Хроника

Младен Обрадовић: Њујорк у срцу, милиони у џепу, издаја на терену. То су стварни резултати Александра Вучића

Штампа
субота, 12. март 2022.

Разборитом човеку довољно је да погледа мајицу главног лика у новом предизборном споту СНС-а, па да види за чији тим играју Александар Вучић и клика око њега.

У питању су пажљиво смишљени кадрови са јасном поруком— NewYork — коју АВ шаље својим америчким спонзорима да им је одан. Истовремено, то је део и лукаве игре промовисања америчких производа и потрошачке културе, као и пројекта промене свести Срба. У данима када на истоку Европе букти сукоб између НАТО-пајаца и Русије, политичар који носи мајицу са натписом Њујорк шаље недвосмислен геополитички сигнал.

Не ради се овде ни о каквој „љубави“, већ о издаји државе и обмани народа

А што се семафора у споту тиче:

1. Спортске медаље —кићење туђим перјем; у стварности, наша деца одлазе у иностранство, док водећу улогу у фудбалским и кошаркашким клубовима имају страни играчи. Права слика и прилика „напредне“ бриге о спорту је стање у домаћем фудбалу и лиги која је одавно изгубила поверење публике.

2. Путеви —изграђени по неоправдано високим ценама, бесомучним задуживањем Србије код Американаца, Европљана, Турака, Кинеза, Азербејџанаца… И уместо да путеве граде домаћа предузећа, двострука добит иде странцима који су и зајмодавци и извођачи, док овдашње фирме углавном обављају послове подизвођача (а и то само уз „зелено светло“из врха власти).

3.  Просечна плата — лажна јер се знатно разликује од најчешће исплаћене зараде; уз то, прати је далеко већи пораст цена, нарочито основнихживотних намирница, горива и пореза, услед чега су грађани Србије заправо све сиромашнији.

4. Здравствени објекти — граде се зидови финансирани туђим новцемзарад куповине социјалног мира у Србији.Унутар тих грађевина видљив је мањак медицинског особља.Грађани добијају све мање здравствених услуга, док се истовремено „испод жита“ врши пузајућа приватизација здравственог сектора, односно људи су приморани да све више анализа, прегледа и захвата раде приватно (под условом да уопште имају новца за то).

5. Улагања у екологију —довољно је подсетити се чињенице да је Београд један од најзагађенијих главних градова на свету; о Рио тинту и отровним бушотинама у потрази за литијумом да и не говоримо.Шта нам тек о „улагањима у екологију“ могу посведочити грађани Бора и Смедерева, где је након продаје (будзашто) РТБ Бор и Железаре Кинезима драстично погоршано загађење?

И за крај, да се осврнемо на омиљену АВ-ову фразу „не морате да ме волите“. Не ради се овде ни о каквој „љубави“, већ о издаји државе и обмани народа.

Њујорк у срцу, еколошки милиони у џепу, издаја на терену. То су стварни резултати АВ-а.

 
Донирајте НСПМ
[ Почетна страна ]