Oni su jadnici kao iz one narodne pesme o haračlijama, "hleba, hleba, gospodaru, ne videsmo davno hleba, otkud zlata kada hleba nema".Nije čudo što ih je šef napustio da spase obraz makar dok tihuje u zavičaju. Tamo i sanja Velju i bageristu Džo u prevratu 5 oktobra 2000 uz pomoć Legije,Čumeta, Surčinaca i Zemunaca iz Šilerove. Prođe sve kao san, a java je sada strava.
Preporuke:
119
18
3
sreda, 23 april 2014 14:55
Dr
Od DSS-a ostadoše samo ova poslednja dva slova SS, ili ti u prevodu ”Stranka Skutonoša” Aleksandra Vučića.
Preporuke:
143
14
4
sreda, 23 april 2014 14:58
apis
Ja sam pred izbore bukvalno molio DSS, Dveri i SRS da se ujedine i nastupe zajedno na izborima.Čudio sam se kako su me ljudi u DSS-u glatko odbili, Radikali su imali neku nebuloznu priču, dok su Dveri bile nepoverljive. Bilo mi je krivo, ali mi je savest bila mirna, pokušao sam. Sada vidim da sam bio u velikoj zabludi. Njihov sebični lični i partijski interes , nadilazi zdravologičnu svest da nekada treba podneti i žrtvu da bi se uspostavio red i disciplina u državi. Sve dok u partijama sede ljudi sebični, sitnodušni i koristoljubivi, ova zemlja će postepeno nestajati. A nestaje. Za nestanak Srbije, krivi su svi koji misle da je spas Srbije i srpstva u materijalnom bogatstvu i približavanju EU, a ne pribižavanju Hristu, jedinome čovekoljubcu.
Preporuke:
103
15
5
sreda, 23 april 2014 15:08
Miladin Zeković
E moja gospodo? Davno je to počelo, još za vreme Palapića na čelu IO.Govorih ja da Statut koji prave Palalić i Šormaz uništava stranku. E sada se šlihtajte IZDAJNICIMA iz SNS.Da ste napali Vučićevu izdaju u kampanji bili bi u NSRS. Ovako Odrekni se načela. E do mojega.
Preporuke:
78
10
6
sreda, 23 april 2014 15:13
Patak
Stvarno, gde je Bakarec koji je onako sibao po nesretnim radikalima i dvercima pre izbora...
Preporuke:
95
10
7
sreda, 23 april 2014 15:21
Veritas Triumphus
Da cujemo sad Bakareca sta ima da kaze, lepo je rekao o vodji i projektu na vodi, ali koliko vidim od jednom mu se projekat svideo i cak podrzavaju sve od sns-a....uopste mi nije jasan cilj postojanja dss-a osim sto se mirno i poltronski prikljucuju gde ih vetar nanese....dakle...gospodine Bakarec, da cujemo vas komentar na ovo...mislim na partnerstvo sa vodjom sa zalepljenim prstima i njegovom kamarilom gubitnika!
Preporuke:
85
9
8
sreda, 23 april 2014 15:24
dragan
dok smo mi , clanovi dssa u provinciji , progonjeni kao nikada i ni od koga do sada, vi cete beogradski pederi, ponovo da se ufunjate u novu vlast zarad sacice privilegija ... cao . odoh ja u dveri !!!
Preporuke:
132
19
9
sreda, 23 april 2014 15:33
Agent
Čeka se saopštenje u kome se naglašava da vlast na lokalu nema veze sa dešavanjima u Republici. Da pukneš od smeha.
Preporuke:
105
11
10
sreda, 23 april 2014 15:40
Karl Marx
Ocekujem da neko od funkcionera DSS-a javno kritikuje ulazak u Beogradsku vlast.
Ocekujem da se oko njega sakupi izvorni DSS, odnosno sve ono sto nije spremno da se proda.
Ocekujem da ta grupacija iznedri kandidata za predsednika stranke.
Samo pobeda takvog kandidata moze da spasi DSS.
Preporuke:
78
10
11
sreda, 23 april 2014 15:54
vlks
Svaka čast Andreji i Aci.
Ili će DSS postati kao i druge stranke, ili ga neće biti. Ja bih voleo da stranka ipak preživi makar kao zalog za budućnost i da dočeka slom naprednjaka. Što sam rekao i ranije ako sa pričom o Kosovu nije prešao cenzus, a sa pričom o Bus plusu i izmeštanju autobuske stanice jeste. Sve je jasno.
Preporuke:
24
63
12
sreda, 23 april 2014 15:57
Hanibal Lektor
Da se ne ponavljam o ovome sam pisao mesec dana pred izbore,sve je bilo unapred dogovoreno.
Preporuke:
52
11
13
sreda, 23 april 2014 16:24
dragan@dragan
Imenjace i ja sam clan DSS iz provincije. I ja isto mislim o iz dss u Beogradu. I ja odoh u Dveri!
Preporuke:
79
15
14
sreda, 23 april 2014 16:41
MJ
Da li je ovo kraj dopisivanjima i nadmudrivanjima oko patriotske pozicije DSS-a? Naravno da nije, to je jedna od ever-grin tema za zamajavanje prve i treće Srbije. Druga Srbija ima svoje teme i dileme, koje odavno ne pratim. Čini mi se da nama, naivnima, koji smo decenijama padali u vatru zbog nepravdi kojima nas mediji zasipaju, preostaje samo da iz jedne od mnogobrojnih Srbija pređemo u jedinu, jedinstvenu Rusiju. Izgleda da je to jedini način da se jednom i mi nađemo na pobedničkoj strani.
Preporuke:
40
7
15
sreda, 23 april 2014 16:41
raja
Na sledećim izborima nećete preći prag ni na beogradskim izborima. Možete li vi iz DSS jednom shvatiti da su vaši glasači hteli glasati za izdajnike imali su ne ograničen izbor.
Preporuke:
77
7
16
sreda, 23 april 2014 16:53
Jelena Balšić
Poslednji trzaji Demokratske stranke Srbije bili i ostali velike štetočine na političkoj sceni Srbije.
Preporuke:
70
16
17
sreda, 23 april 2014 16:54
boban
Vido sam jutros na Bajlonovoj pijaci Kostunicu kako hrani neke macke, kod kontejnera.
Najzad je nasao svoj spokoj.
Preporuke:
55
21
18
sreda, 23 april 2014 16:56
Vlada Kanada
DSS je glavni krivac što se patriotske snage nisu udružile pre izbora. Bar su toliko trebali da ѕnaju. Odlaze na đubrište srpske istorije.
Preporuke:
75
20
19
sreda, 23 april 2014 16:57
Milena@Apis
Gospodine Apis Srbija se može osloboditi isključivo oružanim ustankom ne mogu da verujem da postoje obrazovani Srbi koji misle da se sloboda osvaja na izborima.
Preporuke:
46
11
20
sreda, 23 april 2014 17:04
opstanak
Hoće da prežive kao stranka i kao direktori javnih preduzeća .. u istoj kaljuzi da se valjaju kao vučićevci!
Preporuke:
64
7
21
sreda, 23 april 2014 17:15
ja
Ovim činom izgubili ste dva sigurna glsa na narednim izborima.
Preporuke:
57
9
22
sreda, 23 april 2014 17:17
Milos Stankovic
Ovo je potpuno rasulo DSS.
Preporuke:
68
11
23
sreda, 23 april 2014 17:29
Milos Stankovic, nastavak
Ovo je ne samo potpuno rasulo DSS, vec politike koja je strpljivo gradjena vise od dvadeset godina. Da li zaista DSS i ljudi bliski idejama koje ona zastupa treba da ucestvuju u predstavi za javnost zvanoj izbori gde dublera DS-u igra NDS, a DSS-u Dveri?! Da li tajne sluzbe i sve sto spada u talog srpske politike treba da preduzmu kompletnu kontrolu nad srpskim drustvom? I sta ce SNS-u DSS kada sam ima 63 od 110 mandata u gradskoj skupstini? Nadam se da ce bar DS da ostane u opoziciji ovoj ludosti.
Preporuke:
18
28
24
sreda, 23 april 2014 17:39
Milan
Kada je lični interes u pitanju, sve principe su pogazili iste sekunde. Ovo je poslednja šansa DSS-u da se nakači na budžet i da i dalje troši poreski novaca u lične svrhe.
Preporuke:
42
6
25
sreda, 23 april 2014 17:47
Goran Jevtović
Treba li i ja da nešto komentarišem?
I to nakon stotina i stotina komentara poslednjih pet godina, da su pojedinci iz vrha DSS-a (čast poštenom članstvu!) vođeni i organizovani britanski "igrači", sa strateškim zadacima.
Koji su to zadaci?
Videli smo ih, bili su vrlo brojni i značajni, posebno od petog oktobra, a zatim i u nastavku srpske tragedije sledećih, bar 12 godina.
Uloga tzv. "patriotske" ili "nacionalne" opozicije, sa instaliranim "senzorima" za povlačenje "ručnih kočnica" kada naredba stigne i to isključivo iz Londona!
Ko meni ne veruje neka pita DŽozefa Bazbija (on je bio član tima koji ih je formirao!), a zatim i njegovog naslednika Entoni Monktona.
A, ako ni to nije dovoljno, možda će jednom otvoriti dušu naš prvi ambasador u Londonu nakon petog oktobra.
Od svežeg penzionisanog vođe, tako nešto, nije za očekivati.
O bivšim "Srpskim Dverima", nekom drugom prilikom.
Mnogo će biti za ovaj put
Ajmo sad, udaraj minuse.
Preporuke:
63
30
26
sreda, 23 april 2014 17:59
Barbaroanarh
@ vlks
Koja je uopšte posle ovoga danas razlika između DSS-a, naprednjaka, demokrata ili socijalista i što je zbog bilo čega bitno da ta stranka preživi neki budući slom Vučića i njegove steanke ? Šta se to dobija sa DSS-om što nam ostali, čast retkim izuzecima, već ne pružaju u svojoj dvoličnosti i stalnom varanju svojih birača ? Ne zavaravajte se nije DSS prošao izbore u Beogradu jer je zaboga imao neku dobru kampanju oko Bus plusa, već samo zato jer su ga besomučno gurali po svim medijima a posebno u takozvanim patriotskim, istim onima koji su koliko pred prošle izbore gurali svim silama Tomu i SNS. Sve ovo je dogovoreno još odavno pre raspisivanja izbora a ova objava iz DSS-a je samo konačna isplata trideset srebrnjaka za sabotiranje patriotskog bloka.
Preporuke:
38
14
27
sreda, 23 april 2014 18:25
Goran RS
"SVI U VLAST" - novi je moto političara u Srbiji. Tačno je ali samo što će nekoga od kolača vlasti pripasti samo mrvice. Jasno je da se ovo odnosi na DSS i učešće u BG vlasti. U pravu je bio g. Bakerac u jednom od članaka na NSPM, kad je konstatovao da formiranje vladajućih koalicija liči na nekdašnji Socijalistički savez. Neki komentatori na NSPM su predvideli ovakav scenario na nivou Beograda, i ispostavilo se, bili u pravu.
Preporuke:
29
5
28
sreda, 23 april 2014 18:36
Marija@Goran Jevtović
Ja sam glasala za Dveri i sad se baš osećam glupo.Zar ne postoji trenutno nijedna stranka koja zaslužuje glas?Ako je tako, onda stvarno ne vidim nikakvu nadu za ovu zemlju :(
Preporuke:
35
15
29
sreda, 23 april 2014 18:42
Deprimirani srpski rodoljub...adio krnja pateticna Srbijo!
Ha, ha, ha....arghhh...najunosnije zanimanje u savremenoj krnjoj Srbiji : Politicar prevrtac i veleizdajnik morala i karaktera jedan obicne gnjide! Sto vise izdajes to si uspesniji i cenjeniji u drustvu koje se poodavno raspalo a drustveni ugovor presao da vazi.
U ovoj drzavi je sve moguce! Srbi su po svemu sudeci potpuno lud narod! Samo teski pacijenti mogu da trpe ovoliku kolicinu lazi, obmana, izdaje, izneverenih obecanja, neprincipijelnosti, nepravde, neprava i anarhije!
Nema nam spasa! Pricajte i pisite sta hocete i koliko god hocete...spasa nam n e m a!
Mi smo kao nacija izgubljen slucaj!
Nismo mi nikakvi potomci svetorodne dinastije Nemanjica, narod utemeljen na svetosavlju i kosovskom zavetu! Mi smo sizoidna samomrzeca rulja rajetinskog mentaliteta i etnopsihologije!
Preporuke:
22
12
30
sreda, 23 april 2014 19:24
Barbaroanarh
@ Goran Jevtović
Jevtoviću izvolite slovodno ako imate bilo šta o Dverima koje su i dalje Srpske kao što su uvek i bile !
a vi recite sad i odmah ovde pred svima ili zaćutite već jednom jer pričate svašta. Samo napred ne stidite se ali samo bez rekla kazala rekao mi jedan čoek, već pravo u glavu i sa dokazima budite ljubazni ako vam nije problem. Toliko su odnekle plaćeni da nemaju čak para ni za najobičnije plakate a toliko su potajno uz vlast da su morali da prave demonstracije da bi ih pustili pet sekundi u predizborni program pošto su kao jedini pravi opozicionari bili strogo zabranjeni !?!
Preporuke:
43
13
31
sreda, 23 april 2014 19:45
Denny Crane KIRUKATO
Ako se Dveri ubuduće udruže sa DSS-om (sve dok je ista vrhuška u vrhu DSS)na bilo kom nivou vlasti, izgubiće jednog sigurnog saborca i glasača, ako ne i više njih.
Preporuke:
21
5
32
sreda, 23 april 2014 19:47
Denny Crane KIRUKATO
Ispravka: reč "vlasti" u prethodnom tekstu je ostala greškom.
Preporuke:
5
2
33
sreda, 23 april 2014 19:51
Beli Orao
Dveri su htele u koaliciju.
Ovo je opštenarodna tragedija.
Preporuke:
20
7
34
sreda, 23 april 2014 19:53
Goran Jevtović
Barbaroanarh
Ovakvo "slovo" su mi mnogi držali i pre i posle petog oktobra. I još uvek mi drže.
No, dobro, tako to ide kod nas Srba.
Dok neko "ne ne naslika na tarabi", znate već koju sliku, i dok lokalni dobošar to zvanično ne objavi, mi ćemo sve drugo podvoditi pod čuvene "teorije zavere".
I, tako, verovati na blanko. Do poslednjeg Srbina.
Evo, ja javno prozivam, recimo, recimo... Vladana Glišića.
Šta mislite, da li on ima da kaže nešto što ne zna ni jedan "starešina" pored njega, a pogotovu ne član, simpatizer, glasač...
Do otkrivanje istine (jedine moguće), srdačan pozdrav, naravno.
Preporuke:
27
21
35
sreda, 23 april 2014 20:01
Sinisa Bogdanovic
Ne zivimo u Srbiji (t.j. Okupiranom "Srbistanu") pa ne znam nista vise o DVERI-ma sem onoga sto je dostupno na internetu. Ali sada, posle ovoga jos vise verujem u to sto govore (nisam siguran da bih "ruku u vatru" za njih, jer nisu potrebne samo reci vec i dela, ali koliko vidim i toga ima, istina pomalo ali se desava koliko moze - setite se BG maratona ili proglasenja "pocasnog gradjanina" Cacka). DVERI-ma nedostaje jos ljudi poput Boska, ali to je sve proces i potrajace, ali na nama je da ih kritikujemo ili da ih pomognemo. Odlucite sami, ali ideje koje su izneli su su vodilja. Do oslobodjenja Srbije!!!
Preporuke:
15
10
36
sreda, 23 april 2014 20:05
Vedrimir Oblačević, očaran do imbecilnosti DSS-om
Jel to ona stranka što se ubi od (priče o) principijelnosti? Sram vas bilo, i još jednom, sram vas bilo! Da makar imate m*da da se učlanite u SNS! Ali ne, vi ste ona stranka koja bi već dvadeset godina da radi one stvari a da joj ne uđe. Ali ulazi vam, i te kako vam ulazi. Samo, isključivo primate Sebastijana K.; uvek ste donji u toj jednačini. Taman po zasluzi. Nadam se da će taj šugavi DSS što pre da nestane, da ga nema - dosta ga je vala i bilo. I jalovosti, i impotentnosti, i prenemaganja, i besprincipijelnosti, i folirantskih protestnih šetnji. Kilavci jedni kilavi.
Preporuke:
33
9
37
sreda, 23 april 2014 20:17
za ostalo ne znam
Od DSS u vlasti može biti koristi.
Pouzdano znam da su u prošloj vlasti u Beogradu oni zaslužni što je "Studio B" vraćen srpskom jeziku. Đilas to nikada ne bi uradio, a Timofejev je godinama na brojne zahteve građana (lažući) odgovarao da ne postoje tehničke mogućnosti za to.
Preporuke:
18
16
38
sreda, 23 april 2014 20:27
. . .
ORAO I SVINjA
Jednom svinja iz puna korita
pred vratima imućnoga doma,
i ka umije, po svinjski lokaše.
Oraj gordo na krutoj litici
veličava krila odmaraše
i oštraše smrtonosne kandže
bacajući plamene poglede
na sve strane u proljetnje jutro,
k pobjedi se novoj gotoveći.
Nego svinja, kako se naloka,
poizdiže turin obrljani
i ugleda na liticu orla.
Groknu krupno, pa govori orlu:
“Šta tu čučiš na goloj litici,
nesretniče i gladni ajduče,
izgnaniče pod opštim prokletstvom?
Što je tvoja žalosna sudbina?
Prazna slava i grabež krvavi,
pa i s krvlju ručak bez večere.
Pomiri se i predaj ljudima,
viđi ka se živi obilato:
meni na dan tri korita daju,
sve punije jedno od drugoga;
pa cio dan u glib do ušiju,
prevraćam se, na svijet uživam;
ni što mislim, ni glavu razbijam,
no iza sna na puno korito.”
Preporuke:
21
3
39
sreda, 23 april 2014 20:27
. . .
Oraj tresnu, pa prikupi krila,
s prezrenijem odgovara svinji:
“Mož se hvalit ka pošteno živiš
pred svinjama, ali ne pred nama,
jerbo naše pleme ponosito
takvoga se gnušava života.
Nego ti se čuditi i nije:
svinjski misliš, a svinjski govoriš
To ti sada daju i goste te,
al’ ne zato rašta ti pomišljaš,
no dok malo nakupiš slanine,
pa će odmah maljugom po ciku.
To pogađaš, mi smo grabitelji,
pod vselenskim živimo procesom
opasnosti i krvoprolića;
to su naše igre i pirovi.
No likovi naši ponositi
jesu simbol zemnog veličanstva,
na krunama carskijem blistaju;
jošt se krune diče i ponose
što su lika našega dostojne.”
To izreče, pa hitro poleti,
ka krilata iz luka strijela,
u svojemu nad oblakom carstvu.
Osta svinja u gadnom brlogu
čekajući u čelo sjekiru.
Petar Petrović Njegoš
Preporuke:
30
3
40
sreda, 23 april 2014 20:42
Karl Marx
Tesko mi je da poverujem da je jedna ozbiljna politicka stranka odlucila da se ugasi da bi 4 godine participirala u gradskoj vlasti.
NDS ispade principijalniji od DSS-a.
Preporuke:
30
9
41
sreda, 23 april 2014 20:49
Uskokovic Sasa
Cekamo Slavomira Srpskog da nam objasni genijalnost ovog poteza.
Preporuke:
27
5
42
sreda, 23 april 2014 20:51
Kosovo i Metohija su Srbija
Sramota za DSS! Ja ću za Dveri glasati sve dok je Vladimir Dimitrijević, možda u ovom trenutku moralno najkvalitetniji intelektualac, koji trenutno živi u Srbiji (Pored njega tu ih je sijaset poput Đorđa Vukadinovića, Slobodana Antonića, Aleksandra Pavića, dr Drgana Petrovića i mnogih drugih, ali mislim da je gospodin Dimitrijević na 1. mestu, jer je i pored, čini mi se, najmanje medijske zastupljenosti od svih, on nekako uvek jakih reči, ali i dela). Pored njega tu su i Kosta Čavoški, Smilja Avramov, Mila Alečković, Jasmina Vujić, prof. Protić uz Dveri, pa mislim da su pojedini komentari o tome kako Dveri nisu više ,,Dveri Srpske'', kako su Đilasove, britanske ili ne znam ti čije, neprimereni i u najmanju ruku neukusni, ali i bez dokaza. Uostalom, dođite u Čačak, Boška Obradovića možete sresti u crkvi ili na ulici. Boška navodim, kao najistaknutijeg i medijski najeksponiranijeg među ljudima iz Dveri. Isto tako možete sresti uvek i ostale Dverjane.
Preporuke:
23
15
43
sreda, 23 april 2014 20:53
vlks
@Barbaroanarh
U drugim opštinama po Srbiji DSS je bio na 3-4 posto i to je njegov trenutni rejting na nivou republike. Bio je prisutan na republičkim medijima, a ne samo na gradskim, a na nivou Beograda je zbog Ace, programa i organizacije izvukao 6,5 posto. U Beogradu čak 1 procenat više lokalna od republičke liste. Nikakav patriotizam više ne prolazi u Srbiji. Nastaviti sa busanjem u grudi dok je 100 posto Skupštine glasovima građana Srbije za nezavisno Kosovo i promenu Ustava po meni je nemoguće. Što je najsmešnije na DSS se ljute oni koji ne glasaju za njega ili oni koji su radili tokom izbora kampanju protiv istog.
Preporuke:
17
19
44
sreda, 23 april 2014 20:55
Dragan Ristić
Ovo sa DSS-om i Koštunicom je dobra stvar za Srbiju, jer je još jedna , pretposlednja , laž i prevara definitivno raskrinkana . Ostaje ona poslednja , najveća i najteža , Vučić i SNS. Zasada im dobro ide jer su prodaju Zemlje uspeli da zamaskiraju pričom o boljem životu i borbi protiv kriminala . Ali ko će to od njih da nam obezbedi bolji život ? Ako im je privreda u kampanji bila na prvom mestu kako to da u vladi nema nikog ko je u stvarnom životu makar jednom kročio kroz fabričku kapiju ? Zar očekujete da o fabrikama i radnicima misle oni koji su čitavog života živeli i žive i to više nego dobro isključivo od politike . Ili možda to očekujete od povampirenih Soroševih đaka i drugih plaćenika sa zvučnim titulama američkih , engleskih i nemačkih univerziteta ( Siniša Mali , Kori Udovički , Goran Vesić , Veran Matić , ...). Ne gospodo draga , sledi nam još manje hleba i još više kaubojskih hapšenja. Sledi nam ludnica bez kraja , ili kraj sa ludnicom za pojedince .
Preporuke:
24
10
45
sreda, 23 april 2014 20:58
Barbaroanarh
@ Goran Jevtović
Zamolio sam vas da budete konkretni i da pružite bilo koju vrstu validnog dokaza a vi od toga ništa niste uradili već i dalje rekla kazala, ja znam nešto što niko ne zna ali baš neću da vam kažem jer je to velika tajna. Dakle budite ljubazni jasno, glasno i najbitnije sa DOKAZIMA inače se diskreditujete kao ozbiljan sagovornik. Upravo smo utvrdili da pričate svašta jer sam vam dokazao da su Dveri i dalje Srpske a sad izvolite zbog čega i kako su Dveri to što vi tvrdite da kao jesu ?
Čak i da je u nekom najcrnjem ludilu taj vaš petparački trač o Vladanu Glišiću i tačan kao što nije, On sam nije Dveri već samo jedan od nekoliko ljudi sa potpuno istim pravima u odlučivanju i bilo kakav pogrešan potez sa njegove strane bio bi od ostalih ali istog sekunda sasečen u korenu. Inače dok vi ovde kuckate po tastaturi taj isti Vladan Glišić je onaj čovek koji je na početku prošlog maratona pred svima rekao Dačiću da je izdajnik. Jesu mu to iz neke strane službe rekli da uradi ?!
Preporuke:
32
13
46
sreda, 23 april 2014 21:20
Slavomir Srpski @Uskokovic Sasa
"Cekamo Slavomira Srpskog da nam objasni genijalnost ovog poteza."
Nema veze sa genijalnoscu vec sa doslednoscu principima: DSS je i pre poslednjih politickih izbora jasno zauzela stavove da je lokalna administrativna vlast jedno a politicko delovanje u Skupstini druga stvar, jer ova poslednja se bavi POLITIKOM drzave, a prva se bavi autobusima, mostovima, decijim vrticima i td.. Dakle dve potpuno drugacije stvari ako jos niste razumeli. Popovic vodi onu ISTU politiku koju DSS godinama vodi, i bice korisno da DSS svojim profesionalnim doprinosom poboljsa zivot ljudi u Beogradu. Na gradskom nivou se ne preklapa o Kosovu ili o EU priblizanijama, vec gde ce premestiti autobusku stanicu, i kakav saobracaj cemo imati po ulicama ili gradskom zelenilu.
Svi ovi histericni napadi na DSS, bez razumevanja ovog sto sam naveo, pokazuju samo koliko ima mrzitelja DSS ovde da se jave na NSPM. I posto vidim da sami sebi jedu jetru, da ih tu ostavim. Time se ne bavim, vec politickim idejama.
Preporuke:
12
33
47
sreda, 23 april 2014 21:46
Goran Jevtović
Barbaroanarh jasno, glasno i najbitnije sa DOKAZIMA inače se diskreditujete kao ozbiljan sagovornik. Koje dokaze hoćete?To da ih je formirao i finansirao DSS prema posebnom planu u kojem je osnovni zadatak bio tiho razbijati SRS, preuzimati glasače i, naravno, program. Dokaz da su nakon toga dobili vrlo konkretan novac od nekih ljudi kojima nisu smeli ni da se primaknu.Hoćete li imena tih ljudi?I, šta nakon toga, da pogube glave i jedni i drugi i treći?Hoećete li ime čoveka iz Patrijaršije a koji je veoma blizak pojedinim "starešinama", onim koji su radili u pojedinim organima SPC-a?Onim istim koji još od tog vremena zagovaraju "sestrinsku" i ekumenističku ljubav sa Vatikanom, odakle povremeno stiže (legalno) novac u impoznatnim količinama, u vidu "donacija".I da pitam, jeli mislimo na onog istog Glišića, člana "Otpora"?
Preporuke:
22
20
48
sreda, 23 april 2014 22:22
Rđosav
- aj-te, ljudi, ne budite deca. Nemojte da me dovodite u situaciju da ja - pazi, ja! - branim ovaj potez DSS-a. Sasvim logičan potez. Izveden iz "prvih principa"*:
1. smisao postojanja političke stranke jeste učešće u vlasti;
2. stranka koja je jedan ili više mandata bez vlasti, bez parlamentarnog statusa i bez bogatih sponzora neminovno upada u egzistencijalnu krizu.
Ergo: ne smeta meni DSS kad se ponaša logično - kao ovaj put - nego mi smeta to foliranje, femkanje, insistiranje na ne znam kakvoj principijelnosti, uobraženost bez pokrića i slične boljke. Principijelnost? - pa nije vam ovo Komunizam, tamo je bilo principijelnosti. Ovo je zverski sistem liberalnog kapitalizma i višestranačja, ukratko: koliko para toliko muzike.
* žargon nas fizičara
Preporuke:
14
16
49
sreda, 23 april 2014 22:37
Đunisije Rakić iz Kalundre
Odavno mi je jasno kakva je prevara taj DSS.
To sam procenio po onome što su radili, a ne šta su govorili.
U jednom malom mestu koje se zove Ušće, postojala je fabrika koja se zvala EKONOM. Dobro je radila i radnici su imali dobre plate dok nije privatizovana pod skandaloznim okolnostima, ali o tome neću sada. Novi vlasnik iѕ Slovenije odmah je smanjio plate za 10 000 dinara. Radnici su stupili u štrajk. Intervenisao je slovenački ambasador i pozvao Vladu Srbije da posreduje u pregovorima štrajkačkog odbora i vlasnika. Posle višečasovnih pregovora, tadašnji DSS ministar Bubalo rekao je štrajkačima:"Prihvatite šta vam se nudi ili mi vas puštamo niz vodu. Nama su važniji dobri odnosi sa Slovenijom nego 200 radnika"
Da li se tako građanima svoje zemlje obraća jedan patriota? Slovenački ambasador podržava jednog svog građanina, a naš ministar pušta 200 radnika niz vodu.
Preporuke:
32
8
50
sreda, 23 april 2014 22:43
DŠ
SSSS!
Samo SNS Srbe spašava!
Preporuke:
2
23
51
sreda, 23 april 2014 23:13
Jos jedan "Tribalac"
Ovaj Jevtovic je da crknes od smeha. Dveri pravljene zarad razbijanja SRS? Da li je SRS 1991 podrzavao rat protiv Iraka - da! Da li ste ikad culi da se nekom Srbinu prezime zavrsava na "elj"? Ne. Da li ste culi za nekog Hrvata kome se prezime zavrsava na "Elj". Da! Martin Spegelj drugi ministar odbrane RH kojeg je i Tudjman smatrao ekstremistom. Da li postoji ijedan srpski politicar koji je pred Haskim Tribunalom potvrdio postojanje plana za "Veliku Srbiju" sem Vojislava Seselja? Ne! Pa sto se onda cudite sto ga odatle ne pustaju? Ko je razbio SRS, da li Dveri ili Nikolic/Vucic? Mada se o razbijanju jedva moze i govoriti s obzirom s obzirom na stepen clanstva koji se priklonio staroj/novoj orjentaciji stranke i orjentisanost SRS-a ka principijelnom a neefikasnom opozicionom radu. Ideja da je SNS nastala kad se covek koji se okumio sa likom koji je potezao pistolj na ulici, psovao, cupao skupstinski inventar, tukao uvredio zbog kletve nije ni za obdaniste...
Preporuke:
8
16
52
sreda, 23 april 2014 23:30
Goran Jevtović
Jos jedan "Tribalac"
"Sjajan" komentar, toliko da nema se šta dodati.
Sve "argument" do "argumenta".
Naročito ono sa završecima prezimena na "elj".
Zapamtite, Dveri (ranije "Dveri Srpske") ubačene su u politički život tek 2012.godine iz razloga koji sam naveo.
Razmišljajte logički - da li bi radikalima (naravno, onome što je preostalo od te nekada moćne stranke) bilo ko drugi mogao da otima glasove na tim izborima, dakle, bilo koja druga registrovana stranka, osim pokreta Dveri?
Zašto Dveri?
Zato što su im ukrali patriotski program skoro 95% i zato što su, kada su ubačeni u političku orbitu (većina "starešina" toga nije ni svesna, kao i brojni glasači!), bili neukaljani i medijski su prihvatljivi - prefinjeni, uglađeni, mirni a radikalni, uporni, do tada stranački neeksponirani i slično.
Kada oni koji su nas okupirali igraju prljavu, subverzvinu igru, o svim detaljima se razmišlja i ništa nije prepušteno slučaju.
Visoki profesionalizam.
No, rano je da Srbi to shvate.
Preporuke:
14
21
53
sreda, 23 april 2014 23:30
Barbaroanarh
@ Goran Jevtović
Idemo redom, da ih je osnovao DSS sebi samima bi prvi oduzimali glasove, jer se radi o potpuno istom biračkom telu tako da samo se diskreditujete ovakvim koještarijama. Dalje da Dveri imaju bilo šta sa ekumenistima ne bi im praktično ideolog pokreta od prvog dana bio Vladimir Dimitrijević urednik sajta Borba za veru čovek koji se bori protiv ekumenizma još od vremena kada ste vi nosili crvenu knjižicu u džepu i Titovu sliku na stolu a hrišćanstvo smatrali opijumom za narod. Da su bliski ovoj SPC ne bi prvi uvek oštro reagovali svaki put kada patrijarh ili neko iz vrha podrži vlast i izdaju na Kosovu. Da imaju bilo kakve pare verovatno bi imali barem za plakate i makar jedan bilbord u gradu.
Ne znam za Glišića i te vaše tračeve ali znam da su Vučić i Toma bili prva dvojica u SRS, kao što su tu negde u vrhu bili i Maja Gojković, Vlada Đukanović ili Jorgovanka. Zato se uozbiljite i dajte konkretne dokaze ili makar jedan jedini primer i najmanje sumnjivog poteza Dveri ?!?
Preporuke:
27
9
54
sreda, 23 april 2014 23:55
@ Goran Jevtović
Ta priča da je neko radikalima oduzimao glasove je krajnje jadna i bedna jer niko nema ekskluzivno pravo na ničiji glas.
Sem toga, radikale bi trebalo pitati kako su uspeli da od najjače stranke dožive da budu vanparlamentarna.
Od 50%+1 glas došli su do 2% i sada su im krive Dveri. Nije nego.
Preporuke:
23
8
55
četvrtak, 24 april 2014 00:14
Peca rab
Nije problem što ovi pljuvači Dveri pljuju nego u tome što im je pljuvanje neartikulisana fizionomija svesti koja će tako reagovati kad god im neki povetarac nanese novu misao.A šta je poenta.Poenta je da im Srpsku stvar zapravo nije u pravom planu.
Za neupućene neka čitaju,prate,misle i gledaju a ne samo da pišu,da piše komentare može i svako a NSPM nije mesto koje valja zagaditi primitivnim racionalizmom i nekonkretnim optužbama.
Molio bih da se kod komentatora smanji histerija a više probudi ono " Šta ja mogu da uradim da ova naša strana oživi i ojača(osim pljuvanja"
Formirala se zdrava ideja,sa zdravim ljudima i zdravim temeljom.Ja znam da Dveri to jesu.A jesu zato što nisu pragmatični,DSS jeste ... Ko šta voli nek izvoli.
Preporuke:
13
7
56
četvrtak, 24 april 2014 00:16
Sinisa Bogdanovic
Od vesti za dss dosli smo da polemisemo o DVERI-ma... Ali dobro, smatram da treba razmenjivati argumente i traziti najbolje svakim trenutkom i na svakom mestu. Zamolio bih sve koje znaju nesto lose (t.j. kompromitujuce) o pokretu da to i iznesu. Ali samo ako su sigurni i stoje iza svojih reci. Razumem da nekome mozda nisu bliske njihove ideje ali to nije razlog da ih "opanjkuje" vec da kaze nesto konstruktivno. I definitvno za sada su neukaljani (pu, pu, pu da tako i ostane) ali zar nismo takve i trazili? I meni je smetalo u pocetku sto se suvise vezuju za spc, ali i tu je stavljena tacka posle "blagoslova" sinoda ovom izdajnickom "briselskom sporazumu". A to sto se drze ideja Pravoslavlja je samo plus, i nema veze sa crkvom (jer su se ovi u mantijama Hrista i odrekli). Pozdrav svima
Preporuke:
13
4
57
četvrtak, 24 april 2014 03:56
taras buljba
mislim da se očekivalo da dss napravi ovako nešto.mislim da i pre izbora je njih interesovao beograd,za ostatak nisu ni marili.žalosno.sada se vidi ko je ko i zašta se borio.
Preporuke:
12
4
58
četvrtak, 24 april 2014 08:21
NSPM web
Molimo komentatore da ne šalju više komentare koji se tiču Dveri i njihovih odnosa sa drugim organizacijama jer to nije tema ove hronike.
Unapred hvala.
Srdačan pozdrav, NSPM moderator
Preporuke:
16
6
59
četvrtak, 24 april 2014 08:26
vlks
Rđosave,
Nemoj nas braniti. Nekako mi lepše kad objašnjavaš da je DSS najgori.
Slažem se sa većim delom tvog komentara, ali poreklo te "principijelnosti" leži u nacionalnim interesima koje je DSS bio spreman da brani makar samo "svim pravnim i diplomatskim sredstvima". Nije to metafizika, već pragmatično okretanje saradnji sa Rusijom, neulazak u NATO i na kraju neulazak u EU. Jednostavno, DSS je video dok je bio na vlasti da se Rusija diže i da u njima možemo naći oslonac. Međutim, još uvek je uticaj SAD previše jak u Srbiji da bi bila moguća bilo kakva jača saradnja sa Rusijom. Drugo, dolazak na vlast ne treba da bude cilj po sebi za političke stranke, već šansa za ostvarivanje njihovih programa. Problem je što stranke koje se danas nalaze u Skupštini nemaju programe te imamo da se sve svelo na goli interes.
Preporuke:
10
6
60
četvrtak, 24 april 2014 08:44
djoka
Bivsa stranka zvana DSS je inace bila deo vladajuce vecine SNS. Ta stranka se dokazala i kada je bilo ono cuveno glasanje u skupstini srbije za tzv.briselsku rezoluciju.Njihovo reagovanje je bilo onako reda radi,veoma blago,umesto da su njihovi poslanici odmah nakon usvajanja tog dokumenta,napustili tu skupstinsku rupu. Na neki nacin su podrzali tu odluku,skrivajuci se iza zavesa da ih niko ne vidi,tako da nisu ni bili nikakva opozoicija,naprotiv pozicija-uvlakaci vucicu i dacicu.Zato su na poslednjim izborima prosli onako kako su i zasluzili,a sto se tice ulaska u beogradsku skupstinu oni su nebitni,sada su vec PROSLOST.
Preporuke:
9
8
61
četvrtak, 24 april 2014 09:10
PONOS.ZNANjE.
Daj šta daš! Da je kojim slučajem NDS ušla bez DS bila bi to potpuna ljubljv!
Gde je tu ideologija?
Ovo je pitanje za prof. dr Aleksandra Popovića.
Preporuke:
8
4
62
četvrtak, 24 april 2014 11:34
Zdravka
Vrlo logičan potez DSSa, beograđani su im dali poverenje, prešli su cenzus, zaista mnoge ideje koje su originalno za BG bile DSSove su preuzete, zašto bi dozvolili da ih neko drugi realizuje, kada je DSS dobio poverenje Beograđana u meri u kojoj to glasovi govore? Samo neprijatelji DSSa iz korpusa druge Srbije i frustrirani koji nisu prešli cenzus mogu da škrguću zubima i pevaju "šta bi dao da sam na tvom mestu". Frapantno je koliko zajedničke mržnje kada je reč o DSSu dele drugosbijanci Petra Lukovića i "rodoljubi". Beograđani su dali dovoljno glasova DSSu da ih reprezentuje, pa na to DSS kao ni jedna druga stranka nema pravo da se ogluši. Zavist je čudo, a neuspeh trojanaca kada je reč o DSS u Beogradu - vrlo jasna.
Preporuke:
7
18
63
četvrtak, 24 april 2014 11:43
apis
@Milena
Sestro, revolucija da, ali u svom srcu.Bune,neredi i haos u državi, uvek se vraćaju kao bumerang, onom ko ih proizvodi, jer "ko mačem sudi, od mača i gine". Je l' znate ko je sprečio bratoubilački rat 2000-te i "Ukrajinski scenario" koji je bio operativno obrađen od agenata CIA-e i MI-6 u Srbiji? Srpski vojni kontraobaveštajci. Da nije bilo njih u Srbiji bi bilo krvoproliće veće od onog u Ukrajini.
Preporuke:
3
2
64
četvrtak, 24 april 2014 12:33
Panta
I ja bih samo da ponovim reči najvećeg britansko-američkog agenta pred smrt:
- Toliko sam uništio Srbe da se neće oporaviti 80 godina posle moje smrti.
To bi značilo da za Srbe nema nade do najmanje 2060. godine. Čak i da Rusi pođu u oslobađanje Srba ovoga puta će biti makar 10h više Srba koji će se boriti protiv Rusa.
Očigledno, ovde još mnogi nisu svesni duhovene tragedije kroz koju su ih "provukli" komunisti i mali Joža.
A ponoviću još jednom i činjenicu da vas mnoge čeka "iznenađenje" kada se neko usudi da podigne kamenu snatu i vidi da nikakvog Broza ispod nje nema.
Glup i naivan narod kakav do sada istorija nije poznavala. Komentari su smešni.
Preporuke:
9
4
65
četvrtak, 24 april 2014 13:58
Vlado Banja Luka
Izdajnik Vučić je htio da pravi republičku vladu sa mračnom alfom i omegom-Mikijem Rakićem, koji je uz pomoć američke i britanske ambasade ustvari i napravio SNS. Za one koje ne znaju, zvanično je bio šef Tadićevog kabineta u dva mandata. Trenutno vodi borbu sa rakom. To je to, ta tzv Nova demokratska stranka-Tadić i Rakić. Onda su Rusi i Putin pozvali Vučka i zaprijetili mu potpunim slomom i naplatom dugova, a i nečim više, i rekli mu da pazi šta radi, pogotovo po pitanju Južnog toka. Kao svojevrstan osigurač, naredili su mu da na republičkom nivou mora koalirati sa SPS-om, a na nivou Beograda sa DSS-om, što on na kraju i čini. Ne branim DSS, mnogi u njemu i nisu za koaliciju sa izdajnicima iz SNS-a, ali stigao je mig iz Moskve i zasad će da bude tako, pa vidjećemo... Malo viša igra i malo jači interesi se trenutno prolamaju kroz sve ovo...
Preporuke:
5
6
66
četvrtak, 24 april 2014 13:58
@Zdravka
Vi ste verovatno na spisku stranačkih kadrovika koji željno iščekuju uhlebljenje u nekom od beogradskih komunalnih preduzeća.
Kažite pošteno, nemojte nam ovde pričati priče o zavisti, Petru Lukoviću, rodoljubima...
Preporuke:
8
5
67
četvrtak, 24 april 2014 16:46
Jos jedan "Tribalac"
Gorane Jevtovicu,
Kadrovi DSS su obucavani zajedno sa ostatkom DOS-a za nasilno preuzimanje vlasti i potom ispunjavanje dotad neispunjenih ratnih ciljeva zapada protiv Srpskog naroda i drzave. Za vreme ucestvovanja DSS u vlasti postignut je odlucujuci napredak u saradnji sa Haskim Tribunalom koji je do tad bio glavni zapadni uslov. Pocev od oslobadjanja Fljore Brovine i 40 razbojnika pa nadalje zapad je u DSS imao verbalnog kriticara a u delu solidnog saveznika. Zadnji deo ovog saveznistva je bio bas po meri okostalih i beskrvnih DSS kadrova jer je na njima bilo samo da izigravaju principijelnu a nedelotvornu opoziciju. Pod broj jedan "Dveri" ne mogu "odvuci" glasove nijednoj opciji koja valja, a pogotovo ne SRS-ove glasove koje karakterise disciplinovano ali neobrazovano i drustveno marginalizovano glasacko telo. To telo izivljava svoje frustracije kroz bahatost, nasilnost i primitivizam SRS prvaka i pratice ih ma koju ideju ovi zastupali. Stvarnost je ovo i dokazala.
Preporuke:
5
2
68
četvrtak, 24 april 2014 17:45
Jasna*
Naravno da se i ovog puta slazem sa jednim od najinteligentnijih komentatora ovde Rdjosavom.Iako sam i ja jedan od zescih kriticara DSSa bila,ali zbog drugih stvari (privatizacija ,femkanje ,foliranje,dvolicnost i izigravanje necega sto nisu,tj izigravanje da su samo oni drugaciji od drugih posteni ,principijelni ,a svi znamo da su potpuno isti kao i svi drugi na pol.sceni Srbije.Medjutim sada ih branim.Pa svaka politicka partija bi prihvatila,ako bi joj bilo ponudjeno.Sta su trebali da ne prihvate,da izigravaju uvredjene primadone i pretvore se u stranku (iz vanparlamentarne tame) "baba narikaca" br.2 ,ili u stranku nekakvih opskurnih staresina u kojoj koliko vidim neki naivni ovde vide spas,budibogsnama.
Preporuke:
3
5
69
četvrtak, 24 april 2014 17:49
Bezimeni za Zdravku
Na vašu veliku žalost a moj ponos niti sam član DSSa niti sam bila ikada član i jedne partije, hodila sam ponosnom težim putem, ne sudite o drugima po sebi, vi verovatno jeste nečiji a ja sam svoja i mog naciona.
Preporuke:
2
1
70
četvrtak, 24 april 2014 18:04
Zdravka još jednom Tribalcu
Bilo bi sjajno da izbegnete kreiranje prošlosti prema našim uverenjima, zaboraviste na Koštuničine odgovore kada su ga pitali oko saradnje sa Haškim tribunalom - odgovarao je nebrojeno puta da mu je to deveta rupa na svirali. U to doba su ga razapinjali upravo oni sa kojima mu pripisujete saradnju DOSovci?! Sledi ucena od angloatlantista da Srbija posle sankcija i bombardovanja neće ukoliko ne isporuči Hagu imati tako očekivanu donatorsku konferenciju. Poštovani, predlažem ukoliko ste bili u Srbiji u vreme vladavine Koštunice i najvećih plata da iskažete lični integritet i gađenje prema njemu i vratite sav novac iz budžeta ako ste radili u javnom sektoru ili roditeljske penzije, jer odatle su došle - donatorskih sredstava zločinaca, jer ih niko nije mogao naterati niti danas ikome sme da padne na pamet da zatraži - ratnu odštetu.
Preporuke:
2
4
71
četvrtak, 24 april 2014 19:33
Rđosav
Jos jedan "Tribalac":Da li ste ikad culi da se nekom Srbinu prezime zavrsava na "elj"? - ajde?! Ala si pametan, k`o .... Svaki treći Srbin - Hercegovac se završava na "elj" (Antelj, Kešelj,...) ili "ulj" (Krulj,...) ili "ac" ili "ica" ili... Pouka: ćuti. Ne brukaj Moravsku Srbiju.
Preporuke:
2
1
72
četvrtak, 24 april 2014 19:42
Rđosav
Panta:
To bi značilo da za Srbe nema nade do najmanje 2060. godine.
- ma, bre, lepo ti kažem da si se zaebunio. Ta 2060-ta je godina koju je Isak Njutn izračunao kao moguću godinu Kraja Sveta i ponovnog dolaska Hristovog. Bio čovek genijalan, ali bio i budala - pošto je bio vernik. Pa je tako pola života uludo potrošio na dve besmislene aktivnosti: alhemiju (pokušaj dobijanja zlata iz običnih metala) i biblijski hronologiju.
Dokaz više koliko je religija pogubna po nauku. Kako ono beše: od svih budala najopasnije su religiozne budale (Rđosav 19:39)
Ergo: Titu se mora priznati makar jedna zasluga. Oslobodio nas je klerikalizma. Evo danas klerikalci ponovo nadiru. A ti vidi `oće li ti biti bolje pod popovima ili pod Titom.
Ocekujem da se oko njega sakupi izvorni DSS, odnosno sve ono sto nije spremno da se proda.
Ocekujem da ta grupacija iznedri kandidata za predsednika stranke.
Samo pobeda takvog kandidata moze da spasi DSS.
Ili će DSS postati kao i druge stranke, ili ga neće biti. Ja bih voleo da stranka ipak preživi makar kao zalog za budućnost i da dočeka slom naprednjaka. Što sam rekao i ranije ako sa pričom o Kosovu nije prešao cenzus, a sa pričom o Bus plusu i izmeštanju autobuske stanice jeste. Sve je jasno.
Najzad je nasao svoj spokoj.
I to nakon stotina i stotina komentara poslednjih pet godina, da su pojedinci iz vrha DSS-a (čast poštenom članstvu!) vođeni i organizovani britanski "igrači", sa strateškim zadacima.
Koji su to zadaci?
Videli smo ih, bili su vrlo brojni i značajni, posebno od petog oktobra, a zatim i u nastavku srpske tragedije sledećih, bar 12 godina.
Uloga tzv. "patriotske" ili "nacionalne" opozicije, sa instaliranim "senzorima" za povlačenje "ručnih kočnica" kada naredba stigne i to isključivo iz Londona!
Ko meni ne veruje neka pita DŽozefa Bazbija (on je bio član tima koji ih je formirao!), a zatim i njegovog naslednika Entoni Monktona.
A, ako ni to nije dovoljno, možda će jednom otvoriti dušu naš prvi ambasador u Londonu nakon petog oktobra.
Od svežeg penzionisanog vođe, tako nešto, nije za očekivati.
O bivšim "Srpskim Dverima", nekom drugom prilikom.
Mnogo će biti za ovaj put
Ajmo sad, udaraj minuse.
Koja je uopšte posle ovoga danas razlika između DSS-a, naprednjaka, demokrata ili socijalista i što je zbog bilo čega bitno da ta stranka preživi neki budući slom Vučića i njegove steanke ? Šta se to dobija sa DSS-om što nam ostali, čast retkim izuzecima, već ne pružaju u svojoj dvoličnosti i stalnom varanju svojih birača ? Ne zavaravajte se nije DSS prošao izbore u Beogradu jer je zaboga imao neku dobru kampanju oko Bus plusa, već samo zato jer su ga besomučno gurali po svim medijima a posebno u takozvanim patriotskim, istim onima koji su koliko pred prošle izbore gurali svim silama Tomu i SNS. Sve ovo je dogovoreno još odavno pre raspisivanja izbora a ova objava iz DSS-a je samo konačna isplata trideset srebrnjaka za sabotiranje patriotskog bloka.
U ovoj drzavi je sve moguce! Srbi su po svemu sudeci potpuno lud narod! Samo teski pacijenti mogu da trpe ovoliku kolicinu lazi, obmana, izdaje, izneverenih obecanja, neprincipijelnosti, nepravde, neprava i anarhije!
Nema nam spasa! Pricajte i pisite sta hocete i koliko god hocete...spasa nam n e m a!
Mi smo kao nacija izgubljen slucaj!
Nismo mi nikakvi potomci svetorodne dinastije Nemanjica, narod utemeljen na svetosavlju i kosovskom zavetu! Mi smo sizoidna samomrzeca rulja rajetinskog mentaliteta i etnopsihologije!
Jevtoviću izvolite slovodno ako imate bilo šta o Dverima koje su i dalje Srpske kao što su uvek i bile !
www.dverisrpske.com
http://www.youtube.com/user/DveriSrpske
https://twitter.com/DveriSrpske
a vi recite sad i odmah ovde pred svima ili zaćutite već jednom jer pričate svašta. Samo napred ne stidite se ali samo bez rekla kazala rekao mi jedan čoek, već pravo u glavu i sa dokazima budite ljubazni ako vam nije problem. Toliko su odnekle plaćeni da nemaju čak para ni za najobičnije plakate a toliko su potajno uz vlast da su morali da prave demonstracije da bi ih pustili pet sekundi u predizborni program pošto su kao jedini pravi opozicionari bili strogo zabranjeni !?!
Ovo je opštenarodna tragedija.
Ovakvo "slovo" su mi mnogi držali i pre i posle petog oktobra. I još uvek mi drže.
No, dobro, tako to ide kod nas Srba.
Dok neko "ne ne naslika na tarabi", znate već koju sliku, i dok lokalni dobošar to zvanično ne objavi, mi ćemo sve drugo podvoditi pod čuvene "teorije zavere".
I, tako, verovati na blanko. Do poslednjeg Srbina.
Evo, ja javno prozivam, recimo, recimo... Vladana Glišića.
Šta mislite, da li on ima da kaže nešto što ne zna ni jedan "starešina" pored njega, a pogotovu ne član, simpatizer, glasač...
Do otkrivanje istine (jedine moguće), srdačan pozdrav, naravno.
Pouzdano znam da su u prošloj vlasti u Beogradu oni zaslužni što je "Studio B" vraćen srpskom jeziku. Đilas to nikada ne bi uradio, a Timofejev je godinama na brojne zahteve građana (lažući) odgovarao da ne postoje tehničke mogućnosti za to.
Jednom svinja iz puna korita
pred vratima imućnoga doma,
i ka umije, po svinjski lokaše.
Oraj gordo na krutoj litici
veličava krila odmaraše
i oštraše smrtonosne kandže
bacajući plamene poglede
na sve strane u proljetnje jutro,
k pobjedi se novoj gotoveći.
Nego svinja, kako se naloka,
poizdiže turin obrljani
i ugleda na liticu orla.
Groknu krupno, pa govori orlu:
“Šta tu čučiš na goloj litici,
nesretniče i gladni ajduče,
izgnaniče pod opštim prokletstvom?
Što je tvoja žalosna sudbina?
Prazna slava i grabež krvavi,
pa i s krvlju ručak bez večere.
Pomiri se i predaj ljudima,
viđi ka se živi obilato:
meni na dan tri korita daju,
sve punije jedno od drugoga;
pa cio dan u glib do ušiju,
prevraćam se, na svijet uživam;
ni što mislim, ni glavu razbijam,
no iza sna na puno korito.”
s prezrenijem odgovara svinji:
“Mož se hvalit ka pošteno živiš
pred svinjama, ali ne pred nama,
jerbo naše pleme ponosito
takvoga se gnušava života.
Nego ti se čuditi i nije:
svinjski misliš, a svinjski govoriš
To ti sada daju i goste te,
al’ ne zato rašta ti pomišljaš,
no dok malo nakupiš slanine,
pa će odmah maljugom po ciku.
To pogađaš, mi smo grabitelji,
pod vselenskim živimo procesom
opasnosti i krvoprolića;
to su naše igre i pirovi.
No likovi naši ponositi
jesu simbol zemnog veličanstva,
na krunama carskijem blistaju;
jošt se krune diče i ponose
što su lika našega dostojne.”
To izreče, pa hitro poleti,
ka krilata iz luka strijela,
u svojemu nad oblakom carstvu.
Osta svinja u gadnom brlogu
čekajući u čelo sjekiru.
Petar Petrović Njegoš
NDS ispade principijalniji od DSS-a.
U drugim opštinama po Srbiji DSS je bio na 3-4 posto i to je njegov trenutni rejting na nivou republike. Bio je prisutan na republičkim medijima, a ne samo na gradskim, a na nivou Beograda je zbog Ace, programa i organizacije izvukao 6,5 posto. U Beogradu čak 1 procenat više lokalna od republičke liste. Nikakav patriotizam više ne prolazi u Srbiji. Nastaviti sa busanjem u grudi dok je 100 posto Skupštine glasovima građana Srbije za nezavisno Kosovo i promenu Ustava po meni je nemoguće. Što je najsmešnije na DSS se ljute oni koji ne glasaju za njega ili oni koji su radili tokom izbora kampanju protiv istog.
Zamolio sam vas da budete konkretni i da pružite bilo koju vrstu validnog dokaza a vi od toga ništa niste uradili već i dalje rekla kazala, ja znam nešto što niko ne zna ali baš neću da vam kažem jer je to velika tajna. Dakle budite ljubazni jasno, glasno i najbitnije sa DOKAZIMA inače se diskreditujete kao ozbiljan sagovornik. Upravo smo utvrdili da pričate svašta jer sam vam dokazao da su Dveri i dalje Srpske a sad izvolite zbog čega i kako su Dveri to što vi tvrdite da kao jesu ?
Čak i da je u nekom najcrnjem ludilu taj vaš petparački trač o Vladanu Glišiću i tačan kao što nije, On sam nije Dveri već samo jedan od nekoliko ljudi sa potpuno istim pravima u odlučivanju i bilo kakav pogrešan potez sa njegove strane bio bi od ostalih ali istog sekunda sasečen u korenu. Inače dok vi ovde kuckate po tastaturi taj isti Vladan Glišić je onaj čovek koji je na početku prošlog maratona pred svima rekao Dačiću da je izdajnik. Jesu mu to iz neke strane službe rekli da uradi ?!
Nema veze sa genijalnoscu vec sa doslednoscu principima: DSS je i pre poslednjih politickih izbora jasno zauzela stavove da je lokalna administrativna vlast jedno a politicko delovanje u Skupstini druga stvar, jer ova poslednja se bavi POLITIKOM drzave, a prva se bavi autobusima, mostovima, decijim vrticima i td.. Dakle dve potpuno drugacije stvari ako jos niste razumeli. Popovic vodi onu ISTU politiku koju DSS godinama vodi, i bice korisno da DSS svojim profesionalnim doprinosom poboljsa zivot ljudi u Beogradu. Na gradskom nivou se ne preklapa o Kosovu ili o EU priblizanijama, vec gde ce premestiti autobusku stanicu, i kakav saobracaj cemo imati po ulicama ili gradskom zelenilu.
Svi ovi histericni napadi na DSS, bez razumevanja ovog sto sam naveo, pokazuju samo koliko ima mrzitelja DSS ovde da se jave na NSPM. I posto vidim da sami sebi jedu jetru, da ih tu ostavim. Time se ne bavim, vec politickim idejama.
1. smisao postojanja političke stranke jeste učešće u vlasti;
2. stranka koja je jedan ili više mandata bez vlasti, bez parlamentarnog statusa i bez bogatih sponzora neminovno upada u egzistencijalnu krizu.
Ergo: ne smeta meni DSS kad se ponaša logično - kao ovaj put - nego mi smeta to foliranje, femkanje, insistiranje na ne znam kakvoj principijelnosti, uobraženost bez pokrića i slične boljke. Principijelnost? - pa nije vam ovo Komunizam, tamo je bilo principijelnosti. Ovo je zverski sistem liberalnog kapitalizma i višestranačja, ukratko: koliko para toliko muzike.
* žargon nas fizičara
To sam procenio po onome što su radili, a ne šta su govorili.
U jednom malom mestu koje se zove Ušće, postojala je fabrika koja se zvala EKONOM. Dobro je radila i radnici su imali dobre plate dok nije privatizovana pod skandaloznim okolnostima, ali o tome neću sada. Novi vlasnik iѕ Slovenije odmah je smanjio plate za 10 000 dinara. Radnici su stupili u štrajk. Intervenisao je slovenački ambasador i pozvao Vladu Srbije da posreduje u pregovorima štrajkačkog odbora i vlasnika. Posle višečasovnih pregovora, tadašnji DSS ministar Bubalo rekao je štrajkačima:"Prihvatite šta vam se nudi ili mi vas puštamo niz vodu. Nama su važniji dobri odnosi sa Slovenijom nego 200 radnika"
Da li se tako građanima svoje zemlje obraća jedan patriota? Slovenački ambasador podržava jednog svog građanina, a naš ministar pušta 200 radnika niz vodu.
Samo SNS Srbe spašava!
"Sjajan" komentar, toliko da nema se šta dodati.
Sve "argument" do "argumenta".
Naročito ono sa završecima prezimena na "elj".
Zapamtite, Dveri (ranije "Dveri Srpske") ubačene su u politički život tek 2012.godine iz razloga koji sam naveo.
Razmišljajte logički - da li bi radikalima (naravno, onome što je preostalo od te nekada moćne stranke) bilo ko drugi mogao da otima glasove na tim izborima, dakle, bilo koja druga registrovana stranka, osim pokreta Dveri?
Zašto Dveri?
Zato što su im ukrali patriotski program skoro 95% i zato što su, kada su ubačeni u političku orbitu (većina "starešina" toga nije ni svesna, kao i brojni glasači!), bili neukaljani i medijski su prihvatljivi - prefinjeni, uglađeni, mirni a radikalni, uporni, do tada stranački neeksponirani i slično.
Kada oni koji su nas okupirali igraju prljavu, subverzvinu igru, o svim detaljima se razmišlja i ništa nije prepušteno slučaju.
Visoki profesionalizam.
No, rano je da Srbi to shvate.
Idemo redom, da ih je osnovao DSS sebi samima bi prvi oduzimali glasove, jer se radi o potpuno istom biračkom telu tako da samo se diskreditujete ovakvim koještarijama. Dalje da Dveri imaju bilo šta sa ekumenistima ne bi im praktično ideolog pokreta od prvog dana bio Vladimir Dimitrijević urednik sajta Borba za veru čovek koji se bori protiv ekumenizma još od vremena kada ste vi nosili crvenu knjižicu u džepu i Titovu sliku na stolu a hrišćanstvo smatrali opijumom za narod. Da su bliski ovoj SPC ne bi prvi uvek oštro reagovali svaki put kada patrijarh ili neko iz vrha podrži vlast i izdaju na Kosovu. Da imaju bilo kakve pare verovatno bi imali barem za plakate i makar jedan bilbord u gradu.
Ne znam za Glišića i te vaše tračeve ali znam da su Vučić i Toma bili prva dvojica u SRS, kao što su tu negde u vrhu bili i Maja Gojković, Vlada Đukanović ili Jorgovanka. Zato se uozbiljite i dajte konkretne dokaze ili makar jedan jedini primer i najmanje sumnjivog poteza Dveri ?!?
Sem toga, radikale bi trebalo pitati kako su uspeli da od najjače stranke dožive da budu vanparlamentarna.
Od 50%+1 glas došli su do 2% i sada su im krive Dveri. Nije nego.
Za neupućene neka čitaju,prate,misle i gledaju a ne samo da pišu,da piše komentare može i svako a NSPM nije mesto koje valja zagaditi primitivnim racionalizmom i nekonkretnim optužbama.
Molio bih da se kod komentatora smanji histerija a više probudi ono " Šta ja mogu da uradim da ova naša strana oživi i ojača(osim pljuvanja"
Formirala se zdrava ideja,sa zdravim ljudima i zdravim temeljom.Ja znam da Dveri to jesu.A jesu zato što nisu pragmatični,DSS jeste ... Ko šta voli nek izvoli.
Unapred hvala.
Srdačan pozdrav, NSPM moderator
Nemoj nas braniti. Nekako mi lepše kad objašnjavaš da je DSS najgori.
Slažem se sa većim delom tvog komentara, ali poreklo te "principijelnosti" leži u nacionalnim interesima koje je DSS bio spreman da brani makar samo "svim pravnim i diplomatskim sredstvima". Nije to metafizika, već pragmatično okretanje saradnji sa Rusijom, neulazak u NATO i na kraju neulazak u EU. Jednostavno, DSS je video dok je bio na vlasti da se Rusija diže i da u njima možemo naći oslonac. Međutim, još uvek je uticaj SAD previše jak u Srbiji da bi bila moguća bilo kakva jača saradnja sa Rusijom. Drugo, dolazak na vlast ne treba da bude cilj po sebi za političke stranke, već šansa za ostvarivanje njihovih programa. Problem je što stranke koje se danas nalaze u Skupštini nemaju programe te imamo da se sve svelo na goli interes.
Gde je tu ideologija?
Ovo je pitanje za prof. dr Aleksandra Popovića.
Sestro, revolucija da, ali u svom srcu.Bune,neredi i haos u državi, uvek se vraćaju kao bumerang, onom ko ih proizvodi, jer "ko mačem sudi, od mača i gine". Je l' znate ko je sprečio bratoubilački rat 2000-te i "Ukrajinski scenario" koji je bio operativno obrađen od agenata CIA-e i MI-6 u Srbiji? Srpski vojni kontraobaveštajci. Da nije bilo njih u Srbiji bi bilo krvoproliće veće od onog u Ukrajini.
- Toliko sam uništio Srbe da se neće oporaviti 80 godina posle moje smrti.
To bi značilo da za Srbe nema nade do najmanje 2060. godine. Čak i da Rusi pođu u oslobađanje Srba ovoga puta će biti makar 10h više Srba koji će se boriti protiv Rusa.
Očigledno, ovde još mnogi nisu svesni duhovene tragedije kroz koju su ih "provukli" komunisti i mali Joža.
A ponoviću još jednom i činjenicu da vas mnoge čeka "iznenađenje" kada se neko usudi da podigne kamenu snatu i vidi da nikakvog Broza ispod nje nema.
Glup i naivan narod kakav do sada istorija nije poznavala. Komentari su smešni.
Kažite pošteno, nemojte nam ovde pričati priče o zavisti, Petru Lukoviću, rodoljubima...
Kadrovi DSS su obucavani zajedno sa ostatkom DOS-a za nasilno preuzimanje vlasti i potom ispunjavanje dotad neispunjenih ratnih ciljeva zapada protiv Srpskog naroda i drzave. Za vreme ucestvovanja DSS u vlasti postignut je odlucujuci napredak u saradnji sa Haskim Tribunalom koji je do tad bio glavni zapadni uslov. Pocev od oslobadjanja Fljore Brovine i 40 razbojnika pa nadalje zapad je u DSS imao verbalnog kriticara a u delu solidnog saveznika. Zadnji deo ovog saveznistva je bio bas po meri okostalih i beskrvnih DSS kadrova jer je na njima bilo samo da izigravaju principijelnu a nedelotvornu opoziciju. Pod broj jedan "Dveri" ne mogu "odvuci" glasove nijednoj opciji koja valja, a pogotovo ne SRS-ove glasove koje karakterise disciplinovano ali neobrazovano i drustveno marginalizovano glasacko telo. To telo izivljava svoje frustracije kroz bahatost, nasilnost i primitivizam SRS prvaka i pratice ih ma koju ideju ovi zastupali. Stvarnost je ovo i dokazala.
Dokaz više koliko je religija pogubna po nauku. Kako ono beše: od svih budala najopasnije su religiozne budale (Rđosav 19:39)
Ergo: Titu se mora priznati makar jedna zasluga. Oslobodio nas je klerikalizma. Evo danas klerikalci ponovo nadiru. A ti vidi `oće li ti biti bolje pod popovima ili pod Titom.