субота, 16. јануар 2021.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Ђаци од данас крећу опет на онлајн наставу, овај режим биће на снази до 21. децемра
Хроника

Ђаци од данас крећу опет на онлајн наставу, овај режим биће на снази до 21. децемра

PDF Штампа Ел. пошта
понедељак, 30. новембар 2020.

Старији основци од петог до осмог разреда и средњошколци, од данас ће наставу пратити онлајн.

Истовремено, млађи основци, од првог до четвртог разреда, настављају да иду у школу.

Одлуком Владе Србије, на препоруку Кризног штаба, настава на даљину за старије основце и средњошколце ће се примењивати до почетка зимског распуста 21. децембра.

Министарство просвете отклонило је дилеме како ће се ученици оцењивати у допису које је упутило свим школама, и у коме наводи да ће и оцењивање бити на даљину.

"Посебну пажњу треба посветити напредовању ученика у складу са принципима формативног оцењивања, о чему су школе добиле упутства у претходном периоду, а које је потребно примењивати и у овим околностима", наводи се у допису директорима школа.

Наводе да наставници треба да инсистирају на битним садржајима, тј. на садржајима који су кључни за остваривање исхода обавезног предмета, изборног програма и слободне наставне активности.

"Оцене које су ученици добили у току непосредног образовно-васпитног рада од почетка ове школске године и подаци о напредовању ученика и оцене које ће ученици добити у периоду до завршетка првог полугодишта омогућиће изводјење закључне оцене", наводе из министарства просвете.

Наставник има аутономију да планира оцењивање и да одлучује да ли се писмени задаци, планирани у наредном периоду, могу реализовати путем наставе на даљину.

Уколико то није могуће писмене задатке могу реализовати и у другом полугодишту, али да се води рачуна о равномерном распореду у односу на друге писмене и контролне задатке.

Уколико је ученик незадовољан предлогом закључне оцене на крају полугодишта може се за њега организовати одговарање у школи уз поштовање свих епидемиолошких мера.

Ученик који нема потребан број оцена за утврдјивање закључне оцене из оправданих разлога (болест, изолација), може остати неоцењен.

Тим ученицима, наводе у министарства, потребно је посебно планирати додатну подршку у другом полугодишту.

 (Танјуг, Б92) 

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли мислите да ће у наредних годину дана у Србији бити одржани нови парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер