уторак, 21. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Владајуће странке неукусно доминирале медијима, победа СНС апсолутна и „претерана“

Kоментари (132) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 17 март 2014 15:55
кум
Избори све више подесћају на некадашње баханалије. После пијанки, љубави и забава долази за народ време отрежњења, односно притезања каиша у нову рупу, и позанте сентенце "па ја сам се преварио".
Препоруке:
240
3
2 понедељак, 17 март 2014 16:02
софи
Напредњаци су урадили то што су урадили и ја се не радујем њиховој победи, јер желим добро свој држави. Губитници су добили то што су заслужили, али ми нисмо заслужили да власт припадне Његовом Величанству Александру Првом. И, на крају, и власт и опозиција су одвратни и ту је наш проблем.
Препоруке:
225
7
3 понедељак, 17 март 2014 16:03
Slavomir Srpski, Konacno imamo novog Vozda Serbije
Kada vidim da oko pola Srbije glasa za jednog coveka i da uzima apsolutnu vlast u Skupstini, ne mogu da se ne setim velicine Broza i Slobe kod Srba. Samo su oni u najsjajnijim periodima njihove moci mogli da imaju takve rezultate, a narod je kao i danas za njnima trcao "jer je nama nasa borba dala da imamo.. "

Dakle bilo bi nerazumno kukati na dan kada vecina Srba slavi sampanjcem pobedu najnovijeg mocnog Vozda Vucica. Radikali su postali super-radikali, kao nekad super-Slobinci, i time pokazali da je neistina da ih je Vucic prevario na proslim izborima po pitanju ponistavanja Briselskih sporazuma. Nije ih prevario pa se od 35% radikala sada SNS povecala na 50% novih radikala i to Briselskih, jedan do drugog. A ova nistavna 2% je sramota i za samog Seselja, pa je bolje da promeni ime i da se raspusti.

Dana Srbija klice na ulicama i klanja se novom velikom Vozdu, koga od Broza jos nismo dobili, a toliko trazili, i konacno da su uslisene zelje vecine Srba: zivio nam drug Vucic
Препоруке:
127
25
4 понедељак, 17 март 2014 16:04
sokrat
Rezultat izbora je slika i prilika,ogledalo, stanja anesteziranog naroda.
Препоруке:
202
1
5 понедељак, 17 март 2014 16:06
Zemunac
Sasvim tacno profesore,no sada treba od njih TRAZITI DA POSTUJU VLAST NARODA!ZABRANITI prodaju nasih oranica, AKO TO MOZE I MADJARSKA U UNIJI.Treba traziti da se pokrenu projekti sa Rusijom i Kinom,da spasu nase fabrike od MMF, DA OVE ZEMLJE kupe nasu hranu i oslobode nas samo ZAPADNIH KREDITA.Ako ne TU JE I ULICA,sami su trazili VLAST NARODA!Ovo su BILI STROGO MANIPULISANI IZBORI,ZATO IMA I SAVETNIKE iz UNIJE!
Препоруке:
108
4
6 понедељак, 17 март 2014 16:06
Станић Милан
Делимично делим мишљење са г.Вукадиновићем.Тачно је, да је СНС кренула агресивно преко електронски и штампани медија уз неколике" генералне пробе" на локалу,сладуњавим лажима о огромном инвестиционом циклусу обећавајући елдорадо грађанима Србије у "post izbornom periodu".Морамо констатовати, да је апсолутном победом СНС -а разбијено традиционално српско страначако организовање(које готово сто година није најбољег здравља),а коме је сада наметнут хибридни модел у коме се симпатизери странака померају логиком клатна тражећи "ухљебљење" у државну службу према различитим заслугама.По,ко зна који пут потврдило се, да је страначко организовање и страначка активност"изборне конструкције" и да сем чврстог језгра које је испасирао г. Вучић као радикал претворен у лик неприкосновеног вође иза кога наступа армија климоглаваца.Куд то води?Запамтио сам прилог једног колеге кад каже,да народ може имати један језик и једну душу,али ако има и 1 мозак,тешко њему.Позитиван резултат: Оде Чеда.
Препоруке:
125
2
7 понедељак, 17 март 2014 16:13
Дринко Кончаревић
Победа СНС-а је логична последица прелетања кадрова из странке у странку. Сви су прелетели у нади да ће остварити добар лични бизнис у политици. Гледам списак чланова СНС-а, у граду у ком живим више од тридесет година. Знам многе који су били млади чланови СК, потом су прешли у вишепартијски систем. Данас у једној, сутра су вође у другој странци. Заклињали су се и сада се заклињу у све и свашта. Они су били комунисти, радикали, четници, социјалисти, либерали, демократе у свим верзијама, националисти итд. Тренутно, највише их је у СНС-у. Углавном су непродуктивни. Гледају у вожда и чекају да им кане. Прелетање оправдавају казивањем да ће они који су остали да се подаве у прошлости. Ко им је крив. Од прелетача не очекујем много. Јадно је сазнање да би човек радио у својој струци мора бити члан водеће партије. Али и то је цена успеха који неће доћи. Нема новаца а ни малих вождова већ само прелетача. Прелетање је њихов максимум. Са таквима нема будућности. Узалуд преизборна обећања.
Препоруке:
151
2
8 понедељак, 17 март 2014 16:21
Серб
Невероватан и за све изненађујући исход избора је све оставио без много речи, видим.
Препоруке:
71
2
9 понедељак, 17 март 2014 16:25
Ode Ceda
Ne radujte se prerano. Bice tu i Ceda i jos dosta cuda. Ocekujem da postovani gospodin Vukadinovic pruzi celovitu ocenu rezultata ovih izbora. Posebno cinjenicu da polovina naroda uopste nije izasla na izbore. Tako da se moze prostim racunom izvesti da posle grandiozne pobede dosadasnji na vlasti ima da vladaju (ako su pametni, da ogromnim oprezom) naspram nadpolovicne opozicije koji cini najpre narod koji nije glasao, plus opozicione stranke koje nisu presle cenzus. Bio bi zanimljiv jedan sveobuhvatan kometar nove srpske politicke scene.
Препоруке:
90
1
10 понедељак, 17 март 2014 16:27
Slavomir Srpski, @M.Stanic
.апсолутном победом СНС -а разбијено традиционално српско страначако организовање(које готово сто година није најбољег здравља),а коме је сада наметнут хибридни модел у коме се симпатизери странака померају логиком клатна тражећи "ухљебљење" у државну службу према различитим заслугама..

Postovani, ne bih se slozio. Po meni u Srba preovladava barem 500 godina ta teznja "uhljebljenja" u drzavu, po kojoj da bi se to uspesno moglo moramo imati i mocnog Vozda koji to ozakonjuje i sprovodi. Teznja da se po svaku cenu pronadje novi Vozd, ili veliki Tata, je bas to: da nam nadje uhljebljenje pa cemo ga slediti coravi do groba! To je srpski tradicionalni mentalitet, pa se pokusalo sa raznima, Kraljem ujediniteljem nasih prijateljskih naroda Slovenije i Hrvatske, pa onda Titinim Galebovima za Afriku, pa onda onog"niko nece da vas bije (osim mene!)", pa se pokusalo za Djinjicem i Tadicem ali slabi bili..i konacno evo nam krunisanog kranja apsolutne vlasti u Skupstini: supermena Vucica!!
Препоруке:
47
8
11 понедељак, 17 март 2014 16:32
Ултравизитор
Франковци, петоколонаши су победили у изборној организацији Нато-а и Цесида. Поздрав свима који су игнорисали окупаторке изборе. Покуде онима који су им дали легитимитет, а посебно Војиславу Коштуници који је то учинио убеђујући Србе да је могућа неопредељеност. Већина су неопредељени али не по његовом нахођењу.
Препоруке:
81
34
12 понедељак, 17 март 2014 16:38
Екстаза!
Стара је и добро проверена истина: Сваки народ има власт какву заслужује - и свака власт има народ какав заслужује. Ова ("претерана"?)победа СНС-а показује да ће од сада и народ морати да буде задовољан влашћу коју је изабрао, али и да је зато власт обавезна да воли свој народ и да га у ту сврху што пре подвргне болним реформама. Тако ће уживати и садисти (власт) - а још више мазохисти: народ, који је у свој својој мудрости такву власт изабрао. Напред у екстазу!
Препоруке:
119
1
13 понедељак, 17 март 2014 16:42
Slavomir Srpski, @Ultravizitor
Gresite postovani u davanju komplimenata sjajne pobede Gospodara Vucica na ovim izborima, a pogotovo sto to neopravdano dodeljujete Kostunici, jer on to, moram iskreno priznati, nije zasluzio.

Elem, novi Cezar Srbije je donesen na ramenima naroda Serbije posto je izaslo 53% da ga krunisu, a 47% nisu imali vremena, strpljenja da izadju na izbore da to ne dozvole. A i Vi koiko vidim kao i kontraobavestajac koji vas je pozivao na bojkot! Vasih 47% neizlazaka, jer ste slabo rucali i bili gladni da dosetate do izbornog mesta, su najzasluzniji sto izabrasmo novog Broza za neogranicenog vladara. Bez vase pomoci (kojoj se on nadao) svakako nije mogao da dobije apsolutisticku vlast. Ne brinite, on ce vam se za tu uslugu svakako oduziti na ovaj ilin onaj nacin: vise on vas voli od ovih preletaca iz DS u SNS, jer ste vi verniji neglasac nego ovi verni preletaci, a ima vas zaista mnogo: skoro pola Srbije! Nije to malo, dakako!
Препоруке:
41
23
14 понедељак, 17 март 2014 16:43
Žalosna sova
Gospodin Vukadinović još ne može veruje da su Srbi menjali Kosovo za Šeherezadinu bajku "Beograd na vodi" pa traži razlog u delovanju medija. Koja medijska propaganda može da poništi prevaru sa izbora 2012 o borbi protiv ubica male Milice Rakić od strane NATO zlikovaca koji nam otimaju svetu srpsku zemlju Kosovo ? Gde je ono obećanje o poništavanju svih protivustavnih odluka "ustaše i izdajnika" Tadića, a onda prihvatanje Sporazuma? Kosovo je bilo samo dekor koji je Vučić sada sklonio i pokazao celom svetu svu bedu i mizeriju srpskih glasača kojima je pošteno poručio da nikakve lomove po ulicama neće dozvoliti. Čak je SPS i PUPS od 1,7 miliona penzionera, milion nezaposlenih i pred otkazom sakupio jedva 500.000 glasova sa celom socijalnom pričom Marksom, Engelsom i obaveznom "Internacionalom".Lepo je Marko Miljanov rekao "pučina je stoka jedna grdna". Tako je bilo i ostalo.
Препоруке:
149
10
15 понедељак, 17 март 2014 16:44
Proce kao njihovi imenjaci u vreme Kraljebine Srbije
Uglavnom se slazem sa misljenjem g-na Vukadinovica. Ipak, da se primetiti da nije glasalo oko 47 % biraca sto nikako ne znaci de je SNS dobio nadpolovicnu podrsku naroda. SNS je utrosio znatna sredstva, vise nego sve ostale stranke zajedno, u propagandu i marketing i covek se mora zapitati odakle im to. Mogu im poruciti da mnogo ne slave vec da odmah porade na pokretanju proizvodnje i otvaranju novih radnih mesta. Uprotivnom, bice najureni od ogorcenog naroda mocugama i motikama kao sto se to desilo i Naprenjacima u vreme Kraljevine Srbije. Jedino sto je za mene pozitivno je to sto nece u Skupstini biti LDP-a, URS-a i DSS-a. Neka idu u istoriju! Nista dobro nisi uradili za narod i drzavu!
Препоруке:
62
17
16 понедељак, 17 март 2014 16:48
Горан Јевтовић
Ајмо сад мало хладне главе и рационално.
Није готово, напротив!
Што би рек'о Рђосав, "млого је добро", у коначном.

Тачно је да сада имају легитимитет стечен на "изборима", што је био главни циљ прљаве представе, али је још тачније да су себе увалили (уваљени су од стране западних газда) у истинско минско поље из кога нема изласка.

Ево тог минског поља у којем ће оставити "кости" у наредних годину дана:

- наставак предаје КосМета потписивањем "споразума о нормализацији односа" и ексалација догађаја на КиМ која је већ кренула,
- обавезно придруживање ЕУ санкцијама противу Руса и неслагање са референдумом на Криму у склопу, зар не, "усаглашене политике",
- даље успоравање Јужног тока до потпуне блокаде - неминовно,
- економски и посебно финансијски колапс у земљи,
- маказе ММФ-а и Светске банке са тежиштем на багателној продаји Телекома, делова ЕПС-а и других система, из чега ће већи део пара отићи на враћање дугова и камата,
- арапске преваре и низ других ситуација.
Препоруке:
203
14
17 понедељак, 17 март 2014 16:48
Здравка
Читајући чини ми се прилично површну у овој прилици, надамо се обухватнијој анализи пословнично озбиљног Вукадиновића, не могу се отети утиску готово идентичног сценарија са Вождовца. Опет је де факто 25% људи што су гласали за СНС испала велика њихова победа а наш пораз, неће бити и процењујем да ће се то врло брзо и показати. За очекивати је прекрајање Устава, улазак у НАТО и остале штеточинске предлоге. Остаје нада да ће Срби најзад освојити своју слободу, за почетак изласком на улице и протестима против даљег државотворног растакања које је давно изашло из домена назнаке и ушло у извесност.
Препоруке:
78
3
18 понедељак, 17 март 2014 16:51
Ристо
...изборни резултати Српске напредне странке (СНС) и Социјалистичке партије Србије (СПС) показују да су грађани "још увек у глобалу задовољни курсом претходне Владе, или макар нису озбиљно разочарани"...
Мислим да грађани нису задовољни већ је њихово опредељење произашло из:
1.Разочарења на ДОС који их је опљачкао и избацио на бувљу пијацу.
2.Несразмерне употребе медијске силе у корист СНС
3.Надом да ће им лажна обећања СНС донети шансу да раде и тако обезбеде основне егзистенцијалне потребе, уз одузимање имовине и новца од тајкуна и поништавањем сваке сумњиве, а нема је која није сумњива, приватизације.
Убрзо ће грађани да осете да су преварени па ће у овим условима морати да се догоди народ, при чему ће високолетећи падати ниско.
Препоруке:
74
3
19 понедељак, 17 март 2014 16:52
Станић Милан 2
Станић М. - Славомир српски

Мало сте претерали са 500 година.Страначко организовање друштва је мало новијег датума настало као "случајно друштвено откриће"(Торијевци и Виговци).Пре 500 година били смо под Турцима,па мало слободни, сада под НАТО -вцима.Основни проблем српског друштва стоји у чињеници да није прошао фазу"цивилног друштва" него је из феудалног уређења ускочио у "социјалистички рај"који је прокламовао паролашки и хо - рук радничку класу и самоуправљање и тиме поништио(од разно- разних узрока) покушај конституисања српске нације, као модерне европске нације.Repetitio est mater studiorum!
Препоруке:
25
5
20 понедељак, 17 март 2014 16:56
Крим је Русија
Чак не могу да кажем да сам шокиран резултатима а јесам се прибојавао да ниједна од странака из круга ДСС, Двери, СРС а нарочито Патриотски Фронт-Пелевић, неће прећи цензус. Нажалост испоставило се као оправдано. Сад у парламенту само еврофанатици. Само од јутрос кога код сам срео коментаришу типа "е сад ће сви криминалци да виде показаће њима Вучић". Шта они знају какве нам реформе предстоје, шта они знају о неолибералним капиталистичким( читај фашистичким)принципа...
Препоруке:
114
2
21 понедељак, 17 март 2014 17:04
Посматрач
Слажем се да је победа коалиције око СНС "претерана" јер је она мач са две оштрице јер ће се сада сви који су губитници на изборима много лакше и брже удружити у 2-3 колоне против власти. У почетку се ништа неће дешавати али реално за месец дана сви ће напунити батерије и кренуће у акцију. Још ако власт буде неопрезна па почне да доноси мере које су непопуларне све има да се убрза.
Треба обратити пажњу и на хетерогеност коалиције око СНС-а. Неће све ићи баш тако лако како је неко замислио. Победа на изборима је лакши део посла.
Ванпарламентарна опозиција ће се врло брзо опоравити јер су ови резултати били "очекивани" мада су били жељени мало другачији. Прво ће морати да прионе на посао да се мало боље организује без обзира на колону. Пошто су идентификовали "сигурне гласове" имају језгро за даљи рад.
А треба анализирати и бирачко тело. Зашто је гласало како је гласало. На првом месту многи су гласали да би ствари истерали на чистину: "Да ли је ово олако обећана брзина?".
Препоруке:
33
2
22 понедељак, 17 март 2014 17:04
Hanibal Lektor
Nekoliko faktora treba uzeti u obzir,Đorđe je to dobro primetio,građani su još uvek ljuti na Tadića i njegovu žutu koaliciju, koja je iza sebe ostavila pustoš,ne zaboravite,prošlo je samo godinu ipo dana kako DS ne vlada Srbijom.Vučić je dobro nafilovao medije,vodio je žestoku,brutalnu kampanju po principu spaljene zemlje,od početka je on planirao ove izbore,svima je bilo jasno da je Dačić samo privremeno rešenje osim njemu samome,bojim se da se Slobin makijavelista malo zaigrao.Ovi izbori su kako sam i očekivao bili epohalni i doneli su pravu političku revoluciju,ovo je tek početak političkih previranja,iako su se desile neke krupne stvari.

1.Još od 2000 ni jedna politička opcija nije imala 65% podršku naroda.

2.Čak 47% građana nije izašlo na izbore,što je najveći procenat ne izašlih od obnove parlamentarizma,a taj podatak će biti izuzetno značajan u budućnosti.

3.Čeda,Dinkić,Koštunica,Radikali su definitivno otišli u istoriju,a DS je na putu bez povratka.
Препоруке:
52
9
23 понедељак, 17 март 2014 17:08
Slavomir Srpski, @M.Stanic
Мало сте претерали са 500 година...

Izvinite postovani, to vam je bilo u pesnickom zanosu retorike, koju danas sebi u ovoj raspevanoj Serbiji sto slavi sampanjcem apsolutisticku vlast, mogu da priustim. Ne uzmite to za zlo ili ozbiljno, pa smanjite sa tih 500 na recimo 200 godina oslobadjnja Srba od tursko-azijskog mentaliteta, gde se danas vidi jos nismo uspeli. Nismo mi dozreli za odgovornu i ekvilibriranu demokratiju zakona i drzavnih institucija, pa jos ovde cerece samovolje, uzurpacije i korupcije vlasti i bezvlasti, kao i 47% gradjana koji ne znaju kako da odu na glasanje da sprece apsolutizam vlasti.

Ako pola naroda dozvoljava da 25% dostigne apsolutisticku vlast i dozivlaj novog Cezara u Serbiji, to znaci da smo mi nedozreli za same sebe, a kamoli za "u se i u svoje kljuse". Za ovo drugo smo sposobni samo kada u kljuse cekamo uhljebjenja besplatnog hleba!
Препоруке:
25
4
24 понедељак, 17 март 2014 17:14
Hanibal Lektor
A sada treba neke stvari objektivno bez emocija sagledati.

SNS- je dobio natpolovičnu večinu od broja izašlih,nisam uopšte iznenađen,realno gledano političke alternative nije ni bilo,niko nije želeo omražene žute a patriotski blok je fragmentiran i razbijen.Uzmimo u obzir još neke činjenice,veliki broj stranačkih vojnika u javnoj upravi su disciplinovana vojska koja glasa redovno,jel izbori su za njih pitanje opstanka,privilegija i funkcija,to nije zanemariv broj,nekoliko stotina hiljada plus njihove porodice.Sirotinja je listom poverovala Vučiću,očaj,beda,beznađe,rade svoje,svako vidi neku šansu za sebe,svoje dete, u zemlji u kojoj je realna stope nezaposlenosti barem 35% a biće više to je realan redosled događaja.Ako na to dodamo i medijski mrak,ispiranje ionako ispranih mozgova,kao rezultat dobijemo kombinaciju fanatizma i političke apatije.Apsolutna vlast je veliki usud a Vučić će to vrlo brzo osetiti na svojoj koži.
Препоруке:
47
2
25 понедељак, 17 март 2014 17:15
Посматрач
Ако је ово "олако обећана брзина" онда ће се бирачи који су се изјаснили да би ствари истерали на чистину (интимно мислим да је реч о поприличном броју) врло брзо окренути од подршке СНС-у и коалиционим партнерима и биће жешћи противници од ванпарламентарне опозиције.
Ванпарламентарна опозиција већ сада мора да да алиби управо таквима јер ће они бити њихови будући гласачи а богме и учесници разноразних ванпарламентарних активности.
Бирачи имају кратко памћење и врло брзо могу да се разочарају. Опозиција управо треба да потенцира већ присутну дозу неповерења у СНС код оних који су гласали за СНС свим својим активностима. Нормално треба да сачува доследност/конзистентност ставова за које се залаже уз изградњу сопствених организационих капацитета (који су у професионалном погледу више него скромни).
Препоруке:
31
2
26 понедељак, 17 март 2014 17:18
Посматрач
Пред нама је послеизборна кампања која је другачијег формата од предизборне. Пре свега то су разговори са базом о разлозима због којих је дошло до пораза. Потребно је да политички лидери ванарламентарне опозиције крену да разговарају са базом и са симпатизерима и то не са становишта класичне ароганције политичких скоројевића који о бирачима па и о својим симпатизерима и саборцима немају неко посебно мишљење већ са становишта прикупљања снаге (процена способности/капацитета) за даљи рад.
Нема места политичком дурењу јер је политичка борба рад на дуже стазе са неизбежним успонима и падовима.
На муци се познају јунаци.
Препоруке:
32
2
27 понедељак, 17 март 2014 17:18
Јогин
Немам дилема да ћемо опет гледати на узлазном путу државотворног Коштуницу, једино његов говор био је садржајан и истинит. Двери су пролазне муве зунзаре чији век је истекао, покрет папирна марамица, Ђилас употреби па баци.
Препоруке:
28
58
28 понедељак, 17 март 2014 17:23
Рђосав
Заборави` да припоменем - еве се допуњујем: посебно ми је мило ем драго што је пропала та одвратна, љигава, малодушна, малосрпска испразница*: у се и у своје кљусе.

Што рече онај поп кад га владика преслишавао зашто звоно не звони у част његова доласка, "има седам разлога, а први је: ми немамо звоно". Ерго - ми немамо кљусе, ооо, драги Малосрби (идеолози недићевске, шумадинске Србије, представљене ликом и делом Војислава Неутралног.) Па пошто немамо кљусе - неком ћемо се царству приволети. Сад се чини да је то Западно Царство Зла и Неправде? А шта ако буде Русија, Велесила Правде? Шта нас дели од тога? Једна изјава. Једна једина обична изјава новоустоличеног Алека Без Опозиције.

Дакле - не берите бригу, ништа лакше него "у светлу новоуспостављених геополитичких реалности" (Јалта, Јалта!) заобрнути за 180о. Шта је то за Вучка, тај је окретан к`о вентилатор...

* флоскула
Препоруке:
47
15
29 понедељак, 17 март 2014 17:24
Кромвел
Иако тешко схватљива апстиненција у овом тренутку можда је донела и тако потребну јасноћу и пасивно агресивну освету апстинената необразованој и шићарџијској са купљеним дипломама приватних факултета Србији за коју свакако нико неће више икада гласати, процењујем за годину дана највише. Улица и социјална незадовољства, грађански отпор такође ће нас научити да се усправимо и да решења тражимо легитимно а ван странака у Скупштини.
Препоруке:
44
2
30 понедељак, 17 март 2014 17:24
Hanibal Lektor
DS-razbijen,pocepan,bez lidera,sa ogromnom hipotekom iza sebe,u amanet su ostavili 400 000 otpuštenih,prezaduženu zemlju,kriminal u državi i u sopstvenim redovima,izdajničku spoljnu politiku,kojom su trasirali put Vučiću,oni su izlili temelje,odradili teži deo Vučiću ostaju samo fini radovi,čeka ih sudbina SPO-a i borba za cenzus u skorijoj budućnosti,za njima niko neće žaliti.

DSS-DVERI-SRS-platili su cenu nepotizma,narcisoidnosti,političke infantilnosti,bez idelogije,programa,lidera,patriotska politika amorfna masa je bila osuđena na propast,to je bila neminovnost,vreme je za nove igrače,Radikali su cirkuzanti koji više ne postoje i formalno,DSS i Dveri su u principu jako slični,mekani,bezlični,bez jasnog cilja,patriote salonskog tipa.

PROTESTANTI-to je onih 47% koji nisu izašli,oni su u principu svetlost na kraju tunela,oni su ljuti,besni,nezadovljni celokupnim poredkom,oni će biti inicijalna kapisla budućih građanskih protesta ali i rezervoar glasača za neke nove stranke.
Препоруке:
43
17
31 понедељак, 17 март 2014 17:31
синиша
Ја сам наговорио жену да изађе на изборе и да гласа за кога год она хоће. И послушала ме је.

Синоћ после повратка из фитнес клуба сам размишљао о изборима и у тим размишљањима нисам могао ни претпоставити да ће СНС добити више од 30% гласова. Кад сам дошао кући жена је одмах почела да ме грди. Ти си ме натерао да гласм за лузере. И твоји, ( гласали смо за различите странке ) су испод цензуса. Како неко може да гласа за лузере.

И заиста је тако. Зашто би нормалан гласач гласао за некога ко му не може понудити ама баш ништа. Ти њима глас, а они теби то нешто што хоћеш, неки закон о екологији, или радно место, или асвалтирање пута, поправку канализаци, место декана или директора. Логично и нормално. Све ван тога је нереално.

Комплчетна опозиција је била у стању прво организационе деструкције. Организационо су деструисани од стране обавештајних служби које контролише учесник у изборима. Друго, биле су деструисане унутрашњим борбама.

И треће нису могле да понуде било шта.
Препоруке:
56
9
32 понедељак, 17 март 2014 17:33
Hanibal Lektor
I još nešto da dodam,nabeđenim akademskim,salonskim,kafanskim i ostalim patriJotama sa veliko J,narod je pokazao da je zreliji od vas,narod je hteo patriotski blok,narod je hteo jaku političku opciju koja će imati barem 15% i realnu političku snagu,niste poslušali narod i zato vas je kaznio i bojkotovao.Shvatite vi samozvani lideri srpske patriJotske opozicije,Srbina možeš da privučeš na dva načina,ili imaš punu para i jaku logistiku pa ga kombinacijom,podmićivanja i obećavanjem potemkinovih sela privučeš na svoju stranu,ili imaš jasnu idelogiju,harizmatičnog lidera i teraš svoje do kraja.Srbi ne vole mlakonje,Srbima ne treba ni legalizam ni Svetosavlje ni Vojislav Šešelj,Srbi su oduvek voleli ekstrem,levi ili desni nije važno,Srbima sada treba Nacional-Boljševizam,odnosno kombinacija krajnjeg nacionalizma i radničke i socijalne demagogije,nešto poput Orbana Viktora u Mađarskoj.Ko to bude shvatio taj ima budućnost,ostali bolje neka se bave drugim poslovima,a ne politikom.
Препоруке:
47
12
33 понедељак, 17 март 2014 17:39
Stefan Valjevo
Ovo mi je poslednja poruka na NSPM-u u rubrici Srbija. Od sada vise necu da citam vesti iz Srbije i koje se ticu Srbije. Citacu samo vesti iz sveta jer se od danas vise ne deklarisem kao Srbin vec kao gradjanin sveta. Naravno, citacu kolumne nasih uglednih analiticara i ostalih intelektualaca.
Препоруке:
35
14
34 понедељак, 17 март 2014 17:40
Петер РВ
@Slavomir Srpski, Konacno imamo novog Vozda SerbijeЕво ти га опет, по лешинарски, да продаје мржњу према палом Милошевићу у одбрани његовог 'ослободиоца' петог Октобра, без обзира да га ико више узима за озбиљно.@Вукадиновић је међутим,само донекле у праву кад криви медија за дебакл (ДСС-а), али- и да су се ови били поштенији, што би Срби чули? ... око будаласте "неутралности" која није престала да излази из уста ових пето- Октобраша?Имам једну друкчију интерпретацију изборних резултата, која је можда допунска Вукадиновићевој.Чуо сам је од мојег пок. оца.Србијанци су режимлије. Воле да гласају за власт! У томе се састоји њихов патриотизам.Примјећујем једну сагласност СНС-а и ДСС-оваца у њиховој 'србијанштини'.Ријетко се говори о 'Српству' , само о Србији (као да се плаше да не увриједе неке амбасаде?). 'Преко-дринци' су често нападнути као 'комуњаре' које не поштују њихов закашњели анти- комунизам.
Препоруке:
25
8
35 понедељак, 17 март 2014 17:50
Иван Алексић
@Stefan Valjevo
Citacu samo vesti iz sveta jer se od danas vise ne deklarisem kao Srbin vec kao gradjanin sveta.


Управо оно што другосрбијанци и хоће. Када схватите да људи попут Вас и стварају овакве победе еврофанатицима, можда нешто и урадимо. До тад...
Препоруке:
36
9
36 понедељак, 17 март 2014 17:55
цензус
И поред очигледно лошег третмана патриотских странака у медијима,мало је вероватно да гласачи нису знали да постоје СРС,ДСС и Двери.У садашњем тренутку у Србији народ се определио за 'у се,на се и пода се',и не мари превише за националне интересе.Да није тако они који су се састајали са Тачијем остали би испод цензуса.
Препоруке:
62
2
37 понедељак, 17 март 2014 17:59
Из Норвешке
@Žalosna sova

"Gospodin Vukadinović još ne može veruje da su Srbi menjali Kosovo za Šeherezadinu bajku "Beograd na vodi" pa traži razlog u delovanju medija."

Мислим да сте у праву.

@Горан Јевтовић

Уважени господине пуковниче,све што сте навели је апсолутно тачно али мислим да све то народу нимало неће сметати.Дрогиран је.

Неко је овде лепо рекао да је народу најважнији тросед,фарма,сулејман,чипс,фејсбук и пиво.И врло мало је погрешио.

Косметcке Сpбе наравно више нико и не спомиње.

Свако добро и велики поздрав.
Препоруке:
78
4
38 понедељак, 17 март 2014 18:02
Ирина
Шта може обезвољени и деценијама медијски обмањивани народ учинити у тоталном медијском мраку, како би онемогућио зацртани сценарио Запада о даљем урушавању и практичном нестанку српске државности после избора? Може пре свега, да слуша савете својих светитеља, а не западних најамника, да коначно схвати да је питање здравог разума борити се не за улазак, него против уласка Србије у ЕУ и за што чвршће повезивање са Русијом у сваком погледу. Срби и Руси који су поднели највеће жртве у борби против нацизма, једини су разбијени да живе у више држава и улажу се колосални напори да се настави то разбијање српског и руског националног корпуса. Са друге стране територијално се награђују најоданији Хитлерови савезници. Потпуно нескривена подршка неонацизму у Хрватској, на Космету, БиХ и Украјини од стране ЕУ и САД, требало би да освести и последњег Србина. Не у смислу изборне подршке овој или оној опцији, него у смислу тога да Србин мора да се бори за спречавање уласка у организа
Препоруке:
32
4
39 понедељак, 17 март 2014 18:05
Ирина
Не у смислу изборне подршке овој или оној опцији, него у смислу тога да Србин мора да се бори за спречавање уласка у организацију која пружа отворену подршку неонацистима. То није избор између некаквих политичких опција, него је то избор између живота и смрти, добра и зла, светлости и таме, Христа и антихриста… А то може схватити само религиозно самосвестан човек.
Препоруке:
27
7
40 понедељак, 17 март 2014 18:15
Није парадокс
Мислим да је победила КОРУМПИРАНА СРБИЈА.
СНС је тихо, али јасно дао на знање да неће дирати систем и да није оптерећен моралом. Лукав савет који успева, неко нас добро познаје.
Са друге стране огроман је број оних који тек чекају својих пет минута у корупцији (активисти СНС) уз наивну или пасивну сиротињу коју су претходно сви издали.
Победила је једна нова класа, класа одрасла на КОРУПЦИЈИ, ЕКСПЛОАТАЦИЈИ И ПРОСТИТУИСАЊУ.
Препоруке:
68
2
41 понедељак, 17 март 2014 18:15
Danilo-1
Hoce li vec jednom neki ljudi ovdje shvatiti u kakvoj se situaciji nalazi Srbija?Nalazi se u predbankrotnom stanju,najblaze receno.

Srbija je od 1992 god u nametnutim ratovima i ekon. sankcijama dotjerana do prosjackog stapa,a onda je narod 05/10/2000 izabrao izmedju skidanja sankcija i skidanja Milosevica,a poslije dolazi na vlast DOS koji,svakojakom pljackom,dodatno urusava drzavu i dovodi je do prosjackog stapa.
Srbija prosi kredite da podijeli penzije i plate i moli za neke investicije.Bukvalno moli.

A,narod hoce posao,plate,auto,ljetovanje i ne pita odakle,onaj ko mu to obecava i pomalo daje,on ga bira,ako mu prestane davati,proci ce kao Milosevic.

Pare,pare,pare,ljudi moji,to je najvaznija stvar u zivotu.Ko ima pare on je postovan iako moze biti i lopov i izdajnik,a ko nema on je goljo,glupan i luzer iako moze biti pametan k'o N.Tesla.
Nijemac je postovan zato sto ima pare i jaku drzavu,Putin je prejak i za cijeli Zapad,zato sto ima pare,a kad imas pare imas i moc.
Препоруке:
36
4
42 понедељак, 17 март 2014 18:17
Pol Korektan
Ova pobeda SNS kao i SVE ostale pobede u istoriji Srbije mora dobiti svoj zasluženi komenatar; pobedio je spremniji, lukaviji, ljigaviji, vispreniji ... U istorijskom trenutku koji je bio za njega povoljan. Glasao je narod /to su naši rođaci, roditelji, deca!/ i to u pol. sistemu koji smo svi priželjkivali još od komunista - u demokratiji(!?) Kako se ta demokratija sprovodila, ko je sprovodi i sa čijim instrukcijama - to je već drugo pitanje. Dakle pustimo se više tih '' anesteziranih'' birača i opozicije od koje je polovina *takva*, dok je druga *onakva*. Opozicija bila opravdano odsutna *zbog bolesti na gubitak*! Umesto da se ono malo pameti što je ostalo u Srbiji ODMAH i SAD (!) posveti analizi kako , ko, gde i zašto ... Da se ODMAH definiše i konstituiše kao konstruktivna, delatna i efikasna opozicija, sledećih nekoliko meseci ćemo slušati žalopojke i tužakanje. Sve dok je tako neka vlada onaj ko je plebiscitom izabran. Kada se pojave dostojni zamenici i to će narod osetiti
Препоруке:
25
2
43 понедељак, 17 март 2014 18:24
drJela Bisic
Hvala Bogu,u ovoj gluposti nisam ucestvovala!Mogu mirna da stanem pred lica svojih predaka (sada pokojnih)i da kazem da sa ovom gluposcu nemam veze. Posto sebe smatram ipak nekako malo pametnom,(u svakom slucaju pametnijom od mnogih)rezultat,kao manjina, ne bih promenila,pa je ovako najbolje.Polovina rba(najmanje)i 9/10 dijaspore slaze se samnom. Nismo vecina(hvala Bogu)ali sam u dobrom drustvu. Al ce biti smesno kada ovi sto su izglasani pocnu da sprovode svoje" teske mere"!
Препоруке:
20
17
44 понедељак, 17 март 2014 18:26
Slavisa
"Prvo su nas ignorisali. Onda su nam se smejali. Pa su nas onda tukli. I... onda smo pobedili."

Tako je objasnio Gandi sta je potrebno za drustvene promene u borbi protiv mnogo jaceg diktatorskog rezima.

Ljude koji misle dobro Srbiji sada ignorisu? A po malo nam se i smeju? Kada se okupi jedva 500 ili 1000 ljudi da protestvuje protiv krsenja Ustava naravno da se smeju. Dakle, ne mozemo pobediti pre nego sto pocnu da nas tuku? A pre nego sto nas budu tukli mora nas biti dovoljno? Nece da potezu pendrek za manje od 1000 ljudi na jednom mestu. A da bi nas bilo vise od 1000 moramo ici od mesta do mesta i raditi sa ljudima, boriti se za svakog coveka. A to nije kampanjska delatnost. Da bi nas tukli izgleda moramo da prvo zasluzimo?
Препоруке:
46
2
45 понедељак, 17 март 2014 18:26
Самуило простачина Славомиру српском
Да ли сте сигурни да је пола Србије гласало за ВУчића?Није пола Србије него пола од оних који су гласали.Друга половина ,од око 4 милона гласача, није гласала.Ако ћемо неку грубу рачуницу четврина га је гласала.То он чини ми се зна боље од нас.
И друга ствар.Можда се може прагматично да све то тумачи онако како вели Ђ.Вукадинопвић.Али моја гсоподо.Не смемо ове изборе да вадимо из контекста.Земља покрадена,Шиптари узели Косово,ми без посла до гуше,на контејнерима се више не можемо да прехранимо,са свих страна нас калпе.Хрвати туже за оно што су нам сами учинили,безнађе на све стране.Тај је блефирао напад на лопуже.Ударио на најјачег.Народ у стисци и паници пред оним шта ће бити сутра, бира онога ко не лаже, него слику чини гором него што јсте.Поправиће, радиће даноноћно.Ови други се свађају,цепају, не умеју да сложе ни око чега.Ми то зовемо демократија.Ово једнуимље.И ето сан о Путину, вођи како хоћете.А пазите сви су из политике оманули.И бира Вучића,Неку, било какву наду.Шта може?
Препоруке:
22
4
46 понедељак, 17 март 2014 18:33
Danilo-2
Prosli su izbori,SNS je ocekivano pobijedila iz vise razloga.
Prvo,narodu su lopovi dosli na vrh glave,a Vucic obecava borbu protiv njih,narod je omrzao DOS koji su tako bezobzirno pljackali narod i doveli ga u stanje okupacije.Opozicione stranke su nedorasle situaciji,one su protiv SNS,a ne daju nikakvo rjesenje.
DSS,SRS i Dveri napadaju Zapad drvljem i kamenjem,a da su dosli na vlast morali bi,kazem,morali bi zvati MMF i SV. ban. da traze kredite da bi glasacima podijelili plate i penzije,to je nasa stvarnost i nesreca,a mi mozemo od nje bjezati koliko hocemo,ona nas stalno sustize.

Oni koji ovdje kritikuju SNS ne daju nikakva rjesenja.
SNS vodi drzavu onako kako mora,kako im diriguje data situacija i tako bi morala raditi svaka stranka na vlasti sve dok ne izidjemo iz krize i dok ne dodje Rusija u pomoc.Rusija ce doci,ali sta do tada,hocemo li u nove sankcije?
KiM se nece predati,u to sam siguran,a ljut sam na Vucica sto je uzeo Vuka u vlast,DOS-ovca koji priziva EU i NATO.
Препоруке:
8
37
47 понедељак, 17 март 2014 18:37
stevan tomic
Za SNS su glasali oni koji za njih vec godinama glasaju (25-30%)isto tako za Dacica. Za sve ostalo ljudi nisu hteli da glasaju. Zasto? Bivse DOS lopove je narod konacno procitao, a patriotski blok jos nije smislio nista bolje od prezivelih, impotentnih parola. Narod se ne moze prevariti, u nedostatku ideja koje imaju smisla, narod je odlucio da preskoci ovu ruku, sto je po meni mudra odluka i saceka sledece deljenje karata. A sto se tice pobednika, mislim da ce ovo biti "Pirova" pobeda.
Препоруке:
33
1
48 понедељак, 17 март 2014 18:38
Топличанин Поточић
"У медијима су владајуће странке биле заступљене доминантно и преко сваке границе доброг укуса. Они који не користе интернет и прате само класичне електронске и штампане медије, нису ни имали могућност да објективно и критички просуде о политичкој понуди", рекао је Вукадиновић за агенцију Бета.

Имали су више од 10 година да критички просуде.

Разочаран сам овим и осталим коментарима. Разочаран сам потцењивањем бирача.

Питам и себе и остале да ли су имали други избор.
Препоруке:
19
12
49 понедељак, 17 март 2014 18:47
Безлична маса
Иако ми је жао беспомоћног дела народа, драго ми је да том народу показао шта тај народ уствари, више Кијев него Крим, благо говорећи.
Препоруке:
19
2
50 понедељак, 17 март 2014 18:47
brzi
Ti izbori su doneli identične rezultate kakvi su obično na izborima za euro parlament u Briselu. Prvi pučani ( SNS) pa onda socilaisti( SPS)i na kraju liberali ( NDS, DS) svi ostali su buranija i nebitin za bilo kakavo odlučivanje ( ti nisu ovog puta ni prošli praga u skupštinu).
Još jednom se pokazalo da je Srbija zemlja na razksištu religija ( pravoslavje, katolicizam, islam) i kultura ( zapadna evropa, istočna evropa, islamski svet). Ovog puta potpuno su podbacili ti koji su svoje izborne karte stavili na istočnu evropu dok su sav šlag počapili proeuropejci i zagovornici suradnje sa islamskim svetom. Da se to dogodilo uzrok je u više činjenica ali najvažnija je da patrijotski blok koji je podržavao istočno evropsku nije bio usklađen ni unutar svoga bloka a to su primetili i glasači. Kome i čime su se bavili političari u kampaniji najviše govori izborna izlaznost i ti koji su ispali ispali su radi svoje neaktivnosti da dovedu svoje birače na birališta.
Препоруке:
5
10
51 понедељак, 17 март 2014 18:49
Прави резултат, ДСС 9%, Двери 7,5%, СРС 4,5%
Врло једноставно, сви осим наших и дс имају онај проценат из анкета, то значи, половину гласова су заменили за гласове три странке. Радуловић је само изговор, и њему су ставили гласове. Ту је и неколико посто неважећих листића. Такође Руску странку, и невероватно што нисте приметили штампарија листића под заштитом до четвртка, а онда одштампала још 50% листића. И Лдп је добио али им није довољно на 3%. Ни тих 21% није довољно.
Препоруке:
7
26
52 понедељак, 17 март 2014 19:03
АНАЛИТИЧАР
Коме није јасно да Србија постоји само на мапи тај је луд .Странка двојице квислинга који су издали Кума , српство , Космет , Крајину , Радикале . Странка два хохштаплера који су добили изборе на причи да је Тадић усташа као и Стефановић Борко и Шутановац који је растурио Србију . Два хохштаплера су добили изборе на причи прије годину и по дана да ће поништити велеиздају Тадића . Умјесто тога добили смо суноврат . Издаја Комсета , рушење резолуције 1244 , тотални медијски мрак гдје Србији наређења издаје Јелко Кацин и вјештица Ештон . Уништену Армију Србије која иде у НАТО , економију коју преко ММФ-а гурају у амбис тоталне националне распродаје . Урушавање свега српског , традиционалног , нормалног
На Савиндан 27-Јануара -2014-те у сред земље Србије само два или три дневна листа су објавила да је савиндан уопште али је јављено како је гуза Станије Добројевић и шта каже накарадна Карлеуша
Србија је из као ФАРМЕ или ВЕЛИКОГ БРАТА . Банана република , циркус колорадо
Препоруке:
76
4
53 понедељак, 17 март 2014 19:05
Бошко
СНС је junkyard свих осталих партија на сцени у Србији чији чланови не могавши да задовоље своје профитерске амбиције у другим партијама масовно су претрчавали код оних који држе РТС и контролишу "глас народа"

СНС junkyard dogs који су "дресирани" да кидишу на друге партије, сада када су "победили" почеће да се отимају око што већег комада меса.

Толика количина негативног примитивизма на једном месту довешће до тешког обрачуна унутар СНС
Препоруке:
48
1
54 понедељак, 17 март 2014 19:05
љиља
А тек славље, у просторијама СНС, као у најнеукуснијој емисији на ПИНКУ или на Првој!
Препоруке:
41
3
55 понедељак, 17 март 2014 19:09
covek iz loznice
ajde komentaristi,ajde...vucic je pobedio sa 50 posto od 50 posto izaslih,znaci,,on je velik u ocima svojih gazda,a narod koji ga glasa....takav narod zasluzuje i takvu vladu!i uostalom,koliko vidim svi glorifikujete ovaj srbski narod?zasto,on je jedna amorfna masa,amorfna jos od 1944/45,pa nadalje,nekakav hibridni lumpenproleterijat,koji nije zasluzio bolje no da udje kao sluga u eu unijatiju!pa veru bi za veceru promenili,pa cast izuzetcima,SVI AMA BAS SVI NEKIH 70 POSTO SU..ZABORAVILI KOSOVO,SAMO DA SE DOCEPAJU NEKOG DRZAVNOG POSLA SA REDOVNOM PLATOM!ENO GA AKADEMIK MATIJA BECKOVIC(znam da ce vecina ovde da mi skoci u usta)STA NJEGOVA KCER NA B-92,IZ EMISIJE U EMISIJU,RADI TO STO RADI,A VAJNI AKADEMIK,,GLUMI NACIONALNOG SRBSKOG RADNIKA!NEK ME DEMANTUJE NEKO!IZVINITE,AKO SAM JA GLAVA PORODICE,MOJ NEKO NECE ISKAKATI SA UNIJATSKIM IDEJAMA,JER ONDA JA..NISAM NISTA!TAKO DA...SRBIJA NIJE NISTA NI ZASLUZILA BOLJE!
Препоруке:
49
4
56 понедељак, 17 март 2014 19:10
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Hanibal Lektor

DSS-DVERI-SRS-platili su cenu nepotizma,narcisoidnosti,političke infantilnosti,bez idelogije,programa,lidera,patriotska politika amorfna masa je bila osuđena na propast,to je bila neminovnost,vreme je za nove igrače,Radikali su cirkuzanti koji više ne postoje i formalno,DSS i Dveri su u principu jako slični,mekani,bezlični,bez jasnog cilja,patriote salonskog tipa.


Pre neki dan, ja napisah nesto slico ovome sa prognozom da Dveri nece preci cenzus i nakupih se podosta minusa.
Jos jedan dokaz da smo u predvorju katastrofe je 47% "apstinenata". Pod navodnicima jer opisuje radnju, a ne stanje njihovo. Stanje tih procenata je zaista bedno - dvodecenijsko s-rec je jednostavno od njih napravilo ljude bez nade i volje, koji su se pomirili sa sudbinom. Mudar politicki kurs bi bio ponovno budjenje tih 47%, ali s obzirom na atribute podebljane u citatu, to nece da bidne.
Препоруке:
21
3
57 понедељак, 17 март 2014 19:16
нн
једном речју, нај... смо!
Препоруке:
29
2
58 понедељак, 17 март 2014 19:28
Бојан, Приштина
У медијима су владајуће странке биле заступљене доминантно и преко сваке границе доброг укуса.


Које границе доброг укуса, ово шта се радило је хаос и расуло које нам свима иде на срамоту. Нарочито оно шта су радили Пинк, Информер, Курир тога нема, ја мислим ни у оним најзаосталијим земљама безакоња на планети.
Препоруке:
38
2
59 понедељак, 17 март 2014 19:32
АНАЛИТИЧАР
Наставак 2 . Није уопште проблем што су добили НАПРЕДЊАЦИ 49 одсто , странка која Србију води у НАТО пакт преко Родића и Диковића . Није проблем ни то што су издали Космет јер га је до сада Русија штитила као дио Србије . Није проблем ни то што је како сам схватио градоначелница Београда жена која је кадар НАТО пакта Ист - Вест - Бриџ Трилатерале Зорана Михајловић и кадар ИСАК Фонда који руши српско - руске братске односе
Проблем је што од јуче 16-Марта - 2014-те године РУСИЈА престаје подржавати резолуцију 1244 да је КиМ дио Србије . Русија је у Грузији 200-ме добила рат против НАТО-а и Абхазија+Осетија су тражиле да их Русија прими у своју државу . Русија само због Србије то није урадила јер би тиме дала Тачију право да отцјепи Космет . Умјесто ХВАЛА РУСИЈИ нашој мајци Тадић , Стефановић , Дачић , Николић и Вучић су Тачију дали Космет , руше Јужни Ток , армија нам иде у НАТО и сада је Путин јуче казао ДОСТА квислинзима у Бгд . Крим Русији - Космет Тачију !!! Е то је најгоре !!
Препоруке:
43
11
60 понедељак, 17 март 2014 19:36
синиша @ brzi
Ви и даље играте на карту српске неинформисаности и српског непознавања "запада". Ви намерно потурате да је запад = католицизам.

Овако ствари стоје. Запад није католицизам. Доминантна религијска група на западу су протестанти и јевреји. У финансијским круговима незаобилазно је присуство руских богаташа, дакле имамо ту православне.

У Европи постоје две групе католика, једну чине католичка елита то су Шпанци, Французи и Италијани. Другу чине католичка "фукара" то су Ирци, Хрвати, Пољаци и Немци Баварци.

У Немачкој владају протестанти. Меркел је кћерка евангелистичког асвештеника.

У Америци је та подела још драстичнија. Од педесет америчких председника два су била католика Кенеди и Клинтон. Тамо католици представљају сиротињу. То су пре свега Хиспаноамериканци.

Дакле западном европом доминирају протестанти англиканци и немачки лутеранци и евангелисти.

Ислам такође има две велике групе међусобно супростављеније од католика и протестаната, суните и шиите.

Неуки сте.
Препоруке:
22
6
61 понедељак, 17 март 2014 19:38
@Goran Jevtovic
Gosp. Jevtovicu, upravo ce se dogoditi sve onako, tacku po tacku, kako ste naveli. Medjutim, pitanje je: ko ce da ih spreci?. Narod? Koji i ciji narod, srpski sigurno ne.
Dolazi "1 Maj", dan kada u svim Zapadnim zemljama, u kojima ljudi zive mnogo bolje no kod nas, izadju na demonstracije protiv socijalnih nepravdi i drugih nezadovoljstava (jer svuda ih ima). U Srbiji, narod ide i pravi razanj po sumama, kraj reka, ide po restoranima pije i veseli se, kao da im je sve potaman u zivotu. Slave svoju propast, i ponose se time.
Gosp. Jevtovicu, Srba kao Vi i jos nekolicine, vise nema.
Vecina preostalih Srba se oglasava na ovom sajtu, ali su isto tako pasivni i nezainteresovani za konkretne poteze kao i ostatak, ocigledno vrlo zadovoljnih Srba.
Sa verom u Boga i Rusiju, i neka nam Bog pomogne.
Препоруке:
45
10
62 понедељак, 17 март 2014 19:47
Pol Korektan
@ dr Jela Bisic
Nije tačno Gospođo da niste učestvovali u ovim izborima. Čak ste imali čast da sa Polom izmenite par replika glede Vašeg neznanja o tome kako se gradi politički sistem i kako se konstituiše efikasna opozicija. To što ste sebi sve oprostili, pa se čak i častili komplimentom da ''ste pametni'' smešno je. Čega ste Vi doktor? Da li ste doktorirali ovde u Beogradu? Pa u ovom gradu još nisu doktorirali oni kojima je pobegao autobus ili oni koji imaju pametnija posla. Zašto sebe lažete? Niko Vam ništa neće zameriti što ste ispali glupi! Eto, da Vas utešim - svi smo takvi, ako Vam to nešto znači /osim G-din Vukadinovića, razume se ... on sve zna šta je bilo kada vidi na TV /.
Препоруке:
26
8
63 понедељак, 17 март 2014 19:49
Danilo
Izvinjavam se,ali moram jos nesto reci.
Kako opozicionim strankama nije vise jasno da njihova retorika narod podsjeca na ratove,ek.sankcije,bijedu,haos u drzavi,redove za osnovne namirnice?
Kad Kostunica kaze NE EU,narod odmah vidi da on od te EU ne moze dobiti kredite za njihove plate i penzije,sva prica predstavnika SRS podsjeca na rat,a narod hoce da sto bolje stavi u se,na se i poda se,Dveri imaju nedefinisan program,ni sami ne znaju sta hoce,odbijaju da saradjuju sa Zapadom i narod to identifikuje sa pricom SRS-a.
Narod je Milosevica spakovao u Hag za obecanje o boljem zivotu i tako masovno izrazio svoje zelje 05/10/2000 god.

DOS dobija izbore od 2000-2012 samo zato sto su plasili narod povratkom u devedesete,u ratove i u sankcije.Pa narod kaze,djavo da ih nosi,nisu dobri,ali bolje i oni nego rat i sankcije.

Dakle,DSS,SRS i Dveri su same sebi krive,jer im je u programima sto na umu to na drum,bez imalo mudrosti.
Budala uvijek prica istinu,a pametan samo kad mora.
Препоруке:
22
10
64 понедељак, 17 март 2014 20:00
Žalosna sova
@Goran Jevtović
Poštovani pukovniče,
sve je tako kako kažete , ali u "minsko polje" nisu izdajnici zalutali. Svako je mogao da pročita pitanje Vojislava Šešelja sudijama i tužiocima u Hagu zašto sa njim nisu i njegova dva prva saradnika ? Evo i u predmetu tužbe Hrvatske i konratužbe Srbije nigde se ne spominje slučaj slavonskog sela Antin i četničkog vojvode Tomislava sa srpskim dobrovoljcima koji je Nataša Kandić forsirala pre "evropeizacije" vojvode Tomislava. Da se i ne priča da će u vladi da bude i Pastor sa Madžarima koji su do juče vrištali kako su im Nikolić i Vučić nudili po sendvič da odu iz Srbije, a onome ko putuje dalje i dva sendviča.Nisu izdajnici zabasali u "minsko polje" nego su ih naši prijatelji gurnuli motkom kao marvu da očiste prolaz grenadirima pokojnog Oto fon Habzurga za granicu Srbije od Vranja do Dunava.Živ je Oto, umro nije dok je nama Bajčetine! To je mišljenje i gospodina Kurca u Beču.
Pozdrav,
Препоруке:
50
3
65 понедељак, 17 март 2014 20:06
Slavomir Srpski, @Rdjosav
Ерго - ми немамо кљусе, ооо, драги Малосрби (идеолози недићевске, шумадинске Србије, представљене ликом и делом Војислава Неутралног).

Vidim da ste se raspojasali i raspevali na sav glas pobedom nepobedivog supermena Vucica koji ne samo da Srbiju ce da spase, vec i decu zavejanom u snegu, naravno ukoliko nemaju tezinu vecu o 10Kg! Naposletku zasto bi on navukao zuljeve noseci vece tezine kada ga ceka da spasi Srbiju i Srbima hleba podari!

Ja vam rado ostavljam sve vase Velikosrbe u SNS ili super-radikale, posto mi Malosrbi nismo supermeni i ne obecavamo gladnom narodu besplatnog hleba. A mi kljuse imamo i te kako, ali ono nece da radi vec ceka besplatni hlebac svakodnevni od Vucica i Gvidea. Zato su Vucica pretvorili u brkatog Vozda apsolutistu, jer cekaju da im da taj besplatni hleb (mogu naravno i kolaci i torte ako hleba nema!)
Препоруке:
18
5
66 понедељак, 17 март 2014 20:17
brzi
@siniša

Onaj ko ima na tim teritorijama interes od zapadnjaka su jedino katolici i niko drugi. Ali to su priče još od razgraničenja Rimskog carstva na zapadno i istočno naovamo. Takođe ista priča je i sa ekonomijom, na prst jedne ruke možeš da nabrojiš investicije iz protestantskog dela Europe na teritoriji Srbije, BiH i Crne Gore ali imaš na suprotnoj strani investicija iz "katoličkog" dela koliko očeš ( ex SFRJ zemlje tu ne broje). Rešenje za srbsko nacionalno pitanje se nalazi u Vatikanu i Istanbulu ( dogovor oko razmena teritorije katolika i pravoslavaca) i sve dok ne bude postignut takav dogovor biče svakih 30-50 godina rata između srba i hrvata i permanentno stanje međunacionalne mržnje na najbizarnijim osnovima. Ali važi i to da se nije još rodio srbski političar koji bi dao pobudu Vatikanu i Istanbulu pobudu da se to pitanje sa pregovorima i razmenom teritorija jednom za uvjek reši, a to rešenje ponajviše je u interesu baš srbskog naroda.
Препоруке:
3
7
67 понедељак, 17 март 2014 20:25
Slavomir Srpski, @Samulio prostacina
Друга половина ,од око 4 милона гласача, није гласала.Ако ћемо неку грубу рачуницу четврина га је гласала.

Tacno, i to sam objasnio u mom odgovoru @Ultravizitor (pogledajte malo gore), dajuci sliku da je Alksandar postao Velicanstvei apsilutisticar u Skupstini jer 47% kao Jevtovic i Ultravizitor nisu smogli "snage" da izadju na izbore i to ne dozvole! Istina je da smo sada u Skupstinskom apsolutizmu kao za vreme Broza i Slobe jer 47% je to dozvolilo. E sada, posto sam ja glasao, a 25% SNS + 47%(bojkotasa) cini ogromnu vecinu od 72% (u koju da dodamo i 15% SPS), OCIGLEDNO je da su oni nas pobedili i da treba Srbija da se raduje! Pobedili su ogromnom vecinom pa sada ne razumem da kukaju. Ustolicili su Aleksanda za Velicanstvenog, pa neka sada lepo uzivaju.
Препоруке:
14
5
68 понедељак, 17 март 2014 20:31
brzi
@
siniša

Fale vam detajli. Evangeličani, protestanti i luterani su jedno te isto, dok su kalvinisti frakcija luteranstva.
Anglikanci su po svojoj teološkoj osnovi više katolici nego luterani ( anglikanci su nastali tako što jedan papa nije hteo da razvede englekog kralja od aktuelen žene i ženi ga novom ženom, taj engleski kralj odvojio je englesko krilo katoličana i sam sebe stavio na čelo te crkve i dao joj ime anglikanska crkva; i danas je kraljica Elizabeta vrhovni poglavar anglikanske crkve).

To što pričate oko islama malo ste zalutali jer su tamo pre svega međuetničke podele a tek kasnije teološke; šiiti i alaviti su perzici dok su suniti i vahabiti arapi ( znači duple podele; po etničkom i po teološkom osnovu).
Препоруке:
10
3
69 понедељак, 17 март 2014 20:50
фристајло
Вукадиновић је навео да су избори одлучени још када су расписани, јер не би ни били расписани да је постојала било каква могућност да исход буде битно другачији.

Тачно.
Избори су имали два основна циља- да СНС преузме што већу власт и спроведе одлуке својих налогодаваца са запада и уклони било какву опасност од опозиције, способне да их раскринка.
Циљеви су постигнути.
Препоруке:
21
1
70 понедељак, 17 март 2014 20:53
Slavomir Srpski, @Rdjosav
Заборави` да припоменем - еве се допуњујем: посебно ми је мило ем драго што је пропала та одвратна, љигава, малодушна, малосрпска испразница*: у се и у своје кљусе.

Nisam znao da ste i protiv narodnih "ispraznica" ali shvatam da ste vi novonastala elita koja je posle 5 oktobra najasila i na fakultet, naravno ne sa "u se i u svoje kljuse" vec najobicnijim politicarskim poltronstvom DOS vlastima, pa ste odnapredovali sve do naprdnjackih vrhova vaseg vozda Aleksandra Velicanstvenog. Priucite decu na fakultetu toj umetnosti delovanja i dozivljavavanja naucne pocasti. Postace brzi i halapljiviji preletaci od vas SNSovaca.
Препоруке:
9
7
71 понедељак, 17 март 2014 21:29
covek iz loznice
i da dodam jednu parolu,,A SAD TRK SVI U SNS,BARA JE POCELA DA PRESUSUJE!!!!
Препоруке:
16
2
72 понедељак, 17 март 2014 21:38
Самуило простачина Славомиру српском
Хвала. Све је јасно.
Препоруке:
5
2
73 понедељак, 17 март 2014 21:39
Олд Кресоје
Та "патриотска опозиција" је саму себе означила патриотском, али у њиховим потезима одавно нема ничег патриотског. Нису у стању ни да направе барем предизборну коалицију која би била искључиво у националном интересу. Свађају се и отимају за неко зрно, праве се паметни и гледају где ће један другог да преваре...па ко ће да да свој глас таквим јајарама! Није ни чудо да толико људи није изашло на изборе. Празне приче метиљавих ликова...и време је да оду у историју. Нажалост, нема никакве нове снаге и наде на хоризонту...за догледно време.
Препоруке:
27
5
74 понедељак, 17 март 2014 21:53
Г.С.
Ми који смо колико толико схватали све што се догађа у нашем окружењу и шире,не би требало да будемо разочарани резултатима.Што се мене тиче,прихватам капитулацију,честитам СНС-у и јасно ми је да нећу рећи да никад више нећу да размишљам о српском питању.То би било велико оптерећење за моје целокупно физичко биће,а манифестовало би се тензијом у неком делу мог организма,то сигурно знам,проверено.
Кад прођох ту фазу прихватања капитулације,показа се да је она у ствари "капитулација у акцији",термин који употребљава Е.Тол,и да прва акција која ми "паде на ум" је да изнесем своје виђење у вези неопходности максималног залагања за добијање ТВ канала на којем би могли да пратимо сучељавања различитих мишљења стручњака из разноразних области.СНС нека прави коалиције али уз наша стална подсећања да нема места за одуговлачење јер се стално дешавају ствари на које власт МОРА да реагује,то им је посао и нека се не устручавају да га поштено одрађују.
Препоручујем: The Wisdom of Surrender
Препоруке:
8
3
75 понедељак, 17 март 2014 22:04
синиша @ brzi 1
Од почетка вашег појављивања сте ви мени јасни. јасан ми је и познат ваш концепт поделе на зону утицаја православне ) и католичке цркве.

Политика заиста јесте разговор о замишљеним линијама, али политика почива на државама, а државе на војсци и економији. Идеологије и религије се мењају. Иза католичких аспирација не стоји ни једна значајна држава. Последња католичко царство је било Аустро-угарско. Више га нема. Постоје институционалне претпоставке да свака вера има своје храмове свуда и источно и западно од Дрине. Границе се пак постављају међународним уговорима после ратова. Споразум у Јалти нема никакве везе са Римокатоличком црквом. Римокатоличка црква није политички фактор. Има утицај али не кроји границе. Сада се границе пишу Искендерима и стелт авионима. Мало сте анахрони.

Што се тиче вашег познавања ислама и џихада чудио да вас није ангажовао НСА, они траже експерте. Кад вас они зовну јавите ми се да причамо.

Границе на Балкану кроје други, а не Анкара и Ватикан.
Препоруке:
5
5
76 понедељак, 17 март 2014 22:14
Оде...!
@Станић Милан
ОДЕ ЧЕДА
Таква је сила
укључена била
да,оног тренутка када је израчунато(на основу предвиђене излазности)да је Чеда вишак,јер ће га одменити поред Ивице и Тадић а за Устав и Ђилас уз помоћ Пајтића,о мањинама да се не троше речи.
Тако да је Чедица одбачен унапред,а што се у дану изборне тишине,лепо видело из писања Курира:Чеда лаже...
Па хајде бар толико да видимо,где је то слагао у вези убиства Ђинђића.
Препоруке:
18
1
77 понедељак, 17 март 2014 22:34
spiritus
Нису медији довели до овакве победе снага 90-их (које су тек у зачетку), већ чудо које се зове ЖИВОТ. Јуче је умрла виртуелна Србија, која постоји само у медијима, а победила је истинита, уништена Србија, пустих села и посељачених градова. Темељно опљачкана од "круга двојке": лажних грађана и још лажнијих патриота, чизмаша из 44-те и њихових потомака из 2000. По први пут у последњих 14 година, та Србија - једина реална - има шансу да оживи. Да ли ће, велико је питање. Наду ми улива крах лажних патриота, као што је крах ДС-а после председничких избора 2012, довео до пуцања кичменог стуба виртуелне Србије. Дос је морао да умре да би Србија могла да живи. То се десило и добро је да се десило. А виша правда би била да се сви лидери ДОС-а осуде на вишедеценијске робије. По закону и мимо закона. Небитно је. ИМА БОГА!
Препоруке:
20
7
78 понедељак, 17 март 2014 22:45
Veritas Triumphus
Na ovim prostorima smo najvise ginuli u ratovima i preti nam da nestanemo, sto ce se verovatno obistiniti...na sve ovo mogu da ponovim jedna komentar sto sam procitao....kao i uvek u istoriji, ovo glasanje, ili kako god su ovi dobili 50%, to je nase sranje koje cemo morati da pojedemo, za mesec, godinu dve, ali nas tovar govana ceka....a ono sto je najgore u svemu tome je sto mi to redovno radimo....nisam ja protiv kostunice, ali onim mlakim nastupima, da li je uopste imao sansu, tu stavljam i NOPO (izvinjavam se vukadinovicu) totalno neaktivni i politicki ne motivisani, ostala opozicija se poklala izmedju sebe, dok su se radikali totalno pogubili, osim toga, odakle su dosli vucic i nikolic....najezivije je sto ne postoji ni na vidiku neko ko moze bilo sta da uradi, a narod nepismen i neobrazovan, osiromasen i utucen....eh, mi jos nismo ni svesni sta nas ceka, i mislim da polako postaje kasno za bilo sta osim za GSP (Gledaj Svoja Posla)...e, to se zove nemoc!
Препоруке:
13
6
79 понедељак, 17 март 2014 23:16
фристајло
spiritus
Темељно опљачкана од "круга двојке": лажних грађана и још лажнијих патриота, чизмаша из 44-те и њихових потомака из 2000.

Темељно лупетате фразе, испаљене од провинцијалних "националиста", који су то смислили из чисте љубоморе; половина њих је сада ту, са станом, и сад-ћуте.
Тај фамозни "круг двојке" је политички најстерилнији део Србије, занет у својој грађанштини, умишљеној отмености и европејству, а бар половина од тих истих живи врло скромно и ништа боље од већине, јер су неспособни да се снађу у овој отимачини и грабежу.
Проценат оних, који се питају ишта у српској политици није ништа већи него у другим крајевима града, а реално- много су утицајнији неки "ликови" из унутрашњости, што можете видети и сами, ако се обавестите о местима рођења наших "кнезова".
Обмањујте себе, слободно- Ваша ствар, а и проблем.
Покушајте, бар- да то не радите другима.
Из Вашег "круга", број доделите сами.
Препоруке:
21
7
80 уторак, 18 март 2014 00:32
аналитичар
Дајете браћо коментаре о тексту уваженог Вукадиновића . У реду , коментаришете побједу Хашима Тачија на изборима у Србији - политика ЛДП-а Вучића и Николића добила је 49 одсто . Јелко Кацин је важнији од Грачанице . Барозо је важнији од Дечана а Ештон од Богородице ЉевишкеСрбију од 05-10-2000-те воде амерички плаћеници - Једини који је рекао е нећу тако контра Србије - Ђинђић добио је метак од Ентонија Монктона и Дејвида Блека шефова МИ6 и ЦИА за Балкан 12-03-2003-ћеТо није спорно - значи Србија ради уласка у злочиначку ЕУ која подржава фашизам у Украјини жртвује КОСМЕТАли није то поента - до јуче - 16-03-2014-те Русија је штитила резолуцију ОУН 1244 по којој је КиМ дио Србије . Пошто је тројка Путин - Лавров - Шојгу бранила СРБИЈУ док су квислинзи Тадић , Јеремић , Борко Стефановић , Шутановац , Вулин , Николић . Вучић , Дачић шиптарима давали КиМ и радили за НАТО иза леђа Руса , тако 14 година , само због нас Руси нису припојили Абхазију и Осетију себи !!!!!
Препоруке:
37
4
81 уторак, 18 март 2014 00:42
аналитичар
НАСТАВАК 2 . Дакле од 05-10-2000-те Србију је водила америчка плаћеничка ДОС-овска банда Која је Тачију и Харадинају убицама Срба давала Космет иако нас је Русија бранила у ОУН и РЕЗОЛУЦИЈУ 1244 . Затим иде скандал срамног Вука Јеремића који одлуку о статусу Космета пребацује из Њујорка гдје су нас штитиле Русија /Кина у Хаг на АРБИТРАЖУ у суд под директном контролом НАТОа и ЕУ Када је Сергеј лавров чуо за тај скандал Вука Јеремића казао је ДА ЈЕ ТО НАЈВЕЋИ АУТОГОЛ у историји дипломатије јер је Србија одлуку о КиМ пребацила из Њујорка гдје су нас штитиле Руисја + Кина у Хаг суд под контролом НАТОа и усташке ЕУКада су Руси згазили НАТО на Грузији 2008-ме Абхазија + Осетија тражиле су да их Русија братска АНЕКТИРАРусија их је могла анектирати као КРИМ сада али само због Срба није јер би анексијом Абхазије дала Тачију право да отцепи КосМЕТУмјесто ХВАЛА РУСИЈИ издајице у БГД руше Ј. Ток , иду у НАТО а Тачију дају државу,зато од јуче Путин каже РУСИЈИ КРИМ ТАЧИЈУ КИМ
Препоруке:
33
4
82 уторак, 18 март 2014 00:49
аналитичар
НАСТАВАК 3 . Дакле издајице у Београду су 15 година иза леђа Русије радили за НАТО , продавали Космет , амбасадор Србије у Русији Јелица Курјак је рушила Шутина уз Алексеја Наваљног и УСА амбасадора у Москви Мајкла Мек Фола . Путин је згазио и Мек Фола и Наваљног али је Русима остао горак укус о велеиздаји Срба . Сада да поправе стање послали су за амбасадора русофила и родољуба Славенка Терзића у Москву али сада је касно Путин каже - ја браним Србе а Србија иде у НАТО , ја браним Космет а Србија га сама даје ТАЧИЈУ Путин каже кадар Вучића Михајловићка руши ЈУЖНИ ТОК као кадар Ист Вест Бриџа и Исак Фонда антируских америчких лоби група Та .. је градоначелница Београда Непријатељ Русије . Зато је Путин након свих велеиздаја Срба казао јуче ДОСТА ЈЕ !!!!!РУСИЈИ КРИМ , ТАЧИЈУ КОСМЕТ ПАДА 1244 , РУСИЈА ВИЖЕ НЕ СТОЈИ ИЗА НЕЗАХВАЛНЕ СРБИЈЕ КОЈА ТАЧИЈУ ДАЈЕ КОСМЕТ ИЗА ЛЕЂА РУСИЈЕ И УЛАЗИ У НАТО ПАКТ !!!!!Од 16-03-2014 пала је 1244 !!!! ПАМЕТНОМ ДОСТА !!!
Препоруке:
37
5
83 уторак, 18 март 2014 01:18
Срећан Први мај
Читам Ваш текст,у глави ми запажање Цвијетина(Дачић потрчао пре Тадића)и питање једног коментатора на успелу карикатуру где се три младе набацују Вучићу.(ко је трећа?,мислећи на Тадића).
На прошлим изборима била је шаљива досетка некада храброг новинара потоњег директора дугих досадних серија,о поменутом губитнику и саветовањима једне врачаре.
Према једној теорији завере,Дача је решио да сходно временском парадоксу докаже своју приврженост Марксовом материјалистичком поимању стварности и отуда та брзина светлости.(ухватио се за бидермајер)
Мада је имао конкуренцију у Николићу,који трена није тренио да повери мандат како то иде преко сервиса за поверавање мандата и то до првомајског уранка,Дачи уинат.
Препоруке:
3
1
84 уторак, 18 март 2014 01:26
AНАЛИТИЧАР
За ове изроде је Србија гласала :

28.01.2014 15:18
Sporazumi Srbije i Stejt departmenta i Pentagona

VAŠINGTON - Ministar odbrane Srbije Nebojša Rodić potpisao je sinoć Vašingtonu sporazume između Vlade Srbije i Vlade SAD o poverljivosti informacija i saradnji u programu Partnerstvo za mir.

Rodić je sa američkim sekretarom za odbranu potpisao Sporazum u vezi sa bezbednosnim merama za zaštitu tajnih vojnih podataka.

Takođe, ministar Rodić je u Stejt departmentu potpisao Sporazum o unapređenju saradnje i statusu snaga u okviru Programa partnerstvo za mir.

On je prethodno položio venac na spomenik Neznanom junaku na vojnom groblju u Arlingtonu u blizini Vašingtona, započevši tako radnu posetu Sjedinjenim Američkim Državama.

Rodić je u pratnji predstavnika Ministarstva odbrane posetio i spomen sobu na Arlingtonškom groblju
Препоруке:
19
2
85 уторак, 18 март 2014 01:31
Vladimir Dž
Neke teze o izborima:- Slažem se da je pozicija bila apsolutno dominantna u medijima ali se ne slažem da ljudi nisu informisani ko šta zastupa.- Slažem se oko razjedinjenosti opozicije. To samo pokazuje njihov kvalitet.- Slažem se i da je veliki broj građana koji su predhodno glasali za DS sada nisu izašli jer su razočarani. To je dosta pomoglo pobedi SNS.- Ne slažem sa komentatorima koji misle da je narod nepismen pa je to jedan od uzroka zašto su nacionalne stranke loše prošle. Pre će biti da im se ne sviđa njihova retorika i kako se ponašaju. Kad pročitam neke komentare ovde - razumem ih.- Ne slažem se da je zemlja okupirana jer je narod izabrao svoje predstavnike, a to što oni slušaju zapad to je problem koji će narod naknadno osetiti. Narod dobro zna da su oni poslušnici. Pa i ovi koji su za SNS,DS, LDP,...
Препоруке:
9
5
86 уторак, 18 март 2014 01:51
Gordana
Kad nama ovde nije jasno sta nam se desilo, sta da ocekujem od ostska Srbije kojoj NSPM nije izvor informacija i saznanja!?Jalovo tesenje da ce jednom ovi platiti za svoju bahatu vlast, su nam zaista slaba uteha. Sve sto ce u medjuvremenu da urade, nece vise moci da se ispravi, a to je:Prodaja i potpuno ekonomsko i moralno unistenje Srbije po Briselskom , Nemackom i Americkom receptu!, predaja Kosov i Metohije razbojnicima i omogucavanje odvajanja Vojvodine iz sastava Srbije,Rasku oblast i Presevo mozemo da zaboravimo (oni su u Skupstini, a mi?).EPS, Srbijagas,Juzini tok, svu plodnu i kvalitetnu zemlju, banje, spasonosnu saradnju sa Rusijim i Kinom,...polozice ovi kao zalog svojim "izborenim" - dobijhenim pozicijama.Kako mislite da ce mo sve to JEDNOM(?!) moci da popravimo?A, mi se, cak i na ovom mestu,nadmudrujemo dali smo trebali ili nismo, da izdjemo i glasamo?!E, sada imamo , najmanje, 4 godine da razmisljamo!
Препоруке:
16
2
87 уторак, 18 март 2014 02:00
по обичају
Кратко и јасно, мирно и сталожено, Ђорђе све стави на на своје место. Само је сада питање шта и куда даље.
Препоруке:
6
6
88 уторак, 18 март 2014 02:13
Сврби
у Сврбији, масовно су подржали Нато кандидата и реговарача са убицом и дилером људских органа, белог робља, дроге, оружја, док будалопоклоницима ТВ Пинк продаје жваку о борби против корупције.
Препоруке:
20
3
89 уторак, 18 март 2014 02:33
Обсервантес
Цитираћу један коментар из „Политике“:

Ivo Andric | 17/03/2014 07:28
Nobelovac Ivo Andrić je nekada napisao:

"Dugotrajno robovanje i rdjava uprava,
mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda,
da zdrav razum i prav sud u njemu
okončaju i oslabe - da se potpuno izvitopere.

Takav poremećen narod
ne može više da razlikuje
ne samo dobro od zla u svetu oko sebe
nego ni svoju sopstvenu korist od očigledne štete".

Прича о бирачким списковима, излазности о медијској неравноправности је јако битна и предуслов је за поштене изборе али није опредељујућа за гласачки резон у очигледној окупацији и евидентној патњи и страдању српског народа. Трајање окупације већ сада даје резултат у погледу сврхе. А то је измењена свест.
Препоруке:
21
1
90 уторак, 18 март 2014 02:35
nikadsnobom
...Ma ne moze narod da odlucuje...Ovaj narod ce uvek nasesti i uvek biti prevaren...Samo uzi krug ljudi moze da usmerava i vodi narod...Kakva demokratija,kakvi bakraci...
Препоруке:
9
1
91 уторак, 18 март 2014 03:21
Петер РВ
Читам пажљиво коментаре јер са даљине не видим јасно зашто је дошло до таквог дебакла ових избора.
Да ће Вучић побиједит то је било више него јасно. Пропагандни апарат информативних медија је био њему на расположење и то је пресудно у "амбасадорској демократији" која је Србији наметнута.
Очекивао сам међутим, да ће бит неког "ефекта Русије" (тј Кримског референдума) на резултате СРС-а и Двери- да ће их , барем једног од њих, пребацит преко цензуса, али - ништа. (ДСС , са његовом сулудом идеологијом неутралности овдје наравно, није долазио у обзир).
Добро, поражени смо у Србији али побјеђујемо на Криму!
Ако Србима није стало до слободе- Русима јесте. Срби који хоће да наставе борбу нека одсад иду на Крим или Доњец.
. И -живјела Русија , живјео Путин!
Препоруке:
16
3
92 уторак, 18 март 2014 03:30
@Рђосав
"...ништа лакше него "у светлу новоуспостављених геополитичких реалности" (Јалта, Јалта!) заобрнути за 180о. Шта је то за Вучка, тај је окретан к`о вентилатор..."

У тој игри нема окретања за 180 степени. Осим за оне који деле карте.
Препоруке:
11
2
93 уторак, 18 март 2014 03:32
драго_ца
"Ипак, можда је најважније то што су опозиционе странке - и оне "грађанске" и оне "националне", наступиле разједињено и посвађано"


Шта год да Ђорђр каже он не може да забашури једну очигледну чињеницу: само један од ДВАДЕСТ гласача у Србији је национално свестан и национално опредељен. Осталих деветнаест гледају своју краткотрајну корист или им је свеједно.
Мој закључак после ових избора је да Србима није стало до тога да имају своју државу и да сами одлучују о себи. Већински рајински менталитет.
Морам да проверим да ли још неки народ има изреку "вежи коња где ти газда каже".

Поздрав Славомиру Српском. Невезано за изборе: ипак треба знати ћирилицу.
Препоруке:
14
2
94 уторак, 18 март 2014 08:27
Analitičaru
Pogledajte malo ko je bio prisutan u SNSu posle pobede, lični Putinov izaslanik.
Препоруке:
9
8
95 уторак, 18 март 2014 08:34
spiritus
@Фристајло
Одлична Вам је теорија, једино што не даје резултат. Шта беше изговор после локалних избора у Земуну: слаба излазност? А после Вождовца, Врбаса, Зајечара? Насиље, падала киша? А сад? Отресао "запад" круг двојке, који је подржавао од кад је Черчил показао прстом? Медији који су објективни, јер смо само ми на њима? Наљутили се глупи Срби, а баш им добро, има у књигама које смо написали? Весна Пешић кука да је изгубила грађанска опција, овде се кука да је изгубила патриотска. Биће нови ДОС, чим то запад подржи и залије нас бомбама: као 1944 и 1999. Ето: теорије су нам одличне, једино их глупи народ, са три зуба у глави не схвата. А било је довољно само да се појавимо и да сви падну у несвест. Мада...ко зна? Бакарец још броји гласове. Можда, Фристајло, та генијалност и није тако генијална? Мислим то што се научило на Црвеном универзитету "Карл Маркс". Ма, Бог је погрешио, нема друге!. Биће да је тако, биће...
Препоруке:
7
3
96 уторак, 18 март 2014 08:51
Marko Gay
Koliko pljuvanje po srpskom narodu ovde. Zasto?

Srbi nisu glasali za vodju, nego za jaku drzavu.

Sve ekonomski uspesne drzave su jake, sa ogromnim ovlascenjima. One prisluskuju, njihovi poreski inspektori i ljudi u koznim mantilima ulivaju strah i trepet svima koji zive na njihovoj teritoriji, one salju u zatvor ili kao SAD cak i ubijaju kako im se prohte i glavni su "zestok momak" u gradu, jaci od svakog bogatasa, mafijasa, i navijaca.

Svoju drzavu su na taj nacin oblikovali Hitler, Obama, Staljin... i zato su te drzave bile/ jesu ekonomski tako uspesne.

Vucic i srpski narod su tacno uocili da srpska drzava, za razliku od gore pomenutih drzava, nema velika ovlascenja, jer su joj ruke svezane podelama u vladi.

Zato je srpski narod (sasvim racionalno) glasao da te podele ukloni, tj da vlast da jednom coveku i na taj nacin drzavu ucini jacom i efikasnijom.

I nepredvidljivijom. Ovo poslednje Zapadu bas ne odgovara, iskreno. Ali sta cemo.
Препоруке:
7
12
97 уторак, 18 март 2014 09:01
gavrilo
ja sam tu za nove minuse:kada sam napisao da ovu vlast nece niko smijeniti u narednih 25 godina i da smo dobili Novog Mila kao i Novocrnogorce nisam to napisao bez argumenata!zasto? Zato jer nas nema, nema nas Srba!Zar nam jos nije jasno da su nam "njihovi i nasi" vec promijenili svijest?Ovom narodu,cast malobrojnima,samo nemojte da ukidate pink i sve one gadosti koje se daju danonocno.zapravo nama je drzava postala rijaliti,sou bez premca!a koliko ce trajati ovo umiranje: do konacnog nestanka ili stvarno do Nove Zore,do novog ,pravog Vozda ili Gavrila?Do tada Narode spavaj mirno - eliot nes brine o vasem snu i vasim potrebama:)
Odgovor za CEDU-ovaj je svoje odigrao, dosao je NOVI koji ce ga u svemu prevazici azove se Alek!
Препоруке:
11
2
98 уторак, 18 март 2014 09:31
синиша @ analitičar
Ја имам сасвим другачије податке, Русија и даље подржава резолуцију 1244 и неће признати Косово чак и ако га Србија призна. Има још земаља које отворено каажу, односно давно су рекле, на пример Кипар "Ми нећемо признати Косово и ако га ви ( Србија ) признате".

Колико јуче је амбасадор Чепурин рекао да Русија и даље подржава резолуцију 1244 и да неће признати Косово.

А царска се, као што знате, не пориче.

Пратите ли ви ситуацију? Путин не трчи да да изјаву. Каже кратко и јасно, али то што каже то и оствари.

Има нешто чудно у вашим анализама, ви знате шта је било, сви то могу знати, прочитају се новине, али знате и шта ће бити у даљој будућности. Међутим не знате шта ће бити сутра и шта се дешава данас.

На пример да ли ће се неки и који од украјинских региона отцепити од Украјине и који?

Ајде, изанализирајте то.
Препоруке:
10
1
99 уторак, 18 март 2014 09:42
АНАЛИТИЧАР
@ analiticaru
Кажете да је послије побједе издајничких НАПРЕДЊАКА Путинов изасланик је био у штабу НАПРЕДЊАКА
Је ли хоћете да кажете да Русија подржава срамну Зорану Михајловић која је лобиста ИСАК ФОНДА чији је програмски циљ рушење веза Срба и Руса
Хоћете да кажете да Русија подржава квислинге у Београду који Армију Србије гурају у НАТО
Хоћете да кажете да Русија подржава власт која Тачију Бриселском велеиздајомк даје Србе на тацни
Је ли то хоћете да кажете , да су Руси умно ретардирани , да сијеку грану на којој седе
Требали сте написати као НАПРЕДЊАЧКИ ТРОЛ И ПРОВОКАТОР да Русија подржава НАТО пакт и њихове ракете на својим границама
Хоћете да кажете да Русија подржава Монтгомерија Вучићевог саветника , или шеика Заједа Вучићевог брата чији је отац финансирао УЧК
Русија подржава Вучићевог саветника Фратинија који је главни кандидат за генсека НАТО пакта
Како вас није срамота да обмањујете Србе , није вам ово КУРИР а поготово не РТС гдје пљују по Русији нон стоп !!!!!
Препоруке:
14
5
100 уторак, 18 март 2014 10:04
Aleksandar 1/2
Vučić je odigrao igru. Rastavio je DS kao odgovor na uslugu koju mu je Tadić dao posle izlaska iz SRS a ostanka u parlamentu bez izbora. Tadić takav kakav je tj. malo ograničen politički nije shvatio igru. Đilas pogubljen u samoodbrani ako je i video nije mogao da se organizuje. Potpuna defanziva u pokretu. A plan je bio i zamalo da uspe da ih obe gurne ispod cenzusa. Znalo se da će međusobni sukob stranaka nastalih iz DS dovesti do apstinencije njihovih birača. Tadića je spasio Čanak. A to neće dugo trajati jer će Čanak uraditi ono što je i Čedi.
Sa druge strane pojava Radulovića je pomogla SNS da se reši LDP. Bez ozbiljne promocije na TV i koncentrisana samo na net Radulovićeva lista je direktno gađala na razočarane glasače LDPa. I uspela. Pogledajte procente. Taman da se dovuku do 5%.
Realno ni jedna od ovih poznatih nije ništa pametno nudila. Stare priče koje su potrošene. Radulović jeste bio nov ali apsolutno bez tajkunske podrške malo prisutan i realno nejasan većini naroda.
Препоруке:
6
1
101 уторак, 18 март 2014 10:08
АНАЛИТИЧАР
@ ANALITICARU
Одговорите ми ко руши Јужни Ток стратешки пројекат Русије који треба да прође кроз Реп. Српску ?
Ко га руши , Вучићев кадар Михајловићка - руши Бајатовића Душана руског човека од највишег повјерења
Куда иде Армија Србије - иде у НАТП пакт - то је проруска политика је ли тако
Ко је вређао Русију на РТС приликом Сочија - жена Саше Даниловића Светлана новинарка РТС-а
Ко је пљувао Русију током крвавог Мајдана у Кијеву , новинар РТС-а некакав изрод Бркић
Ко пљује Русију сваки дан у смећу Вучићевом Куриру ?
Ко је казао да ће у антируску и антисрпску ЕУ и по цијену губитка Космета , ЦРНА ТРОЈКА
Ко није заштитио Оливера ИОвановића и официра Делибашића
Ко нам није казао ко је убио војног аташеа Србије у Бриселу Милинковића
Ко је телекомуникациону опрему Армије Србије дао на увид НАТО-у тј амбасади УСА у Београду
Ко дозвољава да УСА детективске агенције штите рецимо Народну Банку
Ко је увео границу на Јарињу и Брњаку , ко шути о 3 убијена Србина на КИм недавно ?
Препоруке:
16
2
102 уторак, 18 март 2014 10:13
Београђанин
И још једна ствар је утицала: непостојање јавне дебате о државној оријентацији земље, за и против Европе, шта то доноси а шта односи.

Код нас се ова тема у толикој мери крије од јавности да наши медији не преносе чак ни унутаревропске полемике о Европи.
Препоруке:
7
2
103 уторак, 18 март 2014 10:23
Aleksandar 2/2
Sad pogled na drugu stranu :) U ovoj kampanji zajedničko svima je bilo Rusija. Ali ne kao pre gde se oslanja na saveznika koji može silom da pomogne i kod nekih zanesenih verom na staru versku podelu. Ovaj put većina je jednostavno želela da se proda. Rusi imaju para. Rusi će nas kupiti i to će rešiti sve probleme. I dalje će biti para iz ničeg samo sad će one doći sa istoka. Za ništa, za malo uticaja i da gurnu prst po sred oka Briselu i Vašingtonu. Jednostano iz zabave jer im se može a mi ćemo to naplatiti. To je toliko bilo očito i besmisleno da nije moguće da se ne primeti. Ništa drugo pametno. O Kosovu realno ništa novo. Stare priče koje se ponavljaju a nema ni jednog novog predloga. To što se neki pozivaju na porodicu i npr. vraćanje vojnog roka nije neka posebna novost. Čak i to bez nekog spremnog plana. Ovako izdeljeni bili su idealni za SNS. Plan je uspeo. Rascepkani, međusobno se obračunavajući uradili su isto što i tzv. demokratski blok. Gurnuli su jedni druge ispod 5%
Препоруке:
3
1
104 уторак, 18 март 2014 10:51
Drz' te neukusne
Neukusno je je bilo da snagom kapitala u poslednjih petnaest godina gladamo i slusamo razne kako nam objasnjavaju da je tranzicija potrebna nama a ne njima i njihovima a koji u medjuvremenu postadose imucni , bogati i pametni!
Препоруке:
9
1
105 уторак, 18 март 2014 11:08
Aleksandar dopuna
Naravno sa punim pravom svi mogu reći da je prazne, stare priče trošila i SNS. Isto tako su nas nudili na prodaju svima koji imaju pare. Apsolutno tačno. Ipak Vučić je izgradio sebe kao čoveka koji deluje ozbiljno i voljno da to što kaže i uradi. On je ideal većine građana. Ako on brine ja ne moram. Biće nekako i eto nije se prepustio uživanjima već se muči. I mi se mučimo. Tako su se i poistovetili sa čovekom koji kuka kako nema para. Ko od nas nema taj problem? Svi raspoređujemo i gazdujemo. Svi imamo u porodicama i trošadžija i štedljivih. Priča potpuno poznata. Jasna. Svako jutro se srećemo u svojoj kući sa njom. Tražimo neko rešenje i nadamo se čudu. Zato se i ne ljute toliko na onaj Beograd na vodi i na priču o Mercedesu. Znaju oni da to nije baš tako ali i oni se tako hvale pred prijateljima. Ipak on je izabrao idealno vreme za izbore sa pozicije vlasti. Da je duže čekao mogao bi biti optužen kako je isti. Ovako je još relativno nov a taman može da koristi vlast za promociju.
Препоруке:
3
2
106 уторак, 18 март 2014 11:19
nada
Volim da citam tekstove a zatim i komentare. Ne verujem koliko se trudite da jedni drugima "prodajete pamet" a nemate pojma da ovaj sajt cita možda 0,...% ljudi u Srbiji. Zato je i dozvoljen. Pola Srbije je nepismeno ili polupismeno, nema pojma da koristi net a oni koji znaju, nece sigurno citati nspm vec "blejati" po fb-u i citati o starletama. Dakle, izvor informacija im je pink. Drugo, slazem se da je beda i to velika i da je ljudima dosta i krađa i muvanja. Dalje, kada se niko nije osvrnuo na predaju Kosova o cemu dalje pricamo. Pa opet 90% ljudi govori kako im je dosta i ratova i bede i da ih briga za Kosovo, da ga vec jednom i damo i da zivimo bolje. Dakle,komunisti ubili ono nacionalno u nama, beda otupela um koji može svako da ispere bajkama. Oni koji nesto misle uglavnom nisu hteli da glasaju, misle da ce time nekome nesto pokazati, Pokazali svima nama kako se osvaja 50%.Na to su i racunali.
Препоруке:
12
3
107 уторак, 18 март 2014 11:27
nada
Znaju oni jako dobro kako se dolazi do glasova i ko ce najpre glasati. Znala sam da Dveri nece preci cenzus ali sam se nadala i nisam htela da kao i ostali kazem da necu da glasam jer ce moj glas na kraju otici drugome. Bar mi je cista savest da sam uradila sve sto sam mogla. A ovi koji nisu glasali neka znaju da su najzasluzniji za 50% jer su dozvolili cetvrtini nepismenih i polu pismenih da odlucuje o njihovoj sudbini dok se oni inate. I da ne zanemarim tekst koji je odličan ali jedva cekamo nastavak, opsirniju analizu. I apel Dverima i ostalim patriotama da se odmah organizuju i pocnu da rade jer ce im dogadjaji ici u prilog. Mnogi koje znam bi i izasli na izbore da je bilo patriotskog bloka, ovako su bili demotivisani.
Препоруке:
8
4
108 уторак, 18 март 2014 12:01
Рђосав
nada:
Dakle,komunisti ubili ono nacionalno u nama,
- видим, убили и у теби, па весело пишеш хрватском абецедом. Зашто, зар још "цвикаш" од покојног Тита? Па човек умро пре 34 године, али ти и даље не смеш да се потпишеш ћирилицом? Туге-ране, баш ми те жао, колико си утепана, заплашена, изгубљена у простор-времену...
Препоруке:
9
7
109 уторак, 18 март 2014 12:06
Рђосав
синиша @ analitičar:
Ја имам сасвим другачије податке, Русија и даље подржава резолуцију 1244 и неће признати Косово чак и ако га Србија призна.
-добро си му рекао. Не знам како је измислио да је Путин "од прекјуче" отписао 1244? Људи измишљају свашта, танка је српска русофилија, на сваки "шушањ" се Срби преокрену: "ма та Русија нам никад није помогла..."

Поука: бити русофил је дугорочна и непоколебљива оријентација. А данашњи Срби су углавном - врбови клинови...
Препоруке:
14
4
110 уторак, 18 март 2014 12:07
@nada Београђанин
Слажем се да нам је општи ниво образовања низак, и да пинковизија даље деградира наше културно иполитичко биће, али се не слажем са тиме да је неважно шта се овде пише. Пре свега, овај портал чита незанемарљив број људи, друго, људи који га ћитају спадају у оно што би се могло назвати критичком националном интелигенцијом, и дебате овде служе да се изоптре и ставово и способност мишљења. Такође, портал је врло демократичан и практично свако може у њему да пише, и држим да је то врло добро. Овде се, можда, одгаја СЕМЕ за будуће сејање, није намена портала који се назива МИСАО да утиче непосредно на масе, већ да створи патриотску и способну интелигенцију, макар једно језгро.

Такође сматрам да није добро што поларишете на основи десница - левица, јер за сваку би се опцију у историји нашло довољно разлога за клевету. Ја сам, рецимо, искрен патриота и искрен левичар, и нисам једини овде који тако мисли. Пустите ви то са 'комунистима који су нас уништили'.
Препоруке:
6
2
111 уторак, 18 март 2014 12:29
Г.С
Не треба заборавити да је Америка спискала 5 милијарди долара на нацистичку багру.(Стајање на улици по хладном времену цео дан плаћа се 20 евра).Међународно право,људска права...све је било у њеним рукама.А сада ствари почеше да се мењају.
Оно што мене занима је:

Да ли ће ова власт бити и даље сервилна према ЕУ?
Да ли ће се и даље појављивати коментатори који тврде да Путин треба да нам да ТВ станицу,а не да треба да се за то изборимо сами?
Да ли ико од нас оправдава страх да је све у рукама Амера,првенствено коришћење Међународног права за спровођење искључиво њених интереса и да се ништа више не може учинити јер је наша власт подписала све могуће штетне уговоре које је могла да подпише па је чак нудила и више него што се тражило?
Да ли је узалудно да захтевамо детаљна објашњења о вођењу "праведног рата" за стварање мафијашке државе на тлу државе Србије?
За сваку ставку очекујем акцију,јер не желим да гатам о томе шта ће моћни Вучић да ради.
Препоруке:
2
2
112 уторак, 18 март 2014 13:22
SLOBODAN 52
Ukoliko je nspm mesto za psihološku, sociološku rehabilitaciju malobrojnih čitalaca i propalih partija, onda je sve logično i ok.Nemam ništa protiv toga.Međutim, onda je nelogično ime koje nosi i svrha postojanja kao takve.Dakle, morali bi smo imati, svakog dana, po jednu kvalitetnu ideju, iz bilo koje oblasti života, za kvalitetan napredak našeg drutva, naše Srbije...ali, to nije slučaj...epohalni skakavci "agituju", pljuju, vređaju, a pri tom misle, da su zaista epohalni u tome, a sve je, čini mi se, suprotno i izlizano...e, tu se javlja jedna ozbiljna sumnja, a u vezi sa početkom moje "kritičke misli".I još nešto, mala preporuka: čitajte ponovo čika Marksa...na zapadu i istoku to uveliko rade godinama unazad, uče i gledaju kako da se izvuku iz zamki u koju je upalo ćovečanstvo, a sve kao posledica trulog, nečovečnog, negrađanskog i prevaziđenog društva kakav je kapitalizam.Kapitalizam...nije nužno da bude naznan čak i liberalan( pošto je u pitanju obična igra reči).
Препоруке:
6
3
113 уторак, 18 март 2014 15:48
Bojan Todorović
Sviđalo se to nama ili ne – stvari se odvijaju baš onako kako zakonitosti nalažu.
Kao što će voda uvek da teče niz brdo a nikad uz brdo.
To što imamo situaciju da jedan čovek ( nije čak ni stranka – čovek ) ima nadpolovičnu većinu u Parlamentu i apsolutnu vlast, plod je našeg izbora.

Dobar deo našeg biračkog tela se ponaša kao stado ovaca. Čuje zvonce predvodnika ili frulicu pastira i tu za njih svako razmišljanje prestaje. Hrle bezglavo kud i svi.
Posebno ako jasno vide da se okolo nalaze sve same lisice, a i po koji vuk.
Ovi drugi koji bi da malo razmisle i odvagaju nađoše se u teškom problemu.
Nema ju šta da vagaju i o čemu da razmisle. Glasaju tek da bi glasali, da OVAJ ne bi uzeo sve.
Treći su rezignirani, nezainteresovani i razočarani pa ih ne zanima ništa.
Ili nadureni kao dete koje neće da jede da bi prkosilo i iznerviralo majku.
Samo što će se majka zabrinuti i uplašiti, a ove će toliko zaboleti uvo za njihovo durenje da će se slatko nasmejati.
Препоруке:
7
4
114 уторак, 18 март 2014 16:00
Ненад
Пошто НИСМО одбранили на овим нелегитимним и нелегалним "изборима" остатке своје државности, у будућности ћемо морати поново да је освајамо, вероватно скупо плаћајући животима и крвљу као наши преци, или ћемо потпуно изгубити државу и доћи у опасност да као народ нестанемо.
Препоруке:
6
2
115 уторак, 18 март 2014 16:13
Bojan Todorović
Vidim naša dežurna sveznalica Jevtović se upinje da iskopa neku mrvicu optimizma i prikrije gorak ukus u ustima.
Pohvalno. Tako i treba. Uvek sam se trudio da u lošim stvarime neđem trunku nečeg što se može iskoristiti za dobro. Ali tu je neophodno biti objektivan i samokritičan.
Njega na žalost, navijanje i pristrasnost uvek odguraju u prazne parole tipa - što je babi milo...

Izgleda da ga prati taj maler još od kada je kao Titov pionir pevao „Amerika i Engleska biće zemlja proleterska...“ ili „Slobin“ prvoborac najavljujući „pravu istinu“ o Srbiji, veliku pobedu nad NATO ili treći svetski rat, kada ćemo uz braću Ruse, naplatiti sve dugove i žrtve jednom za svagda.

Tako i sa Vučićevim „ostavljanjem kosti naredne godine“ prizivanjem propasti i rasparčavanja Srbije.

Baš po ugledu na svog ljubljenog vođu koji 2000. u agoniji sloma pokuša da zloslutnim trabunjanjem, lupanjem gluposti i bacanjem čini nešto poradi na svom spasenju.
Tužno i jadno.
I sramno.
Препоруке:
8
12
116 уторак, 18 март 2014 16:47
Bojan Todorović
Ali ima dobrih stvari Jevtoviću u ovom ružnom i neželjenom ( od nas ) ishodu izbora:

1. Raskrinkavanje lažnih patriota.
Da pitaš bilo kog lidera, člana ili simpatizera „patriotskih“ stranaka ( uzimam samo ove tri koje su se nadale cenzusu, a važi za sve ) šta su spremni da urade za Srbiju i Srpski narod – istog trena bi ispalili – SVE !!! ( baš kao onaj tužno- smešni lik iz klipa ).
Avaj...
Kad bi krenuo sa predlozima ( kao što ih je bilo ) da snize kriterijume i nivo sujete, pruže ruku saradnje i pokažu dozu tolerancije oko liderstva u tim ( u suštini mizernim i beznačajnim strančicama ) dočekao bi te beskonačni niz odbijanja, uslovljavanja i kontrazahteva što nesporno govori o njihovim prioritetima, karakteru i iskrenosti pri zakljinjanju u patriotizam.

Da ih danas opet pitaš isto – opet bi ispalili - SVE !!

Ili su nesvesni svoje poražavajuće neprincipijelnosti i neiskrenosti, ili se uzdaju da biraći to ne vide ili će zaboraviti za dva dana.
Neće. To su im pokazali.
Препоруке:
6
3
117 уторак, 18 март 2014 16:59
Biljka
Ja sam u Srbiji "biljka". Prepušten volji prirode i ljudi. Odlučio sam da se ne opirem. Ne interesuje me sopstvena država jer se u njoj ne pronalazim ni u jednom segmentu. Poštujem veoma ljude kao Đorđe, i zato i ovaj komentar. Od danas me interesuju samo međusobni odnosi drugih država bez Srbije i drugih srpskih država. To ću da komentarišem.
Препоруке:
6
2
118 уторак, 18 март 2014 17:04
Bojan Todorović
Za Jovanovića je ishod dobar jer će sad imati više vremena za ekstremne sportove i obilazak egzotičnih destinacija pa će biti zadovljniji kada povremeno obiđe stranku i birače.
Dinkić takođe, s tim što se nadam da će najpre odgovoriti na neka važna pitanja pa tek onda odlučiti gde i čime će se baviti.
Ili će mu to neko drugi reći. Gde i na koliko godina.
Dačić nije pevao, a i nije mu do pesme. uzeli su dosta mesta ali mu malo vrede kada više nije ni potreban, a kamo li neophodan kao prošlih par puta.
Izgleda – došla maca na vratanca – kako se on ono duhovito izrazi prošli put.
Ova dvojica što su se prošunjala – mogu se smatrati srećnima. Ko god je glasao za njih morao je dobro da zapuši nos i zažmuri. Neka malo vide kako izgleda borba za cenzus.
Препоруке:
7
1
119 уторак, 18 март 2014 17:18
jedna majka
svoju decu sam vaspitavala da budu vredne ,da se obrazuju i da mnogo ulažu u sebe.dabudu poštene i da druge ljude uvažavaju ali im nisam pričala da budu stranački aktivisti i zato starija posle završenog fakulteta i znanja tri strana jezika pune 4 god ne može da se zaposli .mlađa ove god. završava fakultet i bez ikakve šanse da nađe posao.učila sam ih da vole svoju zemlju a sda živim za dan kada će iz nje otići jer bez partijske pripadnosti vi ste bez perspektive.
Препоруке:
11
2
120 уторак, 18 март 2014 17:45
Петер РВ
@синиша @ brzi
Одлична лекција 'брзоплетом' ,са малом исправком - Клинтон није католик!
Кад се заволи незнање онда не остаје друго сем брутална симплификација чињеница и узрока, да се то оправда (Наслеђе нашег 'бољшевичког' начина мишљења?)
Препоруке:
5
3
121 уторак, 18 март 2014 18:10
jaran
Budimo realni, ja sam glaaao za sps jer ima kadrove znanje i sposobnost da izvuce zemlju iz krize sto im uspeva. Ostali su imali mnogo sansi od 5 oktobra i ostavili su gotovo milion ljudi bez posla egzistencije i perspektive.
Препоруке:
4
10
122 уторак, 18 март 2014 19:22
Петер РВ
Ако ништа друго, ови избори су донијели радост ономе Бојану Тодоровићу. Посматрајте га како ликује.
Његово одушевљење , међутим, није потпуно- сад очекује да се Путин спотакне, па да одлети у орбит од -задовољства.
Препоруке:
8
4
123 уторак, 18 март 2014 20:02
Г.С.
Слушам данас да је неопажено промакла књига „Праведни рат за мафијашку државу“(каже Б.Маширевић),једног француског писца.Погодићете да се ради о сведочанствима насталим на темељу догађаја насталих приликом разарања Југославије и проглашења независности дела територије државе Србије,на којој су Амери изградили базу Бондстил.Ако се сетимо Кушнера и његових назови „лекара без граница“(адекватнији израз би био касапина),сетићемо се и чињенице да су Французи,благо речено, били равнодушни, на страдања народа бивших република Југославије( „дивљака са Балкана“).Они држе до себе мада ни они нису рачистили рачуне са прошлошћу(а требало би).
Сазнах и да је обновљено издање књиге „Ми и други“,Цветина Тодорова,која је први пут штампана пре шест година,каже Бранко Маширевић,а може се наћи на сајту књижара.ком.
Препоруке:
2
2
124 уторак, 18 март 2014 20:03
Г.С.
Књижевност је у опасности.У Француској она нема друштвену моћ јер је „напустила догађаје и историју и сада се бави сама собом“ Покушавају да себе прикажу као људе у којима се јавља неки нови вид емоција.Али,на жалост,Французи реагују на несреће које се догађају западњацима,па су тако на вестима прокоментарисали да је на недавном маратону у Бостону настрадало троје људи и дете,док на погибију осамдесет људи у Пакистану или Сирији уопште не реагују на тај начин као да се не ради о људима.
Други пример,после несреће 11 септембра,људи су изјављивли да се „осећају као Американци“,након што је то први учинио Фредерик Егбеде(Windows of the world).Ради се о западном свету и емоције су резервисане само за њега.
Грег Браден наводи и графички приказује дијаграм,снимљен петнаест минута након рушења близнакиња које је уређај забележио (максимум електромагнетног поља –скок у дијаграму)и тумачи да је то бол који су осетили људи широм планете.
Препоруке:
1
1
125 уторак, 18 март 2014 20:04
Г.С.
Оно што „боде очи“ је да светске моћнике не занимају детаљне истраге везане за трговину људским органима на Косову,рушење и скрнављење српских гробова,рушење десетина православних храмова,трговинас хероином.На основу тога закључујем да се ради о злим људима или како то каже наш песник Д.Симовић:
"Путинова Русија јесте последња тврђава европске звездане расе, и ко то не види, тај ништа видети неће у времену долазећем."
"Европски националисти и родољуби морају до краја раскринкати кијевску рептилију и рептилофилију, и јавно рећи, да на Мајдану нема никаквих националиста, већ да је то, уистини, демонска и паклена војска највећих мрзитеља европске звездане расе." (Лирски запис „Људи зла“).
Дакле,веома је опасно стопостотно владање медијима.Оно мозгова што је испрано,испрано је.Даље се не сме!Морамо да истражимо све што је везано за трговину хероином.Морамо да захтевамо да се испитају убиства Жике Петровића,П.Булатовића,Аркана.Ништа се не сме радити половично.
Препоруке:
2
1
126 уторак, 18 март 2014 20:06
Г.С.
Интересантан текст:

Najbolja analiza post izborne farse!!!

Од синоћ читам пљувачину по Коштуници. Доследност и упорност у том смислу досеже небеске висине. Јер, пљувачина је трајала током целе предизборне кампање. А трајала је и раније, још од кампање за изборе 2000.
Прича о Коштуничиних седам мачака ушла је у легенду. Кад нису могли друго да нађу да га облате, добре беху и мачке. Не постоји странка која би деценију и по трпела такву беспризорну шикану а да не поклекне, какав је случај са ДСС........

http://facebookreportermonitor.wordpress.com/
Препоруке:
7
8
127 среда, 19 март 2014 00:10
фристајло
jedna majka
učila sam ih da vole svoju zemlju a sda živim za dan kada će iz nje otići jer bez partijske pripadnosti vi ste bez perspektive.

Аха...
Ви би да Вам се патриотизам исплаћује, као дивиденда?
Онда нисте ништа разумели од тога, за шта кажете да сте учили децу...
Без увреде, али- Ви ни не знате да сте већ Вучићев гласач.
Препоруке:
5
6
128 среда, 19 март 2014 01:13
један отац@фристајло
Хоћеш ли се ти већ једном ујести за језик? Пре само годину дана делио си овде пацке сваком ко није био за СНС. Сада машеш језиком да отераш пчеле са капе. Кога си ТИ саслушао кад је у питању СНС? Сваком си ускакао уста, ником ниси дао зуб да обели против СНС. Прочитај поново шта је жена написала. Као доказ да је у праву, рећи ћу ти следеће : предизборни писачи коментара за твој СНС већ добили постављења у Лазаревцу. Ако се у њеном месту исто дели СНС ДИВИДЕНДА у виду радних места, шта мајка, шта било који родитељ да мисли и како да саветује своју децу? Дела кажи паметњаковићу!
Препоруке:
8
3
129 среда, 19 март 2014 01:22
Обсервантес
@Фристајло, непотребно сурово од вас. @ Једна мајка, прича о проблему, јасно га дефинише. Одакле вам то да ће њена деца бити „сломљена“ и партијски се „продати“ . Она каже: отићи ће! Госпођа шаље апел а ја бих додао: и не само у своје име.
Препоруке:
7
2
130 среда, 19 март 2014 05:24
драго_ца
@Marko Gay
"Svoju drzavu su na taj nacin oblikovali Hitler, Obama, Staljin..."

Почео сам да ценим Ваш начин коментарисања. Признајем, нисам одмах укапирао у чему је штос. Штета што је ова вест пала испод радара и вероватно нећете више обраћати пажњу на коментаре а волио бих да ми кажете шта је заједничко за горе три поменуте државе? Односно да ли су економски и политички те три државе створиле и обликовале те три личности или неко други?
Препоруке:
1
2
131 среда, 19 март 2014 08:00
Милутин
Помаже Бог свима. Мислим да није баш све сасвим црно. Има и позитивних појава на овим изборима. На пример ЛДП и УРС су отишли у политичку прошлост. Као најпозитивнију појаву ипак би издвојио одлазак лажних и непринципијелних патриота из ДСС-а у ванпарламентарну опозицију. Кад је прва странка патриотског блока, а то је био ДСС, тако лицемерна, двоструких стандарда, непринципијелна и неморална, ни патриотски се блок уопште није могао направити. Не заборавимо да је ДСС на најлицемернији начин одбио понуду Двери за предизборну коалицију и стварање патриотског блока. Али је зато Коштуничин ДСС хитро потрчао да буде део владе Београда са СНС, ДС и СПС. Са онима који су тако јасно за Бриселски споразум и западну колонијалну управу Србијом. Предизборну понуду за стварањем патриотског блока су одбили и радикали, који су на овим изборима пали још више, и сад су на свега 2 процента, и то са све Нашима и Образом. Кад ДСС и СРС не желе брата за брата, сад ћемо тек имат туђина за господара.
Препоруке:
5
2
132 четвртак, 20 март 2014 20:50
Геџа
АНАЛИТИЧАР ЈЕ РЕКАО ОНО ШТО ТРЕБА ДА САЗНАЈУ ОВИ КОЈИ СУ ГЛАСАЛИ ЗА СНС.
А, РАДИКАЛА НЕКА БУДЕ 0,1%, БИЋЕ ДОВОЉНО КАД ДОЂЕ ВРЕМЕ, ДА КАО ГРУДВА СНЕГА КАД КРЕНЕ СА ПЛАНИНЕ У ЛАВИНУ СЕ ПРЕТВОРИ И ЗБРИШЕ СВЕ ШТО ЈОЈ СЕ НА ПУТУ ОСЛОБОЂЕЊА НАЂЕ.
СА ВЕРОМ У БОГА И КОСОВО И РУСИЈА ЗАУВЕК !!!
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер