петак, 19. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Драган Ђилас: Режимске агенције лажирају податке за СНС, то раде у циљу убеђивања грађана да СНС нема алтернативу али и како бирачи не би изашли на изборе
Хроника

Драган Ђилас: Режимске агенције лажирају податке за СНС, то раде у циљу убеђивања грађана да СНС нема алтернативу али и како бирачи не би изашли на изборе

PDF Штампа Ел. пошта
понедељак, 17. мај 2021.

 Председник Странке слободе и правде (ССП) Драган Ђилас изјавио је за данашњи број листа Данас да се у сваком објективном истраживању јавном мњења види да грађани Србије нису задовољни актуелном влашћу и навео да агенције Ипсос и Фактор плус "лажирају податке за Српску напредну странку (СНС)".

Ђилас је за рекао да агенције то раде у циљу убеђивања грађана да СНС нема алтернативу, али и како бирачи „не би изашли на изборе“ јер, према изнетим резултатима, „ионако нема шансе да се било шта промени и нихов глас не вреди ништа“.

Он је рекао да власници те две агенције Марко Уљаревић и Владимир Пејић дају СНС-у 60 одсто гласова што би, према речима Ђиласа, у овом тренутку значило најмање 2,16 милиона гласова.

 „Толико ни (председник Србије и СНС Александар) Вучић као заједнички кандидат није имао на председничким изборима 2017. године. На лажним изборима 2020. године где су ‘лопатама убацивани гласови за СНС’ ова странка је добила гласове 1,95 милиона бирача“, рекао је Ђилас.

Лидер ССП је навео и неколико ранијих примера када су те агенције грешиле у својим проценама. Додао је да су из ССП ангажовали више агенција да на месец дана до два месеца испитују јавно мњење и да се ти резултати саопштавају грађанима, али без навођења имена агенција.

Он је казао да навођење имена агенција изостаје како би оне могле да наставе рад са комерцијалним клијентима.

„Ко не схвата да агенција која би објавила резултате дијаметрално супротне од Ипсоса и Фактор плуса не би могла да настави да ради у Србији, не разуме у каквој држави живимо“, оценио је Ђилас.

(Бета)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер