Хроника

Зорана Михајловић: Цео Коридор 10 биће готов следеће године

Штампа
петак, 18. август 2017.

Радови на Коридору 10 су на самом крају, рекла је министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић, истичући да је поносна на извођача, подизвођаче и раднике, на Коридоре Србије и Путеве Србије, јер су показали како може да се ради на најтежем градилишту у Европи.

Михајловић је са председником Србије Александром Вучићем обишла радове на изградњи Коридора 10, где су присуствовали лансирању носача са обе стране моста Врла, најдужег моста на јужном краку Коридора 10, саопштило је Министарство грађевинарства.

Радови на Коридору 10 су на самом завршетку, али већ сада можемо да се похвалимо да ове године на ауто-путу кроз Србију имамо 12 милиона возила више него 2014. То није зато што се неко одједном сетио да иде кроз Србију, већ због тога што завршамо све пројекте, рекла је Михајловић.

Према њеним речима, ауто-пут кроз Србију данас је потпуно модеран, опремљен бежичним интернетом и пуњачима за електричне аутомобиле.

Она је рекла и да ће следеће године моћи да се прође комплетним Коридором 10.

Вршилац дужности директора Коридора Србије Зоран Бабић рекао је да је ауто-пут кроз Грделичку клисуру највећи, најзначајнији и најзахтевнији инфраструктурни подухват у овом делу Европе.

На траси кроз Грделичку клисуру, дугој 26 километара, налазе се две велике петље, Предејане и Владичин Хан, два тунела – Манајле и Предејане, 14 километара потпорних зидова, 33 моста, укључујући и мост Врла дуг 645 метара, са потпорним стубовима високим 62 метра”, рекао је Бабић.

Мост Врла налази се на деоници Тунел Манајле-Владичин Хан, дугој шест километара, на којој као главни извођач радове изводи шпански конзорцијум Азви-Рубау.

Михајловић је претходно са Вучићем и министром трговине, туризма и телекомуникација Расимом Љајићем у Владичином Хану присуствовала полагању камена темељца за изградњу нових производних капацитета турског инвеститора “Теклас Аутомотив”.

(Фонет)

 
Донирајте НСПМ
[ Почетна страна ]