Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Emir Kusturica: Veoma mi je stalo do prijateljstva s Vučićem, Bosić pokušava da ga zavadi sa Dodikom

Komentari (94) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 25 februar 2014 15:12
micky
Ostavite Kustu, nistavila na miru. Kusturica je za sav Srpski politicki sljam SVETAC. I jos jednom Svetac. Rezultat Bozijeg providjenja da se Srbi imju oko cega okupiti. Sve su urusili Nistaci poput Tadica, Vucica, Dinkica, Nikolica i slicnih oblasnih Gaulajtera.
Preporuke:
102
75
2 utorak, 25 februar 2014 15:15
hm
Hm. Leže i Kusta na Rudu. Ali kad je legao Koštunica, i kad je legao Dodik, zašto da ne legne i on. Žalosno, ali istinito.
Preporuke:
83
57
3 utorak, 25 februar 2014 15:18
jojo
Tako je Emire.
Ne znam samo koliko će moći Vaše reči dopreti do običnog naroda.
Preporuke:
25
74
4 utorak, 25 februar 2014 15:20
sofi
Emire, brate, sada i zemljače. Čuvaj se Prvog. Tragovi mu mnogo dišu.
Gaji prijateljstvo sa Koštunicom.
Preporuke:
132
10
5 utorak, 25 februar 2014 15:23
Miroslav Anđelković
Racionalan čovek, zbog ćudljivosti vremena, na svaki čiviluk obesi po neku ''džoku*''!
Zlu ne trebalo!
* arhaični izraz za odevni predmet.
Pa, narode moj srbski, imaš li ti nekog prijatelja, mereno Nemanjinim aršinom, među političarima?
Preporuke:
74
3
6 utorak, 25 februar 2014 15:28
Nikola Petković
I meni je veoma stalo do prijateljstva s Vučićem, koje je on potvrdio svojom naklonošću prema Andrićgradu, i želim da to bude od obostrane koristi.

Majstore, majstore. I ti si prs`o. Da sam juče umro, ne bih poverovao da ti je stalo do prijateljstva sa veleizdajnikom srpskoga naroda. Ili možda nisi ni čuo za Kosovo i Metohiju? Znaš li koliko tamo (KiM) ima Andrićgradova? Ne znaš? Zarad jedne tvorevine (Andrićgrad), zbog koje ti, evo, kapu dole, da ti je stalo do prijateljstva sa izdajnikom Kosova i Metohije? Ako nisi znao (mada sumnjam), ponoviću reči tvog kolege Siniše Kovačevića: Svi Srbi su sa Kosova i Metohije i svi Rusi su iz Kijeva.
Preporuke:
107
13
7 utorak, 25 februar 2014 15:34
S. Stanišić
Iskreno, Emire! Cenim Te, ali Tvoje izjave u zadnje vreme ne znam gde da svrstam. Ne mogu da verujem da si u tolikoj meri izgubio kompas i da podržavavaš i prijateljem nazivaš vučića, najvećeg neprijatelja srpskog naroda, izdajnika, lažova... diktatora!
Emire, osvesti se!
Preporuke:
104
10
8 utorak, 25 februar 2014 15:45
filmska kritika
Loš ti je taj tvoj novi "film" Emire!
Preporuke:
72
11
9 utorak, 25 februar 2014 15:46
Golub
Vala je i ovaj Kusturica veliki folirant, on bi i sa Cedom Jovanovicem bio prijatelj kada bi Ceda bio na vlasti. Dosta mi ga je vise.
Preporuke:
54
52
10 utorak, 25 februar 2014 15:52
bez iluzija
Kad je svest mogao da promeni Vučić i 50,1% glasača zašto bi smo to zamerili nekome ko je među prvima veru promenio. Nije bilo popularno govoriti kako su mu svi filmovi loši osim Sećaš li se Doli Bel ali se sada može reći da su mu sve dosadašnje izjave bile neiskrene imajući u vidu ovu poslednju!
Preporuke:
24
49
11 utorak, 25 februar 2014 15:55
izvođači radova
Vidimo mi da će se zidati i Vučićgrad čim su izvođači počeli da se nude!
Preporuke:
40
14
12 utorak, 25 februar 2014 16:12
pih iz bih
Vašar taštine, hvali moje kamenje i postaću ti veran prijatelj i sledbenik!
Preporuke:
37
15
13 utorak, 25 februar 2014 16:16
profil h
a možda je u pitanju - mudrost ? Tvorevine odolevaju vremenu, za razliku od političara ?!
Preporuke:
38
8
14 utorak, 25 februar 2014 16:22
most
Kosturica pravi most između Koštunice i Vučića kad već nije mogao preko Drine!
Preporuke:
8
23
15 utorak, 25 februar 2014 16:29
Samuilo prostačina
Kolariću paniću, pletemo se samiću.Sami sebe zaplićemo, slabo se il nikako ne rasplićemo.To je naš život.Ovaj čovek neće kavge onde gde razloga za kavge nema.Svi mogu u Amdrić grad .I Turci i Mudžahedini.Svi koji su ljudi.Neljudi tamo neće i kad ih Andrić hoće
Preporuke:
28
4
16 utorak, 25 februar 2014 16:31
Eero Od Bakionice A Sonog Sveta
''džoku*''!
* arhaični izraz za odevni predmet.
E moj prijatelju u mom selu "džoka" nije arhaizam!
Preporuke:
30
2
17 utorak, 25 februar 2014 16:32
Srbin
Kristalno su jasne bar DVE poruke Kusturičinog nastupa (ponašanja):
1) Vučić je diktator i osvetnik sa nepredvidivim ponašanjem, a u okupiranoj Srbiji nema ko da ga spreči u odmazdama.NAROD JE PRETVOREN U OVCE.
2) Kusturica se plaši za svoju sudbinu i sudbinu svog rada. Kukavički naziva izdajnika prijateljem. Nikada, ni u jednom prethodnom režimu, Kusturica NIJE pokazivao straha kao što ga pokazuje pod Vučićevim režimom. Opravdano, ali kukavički. Ko može verovati Vučiću?
Preporuke:
68
5
18 utorak, 25 februar 2014 16:32
pop i berberin
predlažemo da, čim ѕavršite andrićgrad, prionete na ѕidanje vučićgrada. na čvrstim temeljima - ulizištva!
Jadan Andrić.
Preporuke:
46
13
19 utorak, 25 februar 2014 16:34
brm
Kusta:
od SLobe - svašta
od Mila - željezničku stanicu u Herceg Novom i festival na Žabljaku
od Koštunice - Drvengrad
od Borisa i Dodika - Andrićgrad
od Vučića?..
uvek u prvim redovima opozicije
Preporuke:
45
17
20 utorak, 25 februar 2014 16:45
Vama koji ne razyumete
Sta je po vama trebalo Kusturica da kaze?. Da pljuje po Vucicu?. Kusturica je vrlo diplomatski, ne mesaci se u politiku, odgovorio na provokacije onih koji zele da zavadu Srbiju i Republiku Srpsku.
Kusturica nije politicar, on je umetnik, koji vrlo snazno brani srpstvo, sve sto je srpsko i pravoslavlje. Braneci Srpstvo, samo tim cinom, on je protiv Vucica koji hoce da nam menja svest.
Dugo nam ziveo nas VELIKI Kusturica!.
Preporuke:
67
15
21 utorak, 25 februar 2014 16:49
Ent
Preteraste sa kritikama Emira koji je veliki patriota i nema šta da mu se zameri.
Preporuke:
65
15
22 utorak, 25 februar 2014 16:52
Bojan, Priština
Za ovakve ljude se u najmanju ruku kaže da su kontroverzni.
Učestvuje na mitingu za Kosovo na dan proglašenja šiptarske nezavisnosti, u vreme buke oko Briselskog sporazuma drži koncerte u Leposaviću kao podršku pobunjenom narodu a onda ističe prijateljstvo sa Vučićem, režiserom svih zala koja su nas u poslednje vreme snašla.

Kad su takve stvari u pitanju ja stavljam lične afinitete i emocije sa strane i kažem onako kao mislim da jeste. Kao pojedinac sam cenio i hvalio Koštunicu za mnoge dobre stvari koje je učinio možda čak i više na Kosovu nego li u ostatku Srbije isto je tako i sa Kusturicom.

Čini mi se da mu je neko zapretio pa se uplašio, još onda kada je nevešto najavio izlazak iz javnog života i poslednji intervju O. Bećković. U kojem se otprilike pravdao da nije baš on takav nacionalista i buntovnik i da ne misli da je Briselski sporazum izdaja a njegovi akteri izdajnici. Šta je tu je strah često puta kalja obraz čoveku, reče Njegoš.
Preporuke:
50
8
23 utorak, 25 februar 2014 16:53
Goja
Da je to objavio neki ozbiljniji list od kurira ili blica ja bih možda i poverovao,ovako pravi sadržaj Kustine izjave ćemo verovatno saznati posle izbora. Ovo mi sve liči na dalje dizanje rejtinga PRVOM!
Preporuke:
41
2
24 utorak, 25 februar 2014 16:55
put pustinjaka cetinjskog
Treba ponovo čitati Gorski vijenac - sve je tamo napisano - i kako je bilo i kako jeste i kako će nam biti, ponajviše ko je vjera a ko nevjera!
Preporuke:
37
0
25 utorak, 25 februar 2014 17:00
Peter RV
Od kad je pristao da bude član 'Krunskog Savjeta' Aleksandra 'drugoga', veličanstvenog, moglo se očekivat svašta od Kusturice -sem pameti.
Preporuke:
32
23
26 utorak, 25 februar 2014 17:18
saša r.
Ej, braćo, ostavite Kusturicu na miru. Taj čovek je sjajan i vrlo lucidan, o Njegovom patriotizmu i da ne govorim.
Pametan čovek uvek pravi neku vrstu sinteze, u ovom momentu ne treba da prozivamo Kustu, jer glavna opasnost ide od globalista i njihovih poslušnih mudža u Bosni. Poenta je identična onoj iz Ukrajine, "miroljubivi demonstranti" pokušaće da preliju proteste na Republiku Srpsku, ne bi li je srušili i stavili pod teror srpsko življe, kao što i onaj Kličko sa svojim teroristima, ima cilj da zadovolji svoje gazde, tako što će probati da svoje razbojnike prebaci u područje Krima i Donjeckog basena.
Za Krim i Donjecki basen ne brinem, jer će Putin ove bitange sravniti sa zemljom, ali brinem se za Republiku Srpsku i Srbiju, jer nisam nimalo optimista kako će se u datom momentu ponašati službe i vojska u Srbiji.
Preporuke:
60
5
27 utorak, 25 februar 2014 17:27
Lola
pis'o sam ja već o tome pre godinu dana ...pa nadobijao neke silne kritike ....
Po meni , lik je fenomenalan jer vrlo pažljivo daje izjave i radi svoj pos'o , navodno u ime Srbije .....promenio je čak i veru a prijatelje ima gde god može da se ogrebe za neki dinar ......ne znam zašto ali me jako podseća na bregovića .....isto podneblje isto razmišljanje ....naravno pričamo o raji ......bilo bi lepo da grešim
Preporuke:
20
23
28 utorak, 25 februar 2014 17:27
Žalosna sova
Prijateljstvo sa Vučićem ide uz muzičku želju "Kulu zidam, a kamena nemam". Sad će Vučić da pomogne prijatelju, za to i služe prijatelji.Bio je i Tadić veliki prijatelj i dobrotvor za "Drvengrad" kao ovi za "Andrićgrad". Ideje naše, benzin vaš.
Preporuke:
28
4
29 utorak, 25 februar 2014 17:32
s.p.Lajković
Kusto, po prvi put si se zahebo...
Preporuke:
22
8
30 utorak, 25 februar 2014 17:44
Za bez iluzija
On uopšte nije promenio veru nego se vratio na veru svojih predaka. Bez obzira kako se izjašnjavali,svi su oni Srbi koji su iz pravoslavne vere prešli u islam. Tačnije, neki njihov predak Srbin/pravoslavac je prešao u islam da bi sačuvao imanje, dobio neke povlastice... Ali to je bilo pa prošlo. U interesu sadašnjih generacija je da opet postanu ono što zapravo jesu - Srbi/pravoslavci. Ovako ne znaju šta su - ni Turci ni Arapi. I to sve zbog nekog pretka i njegovih davnašnjih interesa.
Preporuke:
38
2
31 utorak, 25 februar 2014 17:45
Z. Đ.
Pre skoro dve godine naslov u Blicu: Kusturica svira, a Dačić peva Miljacku. Stave i snimak, ali na snimku nema Kusturice, sišao sa bine. Ove rečenice o prijateljstvu sa Vučićem nema u Novostima. A i da je rekao, onim što je do sada uradio, zaslužio je bar da ga ne pljujemo, ako nam se neka njegova izjava ne dopada.
Preporuke:
42
1
32 utorak, 25 februar 2014 17:45
666
bravo kusturice bas si ravi covek koji zna da je aca najboljiu svemu politike u srbiji i evrope kao najbolji evrski politicar sigurno kusturirca to najbolje znajer je pametan i odlican rdeitelj u evroi ga svi vole i postuji kao i acu i zato su oni najboji ljudi iz srbije u evropi
Preporuke:
5
32
33 utorak, 25 februar 2014 17:52
Jovan T.
Iza Kusturice stoje njegova, velika, dela. Sve što je uradio, uradio je za dobrobit i ponos srpskog naroda. Hvala Bogu da nije postao ostrašćeni strančar ni politikant (kao neki pakosni komentatori ovde), da ne mrzi ovog ili onog političara i nije ni u čijoj slućbi. I Andrićgrad je napravljen kao velika zadužbina, kao jedan živi spomenik kulture i svaka mu čast na tome, kao i sve pre toga, potpuno je nebitno uz pomoć kog političara. To će ostati godinama, decenijama, a nadam se i vekovima kao veliko i vredno delo. Ne spuštajte se na nivo Vesne Pešić (uzgred jedne osobe koja nije ostavila gotovo ništa vdobro i vredno pomena za sve decenije bavljenja politkom) koja je imala ista "argumente" kad je napadala Kustu. U ostrašćenom besu (naravno opravdanom) prema Vučiću ili bilo kome drugom, spuštate se na njenu razinu. Iza Kuste su ostali (za sada) sjajni filmovi, muzika, dve knjige, građevinski objekti koju će postati zaštićeni spomenici kulture... i uvek jasan rodoljub stav. Svaka mu čast!
Preporuke:
33
8
34 utorak, 25 februar 2014 18:19
Zar i ti brate Kusto
Da podržavaš ovog piona Brisela, Londona, Gvide, Eštonke...Ovog dušmana prodane duše...
Preporuke:
18
6
35 utorak, 25 februar 2014 18:37
Vladimir
Kusturica=ulizica svakoj vlasti.Fuj.....
Preporuke:
27
29
36 utorak, 25 februar 2014 18:44
Samuilo prostačina BRMu
Tačno ste sve nabrojali.Ajte ja vi da sve to napravimo pa ma šta radili i kako se prevrtali?Ima velikih i ima malih.Mali se potsmevaju velikima i tako uobražavaju da nisu mali.Možda i nisu.Znam mnogo onih koji su ostali zamnom a zasljuživali su više.Ali život nudi jedno a okolnosi nose drugo.Međutim ta podela, ma kakao ponekad nepravedna, ne daje nam pravo da, kad ne uspemo da se ostvarimo,blatimo velike.To što je Kusturica postigao je veliko.I Andrić.I Ćosić.Andrića Muslimani galate na pasja kola.Knjignj u napisali njihovu učenjaci da dokažu kako je on ocrnio Turke i Muslimane.Ćosića smo srubljivali mi Srbi.Malo smo videli.Svako ima svoj ugao i svakom je on najbolji.Ali mi,možda smo duhom veliki,ali kad smo delom mali, moramo da umemo to da shvatimo.Život teče i posle nas a kad se mi udaljimo, dela ostaju.U tome je tajna trajanja,ako shvatimo i razumemo šta želim time da kažem
Preporuke:
14
2
37 utorak, 25 februar 2014 18:47
Stanic Milan
Cudni su putevi Gospodnji.Nekada svetski sineasta koji sa svojim"ocem"i "domom"pokupi nagrade na festivalskoj pijaci,danas postade gradjevinski preduzimac i vecinski vlasnik Andric - grada.Ne bi to bilo strasno moj Jovane T.da se novac za gradnju Andric -grada ne izvlaci od srpske sirotinje i RB Republike Srpske,a hiljade nesretnika smesteno je jos uvek u tzv."kolektivne smestaje"(eufemizam cije bi puno znacenje po izgledu i komforu vise odgovaralo logorima).Spilberg i Polanski oduzili su se svom narodu,ali i Vaseljeni za vekove ,svojim genijalnim ostvarenjima govoreci o nacizmu kao najvecem zlu koje moze zadesiti covecanstvo.Da je krenuo njihovim putem pa snimio film o "Jasenovcu"zaduzio bi srpski narod za vecnost.Ovako,trceci za Vucicem ,Kostunicom,Dodikom bez ikakve potrebe je stvorio odijum u narodu,upustajuci se u prizemne diskusije i svadje,oko nekog kamenja.Zalosno.
Preporuke:
18
7
38 utorak, 25 februar 2014 19:06
Jasna*
Mali ste svi vi za velikog Kustu.Sto se ono kaze mozete samo da mu pljucnete pod prozor
Preporuke:
13
26
39 utorak, 25 februar 2014 19:15
Jasna*
Kusturica gradi,stvara ,pise.A sta ste vi stvorili,sagradili ,napisali ,sem sto pisete maliciozne komentare?
Bas briga Kustu sto vi mrzite Vucica ,a volite ne znam kog drugog politicara.Ziv se potresao.Kusta ima misiju i postuje svakoga ko ce mu pomoci da je ostvari.Svi vi koji ga sada kritikujete ,a do juce ste ga dizali u nebesa ,isuvise ste sitni da biste mogli da shvatite umetnika svetskog kalibra,kakav je Kusturica.
Preporuke:
17
19
40 utorak, 25 februar 2014 19:23
Stanic Milan 2
Stanic M.- G-dja Jasna*

Postovana,

Svaki covek je gospodin pod svojim sesirom!Tako rekose moji seljaci.Prateci Vase priloge na ovom sajtu moram konstatovati,da Vam lepo i ugladjeno ponasanje ocito nije bolja strana.O pljuckanju toliko.
Preporuke:
23
3
41 utorak, 25 februar 2014 19:48
Danilo
Tako je @ Jasna*,u pravu si.
A,vi Srbi iz Srbije,svojim svadjama i idiotlucima, unosite nemir i u R.Srpsku,dovodite u vrlo neugodnu situaciju Kustu i citav srpski narod koji dijelite stranackim arsinima.

Kusta je umjetnicka,a ne partijska licnost i njemu je drago da mu dodju rukovodioci iz Srbije,da mu pomognu u stvaranju jednog simbola srpstva oko kojeg ce se okupljati svi Srbi bez obzira partijsku opredjeljenost.
Sta je mogao Kusta reci kad mu se najavio Kostunica,nista,primiti ga kako dolikuje pravom domacinu i to je sve.
Sta je Kusta mogao uciniti kad mu se najavi Vucic,on je za Kustu politicar stranke koja momentalno vodi Srbiju i on mu ukazuje sve pocasti,ako ne njemu licno,onda kao predstavniku ZVANICNE Srbije.
Docekivao je Kusta i Tadica i Jeremica i svima ukazivao gostoprinstvo,a sto sada politicari to koriste za predizborne kampanje,nije Kusta za to kriv.
Djavo da nosi i politicare,oni samo svadjaju narod.
Preporuke:
20
11
42 utorak, 25 februar 2014 19:52
Joviša Vidić od Rudina
E moji Srbi, moji zluradi komentatori! Stavite prst na čelo i upitajte se: Šta sam ja uradio korisno, bilo za sebe ili drugoga? Šta sam uradio za svoju zemlju, za bližnjega svoga, za bilo čije dobro? Jesam li slagao, prevario, podvalio, opanjkao... U Srbiji uspeh ne uspeva to vam svedočim. Da vam neko pokloni milion dolara da li bi ste umeli nešto korisno i pametno uraditi sa tim novcem. Siguran sam da se je većina zluradih dokazala u neuspehu. Pored ličnog neuspeha tu je i kolektivni a najbolji dokaz je taj što Srbijom vladaju još gori od vas. Moji Zlatiborci kažu - ko u životu nije napravio bar jednu kuću nije se trebao ni rađati. Nemanja je domaćin, pa ima gde da primi i isprati goste. Domaćinu podaj i od domaćina traži. I da zaključim: Kusturica je genije svog posla, a vi?
Preporuke:
23
8
43 utorak, 25 februar 2014 20:02
gavrilo
Kusto najveći među Srbima!Samo pokazuješ ovim primitivcima koji te psuju koliko si Veliki i nedohvatan, lucidan i mudar!Njihovu beznačajnost pokušavaju da uvećaju pljujući po Tebi a nisu ti ni do koljena! Tako care, tako...a mali Vučko neka ga tamo na Beogradu na vodi...
Preporuke:
24
9
44 utorak, 25 februar 2014 20:04
Rumija
kako se ne stidite nesoji da ovakvog čojka pljujete!Fuj stoko jedna primitivna!
Preporuke:
18
20
45 utorak, 25 februar 2014 20:20
Ultravizitor
Emire, duboko si me razočarao. Vučić je prljavi Nato lobista i izdajnik!
Preporuke:
33
8
46 utorak, 25 februar 2014 20:28
Jasna*@Stanic Milan@Danilo
@Stanic Milan
A vi bas moje komentare nasli da pratite i bas vam moji bodu oci i bas vam moji nisu fini i ugladjeni.Bas interesantno,jer da ste objektivni kao sto niste, primetili bi ste da su mnogobrojni komentari ovde ad hominem ,kao sto je i ovaj vas uostalom ,a to mnogo vise govori o coveku i njegovom karakteru.
I vise volim sto puta da ne budem fina i ugladjena ,nego da budem zla ,pakosna, maliciozna, sitna dusa kakvih je puna Srbija kako ova navodna desnicarskopatriJotska ,tako i drugosrbijanska!
Dva kraja istog stapa.
@Danilo
Tako je Danilo.Pravo kazes.
Preporuke:
4
18
47 utorak, 25 februar 2014 20:38
alkar
hi hi hi,otkad ja govorin da kusti nije bitno nista osin LOVE...sve je zamata u srbijanstinu i guslio sta vi volite čut a on je tu samo radi love...razmislite-svi su mu prijatelji koji imaju vlast i pare...gudi on gudi a vama milo sta se takav umjetnik upisa u srbe,kao vratio se kusta među svoje....ko zna ko su mu buili preci,mozda i srbi,ne srporin,a li...sve je moguće...znan da jedan takav izdajica svog ćaće,metere,jezika,roda,vjere NIJE DOBRODOSA NIGDI......ali vama je bitno da on srbuje a nevazno je sve drugo.STA ĆE ON VAMI?veliki ste vi narod i bez njega,s njin ste manji neg mislite...IZDAJNIK RODA SVOG cucla vasu lovu do besvijesti i bez obraza...uvlači se PRVOME,zna on di će bit KESA I LOVUŠA....
Preporuke:
10
26
48 utorak, 25 februar 2014 20:49
Jasna*@Alkar
Gresis Alkare ,nije da samo gudi,Kusta iza sebe i ostavlja remek dela(filmove,knjige i citave gradove) i to kao Srbin!
Preporuke:
15
17
49 utorak, 25 februar 2014 21:16
LI ČAN ČE
Gospodine Kusturica, zar i Vi. Zar je malo poltrona u ovoj državi. Koliko se njih klanjalo B.Tadiću a gde su sada. Ne to niste na slici Vi i to nisu Vaše reči. Nemojte da se razočaram.
Preporuke:
18
4
50 utorak, 25 februar 2014 21:18
@Jasna*
Kakva remek dela, šta to pričate, osim prvog filma svi ostali su filmske guske u magli, tobož art filmovi a zapravo sprdnja sa ciganima i kopiranje daleko bolje ruske filmske imaginacije, a što se tiče Andrićgrada to on sebi diže mauzolej za života da mu se klanjaju političari i ostali VIP-ovci. Da je Andrić živ nikada mu ne bi korčio u tu njegovu "cignsku malu"!
Preporuke:
11
24
51 utorak, 25 februar 2014 21:20
Danilo
Jasna* i ostali komentatori,
Jasna,duso,nemoj vise odgovarati ovom @ Alkaru,to je jedno kancerogeno,maliciozno,cinicno i pokvareno stvorenje,bas onaj pravi pokatoliceni Srbin koji bi i tebe i mene popio u casi vode samo zato sto smo Srbi.
Znas vec sta,pored puta,ne zaudara kad se ne dira.
Ne treba ga,uopste,primjecivati.
Preporuke:
23
3
52 utorak, 25 februar 2014 21:27
Dragan
Iskreno, nema šta. Od 2000-te osećao je naklonost svih koji su u vlasti. Kako neko ode sa vlasti, izgubi naklonost za projekte Kusturice. U našem narodu za tako nešto ima puno slikovitih izraza.
Preporuke:
9
4
53 utorak, 25 februar 2014 21:39
@Danilo
Vi Srbi iz Srpske biste mogli da birate svoj rečnik i manje da vređate neistomišljenike, lično me najviše boli gubitak Kosova, duša me boli, a vi likujete nad tom vašom tvorevinom koju stotinu kusturica neće moći da kultiviše!
Preporuke:
8
10
54 utorak, 25 februar 2014 21:44
Samuilo prostačina @u
Nemojte tako."Crna mačka beli mačor"može da se ne dopadne ali pogledajte šta je sve tom čoveku palo na pamet, u kakve je sve situacije i komične i tragične i to onako finom ironijom dovodio te ljude koji su malo izmešteni iz realnosti ali tu realnost, vispreno i podvučeno, malo karikirano ali sa sjajnom merom izražavaju.To je svet izvan sveta , maštovit,duhovit,čarovit tako prizemljen i tako maštom izdvojen a stvaran negde duboko u sebi i igra se više no što se ruga i veseo je i idiličan i tragičan istovremeno.Nemojte da bar nešto iz tog filma ne osetite i da ga tako bagatelno bacite.Zašto?Čak ako se to dtrugima, a ne vama, sviđa i ako oni osećaju njegov značaj a vi ne osećate.Uvažite to a ne tako,po šemi, kao na panju.Napravio je samo prvi film i ništa više.Nema smisla
Preporuke:
11
4
55 utorak, 25 februar 2014 21:54
@Jasna, Danilo i ostale "lučonoše srbstva"
Dragi ste mi braćo srbi i sestre srpkinje no mi je istina mnogo draža, a vi ste od istine svetlosnim godinama udaljeni, kome je Vučić dobar Kusturica mu može duhovni vodič biti, srećom te je Drina krivudava pa svim srbima i nije ravno do Kamengrada na vodi!
Preporuke:
11
4
56 utorak, 25 februar 2014 22:00
alkar@ @ , danilo
hvala na obrani,a sve u ime argumentirane rasprave,danilo je stvarno pretjerao,on ne vidi da nije dobro imati idealizirano,unisono mišljenje o ničemu a o sebi pogotovo.danilo,sa strane se bolje vidi šporkica u tuđem dvorištu.vi je i ne vidite u svome,navikli ...zato smo mi tu ,sa strane ,da van otvorimo oči,mi nama za vase smeće vi nama za nase.
Preporuke:
5
6
57 utorak, 25 februar 2014 22:11
Arhimed drinski
Ne dirajte mi Vučića i moje kamenje! Andrića treba ispoštovati kao univerzalnu veličinu a ne srbovati nad gomilom kamenja. U tom kamenom gradu biće i teniske akademije, e jest u čast Andrića! Tašt je čovek sve osmislio radi slave svoje a ne u slavu velikog pisca!
Preporuke:
11
7
58 utorak, 25 februar 2014 22:19
@alkar
Čoveka sa svim svojim slabostima je teško braniti i odbraniti ali istina nam mora biti svetinja ako ćemo biti ljudi a ne samo srbi, hrvati i ostali! Moj srpski narod greši jer sledi laži a ne istinu, znam da i hrvatski ima istu boljku!
Preporuke:
10
2
59 utorak, 25 februar 2014 22:22
Stefan
Dovoljno je samo baciti udicu i mnogi se upecaju. Cim sam video da su navodi iz Kurira odmah mi je sve bilo jasno. Ako ste zaboravili Kurir je ono sto izlazi na kiosku a nisu novine. Povrh svega Kurir je Vucicev glasnogovornik i jasno je kao dan da na ime Emira Kusturice SNS zeli da ubere jos koji glas na izborima. Kusturica nije politicar i zbog politickog nesvrstavanja(njegovi politicki pogledi su najblizi DSS-u) udri po njemu. Sumnjam u sve ovo sto je rekao zbog spinovanja Kurira. Ako uzmemo u obzir da je istina, ne slazem se sa tim i osudjujem ga. Sa druge strane ne moze jedna izjava da obrise sve ono sto je godinama unazad radio za Srbiju i Srpstvo. Kusturica je jedan od najvecih zivih Srba i izuzetno ga cenim. Pa samo to sto se vratio veri pravoslavnoj je jako velika stvar. Za mene je Kusturica neko ko se ne dovodi u pitanje. Ne cudi me sto napadate Kusturicu kad ste onomad napadali Srpsku Pravoslavnu Crkvu. Mnogi se zaborave u politickom zanosu a mnogima nista nije sveto.
Preporuke:
12
4
60 utorak, 25 februar 2014 22:38
@Stefan
Neću da polemišem o Kusturici i njegovoj svetosti, može da bude prijatelj kome hoće ili mora ali vas želim pitati šta to svetlo vidite u pravoslavnoj crkvi posle smrti patrijarha Pavla. Svi se obrću oko svoje ose do neprepoznatljivosti, juče su bili grešnici a danas sveci, u čemu je tajna prodaje vere zbog večere?
Preporuke:
8
6
61 utorak, 25 februar 2014 22:46
Nebojša Beograd
Čovek je tolika legenda i toliko je dobrih stvari učinio za srpski narod, da i kad bi se sutra učlanio u LDP ne bih mu ništa zamerio. Samo napred, Kusto, majstore!
Preporuke:
10
10
62 utorak, 25 februar 2014 23:04
Rđosav
- za sve komentatore (poseban pozdrav Jasni* i Danilu):

- ljudi, vi komentarišete "posledice", a bojim se da ste propustili "uzroke". Evo me noćas iz Srpske (ubi me ovaj dupli ispitni rok) pa sam igrom slučaja "uhvatio" početak ove priče. A početak je - nedelja kasno opodne, taman ja preko Drine - kad na nekom radiju iz Republike Srpske čujem neko žestoko saopštenje, drvlje i kamenje po Dodiku. Jedva ukačim da to SDS i Bosić "čereče" Dodika, kako se, eto, ponovo meša u predizbornu kampanju u Srbiji, i kako - "ruši Vučića"?! A šta se desilo? - kažu, sreo se Dodik sa Kustom i Koštunicom, te time podržao Koštunicu u kampanji?! Pa onda podsećanje kako je Dodik i ranije umeo da se meša, na strani Tadića. Pa onda i ovo: nije slučajno što sad ruši Vučića - jer Dodik i njegovi tajkuni, koji imaju bogatstva u Beogradu, ne žele Vučića na vlasti... - i tako, sve u tom stilu. A pri tom SDS i Bosić ne rekoše zašto ne poštuju Vučićevu sugestiju o uzdržavanju od pritisaka - nemira, prevremenih izbora, ...
Preporuke:
13
4
63 utorak, 25 februar 2014 23:07
Rđosav
- mora nastavak, izvinjavam se: -

- e sad, vi ovde dobro znate da ja Koštunicu ne mogu očima da gledam - i da mu želim cenzus, ali odozdo - ali uopšte ga ne krivim - ni njega ni Dodika - za taj susret. Kao što ništa nisam zamerao Dodiku ni kad je učestvovao u Tadićevoj kampanji. Kao što ga ne smatram licemerom što je sad dobar sa Tomčom - to su, jednostavo, "specijalne veze", to je naša srpsko-srpska stvar, i krajnje je normalno da je Dodik "dobar" sa većinom političara u Srbiji. I treba da bude dobar. Uzgred, moje skromno mišljenje je da je narod u Srpskoj - trenutno najbolji deo srpskog naroda. A da je Dodik trenutno najbolji mogući predsednik tog naroda. I koliko god da ne trpim Koštunicu, navedeni susret s Dodikom ne mogu da mu "spočitam." Ni njemu ni Miletu. Ni Kusti.

Pa u čemu je problem? - bojim se da je Bosić (i SDS) "prešao Rubikon" u neprijateljstvu prema Dodiku. Ako neko prenese ove nemire iz Federacije u Srpsku - verujte, bojim se da će to biti SDS. Toliko su "odlepili".
Preporuke:
15
5
64 utorak, 25 februar 2014 23:14
Rđosav
- zaključak:

- dakle, da ste čuli original-saopštenje Bosića i SDS-a "u povodu" susreta Dodik - Koštunica, i sasvim nepotrebnu insinuaciju da "Dodik ruši Vučića" - zato što je, je li, Dodik tajkun a Vučić borac protiv tajkuna - shvatili bi zašto je Kusta reagovao. "priopćenje" SDS-a je ispod svakog nivoa - i oni se (SDS!) jeftino "uvlače" Vučiću!

Po običaju: stvari stoje sasvim suprotno od onoga kako izgledaju na prvi pogled...
Preporuke:
16
4
65 utorak, 25 februar 2014 23:23
@Rđosav
Po običaju: stvari stoje sasvim suprotno od onoga kako izgledaju na prvi pogled...

Jašta brate, nisi ti Rđosav ti si Dobrosav sa perspektivom da postaneš i Vojislav a ako bog da i Aleksandar!
Preporuke:
8
1
66 utorak, 25 februar 2014 23:59
Ljuba
Teška vremena a čovek se našao u neobranom grožću. Dobro je odreagovao. Ovo je najmanja šteta.
Preporuke:
5
3
67 sreda, 26 februar 2014 00:18
Vlast je vlast
A čast je čast.
Preporuke:
1
0
68 sreda, 26 februar 2014 00:46
Stefan
Manki, ti si samo jedan od primera kako ljudima nista nije sveto. SPC je najvaznija i najstarija institucija u drzavi. Starija od same drzave, stub koji je sacuvao ovu nasu napacenu zemlju. Kao sto je stvar kulture da se neke stvari ne rade tako se ne polemise o necemu sto je 100% ispravno, u ovom slucaju SPC. Cak i neverujuci ljudi koji imaju kucno vaspitanje ne rade takve stvari. Niste dostojni odgovora jer nemam postovanja za takve ljude.
Preporuke:
2
6
69 sreda, 26 februar 2014 01:37
@@Stefanu
Niste dostojni odgovora jer nemam postovanja za takve ljude.Vi gospodine bežite od istine
Preporuke:
3
3
70 sreda, 26 februar 2014 01:57
kapetan
Emire,stvari uvek dođu na svoje mesto.I ti si pokazao svoje pravo lice i nismo ga dugo čekali.Nisam iznenađen,znao sam oduvek da sve ovo glumiš.
Preporuke:
9
7
71 sreda, 26 februar 2014 04:54
Diego Armando Maradona Franco
Kusto, zasto si se kompromitovao, intelektualno i umjetnicki, kod engleske krune da bi danas klecao pred dvorskom ludom nazovi-Srbije i kvaziagenta MI16, lazno cara PPV (PaPkaVaskolikog). ZASTO? Zbog Mecavnika, Andricgrada, gdje je to. Zar se nisi izjasnjavao kao borac za svjetsku pravdu a neke cmarevine nekog PPV-a.
Preporuke:
8
3
72 sreda, 26 februar 2014 05:23
Kao u filmu: veliki Srbin Kusturica prijatelj najvecem neprijatelju Srba i Srbije!
Nemanjo, Emire Kusturice, da te zovem kako god hoces - kako to da je najgori neprijatelj Srbije u njenoj dosadasnjoj istoriji, njen rusilac i stecajni upravnik - tvoj prijatelj!? Kako, objasni NEOBJASNJIVO! Namesto da ti, ciji glas se cuje i ceni u svetu, dignes taj glas protiv zlikovca Vucica, ti PRIJATELJUJES s njim, dajes mu kredibilitet, da dovrsi zapoceti posao! SRAM TE BILO - toliko se mora i reci, i objaviti. Uzeo si iz prljavih Vucicevih ruku novac koji je taj skot drpio iz kase drzave Srbije, a sad AGITUJES za tog engleskog spijuna i srpskog kvislinga broj 1! Zaboravite Emira Kusturicu, draga moja srpska braco i drage moje srpske sestre! Neka ih tamo, nek on i Prvi Kvisling zajedno razbrojavaju tudje, tj. srpske narodne pare, ali nama na muku nek ne pristaju svojim prijateljstvom! Jesu Kusturicini filmovi primer "nadrealizma", poetskog, ali ovo sto sad Kusturica radi je primer nadrealnog dodvoravanja najodvratnijem coveku na zemaljskoj kugli! Koji upravo ubija Srbiju!
Preporuke:
4
4
73 sreda, 26 februar 2014 05:46
Covek za sva vremena, i za svaku vlast
Neko napisa da je Kusturica dobio i od Slobe, i od Tadica, sad i od Vucica - treba dodati da je on i otpre takav bio! Karijeru je Kusturica zapoceo pod "patronatom" Dizdarevica, najmocnije "dinastije" u rigidnoj "komunistickoj" Bosni - mislite da je bilo lako mladom coveku dobiti odmah novac za film?! Ali, kad se druzis sa sinom mocnika, zivot je mnogo lepsi i laksi. Grdnu je lovu Kusturica pokupio i dok je Ante Markovic harao po Sarajevu sa svojim "reformistima" - da, Kusturica je bio istaknuti njihov clan, sta ste mislili! Da sazmem sve u jednu recenicu: Kusturica VOLI PARE! Sve drugo je poza. Pa i ti filmovi - moram reci da ih nikad nisam posebno voleo, prikazuju nas narod kao Cigane! Pogledajte vi ponovo "Skupljace perja", ili "Brezu", nije Kusturica ni blizu jednom Sasi Petrovicu ili Anti Babaji, autorima navedenih filmskih remek-dela. A umeo je Kusturica uvek da nadje i mentore, od Milosa Formana pa, evo, do - Aljeka Vucica!!! U tri reci - OPORTUNISTA BEZ PREMCA.
Preporuke:
9
5
74 sreda, 26 februar 2014 05:59
alea
Koska je bačena!
Preporuke:
4
0
75 sreda, 26 februar 2014 08:17
kapetan
Emire,stvari uvek dođu na svoje mesto.I ti si pokazao svoje pravo lice i nismo ga dugo čekali.Tebi je stalo do prijateljstva sa veleizdajnikom????Nisam iznenađen,znao sam oduvek da sve ovo glumiš.
Preporuke:
7
6
76 sreda, 26 februar 2014 09:54
Ovako je i Amfilohije
Prve 3 godine od raskola podržavao Mila, tobož zato što je Milo antikomunista a Momir blizak SM.
I videli smo kako je ispalo.
Kusto, nisi ti tako naivan da ne znaš da je PPV nečiji pion. Nešto je drugo u pitanju. Šta?
Preporuke:
11
2
77 sreda, 26 februar 2014 10:13
Vlado Banja Luka
Iz ovog teksta ne razumijem, da li je Dodik uz Vucica ili Kostunicu?!? A šta je sa Tadićem koga je grlio na predizbornim tribinama prije dvije godine? Pa, naravno, Dodik je uz svakog ko mu može pomoći i omogućiti da nastavi da nesmetano vlada Rep. Srpskom. Izgleda da mu prethodnih 12 godina nije bilo dovoljno. Nema veze što je za to vrijeme RS ekonomski uništena i opljačkana...
Preporuke:
8
0
78 sreda, 26 februar 2014 10:27
Beograđanin
Prvi će proći i svi će ga zaboraviti, a Kustini filmovi će ostati za večnost.
Preporuke:
5
2
79 sreda, 26 februar 2014 10:39
Bojan, Priština
- micky
Kusturica je za sav Srpski politicki sljam SVETAC.
- Jasna* Mali ste svi vi za velikog Kustu.Sto se ono kaze mozete samo da mu pljucnete pod prozor,Kusturica gradi,stvara ,pise.A sta ste vi stvorili,sagradili ,napisali
- Joviša Vidić od Rudina
E moji Srbi, moji zluradi komentatori! Da vam neko pokloni milion dolara da li bi ste umeli nešto korisno i pametno uraditi sa tim novcem. I da zaključim: Kusturica je genije svog posla, a vi?
- gavrilo
Kusto najveći među Srbima!Samo pokazuješ ovim primitivcima koji te psuju koliko si Veliki i nedohvatan, lucidan i mudar!Njihovu beznačajnost pokušavaju da uvećaju pljujući po Tebi a nisu ti ni do koljena!
- Rumija
kako se ne stidite nesoji da ovakvog čojka pljujete!Fuj stoko jedna primitivna!
- Nebojša Beograd
Čovek je tolika legenda i toliko je dobrih stvari učinio za srpski narod, da i kad bi se sutra učlanio u LDP ne bih mu ništa zamerio
Preporuke:
4
4
80 sreda, 26 februar 2014 10:56
Bojan, Priština
2
Braćo, Srbi - junaci ! Pa ovo je idolopoklonstvo čoeče :) Eto baš zato što i kritikujemo Kustu, baš zato što je toliko poštovan od vas koje cenimo i baš zato što njegova ličnost ima toliki kredibilitet - koji nikako nije smeo da je spusti na Vučićev tas. Sve će ovo svakako jednom proći, počeće slobodno da se govori o ovoj izdaji a Kusta će se toga stideti i to će mu biti velika fleka.

Kusta jeste učinio izuzetno za autoritet Srbije - prvenstveno na zapadu. A mene savršeno baš briga šta na zapadu misle o Srbima, oni su u mojim očima zbog svega što rade po svetu toliko niski i bezvredni da me ne interesuje ni dali Srbe slave ili ih preziru.

Nisam toliko postigao kao Kusta - pa ja tome ni ne stremim, postoje časni principi po kojima živim i to mi je sasvim dovoljno bez stida stanem pred ogledalo.

A Kusta, ruku na Srce od 50 Srba 49 će reći da mu filmovi ništa ne vrede. Naši najgledaniji filmovi su, Maratonci, Varljivo leto, Lepa sela itd tu Kustinih filmova nema ni u najavi.
Preporuke:
7
3
81 sreda, 26 februar 2014 12:33
Šorom šajke, a Dunavom čeze
Gospodo, nerviramo se, prepiremo, trošimo dragoceno vreme,mnogi od nas gladujemo. Kada kažem da gladujemo, mislim na to da smo željni svega, jedemo jednoličnu hranu,ko od ns materijalnih bednika može da kupi dobar komad mesa,jagnjetinu, komadić suve slanine, pršute, maslinovo ulje (jedomo ovo mašinsko otrovno od kojeg bi najgrublji motor zaribao), ne putujemo, nemamo ni letovanja ni zimovanja,decu ne možemo da školujemo,oblačimo se u kineskim radnjama u kojima je zatrovana roba, o kolima,kao nužnom zlu, ne možemo ni da sanjama, a Nemanja i društvo seire i smeju se. Sve što su uradili i rade povezano je sa ogromnim sumama novca kojeg okreću,pereu. Ne mogu da verujem da ima toliko naivnih koji misle da sve to što grade, sve te akademije (u RS ima više od 10 akademija), svi ti festivali, i dr.postoje bez novca. Nemanja je veći majstor da okoti lovu od režisera Nemanje.Njegova je genetika takva da je uvek na pravom putu i sa glavnim igračima.Kada bih izneo samo ono što ja znam, završio bih u zatvoru.
Preporuke:
5
2
82 sreda, 26 februar 2014 12:48
zeka
Zlo se trpi od straha gorega...,mada od ovoga ne znam može li biti gore(aljeka naravno).Ne cene ga ni Kusta ni Mile,mora da je neka taktika u pitanju.
Preporuke:
3
3
83 sreda, 26 februar 2014 13:05
@Šorom šajke, a Dunavom čeze
Ne znaju srbijanci da se od etno-biznisa dobro zarađuje i živi, svojevremeno su hrvatska deca "videla" meuđugorsku Gospu a "tatice" to okrenule u unosan biznis, pa što onda Kusta I dodik ne bi izigravali Aristotela i Platona sa tolikim brojem ustanovljenih akademija. U smutnim vremenima nagore stradaju naivni, ostali se snađu!
Preporuke:
5
1
84 sreda, 26 februar 2014 13:18
sto lica naših umetnica
Shvatili političari da je Kusturica u stvaralačkoj krizi pa hajde da ga iskoriste ali i on njih. Na Drini ćupriju nije umeo ili nije želeo da ekranizuje, od investiranja u nekretnine se deleko bolje živi!
Preporuke:
5
1
85 sreda, 26 februar 2014 15:19
Jakov
Bolan bio Emire,jami onoliko koliko ti je dosta,a ne onoliko koliko ti treba, onda ti nikad neće biti dovolno,ali tamo gde odeš,na kraju ti ne trba ništa nego 2 m. Mi srbi smo te zalivali slatkim od dunja, a ti sve gorči i gorči. Pao je Koštunica,Tadicć, pašće i Nikolić i Vučić, a naročito Dodik a ostaće samo SRPSKI NAROD I NEMANIĆI, ALI NE U TVOM LIKI, a narod je snaga svake nacije. Ja se često čujem sa mojim trebinjcima, oni ti neće oprostiti što si odneo kamen od dvora CARA DUŠANA u Andrić grad. Dole u Trebinju mogao je da se sagradi DUČIĆGRAD ILI DOMANOVOĆGRAD, ali oni nisu bili milenici politike i kao takvi nisu bili ekonomski isplativi. Za mene je "BLAGO CARA RADOVANA" KNJIGA ZA VREME KAD JE PISANA, ZA SADAŠNJE VREME VREME AI ZA BUDUĆA VREMENA. Čujem dasi obećao Đokoviću njegov dio u muzeju Andrić grada.Sad kaži da i to nije politika, ne volimo mi svi kao ti i Vučić Đokovića, a iamo i pravo a to, ali pre toga obojica platite ono što dugujete srbiji i Republici Srpsloj - porez.
Preporuke:
9
4
86 sreda, 26 februar 2014 18:50
Petar
Šta će ti to Emire! Drži se filma gde si jedino suveren.
Preporuke:
3
3
87 sreda, 26 februar 2014 22:14
Još samo Matija i Amfilohije
Da se odreknu Koštunice i okrenu Vučiću.
I da sve maske spadnu.
Kusto, bio si nam svetla tačka.
Sada vidimo da nemamo javne ličnosit od digniteta i principa.
Zapravo imamo. Spala knjiga na dva slova, a onda jedno otišlo u večnost.
ne slovo nego ime. Risto. Ali ne Radović nego Kubira.
Ostao samo Duci Simonović.
Preporuke:
3
4
88 sreda, 26 februar 2014 22:15
devojka sa obale
Ako je istina ovo sto Kurir pise, meni se cini da je Kusturica pragmaticno pokusao da smanji realnu opasnost od oluje u RS, koja moze da se prelije iz Federacije ali i Srbije ako nasi politicari ili bolje reci trenutno najmocniji Vucic odluci da rusi Dodika a i RS zbog osvete zbog predizbornog kurslusa koji je probao da napravi Bosic. Vucic, kakav god da je, mora se svim silama, pa i necasnim, i ulizickim, privoleti ideji opstanka RS, ili bar da se uzdrzi od ideje rusenja iste. Pogledajte Sarajevo i Kijev, zapadni satrapi su krenuli u opasnu sinhronizovanu ofanzivu rusenja pravoslavnih interesa po Evropi
Preporuke:
3
0
89 sreda, 26 februar 2014 22:43
Milan
Šta se ovaj filmadžija-konvertit meša u politiku i odakle mu pravo da ljude naziva izdajnicima i plaćenicima. Najveći plaćenik je on jer je narod platio Andrićgrad a on je vlasnik polovine. Tako ni Tito nije radio
Preporuke:
2
4
90 četvrtak, 27 februar 2014 03:02
Koviljka M.
Udo se za Srbkinju ona neda ako nije
Pravoslavni on lego na rudu.
Oni njeni bistri Kremonci mu rekli
poturico idi u bosnu. On se jadan tu
izuvijao ko glista. Vidi krug se zatvara.
Razumijo iksan. Ide dundjer nazad
jaranu bakiru.
Da sagradi medresa mahalu u Velikoj Maoci.
Aferim
Preporuke:
0
1
91 četvrtak, 27 februar 2014 03:05
Strycova Patrnogic Cica
Slinavomu Mesiji nudi mu sa za
Vodengrad mimara.
Preporuke:
0
0
92 četvrtak, 27 februar 2014 03:08
Joka L. @ Rudinski Zlatiborac
Tako vi zlatiborci, a vamo Tomas Man
zapisa: " Kad se zavrsi kuca dolazi smrt. "
Preporuke:
0
0
93 četvrtak, 27 februar 2014 03:11
Caka Melentjevic
BICE SKORO PROPAST SVIJETA...
... kad Ultravizitor i Krvoje Krovat
u istu paljku duvaju.
Preporuke:
0
1
94 subota, 01 mart 2014 13:32
ALKAR@CAKA
ma ne duvamo mi u isto nego vidimo u čemu je stvar-toliko je jasno da se kusta neda opravdat srbofilstvom jer prejasno vidljivo da je lova samočast u pitanju-jedino ako vi to ne vidite ili vam nije vazno tj najvaznije je da se on upisa u srbe a to je velika čast!pa nek krade sta ima veze!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner