уторак, 14. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ханес Свобода: Србија треба да призна да постоји држава Косово и да ће та држава ући у ЕУ

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 12 фебруар 2014 00:45
Горан Јевтовић
Свобода истиче да Србија треба да призна да постоји држава Косово и да ће се та држава Косово прикључити ЕУ.
И, сада, питање за оне који мисле да ће на овим намештеним "изборима" направити чудо, шта мислите, да ли ће овакви чиновници Империје дозволити да СРС и Двери пређу цензус?

То су они исти који све телевизије са националном фрекфренцијом (4/5 Срба мучених и буквално се напаја са њих и "доји" лажима, преварама, мућкама, мозак им се испире космичком брзином), дакле, они који те медије држе под пуном контролом и командном палицом.

Ево примера (кроз питање) - у колико је до сада предизборних емисија на тим истим телевизијама, а било их је од када су расписани "избори" на десетине, било учешће Радикала и Дверјана?
Одоговор - у ниједној.

До почетка избора ће тај однос дословно изгледати 1 : 50 у корист еурофанатизованих странака и полуга запада.
И, чему се надамо?
Препоруке:
125
12
2 среда, 12 фебруар 2014 00:54
Veritas Triumphus
У Србији већина странака жели да земља постане део Уније и управо то спречава да се деси нешто слично као ово што се дешава у Босни", рекао је Свобода.


uuu, pa polako svoboda, ovde se jos kuva, kad ce da prekipi...to niko nezna...mnogo si se opustio....vi austrijanci ste skloni opustanju i podcenjivanju ovoga ovde....pitaj ferdinanda, pocoreka, habzburge i ostale tobos osvajace. ;)
Препоруке:
110
4
3 среда, 12 фебруар 2014 01:01
1244
Никад у ЕУ и НАТО!

Смрт фашизму!
Препоруке:
123
5
4 среда, 12 фебруар 2014 01:06
Игор
Сподоба изгледа нема паметнија посла него да се бави Србијом...
Препоруке:
61
3
5 среда, 12 фебруар 2014 01:25
izgleda
da je fašizam u eu-i dalje postoji.srbi nikada nisu bili lak plen pa neće ni ovoga puta fašisto!!!!!!!!
Препоруке:
56
4
6 среда, 12 фебруар 2014 02:03
фристајло
„Да ли ће то бити де јуре или де факто признање независности, о томе треба расправљати.

Не, не треба.
То је мешање у унутрашње односе суверене државе, и свако ко то покуша- крши и законе, и међународне норме понашања.
А то, што су вам квислинзи, које сте довели на власт од 2000-те такво петљање дозволили, нема правну тежину, и кад- тад ће одговарати за чин велеиздаје.
Има Срба које никад не можете преварити. И увек ће их бити.
А можете са нама само кад покушате, неким чудом, оно једино што никад нисте- поштено...
Препоруке:
59
4
7 среда, 12 фебруар 2014 06:21
Još četiri godine
Treba jedna mladost da prođe (18 godina) da se ljudi oslobode trauma straha. Novi naraštaji nakon 1999. i uterivanja straha od EU , će vam uskoro pokazati šta misle...
Препоруке:
49
3
8 среда, 12 фебруар 2014 07:17
Kosta
Da li to rekao i Vucicu, ili izjavio posle sastanka sa njim?
Препоруке:
39
2
9 среда, 12 фебруар 2014 08:45
thinking maize
Овај ЛИК нека ПРВО ПРОМЕНИ његово СЛОВЕНСКО ПРЕЗИМЕ (моште мислити, лик се зове "СВОБОДА"!) у неко ГЕРМАНСКО, а за остало ћемо лако да се питувамо! А ми ћемо да климамо и ждракамо у страну и да се полако, ВРЛО ПОЛАКО (да овај и слични њему НЕ ПРИМЕТЕ!) приближавамо вратима! И да чекамо, стрпљиво, веома стрпљиво када ће доћи ТРЕНУТАК да СТРУГНЕМО из овог ОПОЈНОГ КОШМАРА званог ЕУ-ропство! И да наравно, онако ХАЈДУЧКИ тад ЗГРАБИМО ШТО ВИШЕ ОНОГ ШТО НАМ ПРИПАДА ОДВАЈКАДА! А онда ћемо ОДОЗГО да "ГЛЕДАМО на ДРУМОВЕ где ПРОЛАЗЕ Турци и ТРГОВЦИ"! Читајте "Старог Вујадина" ваљаће нам! Читајте и УЧИТЕ да бисмо једног дана МОГЛИ да ОДЖИВИМО СУДБИНУ "Малог Радојице", СУДБИНУ СВАКОГ ПРАВОГ Србина! Свако добро свима и следеће године у Призрену!
Препоруке:
50
5
10 среда, 12 фебруар 2014 09:17
Београђанин
А што онда нисте рекли да је Хрватска требало да призна да је постојала Република Српска Крајина? А она је при томе имала кудикамо више легалитета и легитимеитета него Космет данас.

Ви водите политику двоструких стандарда и свршеног чина.
Препоруке:
67
3
11 среда, 12 фебруар 2014 10:52
Живорад
Избори нису намештени. Ко то тврди није српски пријатељ.
Осим Чанка и Чеде нико у Србији неће признати Косово И Метохију као државу.
А народ не гласа за Двери и СРС јер те њихове лепе приче, које и мени пријају, не могу се спровести сада.
За њих треба бар 50 а ја се плашим и преко 100 година.

Дакле престанимо са бајкама, погледајмо себе и око себе и биће нам јасно.
Препоруке:
11
59
12 среда, 12 фебруар 2014 11:27
Зоран Ђорђевић
У Србији већина странака жели да земља постане део Уније...
То јесте тачно, али нико није питао народ шта жели. У некој нормалној земљи би прво био расписан референдум о томе, па би се на основу опредељења већине одредила политика.
Препоруке:
38
2
13 среда, 12 фебруар 2014 11:31
Рђосав
thinking maize:
Овај ЛИК нека ПРВО ПРОМЕНИ његово СЛОВЕНСКО ПРЕЗИМЕ (моште мислити, лик се зове "СВОБОДА"!) у неко ГЕРМАНСКО,...

- типично. Сами Аустријанци воле да иронишу: "прави Бечлија се зове Прохаска." Конвертити су најопаснији - апсолвирали смо одавно...
Препоруке:
38
2
14 среда, 12 фебруар 2014 11:40
Ivan
Jedino sto mi pada napamen kao odgovor na ovu izjavu je insert iz filma Tesna koza kada Nikoli Simicu na sudu traze alimentaciju: ROTKVE STRUGANE
Препоруке:
23
2
15 среда, 12 фебруар 2014 11:40
@Горан Јевтовић Београђанин
Слажем се да ће избори бити потпуно нерегуларни у корист владајућих.

Али питао бих вас шта је по вашем мишљењу најбоље да се уради у тој ситуацији?
Препоруке:
15
8
16 среда, 12 фебруар 2014 11:46
Marko Gay
Naravno da SRS ne moze biti na televiziji ako nije parlamentarna stranka.

Prostor se odreduje po zastupljenosti u parlamentu.

Zato je glasanje vazno.
Препоруке:
8
26
17 среда, 12 фебруар 2014 12:08
Всеволод
није лако са фашизмом, браћо! видите да су му пришли и неки припадници негерманских племена. овај има чисто словенско презиме, чешко вероватно, у пољском је дупло в, у словачком је словода.
Препоруке:
30
1
18 среда, 12 фебруар 2014 12:31
Живорад
У вези са мојим претходним постом, можда једно банално објашњење.
Ако неко има канцер, треба ли му то рећи или не?
Треба ли сам болесник да забије главу у песак или да се лечи. Да промени начин живота или не?

Можда треба да настави са претходним животом као да се ништа није десило. Цигаре, пиће... итд?
Препоруке:
18
7
19 среда, 12 фебруар 2014 12:31
мали брат
... више има Срба, који раде у земљама `Уније` него што броје све `ев-ропске` странке ?! А зашто Немци нису на себи применили принцип "исецкај па прогутај" ( да уместо уједињења, поделе своју земљу на 300 - тињак државица, колико их је некада било ?!) а слично и са - Аустријом ? Лицемерје и - "старе стазе", као последица ненаучених лекција ?!
Препоруке:
25
2
20 среда, 12 фебруар 2014 12:34
драгорад
Ајде. Рече ми једном један чоек....
Препоруке:
17
3
21 среда, 12 фебруар 2014 12:37
SuperBad
Promenio bi on prezime,ali se plasi dolaska Rusa
Препоруке:
27
1
22 среда, 12 фебруар 2014 12:37
Горан Јевтовић
@

Ја сам написао да је организовани бојкот био најбоље решење за које још увек није касно.
Ако тога нема, не вреди, онда сви на "изборе" па шта нам Бог удели.
Јер само тако може нешто да се деси.

У оваквим условима је све већ намештено.
Па зар мислите да би они ризиковали после свега што су урадили и када као на тацни имају све остало што следи?
Препоруке:
26
5
23 среда, 12 фебруар 2014 13:09
Мита
@ Горан Јевтовић
Не бих се сложио са овим „шта нам Бог удели”. Резултат избора је познат. Изборе ћу игнорисати из најмање два разлога. Први је то што ће евентуална мала излазност лебдети током целог мандата будуће власти као упозорење да јој је легитимитет лажан. Други разлог је личне природе, јер цео овај систем заслужује само презир и ништа више. Мислим да тихи бојкот чак има више шансе од организованог, јер би организован отпор наишао на оштар одговор медијске машинерије, новим утеривањем страха у кости народу причама о катаклизми која ће наступити уколико не изађеш на гласање. Нека они само буду опуштени и сигурни у своју победу, па нека и победе, али без мене у целој шаради.
Препоруке:
16
7
24 среда, 12 фебруар 2014 13:16
Не клепећи нанулама
Социјалдемократске партије су постале најреакционарније политичке идеологије у 21. веку, могли би их комотна преименовати у националсоцијалистичке.
Препоруке:
20
1
25 среда, 12 фебруар 2014 13:21
Žalosna sova
Ovaj navija da Srbija prizna Kosovo kod UN, jer to mu je posao. Inače, Srbija je potpisivanjem Sporazuma priznala da postoji država Kosovo, počev od izbora po Zakonima države Kosovo, do polaganja zakletvi i potpisivanja izjava lojalnosti od strane članova patriotske liste "srpska". Šta je drugo nego priznavanje da postoji država Kosovo kada Srbija postavi granicu 10.12.2012 , rasformira svoju Policiju i Sudove i učestvuje u formiranju istih po Ustavu i Zakonima države Kosovo ? Ostalo je da se mažu oči narodu formiranjem neke Zajednice Opština sa etničkom većinom srpskog naroda, ali Statutom prema važećem Zakonu države Kosovo o Zajednicama opština što jasno piše već u Članu 3 Sporazuma. Ono priznanje kod UN je samo formalnost koja će pripasti nekoj sledećoj garnituri kada Toma i Dragica obiđu Globus još par puta i gotovo. Hoće Švaba do 2018 da završi sa Srbijom, na 100 godina od 1918. Ali, nije mrtav mali Radojica, nije mrtav, no se pritajio, imamo SRS,Obraz, Naši,Dveri i Ruse kao uvek.
Препоруке:
22
5
26 среда, 12 фебруар 2014 13:32
mrks
@Goran Jevtovic:
U politici je sve namesteno.I ja sam za to da svi izadjemo, pa sta bude.
Ovom narodu je trebalo dugih 12 godina (godina domacih skakavaca) da shvati sta su dzabolebarosi uradili u Beogradu 2000-te godine (trebalo bi i sada pitati "vodje" da li su pokradene slike iz Skupstine, a mozda i po koja stolica a la Luj XIV, pronadjene, kod demokratske elite ondasnjeg trenutka).
Nadam se da ovoga puta biti dovoljne sledece cetiri godine, plus ove dve poslednje, koje smo kako-tako preziveli, ne bi li narod shvatio sa kim ima posla sto se aktuelnih politicara tice.
Da upotrebim omiljeni glagol predsednika Vlade, ZNACI 6 godina, upola manje vremena za osvescivanje biraca, to bi bio veliki, veliki uspeh.
Препоруке:
16
3
27 среда, 12 фебруар 2014 14:23
?
FBI agent (smehotresno za Nobela) Ivica Dacic ovo nece pomenuti u predizbornoj kampanji ...
Препоруке:
10
1
28 среда, 12 фебруар 2014 15:33
Stanić Milan
Teoretičar politike(političkog pluralizma)Sartori kaže, da u pluralnoj demokratiji izbori predstavljaju glavno manipulativno sredstvo politike.Planirani izbori u Srbiji,bez obzira na činjenicu,da u Srbiji ne postoji prava,zrela demokratija već pretpolitičko društvo - ide se na formiranje dvopartijskog sistema.Akademik R. Lukić govoreći o ovakvom društvu navodi 6 najvažnijih nedostataka politički partija:
a) sužavaju demokratiju monopolizujući politički život,
b) vode isuviše usku stranačku politiku orgsanizujući vlast manjine profesionalnih političara,
c) zbog stranački interesa zanemaruju dugoročne državne interese,
d)unose rascep u društveni i politički život zemlje,
e)nedemkoratski su ustrojene i u njima vlast drži uzak krug ljudi,
f)omogućuju vladavinu najgori društveni elemenata.Identično mišljenje o pol. partijama ima prof.dr Slobodan Jovanović i M. Ostrogorski.
Препоруке:
8
1
29 среда, 12 фебруар 2014 15:39
Бели Орао
""Живорад.
Србине лође скачеђ у даљ. Одраз ти је н супротној нози.
Упараво се ради на 50 и 100 година или како рече професор Зец. Мора мало и да се ради.

Друго. Канцер се одстрањује из тела. Шиптари су канцер, а Србија је тело. За њих је Краљ Александар купио земљу у Турској.
Препоруке:
15
1
30 среда, 12 фебруар 2014 15:47
копоран
Браћо! Није сазрело.То што опада труло је. Када сазри,онда са вером у Божију помоћ,готови су.ништа их спасити не може.Само са Богом. Без Бога ни преко кућног прага.Живи ми били.
Препоруке:
12
0
31 среда, 12 фебруар 2014 15:49
Stanić Milan 2
Nastavljajući misao iz prvog priloga procena je bila inostrani mentora, da je sada u Srbiji najpovoljniji trenutak za ubedljivo osvajanje političke vlasti od strane dve vladajuće partije, čime će se pred vanjskim svetom,ali i pred anesteziranim srpskim populusom dobiti"demokratski" legitimitet kako bi se dovršio započeti posao o amputaciji srpske pokrajine KiM.
Čitajući priloge kolega o bojkotu - nebojkotu,osnivanjem neki patriotski i sl. blokova,masovna hiperplazija prvenstveno desnih stranaka neće doneti ništa,osim legitimiteta izbora.Mora se konačno shvatiti,da u Srbiji mora postojati profilirana levica koja bi bila kontrabalans desnici(jer su sve partije na političkom nebu desne provinijencije)i koja bi bila u stanju zaustaviti retrogradne procese.Rušenjem jednog modela(socijalizma)nije vaspostavljen drugi, koherentan model u društveno - ekonomskim odnosima,pa je daljnje propadanje zagarantovano.
Препоруке:
11
1
32 среда, 12 фебруар 2014 17:41
Живорад
@Бели Орао,

Слажем се није ништа супротно већ терапија и како да сачувамо себе тако да нас буде и за 100 година иначе нам не треба ни Бг а камо ли КиМ.

Александру су узели паре а затим га убили. После је дошла Љубичица Плава и резултат имамо.
Препоруке:
7
1
33 среда, 12 фебруар 2014 17:44
Vladimir
To je ono sto strani politicari moraju da ponavljaju. To im je posao. A ono sto nam rade, gurajuci poltrone na vlast, to je drugi deo scenarija.
Referendum, pa da se narod JASNO izjasni, a ne da se neki prikrivaju toboz ispod Eu jorgana, a neke druge propasti ispod "patriotske" forme.
Koliko je SRS bila "patriotska" smo videli vise puta, ako ima jos nesto da se otme, neki plac, drzavna imovina ili bela tehnika, nastavice sa "patriotizmom".
Zato bih STRANKE ostavio po strani, sa svojih milion i kusur robotizovanih clanova, i ponudio NARODU, da se izjasni.
Препоруке:
5
1
34 среда, 12 фебруар 2014 18:45
Danilo
@ Jevtovic,
Sta je,brate Jevtovicu,a zasto si sad nasekiran?
Evo,Svoboda fino rece da KiM nisu nezavisna drzava i da se tek TRAZI da Srbija prizna tkz.drzavu Kosovo,dok ti i tvoji simpatizeri uporno tvrdite da je Kosovo "nezavisno".

Zasto sada,druze Jevtovicu,ne komentarises izjavu Svobode,zasto skreces sa teme i pricas price o "namjestenim" izborima,prije nego je pocela predizborna kampanja,to je cista demagogija,g-dine,druze pukovnice?

I ta prica o namjestenim izborima je izmisljena i razradjena na Zapadu i pokazana do sada mnogo puta,imedju ostalog i 05/10/2000 u Beogradu kada je DOS i OTPOR ,u reziji CIA,izveo narod na ulice i izbore proglasio pokradenim,a kada Milosevic trazi ponovno prebrojavanje listica,Otporasi upadaju u Narodnu Skupstinu i pale izborne listice kako se ne bi mogli ponovo brojati.
Druze pukovnice,Jevtovicu,ako je i od tebe,previse je,ne zamajavaj narod i ne siri defetizam u,ionako,teskoj situaciji u kojoj se nalazi srpski narod,Srpska i Srbija.
Препоруке:
5
4
35 среда, 12 фебруар 2014 19:01
Горан Станковић
Ало, има ли тамо ових наших на дневницама. Па да лепо објасне дотичном да ИМ ЈЕ НАПАМЕТНИЈЕ да признају Србију целу. А потом нека дотични носи пакетиће-поклоне, коме год га воља.
Препоруке:
0
0
36 среда, 12 фебруар 2014 20:05
Neša
Mislim da će planovi EU pasti u vodu jer će se izbori završiti neslavno a sa njima i parlamentarizam u Srbiji.

SNS neće uspeti u svojoj nameri osvajanja apsolutne vlasti a Rakićeva NDS neće postići rezultat kome se nadaju.

Izvesno je da će većima stranaka biti zatečena rezultatima! Oni koji očekuju mnogo dobiće malo i obratno! Živi bili pa videli!
Препоруке:
0
2
37 среда, 12 фебруар 2014 20:10
Самуило простачина пролупао
Што пре Тачија у ЕУ,Такав горостас,Такав бизнисмен.Продавао органе извађене из живих.Ти су најбољи на свету.Има да га признамо и да легнемо нек их вади.Човек зна знање.Демократа,пацифиста.Његошага гањао па га није истражио.Нек сада после два века стекне сатисфакцију.
Има ли зрно соли у нама.Откуд таква сулуда идеја да тамо идемо.Боље директно у пакао, него тамо.
Препоруке:
1
0
38 среда, 12 фебруар 2014 20:47
Горан Јевтовић
Danilo

Ајде лепо на сајт твоје омиљене државоубилачке и преварантске СНС и тамо им причај приче о патриотизму, Русији и свему ономе што си овде дробио годину дана.
Мене се окани.

Да имаш мало образа више се неби јављао. Или ти фали образ или неки други, много важнији орган.
Трећег нема.
Препоруке:
3
3
39 среда, 12 фебруар 2014 22:01
Турас
Када гадеж мисли да му се верује па наставља даље са гадостима ,ништа друго ти не остаје него да поврећаш .
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер