петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Нова економија: Град Београд издваја 90 милиона динара за медијску кампању рекламирања градског превоза, како би се „променила слика и повећало поверење грађана“
Хроника

Нова економија: Град Београд издваја 90 милиона динара за медијску кампању рекламирања градског превоза, како би се „променила слика и повећало поверење грађана“

PDF Штампа Ел. пошта
среда, 14. август 2019.

Град Београд спреман је да плати 90 милиона динара за медијску кампања како би се повећало поверење грађана и променила слика о јавном превозу.

Кампања подразумева: израду спотова за ТВ, визуала за оглашавање и инсертације у штампаним медијима, за оглашавање на билбордима и интернету са порукама корисницима јавног превоза у Београду. Циљна група су мушкарци, жене и деца од седам до 70 година.

Оквирни споразум се закључује на процењену вредност јавне набавке која износи 75.000.000,00 динара без ПДВ -а, односно 90.000.000,00 динара са ПДВ-ом.

Граг Београд односно Секретаријат за саобраћај је предвидео да се инсертација и оглас нађу у Српском телеграфу, Информеру, САТ-у, Блицу, Алоу, Куриру и у 24 сата.

Понуђачи треба да доставе и понуду за закуп секунди и израду спотова на телевизијама О2, Прва и Пинк, при чему је Град детаљно навео у којим емисијима и колико емитовања би желео. При том, највише емитовања, осам, се тражи у Емисији 22 на Пинку.

У расписаној јавној набавци "Медијски пласман” наводи се да корисници јавног превоза нису довољно обавештени о спроведеним активностима на унапређњу квалитета услуге јавног превоза.

Мали број корисника редовно плаћа превоз. Од 717.998 запослених грађана, колико је просечно било у Београду 2018.године, само 114.429 запослених је месечно куповало претплатне карте за јавни превоз, иако према подацима из Мастер плана саобраћајне инфраструктуре Београда – Смарт план, јавни линијски превоз користи око 47,9% корисника.

То говори да више од 200.000 запослених користи јавни превоз, а не плаћа карту, услед чега град Београд губи 600 милиона динара месечно, односно преко 7 милијарди динара на годишњем нивоу (више од 750.000 евра), наводи се у документу јавне набавке.

Град Београд додаје и да је циљ ове кампање је да комуникацијом са корисиницама повећа приход од продаје карата како би јавни превоз у Београду постао квалитетнији и бољи, репрезентативан и препознатљив.

(Нова економија) 

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер