Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Boško Obradović: Ovi izbori su veliki narodni referendum o EU i Rusiji

Komentari (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 13 mart 2014 19:50
Goran Jevtović
da izbori u nedelju predstavljaju veliki narodni referendum, u kome će građani Srbije birati između EU i Rusije i između svih političkih partija i tog pokreta.
Ne, Boško, nije to nikakav "referendum", zato što je taj isti narod, u kojem je polovina politički nepismena a druga polovina odavno izmanipulisana i isprepadana, nepripremljen za taj namešteni "referendum" u okupiranoj zemlji.
Ovi "izbori" ne mogu to biti zato što što u Srbiji vlada ne samo medijski već totalni mrak na svim poljima.
I, zato, ne frljaj se ovakvim izrazima koji su vrlo riskantni.
Šta ćemo posle izbora kada i ti i radikali ostanete ispod cenzusa?

A taj tvoj "pokret" koji se nameračio da "vodi" Srbiju, biće da je inzvaredna nameštaljka za otkidanje glasova radikalima i ništa više.
Jer, da nije tako, s obzirom da si pismen i načitan (i to je sve od tebe), znao bi da se na okupatora ne "juriša" golim grudima i to kroz "minsko polje", već promišljeno i nakon jake "artiljerijske" pripreme
Preporuke:
46
113
2 četvrtak, 13 mart 2014 20:08
građanin d.
Kad vidim ovakvu kolonu u Novom Sadu,ne mogu da se ne potsetim skupa u nedelju i šetnje beogradskim ulicama,u nepreglednoj koloni.
Nade ima.
Snage će vam trebati,podršku ćete imati.
Mulj i žabokrečina se zapatila u Srbiji,stegnutoj u lance zveri kapitala,kriminala i korupcije.
Neće vam biti lako.
Ali,imate podršku građana.
Zlu se mora stati na put.
Bolje izborima i to što pre.
Preporuke:
119
7
3 četvrtak, 13 mart 2014 20:16
mm
@Goran Jevtovic

U pravu ste, ali zar mislite da bi SRS izvrsila neku pripremu pred juris koju Dveri ne bi?
Jedini koji se zalazu za pripremu i eufemisticno je nazivaju "neutralnost" su Kostunica i DSS, svi ostali bi ili bezglavo na jednu ili bezglavo na drugu stranu, pri cemu ova prva hoce da nas unisti, a ova druga strana je nedovoljno jaka da nam pomogne u ovom trenutku jer smo duboko u zaledjini neprijatelja iza Ukrajine, Rumunije, Bugarske.
Preporuke:
20
60
4 četvrtak, 13 mart 2014 20:24
boban
Goran Jevtović @@ vidim da radis za UDBU neumorno.
Podrivas kao u najboljim KPJ danima.

Zanima me kako to da Natasa Kandic nesmetano rovari Srbijom ,pored tolikog broja visih oficira JNA u penziji(penzijama koje su 3 i vise puta vece od prosecnih plata)?
Preporuke:
88
25
5 četvrtak, 13 mart 2014 20:28
Goran Jevtović
mm
U pravu ste, ali zar mislite da bi SRS izvrsila neku pripremu pred juris koju Dveri ne bi?
U smislu "taktike" potpuno isto mislim i o radikalima. Bezglavo jurišanje koje je u ovim okupacionim uslovima osuđeno na propast.
I, ne samo to, ovi namešteni izbori koje okupator drži pod potpunom kontrolom (sa 800 hiljada regularnih listića u rezervi), su strašan i opasan rizik po one koji misle dobro Srbiji.

Zašto?
Zato što će se od 17.marta svima takvima potpuno začepiti usta i vezati ruke.
Dobićemo ono na šta je agresor i igrao a to je da srpski kvinslinzi imaju apsolutni legalitet za sve što su uradili i za ono što nas tek čeka.
Otuda i one učestale pretnje Vučića "da neće dozvoliti ukrajinski scenario", a to znači, da će nakon izbora imati legitimite da suzbija svaku vrstu protesta i to ogoljenom silom.
A opravdanje će mu biti da su na "izborima" svi učestvovali i da se "narod opredelio" za njihovu politiku razaranja Srbije po svim šavovima.
Preporuke:
35
16
6 četvrtak, 13 mart 2014 20:39
Goran Jevtović
boban
vidim da radis za UDBU neumorno.
Podrivas kao u najboljim KPJ danima
Šta da se radi "bobane", zadatak je zadatak i on mora da se izvrši.
Penzija je otuda i velika. Imaju te celog života na vezi i na signal kreće realizacija.

I, šta ćeš sada sa ovim "priznanjem"?
Da čujemo?

A, šta ćeš da radiš kada budeš doznao ko je formirao "Srpske Dveri", kako, preko koga i na koji način je išao "razvojni put" uključujući izbore 2012.?
I, naravno, promena naziva "pokreta".
Preporuke:
21
48
7 četvrtak, 13 mart 2014 20:45
Vladimir Mlinar
Čitam komentare na tekstove o DSS, SRS i pokretu DVERI. Čini se da je sloga i međusobno uvažavanje srpskih patriota nedosanjani san. Ceo život čekam slogu među Srbljem, ali nje nema, na moju veliku žalost.
Preporuke:
59
5
8 četvrtak, 13 mart 2014 20:46
Jasna*
Bas me cudi da ovi verski zatucenjaci vole crvenu boju?
Preporuke:
11
73
9 četvrtak, 13 mart 2014 20:53
Sinisa Bogdanovic
@Goran Jevtović - Zbog svoje ostrascenosti ubijate nadu i pokusaj ljudi da promene (sta se promeniti moze). A sto se tice "artiljerijske pripreme", DVERI su se pripremile MNOGO dobro (ako biste malo procitali i raspitali znali biste). Do konacne pobede i oslobodjenja Srbije!!!
Preporuke:
63
6
10 četvrtak, 13 mart 2014 20:59
marlon
goran je virtuelni lozac przenica, koji baca koske da bi se vise komentarisalo... covek bez ikakvog jasnog politickog stava a ako ga i ima po principu je kolko das tolko cu i da pruzim... ali nije to najgore, mnogo gori je metaforicki eufemizam ono malo ppv-ovih podrzavalaca koga smo tu i tamo svedoci
Preporuke:
36
10
11 četvrtak, 13 mart 2014 21:00
Nebeski šetač
Pukovniče,
a ko se to boji radikala pa su mu potrebne Dveri da jednoj tako "moćnoj" stranci ukrade po neki glas. Stranci koja je već postala legendarna kao rasadnik izdajnika, preletača i šićardžija različitih boja. Čak i onaj mučenik iz Haga u svojoj stranci veruje samo sopstvenoj ženi.
Da li se vi ponekad zapitate: odkud u vama toliko mržnje i ostrašćenosti baš protiv Dveri. Šta Vam kod njih u stvari smeta. Njihovo pravoslavlje, srpstvo, porodične vrednosti, oslobađanje iz ekonomskog ropstva, orijentacija prema Rusiji... šta po Bogu brate.
Preporuke:
77
6
12 četvrtak, 13 mart 2014 21:22
Vesna
Sa kim su u koaliciji Dveri u Novom Sadu?
Preporuke:
14
33
13 četvrtak, 13 mart 2014 21:23
Samuilo prostačina
Ne pada sneg da pokrije breg nego da Jevta pokaže svoj trag.Umesto ujedinjenja svih snaga on je za sve ispod cenzusa(Elem za Vučića).Umesto da hrabri one koji su protivu EU, on je za neku svoju(ja i ne znam tačno koju) partiju.Bio protiv EU sada ovde nije,bio protiv Nataše Kandić sada ko zna prpotiv koga je.Ovaj momak je patriota.Možda neće uspeti, možda se Srbija više ne može spaasti ali bar treba sa tim koji su protivu Angele i Obame pokušatui.Nas nisu upropstaili Milošević,ni Đinđić,Ni Koštunica (iako dobrim delom jssu Tadić i Dinkić)već Angela i Obama,Oni su nam uništili fabrike sankcijama, oni su nas sravnili sa zemljom bombardovanjima, oni su namestili igru spoljnom trgobvinom u kojoj kupujemeo jabuke, kruške , i šta ja znam šta sve ne od njih.I tu su svi koji su ptrotiv moji prijatelji, saborci, oni koje poštujem i podržavama A ne nekog ko je neka stranka, neka posevbnost, neko nesvatanje potrebe za jedinstvom,za frontom odbrane
Preporuke:
45
8
14 četvrtak, 13 mart 2014 21:44
Vuk
Dobro je bilo :)
Preporuke:
27
1
15 četvrtak, 13 mart 2014 21:45
Beograđanin
Vrlo je loše što Obradović ovo predstavlja kao 'veliki narodni referendum', jer je savršeno jasno da će Vučić pobediti vrlo ubedljivom većinom, a Dveri se bore samo da nekako pređu cenzus.

Ovako, 'referendum' bi mogao da bude bumerang - narodni referendum za Evropu.

Puno bolje bi bilo da je Obradović rekao da nas čeka duga borba za promenu političkog kursa, i da su ovi izbor samo početak. Očito je neiskusan, i vrlo precenjuje vlastite snage.

Sve ovo rekavši, želim Dverima, kao i Radikalima i DSS-u, svim patriotama Srbije, sve najbolje na izborima.
Preporuke:
59
6
16 četvrtak, 13 mart 2014 21:47
Goran Jevtović
Nebeski šetač
Da li se vi ponekad zapitate: odkud u vama toliko mržnje i ostrašćenosti baš protiv Dveri.
Prvo, operisan sam od mržnje kao takve, a drugo, zar je iznošenje stava i mišljenja koje je suprotno vašem, ostrašćenost?
Jeli treba da se slažemo oko svega?
Šta Vam kod njih u stvari smeta. Njihovo pravoslavlje, srpstvo
I ponovo, ništa mi ne smeta, sve i da hoću, jer nisam član niti simpatizer.
Što se tiče njihovog "pravoslavlja" ono je tačno u skladu sa ekumenističkim pokretom koji je ovladao vrhom SPC, a takvo pravoslavlje se u duhovnoj literaturi naziva "tradicionalnim".
Tu nema pravoslavne suštine i duhovnosti.
Dokaz - ćutali su kao zaliveni od prvog dana progona vladike Artemija.

A zašto su to radili?
Evo ovako, kada ih je oformio DSS svojevremeno, spojili su ih sa mitropolitom Amfilohijem, i, naravno, sve ostalo je logičan sled događaja.

Pozdrav šetač.
Preporuke:
19
43
17 četvrtak, 13 mart 2014 21:52
Milos
Goran Jevtanovic je jedan obican provokator kojih ima na desetine na patriotskim portalima i ljudi ne nasedajte na njegove provokacije! To su stari komunisticki trikovi i on smisljeno i vrlo lukavo skrece temu!!! Umesto da pricamo o ovim velizdajnicima na vlasti i ispravnim stavovima Dveri,mo moramo da se branimo i da objasnjavamo nesto sto je svakom iole zdravomislecem coveku jasno!!
Preporuke:
43
20
18 četvrtak, 13 mart 2014 22:20
Marko Gay
Koliko razumem, ovde se citaoci pozivaju ili da glasaju za laznu opoziciju (Dveri) ili da budu pasivni i odustanu od svog glasa.
Preporuke:
11
35
19 četvrtak, 13 mart 2014 22:23
Nebeski šetač
Pukovniče
Vi kažete: A taj tvoj "pokret" koji se nameračio da "vodi" Srbiju, biće da je inzvaredna nameštaljka za otkidanje glasova radikalima i ništa više.
Posle dodajete da ih je(Dveri)oformio DSS i povezao sa mitropolitom Amfilohijem.
Zaključak koji sledi je: mitropolit Amfilohije nema pametnija posla sem da se bavi "otkidanjem glasova radikalima". To je toliko pametno, moj pukovniče, da sam prosto zanemeo od zaprepašćenja. Nastavite molim Vas da nas prosvetljujete, jer ovo druženje sa Vama zaista postaje zabavno.
Pozdrav - redov šetač.
Preporuke:
35
12
20 četvrtak, 13 mart 2014 22:23
apsolutno neuporedivo
Pa ko ovde kome otkida glasove, Dveri radikalima ili obrnuto, Dveri su ozbiljnija politička opcija i zbog toga što se ne zaklinju u crkvi, što nisu gnezdo za buduće izdajnike, što smeju da odgovore vlastodržcima primerenim rečnikom, što imaju i imaće sve više najbolji odziv kod srpskih domaćina i istinskih patriota. Jeste, glasao sam sa radikale ranije, i nikad, ali baš nikad više jer izdaja se ne prašta, iznedriti takve izdajnike kao što su ovi procentni apsolutisti traži pokajanje ili kaznu, prvo nikada nismo čuli zato spremite se za novi izborni neuspeh!
Preporuke:
28
9
21 četvrtak, 13 mart 2014 22:31
Legao honorar...
...pa je pukovnik zasukao rukave, a, Boga mi, i tastaturu pa samo štrika.
Preporuke:
22
12
22 četvrtak, 13 mart 2014 22:34
Srba 2012
Nikako mi nije jasno zasto su se komentatori toliko obrusili na Pukovnika. On je covek sa pozitivnim predznakom,posten, inteligentan,sa stavom o rezimu ali i o patriotskoj opoziciji, koja je ocigledno neiskusna i nedorasla situaciji.Izgleda da ako neko ne sledi mejnstrim nekog zapaljivog komentatora, koji se busa u patriotske grudi, odmah ga treba diskvalifikovati uz prethodno prozivanje sta je on to propustio da uradi i sl.Ovde se previdja ono sto je krucijelno a to je cinjenica da je narod gladan,umoran i apatican.Oni koji nemaju jasan stav za koga da glasaju na izbore nece izlaziti.Ovi izbori nece doneti promenu kursa koji je vlast vec zauzela ali oni su lagani uvod u promene do kojih ce doci jer ce to diktirati narasla beda i strasan ekonomski sunovrat zemlje,rasprodaja preostalih javnih preduzeca, zemljista i ostalih prirodnih resursa.
Preporuke:
14
18
23 četvrtak, 13 mart 2014 22:35
Anonimus @ Goran Jevtović
Gorane, ovo Bobano pitanje je ostalo neodgovoreno:
Zanima me kako to da Natasa Kandic nesmetano rovari Srbijom ,pored tolikog broja visih oficira JNA u penziji(penzijama koje su 3 i vise puta vece od prosecnih plata)?


Napred Dveri, napred SRS!!!

U mojoj široj familiji dogovor je - pola glasova za SRS-u (provereno, dugosilazno), pola glasova za Dveri (odličan proveren časopis, kratkouzlazno).
Preporuke:
34
7
24 četvrtak, 13 mart 2014 22:39
Anonimus @ Redakcija
Napravite anketu za koga ćemo glasati na izborima - da opipamo puls komentatora?
Preporuke:
22
2
25 četvrtak, 13 mart 2014 22:40
za Dveri i Rusiju
@Goran Jevtović
Skinuli ste mi veliko breme.
Jer često sam poštovao vaše veliko iskustvo.
Sada vidim da vaše protivljenje Dverima na nivou"postoje neke stvari o njima..."nisu ništa drugo nego obična naklapanja.
Ako vam kažem da su mi dva najstarija sina sa Artemijem a ja sam ateista,a opet imamo dobre porodične odnose,bićete zbunjeni.
Poštujem njihov stav i oni,verovali vi to ili ne,poštuju moj izbor.
A naš bi izbor zajednički trebalo da bude:
SSSS
Da se ne delimo po ideologiji,religiji,stranačkom opredeljenju,već da se ponašamo kao deo naroda kome istorijski,kulturno i etnički pripadamo.
Da poštujemo sve ono što nas čini Srbima i starim evropskim narodom.
Preporuke:
40
5
26 četvrtak, 13 mart 2014 22:42
Goran Jevtović
Nebeski šetač
Zaključak koji sledi je: mitropolit Amfilohije nema pametnija posla sem da se bavi "otkidanjem glasova radikalima". To je toliko pametno, moj pukovniče, da sam prosto zanemeo od zaprepašćenja.
Zaključak je nakaradan zato što ste napravili inverziju.
Pomenuo sam "razvojni put" Srpskih dveri i način njihovog osnivanja. I nema tu ničega spornog.
Kao što nema nikakve veze s njihovim aktivnosti 2012.godine i nadalje.
Preporuke:
11
17
27 četvrtak, 13 mart 2014 22:53
Goran Jevtović
svim komentorima

Neću se više uključivati u diskusiju, ne zato što to nema smisla, već da vam ne kvarim slavljeničko raspoloženje.
Sada iskreno, voleo bih da i Dveri i SRS uđu u skupštinu i ne da doguraju do 30 %, već da pobede.
Naravno da su im politike rodoljubive i to nikada nisam sporio.

Ovde sam pisao još pre raspisivanja izbora koliki je rizik po Srbiju igrati u igri gde pravila postavlja onaj koji nas je okupirao i ima sve poluge da betonira takvo stanje.
Govorio sam o izboru taktike. Mislim da je sve pogrešno urađeno.
Voleo bih da grešim i ako bude tako, izvinuću se.
Preporuke:
35
6
28 četvrtak, 13 mart 2014 22:53
rusofil @ Jasna*
Vi se cudite sto Dverjani vole crvenu boju i nazivate ih "verski zatucenjaci"....Ja se ne cudim Vama koji pretendujete da sve znate jer dodje vreme kada pametan zacuti, budala progovori , a fukara se obogati kako je rekao Ivo Andric. Ne znam da li ste se obogatili ali da ste progovorili vidi se...
Preporuke:
27
4
29 četvrtak, 13 mart 2014 22:56
Anonimus @ Goran Jevtović
A, šta ćeš da radiš kada budeš doznao ko je formirao "Srpske Dveri", kako, preko koga i na koji način je išao "razvojni put" uključujući izbore 2012.?
I, naravno, promena naziva "pokreta".


Ovo me, činjenično, veoma interesuje! (Pošto sam od početka bio pretplaćen na časopis "Dveri srpske".).

Dakle, ko ih je, kako, preko koga i na koji način formirao? I zbog čega je toliko značajno skraćivanje imena?
Preporuke:
23
3
30 četvrtak, 13 mart 2014 23:12
NSPM web
@Anonimus

Iako je Vaš predlog logičan i umesan, plašimo se da bi se, kada bismo to uradili, "zla krv" među pojedinim komentatorima samo povećala, što bi bilo kontraproduktivno.
Preporuke:
22
5
31 četvrtak, 13 mart 2014 23:17
Anonimus @ NSPM
Pa dobro, i onako se ne volimo a i nismo baš za izložbu :)
Preporuke:
11
2
32 četvrtak, 13 mart 2014 23:18
Nebeski šetač
Pukovniče,
rekoste li Vi ili ne da su Dveri NAMEŠTALjKA za otkidanje glasova radikalina i NIŠTA VIŠE. Aman čoveče čujete li Vi sebe.
Ko ih je namestio: po Vama, DSS i Amfilohije.
Čemu služe: po Vama, za otkidanje glasova radikalima.
Ko je doveo u vezu g.Amfilohija i radikale : Vi.
A da je to nakaradno, e tu se zamislite slažemo.
Rekoste li vi ružnu reč u ovoj kampanji na račun: SNS-a, SPS-a, Demokrata, Čede, Dinkića... ni zuc. Dveri pa Dveri - lopovi radikalskih glasova.
E PA u INAT VAMA - ZA DVERI I ZA ŽIVOT SRBIJE.
Preporuke:
22
6
33 četvrtak, 13 mart 2014 23:36
Kosovo i Metohija su Srbija
Ko god Dveri smatra za ekumenistički pokret, latinsku podvalu i Đilasove, Vučićeve i druge pijune, grdno se vara. Videli ste juče spot u kojem Dveri podržava i profesor Vladimir Dimitrijević. A ko ne zna, to je čovek, koji je jedan od najvećih boraca protiv ekumenizma i latinskih prevara. Pročitajte njegove knjige, preporučujem knjigu ,,Oklevetani svetac-vladika Nikolaj i srbofobija'', pa onda ćete shvatiti o kakvom pravoslavnom misliocu i Srbinu je reč. Ako se ne slažete sa politikom Dveri, to je u redu, ali da se izmišljaju kojekakve etikete i lepe Dverima ili bilo kome drugom, bez ikakve logike i dokaza, to je nedopustivo. I koga interesuje, Dveri niko ne finansira od tajkuna, osim malih i srednjih preduzetnika iz dijaspore (poneki i odavde), i sredstava koje dobija svaka lista iz budžeta. Imaju ukupno 10 bilborda i nemaju reklame na TV-u, da li vam to nešto govori?
Slažem se sa gospodinom pukovnikom da evrotalibani spremaju izbornu krađu.
Preporuke:
27
5
34 četvrtak, 13 mart 2014 23:57
Istina
Radikalima je bolje da se pozabave svojom strankom,jer kako su krenuli i Radulovic ce imati vise glasova.Ne bih se iznenadio da Sarovic poput Martinovica, predje posle izbora u naprednjake!
Preporuke:
9
4
35 petak, 14 mart 2014 00:00
Jasna*@rusofil
Govorim,govorim ,ali za razliku od tebe imam sta i da kazem!
Preporuke:
5
18
36 petak, 14 mart 2014 00:03
fristajlo
Ala klevetjuuu...!?
Preporuke:
10
3
37 petak, 14 mart 2014 00:12
Barbaroanarh
@ Goran Jevtović

Šteta cenio sam vas a sad vidim da samo prenosite poluistine i glasine, kojima pri tome popunjavate praznine uz pomoć vaše bujne mašte. Sve sve ali optužiti Dveri za ekumenizam može jedino ili potpuna neznalica ili neko zlonameran. Glavni borac protiv ekumenizma i čovek koji podržava vladiku Artemija od prvog dana je Čačanin Vladimir Dimitrijević ( sajt borba za veru ) čovek koji se uz Smilju Avramov smatra jednim od ljudi koji jesu Dveri i to od prvog dana, ali se jedino javno ne eksponiraju. Dveri je kažete neko napravio da bi Radikalima neko otimao glasove, a kojim Radikalima da vas pitam jel možda onima što im je skoro deceniju Toma bio prvi čovek a Vučić do njega ili onima gde je Šešeljeva žena bila predsednički kandidat a Vjerica Radeta prva do nje ?!? Sve to što vi pričate su rekla kazala priče i samo sebe ukopavate za neke buduće komentare pokazujući koliko ste neozbiljan sagovornik.
Preporuke:
19
7
38 petak, 14 mart 2014 00:21
Observantes
„Dveri“,to je zadah „Otpora“. Ne mogu da verujem ko ovde sve od stalnih i po rodoljublju „verifikovanih“ komentatora agituje za „Dveri“. U komentarima pred prethodne izbore od tih istih komentatora, mislilaca imali smo pomamu od agitacije za SNS! Neki taktiziraju pa navijaju i za Dveri i za SRS i za DSS? Glasač u Srba je većinom pomeren jer nema ciljnu tendencu. Smilja Avramov podržava „Dveri“ koje se deklarišu protiv Miloševića(zadah „Otpora“)? Bizarno! ...
Preporuke:
11
22
39 petak, 14 mart 2014 00:26
Observantes
... Hag je tema ovih izbora, mislioci! Ako to niste razumeli onda nećete razumeti ni to što su u Jasenovcu milion Srba satrli dok je bravar pravio „bitku na Neretvi“ . Metodologija ukidanja slobode Srbima oslanja se na rupturu uticajnih političkih stranaka od „ SRS u SNS“ i potom, odmah apsolutna vlast za novonastalog mutanta (nije Koštunica lud što pravi korake unazad i čuva DSS!) a kada ni to neide onda „naprasno“ izmisle „vođu pokreta“ sa SRS i DSS prepokrivanjem. Konkretno, Boško Obradović i Vojislav Šešelj? Šta ih spaja?Glumačka retorika prvog! Šta ih razdvaja? Delo, mentalni i moralni kapacitet i žrtva drugog!
Preporuke:
6
9
40 petak, 14 mart 2014 00:28
Goran Jevtović
Barbaroanarh

Rekoh da se ne javljam, ali na jedan deo vašeg komentara moram da odgovorim.

Što uplićete Vladimira Dimitrijevića koga ja izuzetno cenim i do sada sam pročitao praktično sve što je čovek maestralno napisao?
Njega treba pitati kako gleda na to što Dverjani nisu ustali u odbranu Artemija i šta misle o ekumenistikoj prelesti koja razara SPC, a ne mene.
Sve to što vi pričate su rekla kazala priče i samo sebe ukopavate za neke buduće komentare pokazujući koliko ste neozbiljan sagovornik.

A za ovaj stav, hvala. Šta drugo reći.
Za ostale nedoumice obratite se, recimo, Vladanu Glišiću, sasvim "slučajno".
I, biće vam nekada jasno, šta sam želeo da kažem.
A do tada, želim vam svako dobro, sav ovako neozbiljan.
Preporuke:
11
13
41 petak, 14 mart 2014 00:33
Marko Gay
Da li igrati u igri cija pravila postavlja neprijatelj?

U odgovoru na to pitanje vidi se sva superiornost nasih obavestajaca u odnosu na zastarelu Jevtovicevu firmu.

Kad smo po Srbiji poosnivali satro-nevladine organizacije, znali smo da Milosevicu ne mozemo (trenutno) nista.

Demonizovani, bez pristupa Milosevicevim medijima, cemu su se nasi "nevladini" agenti po Srbiji mogli nadati? Ali nastavili smo da rovarimo, uprkos nemogucim uslovima.

U tome je nas pristup slican Seseljevom: nikada ne odustajati unapred.

Dok Jevtoviceva firma ceka da se stvore idealni uslovi,pa da se tek onda upuste u izborni kostac.

Tako je i Draza Mihailovic cekao da se nameste pogodni uslovi za borbu. Dok se Tito prosto borio, pod svim uslovima.
Preporuke:
8
15
42 petak, 14 mart 2014 00:55
veroslava@rusofil
ova gospodjica ili gospa jasna ne zna da je crveno prvo bila boja vizantijske crkve! Sta cemo mi sa tolikim stranackim neznalicama!!!
Preporuke:
9
3
43 petak, 14 mart 2014 00:58
Goran Jevtović
Marko
Tako je i Draza Mihailovic cekao da se nameste pogodni uslovi za borbu. Dok se Tito prosto borio, pod svim uslovima.
E, ovde te je zeznuo Ficroj Meklejn koji je najzaslužniji što je Čerčil falsifikovao našu ratnu istoriju i izbacio Tita u orbitu.
Bilo je sve suprotno do leta 1994.godine.
Dok je Draža ratovao protivu Nemaca na više frontova po Srbiji, C.Gori i delu Bosne, Tito se za to vreme sa svojim divizijama (a ustvari bile su to formacije jačih bataljona) lagodno "skrivao" na teritoriji NDH, na geostrateški potpuno nebitnom pravcu iz ugla Rajha, i čekao signal.

Usput je na Avnojima (gle "čuda" ponovo na teritoriji nemilosrdne NDH), bavio planovima kako će Srbe (uz pomoć Ustaša), da značajno istrebi i da ih smesti u više republičkih i pokrajinskih tvorevina koje će postati nezavisne države.
A usput je smišljao sve moguće čistke, prema uhodanim komunističkim modelima, posle "NOB-a" opet težišno Srba.
Preporuke:
21
4
44 petak, 14 mart 2014 01:08
Anti-EU
Jedno je sigurno, u mojoj okolini svako ko je dao glasove Dverima i ko će to opet učiniti, nikada nije razmišljao da glasa za Radikale. Tako da te priče o tome su jadne.
Preporuke:
18
3
45 petak, 14 mart 2014 01:35
Pakleno? (nastavak)
Sve više sam zabrinut zbog onoga što ne znam.
A to je, kakav je to pakleni plan u glavi Vučića koji ne sme da objavi pre izbora, šta je dogovoreno negde u inostranstvu, na šta je pristao, za šta mu je potreban uslov apsolutne vlasti i šta skriva iza te "budućnosti".
Nije to samo EU i promena Ustava. Tu je nešto još mnogo ozbiljnije, samo da ne vodi našem istrebljenju i gubitku države!
Nekakva konfederacija ispod Dunava i Save ili ko zna tako suludo i fatalno? Neću ni da nagađam, bojim se da je sprema na svašta samo da postane imperator. Bolesna ambicija.
Preporuke:
11
1
46 petak, 14 mart 2014 01:55
Slavomir Srpski
Ono to postujem kod Dveri jeste da su opredeljeni za odbranu porodice, tradicionalnih srpskih vrednosti i za odbranu Kosova. To su zajednicke vrednosti koje prepoznajem i vrednujem, pa zelim i njima da predju cenzus i udju u Skupstinu, jer svima nama koji smo za odbranu istih vrednosti predstoji borba da to i ostvarimo!
Preporuke:
15
2
47 petak, 14 mart 2014 03:06
marlon
gde odoste sa raspravom cak sad do meklina.... mislim da nema misleceg srbina koji ne zna kakve zmije u nedra nam je britanska imperija bacala u nedra i to bi po nekom uvrnutom tripu sad trebalo da ima formu ljubavnog odnosa sa pokretom iz cacka. a sto se tice gdina jevtovica, niko od nas, u to sam ubedjen, ne navija toliko za dveri zato sto su oni lepi mladi pametni i cisti, vec samo iz razloga zato sto je sa ovima drugima smrt svega u srbiji neizbezna. ono sto znam, a znam dosta i dan danas veliki deo juzne srbije se klanja artemiju i to mi je potpuno jasno zasto jer narod iako nekad lisen prave informacije nije totalno obnevideo da ne oseti pravog i iskrenog coveka vere od onoga koji je politikant. zasto dveri vise ne poklanjaju paznje slucaju artemije je jasno kao dan... izgubili bi veliki deo glasackog tela koji nemaju sklonosti bilo kojoj formi teologije. glasali ne glasali isto nam je, masinerija ce se potruditi da izbore nastimuje a po reakcijama cemo videti gde smo zapravo.
Preporuke:
2
4
48 petak, 14 mart 2014 07:07
Nenad
Nakon petog oktobra srs je pao na nekih petnestak poslanika svi od reda su pomislili da im je došao kraj pa i naši dušmani međutim oni se izdižu i za par godina postaju najača parlamentarna stranka. Nakon što su se jedanput opekli sa radikalima dušmani više ništa ne ostavljaju slučaju tako su ovog puta ja mislim indirektno jednostavno pustili jedan marginalni pokret u politički život ne bi li već u samo početku usporili oporavak radikala! Jedino što može da bude dobro iz cele te priče je da im se taj pokret otme kontroli kad naraste pa da im postane veći problem nego sami radikali ali čisto sumnjam! Što se tiče obaranja sa vlasti putem izbora,samo ukrajinski sistem i ništa drugo naravno finansiran i potpomognut od Rusije! Ja lično ću glasati za radikale a na ostatak porodice ću izvršiti demokratski pritisak da glasaju kao i ja!
Preporuke:
4
6
49 petak, 14 mart 2014 10:49
brm
ooo Milorad Crnjanin!!!
kakva veličina, predomislio sam se ne bojkotujem izbore
Preporuke:
2
4
50 petak, 14 mart 2014 10:58
brm
"crveno prvo bila boja vizantijske crkve!"
vizantijska crkva???
o Bože
Preporuke:
2
5
51 petak, 14 mart 2014 12:10
Osnivač
Kad smo već kod osnivanja, mogao bi pukovnik da nam kaže ko je osnovao SRS ili, ipak dražu mu, KPJ.
Preporuke:
4
2
52 petak, 14 mart 2014 13:23
Osnivač
Kad smo već kod osnivanja, mogao bi pukovnik da nam kaže ko je osnovao SRS ili, ipak dražu mu, KPJ.
Preporuke:
5
2
53 petak, 14 mart 2014 15:17
Vračar
Nije mi jasno odakle nekome ideja da recimo ja treba da vagam između Dveri i udbaškog čeda SRS? Poznajem veliki broj ljudi koji će da glasaju za Dveri i nikome od njih SRS nije opcija u nijednom slučaju.

Radikali treba da se bave svojim bivšim rukovodiocima i biračima, koji su očas posla okrenuli ćurak i postali najveći izdajnici u srpskoj istoriji. To je stranka lumpenproleterijata kojem ništa nije sveto. Juče radikalski Srbi, danas radikalski izdajnici. Daleko vam lepa kuća!
Preporuke:
3
2

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner