петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Нова економија: Град Београд аустријској фирми "Штрабаг" плаћа додатних 34 милиона динара за уређење Трга републике
Хроника

Нова економија: Град Београд аустријској фирми "Штрабаг" плаћа додатних 34 милиона динара за уређење Трга републике

PDF Штампа Ел. пошта
петак, 06. септембар 2019.

 Град Београд платиће скоро 34 милиона динара више за уређење Трга републике аустријској фирми Штрабаг, која је била извођач радова, сазнаје Нова економија.

Нова економија пренела је да ће се због додатних, непредвиђених радова цена изградње увећати за 33,8 милиона динара и на крају износити 802 милиона, а наводи се у одлуци Дирекције за грађевинско земљиште на порталу Управе за јавне набавке.

У Одлуци о измени уговора о јавној набавци наводи се да је укупно повећање трошкова износило 70 милиона динара, али да је било и умањења трошкова од 36,2 милиона, те и да тај мањак, како се тврди, "не утиче на квалитет осталих радова".

Наводи се да је до појаве вишка односно мањка радова дошло из више разлога, а главни је "неусклађеност пројектно техничке документације ... са стварним стањем на терену".

"Како је извођач радова у току изводјења земљаних радова наишао на остатке Стамбол капије, дошло је до појаве вишка радова, а по захтеву Завода за заштиту споменика културе Града Београда који је издао услове за радове на археолошким ископавањима и конзервацији остатака Стамбол капије, а која нису била предвиђена пројектом", наводи се у одлуци.

Додаје се да је археолошким ископавањем утврђено да положај капије не одговара пројектом предвиђеној локацији, па је по захтеву Завода било потребно изместити све инсталације из археолошке зоне.

Највећи додатни трошкови односе се на изградњу саобраћајница, саобраћајне сигнализације и опреме, водовода и канализације и трасе телекомуникационе кабловске канализације.

(Нова економија)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер