субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Економски самостална, политички и војно неутрална Србија као алтернатива ЕУ

Kоментари (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 17 јануар 2014 14:52
Срђан Бг
"Сазрело је време да у Србији почне јавна дебата о томе да ли је за нашу земљу боља политичка неутралност или Европска унија. Не треба да се закопавамо у ровове, већ треба заједнички, кроз аргументовани дијалог, да пронађемо најбољи пут за Србију. Зато 2015. године треба расписати референдум на којем ће се грађани Србије изјаснити да ли су за или против ЕУ. Референдум је без сумње најмеродавнији и најдемократски начин одлучивања." Коштуница и ДСС опет погађају саму суштину ствари. Ако мисле да је народ за ЕУ онда не видим разлог да не буде референдума. Стално се позивају на потврду легитимитета, онда нека на референдуму добију легитимитет за своју политику, као што намеравају да добију сада на изборима.
Препоруке:
41
4
2 петак, 17 јануар 2014 15:04
Nikola
Zaista nije fer da DSS ima podrsku manje od 10% a ima ljude poput Popovica i niza drugih,vrlo kvalitetnih ljudi.Pa procitajte ovaj intervju i procitajte intervjue nekih praznih naprednjaka koji samo pominju iste floskule o EU,a ne razumeju sta se desava u svetu...Sa druge strane,ne moze se kampanja bazirati na knjigama u situaciji kada u Srbiji redovno cita tek svaki deseti gradjanin
Препоруке:
60
10
3 петак, 17 јануар 2014 15:28
Рђосав
`Политичка и војна неутралност`?!

То су, господо из ДСС-а, у прошлости остварила само њих двојица: Милан Недић и Маршал Тито. У различитим околностима и на различите начине.

Рецимо - Недић није слао трупе ван мале Србије, што значи да је био војно неутралан. А и политички се није претерано експонирао.

А Маршал је шездесетих покренуо Покрет несврстаних. У ситуацији глобалне равнотеже два блока.

Питање: да ли ви из ДСС-а ту вашу неутралност замишљате у смислу Недића, или Тита? Јесте ли више недићевци или титовци? И - само да вас обавестим - ово је неко треће време. Те не долази у обзир ни једно ни друго.
Препоруке:
29
47
4 петак, 17 јануар 2014 15:44
да, али
Све је то лепо и тачно што каже гоподин Поповић, али невоља је што ДСС и Коштуница док је био на власти није баш водио такву политику, него је, такође, само блаже гудио исту ЕУ мелодију, није раписао референдум ни о НАТО ни о ЕУ, и није правио владу са Шешељевим Радикалима, него са Г17 и са ДС-ом. И није на време напао и раскринкао напредњачку превару и издају, него им је кадио и чак и сада је са њима у власти у Београду и широм Србије.
Препоруке:
37
20
5 петак, 17 јануар 2014 15:46
Đetić
Kako protektorat može da bude nezavisan?Gde su vam granice objasni Popoviću?
Препоруке:
24
23
6 петак, 17 јануар 2014 15:52
Дринко Кончаревић
Рђосав,
Неоспоравам све што сте навели али морам да допуним.
Према књизи Новице Прстојевића "Осам деценија прве мачванске битванске водне задруге, Шабац 2004., Ген. Недић је сачувао омладину Мачве тако што их је ангажовао на уређењу канала у Мачви (водопривреда). Друг Тито је ту "сачувану омладину" послао на Сремски фронт, (Сремци су били на Мајевици, што је исто допринос, итд.). Даље знамо.
Препоруке:
32
12
7 петак, 17 јануар 2014 16:15
Рђосав
Дринко Кончаревић:
... Ген. Недић је сачувао омладину Мачве тако што их је ангажовао на уређењу канала у Мачви (водопривреда)...

- Ма одлично. То се зове `радна обавеза` или `радни логори`. Радили су то и Бугари, баш некако кад и Недић, исто са нашом омладином. Па су неки моји сељаци од Јужну Пругу провели добар део рата као робови - радни обвезници - у неком логору код Софије. Питање: треба ли због тога да хвалим Бугаре јер су, ето, сачували српску омладину држећи их у радним логорима? Јер би иначе та омладина гинула у партизанима. (Узгред: тако се и омасовио партизански покрет у мом крају - ко није хтео у ропство отишао је у шуму.)
Препоруке:
17
27
8 петак, 17 јануар 2014 16:40
Дринко Кончаревић
Рђосав,
Увек, кад сам у могућности, наводим извор одакле сам дошао до информације. То је један од услова за писање коментара. Било би добро да прочитате књигу. Можда ће те у својој критици бити прецизнији. То је оно ћему Ви тежите а ја сам сам запазио у Вашим текстовима. О злоделима Бугара, још почетком шездесетих година, причала ми је једна бака, Тодорка Јанковић из Ниш. Поређење Недића са Бугарима није баш коректно. Један старији човек, партизан, из Јошеве говорио је људима: "да није било Недића не би било ни Срба". И данас нам требају политичари који ће сачувати српско национално биће. Први услов јесте економија. Треба развијати односе "са сваким добро". Учешће у претходним ратовима је десетковало становништво Србије и зато нам треба војна неутралност. Шта нам вреде победе, национално биће, и порази који то нису ако немамо потомства. Сва искуства која имамо морамо поставити у стратзегију нашег не развоја, већ опстанка.
Препоруке:
24
9
9 петак, 17 јануар 2014 16:50
Рђосав
Дринко Кончаревић:
..."да није било Недића не би било ни Срба".

- Гле чуда! - Смедеревци исто то кажу за Љотића. Пошто је био Смедеревац. Па нису ни осетили рат, сем те једне несреће - кад је 5. јуна 1941-ве експлодирала немачка муниција ускладиштена у Тврђави, те побила силан народ на железничкој станици - био пазарни дан.

Питање: да ли због позитивног сећања Смедереваца на Љотића - овога треба рехабилитовати? Изволите - чекам Ваш одговор.
Препоруке:
13
22
10 петак, 17 јануар 2014 17:07
@Djetic
Jeste, tebi ce da objasnjava.
Препоруке:
13
2
11 петак, 17 јануар 2014 17:48
spiritus 1
Хајде да прихватимо да је све тако и да није било шта је било. Поставља се питање како ове, несумњиво добре ставове г. Поповића, (или сличне и нешто раније изнете од стране ВК), спровести у дело, а да се све не заврши на начин како смо навикли: ДСС је у праву, а народ и држава поражени. Јасно је да се питање будућности Србије неће решавати у опозицији, већ у власти, а до ње ДСС може да покуша да дође на три начина, од којих су два, по мени, невероватна: 1.да за њих гласа више од 50% бирача, 2. да са ванпарламентарним странкама и удружењима створе неки фантомски патриотски блок (што је ВК недавно одбио са пуним правом). Трећа, реална опција је да ДСС ПОНУДИ КОАЛИЦИЈУ СНС. У СНС постоји јака проруска струја, назовимо је Томини кадрови, као што постоји ЕУ струја, назовимо је З. Михајловић. Од ове коалиције би и СНС имао користи, јер би могао да "паралише" првог западног фаворита Ивицу, кочничара бр. 1 свих промена. Ако СНС одбије - ДСС добија у сваком погледу, а СНС губи...
Препоруке:
22
7
12 петак, 17 јануар 2014 18:04
spiritus2
ДСС тада постаје стожер не само опозиције, већ целокупне националне и државотворне политике и идеје: подржан од СПЦ, дијаспоре, Русије и евроазијског блока, национално опредељених интелектуалаца и др. Зашто то ДСС већ до сада није урадио, односно зашто бар сад не уради? И то јавно, преко медија, у Скупштини, да чује урби и орби? ПО МЕНИ, ДСС би тада престао да функционише, јер је јако лако заступати ове ставове, а глумећи принципијелну опозицију увек могу себе да сачувају од било каквог изласка из личне лагодне неангажованости, која је, да се не лажемо - исплатива, чак делује морално и париотски (из далека). То је кључ приче о "бити у праву" ДСС: "враћам ти народе мандат, јер имам проблем, а ти га реши па ме опет бирај, па ћу да ти вратим мандат чим наиђе нови проблем, а ти га опет реши па ме опет бирај." Али, као што на почетку рекох: хајде да се правимо да се не познајемо и да кренемо из почетка. Да ли им је стало да Срби и Србија победе, или да они "буду у праву"?
Препоруке:
9
7
13 петак, 17 јануар 2014 18:14
spiritus
Димитрије Љотић је био један од 1300 каплара. Погинуо је у саобраћајној несрећи 23 априла 1945. Никад није осуђен, па судска рехабилитација није ни потребна. Политичка? Његова дела се слободно продају, постоји неколико организација који баштине назив "Збор", многим припадницима његове организације подижу се споменици (видети активности србске акције). Једино га треба сахранити у родном граду и ништа више. Као што и Недића треба достојно сахранити. Питање, међутим, гласи: да ли због свега учињеног српском народу и држави треба судити Јосипу Брозу Титу и Савезу комуниста Југославије?
Препоруке:
15
7
14 петак, 17 јануар 2014 18:49
Gradjanin Srbije
Slazem se da pitanje ulaska u EU, odnosno politicke neutralnosti treba resiti referendumom. Medjutim, tome treba da prethodi ozbiljna javna debata u najuticajnijim pisanim, a narocito elektronskim medijima javnog servisa (specijalne emisije), koja bi podrazumevala suceljavanje stavova najkopetentnijih predstavnika suprotstavljenih stavova. Razume se, u uslovima potpune ravnopravnosti jednih I drugih. Tek tada bi gradjani mogli da dobiju jasniju sliku "o cemu se tu radi" I da iskazu svoj stav. U suprotnom, referendum bi bio farsa. Bojim se da u ovakvoj Srbiji to nije moguce.
Sto se tice vojne neutralnosti,najlepse bi bilo kada se Srbija nikada ne bi vojno svrstavala. Medjutim, trajna vojna neutralnost ne znaci nista ako je ne potvrde velike sile, ili bar neka od njih.Mislim da nam u uslovima uspostavljanja nove globalne arhitekture moci,hteli to ili ne, sledi vojno svrstavanje. Bilo bi pogresno ako bi ono islo u smeru sila koje nam I sada rade o glavi.
Препоруке:
10
3
15 петак, 17 јануар 2014 19:05
Jasna*
Sustina DSSa je "patriotizam" ,al da ne boli.
A kad krene da boli ,oni se povlace .
Milosevica su napadali sa sigurne udaljenosti, u koaliciji sa DS su bili sve dok njihov "patriotizam" nije boleo,a kad je postalo gusto povukli se,sad opet kao za vreme Milosevica napadaju sa sigurne udaljenosti.
Jedini put kad su preuzeli nekakav rizik i izasli "na teren", bilo je onda kad nisu trebali,5.oktobra i imali su svu podrsku neprijateljskog Zapada,ali i tada jedva,Djindjic je pricao kako su satima ubedjivali Kostunicu,a on posmatrao sove.
Препоруке:
15
15
16 петак, 17 јануар 2014 19:33
Sinisa Bogdanovic
Ne verujem DSS-u pa to ti je... A ovaj Popovic mi tek ne uliva poverenje. Da se podsetimo:
1. VK je bio drugar sa djindjicem
2. Prva odluka po stupanju na vlast je pustanje osudjenih albanaca na slobodu (terorista da budem konkretan)
3. Malverzacije u privredi koje u najmanju ruku nije sprecio (necu da kazem da ih je organizovao, ali definitivno se toliko puno nakralo tokom njegove vlasti).
4. Zapustanje situacije na KiM iako je imao dosta vremena da osnazi nase pozicije tamo.
Da pomenemo i nesto dobro, doneo je ustav koji (kako-tako) cuva drzavu, to jeste plus, ali ipak jako mali u poredjenju sa ostalim stvarima.
Na kraju (moj zakljucak), VK je "trojanski konj" opozicije, uvek se pojavi da svojom "legitimnoscu" smanji otpor izdajnickoj vlasti. Ovo sve pise simpatizer DVERI (da ne bude zabune).
Препоруке:
19
20
17 петак, 17 јануар 2014 19:59
Slavomir Srpski, @Spiritus
Питање, међутим, гласи: да ли због свега учињеног српском народу и држави треба судити Јосипу Брозу Титу и Савезу комуниста Југославије?


Umrlima se ne sudi. A to da su najvece zlo naneli bas Srbima sirom bivse Jugoslavije vidimo vrlo jasno.
Препоруке:
12
6
18 петак, 17 јануар 2014 20:05
Slavomir Srpski
Ovakav dug, razlozan, argumentovan tekst o valjanoj alternativi sadasnjoj EU-bezalternativnosti, dugo nismo procitali i imali prilike da o njoj komentarisemo.

Ali avaj, ovde se cuje samo par komentara koji tekst i ne uzimaju u obzir, jedni kazu DSS se plasi, drugi da je krajem 80tih i 90tih DSS bila za vecu integraciju sa EU (cak sve dok nije doslo do proklamisanja "nezavisnosti" Pristine i od onda pritisaka na Srbiju iz EU da se odreknemo dela teritorije, a treci da DSS treba da osvoji preko 50% glasova da bi se nesto menjalo. Dakle NI JEDAN koristan ili konstruktivan komentar, koji cak i ne ulazi u argumente. Izgleda da ovde ovakvi tekstovi konkretni i propozitivni nailaze samo na mrzitelje DSS, koji se onda obareni teo moraju da javljaju ovakvim gornjim nebulozama, koje se svakako ne bave ni sadasnjoscu a jos manje buducnoscu.
Da odgovorim: (nastavak...)
Препоруке:
14
7
19 петак, 17 јануар 2014 20:10
Slavomir Srpski (2)
Da odgovorim:

1. DSS se ne plasi, i jedina stranka danas moze otvoreno da se suprotstavi neokolonijaliznu Srbije i vladi, kao i zapadnim ambasadorima!

2. Dok je imalo logike i smisla da CELOKUPNA Sribija postane ravnopravan clan u EU, nije bilo prepreka na tom putu, pa je do 2008 (pre objave "nezavisnosti" KIM) ta opcija mog;la da se koristi, posto ONDA nije bilo na pomolu bilo kakva Evroazijska zajednica, tek kasnije osmisljena i jos neosnovana (tek u 2015 predvidjaju).

3. To da se ceka da DSS dobije 50% je prosto nerazumno, jer narod ovde nema toliku pamet da prepozna pouzdane i postene, od prodaje demagogije. Dakle to svakako ne moze biti prepreka da se ovakva ekonomsko-politicka alternativa ipak plasira u medijima (tamo gde moze), i da se organizuje alternativa ulasku u EU na vreme. Kao sve ideje, i ova ima potrebu da ovlada u narodu.
Препоруке:
17
9
20 петак, 17 јануар 2014 20:24
NP za Jasnu*
Pobogu, Jasna,kako vam vec jednom ne dosadi to krajnje neumesno ,neinteligentno i krajnje neargumentovano "pljuvanje" po Kostunici i DSS u. Svi su vas na ovom sajtu "procitali",uctivo vam skretali paznju da shvataju sta i zasto radite to sto radite i vi nista !Vi ili imate neki problem ili ste placeni da radite to sto radite .Do nekle mi vas je zao. Ajde sada lepo sedite, procitajte clanak koji ste hitro "izkomentarisali"(sigurna sam da ga niste procitali) ,pa se onda javite ali sa ARGUMENTIMA .
Препоруке:
22
11
21 петак, 17 јануар 2014 21:25
Алекса
Прича о политичкој и војној неутралности Србије је велика будалаштина.Како може Србија да буде неутрална у ситуацији у којој се католичко-германска експанзија на наше просторе циклички поновља(то је за нас ЕУ и не може ни да буде ништа друго)?
Не може да буде неутралан тај који је на културно-цивилизацијској граници.Дајте више,доста 19-вечних снова о самосталним и равноправним народима!Свет је устројен хијерархијски,а наше место у тој хијерархији није завидно.Не можемо да се играмо било какве неутралности.Запад није ни глуп ни наиван!
Срби треба да коначно и јасно изаберу своју страну.Данашња Србија није српска држава.Земља је Србија,али постојећа држава је само параван за операције Запада.
ДСС је одвукао досад доста патриотске енергије. Није време за њихову половичну и туњаву политику.
Черечиће нас као народ, све док се не заштитимо, улазећи у савез са Русијом. Све што је мање од тога је импотентно, као и досадашња национална политика коштуничиног криптоевропејског ДСС.
Тачка.
Препоруке:
22
14
22 петак, 17 јануар 2014 21:45
@Рђосав
Недић није слао трупе ван Србије, што значи да је био војно неутралан"
To što Nedić nije slao trupe van Srbije, nije zavisilo od njega. Nemci nisu verovali Srbima, niti Nediću


"А и политички се није претерано експонирао."

Nije ni imao čime.
Препоруке:
13
4
23 петак, 17 јануар 2014 21:47
spiritus
Чак и ако бих прихватио, поштовани Славомире, (а што да не бих, не мења суштину), Вашу констатацију да сам у групи "мрзитеља ДСС", остаје ми непознат податак, који је верујем Вама, као "волитељу ДСС" познат: да ли је ДСС упознао председника, или руководство највеће странке (СНС), са својим ставовима, новим програмским опредељењима, начинима њихове реализације и користи коју би сви од изнетог имали? И да ли је, након упознавања истих понуђена сарадња ДСС-а СНС-у? Једноставније им је да то заврше са Вучићем, јер самном неће, нисам ја тако добар. ДСС је бесмислено мрзети. То је као да мрзите суботаре (једино су они паметни, једино су они у праву и све пише у "Кули стражари"). А што се тиче суђења Титу: па, баш негде почетком 90-их беше организовано суђење дотичном. На том процесу значајну улогу су имали Никола Милошевић - каснији посланик ДСС, те Коста Чавошки, кум ВК. Али, то је било онда кад је ЕУ била за "целовиту Србију", па нас је целовито залила бомбама. То се сад не рачуна.
Препоруке:
7
5
24 петак, 17 јануар 2014 21:54
Taktičar
Ko zna šta je bolje? U Srbiji svi pričaju jedno, misle drugo a rade treće. Eto vam Tome, Dačiča, Vučića... Neki čak tvrde da je u stvari Đinđić bio najveći borac za Kosovo i da je čak u tu svrhu dozvolio prodaju narkotika iz sefa Komercijalne banke a navodno slikao lažno spaljivanje u Sartidu.Ima ona fraza gde navodno kaže :"Oni nama bombe, mi njima drogu(zapadu)"...Ili da je Vuk najveći borac za interese Srba preko Drine??? Evo npr. Legija kao idol svih mladih obožavaoca militari stila, ispade najveći serijski ubica koga je Srbija imala, naravno posredno. Zato ja pitam: Je li bolje da se foliramo kao rusofili a da ustvari nećemo nikog, ili da se pre izbora zalažemo za neutralnost a posle zovemo iskandere? Ovi iz SNS i DS znaju te trikove...
Препоруке:
7
1
25 петак, 17 јануар 2014 22:00
Робеспјер
Права је штета што нема више људи попут господина Поповића на нашој политичкој сцени. Као што је један од коментатора већ напоменуо, нама требају садржајне изјаве и интервјуи политичара у којима ће народ чути нешто конкретно и паметно. Овај текст управо разобличава целокупно стање не само политичке ситуације, него и нашег друштва у целини. Ако се на време не прикључимо (у почетку макар у својству посматрача) интегративним процесима у евроазијском подручју, плашим се да ћемо опет пропустити историјску шансу (као и увек до сада). Докторе Поповићу свака Вам част и желим Вам пуно среће и успеха у даљем политичком раду! Узгред, нова књига Вам је фантастична!!!
Препоруке:
20
10
26 петак, 17 јануар 2014 22:24
Jasna*@sirotom DSSovcu
"Neinteligentno,neargumentovano,placeni,procitani..." Bas inteligentni "argumenti"!
Medjutim posto ih nemaju sluze se prizemnim.
Ali razumem , tesko je braniti neodbranjivo.
Kriticarima DSSa materijala na pretek, DSSovcima materijala za odbranu, ko vode u pustinji.
Sirotanima ne ostaje nista drugo,nego da vataju na galamu i dreku.
Ne mogu da shvate kako je moguce da postoje takvi ljudi koji ne dele njihovo ushicenje Kostunicom i DSSom.
Ma to moze biti jedino glupi narod i placenici.
Препоруке:
10
17
27 петак, 17 јануар 2014 22:33
Jasna*@teoreticar
Ma sta kazete "neki tvrde Djindjic najveci borac za Kosovo...Potrosio pare od droge na odbranu Kosova".Bas ga je branio ,to smo svi videli.
Kako je onda njegova udovica nezaposlena domacica zavrsila sa pozamasnim imetkom koji je tabu tema u Srbiji.Pitam se samo odakle pare???
Препоруке:
16
2
28 петак, 17 јануар 2014 22:36
Jasna*
Pardon ,"Takticaru",sam uputila predjasnji komentar.
Препоруке:
5
3
29 субота, 18 јануар 2014 00:27
МР
Свака вам част. Бољих предлога шта Срби и Србија треба да раде да би постигли економски напредак у земљи још нисам видео. За овај израз да не треба све јабуке ставити у једну корпу постоји бољи израз на енглеском, тј. не треба ставити сва ЈАЈА у једну корпу (Don't put all your eggs in one basket). Ови наши демонтираше индустрију у Србији и сад је на реду пољопривреда. Пре Др. св. рата економија се углавном базирала на пољопривреди и знамо како је било. Сад не само да се враћамо на исти ниво, него са бесцаринским увозом уништавамо чак и оно што нам је преостало - пољопривреду. Чиме ће Србија отплаћивати дуг кад приходи буду минимални? Продајом земљишта слично предлогу да Грчка продаје своја острва? Не само да је то тужно него и потпуно неразумно. А онда кад Руси ограниче увоз из Србије као дела ЕУ, постаће сиромашан огранак те исте ЕУ. НСПМ заслужује велику похвалу зато што налази овакве људе који стварно нешто знају и објављује њихове стручно потковане налазе.
Препоруке:
15
3
30 субота, 18 јануар 2014 01:06
Sima
Kad je poredba losa,normalno da su i zakljucki losi.Vi srbiju danas poredite sa nedicevom srbijom>nediceva srbija je bila marionetska kvazidrzava od strane nemaca.Mozemo reci da i mi malo licimo na tu drzavu jer i danasnja srbije je marionetska periferija EU.Vi pracate o titovoj srbiji,ona nije postojala.Postojala je kao neki geografski pojam,al od srbije kao samostalne tu nije bilo nista.Znaci pogresne poredbe,vas dovode do pogresnih zakljucaka.Nazalost mi danas jesmo i po malo nediceva i po malo titova srbija.Nit drzava srbija ima samostalnost ko sto nije imao ni nedic,nit stiti svoje interese ko sto nije mogla ni u titovoj jugi.
Препоруке:
6
1
31 субота, 18 јануар 2014 01:11
Sima@da ali
zato sto za razliku od vas koji ste 2008 pljeskali vucicu srbine i tomo vojvodo.I igrali uz oj cetniic ravnogorci po mitinzima srs-a ,dss ni tad nije videla ozbiljne ljude u njima.Drugo i ono najbitnije,vesto manipulisanje.Stano se postavlja pitanje sto dss nije hteo sa radikalima.Kad su to radikali hteli sa dss?jel nije kostunica izdajnik>jel nije dss marionetska stranka iz berlina?ne kontam?kad su to radikali kao vecinska stranka kudili i molili dss da sa njima grade srbiju?sta se krijete iza demagogije radikala,koji su pre podne mrzili sebe a poslpodne i sebe i ceo svet./Vidimo i sami sta je iz te politike izraslo ,jedan vucic alek i toma diploma.I da ,moram vas na zalost podsetiti.Nadam se da cete izdrazati.Srbija je zahvaljujuci bas tom DSS,usvojila jednu rezoluciju po kojoj je srbija vojno neutralna.I da samo narod na referendumu,moze promeniti tu odluku.
Препоруке:
9
4
32 субота, 18 јануар 2014 01:16
sima@rdja
Netreba rehabilitovati ni nedica ni ljotica.Jer su bili saradnici fasisticke nemacke.Ali,bez obzira na tu pravnu radnju,srpski narod nikad nece zaboraviti srpsku maju Milana Nedica.Pitavam ja vas,gde bi srpski narod sa ndh zavrsio da u italijanskoj zoni nije bilo saradnje cetnika i italijna,a u srbiji nedica?dal pod nozom ko onih 700 000 u jasenovcu?mali vise mi srbimo volimo svoju glavu,od prazne demgagije vas komunista.
Препоруке:
6
2
33 субота, 18 јануар 2014 01:30
Gogi @SINISA BOGDANOVIC
Nikad Vojislav Kostunica i Zoran Djindjic nisu bili drugari.Cak sta vise,i politicki su se razisli 92 godine kad je Kostunica napustio DS.Sto se tice njihove saradnje u raznim opozocionim delovanjima,to je drugo.Pa necete valjda reci da su Canak i Kostunica drugari?Pa,i oni su bili koalicioni partneri 2000 godine.Politika je kompromis.Nije istina da je to bila prva odluka,prva odluka je bila da srbija konacno bude DRZAVA.Tu su svi nesto patriote,satro gistro.A,ovamo vam nesmeta sto smo 10 godina ziveli u jednoj praciji i kao mi smo srbija.Samo sto niko osim nas ne zna da smo drzava.Ali mi to jesmo,to sto nas osim irana niko ne priznaje to je kao bitno?Ma jok.Pustanje siptara je bio tezak kompromis radi clanstva srbije u medj.organizacije.Nismo li slicno gledai i u reziji Slobe Milosevica.Sankcije rep sprskoj?Samo srpske patriote na ovom sajtu to drugacije gledaju.Pa i slobine usputke i poraze dizu u nebesa,a prinudan nimalo drag kompromis kostunice nazivaju najvecom izdajom.
Препоруке:
12
5
34 субота, 18 јануар 2014 01:32
gogi@sinisa bogdanovic
Slazem se sa vama da je bilo malverzacija 2004-2008 godine.Nastavio se jedan trend pljacki i sumnjihvih privatizaije od 2000 godine.Ovo iskreno nije mi jasno oko napustanje pozcija na kosovu.Mi smo tih godina pokusavli da radimo na tom pitanju u SB UN,i odbili uz pomoc rusa atisharijev plan.Pa malo li je ?Ono sto je najbitnije,nije posle silaska voje kostunice sa vlasti 2008 godine nestala srpska drzava na severu.I to mora da udje u istoriju ,da su srpsku drzavu na sveru predali Vucic,Dacic i Toma.Sto se tice dveri ,dok ne shvate da je politika kompromis velike vajde nema od njih.Bolje biti direktni ucesnik i kontrolor necega,nego samo posmatrac katastrofe.Odgovorno tvrdim da je novi sad danas vise srpski i bolji grad,nego pre godinu i po dana.A,Dveri su zamerili onim njihovima sto su odlucili da preuzmu odgovornost i uzmu stvari u svoje ruke.I da u nekim svojim resursima sprovode svoju politiku.
Препоруке:
8
4
35 субота, 18 јануар 2014 01:36
@spiritus
Nikola Milosevic,nas uvazeni istorica i veliki srbin.DS je osnovo i napustio vrlo brzo,i osnovali on i kosta srpske liberale.Tako da nikad nije bio clan DSS.
Препоруке:
9
4
36 субота, 18 јануар 2014 07:54
spiritus
@Робеспјер
Права је штета г. Робеспјере што таквих људи има ПРЕВИШЕ за ово парченце земље. А да би Вам било јасније, прогуглајте: "Минел", приватизација, 2005, Ненад Поповић, стечај, катастрофа. Може и фк "Партизан". После су се послови раширили по Русији. А Устав је европски, а не неутралан. Много је поштених и принципијелних за ово парченце земље.
@@
ДС је основана у стану ВК. Никола Милошевић није био историчар, али јесте био ПОСЛАНИК ДСС-а у републичкој Скупштини од 2004.
Препоруке:
7
14
37 субота, 18 јануар 2014 12:14
Sinisa Bogdanovic
@gogi - Kompromis u polici NE POSTOJI! Evo, da ne pricamo o nama, uzmite npr Siriju. Da li mislite da je doslo do "kompromisnog" resenja izmedju Rusije i amerike, ili je Car Putin dao raketne sisteme, poslao brodove i rekao NJET? Da se vratim na nas: Izmedju nas i "medjunarodne zajednice" (mada je to eufemizam za imperiju - da li iko misli da se male zemlje tu nesto pitaju???) nikada nije bio kompromisa vec samo pretnje i ucene sa njihove strane! Dakle, uvedu nam sankcije pa kazu da blokiramo Drinu, bombarduju nas pa kazu da potpisujemo "dejton" itd (primera je na zalost jako mnogo). Tako da ne mozemo govoriti o kompromisu oko pustanje ubica na slobodu. Nisu oni politicki zatvorenici vec dokazani teroristi i ubice! Da li bi isto tako bio za "kompromis" (t.j. njihovo pustanje na slobodu) da su nekog tvog (ne daj Boze) ubili? Nesto ne verujem... Da se vratim na VK - on je zajedno sa djindjicem, cankom i ostalom balavurdijom rusio Srbiju (a ne milosevicev rezim). Nastavak
Препоруке:
3
5
38 субота, 18 јануар 2014 12:22
Sinisa Bogdanovic
@gogi - pruzao je podrsku djindjicu kada je krenuo da rusi sve institucije drzave, bio je "neobavesten" i na sve to isporucio najvise generala i vojnika. A to je bila vec 2002 kada su stvari na medjunarodjnoj "sceni" pocele vec ozbiljno da se menjaju. A sto se tice severa KiM, nije nista pomogao - zna se sta znaci pomoc okupiranoj teritoriji (ne da se salju reci podrske vec nesto drugo). I toliko je bilo afera da nemam reci (to sto su drugi krali jos vise, nikako ne opravdava VK). A kada vec pominjes DVERI, jesam njihov simpatizer, ali im zameram veoma "soft" pristup (koji je hvala Bogu poceo da se menja). Duhovnost i pravda koju oni propagiraju je svojsvena samo uredjenim drustvima a ne (na zalost) moralnom ambisu kao sto je Srbija sada (jednostavno ljudi ne razumeju masovno o cemu oni pricaju). I samo da dodam (posto pomenuste milosevica), on je za mene izdajnik ali se suzdrzavam od loseg pisanja jer je ipak platio glavom.
Препоруке:
2
4
39 субота, 18 јануар 2014 14:19
gogi@bogdanovic
kompromis je jedno,a drugo je ponizno ispunjavanje svih zelja.Da,cak i tu je doslo do kompromisa.Prvo nato nije bombarodvo siriju,jer nije imo podrsku celog nato.Nego samo amerike i francuska.Drugo asad je ostao,ali ce biti izbora i narod ce odluciti i tamo koga oce.Naravno,to ce biti asad.Trece,nuklerano oruzje ce biti unisteno u siriji.Pa nije bas da asad i putin nisu napravili kompromisije,ima ih i te kako.Zasto izrael i indija neuniste svoje?srbiji je bilo u intersu da udje u mejd.insituticije.Ako mislite da nije ,onda vasa defincija drzave je verovatno slicna marsovcima.Da kompromis,ustupak mi vama te teoriste vi nama medj,clanstvo.Ja nisam rekao da je to mio i drag kompromis,daleko od toga.Ali,moramo se napraviti granice usputaka,preko kojih dalje nema.Mislim da je 2008 godina pokazala koje je granica imzedju usputaka i kad je njet evropskoj zajednici.To je oko kosova,nema ustupaka oko rezolucije 1244.Covek koji glasa za dveri i smatra da je milosevic gradio drzavu
Препоруке:
3
1
40 субота, 18 јануар 2014 14:21
sima@bogdanovic
a pritom da je izdajnik.Ja sam jedan od 160 000 srba izbeglih 91 iz hrvatske.Znaci ja sam platio cenu resavanja srpskog pitanja samo u krajini.Pa cutim,eto i ja sam strado od ustupaka.Ustupak je bio vens ovenov plan.Na osnovu cega je izruceno toliko, generala na osnovu zakono o saradnji sa hagom.Iz cega je to proisteklo,pa iz dejtona.Iz cega jos iz clanstva SRJ u UN.Znaci ovde likkujemo svi zajedno ,hahah kosovo nije drzava nije u UN.A vidim da vama opste niej smetalo to sto mi nismo bili 90-ih.Pa sto onda poricete da kosovo nije drzava?Drugo isporucio je da,ali kako ucenama il pretnjom?il sve jednim vladinim avionom u hag.Otisli su kao gospoda,dostajanstveno da vode zadnju bitku.Pricam naravno o generalim SRJ.sIGURNO ne pricam o secikesama babicu,marticu i hadzicu.Jel mladic otisao>naravno da nije.Ko ga je cuvao,nadam se da svi znamo.ste je pocelo da se menja?ajde osvesite se ,ja stvarno postujem ruse i ja sam ovde protiv ulaska srbije u eu.Ali,dajte malo realnosti.
Препоруке:
3
1
41 субота, 18 јануар 2014 14:22
sima@
Ta ista rusija brani svoje interes kroz mehanizme UN.Na one iste koje bi bi da bojkujete.Stvar je vrlo jasna bila ,pa vi vazite.Ste je bolje da srbija isporucuje generale,il da nebdue clan un.pa bi dve drzavve bile na balaknu takve.Kosovo i mi.Sta se menja?recite to irackom narodu 2003 i 2011 libijskom oni nisu nista primetili da se menja.Sirijski jeste,drago mi je.Ali samo zato sto je to jedina ruska baza u sredozemlju tamo.Ono sto je bitno to je veciti cinizam srba.Kad pricate o kosovu,svesni naravno,puna su vam usta 1244 rezolucije .Prosto se upljuvate pricajuci i pozivajuci se na nju.Kad pricate o rep srpskoj ,nemoze do daha da dodjete pricama o dejtonu.Znaci na sve se pozivamo na UN.Kad te un naciju traze neke obaveze,a pa znate mi smo rusofili mi sa bracom irancima cemo da rusimo ovaj svet.Dvostruki standardi koje primenjujemo i nerealnsot za medj.politiku su nam izgleda jaca strana.Pozivamo se na sta valja ,znaci dejton da ,hag ma jok.Clanstvo u un da ,ali samo bez obaveza.
Препоруке:
2
1
42 субота, 18 јануар 2014 14:24
SIMA@BOGDANOVIC
Znate sta najlakse je reci mrs un,mi vise ne saradjujemo sa vama.Ali,onda republiku srpsku ce da brane valjda kinezi.Mi ovako ravnodusni na sve cemo valjda da branimo kosovo.Znaci 13 godina se sva nacionalna politika bazira oko temelja UN,i njenih rezolucija.I onda se nadju nerealni ljudi koji se tri sekunde pre toga pricali o UN,da kazu hag jok.Sto rusi nisu zagrizli i rekli kako je ovo lakrdija od haga?srbi nemojte da izrucujete.Nego je posle 13 godina haga jeremic zakazao pravu raspravu o hagu.Svaka cast i hvala rusima i na toj podrsci i na kritici hagu.Ali,osim tih zustrish reci nista drugo mi nismo videli.Da rezimiram svoje vidjenje.Srbija iz ove perspketive moze samo da se poziva na UN i njegovo pravo.To pravo naravno ce da brane rusi,Kao takodje neko kome iz ove perspektive to navjise odgovara.Ali onda treba biti dosledan tome.Vi miliste da je meni drago sto je ceo vojni i politicki vrh ove zemlje u hagu?nadam se da nemoram da dajem odgovor.Ali to je kompromis.
Препоруке:
5
0
43 субота, 18 јануар 2014 14:27
sima@bogdanovic
sto se tice kosova,da vidim koja je razlika evo nek se jave neki srbi sa severa pa nek mi kazu.A mozda ste i vi kompetentni.Koja je razlika izmedju 2000 godine i 2008 godine?razlike nema srpske drzve je bilo tu i 2000 i 2008.Sto se tice afera,kakve afere.Miliste na one mafijase koji muljaju dole sa siptarima pa onda se to prepisuje nasoj drzavi?pa koja drzava nema mafiju?ceo beograd pun mafije,amerika saradjuje sa mafijom sad samo na severu nesmeju ulje bez placenog pdv da prodaju siptarima.Kaki sverc ,kaki bakraci.Sad mi licite na brankicu stankovic.Kosovo glavno mafijasko leglo,a mi sad imamo problem sa par svercera vunenih carapa.Sto se tice dveri ,mlada energicna ekipa.Ali nerelanost i idealizovanja sveta.To tako ne funkcionise.Demokratija i hriscanstvo su dva vrlo uska pojma.Ali grditi drzavu na svatanjima crvke i svetosavkog nacionalizma ,pa dajte molim vas.
Препоруке:
4
2
44 субота, 18 јануар 2014 19:06
Г.С.
Све је објашњено,свака ситница.Јасно је да је свако даље бактање са Бриселом наставак пропадања Србије.Нема друге но прекинути ту агонију,већ данас.Један телеграм Бриселу,најлепше жеље и поздрав.
И шта онда?
Ево шта,одахнућемо сви,осећаћемо радост,коначно можемо да се посветимо себи,јер то дугујемо себи.Радимо и маштајмо,предузимајмо акције и временом ће се све коцкице сложити у један диван мозаик.Можемо да расправљамо и да се посвађамо,ако је то неопходно.Али и то је лепше него бактати се са ЕУ у коју нико живи више не жели да уђе.Не кажем да нам неће пасти на ум да за десет година почнемо неку нову варијанту,али сада је она луксуз,јер имамо само један избор,да бринемо о себи и да поштујемо себе,јер само тако ће нас други поштовати.
Препоруке:
4
2
45 субота, 18 јануар 2014 20:15
Sinisa Bogdanovic
Za Simu/Gogija, mada sam nesto dojma da je ista osoba u pitanju. Elem, procitao sam prvi i drugi komentar (jedva), a posle stvarno nisam mogao jer je bilo tesko lupetanje. Dakle, vi se slazete da treba predavati svoj narod, teritoriju, delove drzave, ljude koji su nas branili i sve ostalo zarad "medjunarodne zajednice"? Da li treba da objasnjvam da "medjunarodna zajednica" ne postoji, vec samo interes "imperije" i njihovi sateliti. Dakle, dokle god nas oni biju i ucenjuju ne moze se govoriti o "dvosmernoj saradnji" (i kakve sve ponizne eufemzme izmisljaju). Dakle, ako si slabiji (a to jesmo bili jer bez zastite krupnih igraca nemas sta da radis), onda i moras da ispunjavas sta ti kazu. Ali budi covek i to lepo priznaj, a ne sada da "pontijevski peres ruke i savest". Milosevic je bio izdajnik jer je predao RS, RSK i KiM, dozvolio da polusvet zavlada i za to sve su Srbi morali da mu sude. VK je pustio ubice Srba na slobodu, i tu nema trunke opravdanja. Predao je generale...
Препоруке:
3
1
46 субота, 18 јануар 2014 20:20
Sinisa Bogdanovic
i ostale vojnike hagu i to jos pravdao "zakonom". Koji bre zakon, pa tada je vec bilo jasno da se tamo samo sudi Srbima, ono sto je usledilo je samo bilo "naknadna pamet", ali od nekoga ko sebe naziva "drzavnikom" to sve izgleda jako smesno (i zalosno). Umesto da zavede red, on je samo nastavio da razara Srbiju i sve institucije koje su postojale. Jeste, glasam za DVERI jer su neukaljanog obraza a samo takvi ljudi su nam potrebni, a ne ucenjeni "kompromisti" koji moraju da slusaju sta im amabsade narede.
Препоруке:
8
1
47 субота, 18 јануар 2014 21:55
The Clash
U kojem životu ovih običnih ljudi Srbija može biti neutralna i nezavisna?!
Препоруке:
8
7
48 недеља, 19 јануар 2014 22:04
Игор
Економска решења која нуди Поповић у најмању руку нису ништа неозбиљнија од европропаганде која нам се годинама пласира, а мени чак делује и реалније и допадљивије, с обзиром на традицонално непријатељство Запада и пријатељство Русије према нашој земљи.
Препоруке:
11
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер