
Виши суд усвојио тужбе Саше Радуловића против ТВ Пинк и Танјуга
субота, 22 април 2017 14:25

Виши суд у Београду усвојио је тужбе које је Саша Радуловић поднео против ТВ Пинк и
новинске агенције Танјуг, саопштио је његов покрет Доста је било (ДЈБ).

  

  

У саопштењу се наводи да је, по првостепеним пресудама, суд утврдио да су Пинк и
Танјуг емитовањем личних података о Саши Радуловићу, без његове сагласности,
повредили члан Европске конвенције о људским правима и члан Закона о јавном
информисању.

  

"Саша Радуловић је прошле године тужио ова гласила због емитовања прилога о
лажним кривичним пријавама које је на конференцији за новинаре пред Палатом правде
показивала Мира Баста, потпредседница Заједнице синдиката Србије, окружена
члановима Покрета социјалиста. У прилозима ТВ-Пинк и Танјуга објављена је адреса
стана Саше Радуловића и његове породице, чиме је Радуловићу повређено право на
приватност и угрожена сигурност", наведено је у саопштењу ДЈБ.

  

Како се наводи у пресуди, "Пинк интернешнел компани" се обавезује да на име
нематеријалне штете због повреде права на приватан живот исплати 100.000 динара са
законском затезном каматом од 8. фебруара.

  

ЈП Новинска агенција Танјуг на име нематеријалне штете за претрпљене душевне болове
због повреда права на приватан живот, треба да плати 80.000 динара са затезном
каматом почев од 1. марта.

 1 / 2



Виши суд усвојио тужбе Саше Радуловића против ТВ Пинк и Танјуга
субота, 22 април 2017 14:25

  

Додаје се да је Саша Радуловић приватном тужбом покренуо посебан парнични поступак
против Заједнице синдиката Србије и њене функционерке због повреде угледа и части
и пласирања неистинитих информација у вези са стечајевима које је водио.

  

Како је саопштено, Саша Радуловић пред надлежним судовима у Србији води још 25
поступака против издавача штампаних и електронских медија и одговорних уредника,
ради накнаде штете због повреде угледа и части.

  

(Бета) 

  

 2 / 2


