уторак, 23. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Драган Ђилас: Како је могуће да је то што ће приход од концесије аеродрома годишње бити 20 милиона евра “добар посао”, кад је профит последњих година у просеку био 27 милиона?
Хроника

Драган Ђилас: Како је могуће да је то што ће приход од концесије аеродрома годишње бити 20 милиона евра “добар посао”, кад је профит последњих година у просеку био 27 милиона?

PDF Штампа Ел. пошта
четвртак, 11. јануар 2018.

Бивши градоначелник Београда Драган Ђилас оценио је да је лош посао давање београдског Аеродрома "Никола Тесла" у концесију француској компанији Венси ерпортс (Винци Аирпортс).

"Кажу да је Влада Србије направила одличан посао када је одлучила да Аеродром да под концесију на 25 година за 500 милона евра. То је 20 милиона евра годишње, а Аеродром годишње зарађује више од те суме", казао је Ђилас.

Подсетио је да је профит Аеродрома "Никола Тесла" 2014. године био 29 милиона евра, 2015. је износио 27 милиона, а 2016. године 25 милиона евра.

"То значи да је Аеродром у просеку зарађивао 27 милиона евра годишње. Ако на то додамо и да је годишње Ер Србији опраштано око 18 милона евра дуга према Аеродрому, значи да је Аеродром у просеку имао добит око 45 милиона евра годишње", рекао је Ђилас за ТВ Шабац и запитао како је онда могуће да је добар посао што ће приход од концесије годишње бити 20 милиона евра.

Коментаришући најаву да ће будући концесионар инвестирати у београдски аеродром 700 милона евра током 25 година он је оценио да је те инвестиције могла да обезбеди сама компанија која је могла да узме повољан кредит.

"Нова писта не треба београдском аеродрому јер аеродроми Лутон у Лондону и Сабиха Гоцен у Истанбулу имају три пута више путника са једном пистом. Ако треба уложити у нови терминал, гејтове, системе за пртљаг, све се то може урадити повољним кредитом", рекао је Ђилас.

Указао је да је урађена лоша приватизација Галенике, затим лоша концесија Аеродрома и да следи за Србију неповољна приватизација ПКБ-а.

(Бета)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер