



БЕОГРАД – Телеком Србије данас је најоштрије демантовао тврдње Владимира Глигорова, изнете у аустријском листу „Виртшафтсблат”, да су профит и приходи компаније „надувани”, односно неистинито приказани у финансијским извештајима.

У саопштењу се наводи да су подаци о оствареном приходу Телеком Србије и добити тог предузећа добијени на основу консолидованих финансијских извештаја Телеком Групе које је верификовао независни међународни ревизор.

Како се истиче у саопштењу, податке су усвојили корпоративни органи компаније, гласовима представника свих акционара, а на финансијске извештаје није било примедби ни од једног учесника у тендерском процесу продаје 51 одсто акција. Тврдња Глигорова је „неистинита, наноси директну штету угледу компаније, као и њеним акционарима, међу којима има и страних компанија, чије су акције котиране на светским берзама”, истиче се у саопштењу и додаје да је законска и професионална обавеза менаџмента компаније да ради у интересу компаније, а да пођеднако води рачуна о интересима свих акционара.

"У складу са тим, а уколико је то заиста изјавио, Глигоров ће морати своју тврдњу да докаже на суду, или да надокнади штету нанету акционарском друштву Телеком Србија и његовим акционарима", наглашава се у саопштењу.

Компанија наводи да у потпуности подржава аналитички приступ и слободу говора, додајући да није реаговала ни на један коментар о процесу продаје нити о пословању Телекома за протеклих годину дана колико траје тај процес, али професионална одговорност и етика не дозвољавају да се не реагује на "неодговорну, нетачну и штетну оптужбу."

Глигоров, експерт бечког Института за међународне економске студије, је у изјави поменутом аустријском листу навео да су подаци о пренетој добити Телекома Србије од 480 милиона евра у прошлој години и обрту од 1,1 милијарду евра „надувани”.

(Танјуг)