Svoboda ističe da Srbija treba da prizna da postoji država Kosovo i da će se ta država Kosovo priključiti EU.
I, sada, pitanje za one koji misle da će na ovim nameštenim "izborima" napraviti čudo, šta mislite, da li će ovakvi činovnici Imperije dozvoliti da SRS i Dveri pređu cenzus?
To su oni isti koji sve televizije sa nacionalnom frekfrencijom (4/5 Srba mučenih i bukvalno se napaja sa njih i "doji" lažima, prevarama, mućkama, mozak im se ispire kosmičkom brzinom), dakle, oni koji te medije drže pod punom kontrolom i komandnom palicom.
Evo primera (kroz pitanje) - u koliko je do sada predizbornih emisija na tim istim televizijama, a bilo ih je od kada su raspisani "izbori" na desetine, bilo učešće Radikala i Dverjana?
Odogovor - u nijednoj.
Do početka izbora će taj odnos doslovno izgledati 1 : 50 u korist eurofanatizovanih stranaka i poluga zapada.
I, čemu se nadamo?
Preporuke:
125
12
2
sreda, 12 februar 2014 00:54
Veritas Triumphus
U Srbiji većina stranaka želi da zemlja postane deo Unije i upravo to sprečava da se desi nešto slično kao ovo što se dešava u Bosni", rekao je Svoboda.
uuu, pa polako svoboda, ovde se jos kuva, kad ce da prekipi...to niko nezna...mnogo si se opustio....vi austrijanci ste skloni opustanju i podcenjivanju ovoga ovde....pitaj ferdinanda, pocoreka, habzburge i ostale tobos osvajace. ;)
Preporuke:
110
4
3
sreda, 12 februar 2014 01:01
1244
Nikad u EU i NATO!
Smrt fašizmu!
Preporuke:
123
5
4
sreda, 12 februar 2014 01:06
Igor
Spodoba izgleda nema pametnija posla nego da se bavi Srbijom...
Preporuke:
61
3
5
sreda, 12 februar 2014 01:25
izgleda
da je fašizam u eu-i dalje postoji.srbi nikada nisu bili lak plen pa neće ni ovoga puta fašisto!!!!!!!!
Preporuke:
56
4
6
sreda, 12 februar 2014 02:03
fristajlo
„Da li će to biti de jure ili de fakto priznanje nezavisnosti, o tome treba raspravljati.
Ne, ne treba.
To je mešanje u unutrašnje odnose suverene države, i svako ko to pokuša- krši i zakone, i međunarodne norme ponašanja.
A to, što su vam kvislinzi, koje ste doveli na vlast od 2000-te takvo petljanje dozvolili, nema pravnu težinu, i kad- tad će odgovarati za čin veleizdaje.
Ima Srba koje nikad ne možete prevariti. I uvek će ih biti.
A možete sa nama samo kad pokušate, nekim čudom, ono jedino što nikad niste- pošteno...
Preporuke:
59
4
7
sreda, 12 februar 2014 06:21
Još četiri godine
Treba jedna mladost da prođe (18 godina) da se ljudi oslobode trauma straha. Novi naraštaji nakon 1999. i uterivanja straha od EU , će vam uskoro pokazati šta misle...
Preporuke:
49
3
8
sreda, 12 februar 2014 07:17
Kosta
Da li to rekao i Vucicu, ili izjavio posle sastanka sa njim?
Preporuke:
39
2
9
sreda, 12 februar 2014 08:45
thinking maize
Ovaj LIK neka PRVO PROMENI njegovo SLOVENSKO PREZIME (mošte misliti, lik se zove "SVOBODA"!) u neko GERMANSKO, a za ostalo ćemo lako da se pituvamo! A mi ćemo da klimamo i ždrakamo u stranu i da se polako, VRLO POLAKO (da ovaj i slični njemu NE PRIMETE!) približavamo vratima! I da čekamo, strpljivo, veoma strpljivo kada će doći TRENUTAK da STRUGNEMO iz ovog OPOJNOG KOŠMARA zvanog EU-ropstvo! I da naravno, onako HAJDUČKI tad ZGRABIMO ŠTO VIŠE ONOG ŠTO NAM PRIPADA ODVAJKADA! A onda ćemo ODOZGO da "GLEDAMO na DRUMOVE gde PROLAZE Turci i TRGOVCI"! Čitajte "Starog Vujadina" valjaće nam! Čitajte i UČITE da bismo jednog dana MOGLI da ODŽIVIMO SUDBINU "Malog Radojice", SUDBINU SVAKOG PRAVOG Srbina! Svako dobro svima i sledeće godine u Prizrenu!
Preporuke:
50
5
10
sreda, 12 februar 2014 09:17
Beograđanin
A što onda niste rekli da je Hrvatska trebalo da prizna da je postojala Republika Srpska Krajina? A ona je pri tome imala kudikamo više legaliteta i legitimeiteta nego Kosmet danas.
Vi vodite politiku dvostrukih standarda i svršenog čina.
Preporuke:
67
3
11
sreda, 12 februar 2014 10:52
Živorad
Izbori nisu namešteni. Ko to tvrdi nije srpski prijatelj.
Osim Čanka i Čede niko u Srbiji neće priznati Kosovo I Metohiju kao državu.
A narod ne glasa za Dveri i SRS jer te njihove lepe priče, koje i meni prijaju, ne mogu se sprovesti sada.
Za njih treba bar 50 a ja se plašim i preko 100 godina.
Dakle prestanimo sa bajkama, pogledajmo sebe i oko sebe i biće nam jasno.
Preporuke:
11
59
12
sreda, 12 februar 2014 11:27
Zoran Đorđević
U Srbiji većina stranaka želi da zemlja postane deo Unije...
To jeste tačno, ali niko nije pitao narod šta želi. U nekoj normalnoj zemlji bi prvo bio raspisan referendum o tome, pa bi se na osnovu opredeljenja većine odredila politika.
Preporuke:
38
2
13
sreda, 12 februar 2014 11:31
Rđosav
thinking maize:
Ovaj LIK neka PRVO PROMENI njegovo SLOVENSKO PREZIME (mošte misliti, lik se zove "SVOBODA"!) u neko GERMANSKO,...
- tipično. Sami Austrijanci vole da ironišu: "pravi Bečlija se zove Prohaska." Konvertiti su najopasniji - apsolvirali smo odavno...
Preporuke:
38
2
14
sreda, 12 februar 2014 11:40
Ivan
Jedino sto mi pada napamen kao odgovor na ovu izjavu je insert iz filma Tesna koza kada Nikoli Simicu na sudu traze alimentaciju: ROTKVE STRUGANE
Preporuke:
23
2
15
sreda, 12 februar 2014 11:40
@Goran Jevtović Beograđanin
Slažem se da će izbori biti potpuno neregularni u korist vladajućih.
Ali pitao bih vas šta je po vašem mišljenju najbolje da se uradi u toj situaciji?
Preporuke:
15
8
16
sreda, 12 februar 2014 11:46
Marko Gay
Naravno da SRS ne moze biti na televiziji ako nije parlamentarna stranka.
Prostor se odreduje po zastupljenosti u parlamentu.
Zato je glasanje vazno.
Preporuke:
8
26
17
sreda, 12 februar 2014 12:08
Vsevolod
nije lako sa fašizmom, braćo! vidite da su mu prišli i neki pripadnici negermanskih plemena. ovaj ima čisto slovensko prezime, češko verovatno, u poljskom je duplo v, u slovačkom je slovoda.
Preporuke:
30
1
18
sreda, 12 februar 2014 12:31
Živorad
U vezi sa mojim prethodnim postom, možda jedno banalno objašnjenje.
Ako neko ima kancer, treba li mu to reći ili ne?
Treba li sam bolesnik da zabije glavu u pesak ili da se leči. Da promeni način života ili ne?
Možda treba da nastavi sa prethodnim životom kao da se ništa nije desilo. Cigare, piće... itd?
Preporuke:
18
7
19
sreda, 12 februar 2014 12:31
mali brat
... više ima Srba, koji rade u zemljama `Unije` nego što broje sve `ev-ropske` stranke ?! A zašto Nemci nisu na sebi primenili princip "iseckaj pa progutaj" ( da umesto ujedinjenja, podele svoju zemlju na 300 - tinjak državica, koliko ih je nekada bilo ?!) a slično i sa - Austrijom ? Licemerje i - "stare staze", kao posledica nenaučenih lekcija ?!
Preporuke:
25
2
20
sreda, 12 februar 2014 12:34
dragorad
Ajde. Reče mi jednom jedan čoek....
Preporuke:
17
3
21
sreda, 12 februar 2014 12:37
SuperBad
Promenio bi on prezime,ali se plasi dolaska Rusa
Preporuke:
27
1
22
sreda, 12 februar 2014 12:37
Goran Jevtović
@
Ja sam napisao da je organizovani bojkot bio najbolje rešenje za koje još uvek nije kasno.
Ako toga nema, ne vredi, onda svi na "izbore" pa šta nam Bog udeli.
Jer samo tako može nešto da se desi.
U ovakvim uslovima je sve već namešteno.
Pa zar mislite da bi oni rizikovali posle svega što su uradili i kada kao na tacni imaju sve ostalo što sledi?
Preporuke:
26
5
23
sreda, 12 februar 2014 13:09
Mita
@ Goran Jevtović
Ne bih se složio sa ovim „šta nam Bog udeli”. Rezultat izbora je poznat. Izbore ću ignorisati iz najmanje dva razloga. Prvi je to što će eventualna mala izlaznost lebdeti tokom celog mandata buduće vlasti kao upozorenje da joj je legitimitet lažan. Drugi razlog je lične prirode, jer ceo ovaj sistem zaslužuje samo prezir i ništa više. Mislim da tihi bojkot čak ima više šanse od organizovanog, jer bi organizovan otpor naišao na oštar odgovor medijske mašinerije, novim uterivanjem straha u kosti narodu pričama o kataklizmi koja će nastupiti ukoliko ne izađeš na glasanje. Neka oni samo budu opušteni i sigurni u svoju pobedu, pa neka i pobede, ali bez mene u celoj šaradi.
Preporuke:
16
7
24
sreda, 12 februar 2014 13:16
Ne klepeći nanulama
Socijaldemokratske partije su postale najreakcionarnije političke ideologije u 21. veku, mogli bi ih komotna preimenovati u nacionalsocijalističke.
Preporuke:
20
1
25
sreda, 12 februar 2014 13:21
Žalosna sova
Ovaj navija da Srbija prizna Kosovo kod UN, jer to mu je posao. Inače, Srbija je potpisivanjem Sporazuma priznala da postoji država Kosovo, počev od izbora po Zakonima države Kosovo, do polaganja zakletvi i potpisivanja izjava lojalnosti od strane članova patriotske liste "srpska". Šta je drugo nego priznavanje da postoji država Kosovo kada Srbija postavi granicu 10.12.2012 , rasformira svoju Policiju i Sudove i učestvuje u formiranju istih po Ustavu i Zakonima države Kosovo ? Ostalo je da se mažu oči narodu formiranjem neke Zajednice Opština sa etničkom većinom srpskog naroda, ali Statutom prema važećem Zakonu države Kosovo o Zajednicama opština što jasno piše već u Članu 3 Sporazuma. Ono priznanje kod UN je samo formalnost koja će pripasti nekoj sledećoj garnituri kada Toma i Dragica obiđu Globus još par puta i gotovo. Hoće Švaba do 2018 da završi sa Srbijom, na 100 godina od 1918. Ali, nije mrtav mali Radojica, nije mrtav, no se pritajio, imamo SRS,Obraz, Naši,Dveri i Ruse kao uvek.
Preporuke:
22
5
26
sreda, 12 februar 2014 13:32
mrks
@Goran Jevtovic:
U politici je sve namesteno.I ja sam za to da svi izadjemo, pa sta bude.
Ovom narodu je trebalo dugih 12 godina (godina domacih skakavaca) da shvati sta su dzabolebarosi uradili u Beogradu 2000-te godine (trebalo bi i sada pitati "vodje" da li su pokradene slike iz Skupstine, a mozda i po koja stolica a la Luj XIV, pronadjene, kod demokratske elite ondasnjeg trenutka).
Nadam se da ovoga puta biti dovoljne sledece cetiri godine, plus ove dve poslednje, koje smo kako-tako preziveli, ne bi li narod shvatio sa kim ima posla sto se aktuelnih politicara tice.
Da upotrebim omiljeni glagol predsednika Vlade, ZNACI 6 godina, upola manje vremena za osvescivanje biraca, to bi bio veliki, veliki uspeh.
Preporuke:
16
3
27
sreda, 12 februar 2014 14:23
?
FBI agent (smehotresno za Nobela) Ivica Dacic ovo nece pomenuti u predizbornoj kampanji ...
Preporuke:
10
1
28
sreda, 12 februar 2014 15:33
Stanić Milan
Teoretičar politike(političkog pluralizma)Sartori kaže, da u pluralnoj demokratiji izbori predstavljaju glavno manipulativno sredstvo politike.Planirani izbori u Srbiji,bez obzira na činjenicu,da u Srbiji ne postoji prava,zrela demokratija već pretpolitičko društvo - ide se na formiranje dvopartijskog sistema.Akademik R. Lukić govoreći o ovakvom društvu navodi 6 najvažnijih nedostataka politički partija:
a) sužavaju demokratiju monopolizujući politički život,
b) vode isuviše usku stranačku politiku orgsanizujući vlast manjine profesionalnih političara,
c) zbog stranački interesa zanemaruju dugoročne državne interese,
d)unose rascep u društveni i politički život zemlje,
e)nedemkoratski su ustrojene i u njima vlast drži uzak krug ljudi,
f)omogućuju vladavinu najgori društveni elemenata.Identično mišljenje o pol. partijama ima prof.dr Slobodan Jovanović i M. Ostrogorski.
Preporuke:
8
1
29
sreda, 12 februar 2014 15:39
Beli Orao
""Živorad.
Srbine lođe skačeđ u dalj. Odraz ti je n suprotnoj nozi.
Uparavo se radi na 50 i 100 godina ili kako reče profesor Zec. Mora malo i da se radi.
Drugo. Kancer se odstranjuje iz tela. Šiptari su kancer, a Srbija je telo. Za njih je Kralj Aleksandar kupio zemlju u Turskoj.
Preporuke:
15
1
30
sreda, 12 februar 2014 15:47
koporan
Braćo! Nije sazrelo.To što opada trulo je. Kada sazri,onda sa verom u Božiju pomoć,gotovi su.ništa ih spasiti ne može.Samo sa Bogom. Bez Boga ni preko kućnog praga.Živi mi bili.
Preporuke:
12
0
31
sreda, 12 februar 2014 15:49
Stanić Milan 2
Nastavljajući misao iz prvog priloga procena je bila inostrani mentora, da je sada u Srbiji najpovoljniji trenutak za ubedljivo osvajanje političke vlasti od strane dve vladajuće partije, čime će se pred vanjskim svetom,ali i pred anesteziranim srpskim populusom dobiti"demokratski" legitimitet kako bi se dovršio započeti posao o amputaciji srpske pokrajine KiM.
Čitajući priloge kolega o bojkotu - nebojkotu,osnivanjem neki patriotski i sl. blokova,masovna hiperplazija prvenstveno desnih stranaka neće doneti ništa,osim legitimiteta izbora.Mora se konačno shvatiti,da u Srbiji mora postojati profilirana levica koja bi bila kontrabalans desnici(jer su sve partije na političkom nebu desne provinijencije)i koja bi bila u stanju zaustaviti retrogradne procese.Rušenjem jednog modela(socijalizma)nije vaspostavljen drugi, koherentan model u društveno - ekonomskim odnosima,pa je daljnje propadanje zagarantovano.
Preporuke:
11
1
32
sreda, 12 februar 2014 17:41
Živorad
@Beli Orao,
Slažem se nije ništa suprotno već terapija i kako da sačuvamo sebe tako da nas bude i za 100 godina inače nam ne treba ni Bg a kamo li KiM.
Aleksandru su uzeli pare a zatim ga ubili. Posle je došla Ljubičica Plava i rezultat imamo.
Preporuke:
7
1
33
sreda, 12 februar 2014 17:44
Vladimir
To je ono sto strani politicari moraju da ponavljaju. To im je posao. A ono sto nam rade, gurajuci poltrone na vlast, to je drugi deo scenarija.
Referendum, pa da se narod JASNO izjasni, a ne da se neki prikrivaju toboz ispod Eu jorgana, a neke druge propasti ispod "patriotske" forme.
Koliko je SRS bila "patriotska" smo videli vise puta, ako ima jos nesto da se otme, neki plac, drzavna imovina ili bela tehnika, nastavice sa "patriotizmom".
Zato bih STRANKE ostavio po strani, sa svojih milion i kusur robotizovanih clanova, i ponudio NARODU, da se izjasni.
Preporuke:
5
1
34
sreda, 12 februar 2014 18:45
Danilo
@ Jevtovic,
Sta je,brate Jevtovicu,a zasto si sad nasekiran?
Evo,Svoboda fino rece da KiM nisu nezavisna drzava i da se tek TRAZI da Srbija prizna tkz.drzavu Kosovo,dok ti i tvoji simpatizeri uporno tvrdite da je Kosovo "nezavisno".
Zasto sada,druze Jevtovicu,ne komentarises izjavu Svobode,zasto skreces sa teme i pricas price o "namjestenim" izborima,prije nego je pocela predizborna kampanja,to je cista demagogija,g-dine,druze pukovnice?
I ta prica o namjestenim izborima je izmisljena i razradjena na Zapadu i pokazana do sada mnogo puta,imedju ostalog i 05/10/2000 u Beogradu kada je DOS i OTPOR ,u reziji CIA,izveo narod na ulice i izbore proglasio pokradenim,a kada Milosevic trazi ponovno prebrojavanje listica,Otporasi upadaju u Narodnu Skupstinu i pale izborne listice kako se ne bi mogli ponovo brojati.
Druze pukovnice,Jevtovicu,ako je i od tebe,previse je,ne zamajavaj narod i ne siri defetizam u,ionako,teskoj situaciji u kojoj se nalazi srpski narod,Srpska i Srbija.
Preporuke:
5
4
35
sreda, 12 februar 2014 19:01
Goran Stanković
Alo, ima li tamo ovih naših na dnevnicama. Pa da lepo objasne dotičnom da IM JE NAPAMETNIJE da priznaju Srbiju celu. A potom neka dotični nosi paketiće-poklone, kome god ga volja.
Preporuke:
0
0
36
sreda, 12 februar 2014 20:05
Neša
Mislim da će planovi EU pasti u vodu jer će se izbori završiti neslavno a sa njima i parlamentarizam u Srbiji.
SNS neće uspeti u svojoj nameri osvajanja apsolutne vlasti a Rakićeva NDS neće postići rezultat kome se nadaju.
Izvesno je da će većima stranaka biti zatečena rezultatima! Oni koji očekuju mnogo dobiće malo i obratno! Živi bili pa videli!
Preporuke:
0
2
37
sreda, 12 februar 2014 20:10
Samuilo prostačina prolupao
Što pre Tačija u EU,Takav gorostas,Takav biznismen.Prodavao organe izvađene iz živih.Ti su najbolji na svetu.Ima da ga priznamo i da legnemo nek ih vadi.Čovek zna znanje.Demokrata,pacifista.Njegošaga ganjao pa ga nije istražio.Nek sada posle dva veka stekne satisfakciju.
Ima li zrno soli u nama.Otkud takva suluda ideja da tamo idemo.Bolje direktno u pakao, nego tamo.
Preporuke:
1
0
38
sreda, 12 februar 2014 20:47
Goran Jevtović
Danilo
Ajde lepo na sajt tvoje omiljene državoubilačke i prevarantske SNS i tamo im pričaj priče o patriotizmu, Rusiji i svemu onome što si ovde drobio godinu dana.
Mene se okani.
Da imaš malo obraza više se nebi javljao. Ili ti fali obraz ili neki drugi, mnogo važniji organ.
Trećeg nema.
Preporuke:
3
3
39
sreda, 12 februar 2014 22:01
Turas
Kada gadež misli da mu se veruje pa nastavlja dalje sa gadostima ,ništa drugo ti ne ostaje nego da povrećaš .
To su oni isti koji sve televizije sa nacionalnom frekfrencijom (4/5 Srba mučenih i bukvalno se napaja sa njih i "doji" lažima, prevarama, mućkama, mozak im se ispire kosmičkom brzinom), dakle, oni koji te medije drže pod punom kontrolom i komandnom palicom.
Evo primera (kroz pitanje) - u koliko je do sada predizbornih emisija na tim istim televizijama, a bilo ih je od kada su raspisani "izbori" na desetine, bilo učešće Radikala i Dverjana?
Odogovor - u nijednoj.
Do početka izbora će taj odnos doslovno izgledati 1 : 50 u korist eurofanatizovanih stranaka i poluga zapada.
I, čemu se nadamo?
uuu, pa polako svoboda, ovde se jos kuva, kad ce da prekipi...to niko nezna...mnogo si se opustio....vi austrijanci ste skloni opustanju i podcenjivanju ovoga ovde....pitaj ferdinanda, pocoreka, habzburge i ostale tobos osvajace. ;)
Smrt fašizmu!
Ne, ne treba.
To je mešanje u unutrašnje odnose suverene države, i svako ko to pokuša- krši i zakone, i međunarodne norme ponašanja.
A to, što su vam kvislinzi, koje ste doveli na vlast od 2000-te takvo petljanje dozvolili, nema pravnu težinu, i kad- tad će odgovarati za čin veleizdaje.
Ima Srba koje nikad ne možete prevariti. I uvek će ih biti.
A možete sa nama samo kad pokušate, nekim čudom, ono jedino što nikad niste- pošteno...
Vi vodite politiku dvostrukih standarda i svršenog čina.
Osim Čanka i Čede niko u Srbiji neće priznati Kosovo I Metohiju kao državu.
A narod ne glasa za Dveri i SRS jer te njihove lepe priče, koje i meni prijaju, ne mogu se sprovesti sada.
Za njih treba bar 50 a ja se plašim i preko 100 godina.
Dakle prestanimo sa bajkama, pogledajmo sebe i oko sebe i biće nam jasno.
- tipično. Sami Austrijanci vole da ironišu: "pravi Bečlija se zove Prohaska." Konvertiti su najopasniji - apsolvirali smo odavno...
Ali pitao bih vas šta je po vašem mišljenju najbolje da se uradi u toj situaciji?
Prostor se odreduje po zastupljenosti u parlamentu.
Zato je glasanje vazno.
Ako neko ima kancer, treba li mu to reći ili ne?
Treba li sam bolesnik da zabije glavu u pesak ili da se leči. Da promeni način života ili ne?
Možda treba da nastavi sa prethodnim životom kao da se ništa nije desilo. Cigare, piće... itd?
Ja sam napisao da je organizovani bojkot bio najbolje rešenje za koje još uvek nije kasno.
Ako toga nema, ne vredi, onda svi na "izbore" pa šta nam Bog udeli.
Jer samo tako može nešto da se desi.
U ovakvim uslovima je sve već namešteno.
Pa zar mislite da bi oni rizikovali posle svega što su uradili i kada kao na tacni imaju sve ostalo što sledi?
Ne bih se složio sa ovim „šta nam Bog udeli”. Rezultat izbora je poznat. Izbore ću ignorisati iz najmanje dva razloga. Prvi je to što će eventualna mala izlaznost lebdeti tokom celog mandata buduće vlasti kao upozorenje da joj je legitimitet lažan. Drugi razlog je lične prirode, jer ceo ovaj sistem zaslužuje samo prezir i ništa više. Mislim da tihi bojkot čak ima više šanse od organizovanog, jer bi organizovan otpor naišao na oštar odgovor medijske mašinerije, novim uterivanjem straha u kosti narodu pričama o kataklizmi koja će nastupiti ukoliko ne izađeš na glasanje. Neka oni samo budu opušteni i sigurni u svoju pobedu, pa neka i pobede, ali bez mene u celoj šaradi.
U politici je sve namesteno.I ja sam za to da svi izadjemo, pa sta bude.
Ovom narodu je trebalo dugih 12 godina (godina domacih skakavaca) da shvati sta su dzabolebarosi uradili u Beogradu 2000-te godine (trebalo bi i sada pitati "vodje" da li su pokradene slike iz Skupstine, a mozda i po koja stolica a la Luj XIV, pronadjene, kod demokratske elite ondasnjeg trenutka).
Nadam se da ovoga puta biti dovoljne sledece cetiri godine, plus ove dve poslednje, koje smo kako-tako preziveli, ne bi li narod shvatio sa kim ima posla sto se aktuelnih politicara tice.
Da upotrebim omiljeni glagol predsednika Vlade, ZNACI 6 godina, upola manje vremena za osvescivanje biraca, to bi bio veliki, veliki uspeh.
a) sužavaju demokratiju monopolizujući politički život,
b) vode isuviše usku stranačku politiku orgsanizujući vlast manjine profesionalnih političara,
c) zbog stranački interesa zanemaruju dugoročne državne interese,
d)unose rascep u društveni i politički život zemlje,
e)nedemkoratski su ustrojene i u njima vlast drži uzak krug ljudi,
f)omogućuju vladavinu najgori društveni elemenata.Identično mišljenje o pol. partijama ima prof.dr Slobodan Jovanović i M. Ostrogorski.
Srbine lođe skačeđ u dalj. Odraz ti je n suprotnoj nozi.
Uparavo se radi na 50 i 100 godina ili kako reče profesor Zec. Mora malo i da se radi.
Drugo. Kancer se odstranjuje iz tela. Šiptari su kancer, a Srbija je telo. Za njih je Kralj Aleksandar kupio zemlju u Turskoj.
Čitajući priloge kolega o bojkotu - nebojkotu,osnivanjem neki patriotski i sl. blokova,masovna hiperplazija prvenstveno desnih stranaka neće doneti ništa,osim legitimiteta izbora.Mora se konačno shvatiti,da u Srbiji mora postojati profilirana levica koja bi bila kontrabalans desnici(jer su sve partije na političkom nebu desne provinijencije)i koja bi bila u stanju zaustaviti retrogradne procese.Rušenjem jednog modela(socijalizma)nije vaspostavljen drugi, koherentan model u društveno - ekonomskim odnosima,pa je daljnje propadanje zagarantovano.
Slažem se nije ništa suprotno već terapija i kako da sačuvamo sebe tako da nas bude i za 100 godina inače nam ne treba ni Bg a kamo li KiM.
Aleksandru su uzeli pare a zatim ga ubili. Posle je došla Ljubičica Plava i rezultat imamo.
Referendum, pa da se narod JASNO izjasni, a ne da se neki prikrivaju toboz ispod Eu jorgana, a neke druge propasti ispod "patriotske" forme.
Koliko je SRS bila "patriotska" smo videli vise puta, ako ima jos nesto da se otme, neki plac, drzavna imovina ili bela tehnika, nastavice sa "patriotizmom".
Zato bih STRANKE ostavio po strani, sa svojih milion i kusur robotizovanih clanova, i ponudio NARODU, da se izjasni.
Sta je,brate Jevtovicu,a zasto si sad nasekiran?
Evo,Svoboda fino rece da KiM nisu nezavisna drzava i da se tek TRAZI da Srbija prizna tkz.drzavu Kosovo,dok ti i tvoji simpatizeri uporno tvrdite da je Kosovo "nezavisno".
Zasto sada,druze Jevtovicu,ne komentarises izjavu Svobode,zasto skreces sa teme i pricas price o "namjestenim" izborima,prije nego je pocela predizborna kampanja,to je cista demagogija,g-dine,druze pukovnice?
I ta prica o namjestenim izborima je izmisljena i razradjena na Zapadu i pokazana do sada mnogo puta,imedju ostalog i 05/10/2000 u Beogradu kada je DOS i OTPOR ,u reziji CIA,izveo narod na ulice i izbore proglasio pokradenim,a kada Milosevic trazi ponovno prebrojavanje listica,Otporasi upadaju u Narodnu Skupstinu i pale izborne listice kako se ne bi mogli ponovo brojati.
Druze pukovnice,Jevtovicu,ako je i od tebe,previse je,ne zamajavaj narod i ne siri defetizam u,ionako,teskoj situaciji u kojoj se nalazi srpski narod,Srpska i Srbija.
SNS neće uspeti u svojoj nameri osvajanja apsolutne vlasti a Rakićeva NDS neće postići rezultat kome se nadaju.
Izvesno je da će većima stranaka biti zatečena rezultatima! Oni koji očekuju mnogo dobiće malo i obratno! Živi bili pa videli!
Ima li zrno soli u nama.Otkud takva suluda ideja da tamo idemo.Bolje direktno u pakao, nego tamo.
Ajde lepo na sajt tvoje omiljene državoubilačke i prevarantske SNS i tamo im pričaj priče o patriotizmu, Rusiji i svemu onome što si ovde drobio godinu dana.
Mene se okani.
Da imaš malo obraza više se nebi javljao. Ili ti fali obraz ili neki drugi, mnogo važniji organ.
Trećeg nema.