среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Београд: Инфостан се огласио након скандала са рачунима - У најбољој намери нехотице смо направили пропуст
Хроника

Београд: Инфостан се огласио након скандала са рачунима - У најбољој намери нехотице смо направили пропуст

PDF Штампа Ел. пошта
уторак, 06. октобар 2015.

У "Инфостану" су данас, након скандала са рачунима на којима је Београђанима стигло 200 динара више због незаконито уведене ставке "осугурање стана", случај објаснили као "нехотичну грешку".

- У најбољој намери да корисницима услуга Инфостана понудимо још једну услугу, добровољно осигурање домаћинства и ствари у њему по цени од 200 динара, нехотице је направљен пропуст - објашњавају у Инфостану.

Наводе да се и "поред претходно добијене сагласности Савеза независних организација потрошача на Уговор о пословно-техничкој сарадњи и Протокола о начину рада и спровођења услуге осигурања, као и прихваћене регистрације у Централном регистру Повереника за информације од јавног значаја, догодио пропуст у начину представљања нове необавезујуће услуге грађанима Београда".

- Свим корисницима, који нису до сада осигурали домаћинство и којима је уз септембарски рачун Инфостана достављена понуда осигурања, уплатнице обједињене наплате ће бити поново одштампане и дистрибуиране, без ставке "осигурање домаћинства" - кажу у овом предузећу.

Након скандала директор ЈКП "Инфостан" Веселин Марковић понудио је оставку председнику Скупштине града Београда Николи Никодијевићу и градоначелнику Београда Синиши Малом.

- Директор ЈКП "Инфостан" се извињава свим суграђанима, корисницима услуга због неспоразума насталог у понуди нове услуге - наводи се у саопштењу предузећа.

Како би изашли Београђанима у сусрет, рок доспећа за уплату ће бити померен до 25. октобра, како би сви грађани могли да искористе припадајуће попусте при плаћању.

Преосталим корисницима који су до сада плаћали осигурање другим осигуравајућим кућама, а који нису добили наведену понуду осигурања, биће послато обавештење да су им достављене уплатнице важеће и да могу да их измире у наведеном року доспећа.

Грађанима који су након достављене понуде платили рачуне са ставком "осигурање домаћинства" наредна уплатница Инфостана биће умањена за износ премије увећане за припадајућу камату на уплаћена средства.

Заштитник грађана града Београда Катарина Жежељ изјавила је да ће од ЈКП "Инфостан" затражити сву документацију и објашњење на основу чега је на уплатницима тог предузећа дошло до фактурисања некакавог осигурања за стан.

(Блиц)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер