субота, 20. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Украјина: Насилне демонстрације у Кијеву против обнављања дијалога са Русијом

Kоментари (55) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 24 новембар 2013 19:04
Jadnici
Ovi sirotani ne znaju sta rade. Narodi mnogih clanica EU, sutra bi glasali za izlazak iz Unije kada bi njihova vlast sprvela novi referendum.
Препоруке:
188
7
2 недеља, 24 новембар 2013 19:04
Драган
Стварно заглупљена раја. Иако су имали прилику да виде како пролазе источне земље које се приклоне ЕУ - нјима то није довољно! То је трећи други глупости. Онај ко је интелигентан може сам интелигенцијом да увиди на туђем примеру о чему се ради. Мање интелигентан не схвата на туђем примеру - мора на својој кожи да осети. А они без памети и интелигенције (каквих у Србији има поприлично) чак и када осете на својој кожи - ни то им није довољно - и даље срљају у пропаст!
Препоруке:
162
5
3 недеља, 24 новембар 2013 19:04
Mnogo bre ,,Jevropljana,, citavih 30 iljada :))))
Posto su tri dana okupljali sve anti-slovenske i anti-pravoslavne elemente, uz organiziran prevoz i bacanje ogromnih para skupili su 30-35.000 fasita iz zap. ukrajine, tatara, cigana i nesto cifuta, sa ciljem da izazovu sukob.
Em ih je malo (u odnosu na milionski Kijev i 42 milionsku Ukrajinu) em im je vreme proslo.... ne lozi se niko vise na Jevrounijatske bajke :))

Ali za sada rade odlicno u korist Rusije. Izazvace sukob Ogromnih razmera, a to je ono sto ceka pola Ukrajine na jugu i istoku, i strateska ruska vrhuska, uz ogromnu podrsku ruskog naroda :))

Samo neka produze ovako, vreme za rat je vise nego dobro... da je Volodja bolje trazio ne bi nasao hehe

Tad ce se videto KO zivi u ukrajini i dokle je istorijska i drzavna Ruska Zemlja... Lepo se zahuktava :)
Препоруке:
144
10
4 недеља, 24 новембар 2013 19:13
Србин
Нису 20000, или више, заведених или незаведених грађана, читава Украјина. Ако им се попусти, онда значи да нема права и да управља и одлучује бандитизам мањине над већином.
ХАЈДЕ ДА СКУПИМО ИСТО ТОЛИКО УКРАЈИНАЦА КОЈИ МИСЛЕ СУПРОТНО ОД ОВИХ ЕУ "ДЕМОНСТРАНАТА" - ШТА БИСМО ДОБИЛИ? ХАОС, КОЈИ УПРАВО ЕУ И НАТО ЗАПАД ХОЋЕ.

ТО ЈЕ ЛИЦЕ И НАЛИЧЈЕ ЕУ: БАНДИТИЗАМ, ЦИНИЗАМ, ЛАЖ, ПРОПАГАНДА, АНТИПРАВО.

Ватиканско - ЕУ фалангу у Украјини треба РАЗБИТИ. А ЛИЦЕМЕРНА ЕУ НЕКА ТРАБУЊА, У ЊЕНЕ НАМЕРЕ, ЊЕНУ ИСКРЕНОСТ НЕ ВЕРУЈЕ ВЕЋИ ДЕО ПЛАНЕТЕ.

Ми, Срби, смо осетили и данас осећамо и трпимо "благодети ЕУ права и хуманости".

СМРТ ЕУ ФАШИЗМУ - СЛОБОДА НАРОДУ !

А ОВЦЕ НЕКА СКАЧУ У АМБИС !
Препоруке:
143
8
5 недеља, 24 новембар 2013 19:23
Др
Украјински досовци, ако се стидите свог православног словенства, идите у Пољску, али Малу Русију не можете одвојити од своје матице.
Препоруке:
141
9
6 недеља, 24 новембар 2013 19:27
Страдија
Све што ће добити од еу је понеки џепарац и понека путна дневница за изабране изузетних,а онда стижу војне базе,веома повољни кредити(за поједине који буду радили) да их могу трошити у мегамаркетима за западну робу друге,треће класе,а зими ће их уместо гаса и струје грејати мисао да изузетни обраћају пажњу на њих,понекад,можда!
Препоруке:
115
5
7 недеља, 24 новембар 2013 19:29
Demonstracije za propast
Srbija je petog oktobra razbijena kao država. Srpstvo raspolućeno. Srbi naterani na Srbe. Ukrajina nije zapadna civilizacija. Kao takva biće razbijena da se ne oporavi. Razbiće je kvinslinzi po nalogu svojih mentora. Velika Ukrajina se uvek može okrenuti Rusiji i zato je ona trajna pretnja. Jaka Ukrajina ne treba zapadu. Pregovori su metod za njeno razbijanje i svakoliko pokoravanje. A može biti i etničkog čišćenja...Braćo, ne dajte onima koji razbijali Jugoslaviju priznavanjem Hrvatske da rabiju i rođenu zemlju!
Препоруке:
101
8
8 недеља, 24 новембар 2013 19:35
Velibor
Demokrate?
Ne. To su fasisti koji se predstavljaju da su demokrate, kao nacional-socijalisticka stranka u Nemackoj tokom dvadesetih i tridesetih godina proslog veka.
Kada im ne odgovara pokrecu nasilne akcije i ne prekidaju dok fizicki ne isteraju svoje ciljeve do kraja.
Препоруке:
101
6
9 недеља, 24 новембар 2013 20:11
МР
Ето, тако би изгледала држава састављена са Србијом и Хрватском. Боже мој, какво лудило.
Препоруке:
97
4
10 недеља, 24 новембар 2013 20:24
Јанко
Обманути људи, или надрогирани уличари, или содомити, или плаћеници и тајни агенти Запада и Ватикана.
Препоруке:
88
5
11 недеља, 24 новембар 2013 21:19
Харун ал Рашид
Евроунијатски фашисти на делу.
Препоруке:
80
5
12 недеља, 24 новембар 2013 21:19
Рђосав
Е, тачно ово би се догађало у Београду да Влада Србије случајно објави да прекида ЕУ-интеграције! Скочио би цели ДОС, са све шерпе и лонци и пиштаљке и чегртаљке...

- Зато Вучко чини праву ствар: у Европу, безрезервно - и безалтернативно! Па ако притисак против Европе заиста нарасте (али реално, а не на неком интернет-порталу као НСПМ) - ништа лакше: шта, па ви у ствари нећете у Европу? Па одлично - ево одустајемо од Европе. Али у `зрелој` ситуацији.

Дакле - ништа лакше: као што је Дачке пре пар година цинично ускликнуо: `хоћете у Европу? - ево ја ћу да вас уведем!` - тако може сада да каже: `а шта, па ви нећете у Европу? - ево ја ћу да вас разведем`...
Препоруке:
27
72
13 недеља, 24 новембар 2013 21:31
има нешто
Митинг,контрамитинг..
Улоге се мењају.
Некад прогањах контрамитингаше по београдској калдрми,неки им викаше:овцееее,где сте кренуле?
А сада,сад навијам за контрамитингаше.
Дели нас 17 година,готово пунолетство.
Све је исто само супротно у држави Украјини.
Ми смо у међувремену пробали ту Вукову,Веснину и Зоранову демократију.
И добро знамо где смо данас.
Препоруке:
91
9
14 недеља, 24 новембар 2013 21:31
Драган Катун
дал су ту опет ови српски ,,специјалци,, из ,,отпор,,-а. Оранжеви овог пута проћи нећете, ал ће те бар опет да узмете кинту спонзорима.
Препоруке:
74
4
15 недеља, 24 новембар 2013 21:33
Mundus
@ Јанко
... или све то поменуто заједно.
Препоруке:
30
3
16 недеља, 24 новембар 2013 21:43
Бране, Италија
Реално Украјини је место у ЕУ, као и Русији уосталом.
Препоруке:
12
111
17 недеља, 24 новембар 2013 22:00
Јован Т.
Изгледа да и код Украјинаца има доста будала, као и код Срба. Надам се да је ово мањинско мишљење и да ће победити проруска струја.
Препоруке:
79
6
18 недеља, 24 новембар 2013 22:03
Рђосав
има нешто:
Ми смо у међувремену пробали ту Вукову,Веснину и Зоранову демократију.
И добро знамо где смо данас.

- А ти ли си, шатро, преобраћеник? Ајде?! Трик питање за тебе и остале наводно преобраћене:

- да ли сте за то да један булевар у Београду понесе име Слободана Милошевића?

Наравоучение: нема преобраћених. Сви смо остали с исте стране барикаде. Само неки сада боље лажу...
Препоруке:
35
26
19 недеља, 24 новембар 2013 22:14
Lela
Kao u Beogradu tokom natootporaske revolucije.
Препоруке:
52
6
20 недеља, 24 новембар 2013 22:19
јбгбгд
Од украјинских унијата потичу и хрватски генерали Маракач и Червенко....
Препоруке:
68
6
21 недеља, 24 новембар 2013 22:19
đoko
Jadna im majka,jaka je ljudska iluzija i želja da bude što biti ne može.Ako su činjenice neumoljive,to gore po činjenice.Neka malo pogledaju svoje prethodnike,žrtve iste histerije,neka ih pitaju-usreći li ih Evropa ili su samo bedniji nego pre.
Препоруке:
46
4
22 недеља, 24 новембар 2013 22:19
Страдија
Организовати демонстрације против еу и западног терорисања и пљачкања Србије!
Препоруке:
55
3
23 недеља, 24 новембар 2013 22:21
SNS-ovac
@Jadnici

Grešite, većina građana, čak i značajan deo onih koji glasaju za Janukoviča su proevropski opredeljeni!
Da se taj referendum raspiše u Ukrajini ubedljivo bi pobedila opcija za EU.
Samo da ne zaboravite i da je prilikom referenduma za nezavisnot Ukrajine tada i većina Rusa u Ukrajini glasala za nezavisnot.
Uostalom sve te statistike su i javno dostupne, tako da nemojte širiti dezinformacije po portalu!!!
Препоруке:
10
98
24 недеља, 24 новембар 2013 22:39
Istoricar
Mislim da ukrajinska opozicija treba dobro da se zamisli za svoju buducnost ako mogu da okupe samo 50000 ljudi. To je porazavajuce i siguran sam da DS u Srbiji moze da skupi vise ljudi. E, kad su ljudi nemocni, kao ova uktrajinska opozicija, onda mozemo ocekivati nasilje... Treba necim kompezovati ovaj neuspeh opozicije...
Препоруке:
47
3
25 недеља, 24 новембар 2013 22:42
c_l
Ukrajinski biznis u Rusko vodjstvo su nasli zajednicki interes.

Nacisti iz Ljvova i drugih gradova Z. Ukrajine ne vide bas daleko.
Препоруке:
45
4
26 недеља, 24 новембар 2013 22:49
Иоанн Дубињин 1
Ово што се сада одиграва је ситница. Важно је ово: проблем Украјине је нерешив, без обзира било да се приклони Западу, или Москви. Она је толико хетерогена, да јој на дуже стазе нема опстанка у овом облику. Језичке и верске супротности су нерешиве договором. Једино решење би било раздвајање језичком линијом, која се добрим делом поклапа и са конфесионалном разликом. За Србе: грубо речено, Украјина је једна врлоооо вееелика БиХ. Линија раздвајања менталитета, језика, конфесија иде од североистока на југозапад – завршава се на молдавској граници. Поједностављено речено: све што је источније од ње је руско-православно (то укључује и целу црноморску обалу, са Кримом, наравно), све западније је унијатско и скроз-наскроз затровано антируско: то су, ако наставимо оно поређење са БиХ: “потурице“. Е, сад замислите како је могуће доћи до споразума, јединства и слоге са њима? За њих постоји само једна политичка максима: све што је антируско = сјајно! Наставак следи:
Препоруке:
76
5
27 недеља, 24 новембар 2013 22:50
Иоанн Дубињин 2
Наставак: Дакле – чак и у немогућем случају да се Украјина у целини мирним путем сједини са Русијом, Русија би само била оптерећена милионском петом колоном унијата. Једино стварно решење у перспективи је подела: ако може милом, одлично, онда милом – а ако не може милом – онда ће, зна се како, само то не треба прижељкивати. За сада је ситуација “клацкалице, клатна“ или како већ хоћете – а како ће на крају бити: видеће се, али овако не може на дуже стазе.
Препоруке:
63
5
28 недеља, 24 новембар 2013 22:58
Јагош Москва
Хитлер југенд поново маршира на Исток. Помоћи ће им сузавац. Ето иде Јушћенко на белом коњу са НАТОМ да им помогне. Био сам у Керчу са козацима, када су НАТОВЦЕ, који су дошли на егзерцир, руске и украјинске бабе отерале, нису им дале да се искрцају са бродова.
Велики Стаљин је смирио Мађаре и Аустроугарску. Нису писнули када су делови припали Украјинцима. Ти исти хитлеровци, сада хоће да врате те територије у Европу и то са целом Руском Украјином. Европска Унија ће пре признати Лвов и Ужгород независном државом (као Косово - метод исти) него што ће Харков, Запорожје, Одесу и Доњецк примити у своје фашистичке редове. Украјина, као и Србија, тамо не пристају, за њих нема места. Изузев као Хитлерово робље, за крематоријуме, да граде крваве путеве. Цар Путин чува православље.
Препоруке:
70
2
29 недеља, 24 новембар 2013 23:07
јбгбгд
@Иоанн Дубињин
Све је то тачно што сте написали, али увек има изузетака од правила.У западној Украјини има и Русина који не желе да буду Украјинци, него им се више свиђају културне везе са Москвом. Уосталом, на тој тромеђи скоро истоветна словенска племена дала су материјал за настанак бар неколико новијих словенских нација у зависности од насталих граница и доминирајућег политичког утицаја.
Препоруке:
41
1
30 недеља, 24 новембар 2013 23:13
1984
Grešite, većina građana, čak i značajan deo onih koji glasaju za Janukoviča su proevropski opredeljeni!


Па када је толико Украјинаца за ЕУ зашто нису убрзано ушли у ЕУ док су на власти били онај рошави и Тимошченко и док је народ био потпуно залуђен са ЕУ шареним лажама?

СНС-овац, ајде признај да си Чедин ЛДП, тј. НАТО колона.
Препоруке:
61
2
31 недеља, 24 новембар 2013 23:16
Драган
Ма то Јевропа не врши притисак на Украјину. У овом тренутку ту су најбољи, како је Путин и предложио - трилатерални разговори: Русија-Украјина-ЕУ.Украјина је дубоко подељена земља и ту нема решења које би ишло само на једну страну. Ако се мисли сачиувати Украјина целовита мора се наћи решење које колико-толико одговара већем делу. То значи мало ЕУ а мало више Русија. Ове који су за ЕУ треба ставити у услове ЕУ - па да виде како је, после неколико година добар проценат од оних који имају и мало интелигенције би се истрезнио од ЕУ пијанства.; а они који се ни поред лошђег искуства не би истрезнили, ионако ништа не вреде - њих и треба препустити ЕУ, али здрав део Украјинског народа сачувати са Русијом.

Но, ако Европа неће тако, онда Русија да примени сву моћ коју има да целу Украјину присаједини Евро-Азијској Унији.
Препоруке:
29
2
32 недеља, 24 новембар 2013 23:20
Ma ne zanosite se...
Kad se odlucuju krupne stvari o kojima zavisi tok istorije, to se zavrsi Ratom.

Za ukrajinu je vec sve jasno, ponavlja se period ratovanja sa Zapadom (Poljacima) oko privoljavanja kom Carstvu. Ovo je zagrevanje...

A ubrzo ide i glavna ,,zurka,, i Rusija se kao i Zapad priprema za to. Toliko.

Na fore i fazone moz da otimas od srba, kod Rusa je to malo ,,drugacije,,

Takodje na delovanje obeju strana su bitni i rezultati na drugim Frontovima. SItuacija u Siriji je bitna i za Juzni Tok i za akcije u ukrajini.

Sto bi se reklo: Ce se borimo, pa ce vidimo. Kraj ce da kaze. Kini je jasno da ce posle Rusije ona doci na red, pa nije cudo da posalje koju armiju (milion dva) na zapadni ,front,.
Sta je dobro, a sta lose ovde ?

Lose je sto jos uvek propagandne lazi drze dobar deo Slovena (mada se lece)

Dobro je sto Rat ne odgovara Zapadu, Rusi ce dobiti sta im treba, zauzeti pola ukrajine i zabiti civiju, a zapadu treba Ukrajina Jevropska za dalje rovarenje unutar Rusije
Препоруке:
44
2
33 недеља, 24 новембар 2013 23:32
Београђанин
Ово је само још један показатељ да питање чланства у ЕУ ни најмање није демократско питање, нити питање интереса већине грађана, него интерес мањине богатих који присилно угуравају државе у ову заједницу, представљајући је, и рекламирајући је, као тобож интерес и жељу обичниг људи.

Да није тако, не би организовали ове демонстрације, наранџасте револуције, Отпор, не би палили нашу скупштину и уништавали гласачке лчистиће. За нашу владу чланство у ЕУ није избор ни жеља, него НАРЕДБА.

Да ли се код нас ИКАДА водила отворена, демократска дебата ЗА и ПРОТИВ чланства? Има ли референдума можда??

А испирају нам мозак медијским сервисом европске (у, сав сам претрнуо) Србије.
Препоруке:
49
2
34 недеља, 24 новембар 2013 23:35
Београђанин
Ово је само још један показатељ да питање чланства у ЕУ ни најмање није демократско питање, нити питање интереса већине грађана, него интерес мањине богатих који присилно угуравају државе у ову заједницу, представљајући је, и рекламирајући је, као тобож интерес и жељу обичниг људи.

Да није тако, не би организовали ове демонстрације, наранџасте револуције, Отпор, не би палили нашу скупштину и уништавали гласачке лчистиће. За нашу владу чланство у ЕУ није избор ни жеља, него НАРЕДБА.

Да ли се код нас ИКАДА водила отворена, демократска дебата ЗА и ПРОТИВ чланства? Има ли референдума можда??

А испирају нам мозак медијским сервисом европске (у, сав сам претрнуо) Србије.
Препоруке:
15
2
35 понедељак, 25 новембар 2013 00:00
Hanibal Lektor
Poslednji popis pokazuje da Pravoslavci u Ukrajini čine oko 85% stanovništva,podeljeni su u tri Autokefalne crkve,Ukrajinsku,Kijevsku naslonjenu na Moskvu i još jednu Ukrajinsku na zapadu Ukrajine koja je nešto bliža Moskvi.Oko 8% su Unijati ili ti oko 4 000 000 i oko 2% su Katolici,tako da nemožemo tu govoriti o nekom verskom cepanju Ukrajine jel je ona pretežno pravoslavna zemlja čak 85% stanovništa,ali je i Etnički prilično homogena oko 83% su Ukrajinci.
Препоруке:
33
1
36 понедељак, 25 новембар 2013 00:35
Влајко
Е луде једне где сте кренуле. Па осврните се на Пољаке, Бугаре, Румуне, Мађаре(погледајте шта Виктор ради да би опстали Мађари), Словенци и да не набрајам више. Док други бар они паметни гледају како да се окане ЕУ ви протестујете. Боље да учите на туђим грешкама, него да осетите на својој кожи.
Окани те се Еу ћорава је то работа...
Препоруке:
22
2
37 понедељак, 25 новембар 2013 00:56
Ултравизитор
Протествују привилеговани који не желе да губе привилегију као неки код Срба који 15 године продају јаја за бубреге причом о ЕУЧ Милица Делевић, па ова нова и онај Ружић, па цела страховлада и њене фамилије које тортуришу цео народ у Србији. Дакле, демонстрације оних који се боје равноправности. Они желе да остану равноправнији у односу на сиротињу у фазону Београд је свет, Круг Двојке не може да чека...Чека се контрамитинг, а он ће бити буран
Препоруке:
35
2
38 понедељак, 25 новембар 2013 01:29
Евет ефендија
За ове демонстрације је подељено доста новца- преко фејсбука је ишао позив активистима. За 3 сата стајања плаћано је 100 гривни (1€ = око 10 гривни), а доплаћивано је још 10 гривни за ношење транпарента, као и за сваког кога поведу са собом. Очигледно је да је неко прижељкивао обојену револуцију, само што се није окупила критична маса. еу бирократе су одмах након објављивања застоја у евроинтеграцијама најавиле подршку опозицији. Паре су врло брзо стигле...

Чињеница је да доста Украјинаца жели у еу, као што су и многи Срби то желели 2000. после пада Милошевића, али је и чињеница да је проруска струја више него јака. Само некакво балансирање је може сачувати у садашњем облику, а то јој неће дозволити ни еу, ни Русија.

Украјинци нису свесни до које мере ће им економија страдати, као ни колико ће трајати евентуалне даље евроинтеграције. У сваком случају су заборавили колико су осиромашили када су започели евроинтеграције после оранж револуције.
Препоруке:
18
2
39 понедељак, 25 новембар 2013 01:53
šarena laža
Ovi su se skupili da demonstriraju za EU dok kod nas ni deseti deo se ne bi skupio protiv, uvešće nas u tu šarenolažiju a da se pošteno nećemo ni skupiti, niti demonstrirati, jao Srbijo!
Препоруке:
12
0
40 понедељак, 25 новембар 2013 02:18
opasno
Clanice EU postaju i clanice NATO. To je cilj zapada, da instalira NATO u Ukrajini i da otijera rusku flotu sa Krima, koji je ruski ali ga je Hruscov poklonio Ukrajini.Naravno da ovo Rusija nece dozvoliti.Zato ovo nije nimalo bezazleno.A dio naroda Ukrajine misli da ce im ruze cvijeteti u EU, a ne znaju da ce za 200 eura raditi u stranim kompanijama u svojoj zemlji, i to dok tim kompanijama bude odgovaralo.
Препоруке:
9
2
41 понедељак, 25 новембар 2013 05:36
IIpocbeтap
Ове демонстрације су биле најављене месецима унапред за данашњи дан!

Тако да уопште не треба да чуди. Према проценама западних медија, од „50 до преко 100 хиљада људи” демонстрирају у Кијеву.Организатори кажу - 100 хиљада, новинари кажу - 50 хиљада, а овај који извештава о свему томе каже да му изгледа као - 10 хиљада.
На овом видео снимку се види да је било далеко више од 10 до 20 хиљада, како наводе званични извори.

http://www.rferl.org/content/ukraine-demonstration-eu-association-agreement/25178404.html

То уопште није нека цифра. У Кијеву живи 3 милиона људи. У Украјини живи 46 милиона људи.

Да скупе три милиона на демонстрације, онда би већ било нешто.

Осим тога, Кијев је град који је у прозападној половини Украјине. У Дњепропетровску, Доњецку, Одеси итд. су сви за Русе.



Нема ништа од овога. Запад је изгубио Украјину, а Путин свакако неће дозволити грађански рат.
Препоруке:
15
1
42 понедељак, 25 новембар 2013 06:46
Batisuta
Честитам народу Украјине и држави на сјајној одлуци јер се ради о избору између живота (савеза са Русијом) и смрти (ЕУ).Због ЕУ и њихове транзиције за ових 13 година је нестало минимум 500 хиљада људи грађана Србије који су помрли од немаштине,болести! Сваки дан у Србији десетине људи умире од глади и болести али то нема на Б92 или Првој.
Препоруке:
21
3
43 понедељак, 25 новембар 2013 10:31
Neša
Porazi za SAD/EU u skorije vreme: Afere sa prisluškivanjima, kriza u SAD, Sirijska kriza, početak gradnje "Južnog toka" u Srbiji, Ukrajinsko NE za EU... Izgleda da stvari kreću na dobro ali se plašim reakcije Zapada. To su neljudi!
Препоруке:
13
2
44 понедељак, 25 новембар 2013 10:53
Достојевски
Причати о Украјини можемо ако знамо позадину сукоба а то је да је од око 46 милиона украјинаца њих чак десетак милиона покатоличених украјинаца , ту је ватикан показао агресивни фашистички прозелитизам и покатоличавање .
Али суштина рата Запада тј. НАТО-а и ЕУ против православне Србије / Русије али и против шиитског силама не можемо знати ако не разјаснимо феномен такозваних обојених револуција тј. рушења режима у свим земљама да би Вашингтон довео своје марионете на власт . Све о обојеним револуцима ко је заинтересован да нешто сазна то може сазнати на сајту COLOR REVOLUTIONS AND GEOPOLITICS . Револуцију у Србији водио је НАТО-југенд покрет ОТПОР по прецизним инструкцијама такозване НЕНАСИЛНЕ БОРБЕ по методама специјалног рата оперативца ЦИА Џина Шарпа . Књигу Џина Шарпа Путин је забранио у Русији . Неуспјелу револуцију за свргавање Путина водио је и води ОТАЦ такозваног АРАПСКОГ ПРОЛЕЋА садашњи амбасадор УСА у Москви Мајкл мек - Фол стручњак за Русију са Стенфорда
Препоруке:
12
1
45 понедељак, 25 новембар 2013 11:01
Достојевски
Путин је знао да долазак Мајкла мек Фола у Москву 2012-те значи директни амерички напад на Русију јер је амбасадор Мек Фол у Америци сматран за експерта за Русију . Његов играч је стипендиста са Јејла - гдје је чувено озлоглашено братство ЛОБАЊА И КОСТ Скал енд Боунз такозвани блогер Алексеј Наваљни вођа америчке револуције у Русији , а том сатанистичком тајном реду припадали су Буш сениор и Буш јуниор као и још три или четири америчка председника . Ту амерички естаблишмент регрутује своје агенте као Алексеј Наваљни . Револуција по методама ненасилне борбе се у Србији звала ОТПОР , сада долазимо до Украјине - тамо се зове ПОРА . У Русији је американци зову ОБОРОНА на челу са Мајклом Мек Фолом и Алексејем Наваљним . Као и са гаријем Каспаровим . Издајници из покрета ОТПОР су у Београду сада регистровани под називом ЦАНВАС организација а ти бандити Срђа Поповић као и Иван Маровић још од 2009-те спремали су крвопролиће у Египту и за рачун УСА чији су агенти су рушили Мубарака
Препоруке:
12
1
46 понедељак, 25 новембар 2013 11:12
Достојевски
Дакле зло у јадном исламском свијету такозвано АРАПСКО ПРОЛЕЋЕ изазвале су америчке обавештајне службе . Отац цијелог арапског пролећа је Мајкл Мек Фол актуелни амбасадор УСА у Москви , то је браћо ратни злочинац који је крив за сву крв невиних људи од Туниса и рушења Бен Алија до растурања Либије , убиства нашега брата пуковника Гадафија , преко крви народа Египта преко крви у Сирији која је грдно мучилиште итд итд . Сада да објасним методе кориштене у АРАПСКОМ ПРОЛЕЋУ и те револуције . Рађене су по детаљним инструкцијама оперативца ЦИА Џина Шарпа - његове књиге Путин је забранио у Русији и по методама МРЕЖНИХ РАТОВА Пентагона кориштењем друштвених мрежа Твитера , Јахуа , Фејсбука а све те мреже достављају податке америчким службама као НСА Еда Сноудена . Пентагон има такозвану сајбер команду за вођење мрежних ратова путем друштвених мрежа . На њеном челу је генерал Крејг Алекзандер масон 32-ог степена који живи у Њујорку . Русија до недавно није имала своју сајбер команду !
Препоруке:
10
1
47 понедељак, 25 новембар 2013 11:28
Достојевски
Како се воде МРЕЖНИ РАТОВИ путем друштвених мрежа . Те америчке друштвене мреже као ФЕЈСБУК су направиле картотеке људи широм планете који да би били регистровани на њих морају оставити , нажалост ДОБРОВОЉНО , своје детаљне податке . Како су американци рушили рецимо Египат тј. Мубарака ?
Па фино , још 2009-те су послали агенте на терен , као и приликом рушења Слобе испитивали су терен , поткупљивали опозиционаре на терену , оснивали марионетске медије плаћене из Карнеги фонда , или института НЕД или парама УСАИД-а . А мрежне ратове водио је Пентагон путем Фејсбука и Твитера . Када су испипали терен и видјели циљне групе које су им склоне тим категоријама корисника друштвених мрежа су из централа америчких служби / путем друштвених мрежа су слали ГЕНЕРИСАНЕ ПОРУКЕ , нпр. ајмо рушити Слобу , чувено ГОТОВ ЈЕ , или АСАД ЈЕ ЗЛОЧИНАЦ , или НАПРЕД ЈУЛИЈА ТИМОШЧЕНКО , итд итд . А знали су циљне групе јер су корисници приликом регистровања нпр. на Фејсбук остављали своје НАВИКЕ-ВОЛИМ ПРОМЕНЕ
Препоруке:
6
1
48 понедељак, 25 новембар 2013 11:33
Moravac
Hiljade huligana rusilo je sve pred sobom u Kijevu a vlast skoro nikog uhapsila nije.Da li je to moguce na divljem(Demokratskom zapadu)
Препоруке:
3
2
49 понедељак, 25 новембар 2013 12:15
Бранко Ивић
Према последњим статистичким подацима,преко 18 посто грађана Украјине су Руси.

Украјина је практично подељена на западну,источну и Крим,који је посебна прича.

Зар неко заиста мисли да ће Русија препустити Украјину ЕУ и НАТО пакту ?
Препоруке:
8
0
50 понедељак, 25 новембар 2013 14:08
Мистер Х
@ Рђосав
"Дакле - ништа лакше: као што је Дачке пре пар година цинично ускликнуо: `хоћете у Европу? - ево ја ћу да вас уведем!` - тако може сада да каже: `а шта, па ви нећете у Европу? - ево ја ћу да вас разведем`..."

- Не сме он то ни да помисли, камоли да каже. О чињењу да и не говорим.
Препоруке:
3
0
51 понедељак, 25 новембар 2013 15:50
Jasna*
Svaka zemlja ima svoje DOS ovce!
Препоруке:
7
0
52 понедељак, 25 новембар 2013 16:17
Jasna*
Sve ovo isto bi se desavalo i u Srbiji.Zna to vrlo dobro petooktobarski "oslobodilac"Kostunica,zato mu je sigurnije da izigrava mlaku antievropsku opoziciju.Jer sta bi ne daj boze kad bi osvojio vlast!?Bio bi prestravljen,nacisto.
Morao bi izvoditi policiju na narod i to na isti onaj deo ("urbani",petooktobarski) koji je koliko juce "oslobodio"!
Препоруке:
3
0
53 понедељак, 25 новембар 2013 18:30
Peter RV
Ovo je bilo za ocekivat.
Mobilizacija sektaske opozicije pod kontrolom NGO-a Zapada da bi se stvorili 'peto-oktobarski uslovi' za obaranje vlade i dovodjenje nekog ukrajinskog Kostunice.
Tesko da ce se ovo desit, jer je Janukovic sigurno razumio sto se desilo sa Milosevicem.
Препоруке:
2
0
54 понедељак, 25 новембар 2013 19:58
roadrunner
SNS-ovac
@Jadnici

Grešite, većina građana, čak i značajan deo onih koji glasaju za Janukoviča su proevropski opredeljeni!
Da se taj referendum raspiše u Ukrajini ubedljivo bi pobedila opcija za EU.
Samo da ne zaboravite i da je prilikom referenduma za nezavisnot Ukrajine tada i većina Rusa u Ukrajini glasala za nezavisnot.
Uostalom sve te statistike su i javno dostupne, tako da nemojte širiti dezinformacije po portalu!!!


Slagaste debelo i ostadoste živi!

Evo ovde rezultata referenduma 1991. crno na belo
, gde se vidi da je ubedljiva većina za ostanak SSSR svuda, osim u tri regiona Galicije (Ivano-Franovsk, Lavov, Tarnopil), u uže područje grada Kijeva(gde je približno 50/50)

http://www.electoralgeography.com/new/en/countries/u/ukraine/ukraine-referendum-on-the-preservation-of-the-ussr-1991.html
Препоруке:
4
0
55 среда, 27 новембар 2013 22:37
Ватикан, колонијалисти и мењачи новца не мирују
Има ту и деце која ништа не разумеју, опседнутих видео игрицама и холивудским сликама, чијим се андреналином манипулише исто као тада код нас. Када се суоче са резултатом, велики део, без посла и перспективе ће само гледати екслузивност оних 1-5% за које се сада боре, али ће бити касно, ако већ није сада, јер повратка одатле нема без огромних жртава и трагедија, опет обичног света.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер