Kad če početi poštovati teritorijalni integritet ostalih zemalja naročito onih gde je bombama donosio demokratiju,
Препоруке:
218
7
2
субота, 01 март 2014 09:16
гаврило
само да не буде: тресла се гора - родио се МИШ!
Препоруке:
86
11
3
субота, 01 март 2014 09:22
Dragan
Обама упозорио Русију да ће је "коштати" интервенција у Украјини
Me's čini da bi Rusiju puno više koštalo kad bi bila servis večernje revije Američkih želja i snova u emisiji "želje, čestitke i pozdrave"
JevRopljani i Amerikanci mislili da samo oni mogu biti sinični. Zaboga, ne postoji nikakva intervencija! Putin je lepo kazao da treba izbegavati eskalaciju nasilja i poštovati teritorijalni integritet Rusije... to jest Ukrajine. A u Sevastopolju je ruska baza i ta vojska tamo samo obezbeđuje bazu. Krim je deo Ukrajine. Rusija je obećala i da će pomoći Ukrajinu tako što će uložiti 5 milijardi u Krim, a ukrajinskim građanima će pomoći tako što će im dati ruske pasoše, naročito "Berkutima".
САД траже да се на Крим хитно пошаље међународна мисија за посредовање
Aha... kao ova JevRopska misija u Ukrajini koja garantuje i potpisuje pa onda taj papir koristi kao toalet papir...
Kanda ništa od zapadne Ukrajine ako je Krim ruski.
Препоруке:
137
6
4
субота, 01 март 2014 09:24
синиша
Ја разумем и интерес и политику и став, и Америка има право на све то, али не разумем то америчко слепило за чињенице.
Пример.
У Хрватској су живели Срби. У Хрватској је деведесетих година дошло до буђеења хрватског нацизма. Природна колективна реакција Срба из Хрватске на буђење нацизма је била одбрана, или ако волите побуна против нацизма. Американци су оптужили Милошевића да их је побунио. Истина је да су се побунили сами, рефлексна и природна реакција на појаву нацистичких симбола и претећег геноцида. Оправдана.
Исту ситуацију имамо и данас у Украјини.
Појавио се нацизам, недвосмислен и очигледан. Нацисти јасно и недвосмислено говоре о вешању убијању Руса, Јевреја, комуниста.
Руси, који су у огромној већини на Криму се самоорганизују да се заштите од помахниталог нацизма. И сад Американци, слепци каккве их је бог дао, не виде нацизам кога има, а виде руску агресију које нема. Нису нормални.
Доручковао сам "вуди" виршле са сиром, кифлу и јогурт. Супер су.
Препоруке:
124
5
5
субота, 01 март 2014 09:26
histeričan svet
hm, kako će to koštati, videćemo, ali činjenica je da aktiviranje 150.000 ljudi predstavlja prehisteričnu reakciju u već sasvim dovoljno histeričnom svetu... samo vi ovde gori ste od ovog sveta!
Препоруке:
5
131
6
субота, 01 март 2014 09:30
Драган Б
"Ветар пири... Русија се шири..."
Препоруке:
153
6
7
субота, 01 март 2014 09:37
mrks
rusili komunizam (po fasistickim nacelima), ali im ne smetaju komunisticke granice!
Vise nego principijelno.
Srbiju su unakazili, izivljavali se na njoj i jos uvek to rade, hajd' sad da vidimo kako ce se izivljavati na Rusiji.
Препоруке:
130
4
8
субота, 01 март 2014 09:37
Dragan
додајући да би мисија требало да буде "независна и кредибилна" и да иде у прилог територијалном интегритету Украјине.
hahahaah.... aaaahahahahaha "независна и кредибилна" hahahahahaha "независна и кредибилна".... uuuuuhahahahaha JevRospko-Američka misija koja je "кредибилна" hahahaha kad je to bilo i gde to ima? Jel "kredibilna" kao nedavno ona iz Kijeva?
Rusija službeno neće priznati Krim kao nezavisnu teritoriju niti će je službeno pripojiti Rusiji - iako to Krim u ovom trenutku (a u budućnosti i sve više) faktički jeste. Službeno priznanje bi išlo na štetu Rusije - dovoljno je da je Krim praktično ruski. Naravno, osim ako one psihopate iz "Vrhovne rade" u Kijevu ne pokušaju nešto kao Sakašvili...
Koliko vidim, sledi deljenje pasoša Rusima u Ukrajini a potom i zaštita tih i ostalih ruskih građana u Ukrajini. Uz istovremeno zalaganje Moskve za poštovanje teritorijalnog integriteta Ukrajine i poziva na očuvanje mira i sprečavanja eskalacije sukoba.
Препоруке:
101
4
9
субота, 01 март 2014 09:57
@ raspaljenim miševima ovde
ma ćutite bre miševi!! kad bi se dogodilo ono šta priželjkujete vi biste se prvi zavukli u te vaše rupe! jedina je sretna okolnost da je gotovo sigurno da će razum prevladati pa ćete vi ovde i dalje vašim "glavama" kuckati po tastaturama... ha, ha, ha
Препоруке:
7
136
10
субота, 01 март 2014 09:59
Ђука
Нема више лицемерне демократије. Време је да падну маске. САД-е је ушао у двориште Русије. Ако не буде истеран, ући ће и у кућу.
Препоруке:
127
3
11
субота, 01 март 2014 09:59
@ sinisa
Zar jos ne vidite analogiju nacistickog "novog evropskog" i savremenog zapadnog "novog svetskog poretka"?
NSPM je vec objavljivala koliko je kostao kijevski puc, a mozda cemo saznati i kostanje venecuelanskog pokusaja. Nadam se neuspelog.
Препоруке:
95
3
12
субота, 01 март 2014 10:01
званични твит
Само ви твитујте(!?)
Није вам то косово да шаљете вилијама вокера.
Крим је Руски,запамтите.
За сва времена.
Препоруке:
127
3
13
субота, 01 март 2014 10:11
а да случајно није ...?
ови су тотално пролупали. почињем да се бојим њиховог понашања јер можемо очекивати да ће урадити свашта за "слободу и демократију".
Препоруке:
74
6
14
субота, 01 март 2014 10:35
Veritas Triumphus
Обама упозорио Русију да ће је "коштати" интервенција у Украјини
Pa najbolje je da bombardujes Moskvu ako te ne poslusaju. ;)
vi ste skloni takvim poduhvatima....ali ostaje jos jedna mogucnost....rusi da uzmu Krim, a EU i USA da naprave od ukrajine ZAJEDNICU UKRAJINSKIH OPSTINA i da tu ostvaruju svoja legitimna prava. :)
Препоруке:
112
3
15
субота, 01 март 2014 10:36
Омбудсман
Албанополис нема појма.
Препоруке:
72
4
16
субота, 01 март 2014 10:58
?
Smesno .
Препоруке:
27
4
17
субота, 01 март 2014 11:02
?
Ti evropljani (i njihovi robovi) su objavili rat Rusima , ostatku sveta ?
Препоруке:
61
4
18
субота, 01 март 2014 11:08
Радгост
Појавио се нацизам, недвосмислен и очигледан. Нацисти јасно и недвосмислено говоре о вешању убијању Руса, Јевреја, комуниста.
Нацизам?Нацисти?
Па где се "родио",родили?Како да препознамо по изгледу и језику,рецимо?Јел то уопште нешто из људске врсте или природна несрећа?Или можда свемирска тајна коју неки знају али се не усуђују да је открију обичним људима?Сви који знају о чему се ради у вези нацизма и нациста а не желе то да кажу,јесу шта?Пошто је јасно и недвосмислено реч о вешању,убијању људи,лично нећу чекати да до мене дођу.Или ћу да се сакријем или да их у заседи пресретнем.
Препоруке:
3
58
19
субота, 01 март 2014 11:20
1984
ali činjenica je da aktiviranje 150.000 ljudi predstavlja prehisteričnu reakciju
Па шта је то за Русију, свега 1% онога чиме креће према Западу, када за то дође време.
Тек ћете се забринути када покрену 1.500.000 војника. И активирају нешто слично чувеним "каћушама" у 2. св. рату.
Питај деду како се он понашао тада. Исто чека и тебе, веруј ми.
Ето Руса брзином Бореја у центру ЕУ, тј. код овога што се хвалише нацистичким коментарима под псеудонимом "Брисел", а он ће да бега преко "велике баре", ако успе.
Препоруке:
111
2
20
субота, 01 март 2014 11:43
Почиње нова рунда
Да ли сте приметили како провокатор са сто надимака сад користи увреде и увећану количину узвичника? То је знак да је прпа ухватила једног дечка у тамној соби осветљеног само монитором. А шта ћете није лако бити интернет ратник, сваког дана мењати надимак и ширити мржњу, нарочито кад ствари почну да се окрећу против тебе. Али највише ме боли што је сад уместо иновативних надимака као василије, брзи, алкар, мирко, депримирани, унгер... почео да ставља @, улењио се некако.
Препоруке:
80
2
21
субота, 01 март 2014 11:49
Мара
Е само да та руска бура стигне и до ове наше "будућности" у коју нас за уши чупаш и тераш да "верујемо", светска сатано. Боже, дај!
Препоруке:
67
3
22
субота, 01 март 2014 11:50
браша
а да ли Мр Обмана зна, колико су коштале све америчке злочиначке ("хуманитарне") интервенције САД од 1999. ??? Колико су ниско и њих - срозале ? И овде су умешали своје `шапе`...
Препоруке:
66
2
23
субота, 01 март 2014 12:06
Дринко Кончаревић
Обама хоће да наплати? Једино још не зна са којом картицом да Руси "плате" то што ће да кошта. Руси имају много картица. И све су валидне. Руси кажу да не смета ако и претплате. И код њих важи: има се, може се.
Препоруке:
60
3
24
субота, 01 март 2014 12:07
cisto onako
Evo za Obmanu jedna pesma za smirenje
Потому,потому,что мы пилоты
Небо наш,небо наш родимый дом
Первым делом,первым делом самолёты
Ну а девушки,а девушки потом!
Препоруке:
66
3
25
субота, 01 март 2014 12:07
Satana @ 1984
Bravo! Stalno potvrđuješ da si moj najbolji učenik! Za takve uvek rezervišem najbolje mesto u mojim dverima...
Препоруке:
4
63
26
субота, 01 март 2014 12:10
ау миле
о би било очигледно кршење руске обавезе поштовања независности и суверенитета и границе Украјине и међународних закона. Било какво нарушавање украјинског суверенитета и територијалног интегритета деловало би дубоко дестабилизујуће, што није у интересу ни Украјине, ни Русије, ни Европе - указао је председник САД, пренео је "USA Today"
Исто као што је био случај са суверенитетом Србије 1999?
Свега неколико дана након што је свет дошао у Русију на Олимпијске игре, уследила би осуда међународне заједнице. САД ће стати уз међународну заједницу како би потврдиле да ће коштати било каква војна интервенција у Украјини
Међународна заједница у интерпретацији Обаме је у ствари банда разбојника окупљена око Вашингтона и Брисела.
Препоруке:
68
2
27
субота, 01 март 2014 12:17
синиша @ Радгост
нацизам има своја психолошка и социјална тумачења и дефиниције. неки чак говоре и о идеологији, што ја сматрам и нетачним и подлим. На пример кад Јосиповић говори о усташама као о "идеологији".
За мене је нацизам политички криминал и пракса.
Најбоље се човек може одредити према нацизму на основу нацистичке праксе и континуитета те праксе. Дакле линија која иде од Хитлера, преко Павелића и Бандере до сада активних политичара и других који следе њихову политику и што је још важније методе.
Дакле истицање нацистичких захтев, који су потпуно исти као и у време нацистичког похода Хитлера и покушајо да се ти захтеви наметну и остваре.
Решење је у прво демистификацији и указивању на такве активности, војном поразу нациста и строгом кажњавању.
Једном снажном заједничком акцијом свих антинациста.
Препоруке:
46
2
28
субота, 01 март 2014 12:17
саша р.
Батице, није ваљда да се нервираш, па ви сте "сила", тако добро функционишете када наступате у чопору.
Ајд, ниси се ваљда уплашио, па то су само "мирољубиве трупе" које желе да малчице попричају са вашим "мирољубивим демонстрантима".
Можда ипак да пошаљете на Крим ваше "милосрдне анђеле", Путин ће им врло радо припремити срдачну и надасве врелу добродошлицу :)
Препоруке:
68
1
29
субота, 01 март 2014 12:23
@ počinje nova runda
kad Rusi otcepe deo Ukrajine, Srbi će postati vladari sveta i progutati Albaniju, a?! prvo da vidimo ruske poteze (vaše pacerske već znamo)... možda se varam, ali majčica nekako još uvek voli i dolare i evre! kao i vi, uostalom! ha, ha, ha
Препоруке:
2
69
30
субота, 01 март 2014 12:33
Синиша
УСА фашисте морамо зауставити по сваку цену!
Препоруке:
56
1
31
субота, 01 март 2014 12:41
Србин Србиновић
1) УСА је изгубила свако право да некоме држи лекције о поштовању "суверенитета и интегритета" неке државе. Циркус је и цинизам када Американци говоре о томе. 2) Крим је био у оквиру Русије док га Украјинац Хрушчов ПОТПУНО БЕСПРАВНО није уписао у Украјину. Мора Крим бити део Русије. Једино је то право, остало је бесправље.
3)Право је да све територије, које су чиниле Царску Русију до "револуције" којом су западне силе извршиле бесправно рушење Русије, данас буду враћене Русији. ТО ЈЕ ИСТОРИЈСКО ПРАВО РУСИЈЕ. Југ УСА треба вратити Мексику.
4)Зашто до сада није УСА "коштало" за све што је чинила и чини по Планету против малих народа и слабих држава??? Зашто би правда "коштала" Русију. ТО ЈЕ САМО ПУСТА ЖЕЉА УСА ЗЛИКОВАЦА.
5)Обама, Ваше галаме, претње, вашу УСА "међународну заједницу" и ваше одлуке ОБЕСИТЕ МАЧКУ О РЕП. ВИ СТЕ ЗЛИКОВЦИ И ВАША "БРИГА" О ПРАВУ ЈЕ УВРЕДА ЗА МОЗАК И ДОСТОЈАНСТВО.
Препоруке:
65
1
32
субота, 01 март 2014 12:44
kvisko
Kad su SAD, kršeći sve međunarodne ugovore i bez saglasnosti Saveta bezbednosti, izvršile invaziju i agresiju na Srbiju i instalirali bazu na Kosovu, izgubile su sav moralni i politički kredibilitet da bilo kome na planeti drže propovijedi o međunarodnim odnosima. To se u narodu kaže " Odjebi Obama dok nisi dobio po nosu"
Препоруке:
64
1
33
субота, 01 март 2014 12:45
Jasna*
Americka invazija na Grenadu izvrsena je pod izgovorom da se zastiti sigurnost 1000 americkih gradjana - studenata na nekom Univerzitetu,iako su razlozi americke invazije bili naravno drugi,zastita americkih drzavljana je bila zvanicni razlog.
Prema tome Obama moze samo nemocno da besni i sisti ,dok Rusi vrse zastitu sigurnosti svojih sunarodnika na Krimu 60%su Rusi,i to na isti nacin kako su Ameri vrsili "zastitu"svojih 1000sunarodnika na Grenadi.Ha ,ha,ha kako su ovi Ameri ispali glupi ,pa to nema nigde.
Препоруке:
47
3
34
субота, 01 март 2014 13:25
Г.С.
Обаму притискају трговци оружјем јер им у задње време једва капље лова.
Свакако треба озбиљно схватити ову претњу,јер ако се сетимо речи једног "деде",Амери имају оружје јаче од атомске бомбе.Но није само то разлог ради којег Украјином треба пажљиво "руковати".Запад доказује корупцију у Украјини и у томе нема грешке.Украјина је Кини испоручила отприлике стоти део уговорене количине жита па ће о томе пресудити Суд за међународну арбитражу у Лондону.
Ако је постизање светског мира важно,а јесте на првом месту по важности,онда ту нема места за усијане главе,које су тако уочљиве међу коментаторима,а на жалост опет је међу њима једна звездица.
Препоруке:
3
33
35
субота, 01 март 2014 13:44
Драган
Коштаће је чланства у ЕУропској заједници, америчког тапшања по рамену или већ тако нешто? Људи у САД су се пре пар година надали да је Обама паметнији од Буша, кад оно испаде крајње неизвесно ко је већа будала.
Препоруке:
55
3
36
субота, 01 март 2014 13:52
@ G.S.
a koje to oružje imaju Ameri?
Препоруке:
31
2
37
субота, 01 март 2014 13:58
Не клепећи нанулама
Обама је изрекао експлицитну претњу, мало се и он заиграо , није Русија Србија, Либија, Ирак, Авганистан , Сирија и друге мале државе, Русија неће напустити своје двориште .Амерички напад или дирекно мешање отвора друге опције Русији , нпр. напуштање уговора о не ширењу нуклеарног науружања , једноставно да прода Ирану педесетак ракета са нуклеарним бојевим главама као и другим малим државама.Америчка хипокризија је морбидна , позивати се на сувернитет Украјине и то држава која не поштује ни један међународни уговор , декларације , резолуције,повељу УН , одлуке СБ , држава која директним ангажманом мења изабрана руководства у државама широм света представља најцрњи фашизам , савремени хитлеровци користе сваки повод за освајање .Једно је сигурно, Русија неће трпети чир на носу...не треба заборавити да руска војна доктрина подразумева употребу тактичких нуклеарних бојевих глава, Путин ако буде принуђен , он ће их употребити.
Препоруке:
51
3
38
субота, 01 март 2014 14:25
Александар
Обама, "западна" Украјина, као и њихови "партнери" треба да прихвате "реалност на терену" (израз под наводницима је иначе управо амерички начин да се каже одј.. кад неко потегне питање суверенитета).
Препоруке:
31
2
39
субота, 01 март 2014 14:53
@albanopolis
Za sezonu proleće/leto 2014. ti preporučujem modni detalj - košulju koja se zakopčava na leđima.Tung!
Препоруке:
47
1
40
субота, 01 март 2014 14:53
1984
Не заборавите. Када је био Потоп 7522. пре нове ере прво је потопљена Северна Америка, а онда Запад Еуропе.
Тако су записали Етрурци,или како су сами себе називали Рашани. Зато је код њих остало записано: Смрт долази са Запада!
Да ли ови нацисти уважавају чињеницу да је Историја учитељица живота.
Препоруке:
31
1
41
субота, 01 март 2014 15:23
Г.С.
Жао ми је што деда није поменуо врсту оружја,али чим помене,ома јављам.
Има једна нова Историја света у два тома.Писац је Warren Chan Chee.Први том обрађује 16 кинеских династија а други има исте наслове,али обрађује историјске догађаје у свету који се су одвијали у време поменутих династија.Књиге имају за циљ да науче младе људе да је знање историје неопходно да би разумели дневне догађаје у свету и да би обуздавали своје владаре кад ови крену у освајања туђих територија и натерали их да размишљају о нечем што се зове историјско право.
период обухваћен овом историјом је од 4500 год. пре Христа до 1911.године.
Он упоређује настанак и пад исламских Umayyao Abbasid за време Танг династије.
Још једна занимљивост,не из приказа наведене Историје.Qianlong(1736-1796)уводи луксузан живот у Кину,а језуитски хришћански мисионари му помажу да зида зграде у европском стилу.
Моје мишљење је да догађаји у Украјини не искључују учешће муслимана.Сетимо се Лоренса од Арабије и Британаца
Препоруке:
4
6
42
субота, 01 март 2014 15:28
Г.С.
Постоји и књига Д.Лучића "Кинеска освета" па све то кад се скупи може се добити реалнија слика и непристрасно посматрање,које топло свима препоручујем.
Не знам шта решава навијање као на фудбалским утакмицама.Можда је то вентил растерећења и ништа друго.
Препоруке:
5
9
43
субота, 01 март 2014 15:50
Радгост
@Синиша,хвала за одговор.
Појавио се нацизам, недвосмислен и очигледан. Нацисти јасно и недвосмислено говоре о вешању убијању Руса, Јевреја, комуниста.
Но,ратови су,до сада,били углавном због расподеле земље,воде и женки(о њима нећемо сада).Многи ће рећи да је ово старомодан,заостао приступ.Ал ајд.Дакле:
Нацистима је у Хрватској припала земља као узгредна појава,пошто су Србе побили,протерали или преверили.Неко треба да "брине" о њој пошто нема више власника Срба,зар не?
Али,рецимо,о српској земљи на Косову и Метохији "брину" Американци,који нису на вашем попису нациста,мада су наравно и они убијали Србе.Као и Енглези,Французи,Данци,Холандези и још многи хришћански народи из тзв Европе.
И додајем у загради:Ниш и околину су мноого више убијали Англоамери него нацисти.
Препоруке:
23
1
44
субота, 01 март 2014 15:51
Г.С.
Допуна:ради се о арапским калифатима.
Подсећам да Британци никада нису дозволили стварање арапског калифата који је обећао Лоренс од Арабије.
Препоруке:
12
1
45
субота, 01 март 2014 15:58
Евет ефендија
албанополису
Кад Руси довољно узнапредују, нато ће бити заузет, па ћемо ми, сви суседи Албаније, остати са вама насамо- очи у очи.
А онда ћемо вас колективно послати на часове пливања у Јадранско и Јонско море (по избору) и братски поделити територију. А можда и оставимо коју девојку да нам рађа Српчиће по пасивним крајевима. ха ха ха ха
Препоруке:
43
2
46
субота, 01 март 2014 16:23
Бојан, Приштина
Глупо је претити Русији.
Многи су претили па се понели осећајем битности и напали је.
Зато у реду стоји низ бивших Царстава која су пошто их је Руски доброћудни медвед пропустио кроз шапе и зубе данас остала као државе које више никад неће имати значај који су имале.
Низ слупаних царстава : Француско, Немачко, Шведско, Турско, татарско, Монголско итд, изгледа да је на реду Америчко царство зла.
И књизи је записано да је трећи Рим - Москва, и да новог рима неће бити.
Препоруке:
45
2
47
субота, 01 март 2014 16:37
Евет ефендија
Нек кошта! Руска војска улазе у Украјину до "стабилизације ситуације".
Препоруке:
26
2
48
субота, 01 март 2014 16:44
Mirko
Respekt za Rusiju ali ovo što komentiraju proruski Srbi je tragikomično. Zemlju koja živi od zapada i koja ima 10x manje stanovnika od istog, zemlju koja je neorganizirana i ima golem problem votke kao smisla života. Tu zemlju se gleda kao novog gospodara svijeta.
Ne samo da nemaju nikakve šanse jer sada nema zapada na njihovoj strani a samo protiv Njemačke izgubili su 20 miliona ljudi. Ne samo to nego da i krenu Kina bi preko noći uzela pola Rusije, ona odvno mjerka ruski teritorij jer nije pravedno da 10x manje stanovnika ima 3x veći teritorij, njima treba teirotij i resursi koje su sami uništili razvojem. Čitajte malo kineske geopolitičke studije
Nadam se da su ovi komentari cinični, jer ako odražavaju vaše pravo mišljenje gadno ćete se razočarati
Препоруке:
1
43
49
субота, 01 март 2014 16:50
Slavomir Srpski
Ne razumem kako to da onima koji su teoreticari intervencije zbog sopstvenih interesa kao i teorije da realnosti na terenu i prava da jaci tlaci,sada ti idejni oci tih teorija ne prihvataju ostvarivanje te teorije.Pa o tome su sanjali i pesme ispevali, pocevsi od nepostovanja OUN,a koje sada grle kao da su oci njihove i dusa!
Ne razumem ovog Nobelovca mira koji je barem nekoliko ratova poveo protiv drugih drzava i jos na nekima od njih ima sopstvenu vojsku da taj mirotvorac zamera Putinu mirotvorcu jer osigurava svoje gradjane od nelegalnih vlasti u Ukrajini koje je odmah ozakonio rasisticki zakon za one koji govore ruskim jezikom koji je bio do sada i jedan od zvanicnih jezika.Ne razumem da se nije okomio na svrgavanje legalno izabranih vlasti od par hiljada naoruzanih naci-terorista u Kijevu.Ne razumem da USA demokratija dozvoljava da ti ulicni huligani ulaze i prete Skupstini, i da silom onemogucavaju postovanje ugovora EU i Janukovica koji je jedini legalni Predsednik Ukrajine
Препоруке:
23
1
50
субота, 01 март 2014 16:55
Рђосав
Пси лају, караван пролази.
Препоруке:
19
1
51
субота, 01 март 2014 16:57
тане
А шта је са вашим интервенцијама, господине Обама
Препоруке:
19
1
52
субота, 01 март 2014 17:01
Дрико Кончаревић
@Евет ефендијa,
Одувек сам албанцима предлагао да оду у Албанију, на купање. Пливање је иначе један од најздравијих спортова. Толико је здрав да могу да се тим спортом баве свих 365 дана у години. Пливање је вредније од Косова и Метохије, које им иначе не припада.
Препоруке:
24
1
53
субота, 01 март 2014 17:18
Велизар М. @ Mirko
Добро је што сте ово написали јер се у вашем посту види суштина неслагања "нас" и "вас". Видите, Ви тврдите да Русија, таква каква је, не може да буде нови "господар света" и да су тупави они који у то верују. Нисте у стању да се измакнете из тог западњачког концепта "господарења" као основног друштвеног односа.
Схватите, Русија не жели да буде господар света, ни Србија није желела (а ни могла) да буде господар Балкана.
Ви (западњаци, не мислим Ви лично) полазите од тога да би сви хтели да буду некакви господари а ко то не може треба да прихвати вазалство и да неком господару служи. Биће да је то некакав германски утицај, шта ли. Е код нас на истоку није тако. Ми желимо слободу. Господарење и колонијализам нас не интересују. Ропство је у Срба забрањено, одувек.
Препоруке:
29
1
54
субота, 01 март 2014 17:19
brzi
Sve je jedna velika farsa i igranka. Ukrajina posle izbora ide definitivno na dvoje. Pitanje jeste samo šta če uraditi ukrajinski oligarsi, oni koji su vlasnici industrijskih postrojenja na istoku ( Donetski bazen). Postoji najme velika veraovatnoča, da če neki preseliti svoje delatnosti istočnije u kavkaške zemlje dok če drugi dio oligarha svoja postrojenja prodati ruskim oligarsima( koji su mnogo jači finansiski) i sa novcem preseliti se na zapad Europe kao što je uradila prva generacija ruskih oligarha, pre svega onih koji znaju ko i šta je Putin ( veoma slična osoba po personalnim osobinama ko Janukovič). U svakom slučaju istok Ukrajine če ekonomsko delomično oslabiti. Dok za zapad zemlje osamostaljenje donosi čak nešto bolji položaj jer če svoje poljoprivredne proizvode prodavati preko robnih berza umesto dosadašnjih lihvarsko političkih poslova sa tom robom na relaciji Ukrajina-Rusija-Kina.
Препоруке:
1
25
55
субота, 01 март 2014 17:39
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Pomes'o covek Rusiju i Srbiju - njima je to isto.
Препоруке:
9
0
56
субота, 01 март 2014 17:46
jojo
G-dine Obama, Rusiju već košta vaše mešanje u Ukraini.
Ako se sada ne suprostavi, svako ko ima mozga zna, da ćete joj ubrzo isporučiti veći račun, a koji će ona morati da plati.
Rusija je primorana reagovati. Zašto da račune plaća sama? Bolje je da ih podeli sa vama.
Vi njoj bombu, a oni vama. I tako sve dok jednom ne smrkne ili oboma, a prilike su i celom svetu.
Препоруке:
6
1
57
субота, 01 март 2014 17:47
Радгост
@Mirko
Да се Русима одузме земља,зар не?Отворено и искрено.
Видите:Цео свет,али цео,је до скоро говорио за пијанца да пије као Енглез.Наравно да су Енглези и даље највеће светске пијанице.Али Бибиси јавља да су то Руси.
Земља Русија не живи од Запада!Запад живи на рачун целе планете.Испостили су земљу у З.Европи,Скандинавији,САД:скоро изловили сву рибу у светском мору;Тихи океан претварају у Мртво море.
Кинези и Јапанци су претходних 5000г. "могли" да освоје Русију а нису.Више воле да освајају обе Америке и Аустралију.
Највећу њиву на свету поседују Словени!
Приобални народи,иначе лењчине, изели све из мора и сад јуришају на храну код Словена.
Препоруке:
19
2
58
субота, 01 март 2014 17:47
Г.С.
Gary Locke,амерички амбасадор који је трагао за својим коренима у Јилонг-у,познат по честим порукама о људским правима,упућиваним Кинезима,био је испраћен,на основу искуства из 1949.године,када је испраћен последњи амерички амбасадор, следећим речима:“човек жуте коже и белог срца,банана човек“. Даље се наводи да Лок,не само да није разумео писанија о својим прецима,него ни кинески закон.“Он практично много воли да гестикулира и критикује кинеске послове“,као и да прича о људским правима на Тибету“.А завршетак је најлепши:“Да су твоји преци знали колики си професионалац,избацили би те из куће“.Такође му је замерено што призива зле ветрове и превише експлоатише аерозагађење у Кини.Толико о вредновању постојеће америчке политике.
Тако то раде Кинези.Израелци и Енглези су такође пожељни узори за Србе.Наглашавам да ми имамо младе људе који су знају како Србију да уреде..О њима пар реченица:“ delima Zavetnici daju nadu našem napaćenom srpskom narodu da još uvek žive one vrednosti
Препоруке:
1
9
59
субота, 01 март 2014 17:48
Г.С.
za koje se moramo svakodnevno boriti i za njih se zalagati, ako želimo jednoga dana svi ponosno i slavno da stanemo na tlo kosovsko, tlo Gazimestana i ispoštujemo savet Svetoga Save, da “samo Sloga Srbina spašava “. Tako ćemo osloboditi našu vekovnu duhovnu kolevku i konačno zaživeti kao Narod Nebeski, u slozi i radosti Božijoj.“
Da bi se svako od nas uverio u tačnost svega navedenog može slobodno da se obrati pokretu putem mejl adrese:
Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
ili preko zvanične Fejsbuk stranice: https://www.facebook.com/zavetnici?fref=ts.
Takođe je na sledećem linku http://zavetnici.rs/index.php/aktuelno/255-zavetnici-proslavili-dve-godine-od-svog-osnivanja moguće videti sa kakvom voljom, nadom i ljubavlju su ovi mladi ljudi proslavili dve godine svog postojanja i koliko jaku podršku imaju među srpskom rodoljubivom intelektualnom elitom!
Živela majka Srbija!
Autor: Danijel Igrec
Препоруке:
2
9
60
субота, 01 март 2014 17:50
dr.Rade Pajovic,Florida
Danasnji "New York Times"je vrlo jasno naglasio da su mogucnosti "kaznjavanja"Rusije vrlo ogranicene!
Препоруке:
20
1
61
субота, 01 март 2014 17:50
кум
Дечко, обрати пажњу и на Кину.И они ти крстаре око источне и западне обале. Амери, маните се вашег нацифашизма. Прочитали смо вас одавно. Ви сте у фази пропадања и боље је да се с тим раније помирите и да не изазивате веће зло за сопствени народ.
Препоруке:
16
1
62
субота, 01 март 2014 17:59
s.p.Lajković
Sada već amerikancima treba otvoreno zapretiti batinama. Mnogo su se izbezobrazili !!!!
Препоруке:
15
1
63
субота, 01 март 2014 18:15
Danilo
Gledao sam juce Obamu u direktnom obracanju naciji,odnosno na konferenciji za stampu u Bijeloj kuci,i mogu vam reci da to izgledalo vrlo mucno,Predsjednik svjetske velesile nije licio na sebe,bio je nervozan,zabrinut,govorio je nesigurno,gestikulirao,pricao a nista nije rekao,pozivao Rusiju da postuje integritet Ukrajine,a sam znao da te rijeci nece stici do Putinovih usiju.
Trudio se da ubijedi naciju da oni,SAD,i dalje vladaju situacijom,ali kako objasniti dolazak Rusa na Cubu i to usred ukrajinske krize?Teska situacija,Obama i SAD su zateceni.
Kako pomoci Ukrajini kad nemaju ni para,ni vojne moci da pariraju Rusima?
Jer,treba znati da ovdasnji mediji i politicari,godinama unazad,pricaju kako "bijedna" Rusija ne predstavlja nikakav problem za SAD i sad,odjednom,cijela nacija vidi da to nije istina,vidi da SAD i EU Rusiji ne mogu nista,a to donosi teske frustracije,kako zvanicnika,tako i obicnog naroda.
Neki pametniji Ameri se vec pitaju,da li je ovo kraj dominacije SAD?
Препоруке:
24
1
64
субота, 01 март 2014 18:33
телетабис
Да појесним садашњу ситуацију кроз историјску чињеницу да се током повлачења немачких снага, хитлерове војске, испред налета Црвене армије са немцима је пошло и преко 2000000 милиона украјинаца унијата, узгред многи су били у немачким униформама. И шта је сад чудно?
Препоруке:
17
1
65
субота, 01 март 2014 18:40
@Mirko
Lepe ti želje... što se tiče Kine, Tajvan i Japansko more je prioritet.
Препоруке:
12
1
66
субота, 01 март 2014 18:42
Милан Вишковић
Ајде, иди дувај мало!
Препоруке:
15
1
67
субота, 01 март 2014 18:51
djoka
Obamina rec "kostati" nije poznata ni samom Obami,a kamoli onima koji su mu napisali da je izgovori. Rusija je duzna da brani svoj narod od terorista koje placa ta ista amerika i zapad. To ce Putin i da sprovede,svidelo se to nekome ili ne.A to "kostanje" je samo plasenje mecke sresetom,odavno su oni sto kobajagi"prete" doziveli svoj krah.Sreca je u tome sto vise ne predstavljaju svetske policajce i razaraju drzave koje sami odrede,a sve radi pljackanja tih drzava.Nazalost tu spada i Srbija,gde ovi domaci kvinslinzi izvrsavaju sve naloge kroz njima poznatu i odavno izbledelu frazu "EU nema alternativu".Zahvaljujuci toj frazi,ova banda koja hara od 2000g.pa dosad je ekonomski unistila Srbiju,ali vojno i u svakom drugom pogledu. Zato moraju da odgovaraju jednog dana i da zavrse tamo gde im je odavno mesto IZA RESETAKA,a opljackano da im se oduzme i vrati narodu i drzavi.Jedino pokret DVERI ce njima doci glave,ostale tzv.stranke su odavno promasaj,one su vec na izdisaju.
Препоруке:
15
1
68
субота, 01 март 2014 20:35
kaca
Jedini komentar : Podršaka Rusiji u odbrani njenih nacionalnih,ekonomskih i bezbedonsnih interasa , od ovih Američkih kauboji(tu se svrstavaju i nišata manje zlokoban IV Rajh-EU),pustahija,lažnih demokrata,lažnih zastupnik i postovalaca ljudskih prava,lažnih boraca protiv korupcije(koji korupciju ozakonjuju kroz zakon o lobiranju) bombardera ,nosilaca nacističkih ideja o uredjenju sveta, otimačima tudjih resursa i teritorija .Koji u svojoj "izuzetnosti" dozvoljavaju sebi slanje marinaca u Kijev da brane ŠTA?(200 amera u Kijevu i ostale zapadno-ukrajinske naciste i rusofobe odnosno voljom amera i EU postavljene vlade)uz istovremene pretnje Rusiji da brani svoje stanovništvo i interese!
Ameri i EU Preteraliste,vašoj arogancija mora doći kraj, to je zakonomernost razvoja civilizacije!Vi ste OPASNOST za ceo MIROLJUBIVI SVET!
zA Marka : ti "pijani" Rusi oslobodiše uz velike žrtve 2/3 Evrope od Hitlera, a ne Ameri I Britoni!
Препоруке:
12
0
69
субота, 01 март 2014 20:40
драго_ца
@Г.С.
"Подсећам да Британци никада нису дозволили стварање арапског калифата који је обећао Лоренс од Арабије."
Лоренс је неко само у холивудским филмовима. Пошто видим да много читате онда сам сигуран да сте проучили разне изворе на темуе Балфурске декларације и МакМахон-Хусеин споразума.
Препоруке:
6
0
70
субота, 01 март 2014 20:49
драго_ца
@Г.С.
"Da bi se svako od nas uverio u tačnost svega navedenog može slobodno da se obrati pokretu putem mejl adrese:
Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
ili preko zvanične Fejsbuk stranice: https://www.facebook.com/zavetnici?fref=ts"
Они који су забринути да би се пошта евентуално могла затурити ако иде преко Гугла или Фејсбука, могу поруке послати директно преко америчке амбасаде у Београду.
Препоруке:
12
0
71
субота, 01 март 2014 21:04
Dobro Obama
A Kosovo?
Препоруке:
10
0
72
субота, 01 март 2014 21:05
Pravoslavni sloven
Dragi Obama, Rusija je naša Amerika!
Препоруке:
11
0
73
субота, 01 март 2014 21:06
драго_ца
@Danilo
"Teska situacija,Obama i SAD su zateceni."
Врло је тешко снаћи се у свему што се догађа и погодити ко стоји иза свега што се догађа. Ја сам рецимо изненађен текстом у Израелском Харецу по коме су израелски специјалци (који се наравно означавају као "бивши" и ветерани стари 32 године!) били организатори и вође оружаног дела "народне побуне" у Кијеву.
http://www.haaretz.com/news/world/1.577114
Ако овоме додамо и опште правило да је увек капитал био тај који је контролисао и дефинисао политику сваке државе, ствари су још компликованије.
Препоруке:
12
0
74
субота, 01 март 2014 21:07
драго_ца
@Danilo
"Teska situacija,Obama i SAD su zateceni."
Врло је тешко снаћи се у свему овоме и погодити ко стоји иза свега што се догађа. Ја сам рецимо изненађен текстом у Израелском Харецу по коме су израелски специјалци (који се наравно означавају као "бивши" и ветерани стари 32 године!) били организатори и вође оружаног дела "народне побуне" у Кијеву.
http://www.haaretz.com/news/world/1.577114
Ако овоме додамо и опште правило да је увек капитал био тај који је контролисао и дефинисао политику сваке државе, ствари су још компликованије.
Препоруке:
5
0
75
субота, 01 март 2014 22:35
Радгост
Хусеине,господин Путин поново помаже да САД остане читава и да сачувате образ,какав-такав,пред светом.Како?Једноставно, као што је поступио господин Путин.Захтевај од САД скупштине,сената или како то тело именујете,сагласност да интервенишете у Украјини.Скупштина наравно интервенцију неће да одобри.Јер,посланици-већина,наравно немају појма о Украјини а може много да "кошта".А настави да туткаш на Русе ону ј...ш ЕУ.
Препоруке:
6
0
76
субота, 01 март 2014 23:05
Bokelj
Teško je vjerovati da se Amerika poziva na međunarodno pravo. Da to radi Hitler nekako bi mi bilo normalnije.
Препоруке:
14
0
77
субота, 01 март 2014 23:35
Светислав Костић
А ко ће други него Блиц и Бета двоје задртих русофобичара.
Препоруке:
9
0
78
субота, 01 март 2014 23:46
Danilo
@ drago_ca,
U pravu ste,g-dine Drago,vrlo malo se zna koje sve tajne sluzbe u kojim akcijama ucestvuju i tesko se moze naci prave informacije.
Kao sto vi pomenuste Izrael,ja sam nasao u ruskim izvorima da je Gruzija imala kompletnu komunikacionu opremu iz Izraela i da su Izraelci bili operatori na tim uredjajima,a da su americki vojni instruktori bili prisutni u svakom gruzijskom vodu,ceti i svim ostalim formacijama.
Gruzijski komunikacioni centar,odakle se upravljalo radio-tehnikom,internetom,mobilnom i fiksniom telefonijom,TV,i odakle su Ameri i Gruzijci komandovali ratnim operacijama 2008 god.nalazio se u podzemnom sklonistu na tri etaze.
Rusi su znali za taj podzemni centar za vodjenje ratnim operacijama i on je prvi stradao,unisten je bombama od nekoliko tona,a te tri etaze su pretvorene u jednu,posada je ostala tu zauvijek,a ratnim operacijama nije rukovodio niko,tako da su ih Rusi smlatili za tri dana.
Препоруке:
11
0
79
субота, 01 март 2014 23:50
MILE IZ LAJKOVCA
Nema vise jednog TUTORA na ovoj planeti...bar su tri igraca...Kina...Rusija i Ameri s bratijom...Razlika u mentalitetu je ocigledna...Galamdzije su do sada igrali na tu kartu...a cutolozi su cuteci...njihovim metodama njih nadigrali....Kina je ipak najveca zagonetka ali je jasno stavila na znanje da je iza Rusije...Ko je pametan shvatice da nisu tek tako....Kinezi milione poslali u svet...bave se kao trgovinom...ali ne daj boze...na jedan mig iz Pekinga...oni su armija...Dakle sve se promenilo..nadam se da ce to NATO...Obama i ostala bratija shvatiti..
Препоруке:
11
0
80
недеља, 02 март 2014 00:26
Mirko
@Velizar M
poštujem vašu želju za slobodom, ali svijet ne funkcionira tako. Prirodni zakon govori da ne može postojati energetski vakum. Ako jedna sila nestane zamijeniti će je druga. Ovo što vi pričate je idealistički i priznajem da mi se sviđa ali gotovo nemoguće. A i vaši postupci devedesetih nisu baš na tragu onoga što govorite.
Znači ako nestane Američka dominacija doći će druga to je 100%. Koja sila ima šansu? Ne znam, zasad nijedna na vidiku. Možda Kina jer je lukava i mnogoljudna, ionako je Nostradamus rekao da će zavladati žuta rasa.
Vaše Ruse simpatiziram ali oni nemaju kapacitet za to. Neorganizirani, nezainteresirani, emotivni, nagli. Pogledajte na Youtube 'Only in Russia' sve je jasno
Meni je isto dal Rusi ili Kinezi, ali ova sloboda koju vi maštate je neizvediva.
Препоруке:
1
12
81
недеља, 02 март 2014 01:07
Danilo
@ Mirko,
Kazete,kad ode jedna imperija,mora doci druga.Ja mislim da ne mora doci druga,da moze doci do ravnoteze straha i moci izmedju dva suprotstavljena bloka,kao sto je to bilo u hladnom ratiu NATO vs Warsavski pakt.
Medjutim,kako Kina danas dade podrsku Rusiji i optuzi Zapad za hladnoratovske inicijative,ja mislim da bi osovina Kina-Rusija bila jedna strasno jaka ekipa koja bi diktirala medjunarodne odnose u svijetu,jer SAD i EU su,vec odavno dosle na vrh,tu se zadrzale jedno vrijeme i sada nemaju kud nego niz brdo.
Pozdrav,
Препоруке:
11
0
82
недеља, 02 март 2014 02:53
Петар Велики
Сад ће "храбри" председник покренути "милосрдног анђела 2" само ће крај бити другачији. Хе,Хе, биће срећан по нас. Ето 15 година од бесомучног и бестидног напада на Србе дочеках да и ова стока почиње да зазире и да добија по тамбури. Прво Грузија, па Сирија па онда Украјна. Ћуте као усрани и оне будале подстичу да мрзе оно што су дедови о очеви били. Углавном морална подршка. Паметном доста.
Давно рече Бора Чорба у песми Презир:
Себичан, бахат и малоуман
По свету прави русвај грдан
Сотона тврди да је хуман
И да је анђео милосрдан
Препоруке:
10
0
83
недеља, 02 март 2014 02:55
Турас
"Украјински парламент" : Можда амери мисле на разбојнике који су уз финансиску помоћ Немачке оборили легалну власт Украјине ,и сада уз њихово признање се приказују и од њих прихваћени- као једина легитимна власт . Да ли то Обама мисли да су сви у Европи будале .Затим још једна глупост која следи; међународна мисија "независна и кредибилна" (да свиснеш од смеха)која би била (као у свим банана државама)послата на Крим .И то на онај Крим који је вековима као и Кијев Руски .Жалосно, али сам од САД очекивао више духа што се одлука ове врсте тиче .Изгледа да је ова гарнитура Америчке власти испод очекиваног дипломатског нивоа , за једну "моћну"Енглеску колонију .
Препоруке:
8
0
84
недеља, 02 март 2014 05:53
Zoran
Ma idi begaj. Sto ti uzivas ugled i medju prijateljiam i neprijateljima, ne mogu da ti opsiem koliko te cene.:))
Препоруке:
3
0
85
недеља, 02 март 2014 06:04
Zoran
Ruski prod u Havani na 100km od Obale Amerike a trupe ruske ce polako ka Ukrajini. Svaka slucajnost nije slucajna. ;)
Препоруке:
4
0
86
недеља, 02 март 2014 12:35
Шором шајке, Дунавом чезе
Све ово и овакво понашање Империје, очекивали смо последњих година. Империји је потребан велики рат или неколико мањих да би изашла из економског колапса и тоталне моралене кризе. Империја ће доживети грађански рат ако не изазове рат ("Рат је рад", једна од дефиниција рата),покушала је по арапским и др. земљама,а сада је, на подлози фашизма Галијаца (Кличко, који је сигурно добио више од 1000 удараца у главу, главни политичар, па и Бин Ладена је школовала ЦИА).Ово је, како сам написао пре неки дан, велика несрећа за Путина и Русију. Путин полаже велики или последњи испит. Не сме дозволити долазак снага Еулекса или др. посредника. Једном када уђу готово је са том земљом и народом.Погледајте шта се дешава У БИХ или Космету или које куде. Империја је бесна и због Сирије. Рат је господо изгледа неизбежан, јер то хоће Имприја. Каубоји су луди, то је луди и примитивни народ, састављен од од убица, убили су у Азији више од 3 милиона људи, по другим земљама толико.Имерија је приклета земља.
Препоруке:
2
0
87
недеља, 02 март 2014 13:58
Велизар М. @ Mirko
Ма слажем се ја да тренутно влада организована сила индустријских земаља. Али само тренутно. Чини ми се да је овакав систем неодржив. Тај германски концепт господарења, заснован на неограниченом приватном власништву неће издржати промене које следе. Неће нестати, наравно, али биће темељно модификован. Зашто и како, премало је овде простора да то образлажем. Како год, интересантна времена су испред нас.
Me's čini da bi Rusiju puno više koštalo kad bi bila servis večernje revije Američkih želja i snova u emisiji "želje, čestitke i pozdrave"
JevRopljani i Amerikanci mislili da samo oni mogu biti sinični. Zaboga, ne postoji nikakva intervencija! Putin je lepo kazao da treba izbegavati eskalaciju nasilja i poštovati teritorijalni integritet Rusije... to jest Ukrajine. A u Sevastopolju je ruska baza i ta vojska tamo samo obezbeđuje bazu. Krim je deo Ukrajine. Rusija je obećala i da će pomoći Ukrajinu tako što će uložiti 5 milijardi u Krim, a ukrajinskim građanima će pomoći tako što će im dati ruske pasoše, naročito "Berkutima".
Aha... kao ova JevRopska misija u Ukrajini koja garantuje i potpisuje pa onda taj papir koristi kao toalet papir...
Kanda ništa od zapadne Ukrajine ako je Krim ruski.
Пример.
У Хрватској су живели Срби. У Хрватској је деведесетих година дошло до буђеења хрватског нацизма. Природна колективна реакција Срба из Хрватске на буђење нацизма је била одбрана, или ако волите побуна против нацизма. Американци су оптужили Милошевића да их је побунио. Истина је да су се побунили сами, рефлексна и природна реакција на појаву нацистичких симбола и претећег геноцида. Оправдана.
Исту ситуацију имамо и данас у Украјини.
Појавио се нацизам, недвосмислен и очигледан. Нацисти јасно и недвосмислено говоре о вешању убијању Руса, Јевреја, комуниста.
Руси, који су у огромној већини на Криму се самоорганизују да се заштите од помахниталог нацизма. И сад Американци, слепци каккве их је бог дао, не виде нацизам кога има, а виде руску агресију које нема. Нису нормални.
Доручковао сам "вуди" виршле са сиром, кифлу и јогурт. Супер су.
Vise nego principijelno.
Srbiju su unakazili, izivljavali se na njoj i jos uvek to rade, hajd' sad da vidimo kako ce se izivljavati na Rusiji.
hahahaah.... aaaahahahahaha "независна и кредибилна" hahahahahaha "независна и кредибилна".... uuuuuhahahahaha JevRospko-Američka misija koja je "кредибилна" hahahaha kad je to bilo i gde to ima? Jel "kredibilna" kao nedavno ona iz Kijeva?
Rusija službeno neće priznati Krim kao nezavisnu teritoriju niti će je službeno pripojiti Rusiji - iako to Krim u ovom trenutku (a u budućnosti i sve više) faktički jeste. Službeno priznanje bi išlo na štetu Rusije - dovoljno je da je Krim praktično ruski. Naravno, osim ako one psihopate iz "Vrhovne rade" u Kijevu ne pokušaju nešto kao Sakašvili...
Koliko vidim, sledi deljenje pasoša Rusima u Ukrajini a potom i zaštita tih i ostalih ruskih građana u Ukrajini. Uz istovremeno zalaganje Moskve za poštovanje teritorijalnog integriteta Ukrajine i poziva na očuvanje mira i sprečavanja eskalacije sukoba.
NSPM je vec objavljivala koliko je kostao kijevski puc, a mozda cemo saznati i kostanje venecuelanskog pokusaja. Nadam se neuspelog.
Није вам то косово да шаљете вилијама вокера.
Крим је Руски,запамтите.
За сва времена.
Pa najbolje je da bombardujes Moskvu ako te ne poslusaju. ;)
vi ste skloni takvim poduhvatima....ali ostaje jos jedna mogucnost....rusi da uzmu Krim, a EU i USA da naprave od ukrajine ZAJEDNICU UKRAJINSKIH OPSTINA i da tu ostvaruju svoja legitimna prava. :)
Нацизам?Нацисти?
Па где се "родио",родили?Како да препознамо по изгледу и језику,рецимо?Јел то уопште нешто из људске врсте или природна несрећа?Или можда свемирска тајна коју неки знају али се не усуђују да је открију обичним људима?Сви који знају о чему се ради у вези нацизма и нациста а не желе то да кажу,јесу шта?Пошто је јасно и недвосмислено реч о вешању,убијању људи,лично нећу чекати да до мене дођу.Или ћу да се сакријем или да их у заседи пресретнем.
Па шта је то за Русију, свега 1% онога чиме креће према Западу, када за то дође време.
Тек ћете се забринути када покрену 1.500.000 војника. И активирају нешто слично чувеним "каћушама" у 2. св. рату.
Питај деду како се он понашао тада. Исто чека и тебе, веруј ми.
Ето Руса брзином Бореја у центру ЕУ, тј. код овога што се хвалише нацистичким коментарима под псеудонимом "Брисел", а он ће да бега преко "велике баре", ако успе.
Небо наш,небо наш родимый дом
Первым делом,первым делом самолёты
Ну а девушки,а девушки потом!
Исто као што је био случај са суверенитетом Србије 1999?
Међународна заједница у интерпретацији Обаме је у ствари банда разбојника окупљена око Вашингтона и Брисела.
За мене је нацизам политички криминал и пракса.
Најбоље се човек може одредити према нацизму на основу нацистичке праксе и континуитета те праксе. Дакле линија која иде од Хитлера, преко Павелића и Бандере до сада активних политичара и других који следе њихову политику и што је још важније методе.
Дакле истицање нацистичких захтев, који су потпуно исти као и у време нацистичког похода Хитлера и покушајо да се ти захтеви наметну и остваре.
Решење је у прво демистификацији и указивању на такве активности, војном поразу нациста и строгом кажњавању.
Једном снажном заједничком акцијом свих антинациста.
Ајд, ниси се ваљда уплашио, па то су само "мирољубиве трупе" које желе да малчице попричају са вашим "мирољубивим демонстрантима".
Можда ипак да пошаљете на Крим ваше "милосрдне анђеле", Путин ће им врло радо припремити срдачну и надасве врелу добродошлицу :)
2) Крим је био у оквиру Русије док га Украјинац Хрушчов ПОТПУНО БЕСПРАВНО није уписао у Украјину. Мора Крим бити део Русије. Једино је то право, остало је бесправље.
3)Право је да све територије, које су чиниле Царску Русију до "револуције" којом су западне силе извршиле бесправно рушење Русије, данас буду враћене Русији. ТО ЈЕ ИСТОРИЈСКО ПРАВО РУСИЈЕ. Југ УСА треба вратити Мексику.
4)Зашто до сада није УСА "коштало" за све што је чинила и чини по Планету против малих народа и слабих држава??? Зашто би правда "коштала" Русију. ТО ЈЕ САМО ПУСТА ЖЕЉА УСА ЗЛИКОВАЦА.
5)Обама, Ваше галаме, претње, вашу УСА "међународну заједницу" и ваше одлуке ОБЕСИТЕ МАЧКУ О РЕП. ВИ СТЕ ЗЛИКОВЦИ И ВАША "БРИГА" О ПРАВУ ЈЕ УВРЕДА ЗА МОЗАК И ДОСТОЈАНСТВО.
Prema tome Obama moze samo nemocno da besni i sisti ,dok Rusi vrse zastitu sigurnosti svojih sunarodnika na Krimu 60%su Rusi,i to na isti nacin kako su Ameri vrsili "zastitu"svojih 1000sunarodnika na Grenadi.Ha ,ha,ha kako su ovi Ameri ispali glupi ,pa to nema nigde.
Свакако треба озбиљно схватити ову претњу,јер ако се сетимо речи једног "деде",Амери имају оружје јаче од атомске бомбе.Но није само то разлог ради којег Украјином треба пажљиво "руковати".Запад доказује корупцију у Украјини и у томе нема грешке.Украјина је Кини испоручила отприлике стоти део уговорене количине жита па ће о томе пресудити Суд за међународну арбитражу у Лондону.
Ако је постизање светског мира важно,а јесте на првом месту по важности,онда ту нема места за усијане главе,које су тако уочљиве међу коментаторима,а на жалост опет је међу њима једна звездица.
Тако су записали Етрурци,или како су сами себе називали Рашани. Зато је код њих остало записано: Смрт долази са Запада!
Да ли ови нацисти уважавају чињеницу да је Историја учитељица живота.
Има једна нова Историја света у два тома.Писац је Warren Chan Chee.Први том обрађује 16 кинеских династија а други има исте наслове,али обрађује историјске догађаје у свету који се су одвијали у време поменутих династија.Књиге имају за циљ да науче младе људе да је знање историје неопходно да би разумели дневне догађаје у свету и да би обуздавали своје владаре кад ови крену у освајања туђих територија и натерали их да размишљају о нечем што се зове историјско право.
период обухваћен овом историјом је од 4500 год. пре Христа до 1911.године.
Он упоређује настанак и пад исламских Umayyao Abbasid за време Танг династије.
Још једна занимљивост,не из приказа наведене Историје.Qianlong(1736-1796)уводи луксузан живот у Кину,а језуитски хришћански мисионари му помажу да зида зграде у европском стилу.
Моје мишљење је да догађаји у Украјини не искључују учешће муслимана.Сетимо се Лоренса од Арабије и Британаца
Не знам шта решава навијање као на фудбалским утакмицама.Можда је то вентил растерећења и ништа друго.
Но,ратови су,до сада,били углавном због расподеле земље,воде и женки(о њима нећемо сада).Многи ће рећи да је ово старомодан,заостао приступ.Ал ајд.Дакле:
Нацистима је у Хрватској припала земља као узгредна појава,пошто су Србе побили,протерали или преверили.Неко треба да "брине" о њој пошто нема више власника Срба,зар не?
Али,рецимо,о српској земљи на Косову и Метохији "брину" Американци,који нису на вашем попису нациста,мада су наравно и они убијали Србе.Као и Енглези,Французи,Данци,Холандези и још многи хришћански народи из тзв Европе.
И додајем у загради:Ниш и околину су мноого више убијали Англоамери него нацисти.
Подсећам да Британци никада нису дозволили стварање арапског калифата који је обећао Лоренс од Арабије.
Кад Руси довољно узнапредују, нато ће бити заузет, па ћемо ми, сви суседи Албаније, остати са вама насамо- очи у очи.
А онда ћемо вас колективно послати на часове пливања у Јадранско и Јонско море (по избору) и братски поделити територију. А можда и оставимо коју девојку да нам рађа Српчиће по пасивним крајевима. ха ха ха ха
Многи су претили па се понели осећајем битности и напали је.
Зато у реду стоји низ бивших Царстава која су пошто их је Руски доброћудни медвед пропустио кроз шапе и зубе данас остала као државе које више никад неће имати значај који су имале.
Низ слупаних царстава : Француско, Немачко, Шведско, Турско, татарско, Монголско итд, изгледа да је на реду Америчко царство зла.
И књизи је записано да је трећи Рим - Москва, и да новог рима неће бити.
Ne samo da nemaju nikakve šanse jer sada nema zapada na njihovoj strani a samo protiv Njemačke izgubili su 20 miliona ljudi. Ne samo to nego da i krenu Kina bi preko noći uzela pola Rusije, ona odvno mjerka ruski teritorij jer nije pravedno da 10x manje stanovnika ima 3x veći teritorij, njima treba teirotij i resursi koje su sami uništili razvojem. Čitajte malo kineske geopolitičke studije
Nadam se da su ovi komentari cinični, jer ako odražavaju vaše pravo mišljenje gadno ćete se razočarati
Ne razumem ovog Nobelovca mira koji je barem nekoliko ratova poveo protiv drugih drzava i jos na nekima od njih ima sopstvenu vojsku da taj mirotvorac zamera Putinu mirotvorcu jer osigurava svoje gradjane od nelegalnih vlasti u Ukrajini koje je odmah ozakonio rasisticki zakon za one koji govore ruskim jezikom koji je bio do sada i jedan od zvanicnih jezika.Ne razumem da se nije okomio na svrgavanje legalno izabranih vlasti od par hiljada naoruzanih naci-terorista u Kijevu.Ne razumem da USA demokratija dozvoljava da ti ulicni huligani ulaze i prete Skupstini, i da silom onemogucavaju postovanje ugovora EU i Janukovica koji je jedini legalni Predsednik Ukrajine
Одувек сам албанцима предлагао да оду у Албанију, на купање. Пливање је иначе један од најздравијих спортова. Толико је здрав да могу да се тим спортом баве свих 365 дана у години. Пливање је вредније од Косова и Метохије, које им иначе не припада.
Схватите, Русија не жели да буде господар света, ни Србија није желела (а ни могла) да буде господар Балкана.
Ви (западњаци, не мислим Ви лично) полазите од тога да би сви хтели да буду некакви господари а ко то не може треба да прихвати вазалство и да неком господару служи. Биће да је то некакав германски утицај, шта ли. Е код нас на истоку није тако. Ми желимо слободу. Господарење и колонијализам нас не интересују. Ропство је у Срба забрањено, одувек.
Ako se sada ne suprostavi, svako ko ima mozga zna, da ćete joj ubrzo isporučiti veći račun, a koji će ona morati da plati.
Rusija je primorana reagovati. Zašto da račune plaća sama? Bolje je da ih podeli sa vama.
Vi njoj bombu, a oni vama. I tako sve dok jednom ne smrkne ili oboma, a prilike su i celom svetu.
Да се Русима одузме земља,зар не?Отворено и искрено.
Видите:Цео свет,али цео,је до скоро говорио за пијанца да пије као Енглез.Наравно да су Енглези и даље највеће светске пијанице.Али Бибиси јавља да су то Руси.
Земља Русија не живи од Запада!Запад живи на рачун целе планете.Испостили су земљу у З.Европи,Скандинавији,САД:скоро изловили сву рибу у светском мору;Тихи океан претварају у Мртво море.
Кинези и Јапанци су претходних 5000г. "могли" да освоје Русију а нису.Више воле да освајају обе Америке и Аустралију.
Највећу њиву на свету поседују Словени!
Приобални народи,иначе лењчине, изели све из мора и сад јуришају на храну код Словена.
Тако то раде Кинези.Израелци и Енглези су такође пожељни узори за Србе.Наглашавам да ми имамо младе људе који су знају како Србију да уреде..О њима пар реченица:“ delima Zavetnici daju nadu našem napaćenom srpskom narodu da još uvek žive one vrednosti
Da bi se svako od nas uverio u tačnost svega navedenog može slobodno da se obrati pokretu putem mejl adrese: Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели ili preko zvanične Fejsbuk stranice: https://www.facebook.com/zavetnici?fref=ts.
Takođe je na sledećem linku http://zavetnici.rs/index.php/aktuelno/255-zavetnici-proslavili-dve-godine-od-svog-osnivanja moguće videti sa kakvom voljom, nadom i ljubavlju su ovi mladi ljudi proslavili dve godine svog postojanja i koliko jaku podršku imaju među srpskom rodoljubivom intelektualnom elitom!
Živela majka Srbija!
Autor: Danijel Igrec
Trudio se da ubijedi naciju da oni,SAD,i dalje vladaju situacijom,ali kako objasniti dolazak Rusa na Cubu i to usred ukrajinske krize?Teska situacija,Obama i SAD su zateceni.
Kako pomoci Ukrajini kad nemaju ni para,ni vojne moci da pariraju Rusima?
Jer,treba znati da ovdasnji mediji i politicari,godinama unazad,pricaju kako "bijedna" Rusija ne predstavlja nikakav problem za SAD i sad,odjednom,cijela nacija vidi da to nije istina,vidi da SAD i EU Rusiji ne mogu nista,a to donosi teske frustracije,kako zvanicnika,tako i obicnog naroda.
Neki pametniji Ameri se vec pitaju,da li je ovo kraj dominacije SAD?
Ameri i EU Preteraliste,vašoj arogancija mora doći kraj, to je zakonomernost razvoja civilizacije!Vi ste OPASNOST za ceo MIROLJUBIVI SVET!
zA Marka : ti "pijani" Rusi oslobodiše uz velike žrtve 2/3 Evrope od Hitlera, a ne Ameri I Britoni!
"Подсећам да Британци никада нису дозволили стварање арапског калифата који је обећао Лоренс од Арабије."
Лоренс је неко само у холивудским филмовима. Пошто видим да много читате онда сам сигуран да сте проучили разне изворе на темуе Балфурске декларације и МакМахон-Хусеин споразума.
"Da bi se svako od nas uverio u tačnost svega navedenog može slobodno da se obrati pokretu putem mejl adrese: Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели ili preko zvanične Fejsbuk stranice: https://www.facebook.com/zavetnici?fref=ts"
Они који су забринути да би се пошта евентуално могла затурити ако иде преко Гугла или Фејсбука, могу поруке послати директно преко америчке амбасаде у Београду.
"Teska situacija,Obama i SAD su zateceni."
Врло је тешко снаћи се у свему што се догађа и погодити ко стоји иза свега што се догађа. Ја сам рецимо изненађен текстом у Израелском Харецу по коме су израелски специјалци (који се наравно означавају као "бивши" и ветерани стари 32 године!) били организатори и вође оружаног дела "народне побуне" у Кијеву.
http://www.haaretz.com/news/world/1.577114
Ако овоме додамо и опште правило да је увек капитал био тај који је контролисао и дефинисао политику сваке државе, ствари су још компликованије.
"Teska situacija,Obama i SAD su zateceni."
Врло је тешко снаћи се у свему овоме и погодити ко стоји иза свега што се догађа. Ја сам рецимо изненађен текстом у Израелском Харецу по коме су израелски специјалци (који се наравно означавају као "бивши" и ветерани стари 32 године!) били организатори и вође оружаног дела "народне побуне" у Кијеву.
http://www.haaretz.com/news/world/1.577114
Ако овоме додамо и опште правило да је увек капитал био тај који је контролисао и дефинисао политику сваке државе, ствари су још компликованије.
U pravu ste,g-dine Drago,vrlo malo se zna koje sve tajne sluzbe u kojim akcijama ucestvuju i tesko se moze naci prave informacije.
Kao sto vi pomenuste Izrael,ja sam nasao u ruskim izvorima da je Gruzija imala kompletnu komunikacionu opremu iz Izraela i da su Izraelci bili operatori na tim uredjajima,a da su americki vojni instruktori bili prisutni u svakom gruzijskom vodu,ceti i svim ostalim formacijama.
Gruzijski komunikacioni centar,odakle se upravljalo radio-tehnikom,internetom,mobilnom i fiksniom telefonijom,TV,i odakle su Ameri i Gruzijci komandovali ratnim operacijama 2008 god.nalazio se u podzemnom sklonistu na tri etaze.
Rusi su znali za taj podzemni centar za vodjenje ratnim operacijama i on je prvi stradao,unisten je bombama od nekoliko tona,a te tri etaze su pretvorene u jednu,posada je ostala tu zauvijek,a ratnim operacijama nije rukovodio niko,tako da su ih Rusi smlatili za tri dana.
poštujem vašu želju za slobodom, ali svijet ne funkcionira tako. Prirodni zakon govori da ne može postojati energetski vakum. Ako jedna sila nestane zamijeniti će je druga. Ovo što vi pričate je idealistički i priznajem da mi se sviđa ali gotovo nemoguće. A i vaši postupci devedesetih nisu baš na tragu onoga što govorite.
Znači ako nestane Američka dominacija doći će druga to je 100%. Koja sila ima šansu? Ne znam, zasad nijedna na vidiku. Možda Kina jer je lukava i mnogoljudna, ionako je Nostradamus rekao da će zavladati žuta rasa.
Vaše Ruse simpatiziram ali oni nemaju kapacitet za to. Neorganizirani, nezainteresirani, emotivni, nagli. Pogledajte na Youtube 'Only in Russia' sve je jasno
Meni je isto dal Rusi ili Kinezi, ali ova sloboda koju vi maštate je neizvediva.
Kazete,kad ode jedna imperija,mora doci druga.Ja mislim da ne mora doci druga,da moze doci do ravnoteze straha i moci izmedju dva suprotstavljena bloka,kao sto je to bilo u hladnom ratiu NATO vs Warsavski pakt.
Medjutim,kako Kina danas dade podrsku Rusiji i optuzi Zapad za hladnoratovske inicijative,ja mislim da bi osovina Kina-Rusija bila jedna strasno jaka ekipa koja bi diktirala medjunarodne odnose u svijetu,jer SAD i EU su,vec odavno dosle na vrh,tu se zadrzale jedno vrijeme i sada nemaju kud nego niz brdo.
Pozdrav,
Давно рече Бора Чорба у песми Презир:
Себичан, бахат и малоуман
По свету прави русвај грдан
Сотона тврди да је хуман
И да је анђео милосрдан