Hronika | |||
"Centar za lokalnu samoupravu": Zašto je Grad produžio ugovor sa Bus Plusom ako on nije bio dobar? |
nedelja, 25. oktobar 2020. | |
Centar za lokalnu samoupravu (CLS) otkrio je aneks ugovora koji reguliše Bus Plus, koji do sada nije objavljen, kojim je Ugovor produžen do Nove godine, a nakon uvida u njega, zbog brojnih nejasnoća, CLS pita zamenika gradonačelnika Beograda zbog čega je ugovor produžen i na osnovu čijeg interesa. U aneksu koji je CLS dostavio medijima, piše da nakon isteka ugovora, konzorcijumu kompanija koje stoje iza Bus Plus-a "prestaje pravo i obaveza da nastave održavanje softvera, a naručilac (Gradska Uprava Beograda) zadržava pravo da korišćenje softvera prenese na treće lice". Takođe su zatražili odgovore i na pitanja šta je bio interes Grada da se Ugovor produži i na čiju inicijativu je produžen, kolika je vrednost opreme i softvera za Bus Plus, i iz kog razloga se ukida obaveza konzorcijuma da održava softver posle isteka ugovora, a njihova taksativno navedena pitanja prenosimo u celosti. 1. Iz kog razloga je Ugovor produžen za 102 dana iako gradski prevoz nije radio 48 dana usled stanja izazvanog virusom Kovid - 19 i ako su tokom tog perioda škole, ustanove i mnogi poslodavci ipak plaćali Bus Plus karte? 2. Šta je bio interes Grada da se Ugovor produži i na čiju inicijativu je produžen? 3. Kolika je vrednost opreme i softvera za Bus Plus? 4. Iz kog razloga se ukida obaveza konzorcijuma da održava softver posle isteka ugovora? 5. Pošto istekne i aneks ugovora, da li će GSP ili Grad Beograd da preuzmu samostalnu naplatu karata, kao što je originalni ugovor predviđao? (Direktno.rs)
|