петак, 17. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Емир Кустурица: Веома ми је стало до пријатељства с Вучићем, Босић покушава да га завади са Додиком

Kоментари (94) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 25 фебруар 2014 15:12
micky
Ostavite Kustu, nistavila na miru. Kusturica je za sav Srpski politicki sljam SVETAC. I jos jednom Svetac. Rezultat Bozijeg providjenja da se Srbi imju oko cega okupiti. Sve su urusili Nistaci poput Tadica, Vucica, Dinkica, Nikolica i slicnih oblasnih Gaulajtera.
Препоруке:
102
75
2 уторак, 25 фебруар 2014 15:15
хм
Хм. Леже и Куста на Руду. Али кад је легао Коштуница, и кад је легао Додик, зашто да не легне и он. Жалосно, али истинито.
Препоруке:
83
57
3 уторак, 25 фебруар 2014 15:18
jojo
Tako je Emire.
Ne znam samo koliko će moći Vaše reči dopreti do običnog naroda.
Препоруке:
25
74
4 уторак, 25 фебруар 2014 15:20
софи
Емире, брате, сада и земљаче. Чувај се Првог. Трагови му много дишу.
Гаји пријатељство са Коштуницом.
Препоруке:
132
10
5 уторак, 25 фебруар 2014 15:23
Мирослав Анђелковић
Рационалан човек, због ћудљивости времена, на сваки чивилук обеси по неку ''џоку*''!
Злу не требало!
* архаични израз за одевни предмет.
Па, народе мој србски, имаш ли ти неког пријатеља, мерено Немањиним аршином, међу политичарима?
Препоруке:
74
3
6 уторак, 25 фебруар 2014 15:28
Никола Петковић
И мени је веома стало до пријатељства с Вучићем, које је он потврдио својом наклоношћу према Андрићграду, и желим да то буде од обостране користи.

Мајсторе, мајсторе. И ти си прс`о. Да сам јуче умро, не бих поверовао да ти је стало до пријатељства са велеиздајником српскога народа. Или можда ниси ни чуо за Косово и Метохију? Знаш ли колико тамо (КиМ) има Андрићградова? Не знаш? Зарад једне творевине (Андрићград), због које ти, ево, капу доле, да ти је стало до пријатељства са издајником Косова и Метохије? Ако ниси знао (мада сумњам), поновићу речи твог колеге Синише Ковачевића: Сви Срби су са Косова и Метохије и сви Руси су из Кијева.
Препоруке:
107
13
7 уторак, 25 фебруар 2014 15:34
С. Станишић
Искрено, Емире! Ценим Те, али Твоје изјаве у задње време не знам где да сврстам. Не могу да верујем да си у толикој мери изгубио компас и да подржававаш и пријатељем називаш вучића, највећег непријатеља српског народа, издајника, лажова... диктатора!
Емире, освести се!
Препоруке:
104
10
8 уторак, 25 фебруар 2014 15:45
filmska kritika
Loš ti je taj tvoj novi "film" Emire!
Препоруке:
72
11
9 уторак, 25 фебруар 2014 15:46
Golub
Vala je i ovaj Kusturica veliki folirant, on bi i sa Cedom Jovanovicem bio prijatelj kada bi Ceda bio na vlasti. Dosta mi ga je vise.
Препоруке:
54
52
10 уторак, 25 фебруар 2014 15:52
bez iluzija
Kad je svest mogao da promeni Vučić i 50,1% glasača zašto bi smo to zamerili nekome ko je među prvima veru promenio. Nije bilo popularno govoriti kako su mu svi filmovi loši osim Sećaš li se Doli Bel ali se sada može reći da su mu sve dosadašnje izjave bile neiskrene imajući u vidu ovu poslednju!
Препоруке:
24
49
11 уторак, 25 фебруар 2014 15:55
izvođači radova
Vidimo mi da će se zidati i Vučićgrad čim su izvođači počeli da se nude!
Препоруке:
40
14
12 уторак, 25 фебруар 2014 16:12
pih iz bih
Vašar taštine, hvali moje kamenje i postaću ti veran prijatelj i sledbenik!
Препоруке:
37
15
13 уторак, 25 фебруар 2014 16:16
профил х
а можда је у питању - мудрост ? Творевине одолевају времену, за разлику од политичара ?!
Препоруке:
38
8
14 уторак, 25 фебруар 2014 16:22
most
Kosturica pravi most između Koštunice i Vučića kad već nije mogao preko Drine!
Препоруке:
8
23
15 уторак, 25 фебруар 2014 16:29
Самуило простачина
Коларићу панићу, плетемо се самићу.Сами себе заплићемо, слабо се ил никако не расплићемо.То је наш живот.Овај човек неће кавге онде где разлога за кавге нема.Сви могу у Амдрић град .И Турци и Муџахедини.Сви који су људи.Нељуди тамо неће и кад их Андрић хоће
Препоруке:
28
4
16 уторак, 25 фебруар 2014 16:31
Ееро Од Бакионице А Соног Света
''џоку*''!
* архаични израз за одевни предмет.
Е мој пријатељу у мом селу "џока" није архаизам!
Препоруке:
30
2
17 уторак, 25 фебруар 2014 16:32
Србин
Кристално су јасне бар ДВЕ поруке Кустуричиног наступа (понашања):
1) Вучић је диктатор и осветник са непредвидивим понашањем, а у окупираној Србији нема ко да га спречи у одмаздама.НАРОД ЈЕ ПРЕТВОРЕН У ОВЦЕ.
2) Кустурица се плаши за своју судбину и судбину свог рада. Кукавички назива издајника пријатељем. Никада, ни у једном претходном режиму, Кустурица НИЈЕ показивао страха као што га показује под Вучићевим режимом. Оправдано, али кукавички. Ко може веровати Вучићу?
Препоруке:
68
5
18 уторак, 25 фебруар 2014 16:32
поп и берберин
предлажемо да, чим ѕавршите андрићград, прионете на ѕидање вучићграда. на чврстим темељима - улизиштва!
Јадан Андрић.
Препоруке:
46
13
19 уторак, 25 фебруар 2014 16:34
брм
Kusta:
од СЛобе - свашта
од Мила - жељезничку станицу у Херцег Новом и фестивал на Жабљаку
од Коштунице - Дрвенград
од Бориса и Додика - Андрићград
од Вучића?..
увек у првим редовима опозиције
Препоруке:
45
17
20 уторак, 25 фебруар 2014 16:45
Vama koji ne razyumete
Sta je po vama trebalo Kusturica da kaze?. Da pljuje po Vucicu?. Kusturica je vrlo diplomatski, ne mesaci se u politiku, odgovorio na provokacije onih koji zele da zavadu Srbiju i Republiku Srpsku.
Kusturica nije politicar, on je umetnik, koji vrlo snazno brani srpstvo, sve sto je srpsko i pravoslavlje. Braneci Srpstvo, samo tim cinom, on je protiv Vucica koji hoce da nam menja svest.
Dugo nam ziveo nas VELIKI Kusturica!.
Препоруке:
67
15
21 уторак, 25 фебруар 2014 16:49
Ент
Претерасте са критикама Емира који је велики патриота и нема шта да му се замери.
Препоруке:
65
15
22 уторак, 25 фебруар 2014 16:52
Бојан, Приштина
За овакве људе се у најмању руку каже да су контроверзни.
Учествује на митингу за Косово на дан проглашења шиптарске независности, у време буке око Бриселског споразума држи концерте у Лепосавићу као подршку побуњеном народу а онда истиче пријатељство са Вучићем, режисером свих зала која су нас у последње време снашла.

Кад су такве ствари у питању ја стављам личне афинитете и емоције са стране и кажем онако као мислим да јесте. Као појединац сам ценио и хвалио Коштуницу за многе добре ствари које је учинио можда чак и више на Косову него ли у остатку Србије исто је тако и са Кустурицом.

Чини ми се да му је неко запретио па се уплашио, још онда када је невешто најавио излазак из јавног живота и последњи интервју О. Бећковић. У којем се отприлике правдао да није баш он такав националиста и бунтовник и да не мисли да је Бриселски споразум издаја а његови актери издајници. Шта је ту је страх често пута каља образ човеку, рече Његош.
Препоруке:
50
8
23 уторак, 25 фебруар 2014 16:53
Гоја
Да је то објавио неки озбиљнији лист од курира или блица ја бих можда и поверовао,овако прави садржај Кустине изјаве ћемо вероватно сазнати после избора. Ово ми све личи на даље дизање рејтинга ПРВОМ!
Препоруке:
41
2
24 уторак, 25 фебруар 2014 16:55
put pustinjaka cetinjskog
Treba ponovo čitati Gorski vijenac - sve je tamo napisano - i kako je bilo i kako jeste i kako će nam biti, ponajviše ko je vjera a ko nevjera!
Препоруке:
37
0
25 уторак, 25 фебруар 2014 17:00
Петер РВ
Од кад је пристао да буде члан 'Крунског Савјета' Александра 'другога', величанственог, могло се очекиват свашта од Кустурице -сем памети.
Препоруке:
32
23
26 уторак, 25 фебруар 2014 17:18
саша р.
Еј, браћо, оставите Кустурицу на миру. Тај човек је сјајан и врло луцидан, о Његовом патриотизму и да не говорим.
Паметан човек увек прави неку врсту синтезе, у овом моменту не треба да прозивамо Кусту, јер главна опасност иде од глобалиста и њихових послушних муџа у Босни. Поента је идентична оној из Украјине, "мирољубиви демонстранти" покушаће да прелију протесте на Републику Српску, не би ли је срушили и ставили под терор српско живље, као што и онај Кличко са својим терористима, има циљ да задовољи своје газде, тако што ће пробати да своје разбојнике пребаци у подручје Крима и Доњецког басена.
За Крим и Доњецки басен не бринем, јер ће Путин ове битанге сравнити са земљом, али бринем се за Републику Српску и Србију, јер нисам нимало оптимиста како ће се у датом моменту понашати службе и војска у Србији.
Препоруке:
60
5
27 уторак, 25 фебруар 2014 17:27
Lola
pis'o sam ja već o tome pre godinu dana ...pa nadobijao neke silne kritike ....
Po meni , lik je fenomenalan jer vrlo pažljivo daje izjave i radi svoj pos'o , navodno u ime Srbije .....promenio je čak i veru a prijatelje ima gde god može da se ogrebe za neki dinar ......ne znam zašto ali me jako podseća na bregovića .....isto podneblje isto razmišljanje ....naravno pričamo o raji ......bilo bi lepo da grešim
Препоруке:
20
23
28 уторак, 25 фебруар 2014 17:27
Žalosna sova
Prijateljstvo sa Vučićem ide uz muzičku želju "Kulu zidam, a kamena nemam". Sad će Vučić da pomogne prijatelju, za to i služe prijatelji.Bio je i Tadić veliki prijatelj i dobrotvor za "Drvengrad" kao ovi za "Andrićgrad". Ideje naše, benzin vaš.
Препоруке:
28
4
29 уторак, 25 фебруар 2014 17:32
s.p.Lajković
Kusto, po prvi put si se zahebo...
Препоруке:
22
8
30 уторак, 25 фебруар 2014 17:44
За bez iluzija
Он уопште није променио веру него се вратио на веру својих предака. Без обзира како се изјашњавали,сви су они Срби који су из православне вере прешли у ислам. Тачније, неки њихов предак Србин/православац је прешао у ислам да би сачувао имање, добио неке повластице... Али то је било па прошло. У интересу садашњих генерација је да опет постану оно што заправо јесу - Срби/православци. Овако не знају шта су - ни Турци ни Арапи. И то све због неког претка и његових давнашњих интереса.
Препоруке:
38
2
31 уторак, 25 фебруар 2014 17:45
З. Ђ.
Пре скоро две године наслов у Блицу: Кустурица свира, а Дачић пева Миљацку. Ставе и снимак, али на снимку нема Кустурице, сишао са бине. Ове реченице о пријатељству са Вучићем нема у Новостима. А и да је рекао, оним што је до сада урадио, заслужио је бар да га не пљујемо, ако нам се нека његова изјава не допада.
Препоруке:
42
1
32 уторак, 25 фебруар 2014 17:45
666
bravo kusturice bas si ravi covek koji zna da je aca najboljiu svemu politike u srbiji i evrope kao najbolji evrski politicar sigurno kusturirca to najbolje znajer je pametan i odlican rdeitelj u evroi ga svi vole i postuji kao i acu i zato su oni najboji ljudi iz srbije u evropi
Препоруке:
5
32
33 уторак, 25 фебруар 2014 17:52
Јован Т.
Иза Кустурице стоје његова, велика, дела. Све што је урадио, урадио је за добробит и понос српског народа. Хвала Богу да није постао острашћени странчар ни политикант (као неки пакосни коментатори овде), да не мрзи овог или оног политичара и није ни у чијој слућби. И Андрићград је направљен као велика задужбина, као један живи споменик културе и свака му част на томе, као и све пре тога, потпуно је небитно уз помоћ ког политичара. То ће остати годинама, деценијама, а надам се и вековима као велико и вредно дело. Не спуштајте се на ниво Весне Пешић (узгред једне особе која није оставила готово ништа вдобро и вредно помена за све деценије бављења политком) која је имала иста "аргументе" кад је нападала Кусту. У острашћеном бесу (наравно оправданом) према Вучићу или било коме другом, спуштате се на њену разину. Иза Кусте су остали (за сада) сјајни филмови, музика, две књиге, грађевински објекти коју ће постати заштићени споменици културе... и увек јасан родољуб став. Свака му част!
Препоруке:
33
8
34 уторак, 25 фебруар 2014 18:19
Zar i ti brate Kusto
Да подржаваш овог пиона Брисела, Лондона, Гвиде, Ештонке...Овог душмана продане душе...
Препоруке:
18
6
35 уторак, 25 фебруар 2014 18:37
Vladimir
Kusturica=ulizica svakoj vlasti.Fuj.....
Препоруке:
27
29
36 уторак, 25 фебруар 2014 18:44
Самуило простачина БРМу
Тачно сте све набројали.Ајте ја ви да све то направимо па ма шта радили и како се превртали?Има великих и има малих.Мали се потсмевају великима и тако уображавају да нису мали.Можда и нису.Знам много оних који су остали замном а заслјуживали су више.Али живот нуди једно а околноси носе друго.Међутим та подела, ма какао понекад неправедна, не даје нам право да, кад не успемо да се остваримо,блатимо велике.То што је Кустурица постигао је велико.И Андрић.И Ћосић.Андрића Муслимани галате на пасја кола.Књигњ у написали њихову учењаци да докажу како је он оцрнио Турке и Муслимане.Ћосића смо срубљивали ми Срби.Мало смо видели.Свако има свој угао и сваком је он најбољи.Али ми,можда смо духом велики,али кад смо делом мали, морамо да умемо то да схватимо.Живот тече и после нас а кад се ми удаљимо, дела остају.У томе је тајна трајања,ако схватимо и разумемо шта желим тиме да кажем
Препоруке:
14
2
37 уторак, 25 фебруар 2014 18:47
Stanic Milan
Cudni su putevi Gospodnji.Nekada svetski sineasta koji sa svojim"ocem"i "domom"pokupi nagrade na festivalskoj pijaci,danas postade gradjevinski preduzimac i vecinski vlasnik Andric - grada.Ne bi to bilo strasno moj Jovane T.da se novac za gradnju Andric -grada ne izvlaci od srpske sirotinje i RB Republike Srpske,a hiljade nesretnika smesteno je jos uvek u tzv."kolektivne smestaje"(eufemizam cije bi puno znacenje po izgledu i komforu vise odgovaralo logorima).Spilberg i Polanski oduzili su se svom narodu,ali i Vaseljeni za vekove ,svojim genijalnim ostvarenjima govoreci o nacizmu kao najvecem zlu koje moze zadesiti covecanstvo.Da je krenuo njihovim putem pa snimio film o "Jasenovcu"zaduzio bi srpski narod za vecnost.Ovako,trceci za Vucicem ,Kostunicom,Dodikom bez ikakve potrebe je stvorio odijum u narodu,upustajuci se u prizemne diskusije i svadje,oko nekog kamenja.Zalosno.
Препоруке:
18
7
38 уторак, 25 фебруар 2014 19:06
Jasna*
Mali ste svi vi za velikog Kustu.Sto se ono kaze mozete samo da mu pljucnete pod prozor
Препоруке:
13
26
39 уторак, 25 фебруар 2014 19:15
Jasna*
Kusturica gradi,stvara ,pise.A sta ste vi stvorili,sagradili ,napisali ,sem sto pisete maliciozne komentare?
Bas briga Kustu sto vi mrzite Vucica ,a volite ne znam kog drugog politicara.Ziv se potresao.Kusta ima misiju i postuje svakoga ko ce mu pomoci da je ostvari.Svi vi koji ga sada kritikujete ,a do juce ste ga dizali u nebesa ,isuvise ste sitni da biste mogli da shvatite umetnika svetskog kalibra,kakav je Kusturica.
Препоруке:
17
19
40 уторак, 25 фебруар 2014 19:23
Stanic Milan 2
Stanic M.- G-dja Jasna*

Postovana,

Svaki covek je gospodin pod svojim sesirom!Tako rekose moji seljaci.Prateci Vase priloge na ovom sajtu moram konstatovati,da Vam lepo i ugladjeno ponasanje ocito nije bolja strana.O pljuckanju toliko.
Препоруке:
23
3
41 уторак, 25 фебруар 2014 19:48
Danilo
Tako je @ Jasna*,u pravu si.
A,vi Srbi iz Srbije,svojim svadjama i idiotlucima, unosite nemir i u R.Srpsku,dovodite u vrlo neugodnu situaciju Kustu i citav srpski narod koji dijelite stranackim arsinima.

Kusta je umjetnicka,a ne partijska licnost i njemu je drago da mu dodju rukovodioci iz Srbije,da mu pomognu u stvaranju jednog simbola srpstva oko kojeg ce se okupljati svi Srbi bez obzira partijsku opredjeljenost.
Sta je mogao Kusta reci kad mu se najavio Kostunica,nista,primiti ga kako dolikuje pravom domacinu i to je sve.
Sta je Kusta mogao uciniti kad mu se najavi Vucic,on je za Kustu politicar stranke koja momentalno vodi Srbiju i on mu ukazuje sve pocasti,ako ne njemu licno,onda kao predstavniku ZVANICNE Srbije.
Docekivao je Kusta i Tadica i Jeremica i svima ukazivao gostoprinstvo,a sto sada politicari to koriste za predizborne kampanje,nije Kusta za to kriv.
Djavo da nosi i politicare,oni samo svadjaju narod.
Препоруке:
20
11
42 уторак, 25 фебруар 2014 19:52
Јовиша Видић од Рудина
Е моји Срби, моји злуради коментатори! Ставите прст на чело и упитајте се: Шта сам ја урадио корисно, било за себе или другога? Шта сам урадио за своју земљу, за ближњега свога, за било чије добро? Јесам ли слагао, преварио, подвалио, опањкао... У Србији успех не успева то вам сведочим. Да вам неко поклони милион долара да ли би сте умели нешто корисно и паметно урадити са тим новцем. Сигуран сам да се је већина злурадих доказала у неуспеху. Поред личног неуспеха ту је и колективни а најбољи доказ је тај што Србијом владају још гори од вас. Моји Златиборци кажу - ко у животу није направио бар једну кућу није се требао ни рађати. Немања је домаћин, па има где да прими и испрати госте. Домаћину подај и од домаћина тражи. И да закључим: Кустурица је геније свог посла, а ви?
Препоруке:
23
8
43 уторак, 25 фебруар 2014 20:02
гаврило
Кусто највећи међу Србима!Само показујеш овим примитивцима који те псују колико си Велики и недохватан, луцидан и мудар!Њихову безначајност покушавају да увећају пљујући по Теби а нису ти ни до кољена! Тако царе, тако...а мали Вучко нека га тамо на Београду на води...
Препоруке:
24
9
44 уторак, 25 фебруар 2014 20:04
Румија
како се не стидите несоји да оваквог чојка пљујете!Фуј стоко једна примитивна!
Препоруке:
18
20
45 уторак, 25 фебруар 2014 20:20
Ултравизитор
Емире, дубоко си ме разочарао. Вучић је прљави Нато лобиста и издајник!
Препоруке:
33
8
46 уторак, 25 фебруар 2014 20:28
Jasna*@Stanic Milan@Danilo
@Stanic Milan
A vi bas moje komentare nasli da pratite i bas vam moji bodu oci i bas vam moji nisu fini i ugladjeni.Bas interesantno,jer da ste objektivni kao sto niste, primetili bi ste da su mnogobrojni komentari ovde ad hominem ,kao sto je i ovaj vas uostalom ,a to mnogo vise govori o coveku i njegovom karakteru.
I vise volim sto puta da ne budem fina i ugladjena ,nego da budem zla ,pakosna, maliciozna, sitna dusa kakvih je puna Srbija kako ova navodna desnicarskopatriJotska ,tako i drugosrbijanska!
Dva kraja istog stapa.
@Danilo
Tako je Danilo.Pravo kazes.
Препоруке:
4
18
47 уторак, 25 фебруар 2014 20:38
alkar
hi hi hi,otkad ja govorin da kusti nije bitno nista osin LOVE...sve je zamata u srbijanstinu i guslio sta vi volite čut a on je tu samo radi love...razmislite-svi su mu prijatelji koji imaju vlast i pare...gudi on gudi a vama milo sta se takav umjetnik upisa u srbe,kao vratio se kusta među svoje....ko zna ko su mu buili preci,mozda i srbi,ne srporin,a li...sve je moguće...znan da jedan takav izdajica svog ćaće,metere,jezika,roda,vjere NIJE DOBRODOSA NIGDI......ali vama je bitno da on srbuje a nevazno je sve drugo.STA ĆE ON VAMI?veliki ste vi narod i bez njega,s njin ste manji neg mislite...IZDAJNIK RODA SVOG cucla vasu lovu do besvijesti i bez obraza...uvlači se PRVOME,zna on di će bit KESA I LOVUŠA....
Препоруке:
10
26
48 уторак, 25 фебруар 2014 20:49
Jasna*@Alkar
Gresis Alkare ,nije da samo gudi,Kusta iza sebe i ostavlja remek dela(filmove,knjige i citave gradove) i to kao Srbin!
Препоруке:
15
17
49 уторак, 25 фебруар 2014 21:16
LI ČAN ČE
Gospodine Kusturica, zar i Vi. Zar je malo poltrona u ovoj državi. Koliko se njih klanjalo B.Tadiću a gde su sada. Ne to niste na slici Vi i to nisu Vaše reči. Nemojte da se razočaram.
Препоруке:
18
4
50 уторак, 25 фебруар 2014 21:18
@Jasna*
Kakva remek dela, šta to pričate, osim prvog filma svi ostali su filmske guske u magli, tobož art filmovi a zapravo sprdnja sa ciganima i kopiranje daleko bolje ruske filmske imaginacije, a što se tiče Andrićgrada to on sebi diže mauzolej za života da mu se klanjaju političari i ostali VIP-ovci. Da je Andrić živ nikada mu ne bi korčio u tu njegovu "cignsku malu"!
Препоруке:
11
24
51 уторак, 25 фебруар 2014 21:20
Danilo
Jasna* i ostali komentatori,
Jasna,duso,nemoj vise odgovarati ovom @ Alkaru,to je jedno kancerogeno,maliciozno,cinicno i pokvareno stvorenje,bas onaj pravi pokatoliceni Srbin koji bi i tebe i mene popio u casi vode samo zato sto smo Srbi.
Znas vec sta,pored puta,ne zaudara kad se ne dira.
Ne treba ga,uopste,primjecivati.
Препоруке:
23
3
52 уторак, 25 фебруар 2014 21:27
Драган
Искрено, нема шта. Од 2000-те осећао је наклоност свих који су у власти. Како неко оде са власти, изгуби наклоност за пројекте Кустурице. У нашем народу за тако нешто има пуно сликовитих израза.
Препоруке:
9
4
53 уторак, 25 фебруар 2014 21:39
@Danilo
Vi Srbi iz Srpske biste mogli da birate svoj rečnik i manje da vređate neistomišljenike, lično me najviše boli gubitak Kosova, duša me boli, a vi likujete nad tom vašom tvorevinom koju stotinu kusturica neće moći da kultiviše!
Препоруке:
8
10
54 уторак, 25 фебруар 2014 21:44
Самуило простачина @u
Nemojte tako."Crna mačka beli mačor"може да се не допадне али погледајте шта је све том човеку пало на памет, у какве је све ситуације и комичне и трагичне и то онако фином иронијом доводио те људе који су мало измештени из реалности али ту реалност, виспрено и подвучено, мало карикирано али са сјајном мером изражавају.То је свет изван света , маштовит,духовит,чаровит тако приземљен и тако маштом издвојен а стваран негде дубоко у себи и игра се више но што се руга и весео је и идиличан и трагичан истовремено.Немојте да бар нешто из тог филма не осетите и да га тако багателно баците.Зашто?Чак ако се то дтругима, а не вама, свиђа и ако они осећају његов значај а ви не осећате.Уважите то а не тако,по шеми, као на пању.Направио је само први филм и ништа више.Нема смисла
Препоруке:
11
4
55 уторак, 25 фебруар 2014 21:54
@Jasna, Danilo i ostale "lučonoše srbstva"
Драги сте ми браћо срби и сестре српкиње но ми је истина много дража, а ви сте од истине светлосним годинама удаљени, коме је Вучић добар Кустурица му може духовни водич бити, срећом те је Дрина кривудава па свим србима и није равно до Каменграда на води!
Препоруке:
11
4
56 уторак, 25 фебруар 2014 22:00
alkar@ @ , danilo
hvala na obrani,a sve u ime argumentirane rasprave,danilo je stvarno pretjerao,on ne vidi da nije dobro imati idealizirano,unisono mišljenje o ničemu a o sebi pogotovo.danilo,sa strane se bolje vidi šporkica u tuđem dvorištu.vi je i ne vidite u svome,navikli ...zato smo mi tu ,sa strane ,da van otvorimo oči,mi nama za vase smeće vi nama za nase.
Препоруке:
5
6
57 уторак, 25 фебруар 2014 22:11
Arhimed drinski
Ne dirajte mi Vučića i moje kamenje! Andrića treba ispoštovati kao univerzalnu veličinu a ne srbovati nad gomilom kamenja. U tom kamenom gradu biće i teniske akademije, e jest u čast Andrića! Tašt je čovek sve osmislio radi slave svoje a ne u slavu velikog pisca!
Препоруке:
11
7
58 уторак, 25 фебруар 2014 22:19
@alkar
Čoveka sa svim svojim slabostima je teško braniti i odbraniti ali istina nam mora biti svetinja ako ćemo biti ljudi a ne samo srbi, hrvati i ostali! Moj srpski narod greši jer sledi laži a ne istinu, znam da i hrvatski ima istu boljku!
Препоруке:
10
2
59 уторак, 25 фебруар 2014 22:22
Stefan
Dovoljno je samo baciti udicu i mnogi se upecaju. Cim sam video da su navodi iz Kurira odmah mi je sve bilo jasno. Ako ste zaboravili Kurir je ono sto izlazi na kiosku a nisu novine. Povrh svega Kurir je Vucicev glasnogovornik i jasno je kao dan da na ime Emira Kusturice SNS zeli da ubere jos koji glas na izborima. Kusturica nije politicar i zbog politickog nesvrstavanja(njegovi politicki pogledi su najblizi DSS-u) udri po njemu. Sumnjam u sve ovo sto je rekao zbog spinovanja Kurira. Ako uzmemo u obzir da je istina, ne slazem se sa tim i osudjujem ga. Sa druge strane ne moze jedna izjava da obrise sve ono sto je godinama unazad radio za Srbiju i Srpstvo. Kusturica je jedan od najvecih zivih Srba i izuzetno ga cenim. Pa samo to sto se vratio veri pravoslavnoj je jako velika stvar. Za mene je Kusturica neko ko se ne dovodi u pitanje. Ne cudi me sto napadate Kusturicu kad ste onomad napadali Srpsku Pravoslavnu Crkvu. Mnogi se zaborave u politickom zanosu a mnogima nista nije sveto.
Препоруке:
12
4
60 уторак, 25 фебруар 2014 22:38
@Stefan
Neću da polemišem o Kusturici i njegovoj svetosti, može da bude prijatelj kome hoće ili mora ali vas želim pitati šta to svetlo vidite u pravoslavnoj crkvi posle smrti patrijarha Pavla. Svi se obrću oko svoje ose do neprepoznatljivosti, juče su bili grešnici a danas sveci, u čemu je tajna prodaje vere zbog večere?
Препоруке:
8
6
61 уторак, 25 фебруар 2014 22:46
Небојша Београд
Човек је толика легенда и толико је добрих ствари учинио за српски народ, да и кад би се сутра учланио у ЛДП не бих му ништа замерио. Само напред, Кусто, мајсторе!
Препоруке:
10
10
62 уторак, 25 фебруар 2014 23:04
Рђосав
- за све коментаторе (посебан поздрав Јасни* и Данилу):

- људи, ви коментаришете "последице", а бојим се да сте пропустили "узроке". Ево ме ноћас из Српске (уби ме овај дупли испитни рок) па сам игром случаја "ухватио" почетак ове приче. А почетак је - недеља касно оподне, таман ја преко Дрине - кад на неком радију из Републике Српске чујем неко жестоко саопштење, дрвље и камење по Додику. Једва укачим да то СДС и Босић "черече" Додика, како се, ето, поново меша у предизборну кампању у Србији, и како - "руши Вучића"?! А шта се десило? - кажу, срео се Додик са Кустом и Коштуницом, те тиме подржао Коштуницу у кампањи?! Па онда подсећање како је Додик и раније умео да се меша, на страни Тадића. Па онда и ово: није случајно што сад руши Вучића - јер Додик и његови тајкуни, који имају богатства у Београду, не желе Вучића на власти... - и тако, све у том стилу. А при том СДС и Босић не рекоше зашто не поштују Вучићеву сугестију о уздржавању од притисака - немира, превремених избора, ...
Препоруке:
13
4
63 уторак, 25 фебруар 2014 23:07
Рђосав
- мора наставак, извињавам се: -

- е сад, ви овде добро знате да ја Коштуницу не могу очима да гледам - и да му желим цензус, али одоздо - али уопште га не кривим - ни њега ни Додика - за тај сусрет. Као што ништа нисам замерао Додику ни кад је учествовао у Тадићевој кампањи. Као што га не сматрам лицемером што је сад добар са Томчом - то су, једноставо, "специјалне везе", то је наша српско-српска ствар, и крајње је нормално да је Додик "добар" са већином политичара у Србији. И треба да буде добар. Узгред, моје скромно мишљење је да је народ у Српској - тренутно најбољи део српског народа. А да је Додик тренутно најбољи могући председник тог народа. И колико год да не трпим Коштуницу, наведени сусрет с Додиком не могу да му "спочитам." Ни њему ни Милету. Ни Кусти.

Па у чему је проблем? - бојим се да је Босић (и СДС) "прешао Рубикон" у непријатељству према Додику. Ако неко пренесе ове немире из Федерације у Српску - верујте, бојим се да ће то бити СДС. Толико су "одлепили".
Препоруке:
15
5
64 уторак, 25 фебруар 2014 23:14
Рђосав
- закључак:

- дакле, да сте чули оригинал-саопштење Босића и СДС-а "у поводу" сусрета Додик - Коштуница, и сасвим непотребну инсинуацију да "Додик руши Вучића" - зато што је, је ли, Додик тајкун а Вучић борац против тајкуна - схватили би зашто је Куста реаговао. "приопћење" СДС-а је испод сваког нивоа - и они се (СДС!) јефтино "увлаче" Вучићу!

По обичају: ствари стоје сасвим супротно од онога како изгледају на први поглед...
Препоруке:
16
4
65 уторак, 25 фебруар 2014 23:23
@Rđosav
По обичају: ствари стоје сасвим супротно од онога како изгледају на први поглед...

Jašta brate, nisi ti Rđosav ti si Dobrosav sa perspektivom da postaneš i Vojislav a ako bog da i Aleksandar!
Препоруке:
8
1
66 уторак, 25 фебруар 2014 23:59
Љуба
Тешка времена а човек се нашао у необраном грожћу. Добро је одреаговао. Ово је најмања штета.
Препоруке:
5
3
67 среда, 26 фебруар 2014 00:18
Vlast je vlast
A čast je čast.
Препоруке:
1
0
68 среда, 26 фебруар 2014 00:46
Stefan
Manki, ti si samo jedan od primera kako ljudima nista nije sveto. SPC je najvaznija i najstarija institucija u drzavi. Starija od same drzave, stub koji je sacuvao ovu nasu napacenu zemlju. Kao sto je stvar kulture da se neke stvari ne rade tako se ne polemise o necemu sto je 100% ispravno, u ovom slucaju SPC. Cak i neverujuci ljudi koji imaju kucno vaspitanje ne rade takve stvari. Niste dostojni odgovora jer nemam postovanja za takve ljude.
Препоруке:
2
6
69 среда, 26 фебруар 2014 01:37
@@Stefanu
Niste dostojni odgovora jer nemam postovanja za takve ljude.Vi gospodine bežite od istine
Препоруке:
3
3
70 среда, 26 фебруар 2014 01:57
капетан
Емире,ствари увек дођу на своје место.И ти си показао своје право лице и нисмо га дуго чекали.Нисам изненађен,знао сам одувек да све ово глумиш.
Препоруке:
9
7
71 среда, 26 фебруар 2014 04:54
Diego Armando Maradona Franco
Kusto, zasto si se kompromitovao, intelektualno i umjetnicki, kod engleske krune da bi danas klecao pred dvorskom ludom nazovi-Srbije i kvaziagenta MI16, lazno cara PPV (PaPkaVaskolikog). ZASTO? Zbog Mecavnika, Andricgrada, gdje je to. Zar se nisi izjasnjavao kao borac za svjetsku pravdu a neke cmarevine nekog PPV-a.
Препоруке:
8
3
72 среда, 26 фебруар 2014 05:23
Kao u filmu: veliki Srbin Kusturica prijatelj najvecem neprijatelju Srba i Srbije!
Nemanjo, Emire Kusturice, da te zovem kako god hoces - kako to da je najgori neprijatelj Srbije u njenoj dosadasnjoj istoriji, njen rusilac i stecajni upravnik - tvoj prijatelj!? Kako, objasni NEOBJASNJIVO! Namesto da ti, ciji glas se cuje i ceni u svetu, dignes taj glas protiv zlikovca Vucica, ti PRIJATELJUJES s njim, dajes mu kredibilitet, da dovrsi zapoceti posao! SRAM TE BILO - toliko se mora i reci, i objaviti. Uzeo si iz prljavih Vucicevih ruku novac koji je taj skot drpio iz kase drzave Srbije, a sad AGITUJES za tog engleskog spijuna i srpskog kvislinga broj 1! Zaboravite Emira Kusturicu, draga moja srpska braco i drage moje srpske sestre! Neka ih tamo, nek on i Prvi Kvisling zajedno razbrojavaju tudje, tj. srpske narodne pare, ali nama na muku nek ne pristaju svojim prijateljstvom! Jesu Kusturicini filmovi primer "nadrealizma", poetskog, ali ovo sto sad Kusturica radi je primer nadrealnog dodvoravanja najodvratnijem coveku na zemaljskoj kugli! Koji upravo ubija Srbiju!
Препоруке:
4
4
73 среда, 26 фебруар 2014 05:46
Covek za sva vremena, i za svaku vlast
Neko napisa da je Kusturica dobio i od Slobe, i od Tadica, sad i od Vucica - treba dodati da je on i otpre takav bio! Karijeru je Kusturica zapoceo pod "patronatom" Dizdarevica, najmocnije "dinastije" u rigidnoj "komunistickoj" Bosni - mislite da je bilo lako mladom coveku dobiti odmah novac za film?! Ali, kad se druzis sa sinom mocnika, zivot je mnogo lepsi i laksi. Grdnu je lovu Kusturica pokupio i dok je Ante Markovic harao po Sarajevu sa svojim "reformistima" - da, Kusturica je bio istaknuti njihov clan, sta ste mislili! Da sazmem sve u jednu recenicu: Kusturica VOLI PARE! Sve drugo je poza. Pa i ti filmovi - moram reci da ih nikad nisam posebno voleo, prikazuju nas narod kao Cigane! Pogledajte vi ponovo "Skupljace perja", ili "Brezu", nije Kusturica ni blizu jednom Sasi Petrovicu ili Anti Babaji, autorima navedenih filmskih remek-dela. A umeo je Kusturica uvek da nadje i mentore, od Milosa Formana pa, evo, do - Aljeka Vucica!!! U tri reci - OPORTUNISTA BEZ PREMCA.
Препоруке:
9
5
74 среда, 26 фебруар 2014 05:59
алеа
Коска је бачена!
Препоруке:
4
0
75 среда, 26 фебруар 2014 08:17
капетан
Емире,ствари увек дођу на своје место.И ти си показао своје право лице и нисмо га дуго чекали.Теби је стало до пријатељства са велеиздајником????Нисам изненађен,знао сам одувек да све ово глумиш.
Препоруке:
7
6
76 среда, 26 фебруар 2014 09:54
Ovako je i Amfilohije
Прве 3 године од раскола подржавао Мила, тобож зато што је Мило антикомуниста а Момир близак СМ.
И видели смо како је испало.
Кусто, ниси ти тако наиван да не знаш да је ППВ нечији пион. Нешто је друго у питању. Шта?
Препоруке:
11
2
77 среда, 26 фебруар 2014 10:13
Vlado Banja Luka
Iz ovog teksta ne razumijem, da li je Dodik uz Vucica ili Kostunicu?!? A šta je sa Tadićem koga je grlio na predizbornim tribinama prije dvije godine? Pa, naravno, Dodik je uz svakog ko mu može pomoći i omogućiti da nastavi da nesmetano vlada Rep. Srpskom. Izgleda da mu prethodnih 12 godina nije bilo dovoljno. Nema veze što je za to vrijeme RS ekonomski uništena i opljačkana...
Препоруке:
8
0
78 среда, 26 фебруар 2014 10:27
Београђанин
Први ће проћи и сви ће га заборавити, а Кустини филмови ће остати за вечност.
Препоруке:
5
2
79 среда, 26 фебруар 2014 10:39
Бојан, Приштина
- micky
Kusturica je za sav Srpski politicki sljam SVETAC.
- Jasnа* Mali ste svi vi za velikog Kustu.Sto se ono kaze mozete samo da mu pljucnete pod prozor,Kusturica gradi,stvara ,pise.A sta ste vi stvorili,sagradili ,napisali
- Јовиша Видић од Рудина
Е моји Срби, моји злуради коментатори! Да вам неко поклони милион долара да ли би сте умели нешто корисно и паметно урадити са тим новцем. И да закључим: Кустурица је геније свог посла, а ви?
- гаврило
Кусто највећи међу Србима!Само показујеш овим примитивцима који те псују колико си Велики и недохватан, луцидан и мудар!Њихову безначајност покушавају да увећају пљујући по Теби а нису ти ни до кољена!
- Румија
како се не стидите несоји да оваквог чојка пљујете!Фуј стоко једна примитивна!
- Небојша Београд
Човек је толика легенда и толико је добрих ствари учинио за српски народ, да и кад би се сутра учланио у ЛДП не бих му ништа замерио
Препоруке:
4
4
80 среда, 26 фебруар 2014 10:56
Бојан, Приштина
2
Браћо, Срби - јунаци ! Па ово је идолопоклонство чоече :) Ето баш зато што и критикујемо Кусту, баш зато што је толико поштован од вас које ценимо и баш зато што његова личност има толики кредибилитет - који никако није смео да је спусти на Вучићев тас. Све ће ово свакако једном проћи, почеће слободно да се говори о овој издаји а Куста ће се тога стидети и то ће му бити велика флека.

Куста јесте учинио изузетно за ауторитет Србије - првенствено на западу. А мене савршено баш брига шта на западу мисле о Србима, они су у мојим очима због свега што раде по свету толико ниски и безвредни да ме не интересује ни дали Србе славе или их презиру.

Нисам толико постигао као Куста - па ја томе ни не стремим, постоје часни принципи по којима живим и то ми је сасвим довољно без стида станем пред огледало.

А Куста, руку на Срце од 50 Срба 49 ће рећи да му филмови ништа не вреде. Наши најгледанији филмови су, Маратонци, Варљиво лето, Лепа села итд ту Кустиних филмова нема ни у најави.
Препоруке:
7
3
81 среда, 26 фебруар 2014 12:33
Шором шајке, а Дунавом чезе
Господо, нервирамо се, препиремо, трошимо драгоцено време,многи од нас гладујемо. Када кажем да гладујемо, мислим на то да смо жељни свега, једемо једноличну храну,ко од нс материјалних бедника може да купи добар комад меса,јагњетину, комадић суве сланине, пршуте, маслиново уље (једомо ово машинско отровно од којег би најгрубљи мотор зарибао), не путујемо, немамо ни летовања ни зимовања,децу не можемо да школујемо,облачимо се у кинеским радњама у којима је затрована роба, о колима,као нужном злу, не можемо ни да сањама, а Немања и друштво сеире и смеју се. Све што су урадили и раде повезано је са огромним сумама новца којег окрећу,переу. Не могу да верујем да има толико наивних који мисле да све то што граде, све те академије (у РС има више од 10 академија), сви ти фестивали, и др.постоје без новца. Немања је већи мајстор да окоти лову од режисера Немање.Његова је генетика таква да је увек на правом путу и са главним играчима.Када бих изнео само оно што ја знам, завршио бих у затвору.
Препоруке:
5
2
82 среда, 26 фебруар 2014 12:48
зека
Зло се трпи од страха горега...,мада од овога не знам може ли бити горе(аљека наравно).Не цене га ни Куста ни Миле,мора да је нека тактика у питању.
Препоруке:
3
3
83 среда, 26 фебруар 2014 13:05
@Шором шајке, а Дунавом чезе
Ne znaju srbijanci da se od etno-biznisa dobro zarađuje i živi, svojevremeno su hrvatska deca "videla" meuđugorsku Gospu a "tatice" to okrenule u unosan biznis, pa što onda Kusta I dodik ne bi izigravali Aristotela i Platona sa tolikim brojem ustanovljenih akademija. U smutnim vremenima nagore stradaju naivni, ostali se snađu!
Препоруке:
5
1
84 среда, 26 фебруар 2014 13:18
sto lica naših umetnica
Shvatili političari da je Kusturica u stvaralačkoj krizi pa hajde da ga iskoriste ali i on njih. Na Drini ćupriju nije umeo ili nije želeo da ekranizuje, od investiranja u nekretnine se deleko bolje živi!
Препоруке:
5
1
85 среда, 26 фебруар 2014 15:19
Јаков
Болан био Емире,јами онолико колико ти је доста,а не онолико колико ти треба, онда ти никад неће бити доволно,али тамо где одеш,на крају ти не трба ништа него 2 м. Ми срби смо те заливали слатким од дунја, а ти све горчи и горчи. Пао је Коштуница,Тадицћ, пашће и Николић и Вучић, а нарочито Додик а остаће само СРПСКИ НАРОД И НЕМАНИЋИ, АЛИ НЕ У ТВОМ ЛИКИ, а народ је снага сваке нације. Ја се често чујем са мојим требинјцима, они ти неће опростити што си однео камен од двора ЦАРА ДУШАНА у Андрић град. Доле у Требинју могао је да се сагради ДУЧИЋГРАД ИЛИ ДОМАНОВОЋГРАД, али они нису били миленици политике и као такви нису били економски исплативи. За мене је "БЛАГО ЦАРА РАДОВАНА" КНЈИГА ЗА ВРЕМЕ КАД ЈЕ ПИСАНА, ЗА САДАШНЈЕ ВРЕМЕ ВРЕМЕ АИ ЗА БУДУЋА ВРЕМЕНА. Чујем даси обећао Ђоковићу нјегов дио у музеју Андрић града.Сад кажи да и то није политика, не волимо ми сви као ти и Вучић Ђоковића, а иамо и право а то, али пре тога обојица платите оно што дугујете србији и Републици Српслој - порез.
Препоруке:
9
4
86 среда, 26 фебруар 2014 18:50
Петар
Шта ће ти то Емире! Држи се филма где си једино суверен.
Препоруке:
3
3
87 среда, 26 фебруар 2014 22:14
Još samo Matija i Amfilohije
Да се одрекну Коштунице и окрену Вучићу.
И да све маске спадну.
Кусто, био си нам светла тачка.
Сада видимо да немамо јавне личносит од дигнитета и принципа.
Заправо имамо. Спала књига на два слова, а онда једно отишло у вечност.
не слово него име. Ристо. Али не Радовић него Кубира.
Остао само Дуци Симоновић.
Препоруке:
3
4
88 среда, 26 фебруар 2014 22:15
devojka sa obale
Ako je istina ovo sto Kurir pise, meni se cini da je Kusturica pragmaticno pokusao da smanji realnu opasnost od oluje u RS, koja moze da se prelije iz Federacije ali i Srbije ako nasi politicari ili bolje reci trenutno najmocniji Vucic odluci da rusi Dodika a i RS zbog osvete zbog predizbornog kurslusa koji je probao da napravi Bosic. Vucic, kakav god da je, mora se svim silama, pa i necasnim, i ulizickim, privoleti ideji opstanka RS, ili bar da se uzdrzi od ideje rusenja iste. Pogledajte Sarajevo i Kijev, zapadni satrapi su krenuli u opasnu sinhronizovanu ofanzivu rusenja pravoslavnih interesa po Evropi
Препоруке:
3
0
89 среда, 26 фебруар 2014 22:43
Milan
Šta se ovaj filmadžija-konvertit meša u politiku i odakle mu pravo da ljude naziva izdajnicima i plaćenicima. Najveći plaćenik je on jer je narod platio Andrićgrad a on je vlasnik polovine. Tako ni Tito nije radio
Препоруке:
2
4
90 четвртак, 27 фебруар 2014 03:02
Koviljka M.
Udo se za Srbkinju ona neda ako nije
Pravoslavni on lego na rudu.
Oni njeni bistri Kremonci mu rekli
poturico idi u bosnu. On se jadan tu
izuvijao ko glista. Vidi krug se zatvara.
Razumijo iksan. Ide dundjer nazad
jaranu bakiru.
Da sagradi medresa mahalu u Velikoj Maoci.
Aferim
Препоруке:
0
1
91 четвртак, 27 фебруар 2014 03:05
Strycova Patrnogic Cica
Slinavomu Mesiji nudi mu sa za
Vodengrad mimara.
Препоруке:
0
0
92 четвртак, 27 фебруар 2014 03:08
Joka L. @ Rudinski Zlatiborac
Tako vi zlatiborci, a vamo Tomas Man
zapisa: " Kad se zavrsi kuca dolazi smrt. "
Препоруке:
0
0
93 четвртак, 27 фебруар 2014 03:11
Caka Melentjevic
BICE SKORO PROPAST SVIJETA...
... kad Ultravizitor i Krvoje Krovat
u istu paljku duvaju.
Препоруке:
0
1
94 субота, 01 март 2014 13:32
ALKAR@CAKA
ma ne duvamo mi u isto nego vidimo u čemu je stvar-toliko je jasno da se kusta neda opravdat srbofilstvom jer prejasno vidljivo da je lova samočast u pitanju-jedino ako vi to ne vidite ili vam nije vazno tj najvaznije je da se on upisa u srbe a to je velika čast!pa nek krade sta ima veze!
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер