Početna strana > Hronika > Kompanija “Najk” prvi put promenila slogan u znak protesta zbog ubistava troje Afroamerikanaca
Hronika

Kompanija “Najk” prvi put promenila slogan u znak protesta zbog ubistava troje Afroamerikanaca

PDF Štampa El. pošta
utorak, 02. jun 2020.

U znak protesta zbog smrti troje Afroamerikanaca koji su tokom ove godine stradali zbog boje svoje kože u Sjedinjenim Američkim Državama, sportski brend Najk je po prvi put u istoriji promenio svoj slogan "Just Do It" u "For once, Don't Do It".

Kako se ističe, kampanja podrške protiv rasizma privukla je veliku pažnju javnosti, osuđujući postupke i zakone koje su doveli do smrti troje građana.

U kratkom i efektnom klipu na društvenim mrežama, Najk nedvosmisleno osuđuje rasističke ispade policije.

"Zahvaljujući novoj kampanji, brend Najk zvaničnim heštegom #UntilWeAllWin još jednom je pokazao da je deo borbe protiv rasizma, nasilja i agresije, te da svi ljudi moraju biti jednaki jer je to jedini put ka boljitku", ističe se u saopštenju.

Najkove prodavnice sportske opreme našle su se na meti pljačkaša i vandala tokom nereda u američkim gradovima. Bilo je i situacija u kojima su mirni demonstranti branili prodavnice od napada i odnošenja robe.

(Rojters, Fonet)

 

Ostali članci u rubrici

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner