четвртак, 01. октобар 2020.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Горан Весић: Град припрема стратегију за бољу проходност јавног превоза, уводимо нове жуте траке покривене камерама, а у току је и тендер за јавне бицикле; Незналице говориле да су саобраћајне гужве последица радова
Хроника

Горан Весић: Град припрема стратегију за бољу проходност јавног превоза, уводимо нове жуте траке покривене камерама, а у току је и тендер за јавне бицикле; Незналице говориле да су саобраћајне гужве последица радова

PDF Штампа Ел. пошта
недеља, 08. децембар 2019.

Заменик градоначелника Београда Горан Весић изјавио је данас гостујући у Јутарњем програму Студија Б да град припрема стратегију како би се омогућило да јавни превоз функционише без застоја.

– Прва мера која се већ примењује од 1. децембра је забрана доставе робе у малопродајне објекте од 7 до 20 сати, јер смо тако ослободили жуте траке, зауставне траке и трамвајске шине од возила која су се ту заустављала и тако правила неред и хаос у саобраћају. Ову меру поштују највећи дистрибутери тако да смо јуче исписали мање од 50 прекршајних налога од 700 решења за достављање робе, колико их је град издао. Ту и тамо нађемо неког дистрибутера, углавном из унутрашњости, који покушава да изигра одлуку, али грађани већ могу да виде да су улице проходније због тога што нема доставних возила – рекао је Весић.

Он је додао да је следећа мера, која ступа на снагу током јануара, напредна технологија коју град већ имплементира, а која ће омогућити да се потпуно елиминише заустављање бахатих возача на пешачким прелазима, жутим тракама – чувена „четири мигавца”.

– О томе како ће изгледати та врста контроле обавестићемо јавност непосредно пред њено увођење. Оно што могу да обећам јесте да ће грађани бити задовољни и да више нико неће трпети терор бахатих возача који заузимају улице и тротоаре, паркирају где и како ко стигне. У Београду ће се знати ред и мирни грађани ће бити заштићени – поручио је заменик градоначелника Београда.

Како је навео, последњи сет мера за бољу проходност јавног превоза утврђује се стратегијом која је управо у изради.

– У припреми ове стратегије учествују превозници, Саобраћајна полиција и Комунална милиција, секретаријати за јавни превоз и саобраћај, као и саобраћајни стручњаци. Ова стратегија подразумева увођење нових жутих трака, од којих ће неке у тој функцији бити 24 сата, а неке само у шпицевима. Такође ће бити омогућено да појединим улицама иде само јавни превоз, по узору на Њујорк, као и покривање свих жутих трака камерама. Биће убрзана и замена семафора на преко 300 раскрсница у граду, семафорима који ће режим рада аутоматски прилагођавати густини саобраћаја и на којима ће трамваји имати приоритет. Стратегија обухвата тендер за јавно-приватно партнерство за речни јавни саобраћај са изградњом пристана, у току је тендер за јавне бицикле, а планирамо и изградњу 120 километара бициклистичких стаза у наредне четири године – најавио је неке од мера Горан Весић.

Он је додао "да је сада јасно да су саобраћајне гужве у шпицевима у Београду последица повећаног броја аутомобила који постојећа саобраћајна инфраструктура не може да прими, а не радова, како су говориле незналице".

(Беоинфо)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли мислите да ће у наредних годину дана у Србији бити одржани нови парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер