
Власница КТВ Зрењанин Даница Радић: Након што сам открила медијске манипулације СНС - плашим се за безбедност свог сина и себе
субота, 07 јул 2018 15:29

 Након мог обраћања Вама и јавности челни људи из града Зрењанина су покушали да
заташкају чињенице, али не и да исправе грешку.

  Већ 25. јуна 2018. године у 10:54 ме је звала Оливера Лисица из Градске управе
Зрењанин и рекла: „Да су је хитно звали са годишњег да дође да припреми Уговор“ и
позвала ме да дођем да га потпишем ( доказ – снимак телефонског разговора у прилогу
). Резултати конкурса су објављени истог дана тек у 14:21 , што потврђује да се није
одлучивало 22. јуна 2018. године како пише на решењу него тек после Ваше реакције 25.
јуна 2018. године.

  

Међутим, нема краја нашим мукама, уговор нисам потписала јер им клаузуле 6 и 9 у
уговору дозвољавају да раскину уговор за 7 дана, да не исплате ништа или да исплате
далеко мањи износ средстава од онога што су решењем определили. После мог
обраћања Вама то ме уопште не би чудило јер је то градоначелнику Зрењанина
Чедомиру Јањићу била пракса и раније. Примера ради прошле године су ми рачуне за
извршене услуге за јануар, фебруар и март 2017. године вратили са образложењем да
ће убудуће бити конкурсно финансирање и да се пријавим за то. Који апсурд? Уговор по
којем су требали да ми исплате ове фактуре је раскинут тек 27. септембра 2017. године (
доказ – уговор о раскиду споразума  у прилогу ), конкурс за пројектно финансирање је
објављен већ марта 2017. године, а из Градске управе су ми вратили фактуре тек 3.

 1 / 4



Власница КТВ Зрењанин Даница Радић: Након што сам открила медијске манипулације СНС - плашим се за безбедност свог сина и себе
субота, 07 јул 2018 15:29

априла и 17. маја када сам већ поред извршених услуга платила 175.600,97 ПДВ-а (
доказ – фактуре и дописи из Градске управе о враћеним рачунима у прилогу ).

  

Што се тиче поробљавања медија од стране Српске напредне странке чињенице говоре
следеће:

  

1)      Која је логика да се телевизија Рубин из Кикинде прода за 4 милиона динара, а по
конкурсу је само из буџета Кикиндске општине ове године добила 13.770.000,00? Док
Вам пишем овај допис долазим до сазнања да је Радоица Милосављевић купио РТВ
Канал М из Параћина, председник општине Параћин Саша Пауновић поводом овога је
рекао: „Тврдим да Канал М није продат због пословне одлуке власника, већ због
притисака којима је био изложен“

  

2)      Најсрећнији добитник је Милош Пауновић који је телевизију Канал 9 из Крагујевца
купио за само 2500 еура.

  

3)      Радоица Милосављевић је у име и за рачун Братислава Гашића купио безброј
телевизија у Србији ( РТВ Панчево, РТВ Крагујевац, РТВ Брус, ТВ Пирот, РТВ Цариброд,
Центар за информисање Нови Кнежевац, ТВ Пожега и РТВ Крушевац ) и СОС канал од
Драгише Ковачевића и поставио је Александра Милутиновића за директора СОС канала
плус. Додуше Драгиша Ковачевић нема примедби каже да су према њему коректни, а
шта човек да каже када је после инструисања правосуђа уместо 662.468.602 динара
прве првостепене пресуде Привредног суда у Београду после 10 година суђења добио
20.000.000 динара пресуду на има накнаде штете за неисправну фреквенцију, а са друге
стране обавезу да плати таксе за коришћење фреквенције преко 23.000.000 динара. Уз
трошкове вештачења и адвоката са добијеном пресудом у његову корист Драгиша је
остао у минусу преко 7.000.000 динара.

  

Постоји паралела између СОС канала и КТВ телевизије, у привредном спору који се води
између РАТЕЛ-а ( данашња Републичка агенција за електронске комуникације и
поштанске услуге ) као туженог и КТВ-а као тужиоца. Суд се константно беспотребно
враћа у 1998. годину која уопште није предмет спора него 2009. година како би процес
што дуже трајао, како би се КТВ финансијски исцрпела и прихватила да будзашто прода
телевизију. А онда би се претпостављам тај судски спор вероватно експресно завршио
али новац од накнаде штете би припао новом власнику КТВ-а Српској напредној
странци.

 2 / 4



Власница КТВ Зрењанин Даница Радић: Након што сам открила медијске манипулације СНС - плашим се за безбедност свог сина и себе
субота, 07 јул 2018 15:29

  

4)      Владан Стефановић је такође познат по спорним приватизацијама медија у
Војводини и блискости са СНС. То је човек који је био пред пропадањем док није улетео
у гнездо по називу Српска напредна странка, тако је у њихово име и за њихов рачун
приватизовао телевизију Бачка у Врбасу која је била општинска, затим је купио радио
Суботицу, Магазин Дани, телевизију Бечеј. Уједно је основао и удружење ВТВЦОМНЕТ
које такође добија позамашна средства на конкурсима. Исто удружење делегира и
чланове комисија по свим локалним самоуправама који парафирају одлуке донешене из
врха СНС-а, врло често и сам Владан Стефановић заседа по комисијама јер поред свих
милиона које је добио знаци му и та апаназа од неколико хиљада динара за учествовање
у комисији. Његов главни сарадник је Владимир Јовановић такође познат јавности по
блискости и послушности Српској напредној странци, заузврат његове фирме попут
Медиа Инфо Центра добијају милионске износе на конкурсима, само од града Новог
Сада је у прошлој години добио 6 милиона динара,  и он учествује у комисијама,
додељује паре по списковима, а медији који су независни и објективни остају нажалост
изостављени.

  

5)      Људи из Српске напредне странке немају милости ни према својим члановима тако
је Илија Бурсаћ шеф одборничке групе у СО Апатин добио директиву од страначких
колега да до 1. априла 2018. године пре расписивања конкурса за медије угаси
телевизију иначе ће имати „Братислава Гашића на глави“. Човек је 6 месеци био
избезумљен мада је имао понуду да прода телевизију једном коалиционом партнеру
Српске напредне странке за 5 милиона динара, није смео него ју је угасио за
компензацију да ћути и да на конкурсу добије 1.800.000,00 за свој локални портал Инфо
025. Телевизију је морао да угаси зато што је Српска напредна странка купила 51%
власништва Апатинске телевизије и именовала кога другога него Александра
Милутиновића за директора, куповина је извшрена 2017. године што се види и на сајту
АПР-а.

  

Суштина је да у сваком граду Српска напредна странка откупљује телевизије а оставља
само једну да функционише. Такав је план био и за Зрењанин. Када ми је градоначелник
Чедомир Јањић рекао: „Знам ја пошто се купују телевизије по 20, 40 хиљада евра“, ја сам
му рекла да само бренд наших емисија вреди 500 хиљада евра, на то је он рекао: „За
Сантос је то много мања цифра, они су тражили 100 хиљада евра“, даље је додао да
Сантосу нису понудили уговор да и даље буду менаџери и директори као што је то
понуђено мени и мом сину, да радимо продукцију забавног програма који ће се
реемитовати у мрежи купљених Гашићевих телевизија. У први мах план СНС-а је био да
купе КТВ телевизију у бесцење, а да нас не угасе јер би им добро дошло да производимо
програм за све друге Гашићеве телевизије. И што је најважније да преузимањем КТВ
телевизије од стране Српске напредне странке укину једном заувек емисије „Без
Цензуре“ и „Без Устручавања“ које су синоним слободног новинарства. Немамо ништа

 3 / 4



Власница КТВ Зрењанин Даница Радић: Након што сам открила медијске манипулације СНС - плашим се за безбедност свог сина и себе
субота, 07 јул 2018 15:29

против да неко уложи акције у КТВ телевизију али не на овакав начин, финансијским
исцрпљивањем и уценама купити телевизију испод цене која се годинама стварала.

  

После отварања пандорине кутије о суровој истини о преузимању медија од стране
Српске напредне странке забринути смо и за нашу безбедност, с обзиром да дужи
временски период трпимо притске и добијамо претње. Ако је уопште могуће заштитите
нас у сваком смислу те речи, помозите да се још ово мало медија које је преостало не
угаси под притиском Српске напредне странке.

  

Видети још:

  

Уредница КТВ Даница Радић: Градоначелник Зрењанина ми пренео поруку
директора БИА Братислава Гашића да продам телевизију, јер ћемо у супротном
остати без средстава

  

 (Правда)

  

 4 / 4

http://www.nspm.rs/hronika/urednica-ktv-danica-radic-gradonacelnik-zrenjanina-mi-preneo-poruku-direktora-bia-bratislava-gasica-da-prodam-televiziju-jer-cemo-u-suprotnom-ostati-bez-sredstava.html
http://www.nspm.rs/hronika/urednica-ktv-danica-radic-gradonacelnik-zrenjanina-mi-preneo-poruku-direktora-bia-bratislava-gasica-da-prodam-televiziju-jer-cemo-u-suprotnom-ostati-bez-sredstava.html
http://www.nspm.rs/hronika/urednica-ktv-danica-radic-gradonacelnik-zrenjanina-mi-preneo-poruku-direktora-bia-bratislava-gasica-da-prodam-televiziju-jer-cemo-u-suprotnom-ostati-bez-sredstava.html

