Sve im je to došlo sa doseljenicima poreklom iz Evrope
Holivud, javna glasila i političari pumpaju obične Amerikance i stvaraju mržnju protiv Rusa od kako se rode. Još i kad im i predsednik dobije takav napad, ništa drugo niti mogu, niti pokušavaju da misle sem onoga što im lukavi hendleri mozgova imputiraju dnevno..
A i kako bi, odakle im informacije kad moraju lupom da ih traže? u medijima za široke mase ih nema, a i ne mogu protiv vaspitanja još od detinjstva.
Preporuke:
69
1
2
četvrtak, 27 mart 2014 16:13
Veritas Triumphus
Većina Amerikanaca za oštrije sankcije Rusiji, većina Nemaca da EU i SAD prihvate priključenje Krima i Sevastopolja Rusiji
Koje su to ostrije sankcije :)....kao eto mogu ali nece....smesno, USA ne moze nista, preti praznom puskom i to je to, a sta drugo da uradi, frontalni rat :).....budimo ozbiljni, oni nikad i nisu vodili ozbiljan rat, koje to sankcije mogu da im udare, da ukinu vise i master card, pa time sebi iz dzepa izbijaju zaradu, osim toga, polako ali sigurno sredstva placanja kao i moc valute napustaju USA.....laprdaju a da ni sami ne znaju sta, meni je ovo velika satisfakcija....zamislite, nisu ni pomenuli "no fly zone"....englezi se sami iskljucuju iz rata, o cemu dalje da pricamo, o nemackim sankcijama, ma kako da ne, 6000 preduzeca je u rusiji, sta sa njima, sta sa 300000 radnih mesta, sta sa gasom i naftom....jednom recju, ne moze tu zapad bas nista...zar to nije lep osecaj! :)
Preporuke:
59
1
3
četvrtak, 27 mart 2014 16:21
Deprimirani srpski rodoljub
Angloamericki sljam.Bili su i ostali hot dog-big mek-koka kola nacija bez zrna gorusicinog kriticke svesti koja guta kao zmija zabu sve ono sto im se servira sa CNN-a, MSBNC-a, CBS-a i FOX-a! Da im portparol oralne kuce putem medija plasira vest da je Zemlja ravna ploca i to bi progutali.Da im nije miliona tih imigranata naucnika i inovatora prirodnjaka uglavnom ruskog, kineskog, japanskog, skandinavskog, nemackog i induskog porekla bukvalno bi bili nacija imbecila.I dan danas mozgam kako je jedna takva "prljava nacija" uspela toliko da se izdigne iznad svih ostalih.
Preporuke:
65
1
4
četvrtak, 27 mart 2014 16:23
sokrat
Deset od devet Amerikanaca pojma nemaju gdje je Krim, a dvadeset od deset Amerikanaca misle da je Ukrajina monarhija.
Preporuke:
83
2
5
četvrtak, 27 mart 2014 16:27
Gangula
To znaci da PPV radi u Americi jako dobro, skoro kao i Srbiji. Obama konsultuj se sa Vucicem kako se to radi pa ce biti 95 % do sledece ankete.
Preporuke:
64
2
6
četvrtak, 27 mart 2014 16:28
Ljuba
Za razliku od amera, Nemci pamte ko je branio Krim od njih. Pamte koliko je žrtava bilo na ruskoj strani, a bogami i njihovoj.
Preporuke:
59
1
7
četvrtak, 27 mart 2014 16:36
Johnny
Devet od 10 Amerikanca podržava sankcije koje su SAD nametnule Rusiji zbog pripajanja Krima, ali čak 50 posto ispitanih smatra da bi sankcije morale da budu oštrije, pokazala je anketa koju je sproveo AP.
Kako da ne .. Živana i Milisav mi baš javiše da je AP je sigurno ove rezultate dobio u San Antonio, Huston..Chula Vista...Denver..koje gluposti..
Preporuke:
38
2
8
četvrtak, 27 mart 2014 16:38
Gojko Mrnjavčević
Bilo je krajnje vreme.
Nemačka bi što je moguće pre trebalo da napusti EU i tim svojim postupkom omogući da se to mrtvorođenče napokon sahrani.
A kuda će Nemačka?
Pa tamo jedino kuda treba i može.
U savez sa Rusijom.
U savez koji je do sada dva puta sprečila Velika Britanija.
A Nemci su konačno oba puta žestoko platili to prijateljstvo sa Englezima.
Cernim da kada bi i treći put napravili istu grešku, za ponavljanje iste greške i četvrti put ne bi ih bilo.
Preporuke:
55
1
9
četvrtak, 27 mart 2014 16:52
Observantes
Polako se naziru obrisi nove globalne konfiguracije. Merkelova pokušava da se izmigolji iz šape egzibicionista koji bi da se igraju rata a da Nemačka to finansira (Ukrajina je rupa bez dna za sipanje para). Još u prvim komentarima, s „početka Majdana“ videlo se da je ovo zamka za Nemačku. Dakle, nema ništa od sankcija Rusiji. Naprotiv, svi se mole da Rusi neuzvrate. Jer, nema tih sankcija koje Rusi ne mogu da podnesu. Rusi su narod koji može da trpi. Pitanje je koliko narod na Zapadu ima takav kapacitet (a nema ga, s obzirom na konzumerizam i konformizam)? Dakle, većina Amerikanaca može samo da „želi“ a većina Nemaca nema više nameru da ispunjava „želje“.
Preporuke:
49
1
10
četvrtak, 27 mart 2014 17:19
braša
a jesu li SAD `spremne` - da se sankcije primene i na njih ?
Preporuke:
32
1
11
četvrtak, 27 mart 2014 17:23
Lobos
Ovo ispitivanje javnog menja mi vise deluje kao test inteligencije na kojem su, to se doduse i ocekivalo, ameri (ponovo) pali... Ali nisu krivi oni, krivi su mediji, losi holllywood filmovi i ekstremna kolicina GMO-a u hrani.
Preporuke:
36
1
12
četvrtak, 27 mart 2014 17:26
babi je milo
A da li su anketiranima predocene i jednako snazne uzvratne asimetricne mere koje je Rusija u tom slucaju obecaa kao odgovor? I da li uopste znaju (van holivudskih filmova) kakva je i kolika je Rusija? Da li im je receno da Rusiju niko ne moze da kazni a da i sam ne popije istu meru? Mnogo bitnih pitanja bez odgovora, da bi se na stupidno pitanje dobio adekvatan odgovor.
Preporuke:
27
1
13
četvrtak, 27 mart 2014 17:31
MR
Većina Amerikanaca je za sankcije protiv Rusije. Sasvim logično: Ogromna većina Nemaca je podržavala Hitlera. Amerika je naučila od Nemaca kako da vrši efikasnu propagandu. Uostalom, ako pogledate istoriju Amerike, Amerikanci su podržavali svaki rat koji je ta zemlja vodila, bez obzira da li su zemljom vladali Demokrati ili Republikanci. Tako je to i danas. Nemojte da mi neko kaže : američki narod nije kriv. Kriv je za sve ratove koje je ova zemlja dosad vodila. Ovde važi izreka: Pravda ili nepravda, ovo je moja zemlja (right or wrong, it's my country). Ili: voli je ili brži odavde (love it or leave it).
Preporuke:
37
1
14
četvrtak, 27 mart 2014 17:57
Jasna*
Uvek sam tvrdila da su Nemci gospoda za Amerikance.Amerikanci su jedan retko zatucan i ogranicen narod.Oni zive pod takvom propagandom i gutaju sve to da je tako nesto potpuno neshvatljivo i nezamislivo iole mislecem coveku.Americka propaganda ih uci od malih nogu ,da je Amerika najjaca i najbolja zemlja na svetu,u koju svi ostali zele da dodju da zive,da je americka vlast (bilo koja ,tj bez obzira dem ,ili rep.) pozvana od Boga da deli "pravdu" na svakoj tacki zemaljske kugle , u skladu sa svojim interesima... Amerikanci bi aplaudirali i kad bi sutra njihova vlada bacila atomsku bombu i unistila svet,naravno pod uslovom da samo njih ne potkaci!Nemci su ipak evropski narod.
Dragos Kalajic je davno pisao da jedini spas za Evropu ,savez Nemacke i RUsije!
Preporuke:
34
1
15
četvrtak, 27 mart 2014 18:05
Radovan Popić
To Putne , samo naprjed , tako se štite interesi države , a ne kao naši naprijed pa nazad .......
Preporuke:
20
2
16
četvrtak, 27 mart 2014 18:24
geolog
ko je ovde više dobio!
Rusi 'anektirali' Krim a amerika anektirala celu ukrajinu??
Preporuke:
3
22
17
četvrtak, 27 mart 2014 18:25
kaca
O kojim Amerikancima je reč,maloj obrazovanoj eliti ili zombiranoj većini?
Preporuke:
14
1
18
četvrtak, 27 mart 2014 18:28
Boza Kec
Novinarstvo u Americi,kao i ustalom anglosaksonskom svetu ima iskljucivo propagandnu funkciju.Taj marketing je sluzbi politickih,ekonomskih idrugih interesa.AP jepoluga urukama politike koja vesto oblikuje javno mnjenje.Zbog toga netreba ocekivati drugaciji stav od zvanicne politike.
Preporuke:
10
1
19
četvrtak, 27 mart 2014 18:33
rusofil@gojko
Komentar koji cilja u centar. Savez Nemacke i Rusije koji se nikad nije desio...
Medjutim, ima jedan dodatak na tu temu. Tacno je da su Englezi mesetarili, ali jos je tacnije da Nemci i Rusi nisu bili dorasli situaciji. Bizmark je posle stvaranja Nemackog carstva tezio "savezu tri cara". Naravno, kratkovida (mozda potkupljena?) nemacka elita je Bizmarka sklonila, iako je on pravilno procenio da jos nije doslo vreme da se suprotstavlja engleskoj sili. Epilog je poznat, "savez tri cara" je postao "savez dva cara", desio se Veliki rat u kome su nestala sva tri carstva. Engleska je naravno opstala.
Rusi su takodje nekolicinu puta izmanipulisani od strane Engleza. Veliki rat u koji su usli zbog Srbije iako nisu bili spremni je jedan primer. Srbiju je u taj rat gurnula Engleska preko Crne Ruke. Drugi svetski rat je jos jedan primer. Staljin je trazio najpre savez sa Engleskom i Francuskom, kada su oni to odbili, okrenuo se Hitleru. Malo dalje je Krimski rat, sada aktuelan.
Preporuke:
15
4
20
četvrtak, 27 mart 2014 18:50
Ultravizitor
U vesti jedino čudi da je samo 9 od 10 amerikanaca iz SAD'a a ne svih 10 od 10 ako se uzme u obzir višedecenijska mržnja američkih kapitalista prema svemu čto je rusko i koja legitimno provlači po vrtićima, osnovnim školama, univerzitetima, medijima i svim javnim mestima. 9 od 10 bi bili za Julijin atomski udar ako bi ih pitali, jer to je jedino što su naučili iz holivudskog smeća zvanog film. Lično podržavam američku javnost i bilo bi demokratski da lepa amerika uvede oštrije sankcije Rusima.
Preporuke:
12
1
21
četvrtak, 27 mart 2014 18:51
Samuilo prostačina
Ti još žive na divljem zapadu.Na svetu postoje samo Amerikanci.Svi ostali su Indijanci.
Preporuke:
13
1
22
četvrtak, 27 mart 2014 18:54
Putin je ustao protiv agresije Zapada,
ne samo u Ukrajini, već i u Siriji i Iranu. Tekući pokušaji Zapada da destabilizuju ove i druge zemlje su samo najnoviji primeri decenijama starog obrasca agresije.
Dugoročni cilj: potpuno uništenje tradicionalnih naroda i vrednosti, i stvaranje globalne diktature Novog svetskog poretka.
Preporuke:
14
2
23
četvrtak, 27 mart 2014 19:07
Observantes
Samo da dodam da je fotografija u naslovu teksta kao aforizam. Vetar izgleda duva u istom pravcu ali je „lepršanje“ suprotnog smera!
Preporuke:
9
0
24
četvrtak, 27 mart 2014 19:13
loki
Ne podcenjujte amerikance.Tolika vojna (i ekonomska sila) nije proizašla ni iz čega.Njihov način razmišljanja i delovanja je pravolinijski( tako su se razvili).Trenutno ,događaji oko Krima zamagljuju glavni sukob ,izmađu SAD i Nemačke.Ne drže džabe amerikanci još uvek vojnike na tlu Nemačke.Ni englezi nisu daleko!Setimo se izjave gđe.M.Tačer povodom ujedinjenja Nemačke (o III Svetskom ratu)!
Preporuke:
14
0
25
četvrtak, 27 mart 2014 19:14
Danilo
Hajde da povjerujemo ovim sondazima koje,kako znamo,narucuju Vlade ovih drzava.
A,kako je onda moguce da su,prije 10-15 dana,ti isti sondazi pokazali da je samo 18% Amerikanaca sa konfrontaciju sa Rusijom u vezi Ukrajine i ja sam to ovdje napisao?
Neko tu sada laze i namjesta kako mu odgovara.
Neko je iz Njemacke napisao da su mediji naklonjeni Rusima,a covjek koji zivi u Njemackoj je,ovdje na NSPM,tvrdio suprotno i govorio da mediji uglavnom mrze i blate Rusiju.
Ja necu nista reci osim da sam siguran da su i Njemacka i SAD nama i Rusima neprijateljske zemlje i narodi s kojima se,nazalost,mora saradjivati i zivjeti.
I neka niko ne hvali ni Njemacku,ni SAD i neka niko ne prica kako bi s njima trebalo stvarati saveze.
Njihova parola za Ruse i Srbe je ista kao i gen. Kastera:
"Samo mrtav Indijanac je dobar Indijanac".
I ne zaboravimo,u WWII americki zarobljenici u Njemackoj su zivjeli kao u hotelima a 1,5 miliona Rusa i stotine hiljada Srba je ubijeno u tim logorima.
Preporuke:
15
1
26
četvrtak, 27 mart 2014 19:24
Geolog neka se bavi zemljistem :)))
Ko je sta anektirao i UZEO videce se... jos ima vremena :)))
Sad se ,,radi,, teren.... ne leti u nebo da ne bi ko kod Krima i Sirija lupio o zemlju pa da tri meseca ne dolazis posle na NSPM.
Inace glavni problem USA nije ova lazna anketa (vecina naroda tamo ne zna gde ukrajina kamoli Krima) nego KAKO NAHRANITI ONIH 50 MILIONA AMERIKANACA KOJI JEDU NA KAZAN, BUDALO PLACENA ILI POLUDELA OD PROPAGANDE I FAST FUDA :))))
Uzgred, miliona Rusa i ruske vojske eto na granici ukrajin i na Krimu, tvoje amerikance ne videsme ni u Poljskoj u vecem broju, kamoli u ukrajini he he he.
Ne sekiraj se do kraja arpila, pocetkom maja ce i pola Moldavije biti u sastavu Rusije, a o kolikom delu ukrajine se radi videcemo, 40 posto minimum se govori....
Ajde odmori malo, istrazuj ,,rudna bogatstva,, pa se tamo oko 9 maja (Dana Pobede) javi... da vidimo ko je dokle stigao :)))
Preporuke:
8
1
27
četvrtak, 27 mart 2014 19:30
Milena
Tim ciframa treba dodati 85% podrške Vladimiru Putinu u Rusiji. Ja vidim da je on najveći dobitnik ovih događaja. Njegova opozicija se zavukla u mišju rupu i ćuti. Dobio je potpuno Krim, a jug i istok nezvanično kontroliše. Ne zavaravajte se pričama pripremama ruske invazije na istok Ukrajine. Ona nije potrebna. Samo ѕa nedelju dana ukrajinska vojska je izgubila 4 tenka, avion i bespilotnu letelicu. Tenkovi su se "sami" zapalili, avion se srušio, a letilica je oborena. Kakvu god vojska mašinu pokrene da pokrene nešto joj se odmah desi. Očigledno neko dobro sabotira stvar. Zato ukrajinska vlada poziva strane plaćenike. Na njih ima da objave lov po Ukrajini. Ima sve jednog po jednog da hvataju. Neće znati ni ko ih lovi, ukrajinski ili ruski vojnici.
Preporuke:
12
1
28
četvrtak, 27 mart 2014 19:44
iza mentalne zavese
Devet od 10 Amerikanca podržava sankcije koje su SAD nametnule Rusiji zbog pripajanja Krima,
Uprkos internetu, uprkos televiziji, Amerikanci žive što se tiče političke obaveštenosti kao nekada stanovnici Sovjetskog Saveza - pod uticajem zvanične ideologije.
Mogli bi oni da pronađu i saznaju istinu, ali većina to ne rade, nije ih briga i ne zanima ih. Odgledaju Vesti i to je sve. To je demokratija 21. veka - sve ti je potencijalno dostupno, ali, u suštini, sve je isto kao što je uvek bilo: pučina je podložna manipulacijama vlasti.
Obaveštavaju se i saznaju samo oni koji su nekako ugroženi i istina im je pitanje opstanka.
LjVJ
Preporuke:
9
2
29
četvrtak, 27 mart 2014 20:50
Jasna*@Milena
Bespilotna letelica nije bila ukrajinska ,vec americka i nije bila srusena vec su je Rusi jednostavno preuzeli,i nije bila jedna vec dve!
Preporuke:
13
0
30
četvrtak, 27 mart 2014 21:49
Rđosav
Jasna*@Milena:
Bespilotna letelica nije bila ukrajinska ,vec americka i nije bila srusena vec su je Rusi jednostavno preuzeli,
- ovo je najlepši deo priče. Ušli im u sistem, provalili upravljački softver i jednostavno - džojstikom! - prizemljili "drona" kao na aero-modelarskoj smotri.
Predlažem Rusima (čuj mene! - predlažem, a o ni na tome rade decenijama) da preuzmu kontrolu nad američkim nuklearnim bijevim glavama, i jednu po jednu aktiviraju dok su još pod zemljom, u silosima. Minimalna šteta po okoliš, a Svet će odjednom biti mnogo bolje mesto za život...
Preporuke:
11
0
31
četvrtak, 27 mart 2014 22:05
nisu upoznati
A šta znaju oni šta je devet od deset.
Preporuke:
7
0
32
četvrtak, 27 mart 2014 22:21
GoranV
anketu sprovela AP, mozes misliti...
Preporuke:
5
0
33
četvrtak, 27 mart 2014 22:42
Branko Ivić
Pritom 9 od 10 Amerikanaca misli da se Krim nalazi negde u Africi...
Preporuke:
8
0
34
četvrtak, 27 mart 2014 22:45
Turas
Što se tiče Nemačke i USA tiče se obaveštenosti .Nemci su tu bolji od Amera .Ovi drugi se lakše manipulišu .A to je uslovljeno obrazovanjem .Treće ankete nisu merilo pravog raspoloženja naroda .Mahom služe kao opravdano sredstvo za postizanje određenih ciljeva .Zato šalu na stranu .
Preporuke:
2
0
35
četvrtak, 27 mart 2014 22:46
Jasna*@Rdjosav
Bas tako Rdjosave,to sto su je Rusi"preuzeli" je bio slag na tortu,prava poslastica za sladokusce!:)
Preporuke:
5
0
36
četvrtak, 27 mart 2014 22:50
Muhamed
Ojha-aaa,vidim sljiva dobro rodila,slanine pokraj a gusle na dohvat ruke,pa se samo stanca deseterac za desetercom:-))).
'erojstvo i cojstvo srpskije' i ruskije' junacina,hahahaha.
Preporuke:
0
14
37
četvrtak, 27 mart 2014 23:38
Milena
Prvo je bila spustena americka bespilotna letinica, a pre 2 dana je bila srusena ukrajinska iz Prednjistrovlja.
Preporuke:
5
0
38
petak, 28 mart 2014 03:41
Gordana
Bolje bi bilo da Amerikanci ne rapiruju vatru. Nije bas sigurno da ce i ovaj put da se sve odvija tamo negde, sto ni na karti neumeju da pronadju.Onda bi poceli da razmisljaju o postupcima svoje vlade.
Sto se medija tice, kako je stanje u nasim medijima, po obavestenosti i razumevanju stvari,priblizavamo se amerikancima svetlosnom brzinom!
Preporuke:
0
0
39
petak, 28 mart 2014 04:19
Johnny
@MP
Amerikanci su podržavali svaki rat koji je ta zemlja vodila, bez obzira da li su zemljom vladali Demokrati ili Republikanci. Tako je to i danas. Nemojte da mi neko kaže : američki narod nije kriv. Kriv je za sve ratove koje je ova zemlja dosad vodila. Ovde važi izreka: Pravda ili nepravda, ovo je moja zemlja (right or wrong, it's my country). Ili: voli je ili brži odavde (love it or leave it).
Sa dužnim poštovanjem , grešite.. setite se Nam-a ( Vijetnam ) i bežanja mladih za Kanadu... Švedsku.. setite se Kleja tj Mohamed Ali, uvek je bilo protesta.. uvek.. nažalost medije , crna kutija,neobrazovanost, pranje mozgova i td činili su svoje..Ali nije bilo rata , nije bilo Gringos misije u svetu gde je vladajući i vojni sektor gurao a da je narod u Americi ćutao.. nije ćutao.Nije ćutao Goldvoter, nije ćutao Hamfri, Pat Bjukanan,Ron Paul..lista je duga...ali ne kao kod Neokons.. i Bžežinski učenika.Nažalost oni su (trenutno ) preovladali... ali ničija nije gorela do zore..! Pozdrav.
Preporuke:
0
0
40
petak, 28 mart 2014 16:46
marlon
9 od10? to verovatno anketirali one amere koji se hrane po ceo dan samo mekom i koji nemaju pojma ni gde je evropa a kamoli rusija. ovo me podseca na gojka i savleta kad je tadasnji rts anketirao na kalenicevoj pijaci pijacare sta misle o memorandumu sanu koji uzgred nigde nije objavljen a seljaci ispred krompira i praziluka pricali koliko je to strasno sta rade ti iz sanu.
Preporuke:
0
0
41
petak, 28 mart 2014 19:05
Teoreticar zavere i blagi paranoik
9 od 10!? Ha, ha, ha ..... Ako bi 15 % amerikanaca moglo da kaze gde je Krim, ili da ga nadje na geograFSKOJ KARTI TO BI BIO USPEH.
A i kako bi, odakle im informacije kad moraju lupom da ih traže? u medijima za široke mase ih nema, a i ne mogu protiv vaspitanja još od detinjstva.
Koje su to ostrije sankcije :)....kao eto mogu ali nece....smesno, USA ne moze nista, preti praznom puskom i to je to, a sta drugo da uradi, frontalni rat :).....budimo ozbiljni, oni nikad i nisu vodili ozbiljan rat, koje to sankcije mogu da im udare, da ukinu vise i master card, pa time sebi iz dzepa izbijaju zaradu, osim toga, polako ali sigurno sredstva placanja kao i moc valute napustaju USA.....laprdaju a da ni sami ne znaju sta, meni je ovo velika satisfakcija....zamislite, nisu ni pomenuli "no fly zone"....englezi se sami iskljucuju iz rata, o cemu dalje da pricamo, o nemackim sankcijama, ma kako da ne, 6000 preduzeca je u rusiji, sta sa njima, sta sa 300000 radnih mesta, sta sa gasom i naftom....jednom recju, ne moze tu zapad bas nista...zar to nije lep osecaj! :)
Kako da ne .. Živana i Milisav mi baš javiše da je AP je sigurno ove rezultate dobio u San Antonio, Huston..Chula Vista...Denver..koje gluposti..
Nemačka bi što je moguće pre trebalo da napusti EU i tim svojim postupkom omogući da se to mrtvorođenče napokon sahrani.
A kuda će Nemačka?
Pa tamo jedino kuda treba i može.
U savez sa Rusijom.
U savez koji je do sada dva puta sprečila Velika Britanija.
A Nemci su konačno oba puta žestoko platili to prijateljstvo sa Englezima.
Cernim da kada bi i treći put napravili istu grešku, za ponavljanje iste greške i četvrti put ne bi ih bilo.
Dragos Kalajic je davno pisao da jedini spas za Evropu ,savez Nemacke i RUsije!
Rusi 'anektirali' Krim a amerika anektirala celu ukrajinu??
Medjutim, ima jedan dodatak na tu temu. Tacno je da su Englezi mesetarili, ali jos je tacnije da Nemci i Rusi nisu bili dorasli situaciji. Bizmark je posle stvaranja Nemackog carstva tezio "savezu tri cara". Naravno, kratkovida (mozda potkupljena?) nemacka elita je Bizmarka sklonila, iako je on pravilno procenio da jos nije doslo vreme da se suprotstavlja engleskoj sili. Epilog je poznat, "savez tri cara" je postao "savez dva cara", desio se Veliki rat u kome su nestala sva tri carstva. Engleska je naravno opstala.
Rusi su takodje nekolicinu puta izmanipulisani od strane Engleza. Veliki rat u koji su usli zbog Srbije iako nisu bili spremni je jedan primer. Srbiju je u taj rat gurnula Engleska preko Crne Ruke. Drugi svetski rat je jos jedan primer. Staljin je trazio najpre savez sa Engleskom i Francuskom, kada su oni to odbili, okrenuo se Hitleru. Malo dalje je Krimski rat, sada aktuelan.
Dugoročni cilj: potpuno uništenje tradicionalnih naroda i vrednosti, i stvaranje globalne diktature Novog svetskog poretka.
A,kako je onda moguce da su,prije 10-15 dana,ti isti sondazi pokazali da je samo 18% Amerikanaca sa konfrontaciju sa Rusijom u vezi Ukrajine i ja sam to ovdje napisao?
Neko tu sada laze i namjesta kako mu odgovara.
Neko je iz Njemacke napisao da su mediji naklonjeni Rusima,a covjek koji zivi u Njemackoj je,ovdje na NSPM,tvrdio suprotno i govorio da mediji uglavnom mrze i blate Rusiju.
Ja necu nista reci osim da sam siguran da su i Njemacka i SAD nama i Rusima neprijateljske zemlje i narodi s kojima se,nazalost,mora saradjivati i zivjeti.
I neka niko ne hvali ni Njemacku,ni SAD i neka niko ne prica kako bi s njima trebalo stvarati saveze.
Njihova parola za Ruse i Srbe je ista kao i gen. Kastera:
"Samo mrtav Indijanac je dobar Indijanac".
I ne zaboravimo,u WWII americki zarobljenici u Njemackoj su zivjeli kao u hotelima a 1,5 miliona Rusa i stotine hiljada Srba je ubijeno u tim logorima.
Sad se ,,radi,, teren.... ne leti u nebo da ne bi ko kod Krima i Sirija lupio o zemlju pa da tri meseca ne dolazis posle na NSPM.
Inace glavni problem USA nije ova lazna anketa (vecina naroda tamo ne zna gde ukrajina kamoli Krima) nego KAKO NAHRANITI ONIH 50 MILIONA AMERIKANACA KOJI JEDU NA KAZAN, BUDALO PLACENA ILI POLUDELA OD PROPAGANDE I FAST FUDA :))))
Uzgred, miliona Rusa i ruske vojske eto na granici ukrajin i na Krimu, tvoje amerikance ne videsme ni u Poljskoj u vecem broju, kamoli u ukrajini he he he.
Ne sekiraj se do kraja arpila, pocetkom maja ce i pola Moldavije biti u sastavu Rusije, a o kolikom delu ukrajine se radi videcemo, 40 posto minimum se govori....
Ajde odmori malo, istrazuj ,,rudna bogatstva,, pa se tamo oko 9 maja (Dana Pobede) javi... da vidimo ko je dokle stigao :)))
Uprkos internetu, uprkos televiziji, Amerikanci žive što se tiče političke obaveštenosti kao nekada stanovnici Sovjetskog Saveza - pod uticajem zvanične ideologije.
Mogli bi oni da pronađu i saznaju istinu, ali većina to ne rade, nije ih briga i ne zanima ih. Odgledaju Vesti i to je sve. To je demokratija 21. veka - sve ti je potencijalno dostupno, ali, u suštini, sve je isto kao što je uvek bilo: pučina je podložna manipulacijama vlasti.
Obaveštavaju se i saznaju samo oni koji su nekako ugroženi i istina im je pitanje opstanka.
LjVJ
Bespilotna letelica nije bila ukrajinska ,vec americka i nije bila srusena vec su je Rusi jednostavno preuzeli,
Predlažem Rusima (čuj mene! - predlažem, a o ni na tome rade decenijama) da preuzmu kontrolu nad američkim nuklearnim bijevim glavama, i jednu po jednu aktiviraju dok su još pod zemljom, u silosima. Minimalna šteta po okoliš, a Svet će odjednom biti mnogo bolje mesto za život...
'erojstvo i cojstvo srpskije' i ruskije' junacina,hahahaha.
Sto se medija tice, kako je stanje u nasim medijima, po obavestenosti i razumevanju stvari,priblizavamo se amerikancima svetlosnom brzinom!
Amerikanci su podržavali svaki rat koji je ta zemlja vodila, bez obzira da li su zemljom vladali Demokrati ili Republikanci. Tako je to i danas. Nemojte da mi neko kaže : američki narod nije kriv. Kriv je za sve ratove koje je ova zemlja dosad vodila. Ovde važi izreka: Pravda ili nepravda, ovo je moja zemlja (right or wrong, it's my country). Ili: voli je ili brži odavde (love it or leave it).
Sa dužnim poštovanjem , grešite.. setite se Nam-a ( Vijetnam ) i bežanja mladih za Kanadu... Švedsku.. setite se Kleja tj Mohamed Ali, uvek je bilo protesta.. uvek.. nažalost medije , crna kutija,neobrazovanost, pranje mozgova i td činili su svoje..Ali nije bilo rata , nije bilo Gringos misije u svetu gde je vladajući i vojni sektor gurao a da je narod u Americi ćutao.. nije ćutao.Nije ćutao Goldvoter, nije ćutao Hamfri, Pat Bjukanan,Ron Paul..lista je duga...ali ne kao kod Neokons.. i Bžežinski učenika.Nažalost oni su (trenutno ) preovladali... ali ničija nije gorela do zore..! Pozdrav.