среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ови избори звуче познато

Kоментари (72) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 30 јануар 2014 13:27
Форевер Јанг
Двери треба да се окану јурења за ДСС-ом и радикалима и да позив упуте патриотским организацијама и круговима (какав је и НСПМ) које нису странке. На тај начин ће ући у скупштину,моћи ће да се боре и ванинституционално, а не само да изигравају конструктивну опозицију као што је то у овим годинама пропасти радила ДСС. Сетимо се само да је ДСС у сред издаје Косова заједно сса велеиздајницима рушила Ђиласа. Не мислим о Ђиласу ништа добро али ДСС-у то није требало. Част изузецима као што су МАрко ЈАкшић и Милош Јовановић, али ДСС-у није место у патриотском блоку.
Препоруке:
88
25
2 четвртак, 30 јануар 2014 13:32
Хришћанин
Само напред браћо! Има нас много и много нас се плаше и поред свих механизама којима се служе да би нас ућуткали. Сломићемо их, то је сигурно! Ниједан квислиншки режим није дуго трајао...и сви су завршили на исти начин! Поздрав читаоцима, слободним људима, редакцији НСПМ и брату Бошку.
Препоруке:
91
9
3 четвртак, 30 јануар 2014 13:46
Дринко Кончаревић
Као и увек. Избори никад нису били место на којем се бира, већ само гласа. А шта се изгласа, то сазнамо за неколико дана. У "еу" то се сазна за неколико часова. Лако је њима кад у гласању не учествују наши амбасадори. Ако је демократија јавност, зашто се у новинама не објаве резултати гласања са сваког места и тачан збир. Ако је то скупо, употребите Интернет. Зашто се не мења изборни закон. Ми дајемо гласове странкама а њихови власници својим пуленима који су њихови а не наши извршни органи. Њима је лепо а ми протестујемо и смиримо се задовољни подсећањем "ви сте их изгласали". Када би сваки кандидат "стао на црту" многи познати политичари, не би били познати, не би прошли ни у својој месној заједници. Многе би општине добиле своје представнике, сад их немају. Сви би добили, осим политичара јер не би могли да муљају. Или ако би муљали, то би им ишло много теже и у мањем обиму. Но, наш народ увек дозволи да га политичари вуку за нос. За утеху, и нос је добио друштвену функцију.
Препоруке:
45
3
4 четвртак, 30 јануар 2014 13:49
Горан Јевтовић
Нема слободних избора без равноправних изборних услова за све учеснике и слободних медија на којима би се сучелили сви програми и кандидати равноправно.
И како сте онда намерили да било шта урадите на таквим изборима?
Како сте замислили да успете ако су избори расписани од стране оних који су на претходним крали и варали, а затим прекршили Устав десетину пута?
Препоруке:
58
20
5 четвртак, 30 јануар 2014 13:59
СЛОБОДАН Слободан
Нема слободних избора без равноправних изборних услова за све учеснике и слободних медија на којима би се сучелили сви програми и кандидати равноправно

Из истинитих разлога које сте набројали издвајам овај и нагласио-образложио бих и подвукао црним следеће( као главни узрока и последица свих зала и зла у Србији и дирекно погубан за Српски народ.):
Медији(новинари) у Србији(а и у свету)нису више седма светска сила, они су данас светска и Србска ЗЛА СИЛА БРОЈ 1 (ЈЕДАН).
КОД НАШИХ МЕДИЈА РЕЧИ НИСУ РЕЧУ, ОНЕ СУ ЗЛА ДЕЛА КОЈЕ КОНСТАНТНО УБИЈАЈУ У ПОЈАМ, У СУШТИНУ И ПОЈАМ - БИТИ И ПОСТОЈАЊА СРБИЈЕ И СРБСКОГ НАРОДА.

Свака част поштовани Бошко Обрадовићу на дирекно и јасно приказивање реалне сумње засноване на чињеницама из избора 2012.
Роди се поново са нама
СРБИЈО, и живи достојанствено.
ДВЕРИ ЗА ЖИВОТ СРБИЈЕ

Живеле Двери ,ЖИВЕЛА СРБИЈА!
Препоруке:
47
5
6 четвртак, 30 јануар 2014 14:08
Панта
Једини исправан потез је да опозиција бојкотује изборе.

Нека на лажне изборе изађу лажне патриоте и лажни опозиционари тј. они који ће сигурно да владају, па макар народ мислио супротно, и макар на изборе изашли само главни одбори СНС, ДС, ЛДП ... и осталих патриотских експерата. И не заборварите да се незадрживо приближава банкрот и распад државе. Па шта, хоћете у томе да учествујете?

Опет ћете ви да се жалите, и да по сајтовима млатите празну сламу. Биће, као нисмо знали, нисмо веровали. Политика Срба из трагедије прелази у комедију.
Препоруке:
19
44
7 четвртак, 30 јануар 2014 14:10
Gangula
I jos jedna stvar, zabraniti politicke mahinacije poput stvaranje politickih koalicija sa strankam dijametralno suprotnih stavova. I popeti cenzus sa 5% na 7 ili 8% da bih mogao da organizujes politicku stranku. Pa da izbacimo marginalce poput dacicija i cedicija da oni sa tako malim brojem biraca budu oni koji odlucuju o sastavu vlade. Jednostavno ko dobije najveci broj glasova taj dobija i vecinu u skupstini a ne ove gluposti kao sto su 51% pa posle ulaze svi ti sljamovi u vladu poput Cede i Canka pa vrsljaju posle kako oni hoce i ponasaju se kao carevi a niko za nih nije ni glasao niti zasluzuju tu da budu uopste. Jos jedna stvar uvesti kontrolu predizbornih obecanja, ako nisi ispunio 2/3 onoga sto si obecao na izborima u prvom mandatu, sledi automatski novi izbori i gubitak prava da se ista vlada kandiduje na novim izborima u narednom periodu.
Препоруке:
18
12
8 четвртак, 30 јануар 2014 14:27
Srbija iznad stranackog interesa
Opet su se DSS i SRS oglusili o pozive Dveri da se formira jedinstvena patriotska koalicija.
Na drugoj strani svi se udruzuju.
Zajednicka patriotska lista bi mogla da dobije dovoljan broj glasova da u skupstini spreci promenu Ustava.
To znaju i DSS i SRS ali ipak miniraju zajednistvo.
Stavili su interes stranaka iznad interesa Srbije.
Zato moj glas, ovoga puta, ide Dverima.
Препоруке:
69
17
9 четвртак, 30 јануар 2014 14:31
Форевер Јанг
@Горан Јевтовић
Све је то тачно што Ви кажете, али шта да се уради? Курсаџија је и рачунао на бојкот па да у блиц-кригу преузме 3/4 скупштине и промени Устав, и унакази нас за сва времена.
Борба јесте неравноправна, али се мора. А кад се мора није тешко. Мало су ме разочарали радикали и ДСС. Можда чак радикали и више, јер не могу да пређу цензус и сигурно себе воде ка гашењу, а можда и још једном цепању.
Морамо народ мобилисати и од уха до уха објашњавати истину. Од уха до уха је наш РТС, Б92, Блиц, Курир, Информер, Пинк...
Не губимо време. Кренимо!
Препоруке:
73
7
10 четвртак, 30 јануар 2014 14:34
spiritus
Предлог: 1. Подржите ДСС, а за узврат тражите једно гарантовано посланичко место у Скупштини Србије, те два одборничка у Скупштини Београда. То ће вам омогућити какве такве финансије и медијску пробојност, и много је више од оног што сад имате. Наравно да ДСС неће равноправни однос, јер има капитал (посланике), а ви немате ништа, а хоћете пола-пола. 2. Заједно са ДСС понудите коалицију СНС-у и СПС-у, ПРЕ ИЗБОРА. На тај начин добићете "патриотски блок" у власти, а не лузерско гуслање. Чик, нека вас одбију јавно, или нека одложе за после избора! Шта Србија треба и шта Србији треба, знамо ми боље од "Старешинства". Није ваше, ни ДСС-овско, да кажете шта "народ треба", већ шта ћете ви, колико данас, урадити. Ако то не урадите - до лета ћете се претворити у малу верску заједницу, илити секту. Или потврдити да сте огранак неке УДБЕ. 3. Баталите СРС, то постоји само као испостава жутих.
Препоруке:
18
47
11 четвртак, 30 јануар 2014 14:45
Crni
Nema se tu za koga glasati!
Препоруке:
14
33
12 четвртак, 30 јануар 2014 15:13
Agaton
Jedina zamerka Dverima: zasto se niste borili da ujedno buidu I predsednicki izbori?
Zar da nam ovaj satrap sa kupljenom diplomom bude predednik?
Zasto nema vasih ljudi ispred fakulteta gde je izvrsen "kulturni genocide" prodata diploma mag. Tomi?????
Препоруке:
11
24
13 четвртак, 30 јануар 2014 15:14
Горан Јевтовић
Форевер Јанг

Написах већ у коментару на саопштење М. Обрадовића, замислите да је Недић 43. расписао "изборе", који би резултат био и како би тада прошле патриотске снаге?

Дакле, шта имамо?

- окупирану земљу и то онај облик окупације који је тежи од класичне;
- власт која је тешким преварама и под командном палицом агресора из 99-те, заузела позиције апсолутне моћи, а затим вишеструко погазила Устав чинећи најтежа кривична дела у удруженом и планском подухвату;
- опозицију, ону лажну и ону стварну која учешћем на изборима које расписују окупаторске марионете и уставоубице, директно и индиректно даје легитимитет тим квинслинзима.

Шта имамо још?
Својеврсну утакмицу, где је противник комплетан и благовремено је купио судије, а ми играмо без пет играча, немамо копачке и наступамо боси, а уз то још купили су нам голмана.
Знамо унапред да губимо утакмицу, али одлучили смо да им покажемо да знамо да играмо фудбал.

О предлозима шта радити, ако некога буде интересовало.
Препоруке:
24
18
14 четвртак, 30 јануар 2014 15:17
Бојан, Приштина
Зашто ћу гласати за Двери
Зато што једини говоре " по Српски " јасно и гласно, и окупљају најкалитетније људе око себе.
Зашто нећу за СРС
Без обзира што изузетно поштујем Шекија (иако његов особени стил никада баш нисам волео) као великог и часног Србина и у хагу потврђеног витеза и мученика за слободу Србије. Та странка ми је била толико огавна док су је водили Вучић и Николић јер су одувек били шарлатани, варалице и примитивци.
Али сам толико веровао Мартиновићу и Стевановићу, да кад сам видео да су и они издали, једноставно том друштву више не верујем, уз сво поштовање према ген. Делићу, Красићу и Нинићу.
Зашто нећу за ДСС
Срамотно држање и ћутање Коштунице за све време страховладе СНС-а.

И коначно и једни и други су одбили стварање патриотског блока са Двери, а уз ова правила (западне) игре, самостално ће моћи да промене евро-фанатике за отприлике једно 2 миленијума.
Препоруке:
70
12
15 четвртак, 30 јануар 2014 15:18
Mоравац
Моравац
Драге моје патриоте,ово писмо упућено је неким млађим момцима од Вас али поучно је и за Вас. Политика је занат као и сваки други, прво се направи договор направи коалиција уз много муке и уступака па се изађе у јавност. Овакав наступ руководства Двери изузев личне промоције никакав други ефекат се не постиже.Браћо Срби на колена молите једни друге молите и кумите да направите јаку коалицију молите прво Шешеља као најстаријег и највиђенијег затим Коштуницу па Глишића па остали.Ђоковић не зове Лајовића већ обрнуто. Ако хоћете власт ово вам је пут ако хоћете само да лајете е па и то сте постигли чуо се лавеж али ветар је много јак ових дана.
Препоруке:
15
19
16 четвртак, 30 јануар 2014 15:26
Бојан, Приштина
Бошко Обрадовић:
Шта сам предложио Војиславу Коштуници и Војиславу Шешељу?

http://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCgQFjAA&url=http%3A%2F%2Fdverisrpske.com%2Fsr%2Fza-dveri-pisu%2Fdverjani%2F94-bosko-obradovic%2F4766-sta-sam-predlozio-vojislavu-kostunici-i-vojislavu-seselju.html&ei=zlLqUvKuMcWqtAag24CwDA&usg=AFQjCNH0L6WSy0Eevqc1a_c5sCZvtbmUgw&bvm=bv.60444564,d.Yms
Препоруке:
22
5
17 четвртак, 30 јануар 2014 15:26
моравац
Да нема сујете и гордости саборност би ишла природним током. Природни ток је да се мањи потоци уливају у већи. Није природно да се парламентарна странка прикључи непарламенталној већ обрнуто. Ако ови млади момци желе да зауставе урушавање државе Србије онда треба да долију воду на "воденицу" која већ ради а не да одвраћају.
Препоруке:
16
11
18 четвртак, 30 јануар 2014 15:39
@ spiritus
Pre ce biti da su ogranak Udbe oni koji ne zele stvaranje jedinstvene patriotske koalicije (DSS i SRS), nego Dveri koje jedine pozivaju na zajednicki nastup.
Препоруке:
25
13
19 четвртак, 30 јануар 2014 15:41
Sima
1.Pa vi pri se pozivato na to nemate lidera,nego neko staresinstvo.A sad odjednom treba da se glasa za licnost.Pa dragi dverjani,i glasa se za licnost.Aca sale vucic je licnost,pa dosta mi je vise licnosti i kulta licnosti.Ocu da se glasa za ideju kako ova srbija treba da izgleda.Ja bi svakom ko nema odgovor jasna i precizan u svom programu o kosovu,eu,srpskoj,itd zabrnio da se bavi ozbiljnom politikom.
2.Demokratija je pravo da se bira i da bude biran.Sa pravom da se bira,odma se dobija i jos jedno pravo.a to je nebiram nikog.Suludo je terati ljude na izbore,kad je ponuda nikakva.Ja sam politican,i izlazim i izlazicu ,ali potpuno svhatam ljude koji su razocarani.3.Potpisujem.4.Potpsiujem 5.Potpisujem .svako dobro na izborima,iako moj glas nece ici vama.Ali,zelim vam cenzus i mesto u skupstini.Mislim da cete imati sta da kazete i da jacate.srs i dveri su istorsene partije,a vi jos mlada.Ali,vece su sanse da se vi dignete nego oni opet.
Препоруке:
7
21
20 четвртак, 30 јануар 2014 15:49
Агент
Мислим да треба да се изађе на изборе. Они који су за бојкот свакако нису за власт. Дакле њихови гласови "припадају" ДСС, СРС и Дверима. На ово рачуна и садашња власт која поред подела међу опозицијом убацује и нову поделу а то је да ли уопште изаћи на изборе? ДСС-у, СРС-у и Дверима има штошта да се замери али ми Срби имамо то што имамо па сад док не добијемо нешто боље треба да гурамо и да се боримо са овим што имамо. Бојкот има смисла ако се бојкотом нешто блокира, зауставља али преко неке мање излазности власт ће да пређе и да настави да тера даље. Бојкот избора сам по себи не значи ништа ако након њега не уследе акције, протести штрајкови, блокаде.....до сада тога није било и нема назнака да ће тога бити убудуће. Ако и буде неких протеста боље је и значајније да на челу тих протеста буде и каква таква група посланика. Овако кад изађу радикали и двери на улицу тирани кажу то је нека шака јада за коју нико не гласа и нема никакав легитимитет.
Препоруке:
35
2
21 четвртак, 30 јануар 2014 15:52
Агент@Горан Јевтовић
Волео бих да чујем шта по Вама треба да се уради.
Препоруке:
27
1
22 четвртак, 30 јануар 2014 16:24
Владимир Ђилас
Када говоримо о патриотском блоку у коме су ДСС, Радикали и ДВЕРИ морамо рећи да је одговорност за стварање или не, таквог блока у највећој мери на ДСС и СРС. Ипак, то су старе странке и имају право да се и највише питају и највећи део колача (мандата) откину.

Сигуран сам да цео предизборни програм ове три политичке групације може да се изрази у реченици:

Зауставимо промену Устава Србије!

Јасно је да:
ДСС не може ни на који начин да парира ДВЕРИ-ма у организацији рада на терену, уличних протеста и енергије који ти људи имају,

ДВЕРИ као млад покрет немају ту политичку тежину коју ДСС на челу са В. Коштуницом имају (исто се може рећи и за однос ДВЕРИ - СРС).

Дакле, свако у овом "љубавном троуглу" има нешто што онај други нема.
Значи, уз мало воље и сагледавање политичке реалности могли бисмо добити овај савез, који би; за разлику од чувеног "коалиционог капацитета" (или свако-може-са-сваким) других странака; био већим делом заснован на идеолошким основама.
Препоруке:
27
4
23 четвртак, 30 јануар 2014 16:25
Горан Јевтовић
Агент

Бојкот не значи лежање по улицама. Бојкот је организовано и масовно игнорисање свега што се догађа.
Пустимо их да до краја изведу свој издајнички, противуставни пир.
Немојмо им дати легитимитет и ставимо им то на знање.
Кад ово кажем управо мислим на СРС, Двери, ДСС и остале.
Да ли би то имало одјека у јавности?

Дошли смо до "нулте тачке", а тачније, далеко смо испод ње.
Како се креће од "нуле"?

Прво, без савезника (или огромне већине народа), мало се шта може да уради.

Друго, без једног слободног медија, у условима праве медијске харанге и тортуре, остаћемо на тој нули.

Треће, "избори" по окупаторским правилима и тоталном контролом су игра која се унапред губи.

Четврто, не треба испрепаданом, успаниченом и у огромном делу летаргичном народу, објашњавати да је ова камарила продужена рука агресора од петог октобра, он то зна, треба објаснити да ништа није изгубљено док нас има преко пет милиона (пројекција запада!)да има наде и да можемо повратити слободу.
Препоруке:
18
13
24 четвртак, 30 јануар 2014 16:29
Гаргамел
Избори?!
О каквим бре 'изборима' причамо, овде у Србији је све намештаљка!
Препоруке:
17
2
25 четвртак, 30 јануар 2014 16:45
Панта
Бојкот не значи да неки појединац не изађе на изборе.

Бојкот значи да се свакодневно води кампања о бесмислености избора које организују, контролишу, медијски усмеравају и саопштавају резултате окупационе снаге. У њиховом целокупном процесу тзв. избора најзначајнији је онај ко саопштава резултате.

Сваки саопштени резултат који је у интересу окупатора је валидан и биће "међународно признат". Да ли је то вама јасно?

Бојкот је акција да се број изашлих на изборе сведе на 10%. Па нека онда владају.
Препоруке:
12
3
26 четвртак, 30 јануар 2014 16:54
Aleksandar
Zakljucak je jasan: izbori nece biti slobodni i ravnopravni. Pa zasto onda na njih izlazite, Dveri, i to samostalno? Zar to ne daje legitimaciju tih neslobodnih i neravnopravnih izbora koje ocekujete?
Препоруке:
9
3
27 четвртак, 30 јануар 2014 17:00
Агент@Горан Јевтовић
Ппочитао сам више пута што сте написали и ево мојих недоумица. Извините ако је збрда здола ограничен је простор.
Бојкот не значи лежање по улицама. Бојкот је организовано и масовно игнорисање свега што се догађа.
Мене а ни вас нити многе коментаторе овде не може власт лако да обрлати али ја ћу да игноришем и да останем „исправан“ а власт ће да слуђује и да убеђује да је брисел победа, да је ропство слобода...орвел итд...младима ће да се сервра лажна историја и лажне вредности....ја ћу да бојкотујем али власт ће да настави да ради то што ради...
Немојмо им дати легитимитет и ставимо им то на знање.
Кад ово кажем управо мислим на СРС, Двери, ДСС и остале.

....спин доктори ће да причају о резултатима избора као да се ништа није десило.....биће и нека лажна опозиција...не знам ко ће добити ту улоги.......дал ' спс дал лдп' дал дс зар је уопште битно?
Препоруке:
26
3
28 четвртак, 30 јануар 2014 17:07
djovani
Opozicija tj. Dveri, Radikali i DSS moraju da se ujedine. U postojecim okolnostima velika je verovatnoca da bi narod to cenio i izasao bi veliki broj neopredeljenih biraca. Uz prikladnu reklamu i ostru kontrolu birackog materijala cak bi se usudio nadati i trijumfu. Jedinstvo ali ono iskreno je podloga pobede. Srpski narod je jadan ali vecinom neopredeljen. Omogucimo mu da ima za koga da glasa.
Препоруке:
20
3
29 четвртак, 30 јануар 2014 17:08
Агент@Горан Јевтовић
Прво, без савезника (или огромне већине народа), мало се шта може да уради...

...да би се народ окупио мора да има око кога..мора да има осећај да се тај неко непрестано бори....тај неко мора да има неку позицију која га колико толико штити (посланички имунитет и плата) да би могао да се супротстави тиранину......док се појави савезник или већина народа а тирани раде ли раде 'оће ли ишта остати од нас?
ништа није изгубљено док нас има преко пет милиона (пројекција запада!)да има наде и да можемо повратити слободу.

Пет милиона је пука цифра ако они мишљу и делом нису Срби. Зар су вук, чеда, срђа, вучић, пајтић, тадић, србљановићка....Срби? Дакле ови тирани ће да нас преумљују буквално. Све се бојим де ће да се оствари пророчанство да ће да нас остане за под шљиву. Можда ће нас бити неколико милиона али Срба који су то у правом смислу биће за под шљиву.
Препоруке:
28
5
30 четвртак, 30 јануар 2014 17:11
За Србију и вером у Бога
Срби верни Богу и Србији требају да изађу на изборе и гласају по својој савести.
Својим пријатељима и родбини, у овом медијском мраку, могу помоћи да сагледају суштину, да прогледају и наговоре их да обавезно изађу на изборе.
То је једино што могу у овом тренутку.
Свака пасива одговара другосрбијанцима, еврофанатицима и проданим душама.
Не излажење на изборе само говори да се нема довољно воље и жара за борбом за Србију.
Како би се борили оружјем ако је и оловком тешко?
Препоруке:
24
2
31 четвртак, 30 јануар 2014 17:24
брм
ја не знам шта се ово догађа ал све чешће се слажем са Јефтовићем .. српска слога је на помолу

"Курсаџија је и рачунао на бојкот па да у блиц-кригу преузме 3/4 скупштине и промени Устав, и унакази нас за сва времена."

3/4 скупштине уз излазност мању од 20% вредна је ролне тоалет папира,

а о уставу се ваљда одлучује на референдуму..
укратко БОЈКОТ РАЈО
Препоруке:
10
17
32 четвртак, 30 јануар 2014 17:30
b.s.m.
Koliko ima ovih Obradovića? Toliko su se zaneli na sinekure da su poceli i licno da nam se obracaju u prvom licu. Ili vec imaju savetnike 'kako se domoci poslanicke klupe'?
Препоруке:
3
25
33 четвртак, 30 јануар 2014 17:33
Горан Јевтовић
Агент

Панта је најбоље описао како изводити бојкот.
Шта год ми урадили не можемо у овим условима, а то је најгори облик окупације, да пребацимо ни 1/3 посланичких мандата. Не постоје шансе.

Дакле, квинслинзи ће урадити оно што су наумили, а они који се са тим не слажу, који ће у скупштинским клупама галамати, самим учешћем на изборима и седењем у скупштини, генерално ће им дати и легалитет и легитимитет, на који ће се квинслинзи итекако позивати.
Видели смо то на примеру ДСС-а од 2012. Шта су постигли, јесу ли спречили било шта, од Бриселског споразума до свега другог? Нису.

Уосталом, зар нам тако нешто нису приредили комунисти 45-те на тадашњим изборима.

Шта би организовани бојкот произвео?
Видели смо то, до душе симболично, на локалним изборима у Земуну. Изашлих свега 30-так посто.
То је била права бомба, но, провукли су се због тога што се радило о локалном "такмичењу".
Е, то им треба приредити на овим "изборима", па нека се куну и у легалитет и у легитимитет.
Препоруке:
11
14
34 четвртак, 30 јануар 2014 17:37
b.s.m.
Ljudi moji, ne ide Aga kod kmeta. Ne ide Miskovic kod vratara. Nece - valjda?! - SRS ili DSS da se nekom prikljucuju a nisu poslednjih 112 godina?! Svi, ali svi koji nisu uz njih, oni su uz One. Tacka. Obaska, ako imaju iole Srbije i udzepu, i oni, SRS i DSS, ovog puta ce se pojaviti na Jednoj i Zajednickoj listi. Licno, nisam fantasta, ali je lepo sanjati.
Препоруке:
5
7
35 четвртак, 30 јануар 2014 17:40
Агент@брм
укратко БОЈКОТ РАЈО

Рече човек који је на прошлим изборима позивао да се гласа за СНС.
Рече човек који нас је све овде 2012-те уверава да су СНС патриоте.
Чему израз којим су нас погрдно петсто година турци називали?
Препоруке:
18
5
36 четвртак, 30 јануар 2014 17:41
брм
"Зар су вук, чеда, срђа, вучић, пајтић, тадић, србљановићка....Срби?"

зар су Шешељ, Обрадовић један Обрадовић други, Коштуница Срби?
ја сличне примере дилетантизма или злонамерности не приметих у српској историји.
Препоруке:
3
35
37 четвртак, 30 јануар 2014 17:44
Ица
Двери су се појавиле у најнеповољнијем тренутку за патриотску опцију - пред прошле изборе. Да ли је и њих створио Тадић, Вучић или Монтгомери, да одвуку патриотске гласове то не знам, знам да се јављају и да имају кеша само пред изборе. Повремени њихови испади, тј. делање су у фазону из Балканског шпијуна 'они све раде јавно да не би изгледало тајно'. Коштуница као бивши премијер има добре контакте са Јединственом Русијом и ко зна којим службама, можда човек једноставно зна шта су Двери, ко их је створио и ко стоји иза њих, те због тога не жели никакву коалицију. У овом саопштењу Косово нису ни поменули. И она галама да су им покрадени гласови је кратко трајала. Безопасни су, јер раде за власт. ДСС је у парламенту, пише амандмане, пише Уставном суду, обара статуте, а Двери су ту да отупе оштрицу и разводње гласачку енергију. Тајминг њиховог појављивања је заиста за анализу, отприлике кад и СНС.
Препоруке:
15
29
38 четвртак, 30 јануар 2014 17:51
Горан Јевтовић
брм
ја не знам шта се ово догађа ал све чешће се слажем са Јефтовићем .. српска слога је на помолу
Ето до чега доводи "промена свести". Мало шале у овој трагедији.

И заиста, шта вреди бусати се у јуначке груди и изигравати декор онима који имају сву силу, моћ, медије, огроман новац и страховиту подршку комплетног запада, који, да несрећа буде већа, руководи свим дешавањима у Србији до последњег детаља.
Изласком на овакве "изборе", тачно се уклапамо у припремљени сценарио, из чега ћемо се још теже извући.

Обратимо пажњу кроз један пример, човек који је био на челу најаче, кровне службе Империје, а то је британски "Интелиџенс сервис", оне тешке 99-те, зове се Џон Сојерс, човек који је имао пресудну улогу у "игрици" која се звала агресија, човек који је мозак, врх врхова, е, тај човек је и дан данас на истом месту.
Ово је само један "мали" пример.

Са таквима се не може по наивном клишеу. Са таквим се мора паметније и онако како не очекују.

Поздрав брм.
Препоруке:
13
8
39 четвртак, 30 јануар 2014 18:29
Mihajlo Pristina
Gospodin Goran Jevtovic je u odnosu na ostale komentatore, superioran u razumevanju situacije u kojoj se nalazimo. Nazalost, bolje bi bilo da je negde aktivan sa svojim savetima, van domasaja okupatora ako je to uopste danas moguce. U svakom slucaju otpor se mora pruzati ali ga prilagodimo novom vidu okupacije u kome se nalazimo.Apel umnim i nacitanim ljudima: pomozite predlozima, kako da se kao Srbi odupiremo okupatoru.
Smrt fasizmu sloboda srpskom narodu.
Препоруке:
12
7
40 четвртак, 30 јануар 2014 19:17
Миле Бре
Шта значи бојкот избора?
Често су патриоти били ти који су носили терет и жртве против окупатора или тиранина. Међутим, ловорике су добијали они који нису стајали у првим редовима, већ мало са стране.
А стати испред окупаторских ала и рећи:" ево ме па гутај" (и то без најмањег отпора), је нетактично и погрешно. У човековој природи постоји нагон борбе за опстанак.
Ако им препустимо да "они" у својој режији проводе изборе, ко нам гарантује да неће бити: од 25% изашлих, 60% је гласало? Међународни посматрачи или РИК?
Зато је боље да се организујемо, него што губимо енергију на: бојкот или избори!
На свако изборно место поставити камере (макар молили Русе да нам их позајме) уз руске и кинеске посматраче, како би имали подршку јаких држава. (Дајте бољи предлог.)
Идимо на изборе са НЕ НАТО и НЕ РОПСТВО У ЕУ ( како би добили гласове и из владајућих странака). (Бољи предлог?)
Покренимо 50% оних скептичних који нису гласали 2012. Ради се о опстанку Србије! Они су у обавези да гласају!
Препоруке:
11
2
41 четвртак, 30 јануар 2014 20:05
Бојан, Приштина
@ Горан Јевтовић

Мислим да је идеја бојкота тешко спроводљива, јер прво три патриотске странке не могу да постигну консензус ни о заједничком изласку само на изборе, без обавезе на накнадно заједничко деловање а камоли о заједничком не изласку тј бојкоту.
А тек у оваквој медијској блокади, бојкот је немогућ.

Еври фанатици преко ноћи неће пасти јер преко ноћи нису ни дошли него су стратегијски нападали од 1991 до 2000.
Тако да се стратегијски и тенденциозно морају тући и то истим оружијем којим они туку нас и којим држе народ у ланцима.

ДСС, Двери, СРС да је среће да подигну побуну против медијског мрака, да изведу народ на улице и да га не склањају док им не доделе ТВ станицу, радио и новине који би свакако радиле по начелима професионалног новинарства али би обезбеђивале и право на другачије мишљење пошто је очигледно да ни Скупштински сазиви више не одражавају вољу народу јер су у 93% за ЕУ што народ свакако није. И све једно чак 50% народа ни не гласа.
Препоруке:
18
1
42 четвртак, 30 јануар 2014 20:06
Миле Бре
Шта значи бојкот избора?
Често су патриоти били ти који су носили терет и жртве против окупатора или тиранина. Међутим, ловорике су добијали они који нису стајали у првим редовима, већ мало са стране.
А стати испред окупаторских ала и рећи:" ево ме па гутај" (и то без најмањег отпора), је нетактично и погрешно. У човековој природи постоји нагон борбе за опстанак.
Ако им препустимо да "они" у својој режији проводе изборе, ко нам гарантује да неће бити: од 25% изашлих, 60% је гласало? Међународни посматрачи или РИК?
Зато је боље да се организујемо, него што губимо енергију на: бојкот или избори!
Треба се организовати. На свако изборно место поставити камере (макар молили Русе да нам их позајме) уз руске и кинеске посматраче, како би имали подршку јаких држава. (Дајте бољи предлог.)
Идимо на изборе са НЕ НАТО и НЕ РОПСТВО У ЕУ ( како би добили гласове и из владајућих странака). (Бољи предлог?)
Покренимо 50% оних скептичних који нису гласали 2012. Ради се о опстанку Србије.
Препоруке:
8
2
43 четвртак, 30 јануар 2014 20:14
Бојан, Приштина
2

Када би се успоставио бар један патриотски медиј близак овема трима странкама, истина коју читамо на страницама НСПМ, Срби на окуп, Нови Стандард и другим патриотским стајтовима могли би да предочимо до много већем броју људи.
И то би била та тешка артиљерија која би потукла Евро-неофашистичке фанатике.

Наш народ није ни глуп нити кукавички, када би истина допрла до њега, лако би схватио зашто ове мора да мења и око кога треба да се окупи да би се ово безнађе променило и прекинуло

И све би само почело да се склапа као на слагалици.

Тог потенцијала има и даље у Србима, доказ је што ми увек гласамо за патриоте које га победе скину маске и крену ка западу.

Са само једним про-патриотским медијем који би раскринкавао те злотворе то више неби било могуће.

Тако да надам се да ће ако неко од Дверјана ово чита схватити да је главна битка заправо на медијском бојном пољу !
Препоруке:
11
2
44 четвртак, 30 јануар 2014 20:17
Jasna*
Spisak lepih zelja.
Samo ne napisase kako to misle da ostvare.Lakse je bilo kad su kao mladjani Otporasi rusili Milosevica.
Jos jedna u nizu stranaka najobicnijih desnicarskih diletanata,kakvih je tmusta i tma u Srbiji.
Препоруке:
6
17
45 четвртак, 30 јануар 2014 20:38
Горан Јевтовић
Бојан, Приштина

И, шта онда добијамо изласком на "изборе" на којима ни теоретски не може да се освоји више од 1/3 посланичких места?

Бојкот, самим тим што за њега не треба нека громогласна кампања, нити пуно пара, дао би снажан ефекат.
А поготову ако би цифра била знатно преко 50%.

Замисли Бојане да су и ДСС и СРС и Двери, саопштили да на намештене и изнад свега на противуставне изборе, неће излазити, рецимо, док год не добију један ТВ канал.
Ако неко од читаоца пита "с којим правом", ја кажем, а то би требао да буде и одговор наведене опозиције, "ви, као тзв. власт и као намештеници западних сила, имате бар шест на њиховим ТВ каналима".

Да ли би то имало ефекта код разумних Срба и колики би тај ефекат био?
А таквих је и даље, према мојој процени, више од половине.
Препоруке:
5
12
46 четвртак, 30 јануар 2014 20:42
фристајло
Шупље, демагошки и додворавање неким позама 19-ог века. ПУПС је већ безецовао вашу циљну групу.
Тешко да ће дохватити и оних 4% од прошлог пута.
Маните се Бога у политици. У њега ни пола свештеника више не верује, а ви га увлачите у српско политичко блато.
Препоруке:
17
10
47 четвртак, 30 јануар 2014 21:00
Рђосав
Jasna*:
Lakse je bilo kad su kao mladjani Otporasi rusili Milosevica.

- Кад ономад потегоше пиштаљке - Отпор ми се врати у сећање... - само, можда ће њима помоћи `Бог`? А сталешка држава и средњевековна религиозност су тако велике вредности... - ма Душаново Царство има да се обнови чим Дверци уђу у скупштину!

П.С: и ваше лице звучи познато, господо Дверци. Да се нисте у прошлом животу звали Отпор?
Препоруке:
12
14
48 четвртак, 30 јануар 2014 21:05
Агент@Горан Јевтовић
Горан Јевтовић за Peter RV
Непријатељ може да се победи и то у дугорочној борби, само стратегијом коју не очекује и то на терену где нема никакву моћ.
Која стратегија и на ком терену – превише уопштено на крају нит ће бити бирбе, нит стратегије нит терена
У овом случају то је организовано, паметно, убедљиво, уколико је могуће бучно, игнорисање свега онога што раде.
– тирани ће да игноришу нас који их игноришемо
Убедимо једно 60-70 % људи да не изађе на тзв. изборе.
– 30% људи ионако не гласа дакле пола, ми (који ми???)ми који год то били ми треба да без медија убедимо људе да не изађу на изборе док их тирани уз буку медија позивају шта мислите ко ће имативише успеха?
Збунићемо их. Неће имати објашњење. Али, најважније, и легалитет и легитимитет биће им никакав. Жуљаће их. То ће изазвати бес.
А шта ако нас буду игнорисали и наставе као и до сад?
Две трећине људи неможе очима да види нато а они нас и даље гурају тамо.
Препоруке:
18
5
49 четвртак, 30 јануар 2014 21:08
Агент@Горан Јевтовић
Горан Јевтовић за Peter RV
И, шта даље? Сабрати снаге, проценити ситуацију и кренути од нуле. –
ко сабира снаге? Грађани се окупљају око партија и покрета, имамо што имамо, да ли сад да чекамо неке 17-те по реду нове док све пропада?
С оним што се реално може а што производи јак ефекат. Док не ојачамо и док не дођемо до једног медија.
– који ми? ми уопштено као Србија смо сваким даном све слабији. Шта је то нешто имагинарно о чему причате што производи јак евекат и како да до тога неки имагинарни ми дођемо? Који смо то ми који долазимо до медија? ДСС, СРС, Двери не могу да дођу до медија а неки ми ћемо да дођемо? Како?

Ви овде уживате одређен углед , да ли примећујете како вас подржавају и неки „нови“ надимци?
Препоруке:
8
7
50 четвртак, 30 јануар 2014 21:34
Трећепозивац
БОЈКОТ НИ ПО КОЈУ ЦЕНУ !
Изаћи и ГЛАСАТИ !
После одлуке СРС и ДСС да изађу на изборе, бојкот ће бити загарантована пропаст.
Имамо три патриотске странке, СРС, ДСС и Двери, које окупља бар четири заједничке идеје:
1. - НЕ ЕУ - не по сваку цену!
2. - НЕ НАТО - ни по коју цену!
3. - Не дамо Косово - никада!
4. - Евроазијске интеграције.
Свиђале нам се ове странке или не, ни ДРУГИХ, ни БОЉИХ немамо!
Да смо ми бољи, били би и они бољи.
Кренимо од нуле!
И кад већ НИ ОНИ САМИ НЕЋЕ ДА СЕ ЈАВЕ, НИТИ ШТА КОНКРЕТНО ДА ПРЕДУЗМУ, учинимо то МИ сами.
Наша ће борба изнедрити праве људе.
Одштампајмо хиљаде плаката и облепимо све зидове, све тарабе, мостове, огласне табле, електричне стубове, стабла дрвећа, кућне улазе... Срочимо пароле које никога неће оставити равнодушним! Не вређајмо и не иритирајмо никога! Разбудимо апатични народ из летаргичног сна!
И ГЛАСАЈМО за било коју од њих!
Препоруке:
28
6
51 четвртак, 30 јануар 2014 22:15
Mara
Takođe sam za to da se izađe na izbore a ne da se bojkotuje glasanje i pravo na izbor! Nema mesta fatalizmu! Moramo se naučiti samodisciplini i aktivnom odnosu prema životu upošte, pa i u ovom političkom segmentu. Samo da podsetim neodlučne da ćutanjem i pomirljiv stavom "aminuju" aktuelno političko zlo.

Srdačan pozdrav!
Препоруке:
11
5
52 четвртак, 30 јануар 2014 22:29
Бојан, Приштина
@ Горан Јевтовић

И, шта онда добијамо изласком на "изборе" на којима ни теоретски не може да се освоји више од 1/3 посланичких места?


Да су Двери, СРС и ДСС о други независни интелектуалци и из НСПМ били удружени и када би кренули у оштру и енергичну кампању добацили ми сигурно и до 20 %, а онда би се у скупштини друга прича водила.
Када би се свака издајничка одлука крстила са 3 ватре.
Неби више било, као до сада - против тога су једино ДСС, необавештени Коштуница и сличне дезавуације од стране медија.

Бојкот би био добар када би горе наведени имали капацитет да анимирају велики број људи на њега, али нажалост и они то сада немају.

Боља варијанта је била предлог Двери да се са ДСС и СРС формира влада из сенке, када се кренуло у бриселску издају Косова и да ДСС напусти Скупштину која не спречава антидржавно деловање и тиме губи легитимитет који црпи из народа и Устава. Али нажалост ДСС је и то бојкотовала а СРС није била ни заинтересована.
Препоруке:
19
2
53 четвртак, 30 јануар 2014 22:34
Бојан, Приштина
@ Трећепозивац

Нажалост ДСС је против евроазијских интеграција, јер је за неутралност, као и за неутралност када је у питању критиковање Николића и Вучића именом и презименом, али зато нису неутрални када је у питању улазак са њима у власт у Београду.
Препоруке:
21
5
54 четвртак, 30 јануар 2014 22:48
Горан Јевтовић
Агент

Да не бих даље замарао читаоце, једно питање.
Како ви замишљате модерну окупацију и то у 21. веку?
Ако сте очекивали јединице Гестапоа по улицама и непријатељске тенкове, онда се варате.

Окупирани смо теже. Изнутра. На свим тачкама. У таквим условима немамо шансе тако што ћемо им правити друштво, давати за право и играти по њиховим правилима.
Морамо да мењамо правила. Мора да се мења приступ који ће бити примерен окупацији.
Препоруке:
11
10
55 четвртак, 30 јануар 2014 23:43
фристајло
Читајући коментаре, пада ми на памет једна идеја- како овој власти задати најјачи могући ударац.
Двери, СРС И ДСС чак и у коалицији не могу да добаце до 20% укупно, реално. То је недовољно за било какво "дрмање чамца" СНС и прирепцима- дакле, они ће и даље радити "своје".
Но- ако они позову на бојкот типа- поништени листићи, то би привукло много апстинената, који и апстинирају из разлога што сумњају у могућност фер- избора, и против су понуђених кандидата, свесни да је то "избор између истих".
Е- тада би проценат неважећих био непредвидиво већи.
А сад- замислите легитимитет власти изабране на изборима, који су пребројали 30-40 % неважећих листића!?
Са тим процентом се добијају избори. Такве групације гласача не могу се игнорисати, а јдна таква, само на изглед "Пирова победа" из темеља би потресла овај концепт тихе окупације, а увелико окуражила сваког, ко је незадовољан стањем у држави.
Ето теме за размишљање.
Препоруке:
9
8
56 четвртак, 30 јануар 2014 23:44
niposto bojkot
ovde neki pozivaju na to kako ce vucic suze da roni kad neizadje 15 posto patriota na izbore?dajte molim vas,kakve suze kakvo sta.
NEGO LEPO SVI NA IZBORE PA SVAKO PO SVOM NEK ZAOKRUZI-
1.SRS
2.DSS
3.DVERI
Neka nam cilj bude 60 poslanika u skupstini.Kad 60 poslanika zagrmi bice bolje,nego ni jedan.Da li ce oni spreciti komadanje srbije?nece spreciti.Ali ce moci makar da napadaju,Meni je ovo na bojkot i smesno ali i ozbiljno pitanje.Ljudi,osvestite se u najboljem slucaju mozemo imati 60 patriotskih poslanika,u najgorem a verovatno najerelijem cemo imati 20-tak poslanika.I vi ocete da naredne cetiri godine ldp bude opozicija?uzmite samo primer javnog prostora.Koga ste mogli videti barem malo na teveu za ovih godinu i po?samo dss,emisija oko pogotovo.U novinama,samo dss.Koga sad vidjate na ovim tanjugovim stolovima,samo dss.Znaci nemojte se zezati sa bojktom.SVI NA IZBORE!!!!!!!!
Препоруке:
17
2
57 четвртак, 30 јануар 2014 23:55
Форевер Јанг
@Горан Јевтовић
Драги Горане, Прешли сте у филозофирање. Да ли Ви заиста мислите да је могуће организовати бојкот у Србији? Ви сте службовали на Косову. Ви знате како Шиптари спроводе бојкот. Ако неко не поштује одлуку о бојкоту - оде глава и њему и фамилији. Тако се спроводи бојкот. Можемо ли га спровести тако у Србији? Не можемо. У најбољем случају бојкотовало би 50% грађана, Је ли то бојкот? Није.
Бојкот није беневолентна активност. То је много добро организована активност, која подразумева и санкције за непослушне. Ми данас немамо ни организатора бојкота, ни средства принуде на бојкот. Ми смо имали веома успели бојкот на северу Косова недавно, али његови резултати се још не виде.
Треба уразумити ДСС и радикале, како се српски гласови не би разбацивали. Упитању је уставни поредак Србије, и наша будућност. Не знам шта су важније од тога видели Коштуница и Шешељ, па се овако незрело понели.
Препоруке:
19
3
58 петак, 31 јануар 2014 00:13
Горан Јевтовић
Форевер Јанг
Драги Горане, Прешли сте у филозофирање. Да ли Ви заиста мислите да је могуће организовати бојкот у Србији? Ви сте службовали на Косову. Ви знате како Шиптари спроводе бојкот. Ако неко не поштује одлуку о бојкоту - оде глава и њему и фамилији. Тако се спроводи бојкот. Можемо ли га спровести тако у Србији?


Драги Форевер, нисам прешао у филозофирање, већ предлажем оно што је логично и што једино може имати успех, у условима окупиране земље, медијске харанге, у земљи у којој нам превремене изборе расписују они који су згазили Устав и предали део територије.

Не треба нам овде никакав шиптарски бојкот (успут, није се одвијао ни близу овако како наводите!), већ оригинални, спонтани, природни. Онај који на дуже стазе даје резултате.
Бојкот који збуњује супротну страну и њихове газде.

Ово нису уобичајени и демократски избори, ово је велика и потпуно контролисана превара којој ће "демократски печат" лупити управо ове три странке.
А то јесте циљ.
Препоруке:
6
15
59 петак, 31 јануар 2014 00:22
Drago - Ja
Tačno, Boško. zato je i potrebmo da konačno ogolite ovaj politički sistem, da pokažete ko je vera a ko nevera, neka se uguše u ovakvom izbornom zakonu, a Vi povedite narod u bojkot.
Препоруке:
2
10
60 петак, 31 јануар 2014 04:57
Србенда
Бојкот у овим условима је невиђена глупост.
ДА ЛИ ВИ МИСЛИТЕ ДА ЋЕ ВУК-ВУЧИЋ ДА СЕ УЗБУЂУЈУ ШТО ВИ НИСТЕ ИЗАШЛИ НА ИЗБОРЕ?
У СЕВЕРНОЈ МИТРОВИЦИ СУ СЕ МОГЛИ ПРЕБРОЈАТИ ЉУДИ КОЈИ СУ ИЗАШЛИ НА ИЗБОРЕ. ШТА ЈЕ СЕ ДЕСИЛО?
ОНИ СУ ОБЈАВИЛИ СИЛНЕ ПРОЦЕНТЕ 'ИЗАШЛИХ' НА ИЗБОРЕ.
ЧАК СУ И ШИПТАРИ РЕКЛИ ДА СУ ВУЧИЋИ ЛАГАЛИ О БРОЈУ ИЗАШЛИХ.
Бојкот је могуће спровести ако имате подршку оних који ће да верификују изборе, еуРОПСКА Унија сигурно неће прихватити бојкот кад би само Вучић и Ђукановић гласали!
ОНИ су ЧЕСТИТАЛИ томици ДИПЛОМИЦИ победу 3 (ТРИ) сата прије затварања изборних места.

Шта мислите КО ће да БРОЈИ гласове ако буде бојкота, ко ће да попуњава вреће што томица и вучић чувају још од прошлих избора.

Кад би изашло 70% бирача много би теже било покрасти толико гласова. Само масовна крађа би могло да подстакне овај успавани народ на протесте.
Препоруке:
16
2
61 петак, 31 јануар 2014 07:06
Форевер Јанг
@Горан Јевтовић
Немојте ми о Шиптарима причати молим Вас. 1981. године су напрасно одлучили да сви пуше цигарете БОЖУР, дуванске индустрије из Гњилана, како њихов новац не би одлазио ван Косова. И чик да сте неког могли да видите да пуши друге цигаре. А да Вас не подсећам на ону хистерију тровања, када су по налогу падали као снопље глумећи тровање сви од 7-77 година. Па генерални штрајк 3. септембра 1988, када су по цену отказа и печатирања радњи сви штрајковали. Онај ко није, он је бивао ликвидиран или изопштен.
ДСС је имао 2 године на располагању да поведе ванинституционални облик борбе. И шта је урадила? Подигла је тужбу код Уставног суда. Па они су морали да спавају на степеништу УС док не заседа поводом бриселске издаје. Али ћорак! КаЖЕМ, жао ми је. Штета што је тако, али је тако. Надам се да ће часни људи као што су то Јакшић, Јовановић или евентуално професор Самарџић уразумити Коштуницу. Исто тако апелујем на МИровића да уразуми радикале.
Препоруке:
14
2
62 петак, 31 јануар 2014 09:28
Пренето из Гласа западне Србије
"Покрет Двери још увек није одредио кандидате за народне посланике
на наредним,изборима, рекао је Гласу западне Србије члан Старешинства , Бошко Обрадовић.
Према његовим речима, свака локална самоуправа са подручја Моравичког округа имаће најмање једног кандидата, а град Чачак и више њих.
Обрадовић је напоменуо да су Двери понудиле заједнички наступ на изборима Српској радикалној странци и Демократској странци Србије, али до сарадње још увек није дошло, иако преговори трају већ неколико година, а у протеклих 15 дана обављено је више разговора на ту тему.
„Сматрам да формирање заједничке листе три најзначајније родољубиве политичке организације гарантује освајање више од 30% гласова. То би било добро решење, и не разумем зашто су из ДСС-а и СРС-а одбили позив“, истакао је он, и додао да још увек има простора за договор.
Међутим, уколико договор не буде постигнут, у Дверима су спремни да самостално наступе на изборима и очекују бољи резултат
Препоруке:
15
1
63 петак, 31 јануар 2014 12:12
Миле Бре
Овако не можемо успети. Неко је опет измислио разлог и убацио буву у циљу да подели, ослаби и докрајчи патриоте са мотом БОЈКОТ. Није за поверовати да онај који мисли на Србију, више вреднује личну сујету и принципе (непризнавајући личне грешке), партијске интересе и др., по цену да се ова агонија настави и буде још бруталнија.

Саберимо проценте оних за које знамо да неће бојкотовати изборе?
СНС, СПС, ЛДП, & Co = %;
Опозиција:
ДС & Co = % и
ДСС, СРС, Двери = %.
Остатак би требао да бојкотује изборе. Јалови изгледи.
Зато треба да: 1. уразумимо ДСС и СРС
(о заједничком наступу)
2. обезбедимо исправност избора, (колико је могуће)
3. Сва учинимо да се покрене оних 50% разочараних.
4. Сви заједно подносити терет посла и НЕОТЕЖАВАТИ другима залагање.
Идемо СВИ сложно !
Препоруке:
6
5
64 петак, 31 јануар 2014 15:29
djoka
Dveri su zasada jedina moralna snaga naroda,koja je pokusala ujediniti sve patriotske snage(medju njima DSS i SRS,kao dugopostojece u politickom zivotu)i na taj nacin stvori jedinstveni NACIONALNI FRONT za oslobodejnje Srbije od domacih kvinslinga,izdajnika-stranih placenika. Nazalost takvu ponudu su odbile obe ove straneke(DSS,SRS)i time dokazale da zaprovo one i nisu patriotske stranke,vec putujuce glumece pozoriste.Oni su time i dokazali da su zapravo u dosluhu sa sadasnjim domacim kvinslinzima i da im u razbijanju i pustosenju zemlje tajno pomazu.Dokaz za to je da je Kostunici ponudjeno mesto premijera,koji ovaj neobavesteni mudrac,olako odbio.Ali istovremeno dokaz za to je sto je posle onog sramnog galasanja u skupstini za tzv.briselski sporazum,poslanici ove stranke su morali napustiti skupstinu za sva vremena i povuci se do sledecih izbora.Tako patriote rade,koji misle dobro svom narodu i svojoj zedmlji. Najzad,vreme je jednom da se zito istrebi od kukolja,a kukolja ima puno.
Препоруке:
7
6
65 петак, 31 јануар 2014 17:04
istina mora pobediti
Istinom protiv laži
Препоруке:
4
0
66 петак, 31 јануар 2014 20:43
drJela Bisic
Postovani komentaori,oprostite sto sam licna-ali nikada nisam volela da radim besmislene stvari.U sred marta,vreme je promenljivo,moze da bude i hladno i kisovito,i zasto bih se ja mucila da idem i glasam("glasam")?Treba da sredim kaput,mozda je neko dugme otpalo,nadjem odgovarajucu obucu,ocistim je i malo se i ja sredim da ne licim na strasilo,i tako kad krecem,dok trazim stvari,koje (redovno)zaboravljam(naocare,pa kapu,rukavice...)pitacu sama sebe:Gde si krenula i zasto?Odgovor moze da bude jedino:nigde i nizasta.Idem da pikam loptu na laziranoj utakmici,koja pocinje kao fudbalska,kad odjednom,usred mecha,stvore se odnekuda kosevi-i ja,zamislite,igram kosarku.Da je Srbija iole normalna zemlja,sa normalnom politickom scenom(biracima,njihovim spiskovima,kandidatima,partijama,njihovim programima...)razmisljala bih kako da se postojeci sistem usavrsi:da se npr ne priznaju izbori ako ne izadje 75% biraca,da nema koalicija.Partija koja ima najmanje 30%glasova moze da formira vladu...
Препоруке:
3
8
67 петак, 31 јануар 2014 20:44
drJela Bisic
..Posto medjutim nista od potrebnog nije kako bi trebalo-nema sta da lomim mozak.Ne idem tamo gde se krade.Ako ce vec(a to je sigurno)da me pokradu-nema sta da se spremam i odlazim.Neka sami glasaju za sebe.Sta cu im ja tu?Od srpske drzave(a Boga mi i od(vecine)naroda)ne ocekujem, nista-nista dobro i pametno,u svakom slucaju.Zelja mi je bila da nema vanrednih izbora pa da ih vidim kako ce da nadju pare za plate i penzije 2015.Svi cekaju da se Srbi preume:i spoljni faktor,i unutrasnji,a i mi,koji nismo nikakav faktor.Medjutim,za pravo preumeljenje treba jos gladovati i postiti.Ili se ne posti dovoljno-ili poste pogresni ljudi.
Препоруке:
2
8
68 субота, 01 фебруар 2014 20:39
Molder
Kao neko ko je na predhodnim izborima bio aktivan u Dverima moram da se složim sa prvim komentarom. Dveri moraju da prestanu da jure DSS i radikale. Poštovanje prema svima, ali DSS-u je jedino bitno da pređe cenzus, uđu u parlament i onda ih nigde nema. Radikali su propali jer nisu izdržali test vremena. Nisu fleksibilni i spremni na kompromis i prilagođavanje, i jednim delom zbog toga su tu gde jesu. Ono što fali ljudima iz Dveri je iskustvo i savez. Na prošlim izborima se pokazalo da sami ne mogu. Malo je falilo za cenzus, ali će sada, kada su SNS i super Alek na vrhuncu, cenzus biti još dalje. Ja sam se još prošli put nadao saradnji Dveri i NSPM-a ali to se nije desilo. Đorđe Vukadinović sa svojim iskustvom i inteligencijom bi bio od neprocenjive pomoći Dverima. Pod uslovom da oni tu pomoć žele. To je već drugo pitanje.
Препоруке:
1
1
69 понедељак, 03 фебруар 2014 15:54
Шором шајке, а Дунавом чезе
Може г. Јевтовић, још понекао,или моја маленкост, како се каже у народу, да се убије доказујући нешто вођи Двери, он наставља да се понаша и делује у стилу предходних избора. Уместо да пустимо СНС да апсолутно влада, а пустићемо их тако да гласамо за СНС или да бојкотујемо изборе.Као што сам му писао у оној предизборној кампањи, шта ће да ради ако уђе у Скупштину, односно уласком у Скупштину уствари легализује владавину СНС. Ко ће их у Скупштини послушати или упитати за неки савет. На дан избора изађима са белим марамама у рукама, Гамдијевски 3,4 милиона на улице и сокаке, то је победа, а не неколико места у Скупштини ради примања плате. Обрадовић, нажалост, не слуша никога. Било би добро да нам каже зашто ДСС и СРС нису хтели са Дверима у коалицију. Ваљда су му нешто одговорили када их је позвао, атај одговор би требало да знамо.
Препоруке:
1
2
70 уторак, 04 фебруар 2014 00:35
Турас
Тако је Бошко !Дверима се пребацује да не желе да се укључе у патриотску опозицију.Ја верујем да ДСС наступа сама на изборима, не због мањкавости политичког слуха за данашње стање у Србији - већ намерно .
Препоруке:
1
0
71 среда, 05 фебруар 2014 17:01
elesar
Postavljam pitanje kao i na proslom postu vezanom za vas "ljute" dverjane - Odakle je stigao novac za proslu kampanju ako imamo u vidu da ste pre toga bili underground klerikalna organizacija-casopis?
Ponudio sam resenje u vidu prodaje sveca, kandila i rakije ali niko nije ni potvrdio ni demantovao da je odatle stigao novac?
Dakle, ko vas finansira? Ne preudiciram nista, samo mi odgovorite?
Препоруке:
0
4
72 четвртак, 06 фебруар 2014 21:42
Pogled Sa Strane
Odgovor elasaru

DVERI su mahom finansirane od Srpskih Rodoljuba u inostranstvu, Ja jedan od takvih.

Nasa zelja, nas cilj, je OPSTANAK SRPSTVA, ne samo u fizickom nego i u duhovnom stanju. Mi Srpski Roduljubi zelimo jaku, sloznu i srecnu SRBIJU.
Ja, Srpski Rodoljub, ne ocekujem nikave licne koristi od DVERI. Ja samo ocekujem da DVERI sprovedu svoj program za oporavak Srpstva. Moja zelja je da dozivim bar pocetak tog preporoda, da mi dusa bude mirna na onome svetu, znajici kad preporod Srpstva krene nema zaustavjanja.

DVERI su jedina nada za opstanak Srpstva. Razumeju probleme i predlazu resenja. Odlicna resenja!

Zanimljive je kako NIKO, ama bas NIKO od zlobnih, a mozda i zlonamernih kriticara DVERI ne opostavljaja neki program DVERI. Umesto, podmuklo podmecu lazi kao "underground klerikal" organization... To je podmukla laz.

I na kraju pitanja za elesara: Zasto takvo pitanje? Ko si ti?

Odgovori!
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер