dragan Ristić
Taj Zapad nam je dužan ne ni 30 ni 100 već više stotina milijardi .Zar ste zaboravili kako nam je privreda uništavana blizu deset godina sankcijama? Govorim samo o materijalnoj šteti . A šta je sa zemljom koju su nam rasturuli ( Da , Zapad je rasturio SFRJ , svi ostali su samo pioni). Šta je sa desetinama hiljada ubijenih i obogaljenih ? Šta je sa izgubljenom mladošću jedne generacije , koja je istu provela u strahu od rata , bombi i bede ? I nije prvi put da nam taj Zapad ovo radi . U čitavoj modernoj istoriji od tog Zapada imamo samo podmetanja , pretnje , sankcije , ratove i pljačkanje. Jedino što je gore od toga da tom ološu budete neprijatelji je mogućnost da im budete ,,prijatelji,,. A šta o tome misli naša ,,engleska kraljica,, iliti precednik , savršeno me ne zanima. Sve što je danas u ovoj jadnoj Zemlji elita , u neka ljudska vremena bi bilo sramota za Narod i Državu .
Препоруке:
24
2
18 петак, 02 мај 2014 20:29
Зоран Ђорђевић

Драгош
Зар је могуће да се после 15 година од агресије НАТО пакта још не зна тачан број погинулих?
Заслужујемо ли ми уопште да имамо државу?

Слажем се.
Јевреји знају имена шест милиона страдалих у другом светском рату, а ми не можемо да побројимо неколико хиљада. Чиме смо то заслужили овакву државу?
Препоруке:
29
5
19 петак, 02 мај 2014 20:43
Zvonimir Bgd
Predsednik Srbije navodno trazi odstetu NATO drzava Srbiji, a ovamo vodi evroatlantsku politiku. Da, evroatlantsku, a ne samo proevropsku. Jer, jedno bez drugog ne ide. To se vidi iz iskustva svih drzava primljenih u EU u zadnjih 20-tak godina.
Nema prijema u EU bez prethodnog uclanjenja u NATO! Za Srbiju vazi jos nesto: nema prijema Srbije u EU bez prethodnog "priznanja" tzv."drzave Kosovo" i razmene ambasadora.

Ovo su uslovi koji su u skladu ne samo sa vecinom izjava europskih funkcionera, vec i sa samom politikom EU. Ta organizacija je vojno-politicki blok koji rezon postojanja ima u imperijalno-militaristickoj ideologiji dominacije planetom.

Evroatlantska politika predsednika Srbije nije nista drugo do svrstavanje za racun i interese tog vojno-politickog bloka. On je odustao od svakog vida odstete, a pogotovo od osude NATO, onog momenta kada je zavrbovan da svoje radikalstvo okrene dijametralno suprotno! On laze svoj narod!
Препоруке:
23
1
20 петак, 02 мај 2014 20:45
Горан Јевтовић
Драгош
Зар је могуће да се после 15 година од агресије НАТО пакта још не зна тачан број погинулих?
Да ли је могуће да верујете у тако дрско спиновање које се форсира од петог октобра на овамо?
Поента тих лагарија је да се она држава која је успела да покаже зубе НАТО-у зато што је имала инзваредан систем одбране, да му нанесе губитке и да спречи окупацију земље, прикаже као неспособна и као режим који није водио рачуна о својим грађанима.
Значи, све се знало у реалном времену, предузимане су све мере, вођена је прецизна евиденција и о томе обавештавана јавност.

Све остало је део психолошко-пропагандног рата који агресор без престанка води противу нас.
Од петог октобра до дана данашњег преко својих марионета које је инсталирао на чело државе.
Препоруке:
25
8
21 петак, 02 мај 2014 21:08
Горан Јевтовић
Ернан Кортес
А што се тужбе тиче, па Јевто јел теби и Живадину Јовановићу неко брани да поднесете тужбу против НАТО, са којим је Милошевић потписао "херојски" Споразум у војно-техничкој сарадњи, према коме је део наше домовине предао окупатору.
То није био "споразум о војно-техничкој сарадњи", већ Војно-технички споразум о прекиду рата.
Дакле, споразум о примирју двеју зараћених и непријатељских страна које су као такве задржале наведени статус све до петог октобра
.
Разлика је, према томе, као небо и земља.

Војно-техничку и сву осталу сарадњу са НАТО-м први је успоставио а затим "неговао" Коштуница доктор Војислав као председник СРЈ.
И о томе говоре "резултати" које је постигао од октобра 2000. до почетка 2003.
Да ли треба да набрајам те "резултате" по ко зна који пут?

Најважнији "резултат" у вези са нашом тужбом, као што сам ти документовао, остварио је 01.новмбра 2000., када нас је преко свог министра Г.Свилановића, учланио у ОУН.
Препоруке:
24
13
22 петак, 02 мај 2014 23:26
@misterbiti
A je l' nam zavidis na pismenosti?
Препоруке:
21
1
23 субота, 03 мај 2014 00:43
Петер РВ
Мислим да је Г. Станојчић узео ову изјаву Николића исувише озбиљно. Наш предсједник је познат по незнању вредности ријечи. Одвалио је нешто за што ће се извињават дотичним амбасадорима, све до краја његовог мандата.
(Овђе не треба искључити ни утицај неке препеченице!)
Препоруке:
12
8
24 субота, 03 мај 2014 02:08
brzi
@Cmok Toronto

Zato jer je NSPM na spisku organizacija ili medija koji podpiru osovinu zla ili pojedine organizacije koje se neprijateljsko ponašaju napram SAD po definiciji Patriot act-a koji je stupio na snagu posle napada na New Yorški WTC.
Препоруке:
10
1
25 субота, 03 мај 2014 02:54
Светислав Костић
.. Двотачкчка игнорантска незналицо, тужба је повучена од оне издајице и продане душе Свилновића који за тај неовлашћени чин од Европске уније која итовремено заступа НАТО интересе, Свилановића ондашњег МИП-а, прктично Србије, наградила једном доживотном високом службом. Колико мени познато, од тада се само један пут усудио да се појави у Србији, и већ слиједећег дана поптпрашио пете да извуће својушупљу главурду.
Препоруке:
17
2
26 субота, 03 мај 2014 12:41
Drago
Zanimljivo kako srpski antikomunisti vole da sprovode svoju politiku "ubijanje komunista je dozvoljeno i po zakonu", a ljute se kada neko to pokusava protiv njih.
Licemerje.
Препоруке:
5
8
27 субота, 03 мај 2014 13:17
Ернан Кортес
Јевтовић по обичају не говори истину.
Тај споразум о окупацији дела наше земље, јесте једна од највећих издаја у историји Србије. Ко у ово не верује, нека изволи и нека прочита тај споразум (ти Јевто такође, јел појма немаш шта у њему пише и у какав нас је сос увалио Милошевић, или то јавно кријеш), па нека искрено себи призна да ли би то икада потписао. Тако нешто могу да ураде само милошевићевци, што значи људи који би заслепљени личним интересом и болесним амбицијама, распродали и сопствену очевину, а камоли државу. Јер, у српској историји се зна како се односи са непријатељем; "главу дајем, Крајину не дајем". Е, али то је био Србин, а не милошевићевац.
Препоруке:
5
14
28 субота, 03 мај 2014 16:58
Zvonimir Bgd
@ Ернан Кортес

Svaki rodoljub ce se sloziti sa maksimom Hajduk Veljka koju ste naveli, pa i ja. Vi ste u pravu. Cini mi se, ipak, da gubite iz vida konkretne okolnosti u konkretnom vremenu. Hajduk Veljko je iza sebe imao masu potlacene sirotinje raje koja je listom bila uz njega, spremna na najvisu zrtvu.
Milosevic objektivno nije bio u toj poziciji.

Cak i u vreme otvorene agresije NATO na SRJ, u nasoj zemlji bilo je ne tako mali broj ljudi koji su jos iz prethodnog vremena bukvalno mrzeli tog Milosevica, svako zbog nekih svojih razloga. Zemlja je bila premrezena obavestajnim sluzbama. NATO propaganda je dominirala etrom, tv kanalima, internetom, medijima, stampom... ona je dejstvovala ne samo spolja, iz brojnih stranih drzava, vec i iznutra. Nije Curuvija jedini slucaj, bilo je tu organizacija i "elite" koje su konstantno slamale duh otpora agresiji. Djindjic je samo jedan od onih koji su uporno drzali stranu agresoru, u sred rata!
Nije lako biti vodja Srbima!
Препоруке:
12
4
29 субота, 03 мај 2014 17:14
Zvonimir Bgd
@ Ернан Кортес

Nije postojalo nacionalno jedinstvo u smislu monolitnosti koja je potrebna svakoj naciji u vremenu odbrane. Na zalost, cinjenice iz tog vremena pokazuju da srpski nacion nije bio na visini istorijskog zadatka, cime su se savremene generacije odvojile od tradicija njihovih predaka. Za razliku od nekih prethodnih vremena gde se vrednosti kao sto su "drzava" i "narod" stavljaju iznad sopstvenog zivota, u savremeno doba moderan covek najpre ceni svoj (makar i bedni) zivot, pa se po tim merilima rukovodi. Jos ako mu neko obecava med i mleko, danajski darovi Zapada postaju kod mnogih ona iluzija kojom se slama borbeni aktivizam i mrznja prema zavojevacu.

Ako se kao pozadina ovih okolnosti uzme u obzir objektivna visestruka premoc agresora u oruzju i tehnici, a zatim potpuni izostanak podrske iz bilo kog znacajnog centra u svetu, moze se reci da je i takav otpor dao rezultat - okupator nije ispunio ciljeve iz Rambujea. Rez.UN 1244 bila je politicka pobeda.
Препоруке:
11
3
30 субота, 03 мај 2014 21:49
Peter RV
Odlican komentar, ali znate li vi- kome odgovarate?
Препоруке:
4
0
31 недеља, 04 мај 2014 08:03
Gordana
Au brate, nikako da krenemo dalje od Milosevica, Djindjica, Kostunice ( on je po "zlodelima", izgleda, vladao duze i od Tita), DSa,...
U medjuvremenu se desavaju SUSTINSKE PROMRNE u Srbiji, koje ce se GENERACIJAMA ISPASTATI i ROBOVATI, ali nema se vremena ili PETLJE za udubljivanje u takva desavanja.Lakse i bezopasnije je prepucavavenje koji nam je od vodja bio GORI!?
Ako budemo negde zivi i zdravi (opravdano sumnjam!) imacemo vremena za 10 - 15 godina da se prepucavamo o sadasnjim dogadjajima.
Препоруке:
1
2
32 понедељак, 05 мај 2014 04:17
Србољуб Савић
Србија и (давно бивша) Југославија су познате државе
врсних правника, судија (који враћају тужиоцима несувисле,
правно неутемељемне, без доказа, ... тужбе)и владавине права.
Да је НАТО, бомбардовањем БиХ, па Србије, починио
агресију, самим тим, злочин, ни државници већих држава
не оспоравају.
Да је НАТО, поред Статута, организације, наоружаних
јединица, свих видова војске, илегална организација,
мора бити јасно, јер нема закона, под којим је основана,
као ни санкционисања, ни суда, који би јој судио.
Управо тако је НАТО организован.
Покушај да се, тужи Немачка, за злочине које су њени
држављани-оружани припадници НАТО, починилпропао је двострано.
"Споразум", потписан у Куманову, иако је индиректно
признање вођеног рата, није довољан правни документ.
Резолуција 1244, УН је правни, важећи документ. Оно,
што она дефинише, омогућује и обавезује."Наше" власти
су је систематски игнорисале, чак ометале, да би се,
од фебруара 2008, за нас, Србију, све погоршало.
С. Савић
Препоруке:
6
0
33 среда, 07 мај 2014 12:42
Budi hrabar,barem reci
A kako drugacije da reaguju Tadic i Djilas...bezalternativci. Dosli na vlast preko Segedinskih fondova, oni ne smeju da kazu cak ni to da se radilo o klasicnoj agresiji (bombardovanje 1999),vec koriste eufemizme tipa 'nato udari' 'bombardovanje'. Kao da se ne radi o njihovoj drzavi i narodu. Sramota.
Препоруке:
3
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер