Хроника

Кинески сајт „Алибаба“ за девет сати продао робу у вредности од 22,6 милијарди долара

Штампа
уторак, 12. новембар 2019.

Кинески гигант у електронској трговини Алибаба је за првих девет сати на "Дан самаца" продао робу у вредности од 158,31 милијарду јуана односно 22,63 милијарде долара.

То је 25 посто више у односу на продају у првих девет сати на исти дан прошле године.

"Дан самаца", кинески пандан америчком "Црном петку" и "Цyбер понедељку", који председник и главни извршни директор Алибабе Даниел Занг промовише као целодневни онлине шопинг празник од 2009. године, бележи убрзани раст с тенденцијом да постане највећи малопродајни догађај у свету, преноси Реутерс.

Познат и под називом "Дупло једанаест" (Доубле Елевен), име фестивала потиче од календарског датума, 11. новембра, при чему четири јединице (11/11) означавају статус самца.

Алибаба је прошле године на својим платформама на "Дан самаца" забележила продају вредну 30 милијарди долара, бацивши у сенку 7,9 милијарди долара остварених у онлине куповинама на амерички "Цyбер понедељак". Прошлогодишњи раст продаје на овај дан био је 27 процената, најнижи у десетогодишњој историји тог догађаја, што је навело организаторе да потраже свеже идеје.

Тако је овогодишњи шопинг фестивал почео наступима америчке поп звезде Тејлор Свифт и домаћих популарних звезда.

Продаја је у првом минуту и осам секунди достигла милијарду долара, да би у првом сату већ износила 84 милијарде јуана, што је за 22 процента више од 69 милијарди јуана забележених у првом сату прошле године.

Алибаба је саопштио да ове године очекује преко 500 милиона корисника који ће учествовати у овом шопинг догађају или за око 100 милиона више него 2018. године.

(Фена)

 
Донирајте НСПМ
[ Почетна страна ]