

Оснивач покрета Доста је било (ДЈБ) Саша Радуловић поднео је тужбу против медијске компаније Дојче веле због објаве из 2016. године да Радуловић од 2002. дугује више милиона долара пореза у САД и да је 2005. због тог дуга дошао у Србију.



Радуловић је у данашњем саопштењу навео да је та прича неистинита и да је „кампања“ ДВ трајала више месеци, а да су текстови тог немачког медија праћени и интензивном капањом медија у Србији – Информера, Пинка, Студија Б и других.

Да је кампању лансирао Информер или сама Српска напредна странка, имала би много мањи ефекат. Овако, лансирана из Дојче велеа, за који већина грађана Србије и не зна да је пропагандни канал владе Немачке, у ову кампању поверовали су и многи гласачи и симпатизери ДЈБ, исткнута је у саопштењу ДЈБ.

Радуловић је, како се наводи, ангажовао пореског стручњака Мајкла Џ. Дезмонда из

Калифорније, чији извештај је саставни део тужбе којом се, тврди Радуловић, побијају све тврдње Дојче велеа.

Ово је парница у којој грађанин Србије тужи пропагандни канал владе Немачке, у којој је главни сведок и стручњак који је сачино извештај – главни саветник (Дезмонд) председника САД (Доналда Трампа) за Федералну пореску управу.

Очекујемо да ће немачки суд показати да у Немачкој, за разлику од Србије, постоји подела власти на извршну, законодавну и судску и да је судска власт заиста изнад извршне, наводи се у саопштењу Покрета Доста је било.

(Фонет)