субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Запад ће све учинити да заустави Русију, улазак Србије у НАТО било би велико разочарење

Kоментари (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 30 април 2014 22:09
Мићуновић
Браво Апостоловски.
Браво генераче Решетников.
Између редова је још лепше!
Живела Наша Србија која је ово све лепо организовала у Москви
У Хотелу!
Препоруке:
60
4
2 среда, 30 април 2014 22:28
генија
јесте "изузетно паметан", вашом помоћи !

тако треба са тим потомцима титоистичких издајника.

све док се не смени генерација, и даље...

ЖИВЕО СТАЉИН И СВЕТСКА РЕВОЛУЦИЈА !!!

http://youtu.be/Ph3I1xRMBe4
Препоруке:
5
35
3 среда, 30 април 2014 22:29
Иоанн Дубињин
"...Русија може да постоји само ако се држи традиције која је постојала до 1917. године. ... Ја, заправо, не живим у „мајци Русији”, јер је она постојала до 1917. године...". То је тачно - али и ово: "It's too late to cry over the spilt milk". Требало је о томе да размишљају његови "црвени" преци док су се борили против мојих ("белих"), који су се једино борили борили за очување традиције и спас Русије. Његови преци - црвени победници су после своје победе дали све од себе да затру традиције које су постојале до 1917 године, и у томе су тако сјајно успели да више нема никаквих шанси да (пост)совјетски народ који сада насељава те просторе оживи руску традицију. Она је - ма како трагично то било, мртва и то Решетњиков као врсни (пост)КГБ-овац и његови шефови одлично знају. Његова прича српској публици је лепа - али то је најобичнија продаја магле.
Препоруке:
18
26
4 среда, 30 април 2014 22:29
nn
Dobro, ovo je prilicno razocaravajuca izjava. Ali lepo je Putin rekao, ne mogu Rusi biti veci Srbi od Srba. Sad gledaju samo svoje interese i ne zele da izigravaju tutora Srbiji.
Препоруке:
20
3
5 среда, 30 април 2014 22:31
Zlatibor
Leonid Resetnjiko - novi Arcibald Rajs!

http://spc.rs/sr/promocija_knjige_dr_leonida_reshetnjikova
Препоруке:
21
3
6 среда, 30 април 2014 22:31
Влада Канада
Русија мора бити максимално присутна у Србији, неважно да ли јавно или тајно, без обзира шта мисле окупациони капои. Иначе, оде Србија у коначну пропаст. Ако им је стало до Срба, онда морају помоћи. Победили су нацисте онда када су прихватили и усавршили блиц-криг. Морају и сада да прихвате и усаврше неонацистичке обојене револуције.
Препоруке:
43
1
7 среда, 30 април 2014 22:32
Др@Иоанн Дубињин
У Србији исто стање ствари. Комунистички олош који је уништио традиционалне вредности српског народа сада продаје маглу управо служећи се тим традиционалним вредностима. Багра са Дедиња жели на тај начин само да задржи власт, а традиција и оно што је највредније у српском народу грађено хиљадам година је за њих тотална непознаница, а понекад се и гаде те традиције.
Препоруке:
43
4
8 среда, 30 април 2014 22:33
Милош Кикић
Генерал Решетњиков свакако много зна али зар није мало чудно, најблаже речено, да један КГБовац који је био на важној функцији још у доба смрти председника Тита сада враћа Русе и Србе традицији, православљу и Богу? Да то чини руски патријарх било би сасвим у реду а овако, чини ми се, Американци добијају адут у руке да могу да кажу да између СССР-а и данашње Русије нема разлике.
Препоруке:
6
31
9 среда, 30 април 2014 22:54
Чињенице
Леонид Решетњиков подржава Вучића и однос владе Србије према Русији, те наглашава колико је то тешко.
Амбасадор Конузин у интервјуу за Вечерње Новости данас исто то тврди.
Ти људи не говоре то без разлога, то сигурно није део никакве завере, ова влада игра двоструку игру и питање је докле ће моћи тако, али је погрешно говорити да су они орјентисани само на запад.
Препоруке:
10
18
10 среда, 30 април 2014 23:08
Мирјана Ниш
Знате ли шта на пуском значи - по дамам(домам)?!
У суштини значи команду - разлаз, тј свако својој кући. Русија - Русији, Србија - Србији. Овде није реч о територији, него о људима. То је у суштини америчка команда - Гоу Хоум! Иди кући, или оно Јенки гоу хоум - значи - НАТО одлази из Себије, имаш своје НАТО подручје, овде си на нашој земљи коју си окупирао.
То нико из власти не сме да каже.
Онај ко то каже никада неће бити демократа, ни европејац, ни југословен, али ће у најмању руку бити човек и србин.
Препоруке:
27
3
11 четвртак, 01 мај 2014 00:00
Дринко Кончаревић
Ми смо и нисмо у НАТО-у. Својевремено, Вук Драшковић је потписао Уговор са НАТО пактом о слободном проласку НАТО снага кроз Србију. На отетом делу Србије, цела покрајина Косово и Метохија, НАТО је подигао базу "Бондстил", која има своју улогу у опкољавању Русије. Праве војске у Србији нема. Ако неко нешто и покуша, ту је "пријатељско окружење НАТО снага" које ће смирити ситуацију. Линија евентуалног фронта је већ одавно на Истоку. Према томе Србија неће учествовати у евентуалном војном сукобу већих размера на свом тлу. Једино што је могуће, јесу ваздушни удари на НАТО ефективе које се буду налазиле, стационирале или пролазиле Србијом. У том случају наша страдања би опет била само колатерална штета. И тако, помало тужно, али кад су нас могли бомбардовати Амери и НАТО, могу и Руси. Зато би било добро да им уместо захтева за одштету, упутимо извињење што су нас бомбардовали. И ово може бити чин изражавања љубави, зар не ...
Препоруке:
18
10
12 четвртак, 01 мај 2014 08:14
гаврило@Дринко Кончаревић
Поштовани, да ли да се извинемо и Крватима за Јасеновац што смо тада постојали на погрешном мјесту?Као израз Љубави?!Знам да смо луд ,мазохистички народ и да нас свакавих има.Боже, како Вам само овакве мисли падају на памет?
Препоруке:
16
1
13 четвртак, 01 мај 2014 11:05
Дринко Кончаревић
@гаврило@Дринко Кончаревић,
гаврило, мене питате а сами сте дали одговор. Пре неки дан амерички амбасадор је рекао да од одштетног захтева нема ништа а са друге стране прича о правди, добрим односима и све остало бла, бла, трућ. Шта у таквој ситуацији да нормалан човек каже него "да се извинемо", попут оне реченице из антологијског филма "Балкански шпијун", (иди Ђури...). После свега дође ми да пуцам од муке, што нећу, па се смирим и спрдам. Шта друго? После свега како Вам звуче изјаве наших званичника? Да ли их можете схватити као нормалне, као нормалне у процепу или ненеормалне без обзира на њихово стање?
Препоруке:
9
5
14 четвртак, 01 мај 2014 11:35
Марко
Где се може(ако може) књига поручити за нас у унутрашњости.
Препоруке:
9
0
15 четвртак, 01 мај 2014 16:07
Јован Анастасијебић
Занимљиво је и симптоматично да се како у штампаним српским медијима, тако и у електронским, када се говори о некој (било којој - па тако и овој) књизи никада не дају неопходни подаци:име издавача, број страница, цена и - најважније: ISBN број књиге. Без тих података је скоро немогуће књигу наћи, а њеном наручивању не може бити ни говора. ашто је то тако, и када ће српски медији научити како треба приказивати књигу, остаје мистерија. Није ваљда де подсвесно желе да саботирају њену дистрибуцију?
Препоруке:
9
1
16 четвртак, 01 мај 2014 19:07
биће репризе?
Србија у НАТО-у ? То не би било “сефте“... Мало Срба (жели да) зна, али НР Србија је (као део ФНРЈ) у педесетим годинама прошлог века још како била (придружени) члан НАТО-а, преко Балканског Пакта (ФНРЈ-Грчка-Турска). ФНРЈ је добијала америчко наоружање, у Београду су били стационирани амерички официри – инструктори. Чак су ту живеле и њихове породице. Неколико репрезентативних стамбених зграда у Београду је било испражњено: ту су од 1945 г. становале комунистичке “буџице“ (у становима отетим од правих власника – “труле буржоазије“). Те буџице су биле наврат-нанос исељене, зграде ремонтиране – све обновљено, окречено – и у њих су се уселиле и неколико година живеле породице америчких официра- инструктора ЈНА. То одлично знам, јер сам се као дечак играо са њиховом децом, моја улица (садашња Ресавска) је била једна од ретких са озбиљним паркинг-проблемима, јер су је америчке лимузине потпуно заузимале – а сам Београд је тада био практично без аутомобила. Биће репризе?
Препоруке:
9
2
17 четвртак, 01 мај 2014 19:55
Милош Кикић
@ биће репризе? Било је онда Американаца и у Крунској улици(тадашњој Московској).
Препоруке:
7
2
18 петак, 02 мај 2014 03:35
Aleksandar
Uh kakvo rakcionarno trabunjanje i zamajavanje:

Руска православна цивилизација је трајала до 1917.

Dobro, ajde da se uporedi nacin zivota obicnog coveka (ne aristokrate ili burzuja) za vreme carske Rusije i ono sto je stvorio Sovjetki Savez koji se uspesno odupirao 70 godina NATO-fasistima i uber-kapialistima sa Zapada. Nikakva "pravoslavna civilizacija" nema uopste sanse da to suparnistvo obnovi. Svetu je potreba multipolarni svet i jaka Rusija, a to se ne postize povratkom u srednjevekovni primitivizam, vec samo pozivanjem na nauku, razum i tekovine prosvetitilskih (tj. sekularnih) dostignuca. Vera je privatna stvar i samo jedan nacin okupljanja, ali nikako se ne sme mesati u politiku, obrazovanje, nauku i uopste bilo sta sto zapravo zahteva znanje.
Препоруке:
4
8
19 петак, 02 мај 2014 13:09
катана
Ако Србија уђе у НАТО онда постаје непријатељ својем најближем и најсроднијем народу. То би био неопростиви грех.
Препоруке:
3
0
20 петак, 02 мај 2014 21:40
Zvonimir Bgd
S obzirom da uclanjenje u EU obavezno ide preko uclanjenja u NATO (pravilo za sve nove clanice u zadnjih 20-tak godina), Srbija se vec opredelila za NATO-EU vojno-politicki blok.
Bolje reci, tako su se opredelili srpski biraci izasli na ovogodisnjim politickim izborima. Ali, to ne menja na stvari. Srpska skupstina nema ni jednog jedinog poslanika koji je protiv srpskog "bezalternativnog" puta u EU!

Ovo su cinjenice, i njih ne moze promeniti ni eventualna slaba obavestenost gradjana, ni NATO-medijsko spinovanje kao opravdanje, niti bilo cija naknadna pamet i osvescivanje.

Rezultati proteklih izbora koji ce u politickom matu drzati ostatak Srbije nedvosmisleno pokazuju kuda ova zemlja i ovaj narod idu. Tako da g.Resetnjikova i nasu veliku rusku bracu svakako ocekuje i veliko razocarenje.

Naravno, posledice ce upravo po nas biti pogubne. Ali, to za sada moje zemljake mnogo ne tangira. Oni su odlucili tako. Neka nam je Bog na pomoci!
Препоруке:
1
0
21 субота, 03 мај 2014 12:33
РОВС
Без идеје....Најбитније је придобити вољу народа. Маскирани либерали, ''изворни'' евроазијци без беле филозофије аутентични сами по себи, националисти који се куну у конституцију Совјетског Савеза , а притом се чуде новом расположењу у дојучерашњим ''братским републикама'' дугих година узгајаном на основама исте те конституције. Национал бољшевици и православни стаљинисти, оксиморон који буди чудан осећај националне припадности. Тамо се рађа жеља за обнову Совјетског Савеза онаквог, некаквог, новокомпонованог, крштеног и, по могућности, венчаног за Бога преко историјских и традицијских тековина старе Русије изгубљених управо тамо далеке 1917 године.

Христос Воскресе, Иоанне и свима осталима
Препоруке:
2
1
22 субота, 03 мај 2014 14:51
Боб
@Иоанн Дубињин

Тачно, нема повратка на старо. Уосталом, нико, никад и нигде у историји није успео да се врат на старо. Свака рестаурација је унапред пропала... И није то уопште лоше.

Свашта је Шпенглер исписао, али једну важну ствар сви заборављају: само у Русији он види будућу нову светску цивилизацију.

То је и једина прилика за нови живот. Колико ће се то ново разликовати од некадашњег, то је већ друго питање, и многима се неће допасти, али једина алтернатива је нека имитација садашњег запада. (То је и разлог што Кина неће успети.) Русија има много бољу прилику од Кине...
Препоруке:
5
3
23 недеља, 04 мај 2014 22:29
Reddy
Prosto me žmarci podilaze od sentimenta koji se pokazuje prema srbijanskoj buržoazijici koju, eto, oteraše tamo neki divlji komunisti. Tu istu buržoazijicu koja je tako slatkasto grickala svoju a tuđu u međuvremenu surovo iscedila od rabotnika koji se većinom nađoše u ilegalcima ili po šumama da se bore za slobodu nove države dok su dembelani mirno uživali pod nemačkom okupacijom u svom neometanom građanskom miru. A sada misle da će u njemu uživati u ambijentu novog američkog poretka koji im doneše tobož "omrznuti anglosaksonci". A sve to da se Vlasi ne dosete ko su ovim iz mrtvorođenih građana nanovo razbudili želju za osvetom zbog izgubljenog a "pravedno" stečenog blaga. A to da su Ameri danas isto što i nacisti ranij ovim vrlim srbijanskim građanima ne pada ni na kraj pameti. A baš ih oni "drže" ko malo vode na dlanu. I jedni i drugi su na istom zadatku! Ta savremena srbijanska građanska postava je peta kolona već uveliko izdane Srbije.
Препоруке:
2
2
24 понедељак, 05 мај 2014 08:58
Reddy
Bob i dubinjin....srbijansko-ruski operetski duo mantra o budućnosti i prošlosti. Izlog ispraznih maštarija, prognoza i prognozica, pesimizma i pritajenog nadanja, osvetničkog tetošenja i futurističkih domišljatosti, somnambulnih fantazija i putenih čarolija. Kadionica gluposti i kaleidoskop ideološke irascibilnosti......
Препоруке:
2
2
25 понедељак, 05 мај 2014 17:51
Боб
Редду, веома лепо се изражаваш. Да ли си пробао са писањем кратке прозе, можда поезије?
Препоруке:
1
0
26 уторак, 06 мај 2014 00:11
Reddy
@Боб

Па, зар одавно не примећујеш да се ти и теби слични провлачите као главни јунаци мојих прозних и поетичних састава? Жалосно и тужно јер сам мислио да ме макар услед тога уважавате. Овако, ново разочарање! Баш сте неки безобзирни дечки!?!?!?
Препоруке:
2
1
27 уторак, 06 мај 2014 03:03
Боб
Не, као писац, свакако треба више пажње да посветиш детаљима (ђаволски!), а онда би увидео да те неки овде и уважавају. Ипак, с друге стране, разумем да твоја филозофска природа тежи уопштавању. Занимљив и потенцијално плодотворан конфликт!
Препоруке:
1
1
28 уторак, 06 мај 2014 10:08
Reddy
@Боб

Ma, evo, da te obradujem. Baš sam pripremio jednu zbirku s naslovom "Patriotska zezancija i ostala srbijanska zafkancija". Pokloniću ti primerak s posvetom kao jednom od glavnih likova popularnih pričica!
Препоруке:
2
1
29 среда, 07 мај 2014 04:33
Боб
Биће то велика част за мене! А волим и да добијам књиге на поклон.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер