Хроника

НоваС: Превара у "Београду на води", споља гладац а изнутра јадац - криви зидови и плочице, плављење гараже приликом обилних киша, лоша вентилација...

Штампа
среда, 20. јануар 2021.

 Луксузно насеље Београд на води, по свему судећи, и није баш толико луксузно како се обично мисли. Луксузна је само цена. Један од станара овог дела града, где квадрат стана иде и преко 3.000 евра, у разговору за Нова.рс истиче да су његови проблеми почели чим се у уселио у једну од зграда у насељу Београд на води. Најпре је наишао на криве зидове и плочице у стану, потом на плављење гараже, а неретко у згради затиче и "непозване госте", иако постоји обезбеђење - бар су му тако рекли приликом куповине стана.

Један од станара, који је инсистирао на анонимности, а чији је идентитет познат редакцији, у разговору за наш портал истиче да само жели да упозори грађане да се не залете као он, и да добро размисле да ли заиста желе да купе стан у овом луксузном кварту, јер се он осећа превареним.

Стан је купио са трудном девојком у намери да у њему започну заједнички живот, ипак, по усељењу у исти наишли су поприлично велике проблеме са којима се месецима боре.

“Чим смо ушли у стан, имали смо шта да видимо. Зидови су били криви, буквално таласасти, због тога смо морали додатно да улажемо, односно да спустимо плафон, јер другачије није било могуће да се среди. Плочице у купатилу, такође, криве. Затим, у кухињи, кроз аспиратор улази у стан мирис кувања и смрад од цигарета из других станова, као и купатилу кроз вентилацију се често осећа мирис из канализације тј фекалија. Вентилација која се обично пали у 8:00 и гаси у 22:00 производи несношљиву буку. До сад смо добијали објашњење да је то ’нормалан рад’, да је све по стандарду, али без решења проблема”, прича овај станар.

Како наводи, квадрат је био више у 3.000 евра, међутим, додатна улагања су била поприлично велика.

Истиче да је сам крив јер је изабрао овде да купи стан, али жели да укаже грађанима шта их чека уколико се, како наводе, “залете” као он. Сем проблема са станом, наводи и да је и сама зграда, релативно нова, у лошем стању.

Зидови су изгребани, лифтови у катастрофалном стању, а противпожарни аларм им се свако мало пали.

“То и не би био толики проблем да моја девојка није трудна, онда можете замислити стрес. На крају крајева, већи проблем је и чињеница да дође до пожара. Имамо против-пожарни апарат, али не и црево. Звао сам да се жалим неколико пута, кажу: “Краду стално”, ја их питам: “Па, како краду кад имамо обезбеђење 24 сата?”, ипак, на то немају одговор”, истиче станар.

Ипак, можда највећи проблем је плављење гараже приликом обилних киша.

“Након кишних дана долази до плављења у гаражи, не само паркинг места већ и зидних површина као и просторије између гаражног простора и лифт просторије. Цена гаражног места је 18,000 ЕУР, гаража није обезбеђена, нити покривена камерама, па се стога дешавало обијање возила, крађа колица из гараже. Услед плављења гараже и просторија на -1 и -2, свако вече раде исушивачи како би се сузбијала влага. Бука коју производе исушивачи је толика да је немогуће комуницирати док се налазите у гаражи”, каже он и додаје:

“У гаражи су затицани непознати људи, који преноће ту поред возила и често се може осетити мирис марихуане након што изађете из возила. Напомињем да је обезбеђење дужно да 24х осигура имовину станара и да води рачуна да непозната лица немају приступ објекту”, истиче станар.

Непозвани гости у стану

Овај станар за Нова.рс испричао је и једну ситуацију који су његова девојка и он доживели.

“Када узмете стан, дају вам да потпишете и да сте сагласни да мајстори уђу у стан докле год су радови у току. Е, па, јуна прошле године, моја девојка и ја смо доживели, мало је рећи, непријатну ситуацију. Без претходне најаве од стране Атриума десио се улазак мајстора у просторије стана. Моменат уласка се не би регистровао да нису остали трагови обуће и блата које је то лице унело у стан. Када смо затекли трагове, одмах смо позвали полицију која је направила увиђај. На крају смо сазнали да су нам мајстори, без претходне најаве, били у стану”, каже он.

Ипак, можда би сви ови проблеми били решиви да станари могу сами да именују свог управника.

“Код нас у згради има још незадовољних. Ипак, Никола Недељковић, директор Београда на води је сам себе прогласио за управника и испред свих станара, тако да и да планирате да се жалите – нема ефекта. Сви проблеми на које сам досад указивао, нису решени. Само желим да упозорим јавност да није све тако идеално како се презентује, штавише, потпуно је другачије”, каже овај човек.

(НоваС)

 
Донирајте НСПМ
[ Почетна страна ]