Хроника

Уз песму "А сад адио", испраћен последњи воз за Бар са Главне железничке станице у Београду

Штампа
субота, 16. јун 2018.

Железнички саобраћај у Главној железничкој станици Београд од 1. јула биће потпуно обустављен, као и на прузи Београд Главна станица-Панчево, саопштила је компанија "Инфраструктура железнице Србије". Последњи воз за Бар са Главне железничке испраћен је уз "А сад адио".

Према најави „Железница Србије“, од 1. јула – шест месеци пре него што је пројектом предвиђено – после 134 године Главна железничка станица у Београду се затвара и биће потпуно обустављен саобраћај и на прузи Београд Главна станица – Панчевачки мост.

„Србија воз“ и „Инфраструктура железница Србије“ увешће нову организацију путничког железничког саобраћаја. Према новој организацији железничког саобраћаја, полазна и долазна станица међународних возова на релацији Београд – Бар, биће од данас станица Топчидер. 

Како се наводи, то значи да се од 1. јула укида железничко службено место Београд Главна станица и у потпуности обуставља железнички саобраћај на подручју Савског амфитеатра.

Међународни возови за превоз путника, који су планирани да саобраћају између Београда и Бара, од суботе ће полазити из железничке станице Топчидер ка Црној Гори и из Бара долазити у железничку станицу Топчидер.

На друштвеним мрежама се појавио снимак испраћаја последњег воза за Бар, уз текст:

"Једна Главна железничка станица Београд, 21:10, 15.6.2018. последња отпрема воза број 433, на релацији Београд- Бар".

Главна железничка станица у Београду изграђена је 1884. године, када и прва железничка пруга у Србији, од Београда до Ниша. Први воз са ове станице кренуо је ка Земуну уз дворске почасти, 20. августа (1. септембра) 1884. године у 15 сати, а први путници били су краљ Милан, краљица Наталија и престолонаследник Александар Обреновић, на путу ка Бечу.

(Н1, Данас)

 
Донирајте НСПМ
[ Почетна страна ]