Početna strana > Hronika > Blic: 50 najmoćnijih u srpskim medijima
Hronika

Blic: 50 najmoćnijih u srpskim medijima

PDF Štampa El. pošta
ponedeljak, 26. decembar 2011.

1 FLORIJAN FELS

Kompanija „Ringier Aksel Špringer“ vodeća je medijska kuća u Srbiji po ostvarenom profitu. „Blic“ su najtiražnije dnevne novine u Srbiji, „24 sata“ najčitanije novine u mlađoj urbanoj populaciji, a „Blic onlajn“ najposećeniji informativni portal. Pre 17 meseci Florijan Fels je postavljen za generalnog direktora „Ringier Aksel Špringer Media AG“, zajedničkog preduzeća koje su osnovale kompanije „Ringier AG“ iz Ciriha i „Aksel Špringer AG“ iz Berlina. Fels je u Špringeru od 1993, a pre postavljenja na mesto direktora nove kompanije bio je i generalni direktor „Aksel Špringera“ u Poljskoj, gde je lansirao brojne novine i magazine i učvrstio kompaniju među top 20 sa onlajn izdanjem. Godišnji promet kompanije koja posluje u centralnoj i istočnoj Evropi je 414 miliona evra, a bruto dobit 62 miliona. Ima 4.800 zaposlenih, a u potfelju više od 100 štampanih izdanja i više od 70 sajtova. To je svrstalo među vodeće medijske kuće u centralnoj i istočnoj Evropi. Oženjen je, otac troje dece.

2 ALEKSANDAR TIJANIĆ

Ova i prošla godina bile su najuspešnija za RTS otkad ju je, pre sedam godina, preuzeo Aleksandar Tijanić. Na čelu javnog servisa teče mu drugi mandat. Od propalog i urušenog sistema stvorio je nacionalnu televiziju koja uspeva da pridobije i zadrži gledaoce, pa tako i dalje ima lidersku poziciju u gledanosti. Na tron najgledanijeg tv-programa RTS su vratile, između ostalog, i tv-serije koje su podigle rejting na najviši nivo, počev od maratonskog „Selo gori…“ preko veoma gledanih serija po romanima MirJam. Više nego uspešno realizuje tih šest minuta reklama po satu programa, koliko je za javni servis ograničeno po zakonu. Za RTS je i dalje najveći problem kako da efikasnije naplaćuje tv-pretplatu.

3 ŽELjKO MITROVIĆ

Televizijsko carstvo Željka Mitrovića, vlasnika najveće medijske korporacije u regionu, ove godine pretrpelo je najteže udarce od osnivanja. Sve je krenulo naopako najpre na zdravstvenom planu, kada se krajem prošle i početkom ove godine lečio tri meseca u Nemačkoj od aplastične anemije. Počeo je da sumnja da ga truje neko iz najbližeg okruženja i podneo krivičnu prijavu. Taj slučaj policija još nije rešila. Kada se izlečio i vratio u Srbiju, zatekao je “ružičasto carstvo” u višemilionskim dugovima. Uspeo je da manjak od 45 miliona evra svede na 15 miliona. Pregovara sa evropskim investicionim fondom „Mid Europa Partners“, koji je, između ostalog, vlasnik kablovskog operatera SBB, o potencijalnoj dokapitalizaciji. Ima još udeo u vlasništvu TV Avala, koja je takođe u finansijskim teškoćama, vlasnik je izdavačke kuće „Siti rekords“, fabrike za štampanje CD i DVD izdanja…

4 MINOS KIRIJAKU

Vlasnik grčke TV stanice „Antena“ kupio je televiziju „Foks“ za jedan dolar i preuzeo dugove od preko 5 miliona evra. Za kratko vreme pod nazivom „Prva“ ta televizija postala je jedna od najgledanijih TV stanica u Srbiji. „Prva“ se nametnula kao jedan od lidera sa takozvanim lakim sadržajem i filmskim programom. Upravo zbog toga postala je glavni konkurent „Pinku“. Nezvanično, iza kupovine TV B92 stoji takođe kapital ovog grčkog biznismena.

5 DRAGAN ŠOLAK

Predsednik Upravnog odbora SBB, najvećeg kablovskog operatera u Srbiji, zbog čega se u ovoj godini našao u prvoj petorci najmoćnijih na našoj listi. SBB „pokriva“ najgledanije sportske događaje, filmove, serije. Kakav uticaj ima, govori i činjenica da od njihovog izbora zavisi i da li će se neki kanal emitovati na „kablu“ ili ne. SBB je od 2007. godine u većinskom vlasništvu evropskog fonda „Mid Evropa“ iz Londona i Evropske banke za obnovu i razvoj. Pre angažmana u SBB-u Šolak je vodio nekoliko medijskih kompanija u centralnoj i istočnoj Evropi. Bio je jedan od pionira razvoja bioskopske video i TV distribucije na novim tržištima u istočnoj Evropi.

6 VESELIN SIMONOVIĆ

Integrisana redakcija dnevnih novina „Blic“ i „24sata“ i internet izdanja „Blic onlajn“, koja funkcioniše nešto duže od godinu dana, učvrstila je liderske pozicije svojih izdanja na tržištu. Pionirski poduhvat uspeo je zahvaljujući i upornosti i energiji koju je u taj projekat uložio glavni urednik Veselin Simonović. Napravljen je veliki iskorak u budućnost i osvojena tehnologija koja je putokaz za opstanak na medijskom tržištu. Sve to nije promenilo osnovni koncept izdanja koja u centar interesovanja i dalje stavljaju običnog čoveka i njegove probleme. „Blic“ je godinama na prvom mestu i po čitanosti i po tiražu, a na prvoj poziciji ustalila se i internet prezentacija dnevnih događaja.

7 DRAGAN ĐILAS

Ispunjava dva važna uslova da zauzme visoku poziciju. Potpredsednik je Demokratske stranke, gradonačelnik Beograda i jedan od najbližih saradnika predsednika Srbije. Dakle, njegov politički uticaj nije sporan. Na onom drugom, planu finansija, on je suvlasnik u „Multikom grupi“, koja je sa 93 odsto kapitala većinski valsnik u „Dajrekt medija“. Agencije o kojima je reč veoma su uspešne po finansijskim pokazateljima, a, između ostalih mnogobrojnih poslova, bave se i „zakupom“ reklamnog prostora na nacionalnim i regionalnim televizijama.

8 SRĐAN ŠAPER

Blizak saradnik Borisa Tadića, kojem pomaže u osmišljavanju medijskog nastupa i opšteg kreiranja slike o predsedniku Srbije. Osnivač i generalni direktor „Meken grupe”, koja je među vodećim komunikacionim sistemima u jugoistočnoj Evropi, i u kojoj danas posluje više specijalizovanih agencija u pet zemalja. Upravo je dobio nagradu za životno delo Udruženja ekonomskih propagandista Srbije. Priznanje Šaperu dodelili su ceneći njegov doprinos praktičnom i teorijskom stvaralaštvu u svim sferama komunikacije, kao i to što godinama kreira međunarodne i domaće brendove i radi na promociji Srbije. Njegova kompanija ima i visok rejting i ostvaruje odlične finansijske rezultate. Član je Predsedništva Demokratske stranke i predsednik Upravnog odbora Beogradske filharmonije. Bio je uključen u kreiranje brojnih političkih kampanja.

9 DEJAN JOCIĆ

Mlad i sposoban direktor Televizije Prva, skok sa 30. na 9. mesto naše liste zaslužio je zbog toga što je uspeo da, u vreme krize, podigne gledanost programa i prodaju oglasnog prostora, i to značajno. Televizija Prva, sa njim na čelu od marta 2010. (tada se zvala Foks) ide samo napred. Po poreklu Srbin, rođen i školovan u Nemačkoj, radio u nemačkim medijskim kućama “DSF” i “Pro7”. U Srbiju prvi uveo koncept gledanja televizije na mobilnim telefonima”Prva Droid”. Vlasnik je konsalting kompanije “Medienale”, koja funkcioniše kao davalac usluga za pokretanje TV kanala i proizvodnju programa.

10 ROBERT ČOBAN

Predsednik izdavačke kuće „Kolor pres grup“ koja u Srbiji objavljuje preko 90 periodičnih izdanja. To je bilo dovoljno da se Robert Čoban u ovogodišnjem izboru najuticajnijih ponovo nađe u vrhu naše liste. Široj publici najpoznatiji su tabloidi „Svet“ i “Skandal“ koji su ujedno i najprodavanija izdanja ove kuće. Osim njih Čoban izdaje i „Hello“, „Lepota i zdravlje“, „Joy“, „CKM“, „Bravo“, „Moja beba“, „Pošalji recept“...

11 JADRANKA DRINIĆ

Visoko mesto na listi zauzima jer je, prema tvrdnjama upućenih, kao direktorka “Mulitkom grupe”, zaslužna za preuzimanje primata u oblasti marketinga i prodaje oglasnog prostora na televizijama, radiju i štampi. Deo te kompanije je i „Dajrekt medija „. Kompanija ima 152 zaposlena, a u 2010. godini je bila na 85 mestu najvećih preduzeća u Srbiji . Za nju kažu da je jedna od najuspešnijih menadžerki na medijskom prostoru našeg regiona.

12 JELENA DRAKULIĆ PETROVIĆ

Direktorka najveće medijske kuće u Srbiji „Ringier Adžel Springer”, koja izdaje dnevne novine „Blic”, „24 sata” i „Alo!”, tiražne nedeljnike „Blic ženu” i „Puls”, kao i politički nedeljnik NIN, i čija izdanja dnevno pročita više od dva miliona ljudi. Kao vodeća medijska kuća u Srbiji , kompanija je, krajem prošle godine, osnovala prvu integrisanu redakciju u regionu, nastalu spajanjem redakcijskih timova „Blica“, internet izdanja „Blic onlajn“ i „Žena onlajn“ i besplatnih dnevnih novina „24 sata“ . U 2011. godini postala je i majka.

13 GORAN KARADŽIĆ

Zamenik predsednika Republičke radio difuzne agencije (RRA), u ovoj godini zapamćen je kao borac protiv neprimerenog sadržaja koji se emituje u rijaliti programima. Opštim obavezujućim uputstvom zabranjeno je emitovanje ovih programa uživo, a zbog ekstremno vulgarnog govora tokom emitovanja Farme odnosno Dvora protiv tv “Pink” i “ Hepi” podnete su krivične prijave. Karadžiće je na mesto zamenika predsednika RRA postavljen sredinom 2008. Godine. U novinarstvu je 20 godina. Radio je u “Glasu omladine”, “Stavu”, “Dnevniku”, “Euro preduzetniku”, “Statusu”, “Penzionerskim novinama”, “Novosadskom nedeljniku”, a bio je i direktor TV Apolo.

14 ZORAN JANKOVIĆ

Producent i vlasnik „Košutnjak filma“, koji realizuje najgledanije televizijske serije kao što su „Ranjeni orao“, „Moj rođak sa sela“, „Bela lađa“...Sada se emituju serija “Nepobedivo srce” koje potpisuje kao producent. „Košutnjak film“ postoji od 2004 . godine, otkada sa RTS pravi najgledaniji program. Uskoro se očekuje premijera filma „Šešir profesora Koste Vujića“ , u njegovoj produkciji, i režiji Zdravka Šotre. Janković je radio na TV Beogradu od 1978. do 1994. i realizovao više od 400 emisija i devet igranih filmova i u Producentskoj kući „Komuna“.

15 MANOJLO VUKOTIĆ

Generalni direktor i glavni urednik svih izdanja Kompanije „Novosti“. Ove godine promenjena je upravljačka struktura, kada je država preuzela upravljanje kompanijom od biznismena Milana Beka, zbog proceduralnih propusta u privatizaciji. Vukotić je ostao i na mestu generalnog direktora i na mestu glavnog urednika. Prigovori na nejasnu privatizaciju „Novosti“, kao ni žalbe velike medijske kuće VAC koja tvrdi da je odavno trebalo da u „Novosti“ uđe kao vlasnik, još nisu otklonjeni ali nisu ni proizveli veći efekat. Ne vidi se jasno kada će kompanija izaći iz statusa koji ne priliči imidžu dnevnih novina koje su među najstarijim i najuticajnijim u Srbiji.

16 SRĐAN ĐURIĆ

Vlasnik je agencije za odnose sa javnošću i konsalting „Olaf& Mekatir“ koju je osnovao 2002. godine, a od pre tri je deo evropske konsultantske mreže Pleon. Đurićeva agencija je po ostvarenim poslovnim prihodima među vodećim agencijama u zemlji. Japan Tobacco International, Gasprom, Telekom Srbija, Agencija za privatizaciju, Apatinska pivara, Viktoria group, Hellenic Petroleum samo su neki od klijenata sa kojima je do sada „Olaf Mekatir“ sarađivao. Pre osnivanja PR agencije, Đurić je radio kao novinar i urednik na Studiju B i BK televiziji i bio je savetnik za medije bivšeg premijera Vojislava Koštunice.

17 GORAN STAMENKOVIĆ

Prvi čovek producentske kuće „Emoušn“, koja proizvodi rijaliti šou-programe za najgledanije televizije. „Emoušn“ je producent serije „ Žene sa Dedinja“. Projekti ove kuće su i „Veliki brat“, „48 sati svadba“, „Sve za ljubav“ i „Menjam ženu“.

18 DRAGAN BUJOŠEVIĆ

Glavni i odgovorni urednik dnevnog lista „Politika“, gde je i započeo svoju karijeru. Radio je kao novinar , pomoćnik i zamenik glavnog i odgovornog urednika u NIN-u četiri godine, a vodio je i veoma gledanu emisiju „Nije srpski ćutati“ na BK televiziji. Nedavno se ponovo vratio na male ekrane. Na TV „Prva“ vodi emisiju „Stav Srbije“

19 VERAN MATIĆ

Predsednik Upravnog odbora RTV B92 i glavni i odgovorni urednik, jedan od osnivača ove medijske kuće. Većinski deo akcija B92, preko 80 odsto prodat je „Astonko DOO“. S obzirom na promenu vlasničke strukture ove kuće, Matićeva uloga u kreiranju programa i u rukovođenju televizijom je promenjena. I pored funkcija koje ima, Matić je uglavnom angažovan u podršci nevladinom sektoru i brojnim humanitarnim aktivnostima ispred „Fonda B92“ , čiji je direktor. Poslednja, i to vrlo uspešna akcija, bila je „Bitka za bebe“, u kojoj je prikupljen novac za kupovinu inkubatora.

20 SLAVICA ŠIMIĆ

Suvlasnica „Medija hausa“, preduzeća za marketing i zastupanje, jedna od vodećih agencija u zemlji. Članica je udruženja „IAA Serbian Chapter“ posvećeno promociji slobode komercijalnih komunikacija uz zaštitu potrošača.

21 BRANKICA STANKOVIĆ

Autorku emisije „Insajder“ na TV B92 mnogi smatraju najhrabrijom novinarkom u Srbiji , jer se nije libila da otvori najosetljivije teme , zbog kojih joj je više puta prećeno smrću. Zbog javnih pretnji ekstremnih navijačkih grupa pod danonoćnom je zaštitom policije. Za svoj rad dobila je brojne nagrade, između ostalog i nagradu „Ličnost godine“, koju misija OEBS u Srbiji dodeljuje pojedincima koji svojim angažmanom podržavaju demokratske promene. „Insajder“ se u novom serijalu bavi malverzacijama sa naručivanjem „Novartisovih „ vakcina protiv gripa H1N1.

22 OLjA BEĆKOVIĆ

Autorka “Utiska nedelje”, dve decenije je ostala verna istom konceptu. Svojim stavom, pitanjima i komentarima ne ostavlja ravnodušne ni gledaoce ni goste, što je jedan od razloga zbog kojeg toliko dugo traje. Jedan je od retkih novinara kojem gosti ne odbijaju učešće u emisiji. Kaže da zanimljivih tema uvek ima posebno u predizbornom periodu koji nam sledi.

23 LjUBICA MARKOVIĆ

Direktorka i jedan od osnivača Novinske agencije Beta. Uspela je da, bez pomoći države, od Bete stvori cenjenu agenciju. Svojevremeno je bila dopisnik Tanjuga iz Rima.

24 DRAGOLjUB ŽARKOVIĆ

Dugogodišnji glavni urednik nedeljnika „Vre¬me“, odličan poznavalac političkih prilika u Srbiji, cenjeni kolumnista čija se reč s pažnjom sluša, pobornik odgovornog pristupa novinarstvu.

25 TIJANA BAJOVIĆ

Zamenik generalnog direktora kompanije „Ringier Adžel Springer“ u Srbiji od 1. januara 2011. Uspešno je predvodila projekat uvođenja prve integrisane redakcije u zemlji i regionu.

26 ALEKSANDAR TIMOFEJEV

Na čelu televizije “Studio B”, teče mu drugi mandat. Nakon četiri godine vođenja ove TV kuće Timofejev je ove godine ponovo izabran na funkcije direktora i glavnog i odgovornog urednika. Mnogi su mišljenja da je sa njegovim dolaskom ova TV stanica postala ono što bi i trebalo da bude - beogradska televizija sa obiljem servisnih informacija. Karijeru je počeo na “Studiju B”, nastavio na Radiju i TV B92, da bi se kao urednik vratio u kuću u kojoj je započeo novinarsku karijeru.

27 VLADIKA PORFIRIJE

Svešteno lice na zadatku uređivanja elektronskog medijskog prostora. Na mestu predsednika Saveta Republičke radiodifuzne agencije (RRA) nasledio je Nenada Cekića, pre tri godine. Kao prvi čovek RRA u ovoj godini zalagao se za oštrije mere agencije koja bi, prema njegovom mišljenju, trebalo da ima mogućnost da izriče novčane kazne emiterima koji krše propise. Iako je na čelu RRA već tri godine, u javnosti se i dalje polemiše o tome da li SPC preko njega pokušava da utiče na medije.

28 ZORAN BAKI ANĐELKOVIĆ

Visoki funkcioner SPS-a, vlasnik je najslušanije radio stanice u Srbiji, Radija S. Uspeh ove stanice zasnovan je na dva elementa - mejn strim muzici i kratkim vestima. Iza Radija S stoji “S medija grupa” , čije su članice još i „Smart medija“, „Stars mjuzik“, „Smedija portal“, „As medija“, „S televizija“ i TV produkcija. On je i član Upravnog odbora Železnica Srbije.

29 SRĐAN BOGOSAVLjEVIĆ

Jedan od naših najboljih poznavalaca medijskog tržišta i marketinga. Direktor Agencije za istraživanje javnog mnenja „Ipsos stratedžik marketing“.

30 SRBOBRAN BRANKOVIĆ

Izvršni direktor Agencije za istraživanje javnog mnenja „Medijum galup“.. U poslednje vreme više se bavi naukom i profesurom.

31 MANjA GRČIĆ

Od ove godine na čelu televizije B92. Posle dolaska novih vlasnika u tu kuću imenovana je za predsednicu Izvršnog odbora. U narednom preiodu, pred njom je veliki izazov podizanja rejtinga ove televizije, koju je nakon promene vlasničke strukture napustilo nekoliko poznatih tv lica i novinara. Na TV B92 došla je sa mesta direktorke nacionalne televizije TV3 Slovenija . Na rukovodećim pozicijama pre toga bila je i na TV „Pink“ i TV „Foks“

32 IVAN STANKOVIĆ

Vlasnik agencije „Communis“, jedan od najiskusnijih marketinških stručnjaka. Godinama proizvodi vrhunske reklame za koje su firma i Stanković lično dobili više nagrada i priznanja. Najboljom marketinškom knjigom u 2011. proglašena je njegova „Osnova kakodalogije”.

33 ALEKSANDAR TOJČ

Generalni direktor kompanije „Adria Media Serbia“, koji na to mesto dolazi sa mesta direktora strategije i razvoja kompanije „G+J International“. U Srbiji izdaju „Cosmopolitan“, „Men’s Health“, „National Geographic“, „Elle“, „Lisa“, „Story“, „Moj stan“...

34 NEBOJŠA SPAIĆ

Glavni urednik nedeljnika NIN. Otkad ga je preuzeo, ovaj nedeljnik se konceptualno i grafički izmenio u pokušaju da postane moderan njuz magazin. Od 2001. do 2003. godine Spaić je bio glavni i odgovorni urednik Radio Beograda 202, a od 2005. je konsultant za medije i potom suosnivač agencije za biznis i medija konsalting. Objavio je više stručnih, publicističkih i beletrističkih knjiga.

35 MILICA MITROVIĆ

Supruga Željka Mitrovića vlasnika “Pinka”. Potpredsednica je „Pink media grupe“, glavni i odgovorni urednik „Siti rekordsa“ i urednik zabavnog programa “Pinka”. Ova zvanja dovoljno govore o njenoj ulozi u medijskoj imperiji Mitrovića,ali i na domaćoj estradi.

36 ZORAN SEKULIĆ

Direktor novinske agencije FoNet. Osim agencijskih vesti, u ponudi imaju i video-produkciju. Aktivan u kreiranju medijske strategije u Srbiji.

37 ZORAN PAPIĆ

Izvršni direktor Asocijacije medija, poslovnog udruženje izdavača koji čine „Ringier Adžel Springer “, „Novosti“, „Kolor pres grup“, „Politika novine i magazini“, „Pres pablišing grupa“, „Adrija medija Srbija“, „Dnevnik - Vojvodina pres“, „Ekonomist“, „Vreme“, „Vojvodina-info“...

38 LjILjANA SMAJLOVIĆ

Predsednica Udruženja novinara Srbije, bivša urednica dnevnog lista “Politika” i poznavalac američke spoljne politike.

39 BRANKO MILjUŠ

Generalni direktor „ Press pablišing grupe“ . Dnevne novine „Press“ nedavno su proslavile šesti rođendan. Branko Miljuš je na čelu novina koje opstaju, uprkos krizi i konkurenciji.

40 MARKO SOMBORAC

Najbolji srpski karikaturista. Detronizuje političare, ismeva estradu, gura prst u oko slabostima nacije. Sa njim dan počinje sa osmehom, često gorkim, ali katarzičnim.

41 MIRA GLIŠIĆ SIMIĆ

Generalna direktorka dnevnog lista „Politika“. Pre postavljenja na tu dužnost bila je dugogodišnji direktor „Cepter internacionala“.

42 DRAGANA NIKOLIĆ SOLOMON

Šefica Odeljenja za medije Organizacije za evropsku bezbednost i saradnju u Srbiji. Veoma aktivna na zaštiti slobode novinara i medija, posebno u Sandžaku i na jugu Srbije. Prethodno je bila direktorka i urednica Balkanske istraživačke mreže za Srbiju.

43 GORDANA SUŠA

Glavna urednica VIN produkcije, član saveta Republičke radio difuzne agencije . Ima veliki ugled među kolegama i u javnosti, i važi za novinara sa britkim jezikom i stavom. Bila je predsednica NUNS-a, a prethodno je 20 godina provela u RTS. Poznata i cenjena novinarka sa nesumnjivim autoritetom u profesiji. Kao članica Saveta Republičke radiodifuzne agencije tražila zabranu rijaliti programa koji su propagirali nasilje, mržnju i primitivizam.

44 RUŽICA MEVORAH

Glavna urednica „Blic žene“, najtiražnijeg ženskog časopisa u Srbiji. Pod njenom uredničkom palicom, “Blic žena” iz godine u godinu nudi čitateljkama sve više i sve raznovrsnija izdanja (za kuću, kuvanje, porodicu…)

45 DEJAN VUKELIĆ

Glavni i odgovorni urednik dnevnih novina „Alo“, izdanja „Ringier Adžel Springera“. „Alo“ je našao mesto na tržištu što svakodnevno dokazuje prodatim tiražom od 110.000 primeraka. Karijeru počeo kao novinar “Blica”, nastavio u besplatnim novinama “24 sata”, čiji je glavni urednik bio od formiranja integrisane redakcije “Blic”, “Blic online” i “24 sata”. Pobedno u jednom ciklusu kviza “Slagalica”.

46 BORA MILjANOVIĆ

Dugogodišnji dobar poznavalac medisjkog tržišta, nekad i sam novinar. Danas, generalni direktor „Reprezent Komjunikešna“ koja je trenutno među vodećim agencijama u oblasti komunikacija u Srbiji.

47 BRANKA ĐUKIĆ

Prvi direktor državne novinske agencije Tanjug postavljen na osnovu javnog konkursa. Funkciju generalne direktorke Tanjuga uspešno obavlja od jula 2009. godine. Do marta prošl e godine bila je i glavni i odgovorni urednik ove agencije.

48 BILjANA KOLAKOVIĆ

Izvršna direktorka „Univerzal Medija“, agencije za planiranje i zakup medijskog prostora. Karijeru u marketingu počela je pre više od deset godina i prošla je sve segmente agencijskog rada. Jedna je od najzaslužnijih za prepoznavanje UM-a kao kredibilnog i pouzdanog partnera za brojne medjunarodne i lokalne klijente koji posluju na našem tržištu.

49 JELENA KOSANIĆ PODUNAVAC

Direktorka Informativnog programa B92, koji konkuriše za visok plasman po gledanosti među domaćim tv kućama. Povećala gledanost televizije i kroz novu programsku šemu osvežila informativni program.

50 ALEKSANDAR RODIĆ

Zastupnik kapitala dnevnog lista “Kurir” i sin osnivača tog lista. Iako njegovo ime nije u impresumu, Aleksandar Rodić ima važnu ulogu. “Kurir” je uspeo da se stabilizuje posle niza potresa kojima su bili izloženi i list i redakcija.

(Blic)

 

Ostali članci u rubrici

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner