Pošto je većina Hrvata prestala da slavi slavu,ne možemo vam reći:srećna vam slava!
Ali kad ste već tvrdo rešili da slavite što za slavlje nije,neka bude:
Nek vam je slava!
Preporuke:
52
7
2
subota, 08 mart 2014 18:58
Žalosna sova
Tako nam i treba. Tadićev "dragi Ivo" slavi "Oluju",a Tadić mu na Kalemegdanskoj terasi pevao "Vela luka" i ostale hrvatske pesme koje zna još od konkursa za svetioničara na Korčuli. Posle ulete na Tadićevo mesto, sav zajapuren četnički vojvoda Tomislav sa granice Karlobag - Karlovac - Virovitica, ali kaže da nikada nismo imali tako dobre odnose sa Hrvatskom nego baš sada sa njim. Posle su nam krivi Hrvati, Šiptari, Muslimani i Madžari što smo mi birali baš takve perjanice. Evo prilike 16 marta da se pokažemo ko, smo šta smo, i šta mi hoćemo da bude Srbija. Ili ćemo glasati za SNS ili za one čiji su beli hlebac jeli Vučić i Nikolić decenijama kada je bilo "ja sam se varao. U svakom slučaju, Srbija čeka Šešelja da pokrene Ustavni Sud Srbije, pre svega.
Preporuke:
73
7
3
subota, 08 mart 2014 19:08
Anonimus
Also sprach Ku Klux Klan. U zemlji koja je oteta od indijanaca i koju su izgradili crnci. Sada im je predsednik crnac.
Preporuke:
41
4
4
subota, 08 mart 2014 19:12
Velja
Kome je genocid slava, bestraga mu glava.
Preporuke:
79
5
5
subota, 08 mart 2014 19:15
Boško
I umesto da je ova individua nepoželjna u Srbiji ona drži predavanja po skupštini Srbije a da nijedna politička partija u Srbiji nije protestvovala što se u isto vreme proganjaju i proteruju Srbi iz Hrvatske. Sve političke partije u Srbiji su zrele za zaprašivanjem sa praškom da se unište ko bubašvabe.
Preporuke:
57
6
6
subota, 08 mart 2014 19:20
srpskim genocidlijama ovde
i sad će srpske genocidlije da odrede ko šta treba da slavi?! ja na primer, svake godine slavim 24. mart i 12. jun, ha, ha, ha
Preporuke:
9
61
7
subota, 08 mart 2014 19:28
Ljuba
Šta će Hrvati da slave to njima na obraz. Nego šta je u našem dvorištu? Ovde se slavi briselski sporazum! Ajd da saberemo koliko (zajedno) procenata će na narednim izborima da osvoje "poevropske partije". Pa da, sami sa sobom, vidimo gde smo.
Preporuke:
55
3
8
subota, 08 mart 2014 19:29
teror velikih brojeva
znate lepotanovići, ništa na ovom svetu stalno nije, možda za koju godinu za genocid i neće biti potreban "teror velikih brojeva" nego jasna namera da se uništi Druge samo zato jer su Drugi(a to u vašem slučaju NIJE teško dokazati!)... a onda će biti skroz jasno ko ste vi!
tko i treba gore pomenutim, koji svoj "virus" prenose na narod.
Ako, tako vam treba bando prevaranata i lažova- kad nećete sa Rusijom ! to je tek početak.
Imate u današnjim ili jučerašnjim Novostima kakvav je režim zaveo Kosta Vojinović (valjda) u oslobođenom Prokplju. Sve koje su se "ljubakale" sa oupatorskom vojskom - su vešane !
to su bila neka druga vremena.
Preporuke:
22
4
10
subota, 08 mart 2014 19:42
mrks
On je dokaz da muzicka umetnost ne mora da oplemenjuje (ne)ljude.
Preporuke:
29
5
11
subota, 08 mart 2014 19:53
Kosovo i Metohija su Srbija
Ništa drugo se ne može očekivati od nacije čiji je otac Ante Starčević, koji je nas, Srbe, nazivao ,,pasjim nakotom zrelim za sekiru''. Najbolju definiciju Hrvata i hrvatstva čini mi se da je dao Šešelj rečima: ,,Smisao postojanja hrvatskog naroda je mržnja prema Srbima i onog trenutka kada nestanu Srbi, nestaće i Hrvati.'' Čini mi se da citat ide tako nekako. Jedino nisam baš najsigurniji da li je to prof. dr. Vojislav Šešelj rekao.
Preporuke:
26
6
12
subota, 08 mart 2014 19:57
Miki
Secam se jedne posete Josipovica Beogradu,kada su on i Tadic zajedno setali Knez Mihajlovom,u pratnji poznatih licnosti.Nakon toga,simbolicno su jedan drugom poklonili knjige.Tadicev poklon bila je knjiga "Leksikon YU mitologije" (nisam siguran oko tacnog naslova,ali da je rec o jugo-nostalgiji,jeste),a Josipovic njemu knjigu o Vukovaru.
Zasto bismo se cudili,sto Josipovic daje ovakvu izjavu?Pa on stiti interese svoje zemlje,za razliku od Klunija i Tome diplome!
a tek ako Rusija ukine ekonomske povlastce za Srbiju, tek e onda da vidi ova sociopatsko-titoistička-izdajničko-prevarantsko-slugeranjska ološ !
hvale se investicijama, a većina njih je upravo iz gornjih razloga !
izdaničko-titoistički ološ iz 1948!
Vlado Dapčević u emisiji Klub 91 na TVSA
http://youtu.be/ggTcrV-0ztE?t=48m00s
Preporuke:
9
4
15
subota, 08 mart 2014 20:07
Danilo
Gojko Susak,ministar odbrane Rvacke kaze americkom podsekretaru Karlu Edvardu Vunou i njegovim pratiocima,novembra 1994 god:
"Gospodo,istjerajte nam Srbe iz Rvacke,mi nemamo pitanja oko vasih uslova".
I tako je i bilo.
Americki "penzionisani" oficiri su iz Zadra vodili operaciju "Oluja",snimali srpske polozaje,gadjali ih raketama,izvidjali avionima i davali ustasama koordinate i tako zahvaljujuci toj pomoci pala je Srpska Krajina.
Srpsko tesko naoruzanje je bilo zakljucano u magacinima snaga UN pod cijom su zastitom bilo i mnogo je tu i ostalo.
Zato je Amerikanac Meron u Hagu oslobodio rvacke generale i Rvacku od odgovornosti sa nevjerovatnom presudom,zlocini nad civilima su se dogodili,to je nesporno,ali rvacki generali i vojnici za to nisu krivi.
Drugim rjecima,Srbe je dozvoljeno ubijati.
I zato neka Josipovic zahvali SAD i ek. sankcijama prema Srbiji,inace ustase same ne bi nikada zauzeli Srpsku Krajinu.
A,kako je poslo,sa Rusima cemo mi to sve vratiti,kao i 1945 god.
Preporuke:
41
5
16
subota, 08 mart 2014 20:16
Mitar
Za mene je Ivo Josipović, "Jure Francetić, sa kravatom i frakom".
On može biti doktor i pravnih i muzičkih nauka, ali ali je sličan Francetiću.
Preporuke:
36
6
17
subota, 08 mart 2014 20:22
perkins
boli nas patika za vase slavljenje i neslavljenje,
koji ste vi faktor da se bi se SRBI brinuli?, dzaba se bijete u nejake grudi,udarilo vam u glavu uvlacenje lepog bore i smotanoga tome pa racunate sad smo i mi netko i nesto,more bre nece ni ova nadnapredna druzina biti dugo na vlasti,a kada SRBI dodu na vlast druga pesma ce se pevati,28 feb.na Krimu pukao je kolan Eusa kobile,krenuo je sa Krima talas slobode,kada u SRBIJU stigne cunami ce se zvati!
Americki "penzionisani" oficiri su iz Zadra vodili operaciju "Oluja",snimali srpske polozaje,gadjali ih raketama,izvidjali avionima i davali ustasama koordinate i tako zahvaljujuci toj pomoci pala je Srpska Krajina.
jeste, ali badava takva "uteha". Zašto to nije bio slučaj u Republici Srpskoj ?! Zato jr su imali jednog PROF.DR. NIKOLU KOLjEVIĆA koji je prozreo veleizdajnika Slobu, i prestrašio sataniste blefom o saradnji vojske RS i Rusije !
Taj velezdajnik Sloba i onaj iz "srpske elite" D.Ć. su pokazali svoje titoističko lice nakon Zvorničke Skupštine (koja zadaje tžak udarac titoističkim avnojskim granicama - koje su donete čisto diktatorski-totalitarno - u užem krugu rukovodstva "KPJ") itd...
http://youtu.be/ggTcrV-0ztE?t=32m42s
Preporuke:
16
7
19
subota, 08 mart 2014 20:25
Samuilo prostačina
Sve znamo .Svi ste isti.Ako je domovinski rat isteraivanje naroda sa svojih ognjišta vaša je istorija zaista junačka.Imate se čime dičiti i ponositi.Načinite, kada ste domovinski junačka država, referendum o ćirilici pa da zakovemo važu domovinmsku jedinstvenu mržnju ovom današnjem svetu, koji deli pravdu oda krivde, na čelo i da zna koga podržava i kome je Oluju omogućio.Oluja ne bi bila moguća da nije bilo stranih saveta, podrške i vojne i savetodavne pomoći Dovoljan je bio kapetan Dragan da te vaše domoviske bojovnike na starce i nejač spreči.Dajte taj referendum ako smete da se zna šta vas čini narodom i koliko vi bez mržnje ništa niti umete niti možete.Patološki lažovi koji izmisle boj pa u njega poveruju kao da se stvarno dogodio,pored vas su samo još Šiprtari na Kosovu.Dva bolesna naroda koji su najveći prijatelji i saveznici na Balkanu.S vama se ne može kao lažovima izaći na kraj ni pred bogom a sa Šiptarima nem sporazuma ni pred bogom i đavolom zajedno.Od vas treba bežati dale
Preporuke:
25
6
20
subota, 08 mart 2014 20:27
Zoran Đorđević
"Mi smo sada jedno zrelo, demokratsko društvo, koje ceni svoju istoriju i svoj Domovinski, pravedni odbrambeni rat."
Najvažniji posao koji Srbija treba da uradi je da se oslobodi hipoteke krivca za ratove devedesetih. Da se pred najvišim međunarodnim telom postavi pitanje krivice za rat i da se odredi njegov karakter. Ovo suđenje je odlična prilika za to, i ako je sad ne iskoristimo ne znam kad ćemo. Nadam se da je naš tim spreman. Šteta što u njemu ne može da učestvuje Vojislav Šešelj. Ili makar Stefan Karganović.
Preporuke:
17
5
21
subota, 08 mart 2014 20:30
Slavomir Srpski, od Oluje do svetskih vrednosti
U redu, na ovaj potez gde Hrvatska slavi izazvani egzodus (a postoje snimci govora Tudjmana na Brionima koji to apsolutno dokazuju) i najvece etnicko ciscenje u poslednjem veku u Evropi slavice i Brisel ome Ivina Hrvatska sada pripada kao konjusar drugoig reda.
Izgleda da je to deo poznatih Jevropskih vrednosti toliko na srcu Briselu, Kacinu, francuskim sobaricama danas na vrhu vlasti u toj EU-drzavi, Kusnerovskim klinikama gde na racun ne_Europejaca spasavaju vrednosne evropejce i omsije tek oduzetim organima Srba, francuskom Leviju koji podrzava narodne secesije (osim na Krimu i Ukrajini), Engleskim peder-pudlicama na USA konopcu, raznoraznim Gvidoima i saudoarapskim kraljevima, dakl deo evropskih i svetskih vrednosti.
U koje izgleda svom silom bi bivsi fudbalski huligan a danas najpametniji pravnik Srbije i sluzitelj Srbije Vucic, da nas ugura sto pre i to i silom ako zatreba. Jer mi smo stoka oja ne slusa sve dok je ne opale volovskom zilom, i to onom debelom.
treba pročitati dvotomno delo prof.dr. - škspirologa Nikole Koljevića ! koliko je taj čovek već tada poznavao i unapred predviđao poteze Sotone - pa to je neverovatno !
Prvi TOM 459 stranica
Drugi TOM 744 stranica
i još nema spomenik u Republici Srpsko ( npr. u Banja Luci, u centru grada). Sramota !
pa kaže:
Pale, utorak, 18.maj 1993. godine
Ali stvari su se kod kuće komplikovale. Odmah posle zvorničke Skupštine stupila je na snagu depeša MUP-a Srbije da se liderima iz Republike Srpske zabranjuje ulazak u Jugoslaviju.
Isto veče Biljana Plavšić je zaustavljena za granici. Bio je to, srećom, skandal u Beogradu. Ali, signali razdvajanja sve su jasniji. Na beogradskoj državnoj telaviziji više nema izveštaja, izuzev ratnih, o događajima u Republici Srpskoj. Ulazimo u jednu očigledno opasnu fazu raskola sa Srbijom do kojeg ne bi smelo nipošto da dođe. Ja se ipak nadam da će ovo biti samo formalno razdvajanje koje bi moglo da pomogne i Srbiji i nama. Srbiji tako što će moći lakše da se bori za dizanje sankcija, nama tako što ćemo moći lakše da se borimo za svoju nezavisnost koja ne znači nužno i ozloglašenu „Veliku Srbiju".
Str. 203
Preporuke:
7
8
24
subota, 08 mart 2014 20:50
Nikolic
Konstanta bilo koje hrvatske politike prema Srbima u zadnjih 150 godina je bila : ili se pokloni, ili se ukloni. To se nikada nece promijeniti dok bude svijeta i vijeka. Najvise sto Srbija moze da dobije u ovom sudskom sporu je presuda 0:0, to jeste da genocida nije bilo uopste. Ako se daj Boze tako izvucemo, nakon toga na Hrvatsku treba zaboraviti i tretirati je kao svaku drugu granicnu zemlju. Bilo kakve asocijacije na YU proslost sa Hrvatima bila bi nova srpska nacionalna ludost. Hrvati Srbe iskonski ne podnose, ne vole i ne postuju. Nije cirilica kao pismo problem u Hrvatskoj. Problem je "vlasnik pisma". Neka se pokusa pisati na ruskom, problema skoro da nece ni biti.
Preporuke:
17
4
25
subota, 08 mart 2014 21:47
!!!
Šta da se kaže, zločinci slave zlocin, dabogda im priselo.
Preporuke:
15
5
26
subota, 08 mart 2014 21:52
Gile
Jadnici .......
Preporuke:
10
4
27
subota, 08 mart 2014 21:52
Turas
Što rvati imaju državu ovoliku i ovakvu kriva je Srbija .Bez obzira što zapad podržava genocidnu rvatsku ,Srbija ne sme da akceptira i odobrava .To je gore od ovih laži koje je rekao Ivo .Skloni smo da nabrajamo rezultate koje kritikujemo a zanemarujemo sebe kao značajan uzrok tih rezultata koji Srbiju dovedoše ovde gde jeste. Dakle ,prijatelji ko je taj među nama koji nas dovede do beogradskog pašaluka .Ako niste znali onda nema šta da tražite na NSPM .Krivca gledate svaki dan na njegovoj RTS televiziji gde vam kao moronima obećava kule i gradove .Srećni vam izbori !
Preporuke:
10
7
28
subota, 08 mart 2014 22:03
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ srpskim genocidlijama ovde
Tungjatjeta shoku Albanopolis. A jeni budalla, apo vetëm dashuri një minuset?
Ako nista drugo, bar da rasictimo sa jednom stranom recju u srpskom jeziku.
Preporuke:
12
4
29
subota, 08 mart 2014 22:07
Deda Djole
Ivo Josipovic je gospodin. Svaka mu je na mestu.
Hrvatska ima srece da ima takvog predsednika
Preporuke:
5
20
30
subota, 08 mart 2014 22:12
@srpskim genocidlijama
E ako je to sve što imaš da slaviš bedan je tvoj život, aljbanopolise.Nastavi da komentarišeš jer uvek oraspoložiš ljude kad im je loše, pročitaju tvoje komentare i vide da ima nekog kome je sigurno gore nego njima.Tung!
Preporuke:
12
4
31
subota, 08 mart 2014 22:19
Pa nečemo valjda
Srbe pitati što smijemo slaviti !?
Srbi smiju slaviti poraze, što mi ne bi smjeli pobjede ?
...pogotovo ovako slatke.
Preporuke:
6
21
32
subota, 08 mart 2014 22:52
Marija
Da citiram odličan komentar što sam pročitala juče:''Koliko se ovi jadni hrvati trude da privuku našu pažnju gori su od Stanije i Karleuše zajedno :D''
Preporuke:
17
6
33
subota, 08 mart 2014 23:04
Albanopolis
opa bato, jel vidite kako vas rasturam, a?! a ko bi vas ovde naterao da pišete na albanskom,a ?! istina, pomalo indijanskom, ali ni srpski vam nije baš nešto, ha, ha, ha...
@ totalni paranoik
nemoj da se praviš mnogo pametan! da ti paranoja ne bi prešla iz blažeg u teži oblik, ha, ha, ha, ha
Preporuke:
4
15
34
subota, 08 mart 2014 23:19
srpskim genocidlijama ovde @ @ srpskim genocidlijama
ne, lepi moj, bedan je život onoga kome je bolje tek kad vidi da je nekom gore od njega! to su niske duše! gledajte mene: meni je odlično i bez vas! bio bih srećan i da nikad nisam čuo za vas! ja se ovde smejem samo zato da bi podelio moju sreću zbog Slobode s vama kao i, uostalom, s bilo kim na svetu! ha, ha, ha, ha... tung!
Preporuke:
5
12
35
subota, 08 mart 2014 23:21
Radgost
Najpre Slovenci pobedili srpsku vojsku,zatim nastavili da ju pobeđuju i ostali Iliri, redom Hrvati,Bošnjaci pa i Šiptari.Hvale se,bez ičije pomoći države napravili.
I naravno da je NATO-19 država i prethodni pobednici-u završnici desetogodišnjeg ratnog pohoda na Srbe lako "izborio" remi protiv srpske vojske.
Preporuke:
7
4
36
subota, 08 mart 2014 23:46
Beograđani
Hrvati slave - i treba slave - svoja postignuća i 'postignuća'.
Mi ne treba da se ѕbo toga ni najmanje ljutimo, naprotiv.
Mi treba da preduzimamo adekvatne mere.
Preporuke:
11
3
37
nedelja, 09 mart 2014 00:02
Observantes
Oni i ne znaju šta slave i zbog čega slave. Ta svesnost im nedostaje. Molio bih da im se neosporava pravo da stalno slave. Time sebi ukidaju poslednju šansu da se ponovo približe Srbima i istorijski „švercuju uz Srbe“ kao parazitski dobitnici (na fašističkom komplimentu izgrađeni), a Srbima to slavljenje znači da se brozovski ponovo neuspavaju. A onda, vreme će učiniti svoje i neminovno. „Bratstvo-jedinstvo“ je bila njihova poslednja šansa. Dakle, šorom šajke a Dunavom ćeze(usput, pozdrav za komentatora s ovim pseudonimom).
Preporuke:
10
3
38
nedelja, 09 mart 2014 01:13
Ujka Paja
Očistiti jednu teritoriju (ma kolika ona bila) od ljudi (dece, žena, staraca) pa čak i životinja pa još to slaviti kao ''veliku pobedu'' dovoljno govori o ''pobednicima''.Ako su i Srbi činili ovakve zločine (a sigurno da jesu) Srbija sigurno to nikada neće slaviti.Srbija slavi pobede protiv okupatorskih, daleko nadmoćnijih vojski (Turska, Austro-Ugarska,Nemačka) i po tome se mi, Bogu hvala, razlikujemo.A o ovim ''junacima'' koji se bore sa srpskim crkvama i grobovima ne treba trošiti reči. Očekujem da će u Hrvatskoj vrlo brzo biti uveden ''Dan lomljenja ćiriličnih tabli'' kao obeležavanje najnovije pobede hrabrih branitelja, dok bi na Kosovu mogao biti uveden ''Dan lomljenja srpskih nadgrobnih spomenika'' kao sećanje na hrabre pripadnike ''Kosovskog bolesnog korpusa''.Sačuvaj nas Bože kuge, šiptara i hrvata - dopunjena verzija stare nemačke poslovice.
Preporuke:
17
5
39
nedelja, 09 mart 2014 02:02
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Albanopolis
opa bato, jel vidite kako vas rasturam, a?! a ko bi vas ovde naterao da pišete na albanskom,a ?! istina, pomalo indijanskom, ali ni srpski vam nije baš nešto, ha, ha, ha...
Ja sam siptarski naucio, odnosno priucio, davnih dana i mogu da ti kazem da od Kosova, pa peko Beograda, Novog Sada, Cikaga i Njujorka siptari izuzetno cene kada im se obratis, pa makar na "indijanskom" siptarskom. Madju tim "inidjancima" ti ne bi preziveo vise od 60 minuta, a sta nema veze ni sa jezikom, ni sa nacionalnoscu, pogotovo u tvom slucaju.
Preporuke:
8
1
40
nedelja, 09 mart 2014 07:48
Gradjanin Srbije
A od koga ste to stekli slobodu? Od Srba? Od Jugoslavije? Zahvaljujuci Srbima I Jugoslaviji dobili ste svoju "lijepu". Slavite "oluju" kao nacionalni praznik, a tom akcijom ste se oslobodili Srba kao hrvatskih drzavljana. Stvarno herojsko delo. Smetala vam je Jugoslavija u kojoj ste imali dominantnu ulogu.Slavite vi kralja Aleksandra I postavite mu spomenik u sred Zagreba, jer da ne bese njega ne znam sta bi se danas zvalo Hrvatskom I da li bi je uopste bilo. I,naravno,drugu Titu I njegovom "bratstvu I jedinstvu". Jos kazete da je "lijepa" demokratska drzava, a ustastvo I srbofobija buja li buja.Svaka vam cast.Kame I maljevi, g.Josipovicu, simboli su hrvatskog puta u nezavisnost.Tu cinjenicu niko nikada nece moci da izbrise.
Preporuke:
4
2
41
nedelja, 09 mart 2014 08:38
alkar@samuilo prostačina
sta ste vi očekivali od nas-da vas volimo-pa otkad ste,stotinjak srba, stigli na nas teritorij i sagradili dva manastira krka i dragović neprestano svojatate nase teritorije,pogotovo od uspostave vojne krajine i sve vase izjeglice prid turcima smo uhljebili i dali im oruzje da čuvaju granice.sve ste napravili da posrbite hrvatske krajeve i da dominirate-od "oslobađanja"hrvatske 1918,priko kraljevina shs,jugoslavije,sfrj-posrbili ste srpskim vojnim kadrom i izbjeglicama od vojvodine do alpa.sad se pozivate na "vekovna srpska ognjista".DOSTA JE NAMA VASE DOMINACIJE,svojatanja i nas i jezika i teritorija.sramotni jasenovac je crna točka naseg naroda i nema opravdanja ali od balkanskih ratova do vukovara,srebrenice vi ste pokazali da ne zaostajete niti malo.ne mrzimo mi srbe nego četnike velikosvetosavske
Preporuke:
3
5
42
nedelja, 09 mart 2014 08:47
alkar@samuilo prostačina
oluja je bila legitimna i časna po namjeri i vokaciji-sta ste mislili da ćemo vam dat trećinu hrvatske na izvolte!na you tube imate dokumentarne emisije vasih televizija u kojima krajišnici sami priznaju da su civile poslali danima prije oluje u zbjeg,naredbom VlASTI RSK,prvo su utekli bogati i pripadnici i obitelji političko-vjerskog-političkog miljea u lukasuznim kolima,pa onda sverceri i pripadnici kriminalnog podzemlja,pa tek onda sirotinja na traktorima.I NE KUKAJTE nad sudbinom civila-SVI SU ONI UČESTVOVALI U STVARANJU RSK,davali sinove u vojsku,glasovali za otcjepljenje rsk od hrvatske,pekli kolače vojsci i čuvali straze,pljeskali na vojnim paradama u slunju...NIKAD SE NISU PITALI STA JE SA 150 000 PROTJERANIH HRVATA I SA 1561 UBIJENIM NA PODRUČJU RSK.NISU SE NI UPITALI ko im popali kuće i uze stanove i imanja..a vojska vam je bila naoruzana do zuba,ja san učesnika cilog rata pa i oluje i dobro znan o čemu govorin.ali zečje srce u vas kad je protivnik podjednak ili jači.
Preporuke:
5
7
43
nedelja, 09 mart 2014 08:48
Poznajemo mi te u...... oči
Jama
Krv je moje svjetlo i moja tama. Blaženu noć su meni iskopali Sa sretnim vidom iz očinjih jama; Od kaplja dana bijesni oganj pali Krvavu zjenu u mozgu,koranu. Moje su oči zgasle na mome dlanu.
Preporuke:
5
2
44
nedelja, 09 mart 2014 10:29
djoka
Nema ociglednijeg egzodusa jedne priznate ustasko-fasisticke zemlje koja je taj zlocin izvrsila nad srbima. Ali za tzv.EU to se zove "demokratija" a ne cist fasizam.Zato su tu ustasko-fasisticku tvorevinu priznali prvo nemacka,jer i hitler je zeleo upravo bas takvu tvorevinu i to im je ostavio u amanet.EU se nazalost pridruzila fasizmu priznajuci ovu tvorevinu kao samostalnu drzavu.Nema to veze sto je ta tvorevina ociscena od srba,ali i od svih ostalih nac.manjina. Za amere nije cudno nista,oni su odavno poznati fasisti,napadaju gde god stignu.Sada su se zaustavili na Ukrajinu,dace bog da ce i ovde Rusija pobediti i odvratiti fasiste od njihovog nauma,kao sto su bili odvraceni od napada na Siriju.Ima li negde u svetu da ubice slave sto su ubili jedan deo neduzne civile,a ostalo proterano sa svojih vekovnih ognjista.Ima,u priznatu ustasko-fasisticku tvorevinu,a sada i clanicu EU,zvana hrvatska.
Preporuke:
5
3
45
nedelja, 09 mart 2014 10:53
Tonči
Da nije bilo Bljeska i Oluje sad bi diljem HR slavili se dani kad su vršeni pokolji nad Hrvatima.
Imamo primjer iz Bosne gdje Srbi slave dane kad su prognali Hrvate i Bošnjake.
Čak su u entitetske institucije uveli neke religijske slave što u državi gdje su tri konstitutivna naroda nema nikakvog smisla.
Preporuke:
5
5
46
nedelja, 09 mart 2014 11:13
Alija Sirotanović
Gospon Josipović, nije vaša demokracija zrela. Dapače, ona je od samoga starta trula. Kak je crnogorski, oh ispričavam se, crveno-hrvatski znanstvenik Valtazar Bogišić rekel: "Kaj se grbo rodi, vrijeme ne ispravi"
Preporuke:
2
4
47
nedelja, 09 mart 2014 13:58
@alkar-znas ko je
bevandu ne cilo!
alkar@samuilo prostačina
sta ste vi očekivali od nas-da vas volimo-pa otkad ste,stotinjak srba, stigli na nas teritorij i sagradili dva manastira krka i dragović neprestano svojatate nase teritorije,pogotovo od uspostave vojne krajine i sve vase izjeglice prid turcima smo uhljebili i dali im oruzje da čuvaju granice.
ajde lovti rake znas koje,koji VAS teritorij-u tim vremenima vi NE POSTOJITE kao drzavni subjekt,to je austrijski teritorij,KOGA STE vi uhljebili kada NE POSTOJITE mislis na austriju?ali vi NISTE austrija!vi ste samo pokrajina u austrijskom carstvu-GEOGRAFSKI pojam,pa sto vi niste cuvali ''vasu''tj austrijsku granicu prid turcima?
ajde ...... i leći!
Preporuke:
2
3
48
nedelja, 09 mart 2014 14:25
ona cije su vlastito ime ukrali
O Josipovicu (jer u istoriji nije bilo da se slavi genocid), a ni o kometatorima koji ga podrzavaju necu ni rec, s prezirom.
Ali, moram podsetiti komentatora @Aliju Sirotanovića, da je prepravljanje, pa makar iz i sale reci velikog srpskog pravnika i pravnog istoricara Valtazara Bogisica, nedopustivo. Dubrovcanin/Cavtatcanin Bogisic je besprekorno govorio svoj srpski jezik, a u prostorima Dubrovnika i Dalmacije do 1920. godine niko nije cuo KAJ, niti bi znao sta to znaci.
Citat, na koji verovatno referirate, glasi: Sto se grbo rodi, vrijeme ne ispravi. I, u pravu ste. Na otetoj zemlji natopljenoj krvlju poklanih pravednika da bi se zemlja otela - ne moze se napraviti drzava. To oni najbolje znaju, zato i dolaze na srpske sajtove, proganjaju ih moci miliona nesahranjenih koje su pobili.
Preporuke:
6
3
49
nedelja, 09 mart 2014 15:32
Poštovalac NSPM
I sa ovim i ovakvim sotonama koje su na srpskoj krvi izgradili lijepu njinu da imamo prijateljske odnose. Iluzija je melem za naivne a Srpske žrtve traže pravdu. Sa njima nema mira ne okretati im leđa ni pod razno. Živela Srbija.
Preporuke:
3
3
50
nedelja, 09 mart 2014 16:37
@alkar
pa otkad ste,stotinjak srba, stigli na nas teritorij i sagradili dva manastira krka i dragović neprestano svojatate nase teritorije,pogotovo od uspostave vojne krajine i sve vase izjeglice prid turcima smo uhljebili i dali im oruzje da čuvaju granice
A između Krke i Dragovića je tada bilo katoličkih manastira koliko?
A koliko je bilo Hrvata kada je ovih stotinak stiglo? I po kom to popisu znate?
I koji ste to vi koji ste nam davali hljeba i oružja? Davali su Mleci, posle Austrijanci. Koji ste vi?
Preporuke:
4
1
51
nedelja, 09 mart 2014 17:04
Peter RV
Da, za njih etničko čišćenje od preko dvjesta hiljada Srba (neku hiljadu od njih pobijenih!) predstavlja 'slavno oslobođenje'. Ako ne vjerujete, pitajte samo Vašington i onoga izraelskog Merona ( koji drži Šešelja u zatvoru već jedanajest godina, 'osumnjičenog za govor mržnje'.)
Preporuke:
1
3
52
nedelja, 09 mart 2014 18:58
alkar
hrvatska je za vrime austorugarske imala svoju drzavnost-pogledajte zASTAVU AAUSTROUGARSKE,HEVATSKI GRB JE U SRID NJ..U ISTO VRIME IMALI SMO I BANA I UPRAVU I SVE ATRIBUTE DRZAVNOSTI OSIN VOJSKE I FINANCIJA. sad mi recite ,ako vazi to sta vi kazete da nas nije bilo ,KAZITE MI KOJI JE STATUS SRBIJE U TO VRIME-DEBELO STE POD TURCIMA BEZ IKAKVA ZNAKA DRZAVNOSTI,bili ste roblje čak ste i plaćali danak u krvi,samo ste imaloi pravpo na vjeru..to je trajalo sve do sretenjskog ustava,otprilike,govorin aproksimativno....JESTE LI VI TADA BILI DRZAVA?ja znan da niste,ali znan sta ćete reć-opet ćete pljuvat po meni i povijesnoj istini i samozavaravat se o junačkijem narodu i slavnoj povijsti,pljujući i minimalizirajući sve oko sebe.ali na vasu stetu...OLUJA ĆE SE SLAVIT ,A TO STA VAMA SMETA DZIM SE ONE STARE -PORAZENI IMA PRAVO DA SE LJUTI!
Preporuke:
3
3
53
nedelja, 09 mart 2014 19:14
Ivan Aleksić
@Alkar
hrvatska je za vrime austorugarske imala svoju drzavnost-pogledajte zASTAVU AAUSTROUGARSKE,HEVATSKI GRB JE U SRID NJ..U ISTO VRIME IMALI SMO I BANA I UPRAVU I SVE ATRIBUTE DRZAVNOSTI OSIN VOJSKE I FINANCIJA.
Tragična je sudbina srpska. Ne zato jer su u problemima jer svi smo u problemima. Nego zato jer ne znaju da se suoče sa istinom i da bobu kažu bob.
Uporno se falsificira istina za što treba ogroman napor. Pa tako naprimjer i pored brojnih dokaza, dokumenata i video priloga oni tvrde da je u Oluji napravljen planski genocid a ne da je narod sam izbjegao jer su znali šta su napravili a ostavljeni od Slobe.
Konstantno fabriciranje lažnih istina dovodi Srbiju do pogrešnih zaključaka novih pogrešnih poteza koji ih zakopavaju sve dublje.
i dalje traže 'sveto' pravo na teritorije i ne vide da su svi okolni narodi stasali i odlučni da obrane slobodu. Hrvati, muslimani, Albanci, čak djelimično i Crnogorci. I ne vide Srbi da ovi narodi ne trebaju Nato ni Njemačku već da će sami braniti svoju slobodu.
Ne vide oni ništa i zato tonu sve dublje. I sve su frustriraniji. A meni je to žao jer bi volio da smi surađujemo, ali na ravnopravnoj osnovi. Srbija se mora odreći imperijalizma
Preporuke:
3
0
55
ponedeljak, 10 mart 2014 00:48
@alkar znas ko je
marcano sunce je opasno i nije preporucljivo izlaziti bez klobuka,cesto je klobuk mal[ljudi imaju velike glave]kupnjom sombrera se taj problem resava,velis''U ISTO VRIME IMALI SMO I BANA I UPRAVU I SVE ATRIBUTE DRZAVNOSTI OSIN VOJSKE I FINANCIJA''prikinja sam se od smija,a uz to nemate ni sudstvo,ni skolstvo,a sluzbeni jezik je nemacki[uvek ti nemci]krace receno;NEMATE ni upravnu ni izvrsnu vlast-imate zato IKEBANU,to ti dode-iman milione na banci,ali nisu na mom racunu,nema veze,bitno je da su na MOJOJ banci,a ko je vlasnik banke to je sporedna stvar,osim koca i konopca mi od turaka nemamo nista drugo,ali imamo hajduke,SRBSKE komite,VERU pradedovsku sto ce nas skinuti sa koca,konopca i turskoga zuluma,nismo mi te srece da nam netko donese slobodu,mozda da ugari i svabe nisu sa vama 800 godina tesku borbu vodili stigli bi i nas osloboditi,najzad 1914 dace sve od sebe skupa sa vama da nas oslobode od nas samih!
Preporuke:
0
2
56
ponedeljak, 10 mart 2014 01:35
Alija Sirotanović
@ Ona čije su vlastito ime ukrali,
bilo je izrečeno u sprdnji i sa ogromnom dozom ironije. Da sam napisao onako kako je Bogišić rekao u originalu, "štovana gospoda Europljani" bi titlovali na "kaj".
Pozdrav i molim nemojte da zamerite.
Preporuke:
1
1
57
ponedeljak, 10 mart 2014 10:37
alkar@znas ko je
nemojte se samozavaravat..ja cijenin srpsku teznju za slobodon i povijest je pokazala da sus e hrabro borili za nju..niko to ne spori da sad taksativno ne nabrajan sve vase pokusaje i biotke protiv turaka...to nikome nije problem,čak dapače,cijene to svi oko vas kao i vi vaš problem je srpski imperijalizam i dvoličnost u čitanju povijesti i tumačenju politike.npr...kad ste porazeni od austrougara i utekli do krfa u kakavon ste stanju bili-NEPOPRAVLJIVOM I OČAJNOM..kao vojska razbijeni a kao drzava okupirani..sad ćete vi meni reć da ste se sami oslobodili-dijelom točno jer ste stali na pobjedničku stranu,pravu stranu,kapa do poda ali...francuzi su vas spasili i primili pod svoje(nakon ruskog ultimatuma francuzima da će s nijmcima potpisat separatni mir,čime bi nijemci oslobodili ogromne snage i preusmjerili bi ih u srbiju pa bi se vi oslobodili na sveti nikad)i skupa s njima,naravno kad je austrougarska krepala,slavodobitno podrepaški ušetali u hrvatsku i bosnu "slavno je oslobodivši"
Preporuke:
1
0
58
ponedeljak, 10 mart 2014 10:44
alkar@znate ko je
vi još niste u mogućnosti da svatite da ste vi za nas mala dica sta se tiče politike i vojevanja.kad god smo bili u povijesti jaki imali smo svoju drzavu,a kad smo bili slabi prikrpili smo se jačemu od vas pa nan niste i pored vasih zelja mogli nista(npr savez sa austrougarskom)...ka dje krepala ta drzava sramnim i nepravednim londonskim ugovorom ste nas tili podilit sa talijanima do i od cetine...ali tada ste nasili na nasu lukavu politiku-ZNAJUĆI KOLIKO STE ALAVI NA NASE TERITORIJE PONUDISMO VAM KONTRU U ODNOSU PRIJASNJE POLITIKE-PONUDISMO VAM SAVEZ UPRAVO SA VAMA ZNAJUĆI DA ĆETE ZAGUCAT KA STA I JESTE STVARANJEM KRALJEVINE SHS,KASNIJE KRALJEVINE JUGOSLAVIJE U KOJOJ SMO IMALI ČAK I BANOVINU HRVATSKU...NISTE SHVATILI KAO NI STA DANAS NE SHVAĆATE..OBRANILI STE NAS OD VAS SAMIH. sve do oluje ste bili jači i naoruzaniji,kontrolirali ste i vojsku i policiju i tajne sluzbe,diplomaciju-A KAD SMO SE IZJEDNAČILI U SVAMU POKAZALI SMO VAN KAKO MUSA DERE JARCA.zato ćemo zauvik slavit OLUJU.
Preporuke:
1
0
59
ponedeljak, 10 mart 2014 11:43
ona cije su vlastito ime ukrali
@Alija Sirotanović
Hvala, i izvinite ako sam preterala, cudni dani - izgleda da mi se trpilo prilicno istrosilo. Prastajte.
Preporuke:
0
0
60
ponedeljak, 10 mart 2014 16:34
Orion
@alkar znas ko je
marcano sunce je opasno i nije preporucljivo izlaziti bez klobuka,cesto je klobuk mal[ljudi imaju velike glave]kupnjom sombrera se taj problem resava,velis''U ISTO VRIME IMALI SMO I BANA I UPRAVU I SVE ATRIBUTE DRZAVNOSTI OSIN VOJSKE I FINANCIJA''prikinja sam se od smija,a uz to nemate ni sudstvo,ni skolstvo,a sluzbeni jezik je nemacki[uvek ti nemci]krace receno;NEMATE ni upravnu ni izvrsnu vlast-imate zato IKEBANU,to ti dode-iman milione na banci,ali nisu na mom racunu,nema veze,bitno je da su na MOJOJ banci,a ko je vlasnik banke to je sporedna stvar,osim koca i konopca mi od turaka nemamo nista drugo,ali imamo hajduke,SRBSKE komite,VERU pradedovsku sto ce nas skinuti sa koca,...
Komšija,
ako niste upoznati s istorijsko-pravnim i političkim, kao i društvenim činjenicama, zamolio bih Vas da se suzdržite od diskusije. Hvala.
Preporuke:
1
1
61
ponedeljak, 10 mart 2014 19:42
@alkar
mi smo i pre imali prepisku o podloj,himbenoj,izopacenoj,hipokriticnoj politici koju ti zoves lukavom!ti ces je potvrditi sa''kad ste porazeni od austrougara''mi nikada nismo porazeni od austro-ugara nego od udružene nemacke 11- bugarske 1-austrougarsko 3 armije pod zapovednistvom nem.feldmaršala August von Mackensena,mi nismo stali na pobednicku stranu,mi smo i pre rata bili na strani Antante,a tvoje pljuvanje na 1 200 000 mrtvih SRBA koje je odneo prvi svetski rat je odraz tvoje tisucljetne kulture,humanisto,demokrato,domoljube,dragovoljce!
Preporuke:
0
1
62
ponedeljak, 10 mart 2014 19:59
sima-alkar
izneli ste takvih gluposti ovde da je to strsno.Ispada da u katolickoj autrougarskoj mi smo vas ugnjegatavali i u modi je bilo posrbljavanje.Milsim ja ne znam jel se vi ovde salite,il mislite da smo mi sisali vesla.Pa onda pricate, vi nama dali neku zemlju,jeste vi ljudi normalni?do ndh niste imali drzavu.Moderna istorija nepamti da vi opste postojite kao drzava do 92,Kad se cela evropa digla na prvljenje nacionalnih drzava i revolucija u 19 veku vi ste cistili konje i pevali pisme beckom caru.Rekli ste u jednom komentru kao sta smo mi mislili da cemo vam uzeti hrvatsku.Pa pazi postujem taj stav.Ali sta ste vi milsili da cete nama tako lako nametnuti hrvtasku?i onda se bunis sto si sedeo u rovu,ma trebalo je 10 godina vise da sedis .Pa nemoze se drzava dobiti za dva bureke druze alkar,Kaze uzeli mi srbi mladost.Ma koga se tice sta su tebi srbi uzeli.Nema ni jogurta za dzabe a on bi drzavu koja nikad tu nije ni bila.Ma kako da ne.Sve trcimo.Imate srece sto su srbe vodili ti koji su vodl
Preporuke:
1
1
63
ponedeljak, 10 mart 2014 20:00
sima-alkar
u tim ratovima.Dobro si ih opisao.Ali dobro da ne bistrim o ratu,to je smaranje.Sto se tice drugog svetskog rata a i prvog,sigurno smo vise davali doprino nego vi.Sto nije tesko jer ste vi dali NULU.Ko je bio u versaju kad se pravila poslratna evropa,da nisu zasluzni hrvati isli da piju viski i prae granice nove evrope?ma kako da ne sve delagacija sa ustasom radicem.Pa niste mogli u versaju ni vc da cistite.Vi imali drzavu ?ti mene zezas ili sta'pa covece zivi toj prandeda i cukundeda su cistili govna 10 vekova u austriji.Vi hrati puske niste videli do 91 godine.VI ste milsili da se time svira neka igra.Reci mi jedan jedni dokument gde se hrati spominu ko neki junaci u zadnjih 10 vekova.Daj mani me price neke o hrvatima,obicne pickice.I ZAPAMTI DE STVARI prva niste vi ratovali proti srbije,nego protiv srba iz hrvatske.Nedo bog da ste protiv srbije.I drugo mnogo bitnije ,ne mozes ti kao eto da kazes velika greska jeasenovac i da rehabilitujes sve.moralo je mnogo krvi da prolije za to
Preporuke:
1
1
64
ponedeljak, 10 mart 2014 22:49
@Orion pravnik
ako niste upoznati s istorijsko-pravnim i političkim, kao i društvenim činjenicama, zamolio bih Vas da se suzdržite od diskusije. Hvala.
na vase istorijsko-pravne i ost. cinjenice se mozete....,da malom od palube barba perkins to na SRBSKI nacin jednostavno kao pasulj objasni!u tim drzavnim zajednicama koju vi izvrsnu vlast posedujete?cara,kralja premijera?o vi imate miki mausa bana ikebanu,idemo dalje,koju upravnu polugu imate?sudstvo,vojsku,policiju?o imate rvacke Diznilend trenkove pandure,a imate vi zato tapiju na rvacko drzavno povijesno pravo sa kojom madari i svabe ....,imaju takvu tapiju i Kiparski Grci,ali im ne pomaze da vrate severni deo ostrva,imaju je i Gruzijci,ali ne igra u Južnoj Osetiji i Abhaziji,slabe je vajde takva tapija ukrajincima na Krimu i mnogim drugima na kugli zemaljskoj,to sto vi dajete vaznost nekom komadu hartije koju nazivate hrvatsko drzavno povijesno prirodno pravo kod svih istoricara izaziva podsmeh,ali povijest vi ucite,a svi ostali istoriju !
Preporuke:
0
1
65
utorak, 11 mart 2014 08:18
alkar
svi skupa zaboravljate povijesne činjenice-sve nacije na balkanu su imale svoja kraljevstva,banovine,knezevine -sve se to minjalo i prilagođavalo uvjetima,padalo se pod tuđu vlast(hametice kao srbi pod turke),ulazilo se u drzavne zajednice pod povoljnim i manje povoljnim uvjetima...zaboravljate da kad bi svi na balkanu trazili neke svoje povijesne tapije i vekovna ognjista da rat nikad na balkanu nebi prista...iščitavate istoriju drukčije nego svi oko vas povijest ALI TO VAM NIJE DONILO REZULTATA OSIM JADA I NEVOLJE I VAMA I SVIMA OKO VAS.odgovorno i ponizno tvrdin da je ndh i jasenovac zločin i da danasnja hrvatska nema s tim nista,kao ni sta vi nemate nista s nedić-ljotićevim prikupljanjem oko 100 000 jevreja,komunista,antifasista širom srbije koje ste dali u ruke ustasama i nijemcima u starom sajmistu.ostavite se mitova i ratova,bilo je sta je bilo-nema promjene povijesti.i mi smo izgubili banovinu i teritoriju ndh pa smo zadovoljni s avnojevskim granicama..dajte braćo srbi,MIR!
Preporuke:
1
0
66
utorak, 11 mart 2014 08:27
alkar@sima
STA VAN BI ŠJOR?pa zar ste vi jedini na sajtu koji misli da srbija nije ratovala devedesetih u bosni i hrvatskoj...?JNA JE BILA SRPSKA,u naravi i stvarnosti,DIPLOMACIJA SRPSKA,POLICIJA SRPSKA,MONETA SRPSKA,ČETNICI SRPSKI,ARKANOVCI SRPSKI,ŠEŠELJEVCI SRPSKI..zar vi još neznate da je srbija plaćala sav vojni kadar diljem krajine i rs..svi su bili na platnom spisku drzave srbije,koga se pitalo za sve -miloševića-srpskog predsjednika(kARADŽIĆ I MARTIĆ SU SAMO KOTAČIĆI U VELIKOSRPSKOM PROJEKTU)ko je potpisivao mirovne dogovore od vens-ovenovog do dejtona-MILOŠEVIĆ.pa zasto se njega pitalo ako srbija nije ratovala.zasto je proglasio mobilizaciju u srbiji i zasto su srpski tenkovi posipani ruzama po beogradskim bulevarima kada su kretali na hrvatsku?čiji migovi su palili i zarili diljem hrv i bih?na čijem teritoriju se ratovalo?-zar vi mislite da bi krajišnici sami izdurali 4 g -ma pomeli bi mi njih za dva dana da nije srbija bila direktno uključena.rat objavila nije ali ratovala je.
Preporuke:
1
0
67
utorak, 11 mart 2014 10:37
sima-alkar
ja nisam primetio da i jedan vojnik SRJ bio na ratistu u kninu ili bilo gde sirom bosne.Recite mi ,imate sad dostupne na sajtu haskog suda one transkripte sa sednice saveta vojske gde se tu neredjuje da neke jedinice idu na ratiste.Sta pricas ti koja srbija.ona srbija koja je grickal semeneke kad ste cistili srbe ih hrvatske?reci mi proti kojeg si se ti to vojnika boriio iz redova srj.I gle cuda to ne mislim samo ja ,nego i vasi prijatelji iz haga.Sto frenki ,perisic i ostali iz beograda nisu optuzeni za rat u hrvatskoj?dobro da niste rekli vojska republike kine bila u srpskoj i to je isto nase.Mislim smesni ste u svom ocaju da povezete i kurtu i murtu.Ni jedan jedini metak se nije opaliio sa teritorije srj kad je bila oluja.Ni jedan.To ja znam.Drugo nevredi nekome ko je pet godina sedeo u rou i jos nije izsao iz njega pricate o nekoj vezi sesela i slobe.Tudjman i slobo su bili veci saradnici nego seselj i slobo.Seselj je dva puta lezo u zatvoru.
Preporuke:
0
1
68
utorak, 11 mart 2014 15:27
alkar@sima
a sta da van kazen...samo da vas pitan-je je li iko iz srbije i crne gore ratova i bosni i hrvatskoj?ja mislin da je -od konavala i crnogorskih četnika tj nikšićki korpus pa sve do "krvavog kirvaja po hrvatskoj"četničkih snaga od niškog,novosadskog korpusa priko elitnih jedinica jna u početku a iza 92.svi ti isti su postali pripadnici SRJ.zasto se nisu pokupili pa pravac srbija a ne ostali do oluje u krajini i zapadnoj bosni?zasto je suđen milošević ako nije za ratove i na kosovu i u hrv i u bosni?ZASTO VI DIZETE VIKU, JER AKO SRBIJA NIJE,PO VAMA,RATOVALA,STA SE VAS BRIGAJU OLUJE,KRAJIŠNICI,IZBJEGLICE,HAG ...meni je logično, da ako je kako vi tvrdite, da se vas to nema sta ticat..vi niste ratovali vi nemate ni problema -KAD VIDI VRAGA-OSUĐENI STE U HAGU,POTPISIVALI STE DEJTON,VENS OVENOV PLAN KAO DA STE RAVNOPRAVNA STRANA U SUKOBU...naivni ste ili zločesti moj šjor...uostalom izgubili ste pa se imate pravo ljutit i pravdat.izgubili hametice.
Preporuke:
1
0
69
utorak, 11 mart 2014 16:58
sima-alkar
Aje da nebi bistrili sacekajmo lepo odluku medj.suda po toj vasoj famoznoj tuzbi.moze tako?sta mi je drago,sto kaonacno priznajes kako smo mi prihvatali planoVE.Bilo je pre kako ni jedan ,jedini nismo prihvatili .Pa te onda ja malo podsetim,pa ti menjas misljenje pa kazes ne znam ni ja sta tamo.U pravu ste vi sloba je dosta utica i oba je on izdejstvovo jer je on svaki plan hteo da potpise.Nis srbi iz bosne i hrvatske to hteli,jok ali ih je on tero.I sad je on najgori zlocinac,covek koji je hteo da potpise svaki plan,uvodio sankcije rep srpskoj,nikad nije prizno krajinu,je veliki zlocinac hratskog naroda.Ajde malo saberii se oko svojih stavova.Svi ti korpusi su koliko moji,bili i tvoji.Mozda si cak i vojsku sluzio u njima.Zasto to mi naase srbe volimo.E gle sad sac ti ja reci nesto,srbi i hrvat su oko 1700 godine naselili delove hrvatske u zapadnoj slavoniji ,kad su se turci povuli u bosnu i iza sebe ostavili napustena sele.Moj sukundeda srbin i tamo neki hrvat dolsli zajedno iz bosne.
Preporuke:
0
1
70
utorak, 11 mart 2014 16:59
SIMA-ALKAR
I sad dosla 91 i ja treba dad idem i evo ti kazes sto nisam isao mirno,a on treba da ostane.Po kojoj logici ,zajedno dosli pre 300 godina.Zajedno naselili tudju drzavu ,zajedno ziveli,zajedno gadili neku zajednicku ,mi srbi mnogo vise,al ajd dali ste i vi skroman skoro nikak doprinos,I sad puj pike ne vazi,pA NECE DA MOZE I NIJE MOGLO BEZ KRVI.I KRAJ ,NEKOJ O TOME VISE DA PRICAS.
Preporuke:
0
2
71
utorak, 11 mart 2014 17:48
alkar@sima
pod hitno upišite studij povijesti i baren tečaj logike-ćao
Ali kad ste već tvrdo rešili da slavite što za slavlje nije,neka bude:
Nek vam je slava!
Ako, tako vam treba bando prevaranata i lažova- kad nećete sa Rusijom ! to je tek početak.
Imate u današnjim ili jučerašnjim Novostima kakvav je režim zaveo Kosta Vojinović (valjda) u oslobođenom Prokplju. Sve koje su se "ljubakale" sa oupatorskom vojskom - su vešane !
to su bila neka druga vremena.
Zasto bismo se cudili,sto Josipovic daje ovakvu izjavu?Pa on stiti interese svoje zemlje,za razliku od Klunija i Tome diplome!
hvale se investicijama, a većina njih je upravo iz gornjih razloga !
izdaničko-titoistički ološ iz 1948!
http://youtu.be/ggTcrV-0ztE?t=48m00s
hvale se investicijama, a većina njih je upravo iz gornjih razloga !
izdaničko-titoistički ološ iz 1948!
http://youtu.be/ggTcrV-0ztE?t=48m00s
"Gospodo,istjerajte nam Srbe iz Rvacke,mi nemamo pitanja oko vasih uslova".
I tako je i bilo.
Americki "penzionisani" oficiri su iz Zadra vodili operaciju "Oluja",snimali srpske polozaje,gadjali ih raketama,izvidjali avionima i davali ustasama koordinate i tako zahvaljujuci toj pomoci pala je Srpska Krajina.
Srpsko tesko naoruzanje je bilo zakljucano u magacinima snaga UN pod cijom su zastitom bilo i mnogo je tu i ostalo.
Zato je Amerikanac Meron u Hagu oslobodio rvacke generale i Rvacku od odgovornosti sa nevjerovatnom presudom,zlocini nad civilima su se dogodili,to je nesporno,ali rvacki generali i vojnici za to nisu krivi.
Drugim rjecima,Srbe je dozvoljeno ubijati.
I zato neka Josipovic zahvali SAD i ek. sankcijama prema Srbiji,inace ustase same ne bi nikada zauzeli Srpsku Krajinu.
A,kako je poslo,sa Rusima cemo mi to sve vratiti,kao i 1945 god.
On može biti doktor i pravnih i muzičkih nauka, ali ali je sličan Francetiću.
koji ste vi faktor da se bi se SRBI brinuli?, dzaba se bijete u nejake grudi,udarilo vam u glavu uvlacenje lepog bore i smotanoga tome pa racunate sad smo i mi netko i nesto,more bre nece ni ova nadnapredna druzina biti dugo na vlasti,a kada SRBI dodu na vlast druga pesma ce se pevati,28 feb.na Krimu pukao je kolan Eusa kobile,krenuo je sa Krima talas slobode,kada u SRBIJU stigne cunami ce se zvati!
Danilo
Americki "penzionisani" oficiri su iz Zadra vodili operaciju "Oluja",snimali srpske polozaje,gadjali ih raketama,izvidjali avionima i davali ustasama koordinate i tako zahvaljujuci toj pomoci pala je Srpska Krajina.
jeste, ali badava takva "uteha". Zašto to nije bio slučaj u Republici Srpskoj ?! Zato jr su imali jednog PROF.DR. NIKOLU KOLjEVIĆA koji je prozreo veleizdajnika Slobu, i prestrašio sataniste blefom o saradnji vojske RS i Rusije !
Taj velezdajnik Sloba i onaj iz "srpske elite" D.Ć. su pokazali svoje titoističko lice nakon Zvorničke Skupštine (koja zadaje tžak udarac titoističkim avnojskim granicama - koje su donete čisto diktatorski-totalitarno - u užem krugu rukovodstva "KPJ") itd...
http://youtu.be/ggTcrV-0ztE?t=32m42s
Izgleda da je to deo poznatih Jevropskih vrednosti toliko na srcu Briselu, Kacinu, francuskim sobaricama danas na vrhu vlasti u toj EU-drzavi, Kusnerovskim klinikama gde na racun ne_Europejaca spasavaju vrednosne evropejce i omsije tek oduzetim organima Srba, francuskom Leviju koji podrzava narodne secesije (osim na Krimu i Ukrajini), Engleskim peder-pudlicama na USA konopcu, raznoraznim Gvidoima i saudoarapskim kraljevima, dakl deo evropskih i svetskih vrednosti.
U koje izgleda svom silom bi bivsi fudbalski huligan a danas najpametniji pravnik Srbije i sluzitelj Srbije Vucic, da nas ugura sto pre i to i silom ako zatreba. Jer mi smo stoka oja ne slusa sve dok je ne opale volovskom zilom, i to onom debelom.
Prvi TOM 459 stranica
Drugi TOM 744 stranica
i još nema spomenik u Republici Srpsko ( npr. u Banja Luci, u centru grada). Sramota !
pa kaže:
Pale, utorak, 18.maj 1993. godine
Ali stvari su se kod kuće komplikovale. Odmah posle zvorničke Skupštine stupila je na snagu depeša MUP-a Srbije da se liderima iz Republike Srpske zabranjuje ulazak u Jugoslaviju.
Str. 203
Tungjatjeta shoku Albanopolis. A jeni budalla, apo vetëm dashuri një minuset?
Ako nista drugo, bar da rasictimo sa jednom stranom recju u srpskom jeziku.
Hrvatska ima srece da ima takvog predsednika
Srbi smiju slaviti poraze, što mi ne bi smjeli pobjede ?
...pogotovo ovako slatke.
@ totalni paranoik
nemoj da se praviš mnogo pametan! da ti paranoja ne bi prešla iz blažeg u teži oblik, ha, ha, ha, ha
I naravno da je NATO-19 država i prethodni pobednici-u završnici desetogodišnjeg ratnog pohoda na Srbe lako "izborio" remi protiv srpske vojske.
Mi ne treba da se ѕbo toga ni najmanje ljutimo, naprotiv.
Mi treba da preduzimamo adekvatne mere.
Ja sam siptarski naucio, odnosno priucio, davnih dana i mogu da ti kazem da od Kosova, pa peko Beograda, Novog Sada, Cikaga i Njujorka siptari izuzetno cene kada im se obratis, pa makar na "indijanskom" siptarskom. Madju tim "inidjancima" ti ne bi preziveo vise od 60 minuta, a sta nema veze ni sa jezikom, ni sa nacionalnoscu, pogotovo u tvom slucaju.
Krv je moje svjetlo i moja tama. Blaženu noć su meni iskopali Sa sretnim vidom iz očinjih jama; Od kaplja dana bijesni oganj pali Krvavu zjenu u mozgu,koranu. Moje su oči zgasle na mome dlanu.
Imamo primjer iz Bosne gdje Srbi slave dane kad su prognali Hrvate i Bošnjake.
Čak su u entitetske institucije uveli neke religijske slave što u državi gdje su tri konstitutivna naroda nema nikakvog smisla.
alkar@samuilo prostačina
sta ste vi očekivali od nas-da vas volimo-pa otkad ste,stotinjak srba, stigli na nas teritorij i sagradili dva manastira krka i dragović neprestano svojatate nase teritorije,pogotovo od uspostave vojne krajine i sve vase izjeglice prid turcima smo uhljebili i dali im oruzje da čuvaju granice.
ajde lovti rake znas koje,koji VAS teritorij-u tim vremenima vi NE POSTOJITE kao drzavni subjekt,to je austrijski teritorij,KOGA STE vi uhljebili kada NE POSTOJITE mislis na austriju?ali vi NISTE austrija!vi ste samo pokrajina u austrijskom carstvu-GEOGRAFSKI pojam,pa sto vi niste cuvali ''vasu''tj austrijsku granicu prid turcima?
ajde ...... i leći!
Ali, moram podsetiti komentatora @Aliju Sirotanovića, da je prepravljanje, pa makar iz i sale reci velikog srpskog pravnika i pravnog istoricara Valtazara Bogisica, nedopustivo. Dubrovcanin/Cavtatcanin Bogisic je besprekorno govorio svoj srpski jezik, a u prostorima Dubrovnika i Dalmacije do 1920. godine niko nije cuo KAJ, niti bi znao sta to znaci.
Citat, na koji verovatno referirate, glasi: Sto se grbo rodi, vrijeme ne ispravi. I, u pravu ste. Na otetoj zemlji natopljenoj krvlju poklanih pravednika da bi se zemlja otela - ne moze se napraviti drzava. To oni najbolje znaju, zato i dolaze na srpske sajtove, proganjaju ih moci miliona nesahranjenih koje su pobili.
A između Krke i Dragovića je tada bilo katoličkih manastira koliko?
A koliko je bilo Hrvata kada je ovih stotinak stiglo? I po kom to popisu znate?
I koji ste to vi koji ste nam davali hljeba i oružja? Davali su Mleci, posle Austrijanci. Koji ste vi?
A šta je ovo šjor:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/58/Coat_of_arms_of_the_Kingdom_of_Yugoslavia.svg/400px-Coat_of_arms_of_the_Kingdom_of_Yugoslavia.svg.png
Uporno se falsificira istina za što treba ogroman napor. Pa tako naprimjer i pored brojnih dokaza, dokumenata i video priloga oni tvrde da je u Oluji napravljen planski genocid a ne da je narod sam izbjegao jer su znali šta su napravili a ostavljeni od Slobe.
Konstantno fabriciranje lažnih istina dovodi Srbiju do pogrešnih zaključaka novih pogrešnih poteza koji ih zakopavaju sve dublje.
i dalje traže 'sveto' pravo na teritorije i ne vide da su svi okolni narodi stasali i odlučni da obrane slobodu. Hrvati, muslimani, Albanci, čak djelimično i Crnogorci. I ne vide Srbi da ovi narodi ne trebaju Nato ni Njemačku već da će sami braniti svoju slobodu.
Ne vide oni ništa i zato tonu sve dublje. I sve su frustriraniji. A meni je to žao jer bi volio da smi surađujemo, ali na ravnopravnoj osnovi. Srbija se mora odreći imperijalizma
bilo je izrečeno u sprdnji i sa ogromnom dozom ironije. Da sam napisao onako kako je Bogišić rekao u originalu, "štovana gospoda Europljani" bi titlovali na "kaj".
Pozdrav i molim nemojte da zamerite.
Hvala, i izvinite ako sam preterala, cudni dani - izgleda da mi se trpilo prilicno istrosilo. Prastajte.
marcano sunce je opasno i nije preporucljivo izlaziti bez klobuka,cesto je klobuk mal[ljudi imaju velike glave]kupnjom sombrera se taj problem resava,velis''U ISTO VRIME IMALI SMO I BANA I UPRAVU I SVE ATRIBUTE DRZAVNOSTI OSIN VOJSKE I FINANCIJA''prikinja sam se od smija,a uz to nemate ni sudstvo,ni skolstvo,a sluzbeni jezik je nemacki[uvek ti nemci]krace receno;NEMATE ni upravnu ni izvrsnu vlast-imate zato IKEBANU,to ti dode-iman milione na banci,ali nisu na mom racunu,nema veze,bitno je da su na MOJOJ banci,a ko je vlasnik banke to je sporedna stvar,osim koca i konopca mi od turaka nemamo nista drugo,ali imamo hajduke,SRBSKE komite,VERU pradedovsku sto ce nas skinuti sa koca,...
Komšija,
ako niste upoznati s istorijsko-pravnim i političkim, kao i društvenim činjenicama, zamolio bih Vas da se suzdržite od diskusije. Hvala.
na vase istorijsko-pravne i ost. cinjenice se mozete....,da malom od palube barba perkins to na SRBSKI nacin jednostavno kao pasulj objasni!u tim drzavnim zajednicama koju vi izvrsnu vlast posedujete?cara,kralja premijera?o vi imate miki mausa bana ikebanu,idemo dalje,koju upravnu polugu imate?sudstvo,vojsku,policiju?o imate rvacke Diznilend trenkove pandure,a imate vi zato tapiju na rvacko drzavno povijesno pravo sa kojom madari i svabe ....,imaju takvu tapiju i Kiparski Grci,ali im ne pomaze da vrate severni deo ostrva,imaju je i Gruzijci,ali ne igra u Južnoj Osetiji i Abhaziji,slabe je vajde takva tapija ukrajincima na Krimu i mnogim drugima na kugli zemaljskoj,to sto vi dajete vaznost nekom komadu hartije koju nazivate hrvatsko drzavno povijesno prirodno pravo kod svih istoricara izaziva podsmeh,ali povijest vi ucite,a svi ostali istoriju !