петак, 18. август 2017.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Све више фирми отказује огласе компанији Гугл због стрепњи да ће “огласи изаћи поред екстремистичких садржаја”
Хроника

Све више фирми отказује огласе компанији Гугл због стрепњи да ће “огласи изаћи поред екстремистичких садржаја”

PDF Штампа Ел. пошта
понедељак, 20. март 2017.

Маркс и Спенсер (M&S) је последња компанија која је обуставила оглашавање на Гугловим платформама, стрепећи да ће огласи изаћи поред екстремистичких садржаја.

Корак је уследио након одлуке британске владе да уклони рекламе са Јутјуба - који се налази у власништву компаније Гугл - након што су оне изашле поред садржаја које су поставиле присталице екстремистичких група.

Током викенда одговарајуће кораке најавили су и RBS, Lojds и HSBC.

Гугл је саопштио да ће “решити проблем”.

- У малом проценту случајева огласи се појаве поред садржаја који крше нашу политику монетизације. У том случају одмах уклањамо те огласе, али знамо да можемо и морамо боље - рекао је Ронан Харис, директор компаније.

Како екстремисти зарађују од ових огласа?

Недавно истраживање листа “Тајмс” показало је да се огласи низа добро познатих компанија и организација појављују поред садржаја присталица екстремистичких група на Јутјубу. Оглас који се постави поред видео-снимка доноси зараду од око 6 фунти на сваких 1.000 кликова, што значи да брендови нехотице помажу екстремистима да зараде.

Прошле недеље британски министри су позвали представнике Гугла на разговоре у седишту владе, након што су привремено ограничили објављивање владиних огласа, укључујући и оне за регрутовање војника и добровољно давање крви.

Компаније као што су Mekdonalds, L’Oreal и Audi, али и Би-би-си, Гардијан и Канал 4 суспедовали су оглашавање и на Гугловом претраживачу и на сајту Јутјуб.оглашавање на Гуглу и Јутјубу

Објашњавајући одлуку, портпарол M&S изјавио је:

- Да бисмо осигурали безбедност бренда, обустављамо активност на Гугловим платформама док се питање не реши.

Водафон и Скај разматрају повлачење реклама

Скај и Водафон такође разматрају могућност суспендовања реклама.

- Потпуно је неприхватљиво да се огласи појављују поред непримерених садржаја и разговарамо с Гуглом како бисмо сазнали шта ће предузети како би томе стали на пут - рекао је портпарол компаније Скај.

Фејсбук и Гугл морају да имају одговорност као медији

Прошле недеље француски рекламни гигант Авас саопштио је да је повукао комплетна средства за оглашавање на Гуглу и Јутјубу у Великој Британији, додавши да разматра могућност глобалног замрзавања.

Компанија Груп М, која се налази у саставу највеће рекламне агенције WPP, такође је саопштила да размишља о сличним мерама.

- Увек смо говорили да су Гугл, Фејсбук и други медијске компаније и да су једнако одговорни као и било која друга медијска компанија. Они не могу да се крију под маском технолошких компанија, нарочито када постављају огласе - изјавио је сер Мартин Сорел, главни извршни директор WPP.

(Би-Би-Си, Блиц)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли подржавате избор Ане Брнабић за премијера Србије?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер