Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Radomir Počuča: Zašto “Žene u crnom“ ne protestuju u Zagrebu zbog zločina u “Oluji“?

Komentari (113) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 30 mart 2014 16:58
Dušan
Jasno, glasno i - časno!
Preporuke:
350
113
2 nedelja, 30 mart 2014 16:59
Zoran Đorđević
Bio sam i biću za približavanje Rusiji, odbacivanje zla Evropske Unije, za trajnu ZABRANU svih NVO koje se finansiraju iz EU i Amerike, kao što je i lider slobodnog sveta Vladimir Putin uradio. Ja sam za ponosnu i ekonomski i vojno jaku državu Srbiju. Ja sam za hapšenje svih onih koji su se usudili da kradu od vas i usta vaše dece, zaplenu imovine i vraćanje zakonitim vlasnicima.
Niste jedini, gospodine Počuča.
Preporuke:
308
6
3 nedelja, 30 mart 2014 17:06
Drinko Končarević
Predložio sam, pre neki dan, ovde na stranici NSPM-a, da usmerimo napore za obnovu rada organizacije "Kolo srpskih sestara" u svakom mestu u Srbiji, selo, grad, gde god može. Osim nešto pluseva (za koje ne marim) niko ne reaguje. Očekivao sam bar objašnjenje zašto su mnoge organizacije posle obnove rada "Kola srpskih sestara", utihnule? Opet nema reakcije, odnosno objašnjenja. A s druge strane pričamo tj. pišemo kako je Srbija ugrožena sa svih strana, spolja i iznutra, kako će mo sa proruskom TV stanicom ovo i ono, itd. Manimo se zamajavanja.
Preporuke:
186
7
4 nedelja, 30 mart 2014 17:10
Dunja
Svaka tvoja reč je bila na strani dobra i pravde, ne mogu ti ništa, ne daj se, mora biti Srba u Srbiji i hvala što si jedan od pravih Srba koji znaju ko su i koju zemlju i narod brane...
Preporuke:
237
4
5 nedelja, 30 mart 2014 17:18
Veritas Triumphus
Bio sam i biću za približavanje Rusiji, odbacivanje zla Evropske Unije, za trajnu ZABRANU svih NVO koje se finansiraju iz EU i Amerike, kao što je i lider slobodnog sveta Vladimir Putin uradio. Ja sam za ponosnu i ekonomski i vojno jaku državu Srbiju. Ja sam za hapšenje svih onih koji su se usudili da kradu od vas i usta vaše dece, zaplenu imovine i vraćanje zakonitim vlasnicima.


Radomire Pocuca....ti nisi heroj, ti si HEROJCINA! mogu svi u crnom i nekakvi borci za nekakva prava samo da ti pljunu pod prozor, cak ni to ne mogu....radostan sam sto ima ljudi kao sto si ti u nasoj namucenoj Srbiji....ja ti skidam kapu na svemu recenom, i imas moju podrsku u svakom smislu, ulepsao si mi dan ovim clankom....jos jednom.....SVAKA TI CAST!
Preporuke:
206
5
6 nedelja, 30 mart 2014 17:20
Nenad
1.2.3.4.5.6.7.8.9...:)
Preporuke:
9
121
7 nedelja, 30 mart 2014 17:21
seljak bezemljaš
Zato što je dejstvom "crvenog klerikalizma"(termin Milorada Ekmečića iz ISTORIJA SRBA U NOVOM VEKU 1492-1992 pobedio "crni klerikalizam" (termin Viktora Novaka iz MAGNUM CRIMEN-pola vijeka klerikalizma u Hrvatskoj)
POBEDILI SU 1944.godine.
Negde do sredine sedamdesetih u Jugoslaviju su stizale pare na kojima se učvrstila pobeda.
Svima. Sada samo kooperativnim.
Preporuke:
121
5
8 nedelja, 30 mart 2014 17:25
Bojan, Priština
Počuča je javni primer koliko je teško biti Srbin u Srbiji, i merilo koliko je ova zemlja okupirana.

Svaka ti čast Radomire, izgubio si posao ali rekao si i dušu svoju spasio si.
Preporuke:
273
5
9 nedelja, 30 mart 2014 17:26
čisto onako
Radomire, svaka čast. Imate podršku svih slobodomislećih ljudi u Srbiji.
Preporuke:
197
3
10 nedelja, 30 mart 2014 17:38
podrška
Zašto žene u crnom ne protestuju u Zagrebu zbog zločina u"oluji"?Na to pitanje poštovani Počuča,nećete dobiti odgovor od prozvanih,koji svoju ...štite na liniji nezameranja i netalasanja de se ne bi neko uvredio.Umesto da oni postavljaju to pitanje drugima.Sve je naopako,sve je izvitopereno,mnogim tzv srbima svest je pomerena,izmenjena.Držite se i ne popuštajte.Imate podršku preostalih Srba.
Preporuke:
173
4
11 nedelja, 30 mart 2014 17:38
gavrilo
Tako rade i tako misle HEROJI!Ova boranija koja reži sa sindžira samo to i smije jer ima dopuštenje od gazde inače bezmoralni ne mogu ni u toalet da odu da im neko ne pridržava strah!Tako junače, tako ali i drugačije ako bude trebalo a treba već sjutra ako ne dans!
Preporuke:
142
3
12 nedelja, 30 mart 2014 17:40
Smutne žene i njihove navike iz prošlosti
Podržavam svaku vašu reč gospodine Počuča, srpski patrioto. Što se tiče mutnih žena mislim da su one, uostalom kao i svi ovdašnjih srbomrzaci svojevremeno bili agenti zloglasnih OZNE, UDBE i sličnih mračnih službi. Danas su oni saradnici belosvetskih antisrpskih špijunskih službi. Oni još sanjaju da će se vratiti Broz i njegovi. Da će doći vunena,komunistička, antisrpska vremena. Pozdrav g. Počuči i poručujem mu da nastavi na prvu kao što je i naučio.
Preporuke:
141
4
13 nedelja, 30 mart 2014 17:40
Jelena
Gospodine Pocuca,svaka cast I kapa dole.Napisano casno,posteno I umno.Pozdravljam I potpisujem.Nazalost u manjini smo u ova zla vremena.
Preporuke:
159
3
14 nedelja, 30 mart 2014 18:01
to je to
bravo
Preporuke:
117
3
15 nedelja, 30 mart 2014 18:06
Željko Jeftić
Svaka čast Radomire, kao što tvoje ime kaže nama Srbima je rad mir, ali za mir se mora boriti u miru a ratovati ratu.

Od stvaranja prve Jugoslavije ni u Srbiji a kamoli u ostatku te Jugoslavije bilo je opasno biti SRBIN.
Preporuke:
141
3
16 nedelja, 30 mart 2014 18:10
Dr Miloš D Jovanović
Gospodine Počuča podržavam Vas imenom i prezimenom. Ne želim da moje dete strada zato što je pravoslavac. Došlo je vuneno vreme u Srbiji. Izdajniku ne smeš da kažeš ništa. Pobiće nas ako se ne branimo. Nažalost.
Preporuke:
173
3
17 nedelja, 30 mart 2014 18:15
mrks
Kako je Vucic sada sve i svja i svi su izgledi da ce biti predsednik vlade, predlazem da ga zatrpamo pismima sa samo jednim i istim pitanjem:
- da li je dozvoljeno ikome da pokazuje srednji prst senima poginulih boraca i senima poklanih civila, zrtvama ponovnog ustaskog pira?
Mozda ce odgovor biti : "ne znamo sta nije dozvoljeno, ali znamo sta jeste", ko zna?
Preporuke:
101
3
18 nedelja, 30 mart 2014 18:23
Dragan
Radomir Počuča: Zašto “Žene u crnom“ ne protestuju u Zagrebu, zbog zločina u “Oluji“?


Tako je Počuča. To je ta srbomržnja zločlini nad Srbima, a njih je bilo najviše i bili su najsvirepiji, naročito od strane hrvatskih ustaša, njima ne smetaju, protiv njih ne protestvuju, protiv Srba je uredu činiti zločine, a i sam takav stav žena u crnom prema sprksom narodu i srpskim stradanjima je svojevrstan zločin. Zločin žena u crnom i udurege svetskog neo-nacizma.
Preporuke:
114
2
19 nedelja, 30 mart 2014 18:25
Predrag
Bog Te Blagoslovio,
Srbine Brate!!!!
Preporuke:
140
2
20 nedelja, 30 mart 2014 18:28
sofi
Vrli prijatelju,
Od sveg srca te podržavam, mada sam ja sitan i nejak. Dosta mi je jankovića i inih mediokriteta. Ako te budu progonili, nemoj ćutati. Ima nas i sposobnih i voljnih da pomognemo. Živ i zdrav bio!
Preporuke:
122
2
21 nedelja, 30 mart 2014 18:29
gile
Svaka čast.Malo je u Srbiji ljudi koji posle harange na njega ima snage i hrabrosti da odgovori!
Preporuke:
105
2
22 nedelja, 30 mart 2014 18:36
Vlada Kanada - 1 deo
Moja podrška za g-dina Počuču i svim Srbima u svim Srspkim zemljama, koji ne priznaju i ne mire se okupacijom Srpskih Zemalja i Svesti. Samo Srbi mogu povratiti dostojanstvo sebi i to borbom za slobodu do Slobode. Borba za našu Slobodu ne sme prestati sve dok ne isteramo okupatore, a to su sve NATO države, i njihove saradnike u Srbiji, trio La Kampanela (vuči, dači i magistar nečega), sve NVO organizacije finansirane iz zapadnjačkih crnih fondova prepunih novcem od prodaje kokaina i herioni iz Avganistana, sve anti-srspke medije u vlasništu kojima je vlasnik nepoznat, koji šire vulgarnu propagandu. Ne smemo se predati, ne smemo se obeshrabriti, naši okupatori i saradnici izgledaju jaki, ali su zapravo verlo slabi. Način njihovog rada postaje jasan kao dan posle čitanja osnovnih udžbenika sa prosečnih poslovnik škola (procena rizika).
Preporuke:
113
2
23 nedelja, 30 mart 2014 18:38
internet je čudo
Svaka čast Počuča!
Preporuke:
108
2
24 nedelja, 30 mart 2014 18:46
Mićunović
Radomire, brate i pravedniče - alal vera za kratku besedu.
Svaki zdrav srbin će stati sa tobom u stroj.
Brate Radomire, nisu u pitanju "Žene u crnom". One su teroristi u crnom i crno im je u duši, jer su izabrane da budu aktivistkinje za dolare - crna Al Kaida, ne rade "one" džaba i ne interesuje ih nikakav humanizan.
Problem je što je "Vlada Srbije u crnom". Sa njima i njihovog ponašanja srbi treba da okače crni flor. Ni "diplomate" Nikolić, Vučić i Dačić se ne usuđuju da kažu da je 1+1 jednako 2. Ipak, pozivom i besedom Vašom, ima nade i optimizma. Pored svih progona, patnji i istrebljivanja od strane Vatikana i fašizma sa Zapadnih strana - svetlo je pred nama. Srbe svuda cene kao junake, kao zdravo jezgro preostalog izgubljenog sveta. Srbija je ostrvo nade. Živela Srbija i njeni prijatelji.
Živele Počuče.
Preporuke:
123
2
25 nedelja, 30 mart 2014 18:51
Iz Norveške
Bog te poživeo junače.
Preporuke:
110
3
26 nedelja, 30 mart 2014 18:52
Vlada Kanada - 2 deo
Oholost naših okupatora i pete kolone iz kruga dvojke potpuno ih je lišila razuma. Zar ćemo mi, kao zdravomisleći ljudi, voditi dijalog s tim bezumnicima i računati na njegovo civilizacijsko ponašanje? Oni nisu psihički zdravi. Oni su opsednuti, njima upravljaju zli dusi. Zašto nas Srbe, Nato države i njihove sluge u Srbiji, toliko mrze? Zato što smo pravoslavci, zato što verujemo u Boga, što tražimo pomoć od Njega, što nam je On uzor i jedini Gospodar, što samo Njega sledimo bez pogovora. Oni su Boga odbacili, sada hoće da nas odvoje od Njega, hoće da ga odbacimo. Zašto Nato države podržavaju šiptare? Zato što su se šiptare borili protiv Srba pravoslavaca. Iz istih razloga podržavaju srbe-katolike (hrvate), milogorce, srbe-muslimane. Naša borba za Slobodu samo je uvod u sveopštu borbu između Dobra i zla, između Boga i palih anđela. Nemam ni najmanju sumnju u rezultat te Svete Borbe.
Preporuke:
103
2
27 nedelja, 30 mart 2014 18:53
Vankuver
Podrška Počuči od srba iz Kanade. Kako ste mogli da izabetere nikogoviće koji žele u krilo fašizma i kapitala. Mi smo pobegli od komunizma, a sada je našim rođecima lošije u Srbiji nego pod terorom Tita. Sada ste pod terorom sopstvenih ništavila, koji ne znaju da se okrenu oko sebe. Ako bude rata, poslaćemo pomoć u materijalu i ljudstvu
Preporuke:
99
3
28 nedelja, 30 mart 2014 19:04
Moj sin
Moj sin je poginuo u zemlji gde Srbija nije ratovala !
Preporuke:
18
102
29 nedelja, 30 mart 2014 19:11
Ivan Aleksić
@Moj sin

Njemu sva slava i čast, a Vas (i slične) treba da bude sramota.

Pa da je kojim slučajem preživeo, šta mislite, da li bi mislio kao "Žene u crnom", ili kao Počuča? Za takva razmišljanja Vi, i Vama slični, nemate mozga.

Trik je u tome što Počuča upravo jeste TAJ preživeli iz rata (i hvala Bogu, nije jedini). Pitajte te preživele šta misle o svemu.

Verujte mi, nisu na istoj strani kao Žene u crnom i slični.
Preporuke:
129
3
30 nedelja, 30 mart 2014 19:13
sokrat
Zat što bi sve one da budu Anđelina Džoli.
Preporuke:
87
2
31 nedelja, 30 mart 2014 19:14
samo patriota
Postovani gos. Pocuca budite uvereni da ste uradili pravu stvar.
Preporuke:
98
2
32 nedelja, 30 mart 2014 19:19
apis
Hrabar čovek.
Preporuke:
97
2
33 nedelja, 30 mart 2014 19:20
Nebojsa Matic
A ovaj bi mogao i partiju da osnuje koliko dobar program ima!
Preporuke:
60
3
34 nedelja, 30 mart 2014 19:25
?
M-hmmm ---- ONE PROTESTUJU U ZAGREBU .
Preporuke:
27
2
35 nedelja, 30 mart 2014 19:26
Brane
Radomire, šta reći, milija istina nego napredovanje...čestitam na hrabrosti ČOVEČE!Zlotvor pustio pipke, unesrećio narod do bola za ''ljudska prava'' a privilegovao kooperativne.Zlotvor postao moćan i bogat pljakom - vekovima.
Preporuke:
67
2
36 nedelja, 30 mart 2014 19:38
samo 30?
bolje da ih pitamo zašto su se našli na toj listi? Da li je u pitanju novac ili nešto drugo?

Po njihovim malobrojnim reakcijama, čini mi se da njihovoj aroganciji/ gluposti nema kraja. To ni malo ne umanjuje njihovu krivicu.

Samim tim lista dobija na značaju, a kada sudstvo bude nezavisno, javni tužilac - pune ruke posla.
Preporuke:
60
2
37 nedelja, 30 mart 2014 19:39
Danilo
Zasto "Zene u crnom" ne protestuju u Zagrebu,zbog zlocina u "Oluji"?
Zato,dragi moj Radomire,sto je Zagreb hrvatski,a Beograd nije srpski grad.
I nisu samo u pitanju "Zene u crnom",nego svi oni Srbi koji su od 1993 god pratili Vuka Draskovica,Djindjica,Kostunicu,Otpor i dobijali pare od Zapada da ruse,ne Milosevica,nego Srbiju.

Dok je fasizam ubijao Srbe po Hrvatskoj i BiH dotle je DOS harao Srbijom da bi kulminacija izdaje Srbije dosla 05/10/2000 god.
I narod srpski dovede DOS na vlast,a Milosevica i sve koji branise Srbiju spakovase u Hag.

A,ti ljudi iz DOS i danas rade i zive u Srbiji i niko ih ne pita za Klintonove pare.

I kad si ti,dragi moj Radomire,rekao istinu,citava lavina se sruci na tebe sto govori da Srbija jos nije oslobodjena.

Rusija ce prije doci u R.Srpsku,nego u Srbiju,jer su Srbi tamo svome rodu privrzeniji.

A,Petar Kocic je to znao i rekao:
"Ko iskreno i strasno ljubi otadzbinu,slobodan je i neustrasiv kao Bog,a zivi prezren i gladan kao pas".
Preporuke:
96
3
38 nedelja, 30 mart 2014 19:40
Šiljo
Počuča je 100% u pravu, delim njegove stavove i poglede, a saglasan sam i sa predologom.
Preporuke:
76
2
39 nedelja, 30 mart 2014 19:42
da bih bio siguran da sam dobro shvatio,
tekst sam pročitao 2 puta i sigurnošću mogu da tvrdim da ste 100% u pravu.

Puna podrška!
Preporuke:
72
2
40 nedelja, 30 mart 2014 19:50
Nina @Drinko Končarević
Poštovani Drinko, vi ste u pravu što se tiče organizovanja ”Kola srpskih sestara”. Na žalost, za svako organizovanje je potrebno imati sredstva. Osobe, koje ne svrstavam u srpske žene, kao što su Jelena Milić, Nataša Kandić, Borka Pavićević, Srbijanka Turajlić, Sonja Biserko, Zorana Mihajlović, Jasna Matić, i da dalje ne nabrajam, su u proteklom periodu dobile milione dolara od raznih stranih fondacija da bi sprovodile promenu svesti srpskog naroda. I ne samo to, one su dobijale i sredstva od ministarstava za kulturu, nauku, zaštitu okoline i tako dalje.

Da li ste ikada čuli da je ministarstvo za kulturu dalo sredstva ĆKolu srpskih sestara”?

Na žalost, dok god se milijarde dolara štampaju po cenu papira, i dok god ima miliona priženih šaka da te dolare prime i odrade posao kojih se od njih traži, ostaće situacija kakva jeste. Tim papirim su kupljene vlade i države, opozicije i psi rata. Tima prama se ruše i ucenjuju legitimno izabrane vlade.
Preporuke:
70
2
41 nedelja, 30 mart 2014 19:51
Saša
Meni nije jasno kako je ovakav čovjek i do sada bio u službi ovakve države .

To po malo govori i o njemu , doduše ne afirmativno , ali mu na svemu ovome sada svaka čast .

Ovaj je čovjek do kraja razobličio posrnuće srpske države jer onaj ko ne može da potpiše ovo što je napisao nije ni Srbin , niti Sloven , niti pravoslavan hrišćanin .

Ja sam Crnogorac i potpuno sam saglasan sa svim što je naveo čovjek .
Preporuke:
67
4
42 nedelja, 30 mart 2014 20:04
Arčibald Rajs
Poštovanje za gospodina Počuču, bilo je vreme da se neko suprotstavi NATO talibanima koji zastrašuju sve koji drugačije misle
Preporuke:
63
2
43 nedelja, 30 mart 2014 20:19
ako bude demanti
Samo da posle ribanja u MUP-u ne bude neko mi je hakovao fejs nalog. Lično sam skeptičan i prema današnjim mupovcima i prema bivšim pinkovcima!
Preporuke:
8
51
44 nedelja, 30 mart 2014 20:22
Drinko Končarević
@Nina,
Nina, hvala na odgovoru koji kazuje da nismo sami. Neću Počuči da upućujem izraze podrške, već da mu predložim da pokuša da ostvari ovu našu inicijativu. Ako čita? Na akcije "Žena u crnom" treba odgovoriti akcijama "Kola srpskih ssestara". Počuč je ipak čovek koji ima informacije jer se kretao u toj sferi. Verujem da u ovoj nestašici, kad poznate ličnosti nalaze sredstva za lečenje dece, i on može pokrenuti stvar sa mrtve tačke, pronaći novac i stvoriti uslove da "Kolo srpskih sestara" proradi, srpstvu na polzu. Među pravim srpskim ženama verujem da ima ljubavi, najjače oružje za ostvarivanje sreće i blagostanja. Aktiviranje "KSS" jeste konkretan doprinos NSPM Inicijativi za spas Srbije. Od komentarisanja nema vajde.
Preporuke:
46
1
45 nedelja, 30 mart 2014 20:42
Danilo-nastavak
I sada,ako narod ne izidje na ulice Beograda u znak zastite Radomira Pocuce,ponovo ce pobjedu odnijeti petooktobarske snage.Ponovo ce se potvrdiri da DOS i Zapad vladaju Srbijom,a da narod srpski ne zasluzuje slobodu nego ropstvo.

A,narod srpski nije izlazio na ulice ni za odbranu KiM,a kamoli za Radomira i sta onda reci nego da je sam kriv za svoju sudbinu.

Neka se sada,makar,udruze DSS,Dveri i SRS,pa neka oni izidju na ulicu da brane Pocucu,pa ce im se pridruziti jos neko ko nije ni mislio.

Radomir Pocuca je,kao jos mnogi Srbi,povucen emocijama i dogadjajima na Ukrajini gdje su se Rusi pokazali kao velesila,dao sebi oduska da javno optuzi NVO izdajnike i placenike,ali se ubrzo uvidjelo da je jos rano govoriti o podizanju srpskog naroda u Srbiji i pocetku borbe za slobodu.

Radomir,kao i mi ovdje,doziva Rusiju,ali narod ne.

Bilo bi strasno ako Radomir zbog ovoga ostane bez posla,to bi znacilo da ga je narod srpski izdao kao i Milosevica i njegove saradnike.
Preporuke:
39
4
46 nedelja, 30 mart 2014 20:45
Marko
Bravo Radomire, tako zbore pravi patriote. Treba ZABRANITI sve NVO! Ali to će danas teško biti otakako nam je i vlast takva, plaćena da radi suprotno interesima srpskog naroda.
Preporuke:
41
3
47 nedelja, 30 mart 2014 20:45
kaca
Podržavam Počučin stav da se zabrane aktivnosti svih nazovi NVO finasisranih od stranih vlada jer su one njihove organizacije.Tako formirane i finasirane NVO su u funkciji tudjih interesa i tu nema ni G od interesa Gradjana Srbije.To je čisti dimna zavesa za drustva sa nedovoljnom samosvesti i poštovanjem ! To ni u jednoj zemlju EU nije dozvoljeno.Obnova zamrle aktivnosti Kola Srpskih Sestara je neophodna,duboko humana i patriotska.
Preporuke:
38
2
48 nedelja, 30 mart 2014 20:54
Moravac
Svaka cast za naseg Heroja voleo bih da nesto mogu konkretno da pomognem.Kako mogu da uplatim donaciju za Radomira.
Preporuke:
44
3
49 nedelja, 30 mart 2014 20:56
Gaga
Brate Radomire, ne brini. Uskoro će početi i slobodni srpski mediji da rade, a tu ćeš ti biti zvezda 100%. Ne može ova tortura doveka. Vlasnik tvoje TV bi trebalo da se pokrije ušima nakon onog incidenta u Ustaničkoj. Umesto toga on je još bezobzirniji. Sloboda je blizu.
Preporuke:
47
3
50 nedelja, 30 mart 2014 21:00
!!!
Potpisujem članak.
Preporuke:
39
3
51 nedelja, 30 mart 2014 21:03
Umešač
Ovaj čovek treba da uđe u politiku.
Preporuke:
33
5
52 nedelja, 30 mart 2014 21:06
Srbin
Radomir Počuča je napisao suštu istinu: u Srbiji, a van Srbije takođe, razne "demokratske udruge" ponižavaju Srbe neograničeno i NEKAŽNjENO. U SRBIJI SE KAŽNjAVAJU SAMO SRBI KOJI PRUŽAJU OTPOR PONIŽAVANjU I OSTALIM VRSTAMA TERORA.
To što je Počuča napisao na svojoj Fejs stranici napisali su mnogi komentatori na NSPM i drugim sajtovima koji nbisu u službi USA EU NATO agresora.
Vlast i njihove gazde misle da strahom mogu da vladaju neograničeno. Postoji linija u ponbižavanju ispod koje strah gubi svaki smisao, baš kao što i život u takvoj količini ponižavanja i trpljenja gubi smisao.

NAD SRBIMA SE PROVODI AKTIVNI FAŠIZAM USA EU NATO AGRESORA, OKUPATORA I NjIHOVIH SLUGU.

Vlast je postavila "zaštitnika građana" i odredila okvire delovanja, i svi su izgledi da građani od njihove "zaštite" NEMAJU KORISTI.
Preporuke:
51
1
53 nedelja, 30 mart 2014 21:14
D. Bokan
Spisak Srba koji su, po (ne samo) Ivanu Ivanoviću iz “Naših”, načinili mnogo štete svojoj Otadžbini i svom narodu je izazvao neviđenu buku i patetično-preterane reakcije skoro čitave ovdašnje javnosti.

Isto oni koji su ođutali bezbrojne neprijateljske spiskove “politički nekorektnih” Srba nacionalista – na primer onaj međunarodno poznati “listing” Sonje Biserko (i bezbroj sličnih) – sada su se, eto, našli pozvanim da lično mišljenje jednog čoveka i grupe njegovih saboraca iz Aranđelovca napadnu neuporedivo jače, žešće i iskrenije nego pre samo pet dana sve NATO pilote-bombardere i zapadne generale okrvavljenih ruku (a na godisnjicu pocetka sadistickog masakriranja Srbije i Srba od pre 15 godina).
To im je nekako manje smetalo. Jer nije bas najpoželjnije i najbezbednije biti “javni radnik” i “kritički intelektualac” u pokorenoj Srbiji, a mrštiti se na od današnjeg režima pomilovane i neviđeno dobrodošle briselske političare.
Preporuke:
44
2
54 nedelja, 30 mart 2014 21:18
Golub
Nije majka karala sina sto se kockao, nego sto se vadio. Umesto da cuti i da se pokrije usima, Pocuca objasnjava. I ja volim Ruse, bio sam u tom ratu koji se pominje, ali kakve to veze ima s tim sto je ovaj momak pozvao navijace da intervenisu?! Nisu valjda oni pozvani da resavaju politicka pitanja?!
Preporuke:
10
69
55 nedelja, 30 mart 2014 21:25
Sinisa Bogdanovic
Bravo majstore!!!
Preporuke:
38
2
56 nedelja, 30 mart 2014 21:26
Srbenda@
Danilo
I sada,ako narod ne izidje na ulice Beograda u znak zastite Radomira Pocuce,ponovo ce pobjedu odnijeti petooktobarske snage.Ponovo ce se potvrdiri da DOS i Zapad vladaju Srbijom,a da narod srpski ne zasluzuje slobodu nego ropstvo.

A,narod srpski nije izlazio na ulice ni za odbranu KiM,a kamoli za Radomira i sta onda reci nego da je sam kriv za svoju sudbinu.

Neka se sada,makar,udruze DSS,Dveri i SRS,pa neka oni izidju na ulicu da brane Pocucu,pa ce im se pridruziti jos neko ko nije ni mislio


Dragi Danilo pa ovi što su sada na valsti SNS(Vučić, Nikolić) i SPS(Dačić) oni su bili Slobini, i njih je 5 oktobar zbacio sa valsti A DANAS JE NEKO DRUGO VREME, I OVI SU VEĆE IZDAJICE NEGO 5 OKTOBARCI IZUZEV ONOG PRLjAVIH RUKU A ČISTOG OBRAZA(ON IM JE UZOR).
Koštunica 5-okt. je organizovao ili bar javno pozvao narod na demonstracije protiv Kosovskog proglašenja nezavisnosti, dok je se Tadić krio u Rumuniji. Sada čekamo da ACA slika i Fidelinka procesiraju Koštunicu
Preporuke:
20
4
57 nedelja, 30 mart 2014 21:34
Drinko Končarević
Drage kolege, kometatori-čitaoci. Potražite na internetu "Kolo srpskih sestara" u Vašem mestu. Ako ih nema, pitajte za njih sveštenika u Vašoj Crkvi. "Kolo srpskih sestara" obično deluje u okviru ili u čvrstoj saradnji sa Srpskom pravoslavnom crkvom. Zatim ako već poznajete nekog ko i u ovoj besparici može da odvoji koji dinar za "KSS", biće to značajan korak da se ostvari NSPM Inicijativa za spas Srbije.
Preporuke:
31
1
58 nedelja, 30 mart 2014 21:35
Veritas Triumphus
@Golub

Ako ti pricas ne pokriven usima, zasto drugima delis savete...i gde si ti bio u ratu molim te....ko je bio u ratu ne koristi polupismeni izraz "pokri se usima", ovaj poziva navijace na zene u crnom, a zene u crnom pozivaju svet na srbe nazivajuci ih genocidni narodom, bas me cudi kako ti to nije zasmetalo kao ratniku (ako si ti ratnik kao sto su ti izrazi, molim te nikad nemoj da me branis)....a ti...sta ti...pises pokriven usima, pa izadji ispod usiju, mozda nesto i vidis.

bez pozdrava!
Preporuke:
28
4
59 nedelja, 30 mart 2014 21:38
Deda Djole
Dobro Radomire, ti si patio, niko to ne osporava . . .

Ali, to ti ne daje nikakvo pravo da sastavljas spiskove tvojih sugradjana koji misle i delaju drugacije od tebe, u okviru zakona, naravno.
Niti da ih nazivas izdajnicima, stranim placenicima i sl.
Nisi ti ni Ustav, ni Zakon - Bogu hvala.
Preporuke:
4
80
60 nedelja, 30 mart 2014 22:01
Crni
Sve što Počuča piše je OK. Problem je što ne piše o pozivu navijačima da linčuje te žene. To ne sme da radi.
Preporuke:
15
18
61 nedelja, 30 mart 2014 22:15
e stvarno...
branite čoveka koji poziva navijače da biju 15 žena? i to još primitivca...
Preporuke:
7
56
62 nedelja, 30 mart 2014 22:16
@Deda Djole
Pravo koje dozvoljava neograničen govor mržnje SAMO prema Srbima i ćutanje o zločinima počinjenim SAMO prema Srbima - jeste nepravedno pravo. Etički i moralni principi koji su iznad svih zakonodavaca, priznaju pravo na kršenje i nepoštovanje nepravednog prava
Preporuke:
35
2
63 nedelja, 30 mart 2014 22:16
Neo
Srbija je okupirana zemlja i zato je moguće da se po njoj širi smrad raznoraznih NVO koje pljuju po svemu što je srpsko. Pogledajte kako živi ta gamad mažena i pažena od strane najvećeg svetskog zla,zapada i ovih "srpskih" vlasti, a pogledajte kako živimo mi koji smo se za ovu zemlju borili.
Preporuke:
31
2
64 nedelja, 30 mart 2014 22:20
Zoran M.Stanišić, iz Prištine
Radomire, najsrdačnija podrška iz Prištine. Zamislite da svi mi ispisujemo svoja imena i časno branimo naše pravo na OPSTANAK... Izborimo se za KATARZU...
Preporuke:
33
3
65 nedelja, 30 mart 2014 22:25
Ivan Aleksić
@e stvarno

Branite fašistkinje? I to antisrpskog tipa...
Preporuke:
39
3
66 nedelja, 30 mart 2014 22:25
Hercegovac
Svaka čast Počuča !
Preporuke:
36
2
67 nedelja, 30 mart 2014 22:45
Max
Ovaj komentar me ohrabruje da u zemlji Srbiji nije svaki mozak opran i da jos ima zdravih snaga.
Zivio moj Pocuca i svaka ti cast. Ima nas milioni koji isto mislimo, ali u sivoj masi koja nije u stanju da kaze javnu rijec sem na komentarima nspm.
Nadamo se da dolazi kraj zlu i nepravdi, masovnoj propagandi i lazi ali najvise boli od institucija drzave koju placamo.
Preporuke:
19
2
68 nedelja, 30 mart 2014 23:00
@Veritas Triumphus Beograđanin
ko je bio u ratu ne koristi polupismeni izraz "pokri se usima"


Pa, prijatelju, čini mi se da ti nisi bio u ratu. Da jesi, video bi koliko nas je polupismenih. Šta ćeš, naš narod je takav. Ali to ne znači da su se oni pismeniji bolje borili.

Inače, svaka čast Počuči na izjavi.
Preporuke:
22
1
69 nedelja, 30 mart 2014 23:04
suzana
Svaka čast na hrabrosti, časti i poštenju prema sebi svojoj naciji i precima. Pomislim ponekad da su retki ljudi koji su spremni da svedoče istinu i da kažu šta misle s obzirom da živimo u svetu laži,obmane i niskih moralnih a nikakvih patriotskih vrednosti. Svaka čast iskreno se divim na ovakvom istupanju i patriotizmu, na nepokolebljivom stavu koji ste pokazali da odbranite istinu ne samo sebe radi već i svojih predaka radi. Kada bi smo svi mogli da se udružimo i stvorimo Jedinstveni nacinalni front kao u Rusiji Srbija bi se ponovo uzdigla i vratila ponos. Vi ste dali primer
Preporuke:
20
2
70 nedelja, 30 mart 2014 23:05
suzana
Svaka čast na hrabrosti, časti i poštenju prema sebi svojoj naciji i precima. Pomislim ponekad da su retki ljudi koji su spremni da svedoče istinu i da kažu šta misle s obzirom da živimo u svetu laži,obmane i niskih moralnih a nikakvih patriotskih vrednosti. Svaka čast iskreno se divim na ovakvom istupanju i patriotizmu, na nepokolebljivom stavu koji ste pokazali da odbranite istinu ne samo sebe radi već i svojih predaka radi. Kada bi smo svi mogli da se udružimo i stvorimo Jedinstveni nacinalni front kao u Rusiji Srbija bi se ponovo uzdigla i vratila ponos. Vi ste dali primer
Preporuke:
17
2
71 nedelja, 30 mart 2014 23:08
Danilo
@ Srbenda,
G-dine,ne pozivam ja vlast na ulicu,nego narod srpski,a ako vlast ne uslisi volju naroda i ne ostavi Pocucu na poslu,neka onda narod rusi vlast.
Ili ako vlast pozove Pocucu na odgovornost,onda se sav gnjev naroda mora sruciti na tu vlast.

Ovo je vrlo vazna situacija,ovo je borba dobra protiv zla,hoce li narod dopustiti da razni izdajnici i NVO-i izbace Pocucu s posola samo zato sto je rekao istiinu,a sto ce znaciti pobjedu drugog "Petog Oktobra".

Sad kad su Rusi pokazali moc velesile,nemojmo mi dopustiti da nas opet izdajnicke uci ponize i pobjede.

@ deda djole,
A,gdje si ti zaboravio logiku,g-dine,pa bi dopustio "zenama" da ruse drzavu,a da ih za to niko ne smije opomenuti.I nije pravo na misljenje rusenje drzave sto i ti sam podrzavas,sram te bilo.

Sto te zene,ako su Srpkinje,ili ako nisu Srpskinje,ne brane jednako sve zrtve,a ne samo one druge,kao sto i ti radis.Pises ekavski,a ili si ustasa ili balija,ili si srpski izrod,cetvrto nema.
Preporuke:
16
22
72 nedelja, 30 mart 2014 23:30
Somborac
Moj Počuča, moj narode.
Problem je što je CRNA TROJKA najsnažniji NVO, snažniji i plaćeniji od Žena u crnoj NATO svili sa kasetnim bombama i uranijumom? Zašto se vladari ne ubiju kao američki bankari? Zašto im je život mio? Da li su ucenjeni, pa im od straha mozak ne radi?
Moj Počuča, junačino.
Dok se pogani Vućući da Dašićima i Tačićima duvaju i šetaju po Briselu na naš račun, narod na srpskom Kosovu i Metohiji krvari, a u Hrvatsku ne može ni da pomisli da se vrati na svoje. To je ta Briselska Evropa. Krvavu im majku ...
Preporuke:
35
19
73 nedelja, 30 mart 2014 23:47
s.j Blagosloven budite, kao i svi bogougodnici. Zapisali ste svoje ime u knjigu časnih.
Smrt fašističkim neoliberalnom hordama, sloboda civilizaciji!
Preporuke:
17
2
74 ponedeljak, 31 mart 2014 01:06
Poštovalac NSPM
Zabraniti nam još ne mogu da slobodno mislimo, da se sećamo naših svetlih grobova i ma koliko marodera poslali da nas ovako ponižene i umrtvljene opljačkaju i dokrajče neće moći da unište i ugase Srpsku molitvu. Satani se ovih dana žuri oseća da gubi moć i uticaj u svetu, vreme je da se i Srbija probudi vreme vreme nekažnjivog bombardovanja je prošlo. Živela Srbija.
Preporuke:
23
1
75 ponedeljak, 31 mart 2014 03:17
mike kos
Dosta komentara I pluseva
Preporuke:
2
4
76 ponedeljak, 31 mart 2014 04:16
Nas pesdest
Pozdrav od nas pedeset za nasega junaka Radomira Pocucu.Dole peta kolona i izdaajnici Srbije.Non pasaran.
Preporuke:
6
0
77 ponedeljak, 31 mart 2014 06:54
Lala iz Banata
Svaka ti je Njegoševa moj dobri i pošteni Počuča.
Preporuke:
8
0
78 ponedeljak, 31 mart 2014 07:19
Dušan
I koji deo je taj koji nije jasan i precizan?

Tadiću, pa toliko lepo si se družio sa Josipovićem da nisi stigao nijednom da ga podsetiš na stotine hiljada proteranih u "oluji"? Gde su tamo žene u crnom?

I TI si našao za shodno da digneš glas protiv Radomira?
S kojim pravom?
Sram i stid treba da te bude!
Preporuke:
9
0
79 ponedeljak, 31 mart 2014 07:34
Zona
O bože, tek mi sada srpski narod u Srbiji stvara brigu, pa zar je Počuča samo "jedna slamka među vihorove". Nezavisno od stava zvaničnih politika, zar je Počuča toliko usamljen u svom mišljenju, zar bar 90% Srba tako ne razmišlja, zar bar 70% njih ne može to javno da iskaže? Ako nije tako ja sam duboko zabrinuta?
Preporuke:
7
0
80 ponedeljak, 31 mart 2014 07:39
@bez pozdrava
Pokrij se usima se kaze, a pise se sa "j".

Pozdravlja te uciteljica
Preporuke:
1
1
81 ponedeljak, 31 mart 2014 08:09
Slavisa
Pa jasno je zasto ne protestvuju u Zagrebu. One u Zagreb idu na odmor... i po direktive plus dnevnice.
Preporuke:
14
0
82 ponedeljak, 31 mart 2014 08:27
xxx
Bravo
Preporuke:
4
0
83 ponedeljak, 31 mart 2014 09:35
Jelena banja Luka
Konacno jedan normalan i zdrav komentar na sve dogadjaje oko nas.Svaka mu čast.
Preporuke:
7
0
84 ponedeljak, 31 mart 2014 09:44
Razmišljanje
Ono što dotični piše konstatujući stanje u nas je nesporno i nema se šta dodati. Svaka čast na hrabrosti da se tako nešto javno saopšti.

Ono što mene tangira jeste to da:
1. i PPV je svojevremeno davao ovakve i slične izjave pa vidimo šta sad izjavljuje i šta radi,

2. ako sam dobro shvatio i Počuča je bio u SRS pa je onda "napredovao" u SNS,

3. trebalo bi istupe Počuče staviti u isti kontekst sa spiskom SNP Naši sadašnjim partnerima SRS,

4. ne prenebregavati činjenicu da je pozvao navijače da se obračunaju sa ovim nesrećnim ženama,

5. očekujem još neko dešavanje slično ovome...

Kada se sve ovo uzme u obzir, treba se setiti najave PPV da će se obračunati sa huliganima i ekstremistima.

Razmišljajmo o tome.
Preporuke:
1
3
85 ponedeljak, 31 mart 2014 10:00
Beli Orao
@moj sin. Ne verujem ti.
@golub. Idi na neki drugi sims, a ne na NSPM.
@deda đole. Deda, deda baš si ....(Maratonci).

Znam Radomira. Neko ga je verovatno nagazio pa je kao i svaki pravi Srbin odreagovao srBski.
Preporuke:
9
1
86 ponedeljak, 31 mart 2014 10:35
Vlajko
Tvoj je primer brate Srbine vredan. Jer nisi organizovan nego sam po srcu i pravdi istupaš. A to nesme i nećemo zaboraviti. I moramo se organizovati da bi u ovoj borbi sačuvali sebe. I da ovakvi pojedinci imaju zaštitu, jer vrede ....
Preporuke:
6
0
87 ponedeljak, 31 mart 2014 10:46
Doni
Ovaj Deda Djole ga bas tupi
Preporuke:
8
0
88 ponedeljak, 31 mart 2014 11:02
Za Nenada
Nenade, sta ti znače ovi brojevi? Da li to prebrojavaš ovce da bi mogao da zaspiš?
Preporuke:
6
1
89 ponedeljak, 31 mart 2014 11:48
Bojan Todorović
Ti PINK - novinar pričaš o medijskom spinovanju??
Ti nudiš da formiraš mišljenje pametnijima i obrazovanijima od sebe?
Ti nudiš da IKOME formiraš mišljenje?!
Ti spočitavaš nekome što je živeo onako kako želi ne pitavši tebe?
Ti prozivaš nekog i što ga nije briga za tvoje sumanute ratove za sumanute vođe i sumanute ciljeve?
Ko te bre, terao da ideš u rat?
Da nisam ja?
Ili žene u crnom?
Ko ti je dao pravo i punomoć da govoriš u naše ime i da ocenjuješ naše stavove?
Ko si uopšte ti da nas zanima tvoje visoko mišljenje o visokoj svetskoj politici i stanju u zemlji?
Otkud ti uopšte ideja da procenjuješ bolje od sebe i pozivaš ljudski talog da čini nasilje nad nekim ko ti se ne sviđa?
Otkud ti uopšte ideja da TI treba na tu temu išta da pričaš?
Koga za to može biti briga? Šta te kvalifikuje za to?
Pink?
Ko bi za tebe u životu ikada čuo da nisi bio ljubimac onog julovskog nikogovića na njegovoj odvratnoj šund televiziji?
Ne mogu da verujem..... tolika drskost...
Preporuke:
13
9
90 ponedeljak, 31 mart 2014 12:15
Miroslav
Za Todorovića
Sve što si napisao važi i za tebe!
Ko si ti? Srbin nisi!
Građanin sveta iz Čedine Žutokratije???
Preporuke:
8
9
91 ponedeljak, 31 mart 2014 13:29
Beli Orao
""BoT-a
Otkud ti uopšte ideja da TI treba na tu temu išta da pričaš?

Pa što mu onda repliciraš Martinbubo.
Preporuke:
5
7
92 ponedeljak, 31 mart 2014 13:45
@deda djole
Idi bolje cuvaj unuke ali ih ne vaspitavaj-to prepusti roditeljima.Sa ovakvim nakaradnim shvatanjima ces napraviti nove Vucice,Dacice i Nikolice a veruj vecini naroda(onih 75% sto nije glasalo za njih) je dosta i ovih unikatnih.Sve vise
i cesce cemo dozivljavati ponizenja i od retkih
prijatelja kao onomad Vulin od Putina jer se postenim ljudima gade oni koji gamizu ko'bube pred nogama onih koji ih ponizavaju i pitanje je kad ce ih zgaziti.Radomiru svaka cast i na postenju a i na hrabrosti jer ovima koji po naredjenju hoce svest da nam menjaju da bi i nas pretvorili u bube
ne odgovaraju istinoljupci i pravdoljupci.Svaka cast i NSPM jer oni su jedino svetlo u ovom medijskom mraku koji vlada Srbijom.Pruzimo svaku podrsku Radomiru jer iza ovog njegovog svetlog cina verovatno sledi onaj mracni onih mocnih i sujetnih-otpustanje sa posla jer zaboga odakle mu hrabrost da im istinu saspe u oci.Ziv i zdrav nam bio junace i cuvaj se jer eno onomad prebise Stevana Savica sa fesbuka.
Preporuke:
4
0
93 ponedeljak, 31 mart 2014 13:46
Mirjana NS
E, pa dragi moji komentatori, A KAKO MISLITE DA DATE PODRSKU g.POCUCI ??

TIME STO CETE PISATI OVE KOMENTARE ???

ILI CETE KONACNO SAKUPITI BAR MALKO HRABROSTI, MALKO TOG SRPSTVA

O KOME PISETE, pa IZACI na ULICE sa TRANSPARENTIMA da ste UZ POCUCU ???

ILI CETE BAR NA = info@ sps.rs itd...POSLATI e-maile u KOJIMA PODRZAVATE

g.RADOMIRA POCUCU !??????

E, moji "srbi", vi ste "hrabri" samo na papiru u ANONIMNOSTI !!!
Preporuke:
4
1
94 ponedeljak, 31 mart 2014 14:28
ja
Spiker roze julovske televizije za retardiranje sirokih narodnih masa hoce kaze da je na Srebrenicu pala kometa.
Preporuke:
13
9
95 ponedeljak, 31 mart 2014 18:32
I sad, gde je Pocuca pogresio?
Nigde bas!
Preporuke:
4
6
96 ponedeljak, 31 mart 2014 19:13
Bojan Todorović
@Beli OraoŠta je to Martinbuba?Ne repliciram, otkud ti to? Repliciranje podrazumeva da želim da o nečemu diskutujemo, kao svojevremeno ti i ja. Ovde to nije slučaj.Samo se zgražavam nad izjavama ovog bezvrednog lika.O čemu bih diskutovao sa njim? O tome da li treba huligane pozivati da premlaćuju stare i nemoćne žene ( EJ, STARE I NEMOĆNE ŽENE – KOLIKI IMBECIL TREBA DA BUDEŠ ??? ) čiji je uticaj beznačajan, koje samo žele nešto da kažu i nema ih više od tridesetak?Da li ih treba pramlaćivati ili spaliti? Ne, ja sa takvima nemam o čemu da diskutujem, a ovo što on smatra političkim stavom ( i to vrednim pažnje ?! ) je samo izliv mržnje i frustracije, sproveden kroz krivično delo i kao takav bi morao da se sankcioniše i procesuira. Ako ova država misli da se uvede u red ozbiljnih.A infantilno radovanje komentatora nije ništa novo.Još više su se radovali kad su ovakvi kao ovaj činili zločine zbog kojih sada robijaju. E posle je bilo malo plakanja, ali tako to ide...
Preporuke:
3
2
97 ponedeljak, 31 mart 2014 19:18
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović
Ne, ja sa takvima nemam o čemu da diskutujem


Ali, paradoksalno, trošite kilometarske komentare na njih.
Preporuke:
0
0
98 ponedeljak, 31 mart 2014 19:41
Beli Orao
@BoT-a i Martinbubci.
Zbog neslaganja je napustio Pink. Napustio, a mogao je da sedi u kožnoj fotelji i da šiljka ovas(tako kažu moji seljaci).
To je mogao da radi i u MUP-u, ali očigledno da ima nešto u tom mladom čoveku da ne može da sedi u društvu martinbuba.
Šta su martinbube? Ima na internetu.
Preporuke:
0
0
99 ponedeljak, 31 mart 2014 20:06
Bojan Todorović
Pa dobro....mislio sam da nije tako komplikovano...

Ja se, Ivane, zgražavam nad gestom i idejom da se uputi poziv huliganskim, siledžijskim grupama da premlaćuju žene koje su po godinama približne majci organizatora premlaćivanja, a njima mogu biti majke ili bake.
Zamislimo da je situacija obrnuta:

Vaša ( ili njegova ) majka, sestra, tetka, baka – nebitno hoće da izraze žaljenje za nekim žrtvama a ja smatram da je to nepotrebno, neumesno ili iz bilo kog razloga – suprotno mojim političkim ubeđenjima.

I šta ja radim? Umesto da to kritikujem, osudim, osporim, bojkotujem – ja pozovem horde huligana da vaše majku, sestru, premlate ?!
Zaista, koliki imbecil i nečovek bi trebalo da budem da mi to samo padne na pamet, a kamo li da pozovem??

Da li biste se nad tim zgrozili i osuđivali ga ?
Ili biste želeli da diskutujete?
Sa mnom?
O čemu?
Samo se zgražavam Ivane.
Nemam o čemu da diskutujem sa njim.
No ako Vi nađoste paradoks - uživajte u tom fenomenu... nije tako čest.
Preporuke:
1
0
100 ponedeljak, 31 mart 2014 20:32
Bojan Todorović
Našao sam. Pa to su smrdibube!
Malo se rastužih.
Molim te, nemoj mi samo reći da je to maksimalni domet i vrhunac duhovitosti?
Da komentatore nazivaš pogrdnim imenima?
Nije, siguran sam! Mogu da se kladim da iza toga postoji nešto dublje, suptilnije, sa smislom i makar trunkom duha.
Pa nije valjda da si na nivou deteta iz vrtića ili prvog osnovne?
Nije – kladim se. A i ako kažeš da jeste – odbijam da to prihvatim. Sramota me je na tvoj red.

Dakle – šta je? ( ako je ipak tvoj smisao za humor tako zakržljao, rudimentaran i skučen – smišljaj nešto! Pobogu, kako ću sam sebi izgledati ako mi je sagovornik tako......? )

Inače sigurno „ima nešto u tom mladom čoveku da ne može da sedi u društvu martinbuba“

Pa tolike godine u vrhunskom društvu moralnih, intelektualnih i umetničkih gromada kakve se nalaze samo na Pinku – dovoljan su dokaz njegove izuzetnosti....
Kakvo neslaganje je po sredi? Isključili su ga iz JUL-a?
Posvađao se sa nekim učesnikom Farme?
Ili iz Granda...
Preporuke:
1
1
101 ponedeljak, 31 mart 2014 20:37
Ivan Aleksić
Ja se, gospodine Bojane, zgražavam nad fašizmom, i svim njegovim formama, i slugama.

Jel Vi to hoćete da kažete da žensko ne može da bude fašista? Ili da ne može da bude kvisling? Nemojte me zezati...
Preporuke:
1
0
102 ponedeljak, 31 mart 2014 21:25
Beli Orao
BoT-a.

Vidiš da sam bio suptilan. Šta bi tvoje žene u crnom rekle za mene da sam te nazvao kao što si ti napisao? Da sam zarozana prostačina i u tom stilu. Vidiš da mi rudamentarci znamo da bijemo bez buke, a sa Bukom, ali i Nevu ne napuštamo. Ipak je ona oborila F117. Boli vas što smo vam oteli stil borbe. Mi sad imamo obatri, a vi nijedan.

`ajde idi s milim Bogom kod e novinara. Inače nemam običaj da pričam sa tvojim korpusom, ali sam danas norao. Izvinjavam se mojim drugarima.
Preporuke:
1
1
103 ponedeljak, 31 mart 2014 21:52
Bojan Todorović
A da mi Vi ukažete na neka obeležja fašizma kod žena u crnom?
Bilo šta, a da bude proverljivo i dokazivo?
Mnogo bi pomoglo. Mnogo.

Nema ga Ivane.

A da ga potražimo kod „branilaca pravih vrednosti, patriJota“ i kako već zovu kriminalne razbojničke horde koje vajni heroj i borac Počuča poziva da premlaćuju žene?
Kladio bih se da ćemo nešto naći:

Od noževa, boksera, bejzbolki, svastika, Hitlerovih tetovaža, SS simbola, maskirne odeće i cokula do izbrijanih glava i zloslutnih salutiranja – sve vrvi, odiše i smrdi odvratnim, agresivnim fašizmom i nacizmom.

Ja Vama verujem da Vi vidite stvari sasvim drugačije.
Nije to ni novo ni nepoznato, ali verujte mi Ivane – Vaša izjava da se zgražavate nad fašizmom pa zato ( ? ) tolerišete, ili čak podržavate ideju da navijačke horde premlaćuju stare i nemoćne žene zbog političke različitosti može da se svrsta u vrhunski primer paradoksa. Jer nešto što je više nalik fašizmu i nacizmu teško da bih mogao da zamislim.
Preporuke:
5
1
104 ponedeljak, 31 mart 2014 22:39
Anonimus
Počuča, svaka ti čast.
Preporuke:
2
5
105 ponedeljak, 31 mart 2014 23:10
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović
A da mi Vi ukažete na neka obeležja fašizma kod žena u crnom?

Nema ga Ivane.


Pa kad sami pitate, i sami odgovarate umesto mene, ja Vam i ne trebam... Ne znam što uopšte ovde išta pišete, kada ste u stanju da razgovarate samo sa sobom.

Da sam na Vašem mestu, ja bih se zabrinuo za svoje zdravlje, ali znate kako... Svako dobije ono što zasluži, na kraju.
Preporuke:
1
5
106 utorak, 01 april 2014 00:35
Bojan Todorović
„Nema ga Ivane“ nije odgovor, nego konstatacija – pitanje.
Prostor za Vaš odgovor je i te kako otvoren i ja ga željno iščekujem.
Nemojte se Vi ustručavati da me demantujete i poklopite ako imate čime.
Imate li?

Dirnula me briga za moje zdravlje, ali poštedite se toga.
Nemate razloga da brinete, a ni da se nadate da ćete jeftinim uvredama skrenuti pažnju sa ogromnog paradoksa u koji upadoste tvrdeći da se zgražavate nad fašizmom, pa zato podržavate ideju da Skinheads i ostale neonacističke grupe ( navijači ? ) prebijaju žene zbog političkog stava.
Nećete.
Toliko je veliki i zapanjujući da ga ne bi sakrio ni Mont Everest, a kamo li Vaši jeftini trikovi.
Ponavljam: Vi možda zaista niste svesni, ali ne postoji direktnija i jasnija podrška neonacizmu od ove Vaše.
Zašto Vi verujete da je obrnuto, i još tvrdite da se nad tim zlom zgražavate – ostaće za mene zagonetka.
I ono...na kraju - da li se odnosi na Miloševića, Oluju, bombardovanje, Kumanovo, Hag...?
Ili samo na mene?
Preporuke:
1
1
107 utorak, 01 april 2014 14:47
Mikan
Svaka cast.
Preporuke:
1
1
108 utorak, 01 april 2014 16:36
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović

Zaista je čudno da neko ko izvali takvu glupost, poput te da konstatacija može biti u isto vreme i pitanje, misli da može da ukazuje na tuđe "paradokse". No, da ne bude da sam odćutao:

Žene u crnom i slične organizacije, su samo kopija Gebelsovskih metoda i plaćenih (ili ucenjenih) kvislinga iz DSR-a, kojima je zadatak uvek isti - da napadača opravdaju, a onog ko se branio dehumanizuju.

Tako Vaši prijatelji tvrde neke nemoguće, i zaista za normalan mozak nepojmive stvari - da su za ubistva i progon srpskih civila, ali i vojnika, krivi oni koji su pokušali da ih zaštite, a ne oni koji su ih ubijali i progonili.

Takođe, pravdaju politiku SAD, za koju je više nego jasno da je imperijalistička, zbog svoje "posebnosti" (pandan Hitlerovoj "arijevskoj rasi"). Naravno, nikakve arijevske rase ili posebnosti nema, već gole sile i želje da se živi na tuđ račun (otimanjem resursa i iskorišćavanjem tuđe radne snage).
Preporuke:
0
0
109 utorak, 01 april 2014 16:40
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović

Ja naravno ne očekujem da ćete se Vi složiti sa mnom, niti da ćete priznati da ste pogrešili, jer ste i Vi deo te iste mašinerije. To bi bilo kao kad bih pokušavao Antu Pavelića da rečima ubedim da je to što radi nehumano, divljački, i u krajnjoj liniji - samoubilački.

Vi jednostavno niste na tom nivou. Ili ste kukavica, koji se klanja svakom pobedniku, ili imate neke materijalne koristi od ovakvog sistema, ili je u pitanju neka kombinacija ta dva. Bilo kako bilo, niste u pravu, i (kao i ostali slični) idete pravo ka provaliji.

Verujte mi, neće mi Vas biti ni najmanje žao kada se spotaknete i krenete da padate. A padaćete dugo, mnogo duže nego što mislite, da biste otplatili svu patnju koju ste priredili sopstvenom, ipak pravdoljubivom i u duši velikom narodu.
Preporuke:
0
0
110 utorak, 01 april 2014 19:04
Sokrates
Idi u neku pecinu, meditiraj jedno tri godine pa nam se vrati kad se oslobodis tih inhibicija. Bas zato su Srbi veliki narod, jer imaju empatije prema svima I ne gledaju samo svoje.
Preporuke:
0
0
111 utorak, 01 april 2014 19:45
Bojan Todorović
@Ivan
U pravu ste.
Da bi zvučalo kao pitanje bilo je neophodno da uz njega stoji kratko „zar ne“ ili samo znak pitanja.
Ovako više liči na odgovor. Izvinjenje. Žurba.
No pošto smo nekako ispravili taj moj neprimereni način komunikacije – a obzirom na moj poziv da svakako odgovorite – vidim da ste me ( potpuno konsolidovani i skoncentrisani ) udostojili odgovora.
Zahvaljujem.
Zamolio sam Vas da mi ukažete na neko fašističko obeležje kod Žena u crnom kako biste potkrepili tvrdnju da se zgražavanje nad fašizmom odnosi na njih.
Pročitao sam pažljivo, više puta i rasterećen dileme i brige konstatujem:

NEMA GA IVANE!

Ovog puta nije pitanje već konstatacija i nedvosmisleni i nepromenljivi zaključak. NEMA.
Naravno da me ne čudi niti imam neki razlog za likovanje.
Zaista bi trebalo da se bude sa one strane uračunljivosti pa da se dokazuje kako protivnici fašizma treba da podržavaju neonacističke horde u premlaćivanju žena koje protestuju protiv nasilja.
Preporuke:
0
0
112 utorak, 01 april 2014 19:46
Bojan Todorović
Koju to Gebelsovu organizaciju kopiraju Žene u crnom? Molio bih konkretno, naziv, delovanje i u čemu su sličnosti.
Ko su „moji prijatelji“ kada i gde tvrde „nepojmljive stvari“ ? Ako može konkretno i sa podacima a bez mitingovanja, opisa i kvalifikacija. Trošite prostor uludo. Činjenice su mnogo efikasnije i proverljive.
Ko gde i kada „pravda politiku SAD“ ? Koju odluku konkretno? Gde i kada? Kojim rečima? Ovo što pišete zvuči kao pamflet koji je pisalo dete.

Koja je to „mašinerija“ čiji sam deo? Neka iz Čvorovićevog arsenala? Jel' strašna?
Šta je to što radim a Vi biste me rado odvraćali, da niste svesni da je uludo?
Može li konkretno, bez mistifikacija i aluzija, maožda shvatim pa se sam preobratim? Ali kako kad ne znam?
U čemu nisam u pravu i kako ću znati da sam u provaliji?
Može li malo konkretnije, ovako liči na neku nemuštu i jalovu kletvu, diletantsko i stidljivo mračno proročanstvo, više za umirenje sopstvenih strahova nego za plašenje suprotstavljenog?
Preporuke:
0
0
113 utorak, 01 april 2014 19:57
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović

Koju to Gebelsovu organizaciju kopiraju Žene u crnom? Molio bih konkretno, naziv, delovanje i u čemu su sličnosti.


Nisam govorio o organizacijama, već o principu propagandnog delovanja.

Ko gde i kada „pravda politiku SAD“ ? Koju odluku konkretno? Gde i kada? Kojim rečima? Ovo što pišete zvuči kao pamflet koji je pisalo dete.


Ponavljam - samim tim što nikad ne kritikuju SAD, a uvek one koje su SAD napale (na ovaj ili onaj način), one i oni težište krivice prebacuju na one koji su se branili.

Pročitao sam pažljivo, više puta i rasterećen dileme i brige konstatujem:

NEMA GA IVANE!


Moja malenkost malopre:

Ja naravno ne očekujem da ćete se Vi složiti sa mnom, niti da ćete priznati da ste pogrešili, jer ste i Vi deo te iste mašinerije. To bi bilo kao kad bih pokušavao Antu Pavelića da rečima ubedim da je to što radi nehumano, divljački, i u krajnjoj liniji - samoubilački.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner