недеља, 15. децембар 2019.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Савет РРА: Обустављен поступак против ТВ "Прва", новчано кажњена РТВ "Пинк"
Хроника

Савет РРА: Обустављен поступак против ТВ "Прва", новчано кажњена РТВ "Пинк"

PDF Штампа Ел. пошта
среда, 13. јул 2011.

Савет РРА је саопштио да је обуставио поступак за одузимање дозволе, покренут против ТВ "Прва" због емисије "Вече са Иваном Ивановићем", сматрајући да није било говора мржње, нити елемената кршења Закона о радиодифузији.

Агенција је на основу извештаја својих служби и изјашњења емитера истовремено прихватила и уверавања да, без обзира на природу емисије, не само да неће бити повређен Закон о радиодифузији и Кодекс емитера, већ ће уреднички колегијум ТВ "Прва" убудуће с дужном пажњом водити рачуна да не буде пређена граница доброг укуса.

ТВ "Прва" се извукла код РРА али те среће није била РТВ "Пинк", која је новчано кажњена са 750.000 динара због емисије "Тренутак истине", емитоване октобра 2009. године.

У саопштењу је наведено да је Прекршајни суд у Београду, по пријави РРА поводом емисије "Тренутак истине", емитоване октобра 2009, изрекао ТВ "Пинк" као правном лицу казну од 750.000 динара, док је одговорном лицу изречена казна од 40.000 динара. 

"Суд је овом одлуком стао на становиште да наведени програм, како је то наведено у пријави РРА, противан одредбама Закона којима се штити физички, ментални и морални развој деце и омладине", сматра Агенција.

(Мондо)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли подржавате формирање „малог Шенгена“ између Србије, Македоније и Албаније?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер