Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dinamika nasilja

Komentari (132) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 16 novembar 2013 12:50
teletabis
"Sličnu funkciju izbacivanja iz „društvenog ugovora“ imala je i Dačićeva izjava da „Srbija neće da žrtvuje svoju budućnost zbog deset hiljada ljudi“, uz ekskludirajući pozdrav za neposlušne – „Nek' im je sa srećom!“. Masovno isključenje svojih građana iz „društvenog ugovora“ manifestuju samo tzv. degenerirajuće države. Kod njih vlast, najčešće diktatorska ili uzurpatorska, počinje da unutar jedne države, tajno i neformalizovano, stvara novu državu koju čine nosioci vlasti i samo oni građani koji tu vlast prihvataju."

I šta više reći? To je to. A veliko zlo nas tek čeka, i oni koji sumnjaju doživeće ga.
Preporuke:
227
2
2 subota, 16 novembar 2013 12:51
Mićko
Kako da ga zaustavimo? Postoji li kakav savet u pogledu toga? Koje društvene snage tome mogu da se odupru? I kako?
Ja priznajem da nemam baš mnogo pojma. Mogu ponešto da okačim na "zid",da "lajkujem" tuđe "postove", da razgovaram i ubeđujem,da se učlanim u stranku, da nagovaram nekog da se učlani u DSS, Dveri ili SRS, da odem na protestni skup...i šta dalje? A od svega ovog - prilično mrka kapa. Sve to radim - i dalje se osećam kao da sam sam samcit.Kao da promovišem potrebu izgradnje rakete za Mars.
Preporuke:
174
1
3 subota, 16 novembar 2013 12:53
mrks
sami sebi ubrzavaju svoje "skoncanje", istovremeno odbacujuci da uopste i razmisljaju o takvoj mogucnosti. Vrlo brzo ce biti onako kako narod kaze:
...ko visoko leti....
Preporuke:
98
1
4 subota, 16 novembar 2013 13:06
Definisati neprijatelja
Kako je jasno i razumljivo sve kad se govori istina. Ovo je mozda najvazniji tekst prof. Antonica, jer, ako je tako kako on vidi stvari, a svi vidimo da je tako, ovo moze da bude i poslednji ili jedan od poslednjih njegovih tekstova. Jasno je kao dan da mi mozemo da cutimo koliko hocemo, oni nece odustati. Oni ce TO braniti do poslednje kapi srpske krvi. Zato je vazno da onaj ko zna, moze i sme, jasno i javno definise sta je TO i KO je TO sto ga od Srba brane oni sto vladaju Srbijom i Srbima. To ce, na kraju, morati da se kaze, jer oni ubrzavaju dogadjaje i dan odluke da li cemo se pokunjiti ili braniti sve je blizi. Da bismo znali kako, moramo znati od koga se i sta branimo.
Preporuke:
116
0
5 subota, 16 novembar 2013 13:08
cisto onako
Ja vec duze vremena imam utisak da nam neprijatelji spremaju gradjanski rat. Nisam siguran u kom obimu, mozda samo u Beogradu posto se tu resavaju sve stvari u Srbiji. Cini mi se da i poslednji pasus g.Antonica sluti nesto slicno.
Preporuke:
128
1
6 subota, 16 novembar 2013 13:12
Božidar
Odlično, analitično, temeljno. To će uostalom mnogi reći, ja bih dodao - kao što je i očekivano. Interesuje mi kakve su pravne posledice moguće za promotere ove politike kada se - a to je neminovno, i to uskoro - pokaže da se radi o nacionalnoj izdaji?
Preporuke:
99
1
7 subota, 16 novembar 2013 13:16
Forever Jang
E moj profesore, sad će Đuka ponovo da VAs optuži da pretite njegovom patronu PPV-u, najvećem, najlepšem i najpametnijem vođi, pa Vi nemojta da ga tužite. Nije dovoljno samo otkriti zlo, treba se protiv njega i boriti.
Preporuke:
119
1
8 subota, 16 novembar 2013 13:19
Boris
Upravo je sve ovako kao što uvaženi profesor kaže. Neka nam je Bog na pomoći.
Preporuke:
85
2
9 subota, 16 novembar 2013 13:20
Ljiljana
Ni više ni manje od ovoga, izvanredna analiza!
Preporuke:
93
1
10 subota, 16 novembar 2013 13:24
Tajna policija
Vlast koja javno priprema teror svojih neistomislecih gradjana i gradjanski rat na toj osnovi je antidrzavna, antinarodna, ona je opasno zlo koje na nase oci narasta. Cini se da se pripremaju dogadjaji po najlepsem ustaskom projektu Srbe na Srbe. Mi cemo izginuti, oni preziveti i Srba i Srbije, plan je, vise biti nece. Srbi, ostali smo sami. Vojska je nato-servis, policija pretorijanska garda, crkvene nedostojnike preveli na svoju stranu, jos im je kamencic u cipeli Artemije i njegove katakombe, spomenuse ga prvi put, sto govori da su odlucili da javno zarate sa Srbima. Ima li Bog jos neki plan sa nama ili ne pomaze jer nema kome da pomogne?
Preporuke:
104
1
11 subota, 16 novembar 2013 13:30
Gas
Meni je sada jasno kako su Jevreji mirno i poslusno, bez protivljenja ulazili u gasne komore. Mi vidimo kud ovaj put vodi i ostajemo nemi na njemu. Sta je to sto nas blokira?
Preporuke:
129
2
12 subota, 16 novembar 2013 13:37
gordana
pozdrav za gospodina Antonica. perfektno
Preporuke:
80
1
13 subota, 16 novembar 2013 13:39
@Gas
Mi vidimo kud ovaj put vodi i ostajemo nemi na njemu. Sta je to sto nas blokira?

Kukavicluk.
Preporuke:
131
1
14 subota, 16 novembar 2013 13:42
Goran Jevtović
Vrlo je važno shvatiti da ova "degenerirajuća država", odnosno diktatorska i uzurpatorska vlast, jeste okupatorska ispostava koja ostvaruje ciljeve i interese agresora.
Veštim igrama, prevarama i velikom količinom novca instalirani su da nas dokrajče.

Otuda ovolika brutalnost u uništavanju države i sopstvenog naroda, a pritom osećaju se komotno i bezbedno i bezskrupulozno nastavljaju dalje.
Njihova snaga nije u metodama vladanja koje primenjuju, već u onima koji im čuvaju leđa i kojima su se zakleli na vernost.
A to su zapadne sile sa svim svojim kapacitetima.
Preporuke:
146
8
15 subota, 16 novembar 2013 13:51
Marko
Bravo. POstoji samo jedna greska u tekstu. Srpeskom rezimu je samo privremeno vazno da njihovu politiku Srbi sa Kosova podrze. Oni ce ionako uskoro biti dijaspora ili vec jesu.
Rezimu je neophodna podrska Centralne Srbije, narocito Beograda, a tu rezim ima bezuslovnu podrsku. Prosetajte pijacama i cucete da PPV-a obozavaju do idolopoklonstva.
Preporuke:
83
4
16 subota, 16 novembar 2013 14:02
Dragan
U svim raspravama vezanim za tiraniju u Srbiji se nekako izostavlja činjenica da je stanovništvo sa područja Severna Mitrovica, Leposavić, Zubin Potok, Zvečan u februaru prošle godine održalo referendum gde se izjasnilo protiv uključenja u Klinton-Tačijevu pseudo-državu (http://sr.wikipedia.org/wiki/Referendum_na_severu_Kosova). Vlast je jednostavno postupila suprotno demokratski iskazanoj volji naroda.
Mene ne iznenađuje bezobrazluk vlasti u Srbiji kojiko me brine pasivnost i slugeranjstvo samih Srba u Srbiji. Potpuno odsustvo želje da se zaštiti slabiji, potpuno odsustvo solidarnosti a o želji za pravdom ili želji za slobodom da i ne govorim. Sa ovakvim poslušnim podanicima režim će osnovati mnoge bezbenosne službe za borbu protiv rodoljuba i žrtvovati desetine i stotine hiljada građana zarad dobrobiti "većine".
Preporuke:
90
1
17 subota, 16 novembar 2013 14:03
Stanić Milan
Neko, od pametnih ljudi jednom reče:" Ljudska glupost se može pobediti samo onda,kad se stvari doteraju do apsurda."
Meni,lično nije problem(ponavljam se po 100-ti put) što ovi "Briselci" terorišu narod na KiM,takvom agresijom da bi zaista zavideo i drug DŽugašvili,nego inercija najvećeg dela srpskog korpusa koji ne samo da to nemo posmatra,nego ide za tim nesretnim Vučićem kao omađijani.(Ja bi zaista molio znalca iz socijalne psihijatrije da objasni ovaj fenomen).NA drugoj strani ne tako mali broj umnih i pošteni ljudi uočava i ukazuje već godinama na ovaj problem,ali to izgleda kao glas očajnika,šovinista i desničara.I šta sad?Zamislite,šta će se desiti sa desetine i desetine hiljada ljudi koji će arogancijom biti isključeni iz svoje države jer su pogubljeni svi orjentiri i kompasi( a bogami i džipies).Voditi jednu državu u ovako teško vreme nije isto što i peći rakiju.
Preporuke:
79
6
18 subota, 16 novembar 2013 14:13
Jos jedan "tribalac"
Mislim da zadnji tekst razbija konciznoscu i analiticnoscu. Mislim da ce dalja eskalacija nasilja ici ka politickim partijama i pokretima a ne prema huliganima i huliganstvu jer ko hoce da razmisli zna da je Vucic izuzetno snazno pozicioniran medju navijacima i da je i pre dolaska na vlast mogao da ih kontrolise. Navijaci koji izazivaju incidente redom imaju policijske legitimacije i propusnice. Ranije su oni imali izvestan politicki izraz od suprostavljanja Milosevicu do prozivke Tadica pred Putinom, ali ostaje izuzetno uocljivo da nikad nisu zvizdali ili prozivali Vucica sto objasnjava da svoju moc crpe od krugova bliskim Vucicu. Dolaskom Vucica na vlast svrha navijaca je da nasiljem sprece javnost da razmislja o situaciji u klubovima i savezima i kriminalcima koji su tamo pozicionirani, sto nam jasno stavlja do znanja da politika Tadica ili Vucica nikad nije bila za njih problem i da je toboznji patriotizam navijaca upravo to - toboznji.
Preporuke:
73
1
19 subota, 16 novembar 2013 14:13
Nikita Panin
Maestralan tekst. Bravo!
Preporuke:
72
1
20 subota, 16 novembar 2013 14:16
O kako je lepo biti glup . . .
...stoka ume da nervira, gutaj sta ti se servira!
Preporuke:
61
1
21 subota, 16 novembar 2013 14:18
Saša Vujičić
Dobar dan ljudi.
Jedno je sigurno, došlo je vreme da se organizujemo i da demokratskim sredstvima zaustavimo ovo izdajništvo na delu.
Napominjem demokratskim sredtstvima i zakonitim.I to je moguće. Znam da je moguće.
Da bi bilo kakvo naše delovanje imalo pozitivan učinak, potrebni su nam predstavnici koji će privući pažnju naroda, a svojim autoritetom dati potrebnu snagu Ideji preporoda Srbije.
Na umu su mi nekoliko naših ljudi:
- Miroslav Lazanski- zato što je pored svega što nije i što jeste, čovek je patriota, domoljub( i ovo je srpska reč). Svaki punoletni građanin zna ko je Miroslav Lazanski. Najbitnije od svega, jedan je od uticajnih na javno mnenje. Ni on ne ćuti naciji istinu o svim proteklim vlastodršcima. Nije kukavica i nije korumpiran. Nije.
- Đorđe Vukadinović
- Slobodan Antonić
- Ljiljana Smailović

Potreban nam je javni protest njih četvoro, pred Ustavnim sudom Srbije uz našu podršku. Cilj nam je primorati RTS da izvesti.
Preporuke:
72
5
22 subota, 16 novembar 2013 14:21
Vera Sobat, Vojvodjanka, Srpkinja
Gledam ovaj video-snimak, pa se pitam:Ovi ljudi sto su psovali i drali se, ZASTO ONI NISU PREPRECILI PUT maskiranim razbojnicima koji su protrcavali pored njih, posle razbijanja kutija!??????
Preporuke:
40
4
23 subota, 16 novembar 2013 14:26
spiritus
Bojkot nije uspeo. Jer da jeste Gračanica ne bi imala gradonačelnika, Orahovac i Hoča ne bi glasali, kao ni Novo Brdo. Ili je samo sever Kosova sveta srpska zemlja? Nije, naravno, uspela ni Vlada Srbije, tek i tzv vlast i tzv patriotska opozicija su međusobne obračune obavili tamo gde im to ne smeta: preko leđa Srba sa KiM. Da je postojala patriotska opcija, pomoglo bi se ljudima oko Marka Jakšića (Ristiću, Joviću i ostalim) da zagospodari srpskom populacijom i realnu moć počne da uspostavlja i van KiM. Ali, to projektovanoj vlasti i još projektovanijoj opoziciji u Beogradu ne bi odgovaralo. Zato je ovo najidealnije: eliminisali smo zajedno stvarne narodne predstavnike i realnu snagu, popićemo piće u "Krugu dvojke" (mislim na kafić) i nastavljamo partijska prepucavanja. Priče o demokratiji su ovde beskorisne kao i priče o klasnoj borbi. Pozivanje na bojkot je bila greška, baš kao i Vladina politika "srpske liste". Ali, sad je sve jedno. Vašington će dati gradonačlnika severne Mitrovice.
Preporuke:
19
23
24 subota, 16 novembar 2013 14:31
Hrišćanin
Kako zaustaviti kvislinge u pokušaju potpunog uništenja Srbije i srpskoga roda:
1.) Umnožiti ovaj tekst gospodina Antonića u milion, a bolje u dva ili tri miliona primeraka
2.) Na svakom koraku svako od nas mora širiti istinu o stvarnom stanju stvari u okupiranoj Srbiji
3.) Uz pomoć patriota i donatora iz Srbije, dijaspore i Rusije osnovati slobodnu srpsku televiziju
4.) Pokrenuti bar 2-3 slobodna štampana medija
5.) Svaki pojedinac mora nastupati hrabro i biti spreman na žrtvu, kao što su bili spremni i slavni preci naši
6.) Koliko god bili moćni ili mislili da su moćni, kvislinzi su uplašeni i svesni da su veoma ranjivi i upravo zato tu činjenicu treba iskoristiti
7.) Kada se krene u napad na kvislinge, njihova "vojska" se brzo raspada jer su plaćenici i reč hrabrost i ljubav prema Otadžbini su za njih nepoznati pojmovi
8.) Svako od nas mora biti svestan da samo bratskim odnosom i slogom sa sunarodnicima možemo pobediti dušmane.
Pozdrav čitaocima, gospodinu Antoniću i redakciji NSPM.
Preporuke:
100
1
25 subota, 16 novembar 2013 14:36
Siniša
Bravo. Još jedan dodatak uz ovaj odličan tekst.Vlada Vučić-Dačić je slanjem svoje "specijane političke policije" da razbije glasačke kutije u Kos.Mitrovici. Čitaoce ovog sajta ne treba posebno podsećati kako je Hitler, trebajući povod da napadne Poljsku, preobukao svoje dobrovoljce iz redova SS kadra i kako su oni "napali" Nemačku.
Preporuke:
55
0
26 subota, 16 novembar 2013 14:38
Vera Nastasovic
Lakne mi malo kad vidim da postoji još poneko u Srbiji ko ima snage, znanja i hrabrosti da iznese javno svoje stavove i viđenja stanja u Srbiji. Čuvajte se, takvi ljudi su Srbiji više nego potrebni.
Preporuke:
65
0
27 subota, 16 novembar 2013 14:44
Sve je laž
Ova beskrupulozna trojka na vlasti(Dačić,Vučić,Nikolić), i njihovi goniči na terenu(Vulin,Pantić,a i Oliver Ivanović)kao i Marko Đurić, iDrecun, dala je ogroman doprinos razvoju Demokratije u svetu - Izbori 17.11.2013.g. ući će uanale kao prvi slobodni i demokratski Izbori, nakojima će se glasati pod prisilom, odnosno,glasaćesamo oni koji su na to naterani.Da li će međunarodni posmatrači rutinski da izjaveda su Izbori bili "fer,slobodni i demokratski"?Sa DS-om se nikad ni u čemu nisam slagao, ali suu pravu kada kažu da je u Beogradu na sceniDiktatura (kao da nije bila za njihovog mandata).Antonićeva argumentacija je toliko ubedljiva, da mu"drugosrbijansci" neće moći ništa daospore. Demokratsko je pravo svakog građanina ponaosob, da glasa ili ne glasa. Terati ga na to,predstavlja kršenje osnovnih ljudskih prava.
Preporuke:
63
0
28 subota, 16 novembar 2013 14:51
vemi
@Hriscanin:

Fantasticno! Kad krecemo?
Preporuke:
48
1
29 subota, 16 novembar 2013 14:55
Saša Vujičić
NastavakProtest pred Ustavnim sudom Republike Srbije je bitan jer je to jedina institucija koja svojim delovanjem može da poništi protivustavan Briselski sporazum Nikolić-Vučić-Dačić-Tači-Ešton. Od momenta potpisivanja sporazuma o IBM-u, zajedničkom upravljanju međudržavnom granicom-border, izvršni i zakonodavni organi Republike Srbije su prešli granicu zakonitosti i ustavnosti, da ne detaljišem sa ergo.Problem se uvećao kada su se sudije Ustavnog suda Republike Srbije ućutali. Ne daju javnu ocenu ustavnosti Briselskog sporazuma, po preporuci Vlade. Oni su najslabija karika u njihovoj tragediji.Zamislite sliku, Lazanski, Vukadinović, Antonić i Ljiljana pred Ustavnim sudom, svaki dan u isto vreme, zajedno zahtevaju donošenje presude o ustavnosti Briselskog sporazuma. Ta presuda odavno kasni za donošenje u zakonskim rokom po prvom takvom podnesenom zahtevu grupe građana. Da isteramo na čistinu ustavnost.
Preporuke:
52
0
30 subota, 16 novembar 2013 14:59
Miloš Kikić
@ Marko: U pravu ste kada konstatujete da se režim svojom kampanjom obraća Srbiji a ne Severnom Kosovu, ali kada bi se neke novine u Srbiji osmelile da objave ovaj tekst i omogućile javnu polemiku o njemu, pitanje je da li bi režim imao bezuslovnu podršku o kojoj takođe pišete.
Nijeddne novine se, naravno, neće odvažiti da to učine jer bi vrlo brzo nestale sa kioska.
Preporuke:
52
0
31 subota, 16 novembar 2013 15:07
DR
Tekst je odličan, ali ne postoji analiza rešenja problema tj kako se odupreti ovom vidu nasilja.
Preporuke:
28
2
32 subota, 16 novembar 2013 15:13
Saša Vujičić
Ovo je 3.deo.
Imamo još jedan adut.
To su studenti Pravnog fakulteta. Među studentima na pravnom fakultetu treba tražiti podršku za ocenu ustavnosti briselskog sporazuma. Treba nam javna Deklaracija studenata pravnog fakulteta o njihovoj oceni ustavnosti sporazuma o IBM-u, zajedničkom upravljanju međudržavnom granicom-border.
Treba nam njihov referendum sa, ako je moguće, barem 95% izlaznošću i da se svaki dan skreće pažnja slučajnoh prolaznika na tih 95% stručnih mišljenja studenata Pravnog fakulteta i njihovih profesora, naravno.
Dragi moji srpski mislioci, dajte da se organizujemo.
Javno pozivam našeg poštovanog Antonića, Vukadinovića, Lazanskog, Ljiljanu Smailović i sve dobronamerne ljude da se organizujemo i da zajedno svakodnevno pozivamo sudije Ustavnog suda da rade svoj posao. Te sudije su im najslabije mesto.
Kada srušimo IBM, počeli smo Preporod Srbije da sprovodimo u delo.
Tu sam za svaku podršku.
Preporuke:
57
0
33 subota, 16 novembar 2013 15:22
Marko
PPV i klika oko njega su primitivna verzija svojih vlasnika iz Vašingona. Ono šta je Patriot Act u fašističkim SAD-u, to su novi zakoni koje hunta iz Beograda uvodi, ono šta je Homeland Security u fašističkoj SAD, to je nova tajna batinaška agencija koju profesor spominje, ono što je paljenje Rajhstaga u nacističkoj Nemačkoj ili rušenje kula u Njujorku '01., to je razbijanje glasačkih kutija u Mitrovici.

Ono što zastrašuje je činjenica da građani Srbije u ogromnom broju podržavaju uništenje svoje sabraće na Kosovu i Metohiji. Ratosiljajući se Kosova, neuki i samoživi narod Srbije misli da će se osloboditi balasta koji ih, eto, vekovima drži prizemljenim. Oni ne shvaćaju da će i oni doći na red. Ti zakoni i agencije batinaša koje hunta uvodi će se jednog dana upotrebiti protiv onih koji budu bojkotovali recimo GMO ili vakcinaciju koju hunta naredi.
Preporuke:
72
1
34 subota, 16 novembar 2013 15:41
Dragan
@ većinu komentatora
Imaćete priliku sutra uveče da izađete na ulice Beograda i proslavite uspeh bojkota, ako možete i toliko da uradite. Naravno režim će pokušati da spreči narod da da podršku Srbima sa severa KiM i izvešće na ulice policiju. Ako izađete u velikom broju policija neće moći da spreči proslavu.
Preporuke:
71
0
35 subota, 16 novembar 2013 15:52
Raspucin
Vojna hunta americkog generala Sisija je ubila minimum 1000 Egipcana koji su na miran nacin branili JEDINOG i PRVOG Predsednika IZABRANOG na tu funkciju, bez obzira sta ko mislio o MB on je IZABRAN i LEGITIMAN Predsednik.Cetvrti Rajh nije ni prstom mrdnuo, cak mu i pomazu, da bude gore sada su navukli Rusiju da prodaje oruzje Nacistima da bi joj sutra zabili noz u ledja zajedno sa turcinima svakojakih vrsta.Na slican nacin ce podrzati sve saradnikeOni bez sile nece otici, silom, prevarama i lazima su vas okupirali i porobili, sila ce vas OSLOBODITI.
Preporuke:
37
9
36 subota, 16 novembar 2013 16:01
1984
Od izvođenja Srba u stroju na birališta, do odvođenja Srba u stroju na gubilišta put je kratak.
Preporuke:
102
0
37 subota, 16 novembar 2013 16:05
drago.ca
Što reče Đorđe: Srbija je Farma.
Nema ovo ko da pročita a još manje da razume.
Preporuke:
57
2
38 subota, 16 novembar 2013 16:07
Sasa Vujicic
Nije istina da gradjani Srbije u ogromnom broju podrzavaju odbacivanje naroda na Kosovu i Metohiji. To nije istina.
Problem je to sto su gradjani izgubili veru u sebe da mogu bilo sta da promene.
Potreban je neko koga poznaju i kome veruju da im kaze da mogu da promene vlast. To su : Miroslav Lazanski, Ljiljana Smailovic, Djordje Vukadinovic, Slobodan Antonic. Ovim redom.
Preporuke:
46
1
39 subota, 16 novembar 2013 16:07
Dejan
Verovatno će vlast po ko zna koji put da uhapsi Mladena Obradovića i još nekoliko pojedinaca.Ako Srbija i dalje bez protesta ćuti, možda se okuraže da krenu dalje, jer je stara i ogromna želja "Druge Srbije" da se razračunaju sa Koštunicom lično. Ako DS nije to hteo, došapnuće već oni tu ideju ovima koji su sada na vlasti.Problem za Vučića i Dačića je što nije samo kosovska politika trula. Ekonomonija je u lošem stanju.Odakle ćemo da popunimo rupu u budžetu za jednu godinu koja je 5% našeg BDP-a?Plus, narod zna da su Srbi sa Kosova izdani zarad "bolje budućnosti".Uskoro će vlast koja ne brine o Srbima na Kosovu da pokaže njihovoj samoživoj braći u ostatku Srbije da ne brine ni o njima.Od želje za ućutkivanje političkih protivnika jedino mogu da ih odvrate mitinzi patriotske opozicije koji bi stvarno privukli puno ljudi.
Preporuke:
47
0
40 subota, 16 novembar 2013 16:08
old fashion Srbin
Dobar tekst, ali previše puta je upotrebljen epitet "država" za Srbiju. Kakve veze mi imamo sa pojmom države? SNS i SPS su srušile svaki koncept državnosti, pogazile Ustav, manipulišu medijima, pritiskaju korumpirano sudstvo, spremaju konačni slom ekonomije. Oni nemaju veze sa pojmom vlasti i zakona što priliči nekoj državi, oni su obične agenture instalirane da zavedu "meki" teror nad Srbima koji se odupiru evrouniji. Nedostaje samo zvanično proglašenje okupacije od strane EU pa da stvar bude i formalizovana, ali EU je naučila na hilterovim greškama i dobro se čuva od toga da otvoreno definiše svoje namere.
Preporuke:
56
0
41 subota, 16 novembar 2013 16:30
Marko
Raspućine, general Sisi je novi Naser i spašava Egipat iz ruku vehabije i zapadnog plaćenika Morsija. 26 miliona potpisa koju su normalni Egipćani stavili na peticiju koju su dostavili generalu Sisiju dali su mu za pravo da uvede red i zaustavi propast. Na peticiji koja je bila više referendum nego peticija je još i zatražen prekid svih veza sa SAD-om.

Srbija nema tako jednog generala.
Preporuke:
54
0
42 subota, 16 novembar 2013 16:36
Miloš Kikić
@ saša Vujučić: " Potreban nam je javni protest njih četvoro, pred Ustavnim sudom Srbije uz našu podršku. Cilj nam je primorati RTS da izvesti."
(Govorite o Lazanskom, Smajlovićki, Vukadinoviću i Antoniću.
Ne morate primoravati RTS na to. Probajte samo da lepo zamolite gospođu Smajlović da njena "Politika" to objavi.
Preporuke:
54
1
43 subota, 16 novembar 2013 16:57
Zmiče
Nadam se da će ovakvih tekstova biti sve više iz dana u dan.Bravo Antoniću.P.S. Inače, ništa se ne može sakriti. Isto veče, to jest popodne 3. novembra, znalo se ko je podmetnuo razbijače kutija!
Preporuke:
40
0
44 subota, 16 novembar 2013 17:03
Nenad
Istinit, posten i pametan tekst uvazenog autora.Bolje ne moze da se napise. Medjutim, to je jedna dimenzija. Druga je da za Kosmet Srbi ni u YU ni nakon YU nikada nista zajednicki, konstruktivno i patriotiski nisu ucinili. Svi "glavni vozovi" su nazalost prosli i Kosmet vise nije u sastavu drzave Srbije. Fizicki je tako, psihicki mozemo i dalje da se nadgornjavamo.
Preporuke:
12
34
45 subota, 16 novembar 2013 17:34
Sloboda
1) Bravo Antoniću za hrabrost da se u ovoj diktatorskoj zemlji javno potpiše ovakav istiniti, visoko intelektualan, na činjenicama i neumoljivoj logici zasnovan slobodarski tekst. Bravo. Mora doći vreme slobode kada će narod vrednovati prve perjanice slobode u Srbiji NATO okupacije NATO režimlija.
2)Svojim pretnjama, PPV brutalno saopštava da je baš on, i samo on, "država". Oni drugi što ga "bodre" i učestvuju u širenju straha nisu ništa drugo do obične ništavne sluge za svoju koru hleba, na ružan i nedostojan način dobijenu.
3)Ovako brutalno diktatorstvo ne bi bilo moguće da iza PPV ne stoji podrška moćne NATO fašističke organizacije. Da PPV ne izvršava NATO zadatke u vezi sa Srbijom, već bi potonuo pod medijskim NATO plotunima u "brizi za slobodu, demokratiju i ljudska prava".
4)Treba nam jedan medij, TELEVIZIJA, da narodu prikažemo stanje i pozovemo narod na OTPOR DIKTATURI.Treba za medij neko spolja da nam pomogne, a NAROD JE JAČI OD VLASTI.
Preporuke:
65
0
46 subota, 16 novembar 2013 18:25
Milan Jevremic
Neko je ovde napisao, da se posle gledanja video snimka pita, zapitao, ZASTO se od toliko ljudi koji su bili u dvoristu zgrade gde su ovi idioti lupali kutije - NIKO njima NIJE ni POKUSAO PREPRECITI ???

Pa izvinite, pogledajte jos jednom dobro taj video, pa mi recite, ZAR TO NIJE -
JAKO...JAKO...CUDNO ??

Cuju se muski glasovi u dvoristu, vide se puno njih, ali, kao sto rekoh, NIKO -
NI DA POKUSA DA IM SE ISPRECI...e, pa to je meni CUDNO, jako cudno i zato-
nemogu jednostavno da verujem svemu sto se o tome pise!
Preporuke:
5
20
47 subota, 16 novembar 2013 18:29
Jasna*@sloboda
"Treba nam jedan medij...,narod da pozovemo na otpor"!Evo ih sve trce,ko da ih povede?
Preporuke:
9
38
48 subota, 16 novembar 2013 18:53
Saša Vujičić
Miloš Kikić

Slažem se da su i Ljiljani Smailović podkresana krila. Ali i dalje verujem da je na našoj strani.
Došli smo i do glavnog pitanja, novinarstvo u Srbiji, pre svega u Beogradu.
Dokle god imamo beskičmenjake od novinara neće nam biti dobro.Tu pre svega mislim na novinare RTS, koji su jedini od novinara odgovorni građanima Srbije jer su plaćeni našim parama. Ostali nisu, rade za privatan kapital.
Ali da nijedan novinar RTS-a ne postavi gostujućoj vlasteli pitanje ustavnosti briselskog sporazuma, to je već slika porobljene i sputane javne reči i misli. Nekritičko prenošenje kojekakvih nebitnih orwelovskih " informacija " kao bitne, a ćutati o protiv ustavnom, kriminalnom delovanju izvršne, zakonodavne i sudske vlasti, to je saučesništvo.
Zato se zalažem za Lazanskog kao prvog. On je poznat široj narodnoj masi. I na našoj je strani. Značaj Vukadinovića i Antonića znamo mi, NSPM-ovci, ali ne zna većina naroda. Lazanskog zna. Lazanski nam je bitan.
Preporuke:
32
3
49 subota, 16 novembar 2013 18:55
Jovan T.
Dobar je clanak. Samo steta je sto g. Antonic nije bio ovako ostar prema prethodnoj, DS-ovskoj vlasti njenim nedelima.
Preporuke:
6
39
50 subota, 16 novembar 2013 19:06
NSPM piše istinu, drugačiju od one koju vlast plasira.
Kako su krenuli ne bi me začudilo da se "Službe" pozabave i Novom srpskom političkom misli, jer pišu istinu, a istina se ne smije iznositi u javnost, jer istina je samo ono što vlast misli da mora biti istina...
Preporuke:
37
1
51 subota, 16 novembar 2013 19:16
Za "Jasnu"
Bar 20 komentatora sa NSPM,posebno glavni pisci, da ne pominjem druge, MOGU POVESTI NAROD.
ZNA SE KOME ODGOVARA PROPAGANDA DA "NEMA KO DA POVEDE NAROD", JER, ZA IME BOGA, OSIM PPV NIKO NIJE POSTOJAO NITI ĆE POSTOJATI.

OSTANI "JASNA" TAMO GDE JESI, odakle po zadatku širiš defetizam i uzdižeš svoga vođu, jednog jedinog i ljubljenog. Ostaje da mu zapevaš poznatu pesmu o LjUBIČICI. Ipak da znaš: Hiljade je pametnijih Srba od tvoga vođe.

USTVARI, NARODU SAMO TREBA ISTINE PRIKAZATI, RAZOBLIČITI LAŽI DIKTATORA-NATO SLUGU, PA POSEBNO "BOĐENjE" NEĆE BITI POTREBNO.
Preporuke:
59
5
52 subota, 16 novembar 2013 19:33
Panta
Evo ih sve trce,ko da ih povede?

Ne brini, pametnice naša. Ima ko i o vođama brine. Da nisi možda čula o prisustvu Malteškog reda i masona u skupštini Srbije? Kao što su tvoga druga Tita, umesto u Zagorje, poslali u Beograd, međ' Srblje, da ih vodi po "ofanzivama", u kojima, gle čuda, izgiboše samo Srblji, tako će i ovoga puta poslati nekog. "Glede" toga neki dan je i Ante Gotovina istakao svoju kandidaturu. Ima pedigre druga Tite. I on je uspešno ratovao protiv Srba, i izvojevao "prvu pobedu". Može biti dobar kandidat da od Srbalja zgrabio i "drugu". Samo se čeka da malo ojača SKOJ i da "bivši komunisti" sruše Srbiju. Jer Jugoslavija je najača ako Srbije nema (završi čin vaše omiljene krilatice: "Slaba Srbija, jaka Jugoslavija"). Socijalistička internacionala drži sve pod kontrolom. Pozdravi druga Rđu. Vidimo se u slobodnom Beogradu.
Preporuke:
47
5
53 subota, 16 novembar 2013 19:41
Marko
Srbija ce na zalost cutati. Ide sezona slava, prilika da se pokaze ko ima novi LCD televizor, ko je isao na "destinacije", ko je kupio fijat 500L. U toj masi treba traziti krivca, elita je samo reprezent te mase.
Preporuke:
44
3
54 subota, 16 novembar 2013 20:40
Sokenekos
Zaista fenomenalan članak!
Pored psihoopata na dnu, koji sprovode politiku psihopata na vrhu, presudna je i pasivna sredina koja "samo radi svoj posao". Bez njene saradnje ništa ne uspeva.
Uvaženi profesor je, čini mi se, propustio da u ovaj tekst ugradi jednu bitnu izjavu militantne ministarke - kako ovoga PPV-a "može samo oružje da zaustavi". U njoj se krije ostatak scenarija za "dan posle". To jeste, kad on završi s nama, i ona (i njeni) s njim (sigurno da neće "skončati" od „državnih neprijatelja“ koje progoni), ona, i njoj slični, već vide sebe u ulozi krajnjeg arbitra nad onim što se nekada zvalo Srbija.
Podsetimo se na sudbinu još jednog ovakvog: "država, to sam ja!", Đinđića, i onoga što se izdešavalo pod vlašću njegovih žutih naslednika od kojih je skončao.
O, "pogledaj dom svoj Anđele!"
Preporuke:
37
0
55 subota, 16 novembar 2013 20:43
bog dano vic
hoce li megatrendovac raspisati lokalne izbore na kosovu i metohiji ili se nece drzati ustava kao pijan plota plati i nosi diplomac a platice nacija...
Preporuke:
24
1
56 subota, 16 novembar 2013 21:10
kaca
Kao i uvek od S. Antonica dobijamo odličan ,anal itičan i izostren tekst nase tužne stvarnosti !
Čitajući komentare, osećam da Srbije misli , razmišlja,da je zabrinuta ,ali ne nalazi ključ kako da se svi rodoljubivi ljudi (trenutno marginalizovani ili stigmatizovani kao nacionalisti )povežu i deluju jedinstveno u intresu Svih Nas.Izbori očigledno nisu dovoljan način da rodoljubi utiču na odluke izvršne vlasti a kritike koje upućujemo srpskim političarima (ovaj tekst S. Antonića je u toj funkciji)za njih ne predstavljaju nista,jer nismo organizovana snaga koja može da utiče na njihovu smenu i raskrinkavanje pogrešnih odluka koje će ostaviti neprocenjivu štetu Srbskom nacionalnom korpus. Žao mi sto to moram reći, ali u ovoj oblasti moramo da učimo od Hrvata !(razlika u odnosu na njih je što mržnja ne sme i ne može biti vodilja rodoljublja).
Preporuke:
29
0
57 subota, 16 novembar 2013 21:11
Slavomir Srpski
Eto nas, vratise nas u lepa Btrozova vremena, tajne policije i one javne, procesi po podrumima, zapisivanja ko je izaso a ko bojkorira marsalove izbore, ko ide i ko ne ide u crkvu!

Tako nam treba, kada smo dozvolili da balavci radikalskih metoda, a sada umisljene demokrate na vlasti, nama kroje drzavu: jer oni su drzava a mi smo ovce koje treba samo da izvrsavaju sto gazda naumi. Nije cudo da smo mi patriote ali iskrene i beskomprimisne demokrate oduvek nosili sumhju u metode i diktaturske sisteme bivsih (k)radikala sada dospelih na vlsat. Moze Vucic da se vestacki osmehuje i suzdrzava pred kamerama i glumi demokratu, ali sirova balavacka agresivnost i huliganstvo je toliko duboko ukornjeno, da sada kada se popeo na vlast sve to mi izlazi iz rukava, i dovoljno je kaze jednu rec pa da razumemo koliki je licemer i kako iza kamera planira Gebels metode.
Preporuke:
35
1
58 subota, 16 novembar 2013 21:22
Jasna*
Auu,i masoni i malteski redovi i vodje,i Tito i filozofiranje ,sve ,sve ,samo ne odgovorise na konkretno pitanje ko da taj narod vodi i gde?Ja vam savetujem prvo da se dogovorite,sami sa sobom ,a i izmedju sebe, ko da vodi narod i gde ,pa onda dizite revoluciju protiv diktature.Ne brzajte ko 5.oktobra!Doduse onda ste znali ko ,ali niste znali gde?Ali ipak ste rusili.Pa se obilo o glavu vama ,a i nama s vama.Sada znate gde ,ali ne znate ko!Pa ne moze gospodo tako revolucija da se dize,neozbiljno je to!
Preporuke:
8
58
59 subota, 16 novembar 2013 21:25
G.S.
Zanima me da li srpsku policiju čine ljudi od krvi i mesa ili ..
Godine 2005-e pojavila se knjiga "Policijska država" na oko 200 str.gde je sve lepo objašnjeno kako to ide.jesmo li mi na završetku radova?
da li je ova knjiga poznata široj javnosti?Ne znam.
Preporuke:
13
0
60 subota, 16 novembar 2013 21:34
Slavomir Srpski
Vise puta sam proteklih meseci pisao da je najslabija karika ovog antiustavnog sistema Ustavni Sud, koga je Toma-Vucic "zamolio" da zazmuri na oba oka koju godinu, dok oni ne prevedu Srbe zedne preko vode i lepo ih udome u Tacijevu vilu u Pristini, pa potom da Skupstina sve to oxzakoni izmenom Ustava. Eto, posle te parade, proradice i Ustavni sud pa ce reci da su zalbe i pitanja njima dostavljeni pre par godina zastareli.

Nema nama spasa dok se stotinu mladjih snaznijih ljudi ne veze lancima pred U.Sudom dan-noc, uz pomoc stotinu starijih sa plakatama, logistickom pomocu, i satorima! A onda pozvati medije, snimati i slati u internet sajtove. Dakle konstantan pritisak na Ustavni Sud. To je najmanje sto bi morali organizovati radi spasa zakona i demokratije od uzurpacije vlasti!!Zivela sloboda!Smrt diktaturi!
Preporuke:
33
0
61 subota, 16 novembar 2013 21:44
Slavomir Srpski @Jasna*
Auu,i masoni i malteski redovi i vodje,i Tito i filozofiranje ,sve ,sve ,samo ne odgovorise na konkretno pitanje ko da taj narod vodi i gde?


E pa necu da vam kazemo KO, jer bi olaksali rezimu da ga uhvati! Koliko ste naivni, pa razumem da ljubite marsala Vucica, ali mi nismo ni naivni ni glupi kao on. Mnogo je jaca i otpornija i inteligentnija ova Srbija nego sto budale u vlasti zamisljaju, kada videci da se nerod otvoreno ne buni da je sa time saglasan i da mogu sta i kako hoce. Moz' al malo sutra!!

Narod treba da vodi IDEJA oslobadjanja i jasni principi po kojima treba da se odrede, a ne spiskovi "vodja" na papiru. Narod je vodjen kada ugleda u kakvom mraku rezima se nalazi i gde je pravac svetlosti i put. A kada se krene, videcete i koliko nas ima sposobnih da vodimo, ali ne populizmom i demagogijom, vec mudroscu i jasnim idejama. Recimo idejom da se oslobodimo EU-porpbljavanja i da krenemo u Evroazijski ekonomsko-politicki savez.
Preporuke:
51
5
62 subota, 16 novembar 2013 23:22
Jasna*@Slavomir srpski
Znaci ilegala radi.Pa vi DSSovci ste pravi sou program!Zabavniji ste nego sto sam mislila.
Preporuke:
8
50
63 subota, 16 novembar 2013 23:26
Rđosav
Ovaj režim prosto proizvodi nasilje. I, ne zaustavi li se na vreme, u nasilju će i skončati.

A gde vi vidite to nasilje? Kako ga ja ne vidim? Naprotiv - vidim divljanje srpskih vozača, koji proleću kroz crveno a saobraćajac se okreće na drugu stranu. Vidim huligane od kojih ne mogu da odem na stadion, da ne rizikujem život. Vidim lokalne dilere u dvorištu gimnazije, svako veče oko 21:00, kome treba gudra pa da pali na žurku...

Gospodo, Država ima monopol sile. A ja nešto ne vidim da ga koristi u dovoljnoj meri. Znate li kakva je Amerika? Ne smeš da se žešće posvađaš sa ženom, evo ti policije za 15 minuta pred vratima.

Fantazirate vi, draga gospodo. Slabo je ovo, vrlo slabo. Fiktivno. Paralelna stvarnost. Nema veze.
Preporuke:
9
60
64 subota, 16 novembar 2013 23:39
nešto kriju
Vesna Pešić,Sonja Liht,Žarko Korać,Miljenko Dereta,Nataša Kandić,Sonja Biserko,Evropski pokreti,inicijative mladih,Helsinški odbori,izuzetni,humanitarni,građanske inicijative,komiteti pravnika,otvorena društva..svi vi kojima su usta i džepovi puni demokratije i ljudskih prava,nešto ćutite?
Preporuke:
44
0
65 subota, 16 novembar 2013 23:56
Bojan, Priština
Čitam tekst i osećam kako istina oslobađa ...
Preporuke:
39
0
66 subota, 16 novembar 2013 23:57
cones
Ne ocekujete valjda od grupe starijih ljudi, sigurno i zena da istrce pred 10-15 maskiranih rmpalija u mracnom dvoristu?
Zar niste primetili da su svi slicne gradje i visine, brzine cak, sve utrenirano po "pravilima sluzbe". Cak ni glasa nisu pustili. Da su ovo uradili obicni ljudi, bilo bi tu mrsavih, debelih, niskih, visokih, nekoga ko se dere i junaci se bukom... Ovi su verovatno i naoruzani bili. Vi bi natrcali na njih?
Preporuke:
47
0
67 nedelja, 17 novembar 2013 00:03
Sava Savanovic
Sva sreca sto nema ostrva za kamenolom mozda cemo u rudnik!
Svaka cast za tekst.
Preporuke:
19
2
68 nedelja, 17 novembar 2013 00:41
Ustav
Jasno je Jasni* i njenom vodji gde je nocna mora,zuti ako se i vrate onda nista. . opozicija . .privilegije. . .al ako dodje dr Vojislav ili doktor Vojislav . .ne zna se koji je dosledniji i nepotkupljiviji.
Preporuke:
28
2
69 nedelja, 17 novembar 2013 01:00
fristajlo
Ovo više liči na govor politkoma pred juriš nego na dobro osmišljenu analizu političke situacije.
Bez obzira što Antonić dobro prepoznaje devijacije u političkom procesu i trapave i neadekvatne poteze režima- nekom, ko pledira da drugima objašnjava šta je šta na polju političkog manevrisanja ne sme sebi da dozvoljava emocije, ma koliko dramatični događaji bili.
Neka ovo shvati kao dobronameran savet, i priseti se- bio je mnogo strpljiviji i tolerantniji prema režimu DS-a, koji je u mnogo boljoj situaciji radio i gore stvari; manevarski prostor koji neka vlast ima uslovljava uveliko i njeno ponašanje.
Nadali smo se da će ovi, koji su otpadnici od ideologija svojih stranaka (makar i deklarativnih ideologija) sada sprovoditi neku nacionalno čvršću; nismo mnogo, ali- nada je tinjala.
Raspršene su vrlo brzo. Oni za to hrabrosti nemaju; bez pomoći sa strane, koja izostaje- nikad je neće skupiti.
Rešenje naših problema nije u Srbiji; Antonić bi morao to da zna...
Preporuke:
13
50
70 nedelja, 17 novembar 2013 04:48
ludilo
Ma dosta vise, sa analizama, ostrim protestima opozicije na pres konferencijama, ako imamo mislece srbe intelektualce i patriotske organizacije onda je krajnje vreme za udruzenu konkretnu aktivnost na svim poljima ili da svi ucutimo pa sta Bog da.
Preporuke:
15
1
71 nedelja, 17 novembar 2013 09:46
krčmarica
Danas su logoraški izbori na Kosovu i Metohiji, privremeni namesnici države Srbije pod pretnjom otkaza sprovode cele porodice svojih zaposlenih na glasanje. Socijalni radnici pozivaju korisnike socijalne pomoći sa istom pretnjom, izađete na izbore ili gubite socijalnu pomoć. I tu nije kraj, naime privremeni državni namesnici "velikodušno" poklanjaju pakete osnovnih životnih namirnica onima koje pod pretnjom otkaza primoravaju da izađu na izbore. JEDINA razlika između vlade NDH 1941 koji su pozivali Srbe da se po azbučnom redu određenog dana jave u "uredstvo NDH" kako bi bili popisani a ko se ne javi snosiće posledice po zakonima NDH, i ove sadašnje vlade - sadržana je u PONIŽAVAJUĆIM poklon paketima osnovnih životnih namirnica za srećan put u novu državu. U njima je sadržana glavna poruka ove vlasti - ništa vam više ne dugujemo, na glasanje ste izašli da bi dobili paket, niko vas nije primoravao.
Preporuke:
57
0
72 nedelja, 17 novembar 2013 10:07
dragoslav pavkov
Gospodin Antonić ponovo lucidan i u svom stilu :)
@Rđosav;
da li ste sigurni da okretanje glave na divljanje privilegovanih vozača i "navijača" nije nasilje o kome se govori u tekstu?
Preporuke:
23
4
73 nedelja, 17 novembar 2013 10:30
Jasna Simonović
Mislim da Srbija treba da ostvari svoju nezavisnost od "degenerirajuće države"...(koja uzgred treba da prođe likvidacioni postupak radi namirenja i izmirenja dugova i potraživanja), a ne da ostavlja svoje građane (bilo da imaju društveni, državni ili privatni ugovor sa RS) pred ogrezlim tužilaštvom i jadnim sudstvom kao jedinom adresom za rešavanje problema...a svoja pokolenja na naplatnoj rampi bivših jugoslovenskih, evropskih, sovjetskih itd. entiteta...
Koliko znam nezavisnost se ostvaruje tako što se traži legalna nezavisnost koju je Srbija davno već platila (zlatom i žrtvama), ili se jednostavno donese neka nova deklaracija...na temeljima pravne države...
Inače, dobar članak gdine Antonić...
Preporuke:
12
4
74 nedelja, 17 novembar 2013 11:04
Odbrana i poslednji dani
Alek se obnarodovao kada je tražio od Brisela 45. minuta da "sredi" stanje na severu Kosova. Beskrupulozna i nasilnička izjava koja zaudra na tiraniju. Dač Šulc uglavnom daje kriminalne izjave o svemu i svačemu. Grubijan nežnog srca cmizdri na Jovankinoj sahrani, ali je zato neumoljiv prema Srbima na severu, koje samo što ne otera u majčinu. Toma se namerno razvlastio da bi širio prijateljstva i razvijao strateška partnerstva. Deluje kao da se ništa ne pita, a u stvari povlači konce. Najgori je od sve dece. Antonić je potpuno u pravu kad kaže da ova vlast generiše nasilje. Njihovi postupci nisu bezazleni i mogli bi da dovedu Srbiju do ponora građanskog rata. Dosta je važno da ne zaboravimo. Da pamtimo.
Preporuke:
36
0
75 nedelja, 17 novembar 2013 11:33
Božidar
@dragoslav pavkov
@Rđosav

U državi u kojoj se ne znaju ni same granice, sva pitanja su drugorazredna. Veliki brat je na tom obrascu ispisao svu kasniju istoriju razbijanja pravne države, u svim njenim delovima. Dakle, ne svađajte se, Pašić vam poručuje - svi ste u pravu.
Preporuke:
17
0
76 nedelja, 17 novembar 2013 12:25
Rđosav
Božidar:
Pašić vam poručuje - svi ste u pravu.

- Jeste. I Pašić je u pravu, i Domanović je u pravu. Znate li da je Domanović sve svoje satire pisao protiv Pašića? Opsesivno ga je mrzeo. A mi danas slavimo i Domanovića i Pašića.
Preporuke:
9
12
77 nedelja, 17 novembar 2013 12:30
Rđosav
dragoslav pavkov:
da li ste sigurni da okretanje glave na divljanje privilegovanih vozača i "navijača" nije nasilje o kome se govori u tekstu?

- Siguran. Pošto to gledam evo sigurno 15 godina. A ovi su na vlasti od onomad.
Preporuke:
7
12
78 nedelja, 17 novembar 2013 13:21
ja
@Rdjosav Jasna*

ja sa vama uopste ne bih polemisao, puleni naseg Prvog kao sto ste vas dvoje je u stvari realnost, i dobro je sto je tako, bar je sve izaslo na videlo ko je ko. Imamo jednog tj. Rdjosava, i jednu koja misli da je DSS kriv cak i za vremenske nepogode, otpratila je jednog u hag, zali se na otpustanja ali je zdusno podrzala mladju u vladi, kad ima propadne, svi koji mislite da oni nece organizovati otpor, grdno se varate, jos im je stiropor u spajzu, gladovace u pidzami pored kamera, celih dva sata, onda ce da daju mongomeriju platu od 12000 evra mesecno, guzenbauer ce im ispricati sta je alisa radila u zemlji cuda i dok trenete eto diktature bez alternative.

jedino mi je zao sto ne mogu da salutiram oficiru rdjosavu u novoj sluzbi prvog. :)
Preporuke:
21
4
79 nedelja, 17 novembar 2013 13:31
Božidar
@Rđosav

Ne priča se ovde o Domanoviću, njegovim izneverenim idealima i odnosu sa Pašićem. Ne bih ipak preterivao u ocenama njegove "opsesivnosti" Pašićem, itd. Opsesivnost uvek smeta objektivnosti, ma koliko zabave i istine pružala. Mi slavimo i Obrenoviće i Karađorđeviće, da ne idemo dalje, tj. bliže. Ja u tekstu g. Antonića vidim i jedno i drugo, stoga sam Vam poručio da ste u pravu. Današnji čuvari reda i zakona se guše u sopstvenoj dimnoj zavesi koju su joj napravili njeni reformatori. Oni za svoj nerad krive (svoju) lošu organizaciju, za kriminal pravosuđe, o dilovanju moraju da ćute, itd. Ali - ni to nije tema...
Preporuke:
12
1
80 nedelja, 17 novembar 2013 13:42
dragoslav pavkov @ Rđosav
E, onda smo ga nagrebali; navikli smo se da trpimo... Ništa od nas brate Rđosave, valja tražiti dobrog gazdu pošto sami očigledno sami nismo sposobni da se staramo o sebi.

U knjizi "Ime Serb" Ante Starčević je prepričao legendu da je negde u Trakiji živeo narod koji je bio toliko nesposoban za život da se sam prodavao u roblje kako bi ga gazda hranio i odevao, a zauzvrat - on bi imao koga da mrzi. Naravno, protoustaša je taj narod prepoznao kao "Serbe" za koje je pored ostalog "ustanovio" i da su imali loše higijenske navike, pa im narodnosno ime asocira na svrab, šugu...

Naravno, mi sa tim narodom nemamo nikakve veze, kao što je opštepoznato - mi smo iz beloruskih močvara dojahali na bojnim atima, potamanili te što su se češali i naselili se na njihovoj zemlji i komšiluku. A za današnju situaciju krivi su Tito i partija.
Preporuke:
7
16
81 nedelja, 17 novembar 2013 14:34
Rđosav
ja:jedino mi je zao sto ne mogu da salutiram oficiru rdjosavu u novoj sluzbi prvog. :)- Kaj?! - tko, ja? - pa ja Tomču vikam: Za širu javnost: ne uzurpiram ja ovde prostor, Smem valjda da se branim?
Preporuke:
6
14
82 nedelja, 17 novembar 2013 14:43
Rđosav
@dragoslav pavkov Dobro, de, teraj brigu na veselje
Preporuke:
4
13
83 nedelja, 17 novembar 2013 14:47
siniša @ Jasna*, Rđoslav
Uz malu pomoć mojih prijatelja sam uspeo da demistifikujem ko ste vi.Vi ste agenti hrvatskih obaveštajnih službi.Upravo sam dobio obaveštenja i dokaze kako u službama susedne Hrvatske se daju instrukcije da je neophodno da svi "hrvatski ljudi" u Srbiji ne samo podrže SNS ego da uđu u tu "stranku" i da se politički aktiviraju. Ja inače onako amaterski prastim te aktivnosti Hrvata već godiama, i ušao sam im u mali mozak, znam šta će uraditi i pre nego pomisle.Takvi postupci su neuobičajeni u obavešptajnim službama, da se tako masovno aktivisti odnosno agenti službi uključe aktivno u politički život zemlje čije aktivnosti prate. Do sada je to bilo uobičajeno u ekonoskoj sveri kad se strani agenti uključuju u raspodelu posla i novca zemlje protiv koje se bore.Međutim vaše službe, hrvatske službe, su ipak izuzetak. To i nisu klasične državne službe za klasični obaveštajni rad, vi ste ipak smo banda.Znamo se. I nemojte misliti d ne motrimo na vas.
Preporuke:
35
5
84 nedelja, 17 novembar 2013 15:10
Rđosav
@Siniša? Ti li beše onaj što je šamarao Brozove udbaše? Pa kako zdravlje, crni Siniša, mora da si robijao makar deset godina
Preporuke:
4
23
85 nedelja, 17 novembar 2013 15:13
Marko
G. Pavkov, protoustaša kao da je opisivao svoje pleme opisivajući Serbe. Inače, naučno je dokazana pojava nesvesnog ciljanja (target fixation), gde, npr., motociklista nesvesno gađa i pregazi kolegu ispred njega koji je pao. Tako i Radić koji patološki mrzi Serbe, dajući im degenerične fizičke i socio osobine u stvari opisuje svoje pleme koje je uvek tako spremno da služi interesima bilo kojeg stranog agresora i osvajača, a protiv Serba.
Preporuke:
19
1
86 nedelja, 17 novembar 2013 15:22
Beograđanin @Marko, subota 13:51
Uveren sam da vam to nije bila namera ali priča o anacionalnom Beogradu i patriotskom ostatku Srbije je podmetačina istih onih koji su svojevremeno lansirali parolu "Trepča radi, Beograd se gradi" ili - u novije vreme - parolu o "beogradizaciji" Srbije.
Na postoji razlika između beogradskih pijaca (na kojima se uostalom čuju svi mogući akcenti a najmanje tipičan beogradski) - i onoga što priča svet na pijacama u Kragujevcu, Nišu, Valjevu, Novom Sadu... bilo gde u Srbiji. Gradove Centralne Srbije su preplavile razne NVO i USAID kancelarije koje ipak ne zapošljavaju Beograđane nego Nišlije, Čačane, Užičane, Kraljevčane... i svi oni zdušno veličaju PPV-a i njegovu politiku.

Bez obzira gde živeli i iz kog grada došli svi trpimo iste pritiske, svi smo izloženi istom ispiranju mozga i svi smo podjednako ugroženi.

Inače i ja volim da idem po pijacama ali isključivo da bih oslušnuo šta pričaju seljaci. A to što čujem ipak mi uliva optimizam.
Preporuke:
31
1
87 nedelja, 17 novembar 2013 16:26
Mirjana Niš
nešto kriju "Vesna Pešić,Sonja Liht,Žarko Korać,Miljenko Dereta, Nataša Kandić,Sonja Biserko,Evropski pokreti, inicijative mladih,Helsinški odbori, izuzetni, humanitarni,građanske inicijative,komiteti pravnika, otvorena društva...nešto ćutite?"Odgrizli jezik. Ispunio im se plan. Ovo su njihovi. Njihovu ulogu preuzeli Nikolić, Dačić i Vučić sa tajnom i javnom policijom. Policijska NATO hitlerovska diktatura. Slave pobedu u tišini. Prisešće im
Preporuke:
24
3
88 nedelja, 17 novembar 2013 16:31
Vlada Kanada
Za Srbe nema mnogo filozofiranja. Srbiji i Srbima nema spasa bez sveopšteg ustanka. Ekonomski kolaps će sve ovo ubrzati. Ne bi bilo ni Prvog Srpskog ustanka, da dahije nisu počele da ubijaju po Srbiji. Bez teškog rada nema materijalnog uspeha i blagostanja (eu nikoga nije podigla, primeri, Bugarska, Rumunija, baltičke zemlje). Bez borbe nema slobode (niko nikada Srbima nije doneo slobodu sem oni sami). Alternativa slobodi je ropstvo. Ako je Srbima ropstvo sloboda, onda, neka im je sa srećom.
Preporuke:
27
3
89 nedelja, 17 novembar 2013 16:42
Crnoje
Dnevnik RTS, 16.11.2013

Uvodna špica: Dobro veče poštovani gledaoci, pratite vesti RTS-a, Ja sam Vladimir Jelić. Ovo su vesti dana:

"DRŽAVA (!?) pozvala Srbe sa Kosova da izađu na sutrašnje ponovljene izbore u Kosovskoj Mitrovici."

Onda ide govor Vulina: “Kad god su slušali svoju DRŽAVU, nisu pogrešili! Koga drugog da slušate, ako ne slušate svoju DRŽAVU?!”

http://tinyurl.com/pfraxsr

Znači: "država" to sam Ja, ili trenutna vlada, ili trenutni đilkoš, koji je došao n vlast da palamudi!

I nije problem što takvi postoje u (svakom) društvu, već što takvi kao pravilo u Srbiji uvijek dođu na vlast, pa možda i s pravom mogu da se poistovjećuju sa DRŽAVOM.

Za ove koji ne znaju, RTS je finansirana novcem svih građana i najgledanija je TV u Srbiji i regionu!

Ako oni ovako interpretišu stvarnost, šta treba očekivati od 50% Srbije koja je nepismena i misli da je Farma "VRH"-unac - i kako u Srbiji uopšte formirati "KRITIčNU MASU"?
Preporuke:
24
1
90 nedelja, 17 novembar 2013 17:01
Crnoje
T:"While acknowledging that breakdowns contributed to 9/11, the PATRIOT Act also generated opposition. Critics charged that many of its provisions threatened civil liberties and constitutional rights including the right to free speech and protections against warrantless searches. Among the most criticized were provisions allowing for “sneak and peak” warrants–issued secretly and with no notice until after the search is completed–and expansions in the use of National Security Letters (NSLs)–demands for certain records issued without a warrant. Of most concern to librarians and others in the information industry was Section 215 of the Act, which expanded the definition of business recorders that could be obtained under a secret warrant to include “any tangible things”–a broad definition that would include records from libraries and bookstores."
Preporuke:
4
1
91 nedelja, 17 novembar 2013 17:53
Ultravizitor
Srbija se nalazi u kandžama fašista. Fašistički režim trijumvirata je slika i prilika režima Franciska Franka. Uloga SAD i Britanije je slična.
Preporuke:
19
4
92 nedelja, 17 novembar 2013 18:31
Jasna*@ ja
Pa vama DSSovcima nije smetalo osam godina Mladjinog ministrovanja u Kostunicinoj vlasti,a sad vam smeta kao Seikov potrcko.A u Hag tog "jednog",ispratio je taj vas Kostunica i njegov kolega i saborac iz DOSa Djindjic,a ne ja.
Ej bre ko vas ne zna skupo bi vas platio!
Preporuke:
9
28
93 nedelja, 17 novembar 2013 18:49
Rđosav
Božidar:
Opsesivnost uvek smeta objektivnosti,...


- Tačno. Potvrđuje se i u relaciji: Antonić - Gospodar Vučić. Belodano. Pogledajte samo tu preteranu rečenicu:

Ovaj režim prosto proizvodi nasilje. I, ne zaustavi li se na vreme, u nasilju će i skončati.

Ubi ga prejaka reč, što bi rekao onaj iz Niš. A za vas - ako ste znalac o Pašiću - pitanje: koje je pravo prezime Nikole Pašića? Njega je kao siroče usvojio neki Pašić, pekar iz Zaječara za koga mu se majka preudala. Koliko je mastila prosuto na teorije o pravom poreklu druga Maršala? A o Pašiću - ni mukajet...
Preporuke:
6
29
94 nedelja, 17 novembar 2013 19:48
siniša @ Rđosalav
Moj nik je "siniša" i zaista jesam osamdesetih u Sarajevu šamarao udbaše. Srbina, on me je tužio, i nije dokazao ništa, ali zabrana da ide mojom ulicom mu je ostala.
Muslimana, mog školskog druga, njega sam istukao, njega nisam šamarao, bio je pametan pa nije smeo da podigne ruke, spustio je ruke niz telo i prestao sam da ga deljem, a treći Hrvat je mislio da su JNA odlučili da hapse pa je pobegao u Nemačku i dao izjavu da ga je napao vojni specijalac i da je provaljen, nisam ni znao da radi za stranu, nemačku službu, a nisam vojni specijalac. Jednostavno sam ga išamarao jer sam obavešten da mi namešta nešto sa nekim papcima. Kad su oni počeli provokacije, ja sam im rekao, momci sad idem da vam išamaram šefa. I uradio sam to.

Nisam im nanosio telesne povrede nego sam ih samo ponižavao i to javno. To se dešavalo od 1985 do 1988, pre rata. Posle sam otišao u inostranstvo.

A zar vi niste čuli da je bilo dosta Brozovih udbaša koji su i ubijeni, a ne samo išamarani i pretučeni
Preporuke:
21
8
95 nedelja, 17 novembar 2013 20:02
Posmatrač
Nemojte baš tako sa tim prirodnopravnim argumentom. Pitanje je da li bi na taj način mogli da pravdamo albanski separatizam.
Preporuke:
2
3
96 nedelja, 17 novembar 2013 22:23
Božidar
@Rđosav

Nisam rekao da sam poznavalac Pašića. Mada sam poznavao neke njegove potomke. Ponovo sam pročitao tekst g. Antonića, i nisam nikako uspeo da pronađem lik i delo g. Pašića u njemu, a problem prezimena prosto prevazilazi moje mogućnosti.

Međutim, naterali ste me da ponovo pročitam poslednju rečenicu u tekstu g. Antonića, i moram se složiti sa Vama da može izgledati kao floskula. Ali, na sreću nije; čak je i naslov - dinamika nasilja - odlično odabran. Pročitajte pažljivije siguran sam da ćete se složiti sa time. Možda je taj materijal trebalo podeliti u dva različita teksta, ali ne smeta. Čini se da ne volite autoritete, ne volim ni ja. Ali, nemojte to raditi na silu; takvo nasilje će samo Vama naneti štetu.
Preporuke:
12
6
97 nedelja, 17 novembar 2013 22:36
s.p.Lajković
"Ovaj režim prosto proizvodi nasilje. I, ne zaustavi li se na vreme, u nasilju će i skončati."

To im želim svim srcem !
Preporuke:
7
3
98 nedelja, 17 novembar 2013 23:13
Rđosav
Božidar:
Međutim, naterali ste me da ponovo pročitam poslednju rečenicu u tekstu g. Antonića, i moram se složiti sa Vama da može izgledati kao floskula.

- Kakva floskula? Nije floskula nego primer ostrašćene i zlonamerne teze. Gde Vi vidite to nasilje koje Režim navodno proizvodi? Znate u čemu se sastoji to `nasilje`? - u držanju DSS-a podalje od vlasti. Neka se kojim čudom DSS uključi u vlast (trenutno teško, njihovih 8% ne vrše posao na republičkom nivou, koalicija SNS-DSS je matematički nemoguća) - i videćete sve srpske intelektualce (uključujući i Jevanđeliste ovog portala) kako pohvalno pišu o Režimu.

Aksiom: Režim je demokratski kad u njemu učestvuje DSS. Aksiomi se, kao što znate, ne dokazuju.
Preporuke:
6
24
99 ponedeljak, 18 novembar 2013 00:07
@Rđosav
Zar ne mislite da je nasilje što režim drži JUL podalje od vlasti? Istina vaš partijski kolega Vulin je deo vlasti ali on je tu više kao slobodan strelac.
Preporuke:
7
4
100 ponedeljak, 18 novembar 2013 01:44
Zoran
Citam komentare i ne mogu da verujem. Svi hvale prof. Antonica. Da je rekao skocite svi u provaliju, svi bi za njim. Najlakse je kritikovati vlast, a mnogo je teze biti na vlasti. Profesore dajte predlog, savet ili sta drugo, kako bi se Srbija izvukla od ove propasti.
Ako neko moze da se seti (posto Srbi jedva pamte sta su juce jeli),Srbiju je poceo upropascavati rezim Slobodana Milosevica, koji je i izgubio Kosovo. Upropascavanje Srbije se nastavilo sa "nejakim Urosem" - Kostunicom i njegovom kamarilom a dokusurio je nesposobni Boris Tadic i Mirko Cvetkovic. Ovoj vlasti je ostalo da spase sto se spasti moze (pitanje da li ce i to uspeti).Kosovo se ne moze spasiti. Ono je izgubljeno 1999. godine. Ako neko misli da moze, taj ima problem sa shvatanjem realnosti. Mi nemamo snage da napravimo ni demonstracije a kamoli da udjemo u nekakv besmisleni rat za Kosovo. Srbija je kao lesina na izdisaju pa gleda i moli se, da ne naidje neki lesinar da je dokrajci.
Preporuke:
2
27
101 ponedeljak, 18 novembar 2013 02:12
Miroslav Đukić
Sjajan tekst!

Ispravio bih Vas samo u tome što sam siguran da članovi rukovodećeg "trojca" nisu nikada nisu čuli za DŽona Loka, ili za takvo nešto što se zove "društveni ugovor". To je sigurno, mogu da se kladim sa vama da misle da je DŽon Lok bio ili menadžer "mančester Sitija", ili filmski glumac! Sa druge strane, njihovi strani patroni i "savetnici", znaju ko je DŽon Lok. Međutim, strani "savetnici" našeg državnog "trojca" nisu nikada čuli za anegdotu koja se priča za knjaza Miloša (a koju je svaki Srbin čuo):

Knjaz Miloš poslao svoje momke u narod, da čuju šta narod priča o njemu i njegovoj vladavini. Vratili se oni, a on ih pita: "Šta priča narod"? Oni će: "Psuju te, knjaže, viču i bune se"! Na to će knjaz: "Dobro je, zateži"!

Nakon nekog vremena, šalje knjaz Miloš opet momke da čuju šta narod govori. Pita ih knjaz šta govore o njemu, a momci će: "Ništa,knjaže, ćute". Knjaz se zamisli i reče: "UH! Nije dobro, popuštaj, odmah".

Naravoučenije: Srbi, ipak, nisu Englezi"!
Preporuke:
9
1
102 ponedeljak, 18 novembar 2013 04:12
Istoricar
Prvo pitanje za nasu vlast - zasto se oni trude i pomazu Albancima da integrisu Srbe na Kosovu u kosovske institucije. Zamislimo obrnutu situaciju. Da li bi se Albanija trudila da integrise Albance u srpske institucije. Drugo, kako to da za Srbiju nije bitan polozaj 100000 Srba na Kosovu a za Francusku ili Amrtiku je bitan jedan gradjanin koji je zarobljen od strane terorista ili dzihadista. Odnostno, kad ce vlast u Srbiji da bude u sluzbi naroda? Da li je normalno da vec jedan vek vlast koristi narod i zrtvuje ga za velike sile ili da bi zadovooljila interese nekih regionalnih sila poput Hrvatske ili Albanije (Turske). Vlast je zrtvovala 30% svog stanovnistva u prvom svetskom ratu a sada imamo situaciju omalozavanje Srbije i krivca za taj rat. Lazanski je napisao kolumnu o tome ali nije nista rekao od koga dolazi ta kritika. Kritika ne dolazi od Nemacke ili Austrije vec od anglo-saksonskih zemalja, tj. zemlje pobednice prvog svetskog rata...
Preporuke:
9
0
103 ponedeljak, 18 novembar 2013 04:36
Istoricar
Da li Vucic i Dacic razmisljaju sta ce istorija pisati o njima? Oni neprestano plase narod a kao vrhunac poceli su da prete ljudim na Kosovu u smislu da ce im ukinuti platu. Sada pripremaju plan kako da otpuste radnike a sve to je premazano nekakvom borbom protiv korupcije. Zapravo, obicni ljudi nemaju pravo da rade, primaju platu i pravo da njihove lokalne institucije raspolazu bilo kojim sredstvima. Puna su im usta borbe protiv kriminala i korupcije, a do sada niko zbog toga nije osudjen. Za javnost, nekavi tajkuni bi trebalo da odgovaraju, a imamo situaciju da obicni ljudi gube posao i zive u strahu kako ce preziveti. Ko se ovde kaznjava? Kad je rec o nasilju ja ne vidim revolt gradjana protiv vlasti. Medjutim, vidim nasilje vlasti prema obicnim gradjanima. Pored ekonomskog imamo politicko, medijsko, psiholosko, socijalno i verbalno nasilje, koje se sistematski sprovodi protiv naroda. Ne razumem Antonica ali ja ne primecujem da narod ispoljava nasilje protiv aktualne vlasti.
Preporuke:
9
0
104 ponedeljak, 18 novembar 2013 07:15
Zoran
Naslov na B92: "Pre 22 godine JNA ušla u Vukovar"

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=11&dd=18&nav_category=64&nav_id=778657

Naravno, moj komentar "Ja, koliko znam, JNA je usla u Vukovar jos 1945..", nisu hteli da objave.

Cini mi se da je u tome sustina, jer nije JNA usla u Vukovar, nego su neki drugi usli u Vukovar dok je ona bila tamo i tako je sve pocelo.

Nema jadnijeg zanimanja od novinarskog u ovom vremenu.
Preporuke:
28
0
105 ponedeljak, 18 novembar 2013 10:09
Dragoslavić
...Ovaj režim prosto proizvodi nasilje. I, ne zaustavi li se na vreme, u nasilju će i skončati....

a zaustaviti s neće!
Preporuke:
10
4
106 ponedeljak, 18 novembar 2013 11:15
Poštovalac NSPM
Profesore tekst je istorijski i napisan da ga svaki građanin iole pismen može pratiti i razumeti, na žalost to nije samo zbog vašeg umeća već i zbog ovog našeg toliko očito jadnog stanja. Kao što vidite zagađenost našeg životnog prostora je eskalirala u državno demokratorsko nasilje i vaš zaključak da se isto može zaustaviti samo nasilnim sredstvima je jedino moguće rešenje. Zle sile neće tako lako ispustiti svoju dominaciju i kontrolu režima te će se boriti do zadnje kapi naše krvi ako treba. Sumnje više nema svako ko nije sa njima njihov je protivnik i mora da nestane, prema tome kako NSPM tako i sve što je idejno i filozofski povezano sa njom postaje legitiman cilj, i verovatno da će morati da nestane. Sve što želi opstanak slobodne i životne Srbije moraće u ilegalu, zato što je silništvo dostiglo taj nivo neslobode. Živela Srbija.
Preporuke:
11
1
107 ponedeljak, 18 novembar 2013 11:30
G.S.
@Rđosav
“Turn your melodrama into a mellow drama.” —Ram Dass
Preporuke:
3
5
108 ponedeljak, 18 novembar 2013 11:32
G.S.
@RĐOSAV
“When the facts change, I change my mind. What do you do, sir?”
—John Maynard Keynes
Preporuke:
3
5
109 ponedeljak, 18 novembar 2013 13:19
MILOJKO PANTIĆ: "MI SMO JEDAN LOPOVSKI NAROD"
http://alturl.com/d3vv4

(20.35)
Preporuke:
0
2
110 ponedeljak, 18 novembar 2013 13:38
@G.S.
“When the facts change, I change my mind. What do you do, sir?”

Među brojnim podelama ljudi, postoji i ona, na adapters i evolvers. Razlika je jasna, ne treba objašnjenje. Šta mislite, kom tipu pripada g. Rđosav? Možda nekom trećem, koji se zove kako-kad...
Preporuke:
6
1
111 ponedeljak, 18 novembar 2013 14:30
Milos Stankovic
Ovo je prava reakcija! Vucic je samo krajnje vulgarizovana verzija Borisa Tadica.
Preporuke:
6
1
112 ponedeljak, 18 novembar 2013 16:34
Vladan Andrejic
Ovu, posast, moze da spreci samo nesto drugo.
Preporuke:
2
0
113 ponedeljak, 18 novembar 2013 16:56
ANZUL KOLEGOVIĆ @ MILOJKO PANTIĆ
I ja sam primetio da nešto s vami Srbi nije u redu. Vi, kolega Pantiću, godinama radite kao sportski komentator, a pojma nemate ni o košarci ni o atletici ni o čemu. Odmah mi je bilo jasno da vi niste sportski komentator nego policajac, tačije neki kamuflirani udbaš. Zato bi bio red, kad već gopvorite o lopovluku srpskog naroda, da počnete da se popravljate. Evo na primer vi. Vratite imovinu koju ste stekli nervirajući ljude svojim nestručnim i lošim komentarima.

Nije dovoljno priznati krivicu, nužno je da se krivica nadoknadi.
Preporuke:
13
0
114 ponedeljak, 18 novembar 2013 20:58
Rđosav
Vi, kolega Pantiću, godinama radite kao sportski komentator, a pojma nemate ni o košarci ni o atletici ni o čemu. - To je stari problem. Čitava ta beogradska `škola` sportskog novinarstva - od Nikite i Vladanka pa do najnovijih `pojačanja` koje je Tijanić doveo sa B92. Bili su prosto smešni. Onaj Boris Mutić bio akademik za ove naše....- Al` da vidiš čuda! - kad poče politika (mislim na višestranačje) - svi su ogorčeno rušili Komuniste. A bili privilegovani, prenosili direktno sve olimpijade i sva prvenstva, te Kasijusa Kleja iz Medison Skver Gardena. Stanovi, dnevnice, putovanja,... - ne! - oni ljudi nezadovoljni. I svi Žuti do koske. I zagledani u taj Zagreb, gde su im ostali uzori.Jedini izuzetak: nesrećni Srđan Knežević.
Preporuke:
11
5
115 ponedeljak, 18 novembar 2013 21:32
Rđosav
G.S.
@RĐOSAV
“When the facts change, I change my mind. What do you do, sir?” —John Maynard Keynes

- `When the facts contradict theory - f*ck the facts` (A. Einstein, izmišljeni moto...)
Preporuke:
7
5
116 ponedeljak, 18 novembar 2013 21:43
Peter RV
Ova situacija je bila za ocekivat. Kad pogledamo sto se desavalo sa Srbima od 5og Oktobra naovamo, postaje jasno da smo pali u kandze CIA ,koja nas odtad mijesi kao tijesto.
Jedamput kad su uspjeli ubijedit Srbe da im je za sve kriv -Milosevic, sve ostalo je bilo samo pitanje vremena. Osvojena Srbija je postala prekonoc 'Nediceva Srbija', gdje su se pojavile stotine, ako ne i hiljade kolaboratora-dobrovoljaca. Americka ambasada se vjerovatno zgranula pred ovakvim izborom 'demokrata', 'reformista' i novopecenih 'anti-komunista'. Bilo je tu materijala za stotinu sledecih vlada. Vlade za vladom su mijenjane ali je pravac politike ostao nepromenljiv- Srbi moraju bit prevaspitani iz njihovog evropsko- nepristojnog nacionalizma, koji ne postuje tutorstvo demokratskog Zapada.
Ovo sto prof. Antonic opisuje ,je zadnja faza procesa u kojoj Vlada vise i ne pokusava sakrije svoj sram pred Srbima- vazno joj je jedino misljenje poslodavaca.
Preporuke:
7
5
117 ponedeljak, 18 novembar 2013 22:17
Peter RV (2)
Ako pogledamo sto se dogadja u Americi koja je vec postala policijska drzava (tortura i ubistva od strane drzave, odobrena- kao i gazenje ustava) ovo sto Vucic zeli da primijeni na Srbiju je samo replika od onog sto se vec desava tamo. Ovo sigurno nije momenat kad ce mu Ambasada zamjerit za ne-demokratske drasticne mjere protiv ekstremista (terorista?) i kriminala, sto god njihovo znacenje. Vucic imitira svojeg poslodavca sto znaci da nece bit bombardovanja za oslobodjenje od 'diktatora' i uspostavljanja slobode. Ne znam kako ce Srbi reagirat na proganjanje grupa kao "Nasi" i "Obraz" koji su zadnji odstaci srpskog otpora. Nasa istorija nas uci da smo imali dugih mracnih perioda saradnje sa nasim osvajacem.Knjaz Milos je , naprimjer, ubijao Srbe koji su pokusavali da se dignu protiv turskog okupatora.
Preporuke:
7
5
118 utorak, 19 novembar 2013 01:04
Turas
"Istoričar" Kažete -pravilno ,ova vlast je protiv svoga naroda .Dalje, razmatrate u smislu zašto, navodite detalje iz delovanja srbske vlasti .Kao "istoričar" trebalo bi da znate za Drezdenski kongres KPJ 1928 . Apokalipsa srbskog naroda je tada zapečaćena .Traje i danas uz podršku zapadnih gazdi, koji su pojedinu dečicu učesnika u Drezdenu doveli danas na vlast u Srbiju.Gore je to lepo objasnio Goran Jevtović, zašto su dečica tako drčna,osiona i bezskrupulozna prema svome narodu. Treba samo dobro čitati i kada ne znaš onda pitati. Drugarski pozdrav.
Preporuke:
2
0
119 utorak, 19 novembar 2013 01:16
Peđa iz Francuske
Gospodine Antoniću,

Čestitam i zahvaljujem vam se za vrlo precizan i dokumentovan tekst.

Što se tiče E-Novina i ostalih sličnih tabloida i magazina, postoji li neki rad, neka egzostivna analiza, o tome:
- kome te novine pripadaju
- ko su ključne osobe koje tu rade (i koji su njihovi interesi, ko su im bliski ljudi itd)
- od koga te novine finansijski zavise (tj čije su reklame po njihovim stranicama, pošto je poznato da novine danas sve više zavise od reklama)
- da li su ti listi povezani (koordinisani?) ili ipak rade individualno, svako sa svoje strane (iako im u leđa duva isti vjetar)
- i naravno, koju strategiju imaju i šta žele na srednji i duži rok da postignu?

Hvala unapred na odgovoru. Bojim se da će biti negativan, tj da niko još nije napravio jedan sistematičan (zvanično dostupan) rad o tome - šteta, to hitno treba srpskoj demokratiji.

Puno pozdrava i dobro gledajte levo i desno prije nego što prelazite ulicu. Za svaki slučaj.
Preporuke:
5
0
120 utorak, 19 novembar 2013 11:42
G.S
Još jedan komentar ili kako to ljudi vide:
Zakasnela je ta pamet mlado(d)osmanlija u `Dinamika nasilja` Slobodan Antonić. Da li su slučajno to tek sada prokljuvili? Ili su oni sada došli `na red`, kod gazda da narod `vode u svetlu budućnost` ? Već viđeno.
Kosovske srbe izbacuju iz Srbije? Pretnje silom i upotrebom, kao i upotreba UDBE je nešto što se već 66 godina koristi naveliko u Srbiji. Izbacivanje njenih građana , likvidacijom, kao i slanjem na privremeni rad u inostranstvo (da nam šalju pare), ili ostavljanjem u susednim državama (Temišvarski srbi, egejski srbi) itd. Je uobičajena praksa. U novije vreme veliki mirotvorci i ćaće Dače Guze su to uradili sa Slovenačkim, Hrvatskim i Makedonskim srbima, da ne pričam o crnogorskim. Brankovići se od rata (drugog svetskog) zdušno trude da polako ali sigurno (najtvrđe)srbe sa Kosova izbace (setimo se sklanjanja Šolevića oko pada komunizma i td.),
Preporuke:
6
0
121 utorak, 19 novembar 2013 17:29
G.S
Evo još jedan komentar,iako smetnje na mreži ne dopuštaju ni predhodni da se upotpuni.

Ko si ti, zapravo, Tomislave? Da li si rob ili slobodnjak! Mi nećemo roba za cara, mi hoćemo slobodnjaka da bi preko njega i mi to postali! Na koju stranu te vetar okreće?
Smeš li da izvedeš ono što ti je jedino preostalo –Predsednički Državni udar, imaš li sa kim i sa čim i znaš li šta se time hoće?

Pazite, i ti i Vučić: Ove kombinatorike se do Božića raspetljavaju! Pazite gde ćete se tada naći.


«Oni kontrolišu sve policije – javne i tajne i moraš, Tomislave, da učiniš nešto neuobičajeno, ali se ne ustručavaj ni Srbija nije obična država – moraš da izvršiš PREDSEDNIČKI DRŽAVNI UDAR!»
Preporuke:
3
0
122 utorak, 19 novembar 2013 19:58
G.S
Tomi za laku noć


Kako se Kraljević Marko junaštvu naučio
Pitali su Kraljevića Marka kako je postao junak,a on odgovorio da se junaštvu naučio od pasa i đece:kako jedno pseto,makar bilo najveće i najjače,pobjegne,onda sva ostala paščad,i najmanja i najslabija,trče za njim.Tako isto i dijete kad pobegne,đeca trče za njim.A kad se kako pseto ili dijete,makar bilo najmanje i najslabije,ispriječi i stane da se brani,onda slabo ko smije na nj udariti
Preporuke:
3
0
123 utorak, 19 novembar 2013 22:41
G.S.
nastavak komentaraa ostale marginalizuju i isparčaju.Ustvari se radi , po našem skromnom mišljenju, o čistom keširanju (unovčavanju) `žive srpske glave` (to su u ovom slučaju samo srbi sa Kosova, ali i mi svi ini .. u drugim `prilikama`). Znamo da je veliki vođe Sloba Sloboda zvani Ćubica, klivlendski mason (sa američkim senratorom Vojinovićem), sve srbi unovčio u ceni od 10 miliona (dolar po živoj glavi). Masonjerija i peta kolona komunjarskog centra Toronta to radi za mnogo manje pare.`A KREDITI KAPLjU LI KAPLjU, i `naški` privatni računi se pune. NE STVARNO, DA LI SE NEKO PITA ZAŠTO ZAPAD DAJE OVIMA KREDITE. DA LI JE TO ZBOG NjIHOVIH LEPIH OČIJU ?Ali ostavimo šalu.Ono što predstavlja jedinu novost ovde je da je izgleda UDBA promovisana u Tačijevog saradnika protiv preostalih srba bundžija. Postali su međunarodni mirotvorni legitimni faktor. Naime
Preporuke:
2
0
124 utorak, 19 novembar 2013 22:43
G.S
protiv preostalih srba bundžija. Postali su međunarodni mirotvorni legitimni faktor. Naime dopušteno im je da uđu i `rade radnju` i na Kosovu (nije više dole za njih gusto – hvala fadilju hodži i drugu titi). Pošto je g.Brzi odradio drugove udbaše sa Kosova (u Nišu) sada se vidimo ta služba revitalizuje, u istom kapacitetu, na sada Tačijevom Kosovu.
Drugovima udbašima su problem (ponovo) rusi. Naime oni naše jadne novo i staro - udbaščiće `čitaju ko knigu`. Kako ? Zašto?

S Verom u Boga
Dogodine u Slobodnoj Srbiji!
Reply, Reply All or Forward | More
Preporuke:
2
2
125 sreda, 20 novembar 2013 02:22
Rđosav
Poruka čitalaštvu i Jevanđelistima NSPM-a:

- momci, počinje dvopartizam! Za trećeg nema mesta. Eventualno SPS, dakle: tripartizam!
(ja počeo ko onaj oficir JNA: - slušaj `vamo! - u vojsci je najvažnije jedno. A to su dve stvari: red, rad i disciplina!) - dakle, centri okupljanja (centri kondenzacije, što bi rekli mi fizičari) su SNS i DS. Kome će se autistični V.K. prikloniti? Ili neće ni odreagovati, u skladu sa svojim žestokim temperamentom (mrtve kobile...)

E, pa, gospodo iz DSS - na koju ćete stranu? Ka SNS ili DS? Ja vam savetujem da se vratite starom jatu. DS je vama ipak bliža. Što pre - to bolje. I - sve najbolje, hehe...
Preporuke:
7
3
126 sreda, 20 novembar 2013 13:07
Njutn - slušaj vamo Rđosav
„Corpus omne perseverare in statu suo quiescendi vel movendi uniformiter in directum, nisi quatenus a viribus impressis cogitur statum illum mutare"

„Mutattionem motus proportionalem esse vi motrici impressae, et fieri secundum lineam rectam qua vis illa imprimitur.

„Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem: sive corporum duorum actiones in se mutuo semper esse æquales et in partes contrarias dirigi.“


Rđosav, sedi JEDAN!
Preporuke:
4
1
127 sreda, 20 novembar 2013 14:10
siniša @ Rđoslav
Opet. Zar to nije bio plan od ranije, mislim od kad je formiran SNS? Dva primerka istog.

Biraj između SNS i DS, a može i obrnuto.

Možda tako i bude, ali uz to ide mala izlaznost. U SAD i UK postoje dvopartijski sistemi. S tom razlikom da u UK ipak vlada kraljica, kao što se pogrešno tvrdi da ne vlada, a SAD vlada jedna grupa porodica koje drže sav kapital i tzv. elektore to su imenovane osobe koje biraju američkog predsednika koji se ne bira neposredno kao što se uglavnom ne zna.

Međutim u velikom su porastu i treće opcije. Tako da je jednopartijski sistem sa dva primerka istog ipak vrlo problematičan.

Taj izbor, ili mi ili oni, nije baš oličenje demoratije. Uvek kad su se tako postavljale stvari bez korektiva, kao na primer kralja, kao na primer u Nemačkoj i nemačkoj zoni, a Srbija jeste nemačka zona obaveštajne kontrole, to krene diktatura, krv, stradanje, patnje. Zaista treba biti istinski dušmanin Srbiji i Srbima pa to nametati.

Uzgred, ipak je DS bolji od SNS.
Preporuke:
3
0
128 četvrtak, 21 novembar 2013 09:16
Jevanđelista NSPM-a
@Rđosav



"(ja počeo ko onaj oficir JNA: u vojsci je najvažnije jedno. A to su dve stvari: red, rad i disciplina!)"

Lepo je što se pozivate na JNA, g. Rđo, da se "čitalaštvo" ne dvoumi, otkrivate svoje uzore. Malo je nejasno ono, "u vojsci je najvažnije jedno, a to su dve stvari - red, rad i disciplina. Nabrojali ste tri. Izgleda da ste sa fizikalisanja prešli na metafiziku, malo se metafizičite, kroz humor sa radnih akcija, onaj što vonja na neoprane noge i gromki flatus ispaljen u čast Tita. Kako se usuđujete da tako govorite o Koštunici? Ako već nemate ni trunke domaćeg vaspitanja, imate li bar malo stida i obzira? S drugarskim jna-pozdravom volino-di-ti-je-kapa ostajte nam sirovi.
Preporuke:
8
4
129 četvrtak, 21 novembar 2013 12:03
Rđosav
siniša @ Rđoslav:
Uzgred, ipak je DS bolji od SNS.

- Naravno, naravno, za vas DSS-ovce bilo i ostalo. Ne branim. Ič se ne iznenađujem.

(a ti, siniške, da me podsetiš da te priupitam, kad bude odgovarajuća tema - kakva su tvoja ratna iskustva? Ti si, beše, Srbin iz Sarajeva, i to žešći, šamarao si Titove udbaše osamdesetih. Valjda si obavio svetu patriotsku dužnost i bio vojnik Vojske Republike Srpske? Evo danas RS slavi Dejton, državni je praznik u RS, neradni dan. Pa koristim priliku da i tebi čestitam, vi veterani VRS ste najzaslužniji...)
Preporuke:
2
9
130 četvrtak, 21 novembar 2013 12:12
Rđosav
da li je zaključna rečenica inkriminisanog teksta ipak malo preterana?Dakle: kam` ga nasilje? Evo odzrćam se oko sebe i ne vidim nikakvo nasilje. Znate, ovakve greške ne bi smele da se događaju. Slabe našu veru. Pa sledeći nastavak dočekujemo sa sumnjom. A sumnja je pogubna...
Preporuke:
6
10
131 petak, 22 novembar 2013 23:50
Kritizer
@Rđosav

Naš aktivista Rđosav se malo zaboravio. Od kada mi to sad pa govorimo o "inkriminisanom tekstu" g. Antonića? Odakle našem "Rđi" to pravo? On to po sistemu "da njegova bude zadnja", pa ako prođe, ok. Rđo, siguran sam da se - što se rata tiče - lažno predstavljaš. Nešto stalno unaokolo opisuješ svoj ratni staž. Ali, na sreću tvoju, nisi ti tema, već tekst koji ima glavu i rep.

Ako možeš da napišeš nešto povezano, ali da bude duže od tri pošalice. napiši i pošalji, garantovano će to NSPM objaviti. Piši o svojim "seljačkim" korenima na kojima stalno insistiraš i frustracijama i mržnji prema "gradskom" DSS. Neko će da razume razliku između takve ratne junačine i jednog Koštunice, koga nazivaš "mrtvom kobilom". Samo sedi i napiši. Srećno ti bilo!
Preporuke:
9
2
132 ponedeljak, 25 novembar 2013 00:29
Za komentatore
Članak gosp. Antonića je odličan, međutim da bi se shvatilo šta nam se događa treba pročitati sledeću knjigu objavljenu 1990. Naziv knjige je : Noam Čomski "Šta to zaista hoće Amerika" u kojoj je opisana metoda delovanja Amerike, postavljanje diktatora i svrgavanja, rad MMF i Svetske banke za obnovu i razvoj i ostale stvari. Autor analizira događaje u Južnoj Americi ali pošto se radi o metodama one su identične bilo gde da se primenjuju. Inače, Amerika je još 90 godina priželjkivala građanski rat u Srbiji, a ja se nadam da im se želja neće ispuniti.
Navedenu knjigu sam skenirao ali je fajla velika pa ne mogu da je pošaljem na nečiji sajt da bi bila dostupna jer mislim da je nema u prodaji.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner