Хроника

Компанија “Најк” први пут променила слоган у знак протеста због убистава троје Афроамериканаца

Штампа
уторак, 02. јун 2020.

У знак протеста због смрти троје Афроамериканаца који су током ове године страдали због боје своје коже у Сједињеним Америчким Државама, спортски бренд Најк је по први пут у историји променио свој слоган "Just Do It" у "For once, Don't Do It".

Како се истиче, кампања подршке против расизма привукла је велику пажњу јавности, осуђујући поступке и законе које су довели до смрти троје грађана.

У кратком и ефектном клипу на друштвеним мрежама, Најк недвосмислено осуђује расистичке испаде полиције.

"Захваљујући новој кампањи, бренд Најк званичним хештегом #UntilWeAllWin још једном је показао да је део борбе против расизма, насиља и агресије, те да сви људи морају бити једнаки јер је то једини пут ка бољитку", истиче се у саопштењу.

Најкове продавнице спортске опреме нашле су се на мети пљачкаша и вандала током нереда у америчким градовима. Било је и ситуација у којима су мирни демонстранти бранили продавнице од напада и одношења робе.

(Ројтерс, Фонет)

 
Донирајте НСПМ
[ Почетна страна ]