Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Bivši pripadnik policije BiH: Granatu na Markale ispalila Armija BiH po nalogu Alije Izetbegovića

Komentari (66) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 17 februar 2014 16:36
Marija
Hvala Bogu da neko priznaje istinu.
Preporuke:
148
1
2 ponedeljak, 17 februar 2014 16:39
Goran Jevtović
Ovo svedočenje ulazi u istoriju. Istina polako isplivava na videlo, svaka čast svedoku.
I, da vidimo sada marionete svih boja iz Beograda.

E, ovako će, pre ili kasnije izaći na svetlost dana sve laži, podmetanja, sve prljave igre zapada i 80-tih i 90-tih, ali i o 2000-tim.
Ovako će dokumentovano biti obelodanjeno sve o srpskoj petoj koloni, o svim agentima, prevratnicima, plaćenicima i kompletnom političkom i ostalom šljamu i mafiji koja je srušila SRJ i Srbiju.

Tek će biti padanja u nesvest i tek ćemo se naslušati onoga zbog čega ćemo se stideti kao narod.
No, dobro, nije se moglo bez te "čaše žuči".
Preporuke:
179
3
3 ponedeljak, 17 februar 2014 17:03
fristajlo
Karadžiću ovo neće pomoći, on je već osuđen.
No- dobro je da stoji u zapisnicima, zbog nekih vremena koja će doći...
Preporuke:
160
0
4 ponedeljak, 17 februar 2014 17:20
Hercegovac
Markale i Srebrenica su dobro poznate javne tajne.Postoje i Markale 2 ali to su toliko loše odradili da se više i ne pominju.Idejni tvorac tih projekata je Bil Klinton(specijaliteti iz nato kuhinje).Što se Srebrenice tiče,amerikanci su tamo avionima dostvaljali oružje i to su prikazivali kao humanitarnu pomoć.Druga stvar,UN trupe kada su ušle u Srebrenicu nisu izvršile demilitarizaciju iako je to bilo dogovoreno u sporazumu.Svima je bilo jasno da muslimani nemaju nikakve šanse da odbrane Srebrenicu a oni su cjelo vrjeme napadali srpska sela i pravili velike zločine.Na kraju balade jasno se vidi da im je oružje dostavljano da bi se isprvocirarala VRS i VRS je morala da interveniše.O broju žrtava neću pisati jer sam i bez toga opširan ali moram napisati da je u akciji za oslobađanje Srebrenica VRS koristila SAMO 1 TENK !!! i Srebrenica je oslobođena sa minimalnim gubitcima.Sa druge strane je bilo više od 5000 Orićevih ''junaka''koji nisu ni pokušali da brane Srebrenicu.
Preporuke:
131
0
5 ponedeljak, 17 februar 2014 17:33
@Goran Jevtović
I, da vidimo sada marionete svih boja iz Beograda!

e, to je klječna rečenica u vašem komentaru.

Inače, baš me zanimaju argumenti ove dvojice koji su vam dali minuse.Vučko, to si?

Možda bi NSPM trebalo da uvede obavezan komentar za one koji oceljuju.
Preporuke:
94
3
6 ponedeljak, 17 februar 2014 17:34
Velizar M.
Ja i dalje ne verujem da jedna jedina mina može da pobije toliko ljudi. Naročito na onakvoj lokaciji. Sklon sam da poverujem ovom svedoku ali samo u delu u kojem priča o razgovorima u "predsedništvu". To da li je i odakle ispaljena mina teže mi je da prihvatim, uostalom i svedok se sam tu ograničava jer kaže da nije bio prisutan. Možda i jeste tako ali mora da je bio i neki MRUD (klejmor) na samoj lokaciji, da "pripomogne".
Preporuke:
50
7
7 ponedeljak, 17 februar 2014 17:59
Goran Jevtović
Velizar M.

Nekorektno Velizare.
Prvo, morali bi ste da budete stručnjak balistike za ono što tvrdite, drugo, da ozbiljno poznajete vojnu nauku, a treće, otkuda to da su tamo svi leševi bili ljudska tela?

Jeste li nekada videli fotografije istih?
Bar polovina su ubačene i maskirane filmske lutke.
Proučite detaljnije slučaj "Markale" (ali i sve ostale slučajeve "lažnih zastava" i "crnih operacija", a bilo ih je na stotine tokom ratova 90-tih) pre nego što ovako izlećete.
Preporuke:
88
2
8 ponedeljak, 17 februar 2014 18:33
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Goran Jevtović

Ja i dalje tvrdim da od jedne monobacacke mine nije moglo toliko ljudi smrtno da strada i toliko da bude ranjeno. Srapnel kada udje u telo tu i ostaje tako da su multipla povredjivanja iskljucena, a kako je mina pala na tvrdu podlogu (beton, asfalt) povredjivanje sekundarnim parcicima je minimizovano.

Za stradanje i povredjivanje tolikog broja bilo je potebno nesto jace i drugacije koncepcije.

Povucite paralelu sa Bostonskim maratonom i bice vam jasno kako mina ustvari deluje.
Preporuke:
47
1
9 ponedeljak, 17 februar 2014 18:40
Velizar M.
Pobogu Jevtoviću, čitate li vi ono na šta odgovrate? Prvo, vašom pričom o lutkama upravo potvrđujete moju tezu da ne može biti onoliko žrtava.A da li su to bile lutke ili ne, pojma nemam. Ni fotografija ni video ne mogu biti dovoljne da se to oceni.
Drugo, ne moram da budem ni "stručnjak za balistiku" ni da "ozbiljno poznajem vojne nauke". Imao sam više prilika da vidim efekat mina 60, 82 i 120mm, počev od demonstracija na obuci u JNA (gde je, na primer, poređano više frontalno trčećih meta u krug oko mine a posle detonacije je bar četvrtina ostala neoštećena). Znam i fiziku pomalo a znam i razliku "blast" povreda u odnosu na povrede šrapnelom. Ako vi mislite da je moguće da jedna mina može da pobije 66 i pride rani 140 ljudi onda to i obrazložite. Nemojte diskreditovati sagovornika pozivanjem na "ozbiljne vojne nauke", ne treba nam general da bi ovo procenio. Uostalom valjda se slažemo da je to bila nameštaljka, ovakva ili onakva.
Preporuke:
76
0
10 ponedeljak, 17 februar 2014 18:54
Žalosna sova
Naravno da su pored mrtvih ljudi postavljane i lutke zbog prikaza što većeg broja žrtava. Na jednoj fotografiji se vidi veštačka noga, a nigde vlasnika noge. Jedino ako je vlasnik noge sa onom jednom nogom otrčao kući. Srbi su izgubili medijski rat jer su bili samouvereni i sigurni da će pravda pobediti.
Preporuke:
71
0
11 ponedeljak, 17 februar 2014 19:00
Goran Jevtović
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Srapnel kada udje u telo tu i ostaje tako da su multipla povredjivanja iskljucena
Pa ko je vršio obdukciju? Isti oni koji su sve to i organizovali.
Jeli bio neko prisutan sa srpske strane i jeli iko neutralan video te leševe?
Nije.

a kako je mina pala na tvrdu podlogu (beton, asfalt) povredjivanje sekundarnim parcicima je minimizovano.
Ovo je apsolutno netačno. Upravo je obrnuto. Kada mina iz minobacača 120 mm (ili 81 odnonosno 82 mm) padne na beton, parčad od iste dobija dodatno ubrzanje, pored toga što se ne gube kao, recimo, kada mina padne na zemljano tlo ili na oranicu.

Obaška što je pored mine mogla biti upotrebljena neka od eksplozivnih naprava koja se aktivira daljinskim putem a koja je ranije instalirana na mestu događaja.
Upravo onako kako su pravovremeno dovedeni i TV snimatelji i pripremljeno bolničko osoblje.
Preporuke:
62
1
12 ponedeljak, 17 februar 2014 19:14
Srbenda
I naknadna istina je korisna.
Dejstvo ovog svečenja je minimalno jer ni mediju u SRBIJI javni servis, Politika neće objaviti ovakvu vest u udarnim terminima, rubrikama.
Ni naši političari neće preduzeti nešto da se ovakve stvari propagiraju i iskoriste za poboljšanje položaja ni Srbije ni Republike Srbske.
Preporuke:
57
0
13 ponedeljak, 17 februar 2014 19:19
Šiljo
Ko s šejtanom tikve sadi ...
Preporuke:
38
0
14 ponedeljak, 17 februar 2014 19:23
Kosovo i Metohija su Srbija
Sveti vladika Nikolaj Velimirović je rekao: ,,Istina ne zavisi od vremena i nije ni nova ni stara, nego upravo Istina- juče, danas, sutra.'' Istinitost ovih reči se može pokazati i na ovom besramnom potezu muslimanskih vlasti u Sarajevu.
Preporuke:
47
1
15 ponedeljak, 17 februar 2014 19:36
Peter RV
Pa, nemojte vi svjedoci.
Samo sto radite kvarite bezbrojnu anti-srpsku literaturu od koje su lijepo zivjeli neki humanitarci.
Stavljate u nezgodnu situaciju Bernarda Henry-Levija i njegovu filozofsku druzinu- koji su nam se vec zakleli na osam-hiljaditu Srebrenicu i 200 hiljada silovanih Muslimanki.
Preporuke:
53
1
16 ponedeljak, 17 februar 2014 19:57
Hercegovac II
@Jeftovic
@Teoreticar

Mozda bi svjedocenje prof. Manojla Calije,koji je, kako biljezi u svojoj knjizi, stajao u redu za vodu, ali skroz pozadi, tako da je bio neposredni svjedok,
moglo odgovoriti na Vase i nase nedoumice!
On tvrdi da je eksplozivna naprava gurnuta sa krova obliznje zgrade! On ne kaze da li je to minobacacka granata ili nesto drugo!Snajperisti koji su bili postavljeni na okolne zgrade pucali su na svakoga ko je pokusao prici i ukazati pomoc!
Kad je "komendija" snimljena za javnost, izvrsioci su sisli s krova, a onda su udavljeni u u wc u istoj zgradi!Tipicni turski izum, odvajkada!
Mrtva usta ne govore!
Drugo, na bilo kom snimku, ako se pazljivo pregleda vide se plasticne lutke i otkinuti dijelovi( noge, ruke) tih lutaka!
Isti scenario je isproban jos u ljeto 1992 u logoru u Konjicu! Armija BiH i HVO su granatirali sportsku salu.Ubijeno 13 ljudi, da bi optuzili
Srbe!
Srdacan pozdrav !
Preporuke:
68
0
17 ponedeljak, 17 februar 2014 20:02
Goran Jevtović
Velizar M.

OK, onda vas nisam razumeo na šta ste mislili.
Preporuke:
40
4
18 ponedeljak, 17 februar 2014 20:02
Jasna*
Karadzica su fasisti vec osudili,ali u svakom slucaju prija kad se cuje istina od druge strane .
Preporuke:
44
1
19 ponedeljak, 17 februar 2014 20:25
Danilo
Kao prvo,krater od te navodne granate,bio je precnika oko 30 cm,a dubine,ne vise od 5 cm i ljudi koji su strucnjaci iz tog domena tvrde da je samo eksplozivna naprava postavljena ispod prodajnog stola na pijaci mogla napraviti takav krater,a ne granat,i da su lesevi,vec ranije doneseni sa ratista tu odmah postavljeni.

Ima jedan video koji pokazuje neke ljude koji zurno napustaju pijacu kada dolaze medjunarodne snage i znaju se imena tih ljudi,ali nema ko da ih natjera da kazu istinu.
Tacno je sto kazu neki komentatori da jedna granata nije mogla napraviti toliki masakr.

A,onaj ko kaze da ce,konacno,istina izici na vidjelo,je krajnje naivan,jer Zapad tako bestidno i bez ikakvih skrupula falcifikuje jasnu i ocevidnu sliku o WWI i WWII,optuzujuci Srbiju i Rusiju,poredeci Staljina sa Hitlerom,a da nece falcifikovati pijacu Markale.Ma,hajde.

Za Zapad je prica o Srbima kao losim momcima zavrsena i nema sanse da se bilo sta promjeni,osim sto u Hagu sude i Njegosevim srpskim kostima.
Preporuke:
49
1
20 ponedeljak, 17 februar 2014 20:28
gavrilo
znam da smo mi bijesni i da ih ne volimo baš zbog toga što su spremni na svakave zločine, ali stojim da su ZVIJERI iz EU gore od njih jer oni ih na sve nagovaraju, ovi to čine, a onda im kroz sve njihove misije od posmatračkih do medicinskih svu prljavštinu peru!
Preporuke:
42
0
21 ponedeljak, 17 februar 2014 20:34
Beograđanin
Prva velika nameštaljka bila je masakr u ulici Vase Miskina početkom rata. Svi znaju da su tv ekipe bile sakrivene u obližnjim uličicama par sat ranije. Priča se (obavešteni) da su to bile protivpešadijske mine usmerenog dejstva, postavljene u otvore za ubacivanje ćumura u podrume. Takođe se priča da je u toj akciji autosabotaže prste na ruci izgubio specijalac za eksplozive Mithat - Mido ?, inače zet Harudrina Somuna, čoveka koji je za vreme rata bio veza Izetbegovića sa islamističkim režimima na Bliskom Istoku.

Inače, SVAKA ČAST ovom čoveku koji je svedočio. Spasao je dušu i rehabilitovao deo svog naroda u mojim očima.
Preporuke:
63
0
22 ponedeljak, 17 februar 2014 20:36
markale
Mojoj tašti je poznanica(muslimanka), iz skupštine, taj dan savetovala da ne ide u grad zato što će se nešto desiti.
Preporuke:
59
0
23 ponedeljak, 17 februar 2014 20:40
PLASTIČNA NOGA
Svedočeći u odbranu Karadžića, bivši pripadnik policije BiH izjavio da je granatu na sarajevsku pijacu Markale ispalila Armija BiH po nalogu Alije Izetbegovića.


uostalom, na slici se lepo vidi plastična noga. To ne znači da nije bilo žrtava. Imate na FRONTAL.RS članak o tome. Kako su mine bacane sa zgrade od strane pripadnika Armije BiH, koji su kasnije likvidirani od "svojih".

itd.
Preporuke:
42
0
24 ponedeljak, 17 februar 2014 20:45
markale
Mojoj tašti je poznanica(muslimanka), iz skupštine, taj dan savetovala da ne ide u grad zato što će se nešto desiti.
Preporuke:
35
0
25 ponedeljak, 17 februar 2014 20:51
Velizar M. @Goran Jevtović
OK, onda vas nisam razumeo na šta ste mislili.

Ako je ovo izvinjenje onda u redu. Ali nije vam prvi put da ne pročitate ono što napadate. A i prebrzi su vam prsti na tastaturi. Evo i u odgovoru Teoretičaru zavere: Ispravno odgovarate da sekundarno fragmentarno dejstvo nije manje na betonu ali kako to obrazlažete? Kažete da fragmenti dobijaju "dodatno ubrzanje"! Kako može postojati dodatno ubrzanje kad nema dodatne energije? Ispravno je reći da se na tvrdom mediju apsorbuje manje kinetičke energije i da brzina fragmenata sporije opada. I sad može neko vas da diskredituje na osnovu toga kao što vi radite drugima. Čovek je napravio lapsus, verovatno je mislio na cigle ili nešto slično, gde bi bilo i većih i sporijih fragmenata ali zar je to toliko važno? Apelujem na vas da malo razmislite pre nego što se raspišete. Ovo kažem bez zle namere već da ne ode opet rasprava u stranputicu. Pozdrav.
Preporuke:
30
1
26 ponedeljak, 17 februar 2014 21:06
Beograđanin
Jamaković.
Preporuke:
11
0
27 ponedeljak, 17 februar 2014 21:08
PLASTIČNA NOGA
...prenosi nam Čalija i ono što je procurilo u javnost preko pojedinih pripadnika Prve brdske brigade, desilo se sljedeće: „Granata je bačena sa zgrade Planike. Bacili su je vojnici Prve brdske brigade Armije BiH, koji su kasnije ubijeni.


http://frontal.rs/index.php?option=btg_novosti&catnovosti=18&idnovost=39799
Preporuke:
23
0
28 ponedeljak, 17 februar 2014 21:15
Goran Jevtović
Velizar M.
Ako je ovo izvinjenje onda u redu. Ali nije vam prvi put da ne pročitate ono što napadate.

Izvinjenje je bilo iskreno. Međutim, ovo malo "predavanje" u nastavku, potpuno je suvišno i za cilj ima nešto drugo, a to je ovo gore što sam apostrofirao.
Ako hoćete da se prepiremo, onda je i to u redu.

Usput, pored toga što sam minobacače svih poznatih kalibara (ne samo naše već svih važnijih vojski sveta) i mine, morao do detalja da teoretski savladam kroz predmet "Naoružanje i nastava gađanja" (pune četiri godine učenja), zatim kroz predmet "Balistika" (pune dve godine), već sam kroz predmet "Taktika" (pune četiri godine), morao da ispalim jedno 1000 komada.
I to ne na običnim, prostim gađanjima, već u malo komplikovanijim uslovima i borbenim supozicijama.
I da nakon toga efekte dejstva proučavam na cilju.
O ratnim iskustvima, gde me je, valjda Božjom voljom, promašilo "za dlaku" bar 10 nepriajteljskih mina, ovaj put neću.

Srdačan pozdrav Velizare!
Preporuke:
29
9
29 ponedeljak, 17 februar 2014 21:18
Zalosna sova
Ko je prosao ratove taj zna, jer je video svojim ocima da granata minobacaca ume da NE eksplodira nego rokne u asvalt na ulici i zakuca se do peraja.Toga je bilo u Vukovaru koliko hoces. Tako da bi krater od granate 120 mm sigurno bio dubok najmanje koliko je granata dugacka, a sirok koliko eksploziv moze da razori beton na pijaci, To bi bila rupetina za pricu, a ne neko udubljenje od 30 cm precnika. Ocigledno je istovremeno ispaljena neka slabija granata ali je aktiviran i eksploziv ranije pripremljen izpod tezge sa srapnelima kao sto koristi Al Kaida nasih prijatelja iz Katara, da ne idemo bas do Emirata.
Preporuke:
41
0
30 ponedeljak, 17 februar 2014 21:34
@ žalosna sova
jeste junače, na Vukovaru ste polomili zube monstruozne...
Preporuke:
5
47
31 ponedeljak, 17 februar 2014 21:54
Ala
Treba ispitati i novinare JUTEL-a koji su tada jos bili u Sarajevu/Gorana Milica,direktora AL Jazeere-a,Mirjanu Bobic,tehnicko osoblje koje radi po beogradskim TV/.Oni su tada tvrdili da je to Alijin insceniran zlocin protiv svog naroda.
Zasto cute?
Preporuke:
43
0
32 ponedeljak, 17 februar 2014 22:03
Profesor univerziteta, Vašington
Bosanac koji se zove KW-586 .Evo - samo da se jugo-komunjare pomire , izljube i uhvate u novo kozaracko , Briselsko oro .Oj-ha evropa .
Preporuke:
18
7
33 ponedeljak, 17 februar 2014 22:05
onoliko
Teško da će Srbi imati nešto od ovog svedočenja.
Ali,hoće li Muslimani,Bošnjaci,Bosanci ili Turci,kako god da se sada izjašnjavaju,čuti uživo(lajv-live)ono što se šuška ili otvoreno priča u čaršiji,videćemo.
Vredi li ta žrtva onoliko?
Posebno sada kad se dejtonska Bosna raspada!
Preporuke:
29
1
34 ponedeljak, 17 februar 2014 22:09
Majka
Dobro reče majka : "Moj sin je poginuo u ratu koji Srbija nije vodila u zemlji gde Srbija nije ratovala.
Niko ne laže tako dobro kao mi reče Dobrica.....
Preporuke:
8
40
35 ponedeljak, 17 februar 2014 22:12
Slavko Trebinje
Ljudi,
Klinton je ruglo celog sveta, amoralan i agresor. Šteta što je takav i Nikolić, sa Dačićem i Vučićem.
Karadžić je u Hagu, brani Srpsku, brani srbe, a ne sebe. Karadžić je pesnik, sentimentalni karadžić. Srbija i srbi mu ne pomažu, bori se sam kao lav.
Ovaj svedok se probudio, naneo sebi materijalnu štetu, a spasao dušu. Ne pišekoje je nacije, što nije ni važno.
Zašto ovo nije udarna vest na Javnom toaletu Usrane Srbije, Vučićeve PPV Srbije?
Ovaj svedok je prepreka na putu bez alternative u evropsko đubrište, niht var, što bi rekli Nemci.
Bog mu pomogao, svedoče,bio si na neprijateljskoj strani. Hvala ti za istinu.
Preporuke:
33
2
36 ponedeljak, 17 februar 2014 22:17
Velizar M. @Goran Jevtović
Ako hoćete da se prepiremo, onda je i to u redu.

Neću. Malo "predavanje" je zaista bilo dobronamerno.
Preporuke:
18
0
37 ponedeljak, 17 februar 2014 22:47
@@zalosna sova
u Vukovaru su tvoje ustase, videvsi da je vrag odneo salu, uskocile u bele mantile i odjednom je vukovarska bolnica dobila 200 novih medicinskih tehnicara...vrlo hrabro i junacki od strane vasih monstruoznih branitelja. Hrvati se ne stide nicega, stid ne poznaju! Tako i ti, junacino.
Preporuke:
49
0
38 ponedeljak, 17 februar 2014 22:49
Nije bitno
Poznajem ovog svjedoka. Čak imam i video traku na kojoj se vide Alija i on.
Preporuke:
29
0
39 ponedeljak, 17 februar 2014 22:54
Kosta
"...u cara Trjana, kozje usi!"
Preporuke:
13
0
40 ponedeljak, 17 februar 2014 23:04
Ma kakvi!
Sad će to naša vlast da demantuje! Legija je pokajnički priznao da je to maslo Radomira Markovića po nalogu Slobodana Miloševića.
Preporuke:
23
0
41 ponedeljak, 17 februar 2014 23:08
General Manojlo MIlovanović
Odmah posle tog slučaja, javno je izjavio:
Staću na Markale a vi odvedite najbolje strelce na srpske položaje pa neka me gađaju sa svim oruđima koje tamo Srbi poseduju.

Nije vredelo...
Preporuke:
39
0
42 ponedeljak, 17 februar 2014 23:14
Aleksandar
U unarkrsnom ispitivanju, tužiteljka Kerolin Edžerton (Carolin Edgerton) nazvala je svedokov iskaz višestrukom teorijom zavere, tvrdeći da je on sve izmislio da da bi se dodvorio "onima koji ga sada štite".

U normalnom sudu advokati bilo odbrane ili tuzilastva samo smeju da postavljaju pitanja, a ne da karakterisu tvrdnje svedoka. U normalnom sudu ovaj iskaz tuziteljke bi bio izbacen iz protokola i ona bi bila kaznjena. Ali u Hagu nista nije normalno!
Preporuke:
52
0
43 ponedeljak, 17 februar 2014 23:40
saradnik UDBE
KW-568 tvrdio je da je imao priliku da čuje šta su predsednik Predsedništva Izetbegović, njegov sin Bakir, poglavar Islamske verske zajednice BiH reis-ul-ulema Mustafa Cerić i drugi zvaničnici govorili na sastancima


taj Cerić je prema pisanju štampe, bio ve u SFRJ saradnik UDBE ! (valjda dok je muftijašio u ZG).

a ostali....
Preporuke:
23
1
44 utorak, 18 februar 2014 01:02
Ernan Kortes
Velizare, Velizare, ti ćeš našem pukovniku da objašnjavaš vojne i ostale stvari, od preistorije do daleke budućnosti. Pa on ne samo da zna vojne nauke nego i sve stripove Alana Forda zna napamet.

Jevto, majstore, ovaj Velizar naš'o tebe da uči šta je ratovanje. Nego, bac, vidi, ima osnovanih sumnji da se tog dana u Sarajevo ilegalno prebacio Koštunica! Samo pssst, nemoj o tome nikom ništa da kažeš, još nije naučno dokazano, a svi znamo kako ti voliš samo "argumetovane dokaze", jel' tako.
Preporuke:
2
18
45 utorak, 18 februar 2014 01:32
Haske sudije gore od siledzija!
Skandalozno ponasanje tuziteljice! Nije njen posao da vredja svedoka, nego da unakrsnim ispitivanjem pomogne da se utvrdi istina. E, bas u tom grmu i lezi zec! Oni su istinu vec unapred utvrdili, pa se ova tuziteljica silno naljutila sto neko kvari tu unapred odredjenu "istinu"! Tuziteljica cak okrivljuje svedoka kako se dodvorava onima "koji ga sad stite"!? Pa, zar ne stiti njega sam sud, jer je on zasticeni svedok?! Ona je za ovakve procese kvalifikovana isto koliko i Vucic za vodjenje drzave -inace i ja ocekujem da ce Vucic kazati kako ne veruje svedoku, jer, Vucic se zakleo zivotom, i svim tajnama koje se o njemu u Londonu i sire znaju, da ce poricati svaku krivicu bilo koga ko nije Srbin, i da ce na srpska ledja prebaciti tudje krivice, pocev od biblijskih vremena, pa sve ovamo do Jasenovca i "oluje"! A ovome svedoku svaka cast! Mnogi bosanski muslimani znaju sto i on, ali cute! To cutanje o zlocinima, i nad svojim narodom, dodace jos jednu istorijsku traumu "nasim" muslimanima.
Preporuke:
17
0
46 utorak, 18 februar 2014 03:05
Srboljub Savic
Markale 1 i 2, (kao i Srebrnica) su "odradjene" po
tipicnoj americkoj shemi.
[Podmetnuli bombu na svom brodu, da bi poceli
"revoluciju".
Pustili su Japance da napadnu Perl Harbur, ubiju
preko 5000 i rane N, Butros Butros Galiju
ali zadrzan dok SB UN nisu izglasale sankcije
Srbiji/ostatku J.
Ko je vladao i vlada Srbijom, treba da nam je jasno.
Nikad, nije nijedna vlast nije iskoristila ovu cinjenicu-merodavni izvestaj.
Takav odnos, sam po sebi je teska izdaja i doprinos
najvecem zlocinu-genocidu nad Srbima.
[Istraga, cak povrsna, mogla je pokazati i dokazati
(aranzirana scena, vec ubijeni Srbi doneti, lutke..) veliku prevaru.]
Medjutim, kako nam nije do casti, slobode i opstanka, dozvoljavamo da nas vuku po blatu
svega najgoreg, i sopstvenoj krvi ..
S. Savic
Preporuke:
13
0
47 utorak, 18 februar 2014 06:40
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Goran Jevtović

Ovo je apsolutno netačno. Upravo je obrnuto. Kada mina iz minobacača 120 mm (ili 81 odnonosno 82 mm) padne na beton, parčad od iste dobija dodatno ubrzanje, pored toga što se ne gube kao, recimo, kada mina padne na zemljano tlo ili na oranicu.


m1vv=m2v2 - ova relacija mora biti zadovoljena kod svakog sudara. Kod neelasticnog sudara mine i tvrde podloge (asfalta) efekat je takav da je ocigledno konusno rasprsivanje jednog dela srapnela prema podlozi sto ostavlja tackasta ostecenja precniku od oko 80 santimetara. Sama ostecenja lice kao da ih je neko izvadio supenom kasikom. Stabilizator mine ostaje gotovo neostecen. Dodatno ubrzanje zbog kolizije sa tvrdom podlogom se kosi sa gore nevedenom relacijom, kao i sa svim zakonima odrzanja. Srapnel je prema gornjoj relaciji odigrao svoju ulogu, a ti sekundarni parcici podloge tesko da mugu da izazovu smrtan ishod.
Preporuke:
9
1
48 utorak, 18 februar 2014 06:55
Teoreticar zavere i blagi paranoik
@ Goran Jevtović

ostatak srapnela se siri kousno prema gore, a ubitacnos i gustina eksponencijalno opadaju sa udaljavanjem od centra.
Pilikom udarca u betno, oataju pukotine i oderotine, tako da nema cak ni tih sekundarnih projektila, dok je taj deo srapnela izgubio kineticku energiju.
Posle svezeg oranja, udarac u beton je najneefikasniji.
Minobacaka mina je najefikasnija na kraskim i sljuncanim terenima, uz predpostavku da je teren ravan.

Dakle, a to se slazemo, od jedne mine nije moglo smrtno da strada 60 ljudi i jos 130 da bude ranjeno.
Preporuke:
12
0
49 utorak, 18 februar 2014 09:11
gavrilo
draga braćo, nikakva nepoznanica nisu zločini ni u vase miskina,to može da potvrdi i podpredsjednik RS g-din Emil Vlajki koji je očevidac ovog zločina, ni markale!Ameri su specijalisti za ove nameštaljke, samo je teško dobiti saglasnost za takav zločin protiv sopstvenog naroda.Izgleda da muslimanima tu saglasnost nije bilo teško da daju:A mi upamet braćo,RS treba da branimo do poslednjeg kao i Srbiju jer bez njih neće biti ni nas!Oni mogu da nas razore samo preko naših ljudi za sada to sjajno funkcioniše u Crnoj Gori i u Beogradu.zato nam ne trebaju nikakvi izbori, nego ustanak i rastjerati fukaru!
Preporuke:
17
1
50 utorak, 18 februar 2014 10:50
primjer iz istorije
I danas nije jasno ko je u Staljingradu u martu '42. ispalio granatu na Sostakovicev trg. Poginula su 24 civila. Njemacki analiticari i balisticari tvrde kako je to uradila grupa Crvene armije kojom je neposredno komandovao Staljin. Kada bi se ovaj slucaj rasvjetlio vjerovatno bi se onda utvrdilo da je i onih 10-ak miliona granata na grad ustvari ispalila Crvena armija a ne Njemci kako to istorija tvrdi.
Preporuke:
9
9
51 utorak, 18 februar 2014 11:07
Slavisa
Ne mogu se razumeti Markale ako se ne krene od prvog incidenta u ovoj seriji. Reda za hleb u ulici Vase Miskina. Svakome je bilo jasno a ima i obilje dokaza da se radilo o MRUD-u ili "Klejmoru" i da su ljudi bukvalno "streljani". Cak su se videli i kuglageri po ulici, prozorima i u ljudima i jasna je i bila i pozicija mine. Tezge su na pijaci morale pruziti kakvu takvu zastitu, a postaviti napravu u tezgu nije bio nikakav problem. Meni je jedino sporno ko je u Srbiji znao za sve ovo, imao dokaza o namestaljkama, pociniocima i sta je sa time uradio, to jest zasto nista nije uradio i ko je u Srbiji sprecavao da se predoci prva istina o ovim namestaljkama? Dokle sezu pipci hobotnice u nasoj zemlji? I da li su ti pipci i dalje aktivni? Ja mislim da cemo se sloziti da ovi "pipci" i dalje palacaju inace ne bi smo o ovome razgovarali danas?
Preporuke:
13
0
52 utorak, 18 februar 2014 11:27
primjer iz istorije
Imam neoborive dokaze kako su zelene beretke ispalile 90% granata na Sarajevo. Tek poneku su ispalili na okolna brda. Posto njihova pjesadija nije smjela napasti hrabru srpsku vojsku pucali su granate po svojim gradjanima kako bi u rat uvukli NATO da za njih uradi posao.
Jedina 'hrabra' jedinica u redovima muslimanske vojske bio je specijalni odred kodnog naziva Destroymosque kojeg je oformila americka obavjestajna sluzba. Taj odred se tokom cijelog rata ubacivao duboko u srpsku pozadinu i na prostorima gdje nije bilo ratnih dejstava unistavao islamske vjerske objekte.
Zapadna propaganda je za te dogadjaje optuzivala srbe.
Preporuke:
18
4
53 utorak, 18 februar 2014 12:43
Betelgeuse
Za primjer iz istorije

Kada pišete komentare, molim vas nemojte u rebusima. Vašem prvom komentaru sam dao GREŠKOM minus! Zato taj minus ne važi. Još jednom, pišite tako da ne postoji nikakva mogućnost nerazumevanja.
Preporuke:
4
0
54 utorak, 18 februar 2014 13:53
primjer iz istorije
Vasa podsvjest odlicno je razumjela,
a to gdje cete staviti minus najmanje je bitno
pozdrav
Preporuke:
7
2
55 utorak, 18 februar 2014 14:13
Rajna
Pitam:
Zasto ovo svedoccenje tv u Srbiji nikako , a i novine izuzetno ili samo simbolicno, pominju? Da li im je vazniji bajkoviti Bal(Beograd) na vodi ili istina cijim falsifikovanjem je satanizovan ceo narod?
Preporuke:
6
0
56 utorak, 18 februar 2014 14:50
Drinko Končarević
Ovakvo, neosporeno svedočenje je optužnica protiv Haškog tribunala. Treba im dvadeset godina da čuju istinu. U međuvremenu napravili su velike tragične štete Istini. Ovaj sud NATO pakta pod plaštom UN, treba ne rasformirati već razoriti.
Preporuke:
6
0
57 utorak, 18 februar 2014 17:53
Sten
@Velizar M. @Teoreticar zavere i blagi paranoik
Nisam strucnjak za mine niti za kinetiku. Uocavajuci da ni vi ne vladate najbolje tom oblascu usudicu se da uocim "rupe" u vasoj teoriji baziranoj na zakonima fizike. Naravno da mi ne pada na pamet da osporavam zakone fizike, ali pre nego sto se primeni zakon fizike potrebno je da se zna koji zakon primeniti. Verujem da bi vasa teorija bila tacna ako bi energija oslobodjena od eksploziva proizvodila samo pravolinijsko kretanje srapnela. To naravno nije moguce iz vise razloga. Zato se postavlja pitanje da li je moguce da se deo energije srapnela koji ne proizvodi pravolinijsko kretanje u sudaru sa tvrdom podlogom pretvori u energiju koja daje pravolinijsko kretanje i na taj nacin ubrza srapnel. Posto igram tenis znam da se to redovno desava kod "top spina", u sudaru sa tvrdom podlogom rotaciono kretanje loptice (spin) se pretvara u pravolinijsko kretanje i loptica naglo ubrzava.
Preporuke:
1
1
58 utorak, 18 februar 2014 18:47
Peter RV
@Velizar M. @Goran Jevtović
Komplicirate isuvise jedan prosti fizicki fenomen koji se zove- eksplozija.
Sistem koji eksplodira, ako mu se ogranici ekspanzija na jednu stranu, energija eksplozije se usmjeri na suprotnu, na kojoj je ,logicno, smrtonosnija.
Preporuke:
2
2
59 utorak, 18 februar 2014 19:54
Beli Orao
""Slavko Trebinje.
Dragi prijatelju, nemoj da me držiš za reč i molim da me niko ne shvati pogrešno.
Ima teorija da Klinton nije hteo da nas bombarduje, ali pošto se ništa ne pita smestili su mu Moniku i rekli šta treba da radi.
Američki predsednici se ništa ne pitaju, osim pilota Buša koji se pita pomalo.
Preporuke:
0
1
60 utorak, 18 februar 2014 20:31
Velizar M. @Sten @Peter RV
Mislim da ste promašili temu. Poenta naše prepiske nije bila fizika. Jevtović je prvo loše razumeo moj prvi post a potom dobro ispravio Teoretičara ali sa pogrešnim obrazloženjem. Ja sam mu zamerio što olako odgovara i sugerisao da bude pažljiviji upravo kako bi se izbegla rasprava koju sad vodimo. I to sam ilustrovao tim nesrećnim ubrzanjem. E sad, detalj koji je od sporednog značaja za temu previše često biva iskorišćen za skretanje teme što mene nervira. Takve detalje koriste ili strastveni komentatori nenamerno ili trolovi namerno. A suština, u ovom slučaju to da su nesrećni civili izginuli zbog nečijih smicalica, ostane u senci nebitnih priča. Kao da je važno da li je neko poginuo od gelera sa spinom ili bez spina.
Ako još uvek insistirate na fizici, recite i pokušaću da odgovorim koliko umem.
Preporuke:
3
1
61 utorak, 18 februar 2014 21:55
Danilo
@ Velizar.M,
Slazem se vasim komentarima,logicni su i bez imalo filozofiranja o nekim detaljima eksplozije,a to sto su se neki komentatori okomili na vas,nije samo vas problem.To se desava i mnogima od nas kad vas neki ljudi,svojom iskljucivoscu,tvrdoglavoscu,pa cak i nicim izazvanim uvredama,uzmu za metu i zele da negiraju vase misljenje,ili vas licno,pa makar i bez ikakvih valjanih argumenata.
Pozdrav,
Preporuke:
2
2
62 utorak, 18 februar 2014 23:16
Sten
@Velizar M.
Moj komentar nije bio upucen samo Vama nego i gospodinu Teoreticaru ...
Ovo rekoste Vi:
Kažete da fragmenti dobijaju "dodatno ubrzanje"! Kako može postojati dodatno ubrzanje kad nema dodatne energije?

Da li je to fizika ili sam ja promasio temu?

Ovo rece gospodin Teoreticar ....:
m1vv=m2v2 - ova relacija mora biti zadovoljena kod svakog sudara.

Moguce da sam ponovo promasio temu.

I slazem se s Vama da ne bi trebalo biti mesta sitnicarenju, ali ovde se radi o principu. Ako se ne varam okvalifikovali ste gospodina Jeftovica kao povrsnog, a ja sam samo zeleo, navodeci cinjenice, da kazem da ljude ne treba diskvalifikovati niskim udarcima i licnim uvredama, a pogotovu ne ako i sami posedujete osobinu koju vam smeta kod drugog.
S tim sto verujem da gospodin Jeftovic nije povrsan. Moguce da on nije dobar fizicar, ali to nije ni bitno, jer sam uveren da je skolujuci se ucio iz knjiga koje su pisali fizicari i oni koji su mine i napravili.
Preporuke:
0
1
63 utorak, 18 februar 2014 23:45
Velizar M. @Sten
Prvo, ponoviću da je to sa ubrzanjem bila samo ilustracija a ne tema.
Drugo, nisam kvalifikovao Jevtovića kao površnog ali neke njegove komentare jesam. Jevtović dosta piše ovde i omakne mu se, imam razumevanja za to, prosto ukazujem na posledice. Kako da ostanem miran ako mi kaže da sam nekorektan pa onda tvrdi isto što i ja ali na drugi način.
Treće, koje sam ja to niske udarce i uvrede upotrebio? Mislim da bi se i sam Jevtović složio sa mnom da je naša diskusija bila potpuno u granicama lepog ponašanja.
Četvrto, dokaz pozivanjem na autoritet nije dokaz već je udžbenički primer nenaučnog pristupa. Smatram da se hipoteza mora obrazložiti, bar kad je dovedena u pitanje.
Peto, niste eksplicitno odgovorili. Treba li da idemo u detalje sa tom fizikom ili ne?
Preporuke:
2
0
64 utorak, 18 februar 2014 23:49
Velizar M. @Danilo
Hvala na podršci. Ne bih baš ovo zvao uvredama, samo se malo žustrije diskutuje. Ili bih bar voleo da je tako. Nije to ništa strašno, mala cena ako se dođe do dobrih zaključaka.
Preporuke:
2
0
65 sreda, 19 februar 2014 02:51
Sten
@Velizar M.
dokaz pozivanjem na autoritet nije dokaz već je udžbenički primer nenaučnog pristupa.


Pesnik bi rekao :
"Polovno znanje,
To ti je odelo
Uzano i tesno -
A ko se u njemu
Još razmeće besno,
Pući se i širi,
Podere ga brzo,
Pa golota viri."

Gospodine dragi da Vi to ne shavcate previse bukvalno. Vi biste sada naterali naseg pukovnik da dokazuje zakone fizike ponovo pre nego sto moze da ih primenjuje u svojoj profesiji.
Kada bi tako bilo i u nauci i sama nauka bi tesko napredovala, jer bi nove generacije, ne postujuci autoritet prethodnih, uvek iste stvari morale da dokazuju ispocetka.
Zato molim vas ne banalizujte stvari. Oni koji se bave naukom i koji sumnjaju u nesto treba i da to provere ne plaseci se autoriteta koji je to vec dokazivao, a oni koji naucna dostignuca upotrebljavaju kao alat za obavljanje svoga posla treba da uvazavaju autoritete inace nikada nece uspesno obaviti svoj posao.
Preporuke:
0
1
66 sreda, 19 februar 2014 12:01
Velizar M. @Sten
Ah, Zmaj. Kako je on lepo govorio sa malo reči. Za razliku od nas ovde. Dakle, vaš lepršavi sarkazam bi možda bio simpatičan da ste u pravu. Jer, ja sam odgovorio na ovo što ste vi napisali:
jer sam uveren da je skolujuci se ucio iz knjiga koje su pisali fizicari i oni koji su mine i napravili

a tek ovo:
...da dokazuje zakone fizike ponovo...

Eto, ja shvatam bukvalno. I nikako da shvatim kako sam ja to tražio od bilo koga.
I zato neću više čitati svoje udžbenike, neću više slušati svoje profesore (zašto li sam uopšte onoliko vremena proveo slušajući ih), neću više učiti već ću verovati! Zašto bih nešto znao kad imam Vas, čteca kome mogu da verujem.
Sad možemo da zaključimo ovu besmislenu raspravu, ja idem dalje da se bavim svojim dosadnim formulama a vi možete mirno da igrate tenis sve citirajući poeziju.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner