недеља, 05. јул 2020.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Компанија “Најк” први пут променила слоган у знак протеста због убистава троје Афроамериканаца
Хроника

Компанија “Најк” први пут променила слоган у знак протеста због убистава троје Афроамериканаца

PDF Штампа Ел. пошта
уторак, 02. јун 2020.

У знак протеста због смрти троје Афроамериканаца који су током ове године страдали због боје своје коже у Сједињеним Америчким Државама, спортски бренд Најк је по први пут у историји променио свој слоган "Just Do It" у "For once, Don't Do It".

Како се истиче, кампања подршке против расизма привукла је велику пажњу јавности, осуђујући поступке и законе које су довели до смрти троје грађана.

У кратком и ефектном клипу на друштвеним мрежама, Најк недвосмислено осуђује расистичке испаде полиције.

"Захваљујући новој кампањи, бренд Најк званичним хештегом #UntilWeAllWin још једном је показао да је део борбе против расизма, насиља и агресије, те да сви људи морају бити једнаки јер је то једини пут ка бољитку", истиче се у саопштењу.

Најкове продавнице спортске опреме нашле су се на мети пљачкаша и вандала током нереда у америчким градовима. Било је и ситуација у којима су мирни демонстранти бранили продавнице од напада и одношења робе.

(Ројтерс, Фонет)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли мислите да ће у наредних годину дана у Србији бити одржани нови парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер