Početna strana > Hronika > Grčka: Javni TV servis ERT izvinio se zbog prenosa stranačkog skupa vladajuće stranke Siriza
Hronika

Grčka: Javni TV servis ERT izvinio se zbog prenosa stranačkog skupa vladajuće stranke Siriza

PDF Štampa El. pošta
utorak, 11. jun 2019.

Javni TV servis Grčke ERT izvinio se zbog toga što je umesto glavne, večernje emisije vesti, u ponedeljak uveče prenosio stranački skup za sada vladajuće stranke Siriza.

Predsednik levičarske Sirize i odlazeći premijer Aleksis Cipras je na ovom skupu pred prevremene izbore 7. jula predstavio partijski program za naredne četiri godine.

Opoziciona konzervativna stranka Nova demokratija, za koju se procenjuje da će pobediti na parlamentarnim izborima, ocenila je u saopštenju da je postupak ERT "bruka za novinarstvo".

Rukovodstvo ERT-a je potom priznalo da je bila greška prenositi u celini govor premijera na skupu Sirize, umesto večernje emisije vesti. ERT je objavio da će ubuduće, kao i obično pred izbore, samo u emisijama vesti izveštavati o svim govorima političkih lidera i "izrazio žaljenje zbog svoje procene" prilikom skupa Sirize.

Zato su, saopštio je ERT, sinoć TV gledaocima u udarnom večernjem terminu uskraćene "ostale vesti dana, uključujući vesti o raspuštanju Skupštine i o proglašavanju prevremenih izbora".

"To je bila greška zbog koje uprava ERT-a žali", navodi se na kraju saopštenja javnog TV servisa.

(Beta)

 

Ostali članci u rubrici

Anketa

Da li mislite da će se fudbalska reprezentacija Srbije kvalifikovati na EURO 2020?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner