да избори у недељу представљају велики народни референдум, у коме ће грађани Србије бирати између ЕУ и Русије и између свих политичких партија и тог покрета.
Не, Бошко, није то никакав "референдум", зато што је тај исти народ, у којем је половина политички неписмена а друга половина одавно изманипулисана и испрепадана, неприпремљен за тај намештени "референдум" у окупираној земљи.
Ови "избори" не могу то бити зато што што у Србији влада не само медијски већ тотални мрак на свим пољима.
И, зато, не фрљај се оваквим изразима који су врло рискантни.
Шта ћемо после избора када и ти и радикали останете испод цензуса?
А тај твој "покрет" који се намерачио да "води" Србију, биће да је инзваредна намештаљка за откидање гласова радикалима и ништа више.
Јер, да није тако, с обзиром да си писмен и начитан (и то је све од тебе), знао би да се на окупатора не "јуриша" голим грудима и то кроз "минско поље", већ промишљено и након јаке "артиљеријске" припреме
Препоруке:
46
113
2
четвртак, 13 март 2014 20:08
грађанин д.
Кад видим овакву колону у Новом Саду,не могу да се не потсетим скупа у недељу и шетње београдским улицама,у непрегледној колони.
Наде има.
Снаге ће вам требати,подршку ћете имати.
Муљ и жабокречина се запатила у Србији,стегнутој у ланце звери капитала,криминала и корупције.
Неће вам бити лако.
Али,имате подршку грађана.
Злу се мора стати на пут.
Боље изборима и то што пре.
Препоруке:
119
7
3
четвртак, 13 март 2014 20:16
mm
@Goran Jevtovic
U pravu ste, ali zar mislite da bi SRS izvrsila neku pripremu pred juris koju Dveri ne bi?
Jedini koji se zalazu za pripremu i eufemisticno je nazivaju "neutralnost" su Kostunica i DSS, svi ostali bi ili bezglavo na jednu ili bezglavo na drugu stranu, pri cemu ova prva hoce da nas unisti, a ova druga strana je nedovoljno jaka da nam pomogne u ovom trenutku jer smo duboko u zaledjini neprijatelja iza Ukrajine, Rumunije, Bugarske.
Препоруке:
20
60
4
четвртак, 13 март 2014 20:24
boban
Горан Јевтовић @@ vidim da radis za UDBU neumorno.
Podrivas kao u najboljim KPJ danima.
Zanima me kako to da Natasa Kandic nesmetano rovari Srbijom ,pored tolikog broja visih oficira JNA u penziji(penzijama koje su 3 i vise puta vece od prosecnih plata)?
Препоруке:
88
25
5
четвртак, 13 март 2014 20:28
Горан Јевтовић
mm
U pravu ste, ali zar mislite da bi SRS izvrsila neku pripremu pred juris koju Dveri ne bi?
У смислу "тактике" потпуно исто мислим и о радикалима. Безглаво јуришање које је у овим окупационим условима осуђено на пропаст.
И, не само то, ови намештени избори које окупатор држи под потпуном контролом (са 800 хиљада регуларних листића у резерви), су страшан и опасан ризик по оне који мисле добро Србији.
Зашто?
Зато што ће се од 17.марта свима таквима потпуно зачепити уста и везати руке.
Добићемо оно на шта је агресор и играо а то је да српски квинслинзи имају апсолутни легалитет за све што су урадили и за оно што нас тек чека.
Отуда и оне учестале претње Вучића "да неће дозволити украјински сценарио", а то значи, да ће након избора имати легитимите да сузбија сваку врсту протеста и то огољеном силом.
А оправдање ће му бити да су на "изборима" сви учествовали и да се "народ определио" за њихову политику разарања Србије по свим шавовима.
Препоруке:
35
16
6
четвртак, 13 март 2014 20:39
Горан Јевтовић
boban
vidim da radis za UDBU neumorno.
Podrivas kao u najboljim KPJ danima
Шта да се ради "бобане", задатак је задатак и он мора да се изврши.
Пензија је отуда и велика. Имају те целог живота на вези и на сигнал креће реализација.
И, шта ћеш сада са овим "признањем"?
Да чујемо?
А, шта ћеш да радиш када будеш дознао ко је формирао "Српске Двери", како, преко кога и на који начин је ишао "развојни пут" укључујући изборе 2012.?
И, наравно, промена назива "покрета".
Препоруке:
21
48
7
четвртак, 13 март 2014 20:45
Владимир Млинар
Читам коментаре на текстове о ДСС, СРС и покрету ДВЕРИ. Чини се да је слога и међусобно уважавање српских патриота недосањани сан. Цео живот чекам слогу међу Србљем, али ње нема, на моју велику жалост.
Препоруке:
59
5
8
четвртак, 13 март 2014 20:46
Jasna*
Bas me cudi da ovi verski zatucenjaci vole crvenu boju?
Препоруке:
11
73
9
четвртак, 13 март 2014 20:53
Sinisa Bogdanovic
@Горан Јевтовић - Zbog svoje ostrascenosti ubijate nadu i pokusaj ljudi da promene (sta se promeniti moze). A sto se tice "artiljerijske pripreme", DVERI su se pripremile MNOGO dobro (ako biste malo procitali i raspitali znali biste). Do konacne pobede i oslobodjenja Srbije!!!
Препоруке:
63
6
10
четвртак, 13 март 2014 20:59
marlon
goran je virtuelni lozac przenica, koji baca koske da bi se vise komentarisalo... covek bez ikakvog jasnog politickog stava a ako ga i ima po principu je kolko das tolko cu i da pruzim... ali nije to najgore, mnogo gori je metaforicki eufemizam ono malo ppv-ovih podrzavalaca koga smo tu i tamo svedoci
Препоруке:
36
10
11
четвртак, 13 март 2014 21:00
Небески шетач
Пуковниче,
а ко се то боји радикала па су му потребне Двери да једној тако "моћној" странци украде по неки глас. Странци која је већ постала легендарна као расадник издајника, прелетача и шићарџија различитих боја. Чак и онај мученик из Хага у својој странци верује само сопственој жени.
Да ли се ви понекад запитате: одкуд у вама толико мржње и острашћености баш против Двери. Шта Вам код њих у ствари смета. Њихово православље, српство, породичне вредности, ослобађање из економског ропства, оријентација према Русији... шта по Богу брате.
Препоруке:
77
6
12
четвртак, 13 март 2014 21:22
Весна
Са ким су у коалицији Двери у Новом Саду?
Препоруке:
14
33
13
четвртак, 13 март 2014 21:23
Самуило простачина
Не пада снег да покрије брег него да Јевта покаже свој траг.Уместо уједињења свих снага он је за све испод цензуса(Елем за Вучића).Уместо да храбри оне који су противу ЕУ, он је за неку своју(ја и не знам тачно коју) партију.Био против ЕУ сада овде није,био против Наташе Кандић сада ко зна прпотив кога је.Овај момак је патриота.Можда неће успети, можда се Србија више не може спаасти али бар треба са тим који су противу Ангеле и Обаме покушатуи.Нас нису упропстаили Милошевић,ни Ђинђић,Ни Коштуница (иако добрим делом јссу Тадић и Динкић)већ Ангела и Обама,Они су нам уништили фабрике санкцијама, они су нас сравнили са земљом бомбардовањима, они су наместили игру спољном тргобвином у којој купујемео јабуке, крушке , и шта ја знам шта све не од њих.И ту су сви који су птротив моји пријатељи, саборци, они које поштујем и подржавама А не неког ко је нека странка, нека посевбност, неко несватање потребе за јединством,за фронтом одбране
Препоруке:
45
8
14
четвртак, 13 март 2014 21:44
Вук
Добро је било :)
Препоруке:
27
1
15
четвртак, 13 март 2014 21:45
Београђанин
Врло је лоше што Обрадовић ово представља као 'велики народни референдум', јер је савршено јасно да ће Вучић победити врло убедљивом већином, а Двери се боре само да некако пређу цензус.
Овако, 'референдум' би могао да буде бумеранг - народни референдум за Европу.
Пуно боље би било да је Обрадовић рекао да нас чека дуга борба за промену политичког курса, и да су ови избор само почетак. Очито је неискусан, и врло прецењује властите снаге.
Све ово рекавши, желим Дверима, као и Радикалима и ДСС-у, свим патриотама Србије, све најбоље на изборима.
Препоруке:
59
6
16
четвртак, 13 март 2014 21:47
Горан Јевтовић
Небески шетач
Да ли се ви понекад запитате: одкуд у вама толико мржње и острашћености баш против Двери.
Прво, оперисан сам од мржње као такве, а друго, зар је изношење става и мишљења које је супротно вашем, острашћеност?
Јели треба да се слажемо око свега?
Шта Вам код њих у ствари смета. Њихово православље, српство
И поново, ништа ми не смета, све и да хоћу, јер нисам члан нити симпатизер.
Што се тиче њиховог "православља" оно је тачно у складу са екуменистичким покретом који је овладао врхом СПЦ, а такво православље се у духовној литератури назива "традиционалним".
Ту нема православне суштине и духовности.
Доказ - ћутали су као заливени од првог дана прогона владике Артемија.
А зашто су то радили?
Ево овако, када их је оформио ДСС својевремено, спојили су их са митрополитом Амфилохијем, и, наравно, све остало је логичан след догађаја.
Поздрав шетач.
Препоруке:
19
43
17
четвртак, 13 март 2014 21:52
Milos
Goran Jevtanovic je jedan obican provokator kojih ima na desetine na patriotskim portalima i ljudi ne nasedajte na njegove provokacije! To su stari komunisticki trikovi i on smisljeno i vrlo lukavo skrece temu!!! Umesto da pricamo o ovim velizdajnicima na vlasti i ispravnim stavovima Dveri,mo moramo da se branimo i da objasnjavamo nesto sto je svakom iole zdravomislecem coveku jasno!!
Препоруке:
43
20
18
четвртак, 13 март 2014 22:20
Marko Gay
Koliko razumem, ovde se citaoci pozivaju ili da glasaju za laznu opoziciju (Dveri) ili da budu pasivni i odustanu od svog glasa.
Препоруке:
11
35
19
четвртак, 13 март 2014 22:23
Небески шетач
Пуковниче
Ви кажете: А тај твој "покрет" који се намерачио да "води" Србију, биће да је инзваредна намештаљка за откидање гласова радикалима и ништа више.
После додајете да их је(Двери)оформио ДСС и повезао са митрополитом Амфилохијем.
Закључак који следи је: митрополит Амфилохије нема паметнија посла сем да се бави "откидањем гласова радикалима". То је толико паметно, мој пуковниче, да сам просто занемео од запрепашћења. Наставите молим Вас да нас просветљујете, јер ово дружење са Вама заиста постаје забавно.
Поздрав - редов шетач.
Препоруке:
35
12
20
четвртак, 13 март 2014 22:23
apsolutno neuporedivo
Pa ko ovde kome otkida glasove, Dveri radikalima ili obrnuto, Dveri su ozbiljnija politička opcija i zbog toga što se ne zaklinju u crkvi, što nisu gnezdo za buduće izdajnike, što smeju da odgovore vlastodržcima primerenim rečnikom, što imaju i imaće sve više najbolji odziv kod srpskih domaćina i istinskih patriota. Jeste, glasao sam sa radikale ranije, i nikad, ali baš nikad više jer izdaja se ne prašta, iznedriti takve izdajnike kao što su ovi procentni apsolutisti traži pokajanje ili kaznu, prvo nikada nismo čuli zato spremite se za novi izborni neuspeh!
Препоруке:
28
9
21
четвртак, 13 март 2014 22:31
Легао хонорар...
...па је пуковник засукао рукаве, а, Бога ми, и тастатуру па само штрика.
Препоруке:
22
12
22
четвртак, 13 март 2014 22:34
Srba 2012
Nikako mi nije jasno zasto su se komentatori toliko obrusili na Pukovnika. On je covek sa pozitivnim predznakom,posten, inteligentan,sa stavom o rezimu ali i o patriotskoj opoziciji, koja je ocigledno neiskusna i nedorasla situaciji.Izgleda da ako neko ne sledi mejnstrim nekog zapaljivog komentatora, koji se busa u patriotske grudi, odmah ga treba diskvalifikovati uz prethodno prozivanje sta je on to propustio da uradi i sl.Ovde se previdja ono sto je krucijelno a to je cinjenica da je narod gladan,umoran i apatican.Oni koji nemaju jasan stav za koga da glasaju na izbore nece izlaziti.Ovi izbori nece doneti promenu kursa koji je vlast vec zauzela ali oni su lagani uvod u promene do kojih ce doci jer ce to diktirati narasla beda i strasan ekonomski sunovrat zemlje,rasprodaja preostalih javnih preduzeca, zemljista i ostalih prirodnih resursa.
Препоруке:
14
18
23
четвртак, 13 март 2014 22:35
Анонимус @ Горан Јевтовић
Горане, ово Бобано питање је остало неодговорено:
Zanima me kako to da Natasa Kandic nesmetano rovari Srbijom ,pored tolikog broja visih oficira JNA u penziji(penzijama koje su 3 i vise puta vece od prosecnih plata)?
Напред Двери, напред СРС!!!
У мојој широј фамилији договор је - пола гласова за СРС-у (проверено, дугосилазно), пола гласова за Двери (одличан проверен часопис, краткоузлазно).
Препоруке:
34
7
24
четвртак, 13 март 2014 22:39
Анонимус @ Редакција
Направите анкету за кога ћемо гласати на изборима - да опипамо пулс коментатора?
Препоруке:
22
2
25
четвртак, 13 март 2014 22:40
за Двери и Русију
@Горан Јевтовић
Скинули сте ми велико бреме.
Јер често сам поштовао ваше велико искуство.
Сада видим да ваше противљење Дверима на нивоу"постоје неке ствари о њима..."нису ништа друго него обична наклапања.
Ако вам кажем да су ми два најстарија сина са Артемијем а ја сам атеиста,а опет имамо добре породичне односе,бићете збуњени.
Поштујем њихов став и они,веровали ви то или не,поштују мој избор.
А наш би избор заједнички требало да буде:
СССС
Да се не делимо по идеологији,религији,страначком опредељењу,већ да се понашамо као део народа коме историјски,културно и етнички припадамо.
Да поштујемо све оно што нас чини Србима и старим европским народом.
Препоруке:
40
5
26
четвртак, 13 март 2014 22:42
Горан Јевтовић
Небески шетач
Закључак који следи је: митрополит Амфилохије нема паметнија посла сем да се бави "откидањем гласова радикалима". То је толико паметно, мој пуковниче, да сам просто занемео од запрепашћења.
Закључак је накарадан зато што сте направили инверзију.
Поменуо сам "развојни пут" Српских двери и начин њиховог оснивања. И нема ту ничега спорног.
Као што нема никакве везе с њиховим активности 2012.године и надаље.
Препоруке:
11
17
27
четвртак, 13 март 2014 22:53
Горан Јевтовић
свим коменторима
Нећу се више укључивати у дискусију, не зато што то нема смисла, већ да вам не кварим слављеничко расположење.
Сада искрено, волео бих да и Двери и СРС уђу у скупштину и не да догурају до 30 %, већ да победе.
Наравно да су им политике родољубиве и то никада нисам спорио.
Овде сам писао још пре расписивања избора колики је ризик по Србију играти у игри где правила поставља онај који нас је окупирао и има све полуге да бетонира такво стање.
Говорио сам о избору тактике. Мислим да је све погрешно урађено.
Волео бих да грешим и ако буде тако, извинућу се.
Препоруке:
35
6
28
четвртак, 13 март 2014 22:53
rusofil @ Jasna*
Vi se cudite sto Dverjani vole crvenu boju i nazivate ih "verski zatucenjaci"....Ja se ne cudim Vama koji pretendujete da sve znate jer dodje vreme kada pametan zacuti, budala progovori , a fukara se obogati kako je rekao Ivo Andric. Ne znam da li ste se obogatili ali da ste progovorili vidi se...
Препоруке:
27
4
29
четвртак, 13 март 2014 22:56
Анонимус @ Горан Јевтовић
А, шта ћеш да радиш када будеш дознао ко је формирао "Српске Двери", како, преко кога и на који начин је ишао "развојни пут" укључујући изборе 2012.?
И, наравно, промена назива "покрета".
Ово ме, чињенично, веома интересује! (Пошто сам од почетка био претплаћен на часопис "Двери српске".).
Дакле, ко их је, како, преко кога и на који начин формирао? И због чега је толико значајно скраћивање имена?
Препоруке:
23
3
30
четвртак, 13 март 2014 23:12
НСПМ web
@Анонимус
Иако је Ваш предлог логичан и умесан, плашимо се да би се, када бисмо то урадили, "зла крв" међу појединим коментаторима само повећала, што би било контрапродуктивно.
Препоруке:
22
5
31
четвртак, 13 март 2014 23:17
Анонимус @ НСПМ
Па добро, и онако се не волимо а и нисмо баш за изложбу :)
Препоруке:
11
2
32
четвртак, 13 март 2014 23:18
Небески шетач
Пуковниче,
рекосте ли Ви или не да су Двери НАМЕШТАЉКА за откидање гласова радикалина и НИШТА ВИШЕ. Аман човече чујете ли Ви себе.
Ко их је наместио: по Вама, ДСС и Амфилохије.
Чему служе: по Вама, за откидање гласова радикалима.
Ко је довео у везу г.Амфилохија и радикале : Ви.
А да је то накарадно, е ту се замислите слажемо.
Рекосте ли ви ружну реч у овој кампањи на рачун: СНС-а, СПС-а, Демократа, Чеде, Динкића... ни зуц. Двери па Двери - лопови радикалских гласова.
Е ПА у ИНАТ ВАМА - ЗА ДВЕРИ И ЗА ЖИВОТ СРБИЈЕ.
Препоруке:
22
6
33
четвртак, 13 март 2014 23:36
Косово и Метохија су Србија
Ко год Двери сматра за екуменистички покрет, латинску подвалу и Ђиласове, Вучићеве и друге пијуне, грдно се вара. Видели сте јуче спот у којем Двери подржава и професор Владимир Димитријевић. А ко не зна, то је човек, који је један од највећих бораца против екуменизма и латинских превара. Прочитајте његове књиге, препоручујем књигу ,,Оклеветани светац-владика Николај и србофобија'', па онда ћете схватити о каквом православном мислиоцу и Србину је реч. Ако се не слажете са политиком Двери, то је у реду, али да се измишљају којекакве етикете и лепе Дверима или било коме другом, без икакве логике и доказа, то је недопустиво. И кога интересује, Двери нико не финансира од тајкуна, осим малих и средњих предузетника из дијаспоре (понеки и одавде), и средстава које добија свака листа из буџета. Имају укупно 10 билборда и немају рекламе на ТВ-у, да ли вам то нешто говори?
Слажем се са господином пуковником да евроталибани спремају изборну крађу.
Препоруке:
27
5
34
четвртак, 13 март 2014 23:57
Istina
Radikalima je bolje da se pozabave svojom strankom,jer kako su krenuli i Radulovic ce imati vise glasova.Ne bih se iznenadio da Sarovic poput Martinovica, predje posle izbora u naprednjake!
Препоруке:
9
4
35
петак, 14 март 2014 00:00
Jasna*@rusofil
Govorim,govorim ,ali za razliku od tebe imam sta i da kazem!
Препоруке:
5
18
36
петак, 14 март 2014 00:03
фристајло
Ала клеветјууу...!?
Препоруке:
10
3
37
петак, 14 март 2014 00:12
Барбароанарх
@ Горан Јевтовић
Штета ценио сам вас а сад видим да само преносите полуистине и гласине, којима при томе попуњавате празнине уз помоћ ваше бујне маште. Све све али оптужити Двери за екуменизам може једино или потпуна незналица или неко злонамеран. Главни борац против екуменизма и човек који подржава владику Артемија од првог дана је Чачанин Владимир Димитријевић ( сајт борба за веру ) човек који се уз Смиљу Аврамов сматра једним од људи који јесу Двери и то од првог дана, али се једино јавно не експонирају. Двери је кажете неко направио да би Радикалима неко отимао гласове, а којим Радикалима да вас питам јел можда онима што им је скоро деценију Тома био први човек а Вучић до њега или онима где је Шешељева жена била председнички кандидат а Вјерица Радета прва до ње ?!? Све то што ви причате су рекла казала приче и само себе укопавате за неке будуће коментаре показујући колико сте неозбиљан саговорник.
Препоруке:
19
7
38
петак, 14 март 2014 00:21
Обсервантес
„Двери“,то је задах „Отпора“. Не могу да верујем ко овде све од сталних и по родољубљу „верификованих“ коментатора агитује за „Двери“. У коментарима пред претходне изборе од тих истих коментатора, мислилаца имали смо помаму од агитације за СНС! Неки тактизирају па навијају и за Двери и за СРС и за ДСС? Гласач у Срба је већином померен јер нема циљну тенденцу. Смиља Аврамов подржава „Двери“ које се декларишу против Милошевића(задах „Отпора“)? Бизарно! ...
Препоруке:
11
22
39
петак, 14 март 2014 00:26
Обсервантес
... Хаг је тема ових избора, мислиоци! Ако то нисте разумели онда нећете разумети ни то што су у Јасеновцу милион Срба сатрли док је бравар правио „битку на Неретви“ . Методологија укидања слободе Србима ослања се на руптуру утицајних политичких странака од „ СРС у СНС“ и потом, одмах апсолутна власт за новонасталог мутанта (није Коштуница луд што прави кораке уназад и чува ДСС!) а када ни то неиде онда „напрасно“ измисле „вођу покрета“ са СРС и ДСС препокривањем. Конкретно, Бошко Обрадовић и Војислав Шешељ? Шта их спаја?Глумачка реторика првог! Шта их раздваја? Дело, ментални и морални капацитет и жртва другог!
Препоруке:
6
9
40
петак, 14 март 2014 00:28
Горан Јевтовић
Барбароанарх
Рекох да се не јављам, али на један део вашег коментара морам да одговорим.
Што уплићете Владимира Димитријевића кога ја изузетно ценим и до сада сам прочитао практично све што је човек маестрално написао?
Њега треба питати како гледа на то што Дверјани нису устали у одбрану Артемија и шта мисле о екуменистикој прелести која разара СПЦ, а не мене.
Све то што ви причате су рекла казала приче и само себе укопавате за неке будуће коментаре показујући колико сте неозбиљан саговорник.
А за овај став, хвала. Шта друго рећи.
За остале недоумице обратите се, рецимо, Владану Глишићу, сасвим "случајно".
И, биће вам некада јасно, шта сам желео да кажем.
А до тада, желим вам свако добро, сав овако неозбиљан.
Препоруке:
11
13
41
петак, 14 март 2014 00:33
Marko Gay
Da li igrati u igri cija pravila postavlja neprijatelj?
U odgovoru na to pitanje vidi se sva superiornost nasih obavestajaca u odnosu na zastarelu Jevtovicevu firmu.
Kad smo po Srbiji poosnivali satro-nevladine organizacije, znali smo da Milosevicu ne mozemo (trenutno) nista.
Demonizovani, bez pristupa Milosevicevim medijima, cemu su se nasi "nevladini" agenti po Srbiji mogli nadati? Ali nastavili smo da rovarimo, uprkos nemogucim uslovima.
U tome je nas pristup slican Seseljevom: nikada ne odustajati unapred.
Dok Jevtoviceva firma ceka da se stvore idealni uslovi,pa da se tek onda upuste u izborni kostac.
Tako je i Draza Mihailovic cekao da se nameste pogodni uslovi za borbu. Dok se Tito prosto borio, pod svim uslovima.
Препоруке:
8
15
42
петак, 14 март 2014 00:55
veroslava@rusofil
ova gospodjica ili gospa jasna ne zna da je crveno prvo bila boja vizantijske crkve! Sta cemo mi sa tolikim stranackim neznalicama!!!
Препоруке:
9
3
43
петак, 14 март 2014 00:58
Горан Јевтовић
Марко
Tako je i Draza Mihailovic cekao da se nameste pogodni uslovi za borbu. Dok se Tito prosto borio, pod svim uslovima.
Е, овде те је зезнуо Фицрој Меклејн који је најзаслужнији што је Черчил фалсификовао нашу ратну историју и избацио Тита у орбиту.
Било је све супротно до лета 1994.године.
Док је Дража ратовао противу Немаца на више фронтова по Србији, Ц.Гори и делу Босне, Тито се за то време са својим дивизијама (а уствари биле су то формације јачих батаљона) лагодно "скривао" на територији НДХ, на геостратешки потпуно небитном правцу из угла Рајха, и чекао сигнал.
Успут је на Авнојима (гле "чуда" поново на територији немилосрдне НДХ), бавио плановима како ће Србе (уз помоћ Усташа), да значајно истреби и да их смести у више републичких и покрајинских творевина које ће постати независне државе.
А успут је смишљао све могуће чистке, према уходаним комунистичким моделима, после "НОБ-а" опет тежишно Срба.
Препоруке:
21
4
44
петак, 14 март 2014 01:08
Анти-ЕУ
Једно је сигурно, у мојој околини свако ко је дао гласове Дверима и ко ће то опет учинити, никада није размишљао да гласа за Радикале. Тако да те приче о томе су јадне.
Препоруке:
18
3
45
петак, 14 март 2014 01:35
Паклено? (наставак)
Све више сам забринут због онога што не знам.
А то је, какав је то паклени план у глави Вучића који не сме да објави пре избора, шта је договорено негде у иностранству, на шта је пристао, за шта му је потребан услов апсолутне власти и шта скрива иза те "будућности".
Није то само ЕУ и промена Устава. Ту је нешто још много озбиљније, само да не води нашем истребљењу и губитку државе!
Некаква конфедерација испод Дунава и Саве или ко зна тако сулудо и фатално? Нећу ни да нагађам, бојим се да је спрема на свашта само да постане император. Болесна амбиција.
Препоруке:
11
1
46
петак, 14 март 2014 01:55
Slavomir Srpski
Ono to postujem kod Dveri jeste da su opredeljeni za odbranu porodice, tradicionalnih srpskih vrednosti i za odbranu Kosova. To su zajednicke vrednosti koje prepoznajem i vrednujem, pa zelim i njima da predju cenzus i udju u Skupstinu, jer svima nama koji smo za odbranu istih vrednosti predstoji borba da to i ostvarimo!
Препоруке:
15
2
47
петак, 14 март 2014 03:06
marlon
gde odoste sa raspravom cak sad do meklina.... mislim da nema misleceg srbina koji ne zna kakve zmije u nedra nam je britanska imperija bacala u nedra i to bi po nekom uvrnutom tripu sad trebalo da ima formu ljubavnog odnosa sa pokretom iz cacka. a sto se tice gdina jevtovica, niko od nas, u to sam ubedjen, ne navija toliko za dveri zato sto su oni lepi mladi pametni i cisti, vec samo iz razloga zato sto je sa ovima drugima smrt svega u srbiji neizbezna. ono sto znam, a znam dosta i dan danas veliki deo juzne srbije se klanja artemiju i to mi je potpuno jasno zasto jer narod iako nekad lisen prave informacije nije totalno obnevideo da ne oseti pravog i iskrenog coveka vere od onoga koji je politikant. zasto dveri vise ne poklanjaju paznje slucaju artemije je jasno kao dan... izgubili bi veliki deo glasackog tela koji nemaju sklonosti bilo kojoj formi teologije. glasali ne glasali isto nam je, masinerija ce se potruditi da izbore nastimuje a po reakcijama cemo videti gde smo zapravo.
Препоруке:
2
4
48
петак, 14 март 2014 07:07
Ненад
Након петог октобра срс је пао на неких петнестак посланика сви од реда су помислили да им је дошао крај па и наши душмани међутим они се издижу и за пар година постају најача парламентарна странка. Након што су се једанпут опекли са радикалима душмани више ништа не остављају случају тако су овог пута ја мислим индиректно једноставно пустили један маргинални покрет у политички живот не би ли већ у само почетку успорили опоравак радикала! Једино што може да буде добро из целе те приче је да им се тај покрет отме контроли кад нарасте па да им постане већи проблем него сами радикали али чисто сумњам! Што се тиче обарања са власти путем избора,само украјински систем и ништа друго наравно финансиран и потпомогнут од Русије! Ја лично ћу гласати за радикале а на остатак породице ћу извршити демократски притисак да гласају као и ја!
Препоруке:
4
6
49
петак, 14 март 2014 10:49
брм
ooo Милорад Црњанин!!!
каква величина, предомислио сам се не бојкотујем изборе
Препоруке:
2
4
50
петак, 14 март 2014 10:58
брм
"crveno prvo bila boja vizantijske crkve!"
византијска црква???
о Боже
Препоруке:
2
5
51
петак, 14 март 2014 12:10
Оснивач
Кад смо већ код оснивања, могао би пуковник да нам каже ко је основао СРС или, ипак дражу му, КПЈ.
Препоруке:
4
2
52
петак, 14 март 2014 13:23
Оснивач
Кад смо већ код оснивања, могао би пуковник да нам каже ко је основао СРС или, ипак дражу му, КПЈ.
Препоруке:
5
2
53
петак, 14 март 2014 15:17
Врачар
Није ми јасно одакле некоме идеја да рецимо ја треба да вагам између Двери и удбашког чеда СРС? Познајем велики број људи који ће да гласају за Двери и никоме од њих СРС није опција у ниједном случају.
Радикали треба да се баве својим бившим руководиоцима и бирачима, који су очас посла окренули ћурак и постали највећи издајници у српској историји. То је странка лумпенпролетеријата којем ништа није свето. Јуче радикалски Срби, данас радикалски издајници. Далеко вам лепа кућа!
Ови "избори" не могу то бити зато што што у Србији влада не само медијски већ тотални мрак на свим пољима.
И, зато, не фрљај се оваквим изразима који су врло рискантни.
Шта ћемо после избора када и ти и радикали останете испод цензуса?
А тај твој "покрет" који се намерачио да "води" Србију, биће да је инзваредна намештаљка за откидање гласова радикалима и ништа више.
Јер, да није тако, с обзиром да си писмен и начитан (и то је све од тебе), знао би да се на окупатора не "јуриша" голим грудима и то кроз "минско поље", већ промишљено и након јаке "артиљеријске" припреме
Наде има.
Снаге ће вам требати,подршку ћете имати.
Муљ и жабокречина се запатила у Србији,стегнутој у ланце звери капитала,криминала и корупције.
Неће вам бити лако.
Али,имате подршку грађана.
Злу се мора стати на пут.
Боље изборима и то што пре.
U pravu ste, ali zar mislite da bi SRS izvrsila neku pripremu pred juris koju Dveri ne bi?
Jedini koji se zalazu za pripremu i eufemisticno je nazivaju "neutralnost" su Kostunica i DSS, svi ostali bi ili bezglavo na jednu ili bezglavo na drugu stranu, pri cemu ova prva hoce da nas unisti, a ova druga strana je nedovoljno jaka da nam pomogne u ovom trenutku jer smo duboko u zaledjini neprijatelja iza Ukrajine, Rumunije, Bugarske.
Podrivas kao u najboljim KPJ danima.
Zanima me kako to da Natasa Kandic nesmetano rovari Srbijom ,pored tolikog broja visih oficira JNA u penziji(penzijama koje su 3 i vise puta vece od prosecnih plata)?
И, не само то, ови намештени избори које окупатор држи под потпуном контролом (са 800 хиљада регуларних листића у резерви), су страшан и опасан ризик по оне који мисле добро Србији.
Зашто?
Зато што ће се од 17.марта свима таквима потпуно зачепити уста и везати руке.
Добићемо оно на шта је агресор и играо а то је да српски квинслинзи имају апсолутни легалитет за све што су урадили и за оно што нас тек чека.
Отуда и оне учестале претње Вучића "да неће дозволити украјински сценарио", а то значи, да ће након избора имати легитимите да сузбија сваку врсту протеста и то огољеном силом.
А оправдање ће му бити да су на "изборима" сви учествовали и да се "народ определио" за њихову политику разарања Србије по свим шавовима.
Podrivas kao u najboljim KPJ danima
Пензија је отуда и велика. Имају те целог живота на вези и на сигнал креће реализација.
И, шта ћеш сада са овим "признањем"?
Да чујемо?
А, шта ћеш да радиш када будеш дознао ко је формирао "Српске Двери", како, преко кога и на који начин је ишао "развојни пут" укључујући изборе 2012.?
И, наравно, промена назива "покрета".
а ко се то боји радикала па су му потребне Двери да једној тако "моћној" странци украде по неки глас. Странци која је већ постала легендарна као расадник издајника, прелетача и шићарџија различитих боја. Чак и онај мученик из Хага у својој странци верује само сопственој жени.
Да ли се ви понекад запитате: одкуд у вама толико мржње и острашћености баш против Двери. Шта Вам код њих у ствари смета. Њихово православље, српство, породичне вредности, ослобађање из економског ропства, оријентација према Русији... шта по Богу брате.
Овако, 'референдум' би могао да буде бумеранг - народни референдум за Европу.
Пуно боље би било да је Обрадовић рекао да нас чека дуга борба за промену политичког курса, и да су ови избор само почетак. Очито је неискусан, и врло прецењује властите снаге.
Све ово рекавши, желим Дверима, као и Радикалима и ДСС-у, свим патриотама Србије, све најбоље на изборима.
Јели треба да се слажемо око свега?
Што се тиче њиховог "православља" оно је тачно у складу са екуменистичким покретом који је овладао врхом СПЦ, а такво православље се у духовној литератури назива "традиционалним".
Ту нема православне суштине и духовности.
Доказ - ћутали су као заливени од првог дана прогона владике Артемија.
А зашто су то радили?
Ево овако, када их је оформио ДСС својевремено, спојили су их са митрополитом Амфилохијем, и, наравно, све остало је логичан след догађаја.
Поздрав шетач.
Ви кажете: А тај твој "покрет" који се намерачио да "води" Србију, биће да је инзваредна намештаљка за откидање гласова радикалима и ништа више.
После додајете да их је(Двери)оформио ДСС и повезао са митрополитом Амфилохијем.
Закључак који следи је: митрополит Амфилохије нема паметнија посла сем да се бави "откидањем гласова радикалима". То је толико паметно, мој пуковниче, да сам просто занемео од запрепашћења. Наставите молим Вас да нас просветљујете, јер ово дружење са Вама заиста постаје забавно.
Поздрав - редов шетач.
Напред Двери, напред СРС!!!
У мојој широј фамилији договор је - пола гласова за СРС-у (проверено, дугосилазно), пола гласова за Двери (одличан проверен часопис, краткоузлазно).
Скинули сте ми велико бреме.
Јер често сам поштовао ваше велико искуство.
Сада видим да ваше противљење Дверима на нивоу"постоје неке ствари о њима..."нису ништа друго него обична наклапања.
Ако вам кажем да су ми два најстарија сина са Артемијем а ја сам атеиста,а опет имамо добре породичне односе,бићете збуњени.
Поштујем њихов став и они,веровали ви то или не,поштују мој избор.
А наш би избор заједнички требало да буде:
СССС
Да се не делимо по идеологији,религији,страначком опредељењу,већ да се понашамо као део народа коме историјски,културно и етнички припадамо.
Да поштујемо све оно што нас чини Србима и старим европским народом.
Поменуо сам "развојни пут" Српских двери и начин њиховог оснивања. И нема ту ничега спорног.
Као што нема никакве везе с њиховим активности 2012.године и надаље.
Нећу се више укључивати у дискусију, не зато што то нема смисла, већ да вам не кварим слављеничко расположење.
Сада искрено, волео бих да и Двери и СРС уђу у скупштину и не да догурају до 30 %, већ да победе.
Наравно да су им политике родољубиве и то никада нисам спорио.
Овде сам писао још пре расписивања избора колики је ризик по Србију играти у игри где правила поставља онај који нас је окупирао и има све полуге да бетонира такво стање.
Говорио сам о избору тактике. Мислим да је све погрешно урађено.
Волео бих да грешим и ако буде тако, извинућу се.
И, наравно, промена назива "покрета".
Ово ме, чињенично, веома интересује! (Пошто сам од почетка био претплаћен на часопис "Двери српске".).
Дакле, ко их је, како, преко кога и на који начин формирао? И због чега је толико значајно скраћивање имена?
Иако је Ваш предлог логичан и умесан, плашимо се да би се, када бисмо то урадили, "зла крв" међу појединим коментаторима само повећала, што би било контрапродуктивно.
рекосте ли Ви или не да су Двери НАМЕШТАЉКА за откидање гласова радикалина и НИШТА ВИШЕ. Аман човече чујете ли Ви себе.
Ко их је наместио: по Вама, ДСС и Амфилохије.
Чему служе: по Вама, за откидање гласова радикалима.
Ко је довео у везу г.Амфилохија и радикале : Ви.
А да је то накарадно, е ту се замислите слажемо.
Рекосте ли ви ружну реч у овој кампањи на рачун: СНС-а, СПС-а, Демократа, Чеде, Динкића... ни зуц. Двери па Двери - лопови радикалских гласова.
Е ПА у ИНАТ ВАМА - ЗА ДВЕРИ И ЗА ЖИВОТ СРБИЈЕ.
Слажем се са господином пуковником да евроталибани спремају изборну крађу.
Штета ценио сам вас а сад видим да само преносите полуистине и гласине, којима при томе попуњавате празнине уз помоћ ваше бујне маште. Све све али оптужити Двери за екуменизам може једино или потпуна незналица или неко злонамеран. Главни борац против екуменизма и човек који подржава владику Артемија од првог дана је Чачанин Владимир Димитријевић ( сајт борба за веру ) човек који се уз Смиљу Аврамов сматра једним од људи који јесу Двери и то од првог дана, али се једино јавно не експонирају. Двери је кажете неко направио да би Радикалима неко отимао гласове, а којим Радикалима да вас питам јел можда онима што им је скоро деценију Тома био први човек а Вучић до њега или онима где је Шешељева жена била председнички кандидат а Вјерица Радета прва до ње ?!? Све то што ви причате су рекла казала приче и само себе укопавате за неке будуће коментаре показујући колико сте неозбиљан саговорник.
Рекох да се не јављам, али на један део вашег коментара морам да одговорим.
Што уплићете Владимира Димитријевића кога ја изузетно ценим и до сада сам прочитао практично све што је човек маестрално написао?
Њега треба питати како гледа на то што Дверјани нису устали у одбрану Артемија и шта мисле о екуменистикој прелести која разара СПЦ, а не мене.
А за овај став, хвала. Шта друго рећи.
За остале недоумице обратите се, рецимо, Владану Глишићу, сасвим "случајно".
И, биће вам некада јасно, шта сам желео да кажем.
А до тада, желим вам свако добро, сав овако неозбиљан.
U odgovoru na to pitanje vidi se sva superiornost nasih obavestajaca u odnosu na zastarelu Jevtovicevu firmu.
Kad smo po Srbiji poosnivali satro-nevladine organizacije, znali smo da Milosevicu ne mozemo (trenutno) nista.
Demonizovani, bez pristupa Milosevicevim medijima, cemu su se nasi "nevladini" agenti po Srbiji mogli nadati? Ali nastavili smo da rovarimo, uprkos nemogucim uslovima.
U tome je nas pristup slican Seseljevom: nikada ne odustajati unapred.
Dok Jevtoviceva firma ceka da se stvore idealni uslovi,pa da se tek onda upuste u izborni kostac.
Tako je i Draza Mihailovic cekao da se nameste pogodni uslovi za borbu. Dok se Tito prosto borio, pod svim uslovima.
Било је све супротно до лета 1994.године.
Док је Дража ратовао противу Немаца на више фронтова по Србији, Ц.Гори и делу Босне, Тито се за то време са својим дивизијама (а уствари биле су то формације јачих батаљона) лагодно "скривао" на територији НДХ, на геостратешки потпуно небитном правцу из угла Рајха, и чекао сигнал.
Успут је на Авнојима (гле "чуда" поново на територији немилосрдне НДХ), бавио плановима како ће Србе (уз помоћ Усташа), да значајно истреби и да их смести у више републичких и покрајинских творевина које ће постати независне државе.
А успут је смишљао све могуће чистке, према уходаним комунистичким моделима, после "НОБ-а" опет тежишно Срба.
А то је, какав је то паклени план у глави Вучића који не сме да објави пре избора, шта је договорено негде у иностранству, на шта је пристао, за шта му је потребан услов апсолутне власти и шта скрива иза те "будућности".
Није то само ЕУ и промена Устава. Ту је нешто још много озбиљније, само да не води нашем истребљењу и губитку државе!
Некаква конфедерација испод Дунава и Саве или ко зна тако сулудо и фатално? Нећу ни да нагађам, бојим се да је спрема на свашта само да постане император. Болесна амбиција.
каква величина, предомислио сам се не бојкотујем изборе
византијска црква???
о Боже
Радикали треба да се баве својим бившим руководиоцима и бирачима, који су очас посла окренули ћурак и постали највећи издајници у српској историји. То је странка лумпенпролетеријата којем ништа није свето. Јуче радикалски Срби, данас радикалски издајници. Далеко вам лепа кућа!