Био сам и бићу за приближавање Русији, одбацивање зла Европске Уније, за трајну ЗАБРАНУ свих НВО које се финансирају из ЕУ и Америке, као што је и лидер слободног света Владимир Путин урадио. Ја сам за поносну и економски и војно јаку државу Србију. Ја сам за хапшење свих оних који су се усудили да краду од вас и уста ваше деце, заплену имовине и враћање законитим власницима.
Нисте једини, господине Почуча.
Препоруке:
308
6
3
недеља, 30 март 2014 17:06
Дринко Кончаревић
Предложио сам, пре неки дан, овде на страници НСПМ-а, да усмеримо напоре за обнову рада организације "Коло српских сестара" у сваком месту у Србији, село, град, где год може. Осим нешто плусева (за које не марим) нико не реагује. Очекивао сам бар објашњење зашто су многе организације после обнове рада "Кола српских сестара", утихнуле? Опет нема реакције, односно објашњења. А с друге стране причамо тј. пишемо како је Србија угрожена са свих страна, споља и изнутра, како ће мо са проруском ТВ станицом ово и оно, итд. Манимо се замајавања.
Препоруке:
186
7
4
недеља, 30 март 2014 17:10
Дуња
Свака твоја реч је била на страни добра и правде, не могу ти ништа, не дај се, мора бити Срба у Србији и хвала што си један од правих Срба који знају ко су и коју земљу и народ бране...
Препоруке:
237
4
5
недеља, 30 март 2014 17:18
Veritas Triumphus
Био сам и бићу за приближавање Русији, одбацивање зла Европске Уније, за трајну ЗАБРАНУ свих НВО које се финансирају из ЕУ и Америке, као што је и лидер слободног света Владимир Путин урадио. Ја сам за поносну и економски и војно јаку државу Србију. Ја сам за хапшење свих оних који су се усудили да краду од вас и уста ваше деце, заплену имовине и враћање законитим власницима.
Radomire Pocuca....ti nisi heroj, ti si HEROJCINA! mogu svi u crnom i nekakvi borci za nekakva prava samo da ti pljunu pod prozor, cak ni to ne mogu....radostan sam sto ima ljudi kao sto si ti u nasoj namucenoj Srbiji....ja ti skidam kapu na svemu recenom, i imas moju podrsku u svakom smislu, ulepsao si mi dan ovim clankom....jos jednom.....SVAKA TI CAST!
Препоруке:
206
5
6
недеља, 30 март 2014 17:20
Ненад
1.2.3.4.5.6.7.8.9...:)
Препоруке:
9
121
7
недеља, 30 март 2014 17:21
сељак беземљаш
Зато што је дејством "црвеног клерикализма"(термин Милорада Екмечића из ИСТОРИЈА СРБА У НОВОМ ВЕКУ 1492-1992 победио "црни клерикализам" (термин Виктора Новака из MAGNUM CRIMEN-пола вијека клерикализма у Хрватској)
ПОБЕДИЛИ СУ 1944.године.
Негде до средине седамдесетих у Југославију су стизале паре на којима се учврстила победа.
Свима. Сада само кооперативним.
Препоруке:
121
5
8
недеља, 30 март 2014 17:25
Бојан, Приштина
Почуча је јавни пример колико је тешко бити Србин у Србији, и мерило колико је ова земља окупирана.
Свака ти част Радомире, изгубио си посао али рекао си и душу своју спасио си.
Препоруке:
273
5
9
недеља, 30 март 2014 17:26
чисто онако
Радомире, свака част. Имате подршку свих слободомислећих људи у Србији.
Препоруке:
197
3
10
недеља, 30 март 2014 17:38
подршка
Зашто жене у црном не протестују у Загребу због злочина у"олуји"?На то питање поштовани Почуча,нећете добити одговор од прозваних,који своју ...штите на линији незамерања и неталасања де се не би неко увредио.Уместо да они постављају то питање другима.Све је наопако,све је извитоперено,многим тзв србима свест је померена,измењена.Држите се и не попуштајте.Имате подршку преосталих Срба.
Препоруке:
173
4
11
недеља, 30 март 2014 17:38
гаврило
Тако раде и тако мисле ХЕРОЈИ!Ова боранија која режи са синџира само то и смије јер има допуштење од газде иначе безморални не могу ни у тоалет да оду да им неко не придржава страх!Тако јуначе, тако али и другачије ако буде требало а треба већ сјутра ако не данс!
Препоруке:
142
3
12
недеља, 30 март 2014 17:40
Smutne žene i njihove navike iz prošlosti
Podržavam svaku vašu reč gospodine Počuča, srpski patrioto. Što se tiče mutnih žena mislim da su one, uostalom kao i svi ovdašnjih srbomrzaci svojevremeno bili agenti zloglasnih OZNE, UDBE i sličnih mračnih službi. Danas su oni saradnici belosvetskih antisrpskih špijunskih službi. Oni još sanjaju da će se vratiti Broz i njegovi. Da će doći vunena,komunistička, antisrpska vremena. Pozdrav g. Počuči i poručujem mu da nastavi na prvu kao što je i naučio.
Препоруке:
141
4
13
недеља, 30 март 2014 17:40
Jelena
Gospodine Pocuca,svaka cast I kapa dole.Napisano casno,posteno I umno.Pozdravljam I potpisujem.Nazalost u manjini smo u ova zla vremena.
Препоруке:
159
3
14
недеља, 30 март 2014 18:01
to je to
bravo
Препоруке:
117
3
15
недеља, 30 март 2014 18:06
Жељко Јефтић
Свака част Радомире, као што твоје име каже нама Србима је рад мир, али за мир се мора борити у миру а ратовати рату.
Од стварања прве Југославије ни у Србији а камоли у остатку те Југославије било је опасно бити СРБИН.
Препоруке:
141
3
16
недеља, 30 март 2014 18:10
Др Милош Д Јовановић
Господине Почуча подржавам Вас именом и презименом. Не желим да моје дете страда зато што је православац. Дошло је вунено време у Србији. Издајнику не смеш да кажеш ништа. Побиће нас ако се не бранимо. Нажалост.
Препоруке:
173
3
17
недеља, 30 март 2014 18:15
mrks
Kako je Vucic sada sve i svja i svi su izgledi da ce biti predsednik vlade, predlazem da ga zatrpamo pismima sa samo jednim i istim pitanjem:
- da li je dozvoljeno ikome da pokazuje srednji prst senima poginulih boraca i senima poklanih civila, zrtvama ponovnog ustaskog pira?
Mozda ce odgovor biti : "ne znamo sta nije dozvoljeno, ali znamo sta jeste", ko zna?
Препоруке:
101
3
18
недеља, 30 март 2014 18:23
Dragan
Радомир Почуча: Зашто “Жене у црном“ не протестују у Загребу, због злочина у “Олуји“?
Tako je Počuča. To je ta srbomržnja zločlini nad Srbima, a njih je bilo najviše i bili su najsvirepiji, naročito od strane hrvatskih ustaša, njima ne smetaju, protiv njih ne protestvuju, protiv Srba je uredu činiti zločine, a i sam takav stav žena u crnom prema sprksom narodu i srpskim stradanjima je svojevrstan zločin. Zločin žena u crnom i udurege svetskog neo-nacizma.
Препоруке:
114
2
19
недеља, 30 март 2014 18:25
Predrag
Bog Te Blagoslovio,
Srbine Brate!!!!
Препоруке:
140
2
20
недеља, 30 март 2014 18:28
софи
Врли пријатељу,
Од свег срца те подржавам, мада сам ја ситан и нејак. Доста ми је јанковића и иних медиокритета. Ако те буду прогонили, немој ћутати. Има нас и способних и вољних да помогнемо. Жив и здрав био!
Препоруке:
122
2
21
недеља, 30 март 2014 18:29
gile
Svaka čast.Malo je u Srbiji ljudi koji posle harange na njega ima snage i hrabrosti da odgovori!
Препоруке:
105
2
22
недеља, 30 март 2014 18:36
Влада Канада - 1 део
Моја подршка за г-дина Почучу и свим Србима у свим Срспким земљама, који не признају и не мире се окупацијом Српских Земаља и Свести. Само Срби могу повратити достојанство себи и то борбом за слободу до Слободе. Борба за нашу Слободу не сме престати све док не истерамо окупаторе, а то су све НАТО државе, и њихове сараднике у Србији, трио Ла Кампанела (вучи, дачи и магистар нечега), све НВО организације финансиране из западњачких црних фондова препуних новцем од продаје кокаина и хериони из Авганистана, све анти-срспке медије у власништу којима је власник непознат, који шире вулгарну пропаганду. Не смемо се предати, не смемо се обесхрабрити, наши окупатори и сарадници изгледају јаки, али су заправо верло слаби. Начин њиховог рада постаје јасан као дан после читања основних уџбеника са просечних пословник школа (процена ризика).
Препоруке:
113
2
23
недеља, 30 март 2014 18:38
интернет је чудо
Свака част Почуча!
Препоруке:
108
2
24
недеља, 30 март 2014 18:46
Мићуновић
Радомире, брате и праведниче - алал вера за кратку беседу.
Сваки здрав србин ће стати са тобом у строј.
Брате Радомире, нису у питању "Жене у црном". Оне су терористи у црном и црно им је у души, јер су изабране да буду активисткиње за доларе - црна Ал Каида, не раде "оне" џаба и не интересује их никакав хуманизан.
Проблем је што је "Влада Србије у црном". Са њима и њиховог понашања срби треба да окаче црни флор. Ни "дипломате" Николић, Вучић и Дачић се не усуђују да кажу да је 1+1 једнако 2. Ипак, позивом и беседом Вашом, има наде и оптимизма. Поред свих прогона, патњи и истребљивања од стране Ватикана и фашизма са Западних страна - светло је пред нама. Србе свуда цене као јунаке, као здраво језгро преосталог изгубљеног света. Србија је острво наде. Живела Србија и њени пријатељи.
Живеле Почуче.
Препоруке:
123
2
25
недеља, 30 март 2014 18:51
Из Норвешке
Бог те поживео јуначе.
Препоруке:
110
3
26
недеља, 30 март 2014 18:52
Влада Канада - 2 део
Oхолост наших окупатора и пете колоне из круга двојке потпуно их је лишила разума. Зар ћемо ми, као здравомислећи људи, водити дијалог с тим безумницима и рачунати на његово цивилизацијско понашање? Они нису психички здрави. Они су опседнути, њима управљају зли дуси. Зашто нас Србе, Нато државе и њихове слуге у Србији, толико мрзе? Зато што смо православци, зато што верујемо у Бога, што тражимо помоћ од Њега, што нам је Он узор и једини Господар, што само Њега следимо без поговора. Они су Бога одбацили, сада хоће да нас одвоје од Њега, хоће да га одбацимо. Зашто Нато државе подржавају шиптаре? Зато што су се шиптаре борили против Срба православаца. Из истих разлога подржавају србе-католике (хрвате), милогорце, србе-муслимане. Наша борба за Слободу само је увод у свеопшту борбу између Добра и зла, између Бога и палих анђела. Немам ни најмању сумњу у резултат те Свете Борбе.
Препоруке:
103
2
27
недеља, 30 март 2014 18:53
Ванкувер
Подршка Почучи од срба из Канаде. Како сте могли да изабетере никоговиће који желе у крило фашизма и капитала. Ми смо побегли од комунизма, а сада је нашим рођецима лошије у Србији него под терором Тита. Сада сте под терором сопствених ништавила, који не знају да се окрену око себе. Ако буде рата, послаћемо помоћ у материјалу и људству
Препоруке:
99
3
28
недеља, 30 март 2014 19:04
Moj sin
Moj sin je poginuo u zemlji gde Srbija nije ratovala !
Препоруке:
18
102
29
недеља, 30 март 2014 19:11
Иван Алексић
@Moj sin
Њему сва слава и част, а Вас (и сличне) треба да буде срамота.
Па да је којим случајем преживео, шта мислите, да ли би мислио као "Жене у црном", или као Почуча? За таква размишљања Ви, и Вама слични, немате мозга.
Трик је у томе што Почуча управо јесте ТАЈ преживели из рата (и хвала Богу, није једини). Питајте те преживеле шта мисле о свему.
Верујте ми, нису на истој страни као Жене у црном и слични.
Препоруке:
129
3
30
недеља, 30 март 2014 19:13
sokrat
Zat što bi sve one da budu Anđelina Džoli.
Препоруке:
87
2
31
недеља, 30 март 2014 19:14
samo patriota
Postovani gos. Pocuca budite uvereni da ste uradili pravu stvar.
Препоруке:
98
2
32
недеља, 30 март 2014 19:19
апис
Храбар човек.
Препоруке:
97
2
33
недеља, 30 март 2014 19:20
Nebojsa Matic
A ovaj bi mogao i partiju da osnuje koliko dobar program ima!
Препоруке:
60
3
34
недеља, 30 март 2014 19:25
?
M-hmmm ---- ONE PROTESTUJU U ZAGREBU .
Препоруке:
27
2
35
недеља, 30 март 2014 19:26
Бране
Радомире, шта рећи, милија истина него напредовање...честитам на храбрости ЧОВЕЧЕ!Злотвор пустио пипке, унесрећио народ до бола за ''људска права'' а привилеговао кооперативне.Злотвор постао моћан и богат пљаком - вековима.
Препоруке:
67
2
36
недеља, 30 март 2014 19:38
само 30?
боље да их питамо зашто су се нашли на тој листи? Да ли је у питању новац или нешто друго?
По њиховим малобројним реакцијама, чини ми се да њиховој ароганцији/ глупости нема краја. Тo ни мало не умањује њихову кривицу.
Самим тим листа добија на значају, a када судство буде независно, јавни тужилац - пуне руке посла.
Препоруке:
60
2
37
недеља, 30 март 2014 19:39
Danilo
Zasto "Zene u crnom" ne protestuju u Zagrebu,zbog zlocina u "Oluji"?
Zato,dragi moj Radomire,sto je Zagreb hrvatski,a Beograd nije srpski grad.
I nisu samo u pitanju "Zene u crnom",nego svi oni Srbi koji su od 1993 god pratili Vuka Draskovica,Djindjica,Kostunicu,Otpor i dobijali pare od Zapada da ruse,ne Milosevica,nego Srbiju.
Dok je fasizam ubijao Srbe po Hrvatskoj i BiH dotle je DOS harao Srbijom da bi kulminacija izdaje Srbije dosla 05/10/2000 god.
I narod srpski dovede DOS na vlast,a Milosevica i sve koji branise Srbiju spakovase u Hag.
A,ti ljudi iz DOS i danas rade i zive u Srbiji i niko ih ne pita za Klintonove pare.
I kad si ti,dragi moj Radomire,rekao istinu,citava lavina se sruci na tebe sto govori da Srbija jos nije oslobodjena.
Rusija ce prije doci u R.Srpsku,nego u Srbiju,jer su Srbi tamo svome rodu privrzeniji.
A,Petar Kocic je to znao i rekao:
"Ko iskreno i strasno ljubi otadzbinu,slobodan je i neustrasiv kao Bog,a zivi prezren i gladan kao pas".
Препоруке:
96
3
38
недеља, 30 март 2014 19:40
Шиљо
Почуча је 100% у праву, делим његове ставове и погледе, а сагласан сам и са предологом.
Препоруке:
76
2
39
недеља, 30 март 2014 19:42
да бих био сигуран да сам добро схватио,
текст сам прочитао 2 пута и сигурношћу могу да тврдим да сте 100% у праву.
Пуна пoдршка!
Препоруке:
72
2
40
недеља, 30 март 2014 19:50
Нина @Дринко Кончаревић
Поштовани Дринко, ви сте у праву што се тиче организовања ”Кола српских сестара”. На жалост, за свако организовање је потребно имати средства. Особе, које не сврставам у српске жене, као што су Јелена Милић, Наташа Кандић, Борка Павићевић, Србијанка Турајлић, Соња Бисерко, Зорана Михајловић, Јасна Матић, и да даље не набрајам, су у протеклом периоду добиле милионе долара од разних страних фондација да би спроводиле промену свести српског народа. И не само то, оне су добијале и средства од министарстава за културу, науку, заштиту околине и тако даље.
Да ли сте икада чули да је министарство за културу дало средства ЋКолу српских сестара”?
На жалост, док год се милијарде долара штампају по цену папира, и док год има милиона прижених шака да те доларе приме и одраде посао којих се од њих тражи, остаће ситуација каква јесте. Тим папирим су купљене владе и државе, опозиције и пси рата. Тима прама се руше и уцењују легитимно изабране владе.
Препоруке:
70
2
41
недеља, 30 март 2014 19:51
Saša
Meni nije jasno kako je ovakav čovjek i do sada bio u službi ovakve države .
To po malo govori i o njemu , doduše ne afirmativno , ali mu na svemu ovome sada svaka čast .
Ovaj je čovjek do kraja razobličio posrnuće srpske države jer onaj ko ne može da potpiše ovo što je napisao nije ni Srbin , niti Sloven , niti pravoslavan hrišćanin .
Ja sam Crnogorac i potpuno sam saglasan sa svim što je naveo čovjek .
Препоруке:
67
4
42
недеља, 30 март 2014 20:04
Арчибалд Рајс
Поштовање за господина Почучу, било је време да се неко супротстави НАТО талибанима који застрашују све који другачије мисле
Препоруке:
63
2
43
недеља, 30 март 2014 20:19
ako bude demanti
Samo da posle ribanja u MUP-u ne bude neko mi je hakovao fejs nalog. Lično sam skeptičan i prema današnjim mupovcima i prema bivšim pinkovcima!
Препоруке:
8
51
44
недеља, 30 март 2014 20:22
Дринко Кончаревић
@Нина,
Нина, хвала на одговору који казује да нисмо сами. Нећу Почучи да упућујем изразе подршке, већ да му предложим да покуша да оствари ову нашу иницијативу. Ако чита? На акције "Жена у црном" треба одговорити акцијама "Кола српских ссестара". Почуч је ипак човек који има информације јер се кретао у тој сфери. Верујем да у овој несташици, кад познате личности налазе средства за лечење деце, и он може покренути ствар са мртве тачке, пронаћи новац и створити услове да "Коло српских сестара" проради, српству на ползу. Међу правим српским женама верујем да има љубави, најјаче оружје за остваривање среће и благостања. Активирање "КСС" јесте конкретан допринос НСПМ Иницијативи за спас Србије. Од коментарисања нема вајде.
Препоруке:
46
1
45
недеља, 30 март 2014 20:42
Danilo-nastavak
I sada,ako narod ne izidje na ulice Beograda u znak zastite Radomira Pocuce,ponovo ce pobjedu odnijeti petooktobarske snage.Ponovo ce se potvrdiri da DOS i Zapad vladaju Srbijom,a da narod srpski ne zasluzuje slobodu nego ropstvo.
A,narod srpski nije izlazio na ulice ni za odbranu KiM,a kamoli za Radomira i sta onda reci nego da je sam kriv za svoju sudbinu.
Neka se sada,makar,udruze DSS,Dveri i SRS,pa neka oni izidju na ulicu da brane Pocucu,pa ce im se pridruziti jos neko ko nije ni mislio.
Radomir Pocuca je,kao jos mnogi Srbi,povucen emocijama i dogadjajima na Ukrajini gdje su se Rusi pokazali kao velesila,dao sebi oduska da javno optuzi NVO izdajnike i placenike,ali se ubrzo uvidjelo da je jos rano govoriti o podizanju srpskog naroda u Srbiji i pocetku borbe za slobodu.
Radomir,kao i mi ovdje,doziva Rusiju,ali narod ne.
Bilo bi strasno ako Radomir zbog ovoga ostane bez posla,to bi znacilo da ga je narod srpski izdao kao i Milosevica i njegove saradnike.
Препоруке:
39
4
46
недеља, 30 март 2014 20:45
Марко
Браво Радомире, тако зборе прави патриоте. Треба ЗАБРАНИТИ све НВО! Али то ће данас тешко бити отакако нам је и власт таква, плаћена да ради супротно интересима српског народа.
Препоруке:
41
3
47
недеља, 30 март 2014 20:45
kaca
Podržavam Počučin stav da se zabrane aktivnosti svih nazovi NVO finasisranih od stranih vlada jer su one njihove organizacije.Tako formirane i finasirane NVO su u funkciji tudjih interesa i tu nema ni G od interesa Gradjana Srbije.To je čisti dimna zavesa za drustva sa nedovoljnom samosvesti i poštovanjem ! To ni u jednoj zemlju EU nije dozvoljeno.Obnova zamrle aktivnosti Kola Srpskih Sestara je neophodna,duboko humana i patriotska.
Препоруке:
38
2
48
недеља, 30 март 2014 20:54
Moravac
Svaka cast za naseg Heroja voleo bih da nesto mogu konkretno da pomognem.Kako mogu da uplatim donaciju za Radomira.
Препоруке:
44
3
49
недеља, 30 март 2014 20:56
Гага
Брате Радомире, не брини. Ускоро ће почети и слободни српски медији да раде, а ту ћеш ти бити звезда 100%. Не може ова тортура довека. Власник твоје ТВ би требало да се покрије ушима након оног инцидента у Устаничкој. Уместо тога он је још безобзирнији. Слобода је близу.
Препоруке:
47
3
50
недеља, 30 март 2014 21:00
!!!
Потписујем чланак.
Препоруке:
39
3
51
недеља, 30 март 2014 21:03
Умешач
Овај човек треба да уђе у политику.
Препоруке:
33
5
52
недеља, 30 март 2014 21:06
Србин
Радомир Почуча је написао сушту истину: у Србији, а ван Србије такође, разне "демократске удруге" понижавају Србе неограничено и НЕКАЖЊЕНО. У СРБИЈИ СЕ КАЖЊАВАЈУ САМО СРБИ КОЈИ ПРУЖАЈУ ОТПОР ПОНИЖАВАЊУ И ОСТАЛИМ ВРСТАМА ТЕРОРА.
То што је Почуча написао на својој Фејс страници написали су многи коментатори на НСПМ и другим сајтовима који нбису у служби УСА ЕУ НАТО агресора.
Власт и њихове газде мисле да страхом могу да владају неограничено. Постоји линија у понбижавању испод које страх губи сваки смисао, баш као што и живот у таквој количини понижавања и трпљења губи смисао.
НАД СРБИМА СЕ ПРОВОДИ АКТИВНИ ФАШИЗАМ УСА ЕУ НАТО АГРЕСОРА, ОКУПАТОРА И ЊИХОВИХ СЛУГУ.
Власт је поставила "заштитника грађана" и одредила оквире деловања, и сви су изгледи да грађани од њихове "заштите" НЕМАЈУ КОРИСТИ.
Препоруке:
51
1
53
недеља, 30 март 2014 21:14
Д. Бокан
Списак Срба који су, по (не само) Ивану Ивановићу из “Наших”, начинили много штете својој Отаџбини и свом народу је изазвао невиђену буку и патетично-претеране реакције скоро читаве овдашње јавности.
Исто они који су ођутали безбројне непријатељске спискове “политички некоректних” Срба националиста – на пример онај међународно познати “листинг” Соње Бисерко (и безброј сличних) – сада су се, ето, нашли позваним да лично мишљење једног човека и групе његових сабораца из Аранђеловца нападну неупоредиво јаче, жешће и искреније него пре само пет дана све НАТО пилоте-бомбардере и западне генерале окрвављених руку (а на годисњицу поцетка садистицког масакрирања Србије и Срба од пре 15 година).
То им је некако мање сметало. Јер није бас најпожељније и најбезбедније бити “јавни радник” и “критички интелектуалац” у покореној Србији, а мрштити се на од данашњег режима помиловане и невиђено добродошле бриселске политичаре.
Препоруке:
44
2
54
недеља, 30 март 2014 21:18
Golub
Nije majka karala sina sto se kockao, nego sto se vadio. Umesto da cuti i da se pokrije usima, Pocuca objasnjava. I ja volim Ruse, bio sam u tom ratu koji se pominje, ali kakve to veze ima s tim sto je ovaj momak pozvao navijace da intervenisu?! Nisu valjda oni pozvani da resavaju politicka pitanja?!
Препоруке:
10
69
55
недеља, 30 март 2014 21:25
Sinisa Bogdanovic
Bravo majstore!!!
Препоруке:
38
2
56
недеља, 30 март 2014 21:26
Србенда@
Danilo
I sada,ako narod ne izidje na ulice Beograda u znak zastite Radomira Pocuce,ponovo ce pobjedu odnijeti petooktobarske snage.Ponovo ce se potvrdiri da DOS i Zapad vladaju Srbijom,a da narod srpski ne zasluzuje slobodu nego ropstvo.
A,narod srpski nije izlazio na ulice ni za odbranu KiM,a kamoli za Radomira i sta onda reci nego da je sam kriv za svoju sudbinu.
Neka se sada,makar,udruze DSS,Dveri i SRS,pa neka oni izidju na ulicu da brane Pocucu,pa ce im se pridruziti jos neko ko nije ni mislio
Драги Данило па ови што су сада на валсти СНС(Вучић, Николић) и СПС(Дачић) они су били Слобини, и њих је 5 октобар збацио са валсти А ДАНАС ЈЕ НЕКО ДРУГО ВРЕМЕ, И ОВИ СУ ВЕЋЕ ИЗДАЈИЦЕ НЕГО 5 ОКТОБАРЦИ ИЗУЗЕВ ОНОГ ПРЉАВИХ РУКУ А ЧИСТОГ ОБРАЗА(ОН ИМ ЈЕ УЗОР).
Коштуница 5-окт. је организовао или бар јавно позвао народ на демонстрације против Косовског проглашења независности, док је се Тадић крио у Румунији. Сада чекамо да АЦА слика и Фиделинка процесирају Коштуницу
Препоруке:
20
4
57
недеља, 30 март 2014 21:34
Дринко Кончаревић
Драге колеге, кометатори-читаоци. Потражите на интернету "Коло српских сестара" у Вашем месту. Ако их нема, питајте за њих свештеника у Вашој Цркви. "Коло српских сестара" обично делује у оквиру или у чврстој сарадњи са Српском православном црквом. Затим ако већ познајете неког ко и у овој беспарици може да одвоји који динар за "КСС", биће то значајан корак да се оствари НСПМ Иницијатива за спас Србије.
Препоруке:
31
1
58
недеља, 30 март 2014 21:35
Veritas Triumphus
@Golub
Ako ti pricas ne pokriven usima, zasto drugima delis savete...i gde si ti bio u ratu molim te....ko je bio u ratu ne koristi polupismeni izraz "pokri se usima", ovaj poziva navijace na zene u crnom, a zene u crnom pozivaju svet na srbe nazivajuci ih genocidni narodom, bas me cudi kako ti to nije zasmetalo kao ratniku (ako si ti ratnik kao sto su ti izrazi, molim te nikad nemoj da me branis)....a ti...sta ti...pises pokriven usima, pa izadji ispod usiju, mozda nesto i vidis.
bez pozdrava!
Препоруке:
28
4
59
недеља, 30 март 2014 21:38
Deda Djole
Dobro Radomire, ti si patio, niko to ne osporava . . .
Ali, to ti ne daje nikakvo pravo da sastavljas spiskove tvojih sugradjana koji misle i delaju drugacije od tebe, u okviru zakona, naravno.
Niti da ih nazivas izdajnicima, stranim placenicima i sl.
Nisi ti ni Ustav, ni Zakon - Bogu hvala.
Препоруке:
4
80
60
недеља, 30 март 2014 22:01
Crni
Sve što Počuča piše je OK. Problem je što ne piše o pozivu navijačima da linčuje te žene. To ne sme da radi.
Препоруке:
15
18
61
недеља, 30 март 2014 22:15
e stvarno...
branite čoveka koji poziva navijače da biju 15 žena? i to još primitivca...
Препоруке:
7
56
62
недеља, 30 март 2014 22:16
@Deda Djole
Право које дозвољава неограничен говор мржње САМО према Србима и ћутање о злочинима почињеним САМО према Србима - јесте неправедно право. Етички и морални принципи који су изнад свих законодаваца, признају право на кршење и непоштовање неправедног права
Препоруке:
35
2
63
недеља, 30 март 2014 22:16
Нео
Србија је окупирана земља и зато је могуће да се по њој шири смрад разноразних НВО које пљују по свему што је српско. Погледајте како живи та гамад мажена и пажена од стране највећег светског зла,запада и ових "српских" власти, а погледајте како живимо ми који смо се за ову земљу борили.
Препоруке:
31
2
64
недеља, 30 март 2014 22:20
Зоран М.Станишић, из Приштине
Радомире, најсрдачнија подршка из Приштине. Замислите да сви ми исписујемо своја имена и часно бранимо наше право на ОПСТАНАК... Изборимо се за КАТАРЗУ...
Препоруке:
33
3
65
недеља, 30 март 2014 22:25
Иван Алексић
@e stvarno
Браните фашисткиње? И то антисрпског типа...
Препоруке:
39
3
66
недеља, 30 март 2014 22:25
Херцеговац
Свака част Почуча !
Препоруке:
36
2
67
недеља, 30 март 2014 22:45
Max
Ovaj komentar me ohrabruje da u zemlji Srbiji nije svaki mozak opran i da jos ima zdravih snaga.
Zivio moj Pocuca i svaka ti cast. Ima nas milioni koji isto mislimo, ali u sivoj masi koja nije u stanju da kaze javnu rijec sem na komentarima nspm.
Nadamo se da dolazi kraj zlu i nepravdi, masovnoj propagandi i lazi ali najvise boli od institucija drzave koju placamo.
Препоруке:
19
2
68
недеља, 30 март 2014 23:00
@Veritas Triumphus Београђанин
ko je bio u ratu ne koristi polupismeni izraz "pokri se usima"
Па, пријатељу, чини ми се да ти ниси био у рату. Да јеси, видео би колико нас је полуписмених. Шта ћеш, наш народ је такав. Али то не значи да су се они писменији боље борили.
Иначе, свака част Почучи на изјави.
Препоруке:
22
1
69
недеља, 30 март 2014 23:04
suzana
Svaka čast na hrabrosti, časti i poštenju prema sebi svojoj naciji i precima. Pomislim ponekad da su retki ljudi koji su spremni da svedoče istinu i da kažu šta misle s obzirom da živimo u svetu laži,obmane i niskih moralnih a nikakvih patriotskih vrednosti. Svaka čast iskreno se divim na ovakvom istupanju i patriotizmu, na nepokolebljivom stavu koji ste pokazali da odbranite istinu ne samo sebe radi već i svojih predaka radi. Kada bi smo svi mogli da se udružimo i stvorimo Jedinstveni nacinalni front kao u Rusiji Srbija bi se ponovo uzdigla i vratila ponos. Vi ste dali primer
Препоруке:
20
2
70
недеља, 30 март 2014 23:05
suzana
Svaka čast na hrabrosti, časti i poštenju prema sebi svojoj naciji i precima. Pomislim ponekad da su retki ljudi koji su spremni da svedoče istinu i da kažu šta misle s obzirom da živimo u svetu laži,obmane i niskih moralnih a nikakvih patriotskih vrednosti. Svaka čast iskreno se divim na ovakvom istupanju i patriotizmu, na nepokolebljivom stavu koji ste pokazali da odbranite istinu ne samo sebe radi već i svojih predaka radi. Kada bi smo svi mogli da se udružimo i stvorimo Jedinstveni nacinalni front kao u Rusiji Srbija bi se ponovo uzdigla i vratila ponos. Vi ste dali primer
Препоруке:
17
2
71
недеља, 30 март 2014 23:08
Danilo
@ Srbenda,
G-dine,ne pozivam ja vlast na ulicu,nego narod srpski,a ako vlast ne uslisi volju naroda i ne ostavi Pocucu na poslu,neka onda narod rusi vlast.
Ili ako vlast pozove Pocucu na odgovornost,onda se sav gnjev naroda mora sruciti na tu vlast.
Ovo je vrlo vazna situacija,ovo je borba dobra protiv zla,hoce li narod dopustiti da razni izdajnici i NVO-i izbace Pocucu s posola samo zato sto je rekao istiinu,a sto ce znaciti pobjedu drugog "Petog Oktobra".
Sad kad su Rusi pokazali moc velesile,nemojmo mi dopustiti da nas opet izdajnicke uci ponize i pobjede.
@ deda djole,
A,gdje si ti zaboravio logiku,g-dine,pa bi dopustio "zenama" da ruse drzavu,a da ih za to niko ne smije opomenuti.I nije pravo na misljenje rusenje drzave sto i ti sam podrzavas,sram te bilo.
Sto te zene,ako su Srpkinje,ili ako nisu Srpskinje,ne brane jednako sve zrtve,a ne samo one druge,kao sto i ti radis.Pises ekavski,a ili si ustasa ili balija,ili si srpski izrod,cetvrto nema.
Препоруке:
16
22
72
недеља, 30 март 2014 23:30
Сомборац
Мој Почуча, мој народе.
Проблем је што је ЦРНА ТРОЈКА најснажнији НВО, снажнији и плаћенији од Жена у црној НАТО свили са касетним бомбама и уранијумом? Зашто се владари не убију као амерички банкари? Зашто им је живот мио? Да ли су уцењени, па им од страха мозак не ради?
Мој Почуча, јуначино.
Док се погани Вућући да Дашићима и Тачићима дувају и шетају по Бриселу на наш рачун, народ на српском Косову и Метохији крвари, а у Хрватску не може ни да помисли да се врати на своје. То је та Бриселска Европа. Крваву им мајку ...
Препоруке:
35
19
73
недеља, 30 март 2014 23:47
s.j Благословен будите, као и сви богоугодници. Записали сте своје име у књигу часних.
Смрт фашистичким неолибералном хордама, слобода цивилизацији!
Препоруке:
17
2
74
понедељак, 31 март 2014 01:06
Поштовалац НСПМ
Забранити нам још не могу да слободно мислимо, да се сећамо наших светлих гробова и ма колико мародера послали да нас овако понижене и умртвљене опљачкају и докрајче неће моћи да униште и угасе Српску молитву. Сатани се ових дана жури осећа да губи моћ и утицај у свету, време је да се и Србија пробуди време време некажњивог бомбардовања је прошло. Живела Србија.
Препоруке:
23
1
75
понедељак, 31 март 2014 03:17
mike kos
Dosta komentara I pluseva
Препоруке:
2
4
76
понедељак, 31 март 2014 04:16
Nas pesdest
Pozdrav od nas pedeset za nasega junaka Radomira Pocucu.Dole peta kolona i izdaajnici Srbije.Non pasaran.
Препоруке:
6
0
77
понедељак, 31 март 2014 06:54
Лала из Баната
Свака ти је Његошева мој добри и поштени Почуча.
Препоруке:
8
0
78
понедељак, 31 март 2014 07:19
Душан
И који део је тај који није јасан и прецизан?
Тадићу, па толико лепо си се дружио са Јосиповићем да ниси стигао ниједном да га подсетиш на стотине хиљада протераних у "олуји"? Где су тамо жене у црном?
И ТИ си нашао за сходно да дигнеш глас против Радомира?
С којим правом?
Срам и стид треба да те буде!
Препоруке:
9
0
79
понедељак, 31 март 2014 07:34
Зона
О боже, тек ми сада српски народ у Србији ствара бригу, па зар је Почуча само "једна сламка међу вихорове". Независно од става званичних политика, зар је Почуча толико усамљен у свом мишљењу, зар бар 90% Срба тако не размишља, зар бар 70% њих не може то јавно да искаже? Ако није тако ја сам дубоко забринута?
Препоруке:
7
0
80
понедељак, 31 март 2014 07:39
@bez pozdrava
Pokrij se usima se kaze, a pise se sa "j".
Pozdravlja te uciteljica
Препоруке:
1
1
81
понедељак, 31 март 2014 08:09
Slavisa
Pa jasno je zasto ne protestvuju u Zagrebu. One u Zagreb idu na odmor... i po direktive plus dnevnice.
Препоруке:
14
0
82
понедељак, 31 март 2014 08:27
xxx
Bravo
Препоруке:
4
0
83
понедељак, 31 март 2014 09:35
Jelena banja Luka
Konacno jedan normalan i zdrav komentar na sve dogadjaje oko nas.Svaka mu čast.
Препоруке:
7
0
84
понедељак, 31 март 2014 09:44
Размишљање
Оно што дотични пише констатујући стање у нас је неспорно и нема се шта додати. Свака част на храбрости да се тако нешто јавно саопшти.
Оно што мене тангира јесте то да:
1. и ППВ је својевремено давао овакве и сличне изјаве па видимо шта сад изјављује и шта ради,
2. ако сам добро схватио и Почуча је био у СРС па је онда "напредовао" у СНС,
3. требало би иступе Почуче ставити у исти контекст са списком СНП Наши садашњим партнерима СРС,
4. не пренебрегавати чињеницу да је позвао навијаче да се обрачунају са овим несрећним женама,
5. очекујем још неко дешавање слично овоме...
Када се све ово узме у обзир, треба се сетити најаве ППВ да ће се обрачунати са хулиганима и екстремистима.
Размишљајмо о томе.
Препоруке:
1
3
85
понедељак, 31 март 2014 10:00
Бели Орао
@мој син. Не верујем ти.
@голуб. Иди на неки други симс, а не на НСПМ.
@деда ђоле. Деда, деда баш си ....(Маратонци).
Знам Радомира. Неко га је вероватно нагазио па је као и сваки прави Србин одреаговао срБски.
Препоруке:
9
1
86
понедељак, 31 март 2014 10:35
Влајко
Твој је пример брате Србине вредан. Јер ниси организован него сам по срцу и правди иступаш. А то несме и нећемо заборавити. И морамо се организовати да би у овој борби сачували себе. И да овакви појединци имају заштиту, јер вреде ....
Препоруке:
6
0
87
понедељак, 31 март 2014 10:46
Doni
Ovaj Deda Djole ga bas tupi
Препоруке:
8
0
88
понедељак, 31 март 2014 11:02
Za Nenada
Nenade, sta ti znače ovi brojevi? Da li to prebrojavaš ovce da bi mogao da zaspiš?
Препоруке:
6
1
89
понедељак, 31 март 2014 11:48
Bojan Todorović
Ti PINK - novinar pričaš o medijskom spinovanju??
Ti nudiš da formiraš mišljenje pametnijima i obrazovanijima od sebe?
Ti nudiš da IKOME formiraš mišljenje?!
Ti spočitavaš nekome što je živeo onako kako želi ne pitavši tebe?
Ti prozivaš nekog i što ga nije briga za tvoje sumanute ratove za sumanute vođe i sumanute ciljeve?
Ko te bre, terao da ideš u rat?
Da nisam ja?
Ili žene u crnom?
Ko ti je dao pravo i punomoć da govoriš u naše ime i da ocenjuješ naše stavove?
Ko si uopšte ti da nas zanima tvoje visoko mišljenje o visokoj svetskoj politici i stanju u zemlji?
Otkud ti uopšte ideja da procenjuješ bolje od sebe i pozivaš ljudski talog da čini nasilje nad nekim ko ti se ne sviđa?
Otkud ti uopšte ideja da TI treba na tu temu išta da pričaš?
Koga za to može biti briga? Šta te kvalifikuje za to?
Pink?
Ko bi za tebe u životu ikada čuo da nisi bio ljubimac onog julovskog nikogovića na njegovoj odvratnoj šund televiziji?
Ne mogu da verujem..... tolika drskost...
Препоруке:
13
9
90
понедељак, 31 март 2014 12:15
Miroslav
За Тодоровића
Све што си написао важи и за тебе!
Ко си ти? Србин ниси!
Грађанин света из Чедине Жутократије???
Препоруке:
8
9
91
понедељак, 31 март 2014 13:29
Бели Орао
""БоТ-а
Otkud ti uopšte ideja da TI treba na tu temu išta da pričaš?
Па што му онда реплицираш Мартинбубо.
Препоруке:
5
7
92
понедељак, 31 март 2014 13:45
@deda djole
Idi bolje cuvaj unuke ali ih ne vaspitavaj-to prepusti roditeljima.Sa ovakvim nakaradnim shvatanjima ces napraviti nove Vucice,Dacice i Nikolice a veruj vecini naroda(onih 75% sto nije glasalo za njih) je dosta i ovih unikatnih.Sve vise
i cesce cemo dozivljavati ponizenja i od retkih
prijatelja kao onomad Vulin od Putina jer se postenim ljudima gade oni koji gamizu ko'bube pred nogama onih koji ih ponizavaju i pitanje je kad ce ih zgaziti.Radomiru svaka cast i na postenju a i na hrabrosti jer ovima koji po naredjenju hoce svest da nam menjaju da bi i nas pretvorili u bube
ne odgovaraju istinoljupci i pravdoljupci.Svaka cast i NSPM jer oni su jedino svetlo u ovom medijskom mraku koji vlada Srbijom.Pruzimo svaku podrsku Radomiru jer iza ovog njegovog svetlog cina verovatno sledi onaj mracni onih mocnih i sujetnih-otpustanje sa posla jer zaboga odakle mu hrabrost da im istinu saspe u oci.Ziv i zdrav nam bio junace i cuvaj se jer eno onomad prebise Stevana Savica sa fesbuka.
Препоруке:
4
0
93
понедељак, 31 март 2014 13:46
Mirjana NS
E, pa dragi moji komentatori, A KAKO MISLITE DA DATE PODRSKU g.POCUCI ??
TIME STO CETE PISATI OVE KOMENTARE ???
ILI CETE KONACNO SAKUPITI BAR MALKO HRABROSTI, MALKO TOG SRPSTVA
O KOME PISETE, pa IZACI na ULICE sa TRANSPARENTIMA da ste UZ POCUCU ???
ILI CETE BAR NA = info@ sps.rs itd...POSLATI e-maile u KOJIMA PODRZAVATE
g.RADOMIRA POCUCU !??????
E, moji "srbi", vi ste "hrabri" samo na papiru u ANONIMNOSTI !!!
Препоруке:
4
1
94
понедељак, 31 март 2014 14:28
ja
Spiker roze julovske televizije za retardiranje sirokih narodnih masa hoce kaze da je na Srebrenicu pala kometa.
Препоруке:
13
9
95
понедељак, 31 март 2014 18:32
I sad, gde je Pocuca pogresio?
Nigde bas!
Препоруке:
4
6
96
понедељак, 31 март 2014 19:13
Bojan Todorović
@Beli OraoŠta je to Martinbuba?Ne repliciram, otkud ti to? Repliciranje podrazumeva da želim da o nečemu diskutujemo, kao svojevremeno ti i ja. Ovde to nije slučaj.Samo se zgražavam nad izjavama ovog bezvrednog lika.O čemu bih diskutovao sa njim? O tome da li treba huligane pozivati da premlaćuju stare i nemoćne žene ( EJ, STARE I NEMOĆNE ŽENE – KOLIKI IMBECIL TREBA DA BUDEŠ ??? ) čiji je uticaj beznačajan, koje samo žele nešto da kažu i nema ih više od tridesetak?Da li ih treba pramlaćivati ili spaliti? Ne, ja sa takvima nemam o čemu da diskutujem, a ovo što on smatra političkim stavom ( i to vrednim pažnje ?! ) je samo izliv mržnje i frustracije, sproveden kroz krivično delo i kao takav bi morao da se sankcioniše i procesuira. Ako ova država misli da se uvede u red ozbiljnih.A infantilno radovanje komentatora nije ništa novo.Još više su se radovali kad su ovakvi kao ovaj činili zločine zbog kojih sada robijaju. E posle je bilo malo plakanja, ali tako to ide...
Препоруке:
3
2
97
понедељак, 31 март 2014 19:18
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović
Ne, ja sa takvima nemam o čemu da diskutujem
Ali, paradoksalno, trošite kilometarske komentare na njih.
Препоруке:
0
0
98
понедељак, 31 март 2014 19:41
Бели Орао
@БоТ-а и Мартинбубци.
Због неслагања је напустио Пинк. Напустио, а могао је да седи у кожној фотељи и да шиљка овас(тако кажу моји сељаци).
То је могао да ради и у МУП-у, али очигледно да има нешто у том младом човеку да не може да седи у друштву мартинбуба.
Шта су мартинбубе? Има на интернету.
Препоруке:
0
0
99
понедељак, 31 март 2014 20:06
Bojan Todorović
Pa dobro....mislio sam da nije tako komplikovano...
Ja se, Ivane, zgražavam nad gestom i idejom da se uputi poziv huliganskim, siledžijskim grupama da premlaćuju žene koje su po godinama približne majci organizatora premlaćivanja, a njima mogu biti majke ili bake.
Zamislimo da je situacija obrnuta:
Vaša ( ili njegova ) majka, sestra, tetka, baka – nebitno hoće da izraze žaljenje za nekim žrtvama a ja smatram da je to nepotrebno, neumesno ili iz bilo kog razloga – suprotno mojim političkim ubeđenjima.
I šta ja radim? Umesto da to kritikujem, osudim, osporim, bojkotujem – ja pozovem horde huligana da vaše majku, sestru, premlate ?!
Zaista, koliki imbecil i nečovek bi trebalo da budem da mi to samo padne na pamet, a kamo li da pozovem??
Da li biste se nad tim zgrozili i osuđivali ga ?
Ili biste želeli da diskutujete?
Sa mnom?
O čemu?
Samo se zgražavam Ivane.
Nemam o čemu da diskutujem sa njim.
No ako Vi nađoste paradoks - uživajte u tom fenomenu... nije tako čest.
Препоруке:
1
0
100
понедељак, 31 март 2014 20:32
Bojan Todorović
Našao sam. Pa to su smrdibube!
Malo se rastužih.
Molim te, nemoj mi samo reći da je to maksimalni domet i vrhunac duhovitosti?
Da komentatore nazivaš pogrdnim imenima?
Nije, siguran sam! Mogu da se kladim da iza toga postoji nešto dublje, suptilnije, sa smislom i makar trunkom duha.
Pa nije valjda da si na nivou deteta iz vrtića ili prvog osnovne?
Nije – kladim se. A i ako kažeš da jeste – odbijam da to prihvatim. Sramota me je na tvoj red.
Dakle – šta je? ( ako je ipak tvoj smisao za humor tako zakržljao, rudimentaran i skučen – smišljaj nešto! Pobogu, kako ću sam sebi izgledati ako mi je sagovornik tako......? )
Inače sigurno „има нешто у том младом човеку да не може да седи у друштву мартинбуба“
Pa tolike godine u vrhunskom društvu moralnih, intelektualnih i umetničkih gromada kakve se nalaze samo na Pinku – dovoljan su dokaz njegove izuzetnosti....
Kakvo neslaganje je po sredi? Isključili su ga iz JUL-a?
Posvađao se sa nekim učesnikom Farme?
Ili iz Granda...
Препоруке:
1
1
101
понедељак, 31 март 2014 20:37
Ivan Aleksić
Ja se, gospodine Bojane, zgražavam nad fašizmom, i svim njegovim formama, i slugama.
Jel Vi to hoćete da kažete da žensko ne može da bude fašista? Ili da ne može da bude kvisling? Nemojte me zezati...
Препоруке:
1
0
102
понедељак, 31 март 2014 21:25
Бели Орао
БоТ-а.
Видиш да сам био суптилан. Шта би твоје жене у црном рекле за мене да сам те назвао као што си ти написао? Да сам зарозана простачина и у том стилу. Видиш да ми рудаментарци знамо да бијемо без буке, а са Буком, али и Неву не напуштамо. Ипак је она оборила Ф117. Боли вас што смо вам отели стил борбе. Ми сад имамо обатри, а ви ниједан.
`ајде иди с милим Богом код е новинара. Иначе немам обичај да причам са твојим корпусом, али сам данас норао. Извињавам се мојим другарима.
Препоруке:
1
1
103
понедељак, 31 март 2014 21:52
Bojan Todorović
A da mi Vi ukažete na neka obeležja fašizma kod žena u crnom?
Bilo šta, a da bude proverljivo i dokazivo?
Mnogo bi pomoglo. Mnogo.
Nema ga Ivane.
A da ga potražimo kod „branilaca pravih vrednosti, patriJota“ i kako već zovu kriminalne razbojničke horde koje vajni heroj i borac Počuča poziva da premlaćuju žene?
Kladio bih se da ćemo nešto naći:
Od noževa, boksera, bejzbolki, svastika, Hitlerovih tetovaža, SS simbola, maskirne odeće i cokula do izbrijanih glava i zloslutnih salutiranja – sve vrvi, odiše i smrdi odvratnim, agresivnim fašizmom i nacizmom.
Ja Vama verujem da Vi vidite stvari sasvim drugačije.
Nije to ni novo ni nepoznato, ali verujte mi Ivane – Vaša izjava da se zgražavate nad fašizmom pa zato ( ? ) tolerišete, ili čak podržavate ideju da navijačke horde premlaćuju stare i nemoćne žene zbog političke različitosti može da se svrsta u vrhunski primer paradoksa. Jer nešto što je više nalik fašizmu i nacizmu teško da bih mogao da zamislim.
Препоруке:
5
1
104
понедељак, 31 март 2014 22:39
Анонимус
Почуча, свака ти част.
Препоруке:
2
5
105
понедељак, 31 март 2014 23:10
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović
A da mi Vi ukažete na neka obeležja fašizma kod žena u crnom?
Nema ga Ivane.
Pa kad sami pitate, i sami odgovarate umesto mene, ja Vam i ne trebam... Ne znam što uopšte ovde išta pišete, kada ste u stanju da razgovarate samo sa sobom.
Da sam na Vašem mestu, ja bih se zabrinuo za svoje zdravlje, ali znate kako... Svako dobije ono što zasluži, na kraju.
Препоруке:
1
5
106
уторак, 01 април 2014 00:35
Bojan Todorović
„Nema ga Ivane“ nije odgovor, nego konstatacija – pitanje.
Prostor za Vaš odgovor je i te kako otvoren i ja ga željno iščekujem.
Nemojte se Vi ustručavati da me demantujete i poklopite ako imate čime.
Imate li?
Dirnula me briga za moje zdravlje, ali poštedite se toga.
Nemate razloga da brinete, a ni da se nadate da ćete jeftinim uvredama skrenuti pažnju sa ogromnog paradoksa u koji upadoste tvrdeći da se zgražavate nad fašizmom, pa zato podržavate ideju da Skinheads i ostale neonacističke grupe ( navijači ? ) prebijaju žene zbog političkog stava.
Nećete.
Toliko je veliki i zapanjujući da ga ne bi sakrio ni Mont Everest, a kamo li Vaši jeftini trikovi.
Ponavljam: Vi možda zaista niste svesni, ali ne postoji direktnija i jasnija podrška neonacizmu od ove Vaše.
Zašto Vi verujete da je obrnuto, i još tvrdite da se nad tim zlom zgražavate – ostaće za mene zagonetka.
I ono...na kraju - da li se odnosi na Miloševića, Oluju, bombardovanje, Kumanovo, Hag...?
Ili samo na mene?
Препоруке:
1
1
107
уторак, 01 април 2014 14:47
Mikan
Svaka cast.
Препоруке:
1
1
108
уторак, 01 април 2014 16:36
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović
Zaista je čudno da neko ko izvali takvu glupost, poput te da konstatacija može biti u isto vreme i pitanje, misli da može da ukazuje na tuđe "paradokse". No, da ne bude da sam odćutao:
Žene u crnom i slične organizacije, su samo kopija Gebelsovskih metoda i plaćenih (ili ucenjenih) kvislinga iz DSR-a, kojima je zadatak uvek isti - da napadača opravdaju, a onog ko se branio dehumanizuju.
Tako Vaši prijatelji tvrde neke nemoguće, i zaista za normalan mozak nepojmive stvari - da su za ubistva i progon srpskih civila, ali i vojnika, krivi oni koji su pokušali da ih zaštite, a ne oni koji su ih ubijali i progonili.
Takođe, pravdaju politiku SAD, za koju je više nego jasno da je imperijalistička, zbog svoje "posebnosti" (pandan Hitlerovoj "arijevskoj rasi"). Naravno, nikakve arijevske rase ili posebnosti nema, već gole sile i želje da se živi na tuđ račun (otimanjem resursa i iskorišćavanjem tuđe radne snage).
Препоруке:
0
0
109
уторак, 01 април 2014 16:40
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović
Ja naravno ne očekujem da ćete se Vi složiti sa mnom, niti da ćete priznati da ste pogrešili, jer ste i Vi deo te iste mašinerije. To bi bilo kao kad bih pokušavao Antu Pavelića da rečima ubedim da je to što radi nehumano, divljački, i u krajnjoj liniji - samoubilački.
Vi jednostavno niste na tom nivou. Ili ste kukavica, koji se klanja svakom pobedniku, ili imate neke materijalne koristi od ovakvog sistema, ili je u pitanju neka kombinacija ta dva. Bilo kako bilo, niste u pravu, i (kao i ostali slični) idete pravo ka provaliji.
Verujte mi, neće mi Vas biti ni najmanje žao kada se spotaknete i krenete da padate. A padaćete dugo, mnogo duže nego što mislite, da biste otplatili svu patnju koju ste priredili sopstvenom, ipak pravdoljubivom i u duši velikom narodu.
Препоруке:
0
0
110
уторак, 01 април 2014 19:04
Sokrates
Idi u neku pecinu, meditiraj jedno tri godine pa nam se vrati kad se oslobodis tih inhibicija. Bas zato su Srbi veliki narod, jer imaju empatije prema svima I ne gledaju samo svoje.
Препоруке:
0
0
111
уторак, 01 април 2014 19:45
Bojan Todorović
@Ivan
U pravu ste.
Da bi zvučalo kao pitanje bilo je neophodno da uz njega stoji kratko „zar ne“ ili samo znak pitanja.
Ovako više liči na odgovor. Izvinjenje. Žurba.
No pošto smo nekako ispravili taj moj neprimereni način komunikacije – a obzirom na moj poziv da svakako odgovorite – vidim da ste me ( potpuno konsolidovani i skoncentrisani ) udostojili odgovora.
Zahvaljujem.
Zamolio sam Vas da mi ukažete na neko fašističko obeležje kod Žena u crnom kako biste potkrepili tvrdnju da se zgražavanje nad fašizmom odnosi na njih.
Pročitao sam pažljivo, više puta i rasterećen dileme i brige konstatujem:
NEMA GA IVANE!
Ovog puta nije pitanje već konstatacija i nedvosmisleni i nepromenljivi zaključak. NEMA.
Naravno da me ne čudi niti imam neki razlog za likovanje.
Zaista bi trebalo da se bude sa one strane uračunljivosti pa da se dokazuje kako protivnici fašizma treba da podržavaju neonacističke horde u premlaćivanju žena koje protestuju protiv nasilja.
Препоруке:
0
0
112
уторак, 01 април 2014 19:46
Bojan Todorović
Koju to Gebelsovu organizaciju kopiraju Žene u crnom? Molio bih konkretno, naziv, delovanje i u čemu su sličnosti.
Ko su „moji prijatelji“ kada i gde tvrde „nepojmljive stvari“ ? Ako može konkretno i sa podacima a bez mitingovanja, opisa i kvalifikacija. Trošite prostor uludo. Činjenice su mnogo efikasnije i proverljive.
Ko gde i kada „pravda politiku SAD“ ? Koju odluku konkretno? Gde i kada? Kojim rečima? Ovo što pišete zvuči kao pamflet koji je pisalo dete.
Koja je to „mašinerija“ čiji sam deo? Neka iz Čvorovićevog arsenala? Jel' strašna?
Šta je to što radim a Vi biste me rado odvraćali, da niste svesni da je uludo?
Može li konkretno, bez mistifikacija i aluzija, maožda shvatim pa se sam preobratim? Ali kako kad ne znam?
U čemu nisam u pravu i kako ću znati da sam u provaliji?
Može li malo konkretnije, ovako liči na neku nemuštu i jalovu kletvu, diletantsko i stidljivo mračno proročanstvo, više za umirenje sopstvenih strahova nego za plašenje suprotstavljenog?
Препоруке:
0
0
113
уторак, 01 април 2014 19:57
Ivan Aleksić
@Bojan Todorović
Koju to Gebelsovu organizaciju kopiraju Žene u crnom? Molio bih konkretno, naziv, delovanje i u čemu su sličnosti.
Nisam govorio o organizacijama, već o principu propagandnog delovanja.
Ko gde i kada „pravda politiku SAD“ ? Koju odluku konkretno? Gde i kada? Kojim rečima? Ovo što pišete zvuči kao pamflet koji je pisalo dete.
Ponavljam - samim tim što nikad ne kritikuju SAD, a uvek one koje su SAD napale (na ovaj ili onaj način), one i oni težište krivice prebacuju na one koji su se branili.
Pročitao sam pažljivo, više puta i rasterećen dileme i brige konstatujem:
NEMA GA IVANE!
Moja malenkost malopre:
Ja naravno ne očekujem da ćete se Vi složiti sa mnom, niti da ćete priznati da ste pogrešili, jer ste i Vi deo te iste mašinerije. To bi bilo kao kad bih pokušavao Antu Pavelića da rečima ubedim da je to što radi nehumano, divljački, i u krajnjoj liniji - samoubilački.
Radomire Pocuca....ti nisi heroj, ti si HEROJCINA! mogu svi u crnom i nekakvi borci za nekakva prava samo da ti pljunu pod prozor, cak ni to ne mogu....radostan sam sto ima ljudi kao sto si ti u nasoj namucenoj Srbiji....ja ti skidam kapu na svemu recenom, i imas moju podrsku u svakom smislu, ulepsao si mi dan ovim clankom....jos jednom.....SVAKA TI CAST!
ПОБЕДИЛИ СУ 1944.године.
Негде до средине седамдесетих у Југославију су стизале паре на којима се учврстила победа.
Свима. Сада само кооперативним.
Свака ти част Радомире, изгубио си посао али рекао си и душу своју спасио си.
Од стварања прве Југославије ни у Србији а камоли у остатку те Југославије било је опасно бити СРБИН.
- da li je dozvoljeno ikome da pokazuje srednji prst senima poginulih boraca i senima poklanih civila, zrtvama ponovnog ustaskog pira?
Mozda ce odgovor biti : "ne znamo sta nije dozvoljeno, ali znamo sta jeste", ko zna?
Tako je Počuča. To je ta srbomržnja zločlini nad Srbima, a njih je bilo najviše i bili su najsvirepiji, naročito od strane hrvatskih ustaša, njima ne smetaju, protiv njih ne protestvuju, protiv Srba je uredu činiti zločine, a i sam takav stav žena u crnom prema sprksom narodu i srpskim stradanjima je svojevrstan zločin. Zločin žena u crnom i udurege svetskog neo-nacizma.
Srbine Brate!!!!
Од свег срца те подржавам, мада сам ја ситан и нејак. Доста ми је јанковића и иних медиокритета. Ако те буду прогонили, немој ћутати. Има нас и способних и вољних да помогнемо. Жив и здрав био!
Сваки здрав србин ће стати са тобом у строј.
Брате Радомире, нису у питању "Жене у црном". Оне су терористи у црном и црно им је у души, јер су изабране да буду активисткиње за доларе - црна Ал Каида, не раде "оне" џаба и не интересује их никакав хуманизан.
Проблем је што је "Влада Србије у црном". Са њима и њиховог понашања срби треба да окаче црни флор. Ни "дипломате" Николић, Вучић и Дачић се не усуђују да кажу да је 1+1 једнако 2. Ипак, позивом и беседом Вашом, има наде и оптимизма. Поред свих прогона, патњи и истребљивања од стране Ватикана и фашизма са Западних страна - светло је пред нама. Србе свуда цене као јунаке, као здраво језгро преосталог изгубљеног света. Србија је острво наде. Живела Србија и њени пријатељи.
Живеле Почуче.
Њему сва слава и част, а Вас (и сличне) треба да буде срамота.
Па да је којим случајем преживео, шта мислите, да ли би мислио као "Жене у црном", или као Почуча? За таква размишљања Ви, и Вама слични, немате мозга.
Трик је у томе што Почуча управо јесте ТАЈ преживели из рата (и хвала Богу, није једини). Питајте те преживеле шта мисле о свему.
Верујте ми, нису на истој страни као Жене у црном и слични.
По њиховим малобројним реакцијама, чини ми се да њиховој ароганцији/ глупости нема краја. Тo ни мало не умањује њихову кривицу.
Самим тим листа добија на значају, a када судство буде независно, јавни тужилац - пуне руке посла.
Zato,dragi moj Radomire,sto je Zagreb hrvatski,a Beograd nije srpski grad.
I nisu samo u pitanju "Zene u crnom",nego svi oni Srbi koji su od 1993 god pratili Vuka Draskovica,Djindjica,Kostunicu,Otpor i dobijali pare od Zapada da ruse,ne Milosevica,nego Srbiju.
Dok je fasizam ubijao Srbe po Hrvatskoj i BiH dotle je DOS harao Srbijom da bi kulminacija izdaje Srbije dosla 05/10/2000 god.
I narod srpski dovede DOS na vlast,a Milosevica i sve koji branise Srbiju spakovase u Hag.
A,ti ljudi iz DOS i danas rade i zive u Srbiji i niko ih ne pita za Klintonove pare.
I kad si ti,dragi moj Radomire,rekao istinu,citava lavina se sruci na tebe sto govori da Srbija jos nije oslobodjena.
Rusija ce prije doci u R.Srpsku,nego u Srbiju,jer su Srbi tamo svome rodu privrzeniji.
A,Petar Kocic je to znao i rekao:
"Ko iskreno i strasno ljubi otadzbinu,slobodan je i neustrasiv kao Bog,a zivi prezren i gladan kao pas".
Пуна пoдршка!
Да ли сте икада чули да је министарство за културу дало средства ЋКолу српских сестара”?
На жалост, док год се милијарде долара штампају по цену папира, и док год има милиона прижених шака да те доларе приме и одраде посао којих се од њих тражи, остаће ситуација каква јесте. Тим папирим су купљене владе и државе, опозиције и пси рата. Тима прама се руше и уцењују легитимно изабране владе.
To po malo govori i o njemu , doduše ne afirmativno , ali mu na svemu ovome sada svaka čast .
Ovaj je čovjek do kraja razobličio posrnuće srpske države jer onaj ko ne može da potpiše ovo što je napisao nije ni Srbin , niti Sloven , niti pravoslavan hrišćanin .
Ja sam Crnogorac i potpuno sam saglasan sa svim što je naveo čovjek .
Нина, хвала на одговору који казује да нисмо сами. Нећу Почучи да упућујем изразе подршке, већ да му предложим да покуша да оствари ову нашу иницијативу. Ако чита? На акције "Жена у црном" треба одговорити акцијама "Кола српских ссестара". Почуч је ипак човек који има информације јер се кретао у тој сфери. Верујем да у овој несташици, кад познате личности налазе средства за лечење деце, и он може покренути ствар са мртве тачке, пронаћи новац и створити услове да "Коло српских сестара" проради, српству на ползу. Међу правим српским женама верујем да има љубави, најјаче оружје за остваривање среће и благостања. Активирање "КСС" јесте конкретан допринос НСПМ Иницијативи за спас Србије. Од коментарисања нема вајде.
A,narod srpski nije izlazio na ulice ni za odbranu KiM,a kamoli za Radomira i sta onda reci nego da je sam kriv za svoju sudbinu.
Neka se sada,makar,udruze DSS,Dveri i SRS,pa neka oni izidju na ulicu da brane Pocucu,pa ce im se pridruziti jos neko ko nije ni mislio.
Radomir Pocuca je,kao jos mnogi Srbi,povucen emocijama i dogadjajima na Ukrajini gdje su se Rusi pokazali kao velesila,dao sebi oduska da javno optuzi NVO izdajnike i placenike,ali se ubrzo uvidjelo da je jos rano govoriti o podizanju srpskog naroda u Srbiji i pocetku borbe za slobodu.
Radomir,kao i mi ovdje,doziva Rusiju,ali narod ne.
Bilo bi strasno ako Radomir zbog ovoga ostane bez posla,to bi znacilo da ga je narod srpski izdao kao i Milosevica i njegove saradnike.
То што је Почуча написао на својој Фејс страници написали су многи коментатори на НСПМ и другим сајтовима који нбису у служби УСА ЕУ НАТО агресора.
Власт и њихове газде мисле да страхом могу да владају неограничено. Постоји линија у понбижавању испод које страх губи сваки смисао, баш као што и живот у таквој количини понижавања и трпљења губи смисао.
НАД СРБИМА СЕ ПРОВОДИ АКТИВНИ ФАШИЗАМ УСА ЕУ НАТО АГРЕСОРА, ОКУПАТОРА И ЊИХОВИХ СЛУГУ.
Власт је поставила "заштитника грађана" и одредила оквире деловања, и сви су изгледи да грађани од њихове "заштите" НЕМАЈУ КОРИСТИ.
Исто они који су ођутали безбројне непријатељске спискове “политички некоректних” Срба националиста – на пример онај међународно познати “листинг” Соње Бисерко (и безброј сличних) – сада су се, ето, нашли позваним да лично мишљење једног човека и групе његових сабораца из Аранђеловца нападну неупоредиво јаче, жешће и искреније него пре само пет дана све НАТО пилоте-бомбардере и западне генерале окрвављених руку (а на годисњицу поцетка садистицког масакрирања Србије и Срба од пре 15 година).
То им је некако мање сметало. Јер није бас најпожељније и најбезбедније бити “јавни радник” и “критички интелектуалац” у покореној Србији, а мрштити се на од данашњег режима помиловане и невиђено добродошле бриселске политичаре.
A,narod srpski nije izlazio na ulice ni za odbranu KiM,a kamoli za Radomira i sta onda reci nego da je sam kriv za svoju sudbinu.
Neka se sada,makar,udruze DSS,Dveri i SRS,pa neka oni izidju na ulicu da brane Pocucu,pa ce im se pridruziti jos neko ko nije ni mislio
Драги Данило па ови што су сада на валсти СНС(Вучић, Николић) и СПС(Дачић) они су били Слобини, и њих је 5 октобар збацио са валсти А ДАНАС ЈЕ НЕКО ДРУГО ВРЕМЕ, И ОВИ СУ ВЕЋЕ ИЗДАЈИЦЕ НЕГО 5 ОКТОБАРЦИ ИЗУЗЕВ ОНОГ ПРЉАВИХ РУКУ А ЧИСТОГ ОБРАЗА(ОН ИМ ЈЕ УЗОР).
Коштуница 5-окт. је организовао или бар јавно позвао народ на демонстрације против Косовског проглашења независности, док је се Тадић крио у Румунији. Сада чекамо да АЦА слика и Фиделинка процесирају Коштуницу
Ako ti pricas ne pokriven usima, zasto drugima delis savete...i gde si ti bio u ratu molim te....ko je bio u ratu ne koristi polupismeni izraz "pokri se usima", ovaj poziva navijace na zene u crnom, a zene u crnom pozivaju svet na srbe nazivajuci ih genocidni narodom, bas me cudi kako ti to nije zasmetalo kao ratniku (ako si ti ratnik kao sto su ti izrazi, molim te nikad nemoj da me branis)....a ti...sta ti...pises pokriven usima, pa izadji ispod usiju, mozda nesto i vidis.
bez pozdrava!
Ali, to ti ne daje nikakvo pravo da sastavljas spiskove tvojih sugradjana koji misle i delaju drugacije od tebe, u okviru zakona, naravno.
Niti da ih nazivas izdajnicima, stranim placenicima i sl.
Nisi ti ni Ustav, ni Zakon - Bogu hvala.
Браните фашисткиње? И то антисрпског типа...
Zivio moj Pocuca i svaka ti cast. Ima nas milioni koji isto mislimo, ali u sivoj masi koja nije u stanju da kaze javnu rijec sem na komentarima nspm.
Nadamo se da dolazi kraj zlu i nepravdi, masovnoj propagandi i lazi ali najvise boli od institucija drzave koju placamo.
Па, пријатељу, чини ми се да ти ниси био у рату. Да јеси, видео би колико нас је полуписмених. Шта ћеш, наш народ је такав. Али то не значи да су се они писменији боље борили.
Иначе, свака част Почучи на изјави.
G-dine,ne pozivam ja vlast na ulicu,nego narod srpski,a ako vlast ne uslisi volju naroda i ne ostavi Pocucu na poslu,neka onda narod rusi vlast.
Ili ako vlast pozove Pocucu na odgovornost,onda se sav gnjev naroda mora sruciti na tu vlast.
Ovo je vrlo vazna situacija,ovo je borba dobra protiv zla,hoce li narod dopustiti da razni izdajnici i NVO-i izbace Pocucu s posola samo zato sto je rekao istiinu,a sto ce znaciti pobjedu drugog "Petog Oktobra".
Sad kad su Rusi pokazali moc velesile,nemojmo mi dopustiti da nas opet izdajnicke uci ponize i pobjede.
@ deda djole,
A,gdje si ti zaboravio logiku,g-dine,pa bi dopustio "zenama" da ruse drzavu,a da ih za to niko ne smije opomenuti.I nije pravo na misljenje rusenje drzave sto i ti sam podrzavas,sram te bilo.
Sto te zene,ako su Srpkinje,ili ako nisu Srpskinje,ne brane jednako sve zrtve,a ne samo one druge,kao sto i ti radis.Pises ekavski,a ili si ustasa ili balija,ili si srpski izrod,cetvrto nema.
Проблем је што је ЦРНА ТРОЈКА најснажнији НВО, снажнији и плаћенији од Жена у црној НАТО свили са касетним бомбама и уранијумом? Зашто се владари не убију као амерички банкари? Зашто им је живот мио? Да ли су уцењени, па им од страха мозак не ради?
Мој Почуча, јуначино.
Док се погани Вућући да Дашићима и Тачићима дувају и шетају по Бриселу на наш рачун, народ на српском Косову и Метохији крвари, а у Хрватску не може ни да помисли да се врати на своје. То је та Бриселска Европа. Крваву им мајку ...
Тадићу, па толико лепо си се дружио са Јосиповићем да ниси стигао ниједном да га подсетиш на стотине хиљада протераних у "олуји"? Где су тамо жене у црном?
И ТИ си нашао за сходно да дигнеш глас против Радомира?
С којим правом?
Срам и стид треба да те буде!
Pozdravlja te uciteljica
Оно што мене тангира јесте то да:
1. и ППВ је својевремено давао овакве и сличне изјаве па видимо шта сад изјављује и шта ради,
2. ако сам добро схватио и Почуча је био у СРС па је онда "напредовао" у СНС,
3. требало би иступе Почуче ставити у исти контекст са списком СНП Наши садашњим партнерима СРС,
4. не пренебрегавати чињеницу да је позвао навијаче да се обрачунају са овим несрећним женама,
5. очекујем још неко дешавање слично овоме...
Када се све ово узме у обзир, треба се сетити најаве ППВ да ће се обрачунати са хулиганима и екстремистима.
Размишљајмо о томе.
@голуб. Иди на неки други симс, а не на НСПМ.
@деда ђоле. Деда, деда баш си ....(Маратонци).
Знам Радомира. Неко га је вероватно нагазио па је као и сваки прави Србин одреаговао срБски.
Ti nudiš da formiraš mišljenje pametnijima i obrazovanijima od sebe?
Ti nudiš da IKOME formiraš mišljenje?!
Ti spočitavaš nekome što je živeo onako kako želi ne pitavši tebe?
Ti prozivaš nekog i što ga nije briga za tvoje sumanute ratove za sumanute vođe i sumanute ciljeve?
Ko te bre, terao da ideš u rat?
Da nisam ja?
Ili žene u crnom?
Ko ti je dao pravo i punomoć da govoriš u naše ime i da ocenjuješ naše stavove?
Ko si uopšte ti da nas zanima tvoje visoko mišljenje o visokoj svetskoj politici i stanju u zemlji?
Otkud ti uopšte ideja da procenjuješ bolje od sebe i pozivaš ljudski talog da čini nasilje nad nekim ko ti se ne sviđa?
Otkud ti uopšte ideja da TI treba na tu temu išta da pričaš?
Koga za to može biti briga? Šta te kvalifikuje za to?
Pink?
Ko bi za tebe u životu ikada čuo da nisi bio ljubimac onog julovskog nikogovića na njegovoj odvratnoj šund televiziji?
Ne mogu da verujem..... tolika drskost...
Све што си написао важи и за тебе!
Ко си ти? Србин ниси!
Грађанин света из Чедине Жутократије???
Otkud ti uopšte ideja da TI treba na tu temu išta da pričaš?
Па што му онда реплицираш Мартинбубо.
i cesce cemo dozivljavati ponizenja i od retkih
prijatelja kao onomad Vulin od Putina jer se postenim ljudima gade oni koji gamizu ko'bube pred nogama onih koji ih ponizavaju i pitanje je kad ce ih zgaziti.Radomiru svaka cast i na postenju a i na hrabrosti jer ovima koji po naredjenju hoce svest da nam menjaju da bi i nas pretvorili u bube
ne odgovaraju istinoljupci i pravdoljupci.Svaka cast i NSPM jer oni su jedino svetlo u ovom medijskom mraku koji vlada Srbijom.Pruzimo svaku podrsku Radomiru jer iza ovog njegovog svetlog cina verovatno sledi onaj mracni onih mocnih i sujetnih-otpustanje sa posla jer zaboga odakle mu hrabrost da im istinu saspe u oci.Ziv i zdrav nam bio junace i cuvaj se jer eno onomad prebise Stevana Savica sa fesbuka.
TIME STO CETE PISATI OVE KOMENTARE ???
ILI CETE KONACNO SAKUPITI BAR MALKO HRABROSTI, MALKO TOG SRPSTVA
O KOME PISETE, pa IZACI na ULICE sa TRANSPARENTIMA da ste UZ POCUCU ???
ILI CETE BAR NA = info@ sps.rs itd...POSLATI e-maile u KOJIMA PODRZAVATE
g.RADOMIRA POCUCU !??????
E, moji "srbi", vi ste "hrabri" samo na papiru u ANONIMNOSTI !!!
Ali, paradoksalno, trošite kilometarske komentare na njih.
Због неслагања је напустио Пинк. Напустио, а могао је да седи у кожној фотељи и да шиљка овас(тако кажу моји сељаци).
То је могао да ради и у МУП-у, али очигледно да има нешто у том младом човеку да не може да седи у друштву мартинбуба.
Шта су мартинбубе? Има на интернету.
Ja se, Ivane, zgražavam nad gestom i idejom da se uputi poziv huliganskim, siledžijskim grupama da premlaćuju žene koje su po godinama približne majci organizatora premlaćivanja, a njima mogu biti majke ili bake.
Zamislimo da je situacija obrnuta:
Vaša ( ili njegova ) majka, sestra, tetka, baka – nebitno hoće da izraze žaljenje za nekim žrtvama a ja smatram da je to nepotrebno, neumesno ili iz bilo kog razloga – suprotno mojim političkim ubeđenjima.
I šta ja radim? Umesto da to kritikujem, osudim, osporim, bojkotujem – ja pozovem horde huligana da vaše majku, sestru, premlate ?!
Zaista, koliki imbecil i nečovek bi trebalo da budem da mi to samo padne na pamet, a kamo li da pozovem??
Da li biste se nad tim zgrozili i osuđivali ga ?
Ili biste želeli da diskutujete?
Sa mnom?
O čemu?
Samo se zgražavam Ivane.
Nemam o čemu da diskutujem sa njim.
No ako Vi nađoste paradoks - uživajte u tom fenomenu... nije tako čest.
Malo se rastužih.
Molim te, nemoj mi samo reći da je to maksimalni domet i vrhunac duhovitosti?
Da komentatore nazivaš pogrdnim imenima?
Nije, siguran sam! Mogu da se kladim da iza toga postoji nešto dublje, suptilnije, sa smislom i makar trunkom duha.
Pa nije valjda da si na nivou deteta iz vrtića ili prvog osnovne?
Nije – kladim se. A i ako kažeš da jeste – odbijam da to prihvatim. Sramota me je na tvoj red.
Dakle – šta je? ( ako je ipak tvoj smisao za humor tako zakržljao, rudimentaran i skučen – smišljaj nešto! Pobogu, kako ću sam sebi izgledati ako mi je sagovornik tako......? )
Inače sigurno „има нешто у том младом човеку да не може да седи у друштву мартинбуба“
Pa tolike godine u vrhunskom društvu moralnih, intelektualnih i umetničkih gromada kakve se nalaze samo na Pinku – dovoljan su dokaz njegove izuzetnosti....
Kakvo neslaganje je po sredi? Isključili su ga iz JUL-a?
Posvađao se sa nekim učesnikom Farme?
Ili iz Granda...
Jel Vi to hoćete da kažete da žensko ne može da bude fašista? Ili da ne može da bude kvisling? Nemojte me zezati...
Видиш да сам био суптилан. Шта би твоје жене у црном рекле за мене да сам те назвао као што си ти написао? Да сам зарозана простачина и у том стилу. Видиш да ми рудаментарци знамо да бијемо без буке, а са Буком, али и Неву не напуштамо. Ипак је она оборила Ф117. Боли вас што смо вам отели стил борбе. Ми сад имамо обатри, а ви ниједан.
`ајде иди с милим Богом код е новинара. Иначе немам обичај да причам са твојим корпусом, али сам данас норао. Извињавам се мојим другарима.
Bilo šta, a da bude proverljivo i dokazivo?
Mnogo bi pomoglo. Mnogo.
Nema ga Ivane.
A da ga potražimo kod „branilaca pravih vrednosti, patriJota“ i kako već zovu kriminalne razbojničke horde koje vajni heroj i borac Počuča poziva da premlaćuju žene?
Kladio bih se da ćemo nešto naći:
Od noževa, boksera, bejzbolki, svastika, Hitlerovih tetovaža, SS simbola, maskirne odeće i cokula do izbrijanih glava i zloslutnih salutiranja – sve vrvi, odiše i smrdi odvratnim, agresivnim fašizmom i nacizmom.
Ja Vama verujem da Vi vidite stvari sasvim drugačije.
Nije to ni novo ni nepoznato, ali verujte mi Ivane – Vaša izjava da se zgražavate nad fašizmom pa zato ( ? ) tolerišete, ili čak podržavate ideju da navijačke horde premlaćuju stare i nemoćne žene zbog političke različitosti može da se svrsta u vrhunski primer paradoksa. Jer nešto što je više nalik fašizmu i nacizmu teško da bih mogao da zamislim.
Nema ga Ivane.
Pa kad sami pitate, i sami odgovarate umesto mene, ja Vam i ne trebam... Ne znam što uopšte ovde išta pišete, kada ste u stanju da razgovarate samo sa sobom.
Da sam na Vašem mestu, ja bih se zabrinuo za svoje zdravlje, ali znate kako... Svako dobije ono što zasluži, na kraju.
Prostor za Vaš odgovor je i te kako otvoren i ja ga željno iščekujem.
Nemojte se Vi ustručavati da me demantujete i poklopite ako imate čime.
Imate li?
Dirnula me briga za moje zdravlje, ali poštedite se toga.
Nemate razloga da brinete, a ni da se nadate da ćete jeftinim uvredama skrenuti pažnju sa ogromnog paradoksa u koji upadoste tvrdeći da se zgražavate nad fašizmom, pa zato podržavate ideju da Skinheads i ostale neonacističke grupe ( navijači ? ) prebijaju žene zbog političkog stava.
Nećete.
Toliko je veliki i zapanjujući da ga ne bi sakrio ni Mont Everest, a kamo li Vaši jeftini trikovi.
Ponavljam: Vi možda zaista niste svesni, ali ne postoji direktnija i jasnija podrška neonacizmu od ove Vaše.
Zašto Vi verujete da je obrnuto, i još tvrdite da se nad tim zlom zgražavate – ostaće za mene zagonetka.
I ono...na kraju - da li se odnosi na Miloševića, Oluju, bombardovanje, Kumanovo, Hag...?
Ili samo na mene?
Zaista je čudno da neko ko izvali takvu glupost, poput te da konstatacija može biti u isto vreme i pitanje, misli da može da ukazuje na tuđe "paradokse". No, da ne bude da sam odćutao:
Žene u crnom i slične organizacije, su samo kopija Gebelsovskih metoda i plaćenih (ili ucenjenih) kvislinga iz DSR-a, kojima je zadatak uvek isti - da napadača opravdaju, a onog ko se branio dehumanizuju.
Tako Vaši prijatelji tvrde neke nemoguće, i zaista za normalan mozak nepojmive stvari - da su za ubistva i progon srpskih civila, ali i vojnika, krivi oni koji su pokušali da ih zaštite, a ne oni koji su ih ubijali i progonili.
Takođe, pravdaju politiku SAD, za koju je više nego jasno da je imperijalistička, zbog svoje "posebnosti" (pandan Hitlerovoj "arijevskoj rasi"). Naravno, nikakve arijevske rase ili posebnosti nema, već gole sile i želje da se živi na tuđ račun (otimanjem resursa i iskorišćavanjem tuđe radne snage).
Ja naravno ne očekujem da ćete se Vi složiti sa mnom, niti da ćete priznati da ste pogrešili, jer ste i Vi deo te iste mašinerije. To bi bilo kao kad bih pokušavao Antu Pavelića da rečima ubedim da je to što radi nehumano, divljački, i u krajnjoj liniji - samoubilački.
Vi jednostavno niste na tom nivou. Ili ste kukavica, koji se klanja svakom pobedniku, ili imate neke materijalne koristi od ovakvog sistema, ili je u pitanju neka kombinacija ta dva. Bilo kako bilo, niste u pravu, i (kao i ostali slični) idete pravo ka provaliji.
Verujte mi, neće mi Vas biti ni najmanje žao kada se spotaknete i krenete da padate. A padaćete dugo, mnogo duže nego što mislite, da biste otplatili svu patnju koju ste priredili sopstvenom, ipak pravdoljubivom i u duši velikom narodu.
U pravu ste.
Da bi zvučalo kao pitanje bilo je neophodno da uz njega stoji kratko „zar ne“ ili samo znak pitanja.
Ovako više liči na odgovor. Izvinjenje. Žurba.
No pošto smo nekako ispravili taj moj neprimereni način komunikacije – a obzirom na moj poziv da svakako odgovorite – vidim da ste me ( potpuno konsolidovani i skoncentrisani ) udostojili odgovora.
Zahvaljujem.
Zamolio sam Vas da mi ukažete na neko fašističko obeležje kod Žena u crnom kako biste potkrepili tvrdnju da se zgražavanje nad fašizmom odnosi na njih.
Pročitao sam pažljivo, više puta i rasterećen dileme i brige konstatujem:
NEMA GA IVANE!
Ovog puta nije pitanje već konstatacija i nedvosmisleni i nepromenljivi zaključak. NEMA.
Naravno da me ne čudi niti imam neki razlog za likovanje.
Zaista bi trebalo da se bude sa one strane uračunljivosti pa da se dokazuje kako protivnici fašizma treba da podržavaju neonacističke horde u premlaćivanju žena koje protestuju protiv nasilja.
Ko su „moji prijatelji“ kada i gde tvrde „nepojmljive stvari“ ? Ako može konkretno i sa podacima a bez mitingovanja, opisa i kvalifikacija. Trošite prostor uludo. Činjenice su mnogo efikasnije i proverljive.
Ko gde i kada „pravda politiku SAD“ ? Koju odluku konkretno? Gde i kada? Kojim rečima? Ovo što pišete zvuči kao pamflet koji je pisalo dete.
Koja je to „mašinerija“ čiji sam deo? Neka iz Čvorovićevog arsenala? Jel' strašna?
Šta je to što radim a Vi biste me rado odvraćali, da niste svesni da je uludo?
Može li konkretno, bez mistifikacija i aluzija, maožda shvatim pa se sam preobratim? Ali kako kad ne znam?
U čemu nisam u pravu i kako ću znati da sam u provaliji?
Može li malo konkretnije, ovako liči na neku nemuštu i jalovu kletvu, diletantsko i stidljivo mračno proročanstvo, više za umirenje sopstvenih strahova nego za plašenje suprotstavljenog?
Nisam govorio o organizacijama, već o principu propagandnog delovanja.
Ponavljam - samim tim što nikad ne kritikuju SAD, a uvek one koje su SAD napale (na ovaj ili onaj način), one i oni težište krivice prebacuju na one koji su se branili.
NEMA GA IVANE!
Moja malenkost malopre: