Хроника | |||
Компанија “Најк” први пут променила слоган у знак протеста због убистава троје Афроамериканаца |
уторак, 02. јун 2020. | |
У знак протеста због смрти троје Афроамериканаца који су током ове године страдали због боје своје коже у Сједињеним Америчким Државама, спортски бренд Најк је по први пут у историји променио свој слоган "Just Do It" у "For once, Don't Do It". Како се истиче, кампања подршке против расизма привукла је велику пажњу јавности, осуђујући поступке и законе које су довели до смрти троје грађана. У кратком и ефектном клипу на друштвеним мрежама, Најк недвосмислено осуђује расистичке испаде полиције. "Захваљујући новој кампањи, бренд Најк званичним хештегом #UntilWeAllWin још једном је показао да је део борбе против расизма, насиља и агресије, те да сви људи морају бити једнаки јер је то једини пут ка бољитку", истиче се у саопштењу. Најкове продавнице спортске опреме нашле су се на мети пљачкаша и вандала током нереда у америчким градовима. Било је и ситуација у којима су мирни демонстранти бранили продавнице од напада и одношења робе. (Ројтерс, Фонет) |