среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Александар Вучић: Више сам него задовољан и срећан због концесије аеродрома - инвестициона обавеза француске компаније Vinci Airport је 732 милиона евра, а годишња такса биће од 5 до 16 милиона
Хроника

Александар Вучић: Више сам него задовољан и срећан због концесије аеродрома - инвестициона обавеза француске компаније Vinci Airport је 732 милиона евра, а годишња такса биће од 5 до 16 милиона

PDF Штампа Ел. пошта
субота, 06. јануар 2018.

 Председник Србије Александар Вучић изјавио је да је "више него задовољан и срећан" одобравањем концесије за београдски Аеродром "Никола Тесла".

Синоћ је објављено да је Влада Србије конзорцијуму који предводи француска фирма "Ванци ерпор" дала на 25 година концесију за аеродром за 501 милион евра. Та фирма управља аеродромима у седам земаља. 

"Инвестициона обавеза француске компаније је 732 милиона евра, а годишња такса на концесију ће бити од пет до 16 милиона евра. Презадовољан сам овим успехом Србије, заиста нисам очекивао да ће бити 501 милион. Овим смо постигли огроман успех и показали велики међународни углед. Зато од срца честитам и Влади Србије и свим грађанима на овом одличном послу", изјавио је Вучић за "Курир". 

Према његовим речима, тиме је "Србија показала да може још више, да је способна за још веће успехе од онога који је постизала у претходне четири године".

Михајловић: Концесија за београдски аеродром велики успех

Потпредседница владе и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, Зорана Михајловић изјавила је да је концесија за Аеродром "Никола Тесла" велики успех који ће омогућити да се београдски аеродром још брже развија и да Србија постане чвориште ваздушног саобраћаја у региону.

У саопштењу се наводи да Зорана Михајловић истиче да потпуни преокрет у ваздушном саобраћају који је направљен у последње четири године показује какве резултате као земља можемо да остваримо кад имамо визију, енергију и радимо заједно да остваримо наше циљеве.

"Пре четири године имали смо урушену националну авио-компанију ЈАТ, а данас имамо успешну компанију ''Ер Србија'' која лети на више од 40 дестинација. Профит аеродрома 2012. био је 130.000 евра, а у 2017. биће између 28 и 29 милиона евра. У 2013. смо имали 3,54 милиона путника, а у 2017. години 5,34 милиона путника", каже Михајловићева.

Она наглашава да је концесија још један доказ стабилности и исправности стратешког пута за који се Србија определила.

"Велика међународна компанија која закључује уговор на 25 година вредан 1,5 милијарди евра, одлучује се за инвестицију само ако је сигурна да је земља политички стабилна и да се економски развија", каже Михајловићева.

Потпредседница влада наглашава да је пословање аеродрома важан сигнал свима који размишљају о улагању у Србију, али и путоказ другим државним компанијама какве резултате могу да остваре ако раде одговорно, са јасном визијом, и кад постоји партнерство владе, пословодства предузећа и запослених.

"Посебну захвалност дугујемо запосленима и руководству аеродрома, као и стручном тиму који је водио процес концесије. Такође је важно да је цео поступак избора концесионара спроведен је транспарентно, стручно и професионално и да сад можемо да се окренемо реализацији уговора, развоју аеродрома и новим инвестицијама у ову компанију", навела је Михајловићева.

(Агенције)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер